drnahal

https://drnahal.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 28 شهريور 1399
دانلود زیرنویس The Wolf of Wall Street 2013

گرگ وال استریت (انگلیسی: The Wolf of Wall Street) یک فیلم کمدی سیاه و جنایی بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی ترنس وینتر در سال 2013 است که براساس خاطرات 2007 جردن بلفورت به همین نام ساخته شده است. این مقاله از دیدگاه بلفورت در مورد حرفه وی به عنوان کارگزار سهام در شهر نیویورک و چگونگی مشارکت شرکت وی ، استراتون اوکونت ، در فساد و کلاهبرداری گسترده در وال استریت ، که در نهایت منجر به سقوط او شد ، بازگو می شود.

 

لئوناردو دی کاپریو ، که تهیه کننده این فیلم نیز بود ، در نقش بلفورت بازی می کند ، جونا هیل را به عنوان شریک تجاری و دوست خود ، دونی آزوف ، مارگوت رابی را به عنوان همسرش ، نائومی لاپاگلیا ، و کایل چندلر را به عنوان عامل FBI ، پاتریک دنهام ، که سعی می کند بلفورت را پایین بیاورید. این فیلم پس از Gangs of New York (2002) ، The Aviator (2004) ، The Departed (2006) و Shutter Island (2010) ، و همچنین دومین همکاری وی با Winter ، از زمان تلویزیون ، نشان دهنده پنجمین همکاری این کارگردان با دی کاپریو است. سری Empire Boardwalk Empire (14-1389).

 

این فیلم در هفدهم دسامبر 2013 در شهر نیویورک به نمایش درآمد و در 25 دسامبر 2013 توسط پارامونت پیکچرز در آمریکا اکران شد و اولین فیلمی بود که به طور کامل از طریق توزیع دیجیتال اکران شد. این یک موفقیت بزرگ تجاری بود که 392 میلیون دلار در سراسر تئاتر درآمد کسب کرد و به بالاترین درآمدزایی فیلم اسکورسیزی تبدیل شد. [3] این فیلم به دلیل نمایش اخلاقی مبهم وقایع ، محتوای صریح جنسی ، فحاشی شدید ، به تصویر کشیدن مصرف مواد مخدر سخت و استفاده از حیوانات در حین تولید بحث برانگیز بود. این رکورد جهانی گینس را برای بیشترین موارد قسم خوردن در یک فیلم ثبت کرد. [4]

زیرنویس  The Wolf of Wall Street 2013 اینجا کلیک کنید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
نقاط پرتصادف شهر تهران را روی نقشه ببینید

به طور متوسط ماهیانه 82 نفر به دلیل حوادث رانندگی در شهر تهران جان خود را از دست می دهند و از  از هر دو شهروندی که بر اثر حوادث رانندگی در تهران کشته می‌شوند حداقل یک نفر عابر پیاده است. همچنین روزانه صدها تصادف کوچک و بزرگ در شهر تهران رخ می دهد که منجر به صدمات مالی و جانی زیادی به افراد می شود.آگاهی از مناطق پرتصادف و افزایش دقت در هنگام عبور و مرور در این مناطق می تواند به کاهش تصادفات کمک به سزایی کند.

مسیریاب بلد بر اساس تفاهم نامه  منعقد شده با پلیس راهنمایی و رانندگی تهران ، 1255 نقطه پرحادثه را برای آگاهی شهروندان به مسیریاب بلد اضافه نموده است. لایه پرتصادف با

 هدف آگاهی کاربران و کاهش میزان تصادفات به مسیریاب بلد اضافه شده است و در هنگام  نزدیک شدن وسیله نقلیه به نقاط پرتصادف به کاربر هشدار داده می شود.

 ویژگی های مسیریاب فارسی بلد

مسیریابی سریع

اولین و مهم‌ترین ویژگی در مسیریاب بلد این است که به دلیل برخورداری از فناوری هوش مصنوعی و دسترسی به اطلاعات ترافیکی بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد به کاربران نشان دهد. علاوه بر این به ازای دو مبدا و مقصدی که کاربر بر روی نقشه مشخص می‌کند، چند مسیر پیش روی او می‌گذارد. مسیر پیشنهادی اپلیکیشن معمولا بهترین انتخاب برای رهایی از محدوده ی ترافیک و راهبندان‌های در طول مسیر است.

مسیریاب سخنگوی فارسی

یکی از مزیت های مسیریاب های بومی استفاده از زبان فارسی است تا همه کاربران امکان استفاده از این مسیریاب ها را داشته باشند. مسیریاب بلد با فونت فارسی خوانا و صحبت به زبان فارسی این امکان را برای همه فراهم نموده است تا با هر سطح تحصیلاتی بتوانند از مزایای این اپلیکیشن استفاده نمایند. طراحان مسیریاب فارسی بلد به تنوع زبانی و قومیتی در کشورمان هم بی‌توجه نبوده‌اندبه همین خاطر علاوه صدای ترکی و عربی هم به این اپلیکیشن اضافه شده است تا کاربران دستیار صوتی هم‌زبان خودشان را داشته باشند.

 

 تشخیص محدوده طرح ترافیک

مسیریاب بلد در تمام شهرهایی که طرح ترافیک اجرا می‌شود، محدوده طرح ترافیک را با رنگ‌های آبی و قرمز مشخص کرده استهنگام مسیریابی در داخل طرح به کاربر هشدار می‌دهد و همچنین ساعت اتمام آن را پایین صفحه موبایل اعلام می‌کنددر مورد تهران دو محدوده ی طرح ترافیک با دو رنگ قرمز و آبی برای حلقه اول و دوم ترافیک مشخص شده‌اندعلاوه بر این مسیرهای جایگزین برای دور زدن طرح ترافیک به کاربر پیشنهاد می شود.

 

مسیریابی ترکیبی

برای استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی نیز می توانید از مسیریاب بلد استفاده نمایید.. زمانی که افراد مقصد و مبدا خود را مشخص کنند با پیشنهادهای مختلف برای استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی روبرو می‌شوند که شامل ترکیب استفاده از تاکسی، مترو، اتوبوس و پیاده‌روی کوتاه می‌شودعلاوه بر این امکان درخواست تاکسی اینترنتی تپسی هم به صورت مستقیم از روی نقشه ی  بلد فراهم شده تا کاربر با دقت بالاتر مقصد مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس به راحتی درخواست سرویس‌های مکان مورد نظر خود را از تپسی بدهد

 

نقشه و مسیریابی بدون دسترسی به اینترنت

دیگر با داشتن بلد نباید نگران ضعیف شدن اینترنت در گردنه ی کوه‌ها یا دل جنگل بودبا قابلیت نقشه آفلاین در بلد دسترسی ما به مسیریابی در این اپلیکیشن از بین نخواهد رفتاگرچه امکان مطلع شدن از محدوده طرح ترافیک در نقشه آفلاین از بین می‌رود اما در این نقشه دیگر خبری از مشکلاتی که بابت ضعیف شدن پوشش‌دهی اینترنت و همچنین هزینه‌های بالای اینترنتی کاربران وجود داشت، نخواهد بود برای استفاده از این ویژگی می توانید از قسمت منو بر روی گزینه دانلود نقشه آفلاین کلیک کنید و نقشه استان مورد نظر خود را دانلود کنید تا همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

کاربردهای متناسب با نیاز روز

هر روزه ویژگی های جدیدی متناسب با نیازهای روز به اپلیکیشن بلد اضافه می شود.برای مثال همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه کتاب در سال 98 جایگاه غرفه های مختلف این نمایشگاه ها برا روی نقشه بلد قابل مشاهده بود تا کاربران بتوانند در کمترین زمان به محل مورد نظر خود برسندبعد از زلزله ای که در اردیبهشت ماه سال 99 شهر تهران را لرزاند ویژگی دیگری نیز در صفحه اول نقشه بلد به نمایش گذاشته شد که با مراکز امن زلزله را نشان میدادهمچنین با افزایش تقاضا برای فعالیت در بورس  طراحان این نقشه ویژگی ای برای دسترسی سریع‌تر به کارگزاری‌های بورس در بالای نقشه خود اضافه کردندبرای همین باید گفت که این نقشه صرفا نقش یک ربات برای مسیریابی افراد به مقصد را برعهده نداشته بلکه در بحران‌های اجتماعی، مراسم‌های جمعی و فعالیت‌های مشارکتی، مسئولیت مهمی برای آسایش و رفاه کاربران ایفا کرده استمسیریاب اندروید و آیفون بلد را می توانید از وب سایت بلد دانلود نمایید.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 24 شهريور 1399
مقدمه: بورس چیست؟

اگر به دنبال یک کلاس آموزش بورس یا دوره آموزش سرمایه گذاری در بورس (آموزش صفر تا صد بورس)با بهترین استادان آموزش بورس  در سایت تخصصی برترآموزکه مرجع آموزش بورس در ایران است، دوره های جامع مثل بزرگان بورس و نخبگان بورس بهترین گزینه برای شما می باشد.

شما با گذراندن دوره های جامع بورس می توانید بصورت تخصصی در بازارهای مالی (شامل بورس، فرابورس و بورس کالا) فعالیت کرده وکسب سود نمایید.

همچنین روش های  پیش بینی قیمت دلار و سکه،پیش بینی قیمت مسکن وخودرو ،پیش بینی تورم و …. را بطور کامل از صفر تا صد می آموزید.

پیش از این که به این بپردازیم بهترین پکیج آموزش بورس کدام است بهتر است بدانید که بورس به سه شاخه بورس کالا، بورس انرژی و بورس اوراق بهادار تقسیم می شود و آنچه در میان عوام به عنوان بورس مشهور شده است همان بورس اوراق بهادار استتصور کنید مقداری پول به عنوان مثال یک میلیارد تومان به تازگی به دست شما رسیده است و به دنبال یک فکر اساسی در مورد استفاده از آن هستید، گزینه هایی که ممکن است به ذهن شما برسد شامل موارد زیر است:

-ممکن است در صورتی که دارای منزل شخصی باشید، آن را صرف خرید یک آپارتمان یا منزل نقلی دیگری نموده و با اجاره یا رهن دادن آن منبع درآمدی ثانویه ای برای خود ایجاد کنید.

– شاید تمایل به خرید خودرویی مدل بالا برای خود یا دیگر اعضای خانواده تان باشید.

-ممکن است بخواهید با این پول کسب و کاری راه بیاندازیدبه عنوان مثال مغازه کوچکی را اجاره و خوار و بار فروشی کنید یا یک محل مناسبی را برای راه اندازی یک کافه دنج و محلی در نظر بگیرید.

-شاید این مبلغ را برای شراکت با چند فرد مورد اعتماد صرف کنید و یک کارگاه افتتاح کنید تا همگی در سود زیادی که از آن حاصل می شود سهم داشته باشید.

-ممکن است این پول را با چند صد یا چند هزار فرد شریک شده و به فکر راه اندازی یک واحد تولیدی بزرگ یا یک کارخانه باشید.

آنچه که در تعریف بورس حائز اهمیت است توجه به گزینه آخر در این انتخاب هاستدر حقیقت بازار هیجان انگیز بورس به شما کمک می کند که حتی در صورت داشتن سرمایه کم در یک پروژه چند هزار میلیاردی سهم داشته باشیاما چگونه؟

 

برخی از اصطلاحات مهم در بازار بورس

اوراق بهادار و سهام

تصور کنید یک شرکت سرمایه ای به ارزش 300 هزار میلیارد تومان داشته باشد؛ اگر این شرکت سرمایه مذکور را به تعداد هزار میلیارد واحد قسمت کند، هر واحد ارزشی معادل 300 تومان خواهد داشتحال اگر شخصی یک سهم از این شرکت را خریداری کند به اندازه 300 تومان در آن سهیم می شودکسی نیز که به تعداد یک میلیارد سهم از شرکت بخرد به میزان 300 میلیارد تومان در شرکت سهیم می شوداین فرد در واقع در یک هزارم آنچه متعلق به شرکت است سهیم می باشد، اعم از دارای، سود یا زیان!

به عنوان مثال اگر شرکت مذکور دارای هزار هکتار زمین باشد، شخصی که تعداد یک از هزار میلیارد سهم آن را دارد، دارای یک هکتار از زمین است و همچنین اگر شرکت بدهی معادل یک میلیارد تومان داشته باشد، یک میلیون از آن بر عهده این شخص است.

قیمت سهم شرکت های مختلف به مرور زمان دچار تغییر می شود، ممکن است افزایش یا کاهش یابداین موضوع از آنجایی ناشی می شود که تصور کنید شرکتی برای هر سهم خود 500 تومان سود عاید سرمایه گذار می کند و شرکتی دیگر برای هر سهم یک ریال، مسلما یکسان در نظر گرفتن سهام این دو شرکت کار درست و عاقلانه ای نیستآنچه که در مبحث سهام و اوراق بهادار حائز اهمیت است و به عنوان یک نتیجه مهم از این بحث حاصل می شود این است که مقایسه قیمت ها در مورد دو سهم از دو شرکت مختلف هیچ اطلاعاتی در مورد مفید یا غیر مفید بودن آنها به ما نمی دهد.

برای ورود به سایت برترآموز به آدرس زیر مراجعه کنید

bartaramooz.ir

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1399
فضای کار اشتراکی در تهران

یکی از بزرگترین چالش‌های حال و حاضر در دنیای کسب و کارهای مدرن، در اختیار داشتن فضای کار است و پدیده‌ای به نام دفتر کار مشترک، چند سالی است که راهکار ایده آل این چالش محسوب می شوددر چند دهه گذشته، جامعه بشری تغییراتی به اندازه تمام تغییراتی که از ابتدای پیدایش اجتماع بشر دیده بود را تجربه کرده استدر تمام سطوح زندگی اعم از اجتماعی، فرهنگی، تجارت، اقتصاد و... تحولات شگفت‌انگیزی به وقوع پیوسته و البته نمی توان انکار کرد که اغلب این تحولات، مثبت و در جهت رشد و ترقی بوده است.با ایجاد این تحولات، مشاغل نیز دچار دگرگونی شدند و ظهور رسته تازه‌ای از مشاغل مانند فریلنسری، دورکاری، استارتاپ‌ها و... باعث شد تعریف شغل نسبت به قرن گذشته به کلی تغییر کند.

ابعاد مثبت ماجرا زمانی به چالش کشیده می شود که ویژگی‌های ذاتی مشاغل نامبرده، با بسترها و زیرساخت‌های پیشین جامعه خود در تضاد باشندچرا که پیش از این هر فرد برای استارت یک بیزنس جدید باید سرمایه نه چندان کمی برای ایجاد یک دفتر کار یا فضای کار در اختیار می داشت و حال، این موضوع به عنوان مثال با گروه‌های کوچک و بزرگ استارتاپی که بدون سرمایه و تنها با یک ایده سازنده آغاز به کار می کنند، در تضاد استیک استارتاپ ممکن است از کوچک ترین حد ممکن شروع به کار کند و بدون سرمایه با پرورش ایده‌های جدید و خلاقیت و ابتکار، کسب و کار خود را رونق ببخشداین اتفاقی است که برای اغلب استارتاپ‌ها می افتد.

یا زندگی در خانه‌های آپارتمانی کوچک و امکانات محدود، نمی تواند برای فریلنسرها و دورکاران، فضای لازم جهت انجام کار را بدهد؛ چرا که محدودیت‌ها و چالش‌های بسیاری گریبانگیر آن‌ها خواهد بود و این موضوع می تواند بازدهی کار را پایین آورده و خستگی افراد را به همراه داشته باشد.

در همین حین است که پدیده‌ای به نام فضای کار اشتراکی (Coworkingظهور می کند و می تواند بسیاری از چالش‌ها را از میان بردارددر این مقاله پیرامون دفتر کار مشترک و مزایای استفاده از آن صحبت می کنیم و همچنین، بهترین فضای کار اشتراکی در تهران را نیز به شما معرفی خواهیم نمود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 22 شهريور 1399
تجهیزات سرور

به عنوان یک از اولین وارد کنندگان سرورها و تجهیزات شبکه، مفتخر به تامین و تجهیز جدیدترین، و حتی قدیمی ترین دستگاه ها و قطعات مربوط به آنها، آن هم با بهترین قیمت و گارانتی هستیم.


منبع : https://barsait.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 21 شهريور 1399
طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر استهنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته استصاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای داردافزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنندهمچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارندشرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شودسفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شدهمانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشودپس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشودرعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1399
دام زنده شهرداری
دامداری تیموری ارائه دهنده گوسفنده زنده به همراه قصاب به تمام نقاط تهران
09123590824 , 02144020562 , 02122186584
 
پرورش دام از هزاران سال پش در دستور کار انسان ها قرار گرفته است. حیات انسان ها تا حد زیادی به نگهداری دام و پرورش آنها گره خورده است؛ به نحویکه با استفاده از شیر و گوشت آنها تغذیه کرده و خود را با پشم و پوست این حیوانات می پوشاند. تولید و عرضه همین فرآورده های دامی، سود فراوانی را نصیب دامپروران کرده است. صادرات دام زنده بهداشتی نیز به سودآوری این کار افزوده و ارزآوری بالایی برای کشور به همراه داشته و دارد.

خرید دام زنده از قبیل گاو، گوساله، بز و یا گوسفند، لازمه آغاز و راه اندازی یک واحد دامپروری است. مراکز مختلفی در زمینه عرضه دام زنده شهرداری زنده فعالیت می کنند؛ اما مراجعه به هر مرکزی توصیه نمی شود. ورود به معاملات بازار خرید و فروش انواع دام زنده، کمی پیچیده است و به کسب دانش و تجربه کافی نیاز دارد.

افراد سودجو و کلاهبردار در همه معاملات از جمله داد و ستد دام زنده در کمین نشسته و منتظر به تله انداختن خریداران بی تجربه هستند. فروش دام های بیمار و یا دارای وزن کاذب از جمله کلاهبرداری های شکل گرفته در این زمینه است. لازمه های رضایت بخش بودن خرید دام زنده عبارتند از:

اخذ مجوز

خرید از مرکزی انجام شود که تمامی مجوزهای لازم و مرتبط با این نوع کسب و کار را اخذ کرده باشد. تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی از جمله این موارد هستند.

صدور گواهی سلامت برای دام

خرید از مرکزی انجام شود که سلامت دام توسط دامپزشکان و نمایندگان وزارت بهداشت، تایید شده باشد. دام های عرضه شده توسط این مراکز، دارای گواهی سلامت هستند و هیچ گونه نگرانی بابت سلامتی آنها وجود ندارد.

تغذیه دام با مواد ارگانیک

خرید از مرکزی انجام شود که برای خوراک و تغذیه دام ارزش قائل شوند. اگر تغذیه با استفاده از مواد ارگانیک صورت گیرد، گوشت حاصله در بهترین کیفیت قرار می گیرد؛ به شرطی که در حین کار از داروهای آنتی بیوتیک و هورمونی مورد استفاده قرار نگیرد. طبیعتاً عدم رعایت اصول یاد شده، موجب افت کیفیت فرآورده های دامی خواهد شد.

انتخاب دام های جوان

خرید از مرکزی انجام شود که دام های جوان را برای فروش، عرضه می کنند. دام های پیر، علاوه بر اتوانی در تولید مثل، از گوشت تازه و مطلوبی برخوردار نیستند.

انتخاب دام با ظاهر مناسب

خرید از مرکزی انجام شود که دام های عرضه شده از ویژگی های ظاهری مناسبی برخوردار باشند. خریدار می تواند داوطلب شده و خود، بررسی این ویژگی ها را بر عهده بگیرد. چشم های براق، عدم مشاهده هرگونه ترشحات در چشم و بینی، محکم و باکیفیت بودن پشم ها و اشتهای کافی از جمله این ویژگی های ظاهری دام سالم هستند. میزان فعالیت بدنی بالا و واکنش سریع به محرک های محیطی را نیز می توان به موارد فوق اضافه کرد.
دامداری تیموری ارائه دهنده گوسفنده زنده به همراه قصاب به تمام نقاط تهران
مورد تایید دامپزشکی کل کشور 09123590824 , 021 66251571 , 021 66552834
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
بهترین رستورانِ غذایِ گیلانیِ تهران

حس بی نظیر شمالِ ایران را در غربِ تهران تجربه خواهید کرد. تجربه ای با طعمی ماندگار که کافی است یکبار امتحان کنید تا برای همیشه این حسِ ناب و این لذتِ دلپذیر را به خود هدیه کنید

رستوران گردی

اگر اهل رستوران گردی هستید و تجربه غذا های گیلانی در پایتخت را میخواهید بچشید و نکته مهم تر برای کسانی که دنبال بهترین رستوران در غرب تهران هستند رستوران بارکو میتواند بهترین پیشنهاد باشد

بهترین رستوران گیلکی غرب تهران

اگر چه فاصله زمانی غرب تهران با شمال بسیار کاهش پیدا کرده است اما افرادی هستند با دغدغه های امرو محل سکونت یا محل کارشان غرب تهران است و فرصت سفر به گیلان را ندارند و یا هوس غذای گیلانی کرده اند، می توان به جرعت و با استقبال شما مشتریان عزیز رستوران بارکو را به عنوان بهترین رستوران گیلکی در غرب تهران معرفی کرد.

این رستوران با منوی تقریبا کامل از انواع غذا های محلی گیلان با دستور پخت از اشپز گیلانی و مواد اولیه تازه به عنوان بهترین رستوران گیلانی در غرب تهران معرفی کرد.

در این رستوران از انواع غذا ها و پیش غذا های گیلانی مانندباقالاقاتوق، میرزاقاسمی، آشیل شور، شامی رودباری و بادمجان گیلانی نام برد.

شامی رودباری

همانطور که از نام این غذا میتوان مشاهده کرد یکی از غذا های محلی گیلانی میباشد که استفاده از سبزیجات مخصوص طعمی دیگر به این غذا داده است.

سبزی مخصوص بارکو که در این غذا استفاده شده است را به اختصار میتوانمرزه کوهی، ریحان بنفش، گیشنیز و گلپرکوهی  نام برد و در کنار سبزی گوشت چرخ کرده، گوجه تازه و… در این غذا استفاده شده است.

اصالت طعم

اصالت و طعم غذاهای گیلانی را به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب با طعم محلی را میتوان در رستوران بارکو تجربه کرد که این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های گیلانی در غرب تهران خاطرات زیبای گیلان را برای شما زنده میکند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
زندگینامه وارن ادوارد بافت

وارن ادوارد بافت (متولد 30 اوت 1930) یک سرمایه گذار آمریکایی ، مشاغل تجاری و انسان دوستانه ، رئیس و مدیرعامل برکشایر هاتاوی است. 

وی یکی از موفق ترین سرمایه گذاران در جهان به حساب می آید و تا اوت سال 2020 میلادی 78.9 میلیارد دلار ثروت خالص دارد که او را به عنوان هفتمین فرد ثروتمند جهان تبدیل می کند.

 

وارن بافت در اوماها ، نبراسکا متولد شد. وی علاقه وافری برای تجارت و سرمایه گذاری در جوانی داشت و سرانجام در سال 1947 وارد دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا شد و قبل از انتقال و فارغ التحصیلی از دانشگاه نبراسکا در سن 19 سالگی به تحصیلات خود ادامه داد. او فارغ التحصیل دانشکده بازرگانی کلمبیا شد ، جایی که او فلسفه سرمایه گذاری خود را پیرامون مفهوم سرمایه گذاری ارزش شکل داد که توسط بنیامین گراهام پیشگام شد. وی برای تمرکز پیش زمینه اقتصاد خود در مؤسسه مالی نیویورک شرکت کرد و خیلی زود پس از آن همکاری های مختلف تجاری از جمله با گراهام آغاز شد. 

وی در سال 1956 بوفیت مشارکت ، با مسئولیت محدود ایجاد کرد و شرکت او سرانجام یک شرکت تولید نساجی به نام Berkshire Hathaway را به دست آورد و با فرض نام خود برای ایجاد یک شرکت هلدینگ متنوع. در سال 1978 ، چارلی مونگر به بافت بف پیوست و نایب رئیس شرکت شد.

 

بافت از سال 1970 به عنوان رئیس و بزرگترین سهامدار Berkshire Hathaway بوده است. وی توسط رسانه های جهانی از وی به عنوان "Oracle" یا "Sage" Omaha یاد شده است. وی به دلیل پایبندی به سرمایه گذاری با ارزش و دلهره شخصی با وجود موفقیت و ثروت بی حد و حصر ، مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات منتشر شده در دانشگاه آکسفورد ، روش شناسی سرمایه گذاری بافت را به عنوان "مرکزگرایی بنیانگذار" تعبیر می کند، که متمایز با ذهنیت مدیران بنیانگذار ، تمایل اخلاقی نسبت به جمع سهامداران و تمرکز شدید بر ایجاد ارزش نمایی تعریف شده است.

 

بافت یک نیکوکار برجسته است ، و متعهد شده است 99 درصد از ثروت خود را به علل انسان دوستانه ، عمدتاً از طریق بنیاد بیل و ملیندا گیتس واگذار کند. او The Giving Pledge را در سال 2009 با بیل گیتس تأسیس کرد ، به موجب آن میلیاردرها متعهد می شوند که حداقل نیمی از ثروت خود را اهدا کنند.

 

گذشته از جملات انگیزشی و نمایش های بی شماری تلویزیونی در برنامه های مختلف خبری ، بافت در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی متعددی ، مستند و داستانی از جمله وال استریت: پول هرگز نمی خوابد ظاهر شده است. او 10 بار در برنامه چارلی رز مهمان بوده است و موضوع فیلم مستند HBO تبدیل شدن به بزرگترین پول ساز جهان در سال 2009 بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 11 شهريور 1399