راهنمای خرید لباس نوزادی برای والدین جوان

یکی از مهم ترین و هیجان انگیزترین تجربه‌های زندگی هر زوج جوان، خرید لباس نوزادی برای برای فرزند در راهشان است. با این حال، تجربه اول همواره دشوار و پر از سردرگمی است. اکثر زوج‌ها از تجربه دیگران در این خرید بهره می‌گیرند و چه بهتر خواهد بود اگر این تجربیات با علم روز دنیا تلفیق شوند. به همین منظور، مجموعه ای از تجربیات کارآمد و توصیه‌های مفیدی از صاحب نظران را در این مطلب آورده ایم. در این راهنمای خرید به شما کمک می‌کنیم زیباترین و بهترین لباس کودک را برای نوزاد خود مهیا کنید. با ما تا انتها همراه باشید. راهنمای خرید لباس نوزادی برای والدین جوان

 

سیسمونی را با چه لباس‌هایی تکمیل کنیم؟

لباس نوزادی دارای انواع مختلفی است و این تنوع بالا ممکن است موجب سردرگمی در هنگام خرید شود. توجه داشته باشید که دسته ای از لباس‌های نوزاد فارغ از فصل و دمای هوا تهیه شده و برخی دیگر با در نظر داشتن شرایط آب و هوایی می‌شوند. در اینجا انواع لباس نوزاد به همراه کاربرد آن‌ها را آورده ایم:

کلاه، جوراب و دستکش: تعادل دمای بدن نوزاد بادی: جلوگیری از برخورد سرما با شکم و پهلوی نوزاد و شل شدن یا افتادن پوشک سرهمی: جلوگیری از برخورد سرما با شکم و پهلو شورت عینکی: راحتی در تحرک نوزاد، جلوگیری از شل شدن پوشک و نشت کردن ادرار و مدفوع پیشبند: جلوگیری از آلوده شدن و نیاز به شستشوی مکرر لباس‌ها پتو لباسی: جلوگیری از خفگی نوزاد در هنگام خواب بلوز و شلوار: محافظ نظافت، آراستگی و سلامت نوزاد تاپ: حفظ گرمای بدن در فصل سرما و جلوگیری از گرما زدگی در تابستان

مهم ترین ویژگی یک لباس نوزاد، راحتی آن است. به همین دلیل، توصیه می‌شود از خرید لباس‌هایی با تزئینات آزار دهنده و دست و پا گیر بپرهیزید. لباس نوزادی باید نسبتا گشاد و راحت باشد؛ زیرا تنگ بودن آن مانع از تحرک دست و پای این موجود حساس و ظریف می‌شود. بهتر است لباس‌هایی با یقه و آستین گشاد را انتخاب کنید که پوشاندن و در آوردن آن‌ها آسان تر است. جنس آن باید نرم و لطیف باشد تا در برخورد با پوست حساس فرزند شما موجب بروز حساسیت نشود. به همین منظور، توصیه می‌شود از لباس‌های نخی با الیاف کاملا پنبه استفاده کنید.

راحتی خود را فراموش نکنید. لباس‌هایی مانند بادی و سرهمی نوزادی با دکمه یا زیپ در قسمت پایین تنه، تعویض پوشک را بسیار آسان تر می‌کند. تجربه نشان داده است لباس‌های زیپی در مقایسه با انواع دکمه ای، راحتی بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به اینکه ترشحات آب دهان نوزاد و رفلاکس شیر لباس را چند بار در روز آلوده می‌کنند، با استفاده از پیشبند می‌توانید تعداد دفعات تعویض و شستشوی لباس نوزاد خود را کاهش دهید.

بهترین رنگ برای لباس نوزادی

برخی افراد برای راحتی بیشتر خود از لباس‌هایی با رنگ تیره برای نوزاد خود استفاده می‌کنند؛ زیرا رنگ‌های تیره مانع از دیده شدن آلودگی روی لباس می‌شوند. با این حال، تحقیقات نشان می‌دهند که طیف رنگ خنثی شامل سرمه ای، کرمی، سفید، طوسی و… بهترین رنگ‌ها برای لباس نوزاد هستند. علاوه بر این، حساسیت بالای بهداشت نوزاد ایجاب می‌کند که والدین به موقع از آلودگی لباس مطلع شده و برای تعویض آن اقدام کنند. از طرف دیگر، رنگ‌های خنثی همواره زیبا هستند و جذابیت خود را هرگز از دست نمی‌دهند.

توجه داشته باشید که رنگ لباس در روحیه نوزاد شما تاثیر خواهد داشت. بنابراین، با استفاده از رنگ‌های روشن می‌توانید روحیه مثبت را در ناخودآگاه فرزند دلبندتان نهادینه کنید. رنگ‌هایی مانند لیمویی، صورتی، آبی و… نیز انتخاب‌های جذابی هستند که بسته به سلیقه شما می‌توانند در اولویت قرار بگیرند. این رنگ‌ها همچنین می‌توانند با در نظر داشتن رنگ پوست نوزاد انتخاب شوند.

خرید اینترنتی لباس نوزاد

سایز لباس مناسب فرزند من چیست؟

این سوال در میان زوج‌های جوان بسیار رایج است. لباس نوزادی عموما در 6 سایز عرضه می‌شوند. این دسته سایز بندی با توجه به تفاوت قد و وزن نوزادها آن‌ها انجام می‌شود. بنابراین، گاهی ممکن است قد و وزن نوزاد 3 ماهه شما از حد استاندارد این سایزبندی بیشتر باشد. سایز نوزاد از بدو تولد تا 12 ماهگی شامل موارد زیر هستند:

نوزاد نارس (P)

در صورتی که فرزند شما به صورت نارس یا 7 ماهه به دنیا آمده باشد، لباس‌های عادی نوزادی برای وی متناسب نخواهد بود. به همین دلیل، لباس‌هایی با سایز کوچک تر طراحی شده اند که برای نوزادهایی با 2.3 کیلوگرم وزن مناسب بوده و با علامت P قابل شناسایی هستند.

تازه متولد شده (NB)

نوزاد تازه متولد شده ممکن است وزن بین 2.3 تا 3.6 کیلوگرم داشته باشد. در این صورت، لباس‌هایی با سایز NB کاربرد پیدا می‌کنند. این لباس‌ها برای نوزادهایی با قد 43.2 تا 53.3 سانتی متر در نظر گرفته می‌شوند.

سایز صفر (سایز 0)

این سایز مناسب برای نوزاد تازه متولد شده است که بین 3.6 تا 5.4 کیلوگرم وزن و تقریبا 53.3-66 سانتی متر قد داشته باشد. با توجه به رشد سریع قدی و وزنی نوزادها در ماه‌های اول، فرزند شما تنها در سه ماه اول قادر به استفاده از این لباس نوزادی خواهد بود. بنابراین، بهتر است تنها چند دست لباس (بین 2 تا 4 دست) را برای این مدت خریداری کنید.

سایز 1

لباس‌های سایز 1 را معمولا برای نوزادهای بین 3 تا 6 ماه در نظر می‌گیرند. در این دوره زمانی، قد و وزن فرزند شما به ترتیب بین 61-66 سانتی متر و 5.4-7.3 کیلوگرم خواهد بود. بسته به برند، دوخت و برش لباس و همچنین میزان رشد نوزاد ممکن است فرزند شما فرصت کمتر یا بیشتری برای استفاده از این سایز لباس داشته باشد. خرید 4 دست لباس برای این مدت می‌تواند پاسخگوی نیاز فرزند شما باشد.

سایز 2

خرید لباس بچه سومین سایز لباس نوزادی، سایز 2 است که با جثه نوزادهای 6 تا 9 ماهه تناسب دارد. در این حالت، وزن نوزاد بین 7.3 تا 9.1 کیلوگرم خواهد بود و قد وی در محدوده 66-4.1 سانتی متر قرار می‌گیرد. در این مرحله نیز فرزند شما همچنان رشد سریعی دارد و نیازی به لباس‌های متعدد نخواهد بود. 3 تا 4 دست لباس می‌تواند برای این دوره زمانی کافی باشد. سعی کنید متناسب ترین لباس‌ها برای فصل را انتخاب کنید و از انتخاب لباس‌ها با سایز بزرگ تر بپرهیزید.

 

راهنمای خرید لباس نوزادی برای والدین جوان


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 30 آبان 1400
روش های خانگی برای چاق شدن پایین تنه

چاقی پاها و یا همان چاق شدن سریع پاهای لاغر با حرکات ورزشی بهتر و ماندگار ترخواهد بود.

برای چاق شدن پاها، پله نوردی کنید. بالا و پایین رفتن از پله (استپ) روی کل پایین تنه کار کرده و به بالا بردن حجم عضلانی این ناحیه کمک می‌کند.

می‌توانید برای این منظور از استپ‌های ورزشی استفاده کرده و خیلی ساده از آن بالا و پایین روید. برای بالا بردن شدت تمرین، دو دمبل در دست‌هایتان نگه دارید.

به طور کلی برای داشتن بازو و پاهای لاغر چیزی بیش از یک نگرانی بابت زیبایی است. کمبود وزن اغلب باعث ایجاد نشانه‌هایی از قبیل ضعف، خستگی، کوفتگی و احساس سرماخوردگی می‌شود.

همچنین می‌تواند اثرات جانبی روانی مانند کاهش اعتماد به نفس، اضطراب و افسردگی داشته باشد. اگر چه مقدار چربی در پاها و بازوهای های شما عمدتاً به خاطر ژنتیک است، اما شما می‌توانید اندازه اندام خود را با تنظیم نمودن رژیم غذایی و رژیم‌های تناسب اندام افزایش دهید.

چاق شدن پایین تنه با داروی گیاهی

گیاهان و داروهای گیاهی عوارض داروها و قرص‌های چاق کننده را ندارند. به جز اینکه، می‌توانند برای سلامتی شما مفید باشند، برخی از آنها باعث چاق شدن هم می‌شوند. در ادامه چهار داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه را معرفی می‌کنیم.

چاق شدن پایین تنه با دانه‌های شنبلیله

دانه‌های شنبلیله می‌توانند به عنوان داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه مؤثر و مفید باشند. این دانه‌ها به کنترل طبیعی دیابت و کاهش وزن کمک می‌کنند. شاید به نظر متناقض با هدف ما باشد، اما آثار این دانه گیاهی با نحوه مصرف آن متفاوت خواهد شد. برای افزایش وزن، نوشیدن چای دانه‌های شنبلیله در وعده‌های صبح و شب می‌تواند مفید باشد. کپسول‌های این دانه‌ها نیز در دسترس هستند که بهتر است با تجویز از جانب پزشک مصرف شوند.

ریشه قاصدک برای چاق شدن پایین تنه

ریشه قاصدک سرشار از مواد مغذی‌ای است که برای بدن سالم ضروری هستند. علاوه بر سرشار بودن از مواد غذایی مهم، ریشه قاصدک می‌تواند به اضافه کردن وزن کمک کرده و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه باشد. این ریشه اشتهای افراد را تحریک می‌کند. بنابرین افراد می‌توانند با کمک آن به وزن خود اضافه کنند.

چاق شدن پایین تنه با بابونه

بابونه گیاهی با شکوفه‌های زیبا است که مصرف آن به افراد برای ایجاد تناسب وزنی به واسطه افزایش وزن در دوره‌ای کوتاه از زمان کمک می‌کند. این گیاه بهترین روش برای افزایش طبیعی اشتها و داروی گیاهی برای چاق شدن پایین تنه محسوب می‌شود.

معجون‌های چاق کننده به شما در مصرف کالری‌های بیشتر زمانی که رژیم غذایی شما قادر به ارائه کالری کافی به بدن شما نیست کمک می‌کنند. با استفاده از مواد تشکیل دهنده مناسب، یک معجون می‌تواند ورودی روزانه بدن شما را تا 4000 کالری افزایش دهد. در ادامه به دو معجون چاق کننده سریع می‌پردازیم.

 

معجون کرم نارگیل

ترکیب 1.5 فنجان کرم نارگیل، نصف فنجان روغن نارگیل، نصف فنجان عسل، 2 فنجان جو و 1 فنجان بادام، معجونی با بیش از 4000 کالری انرژی فراهم می‌کند. اگر علاقه‌ای به معجون‌های شیرین ندارید، به جای عسل از دو فنجان موز له شده استفاده کنید یا عسل را به طور کل از ترکیب حذف کنید. اگر چه روغن و کرم نارگیل مقادیر زیادی از چربی اشباع در خود دارند، چربی نیمه اشباع موجود در آنها برای بدن افراد مفید هستند، این موضوع در مطالعه‌ای در دانشگاه کالیفرنیا نشان داده شده است. با این حال اگر پیش از این نارگیل را در چنین مقادیری مصرف نکرده‌اید، ابتدا نصف یا یک چهارم چنین معجونی را امتحان کنید، زیرا مقادیر زیاد از این ماده غذایی در بعضی افراد واکنش‌هایی نظیر اسهال ایجاد می‌کند.

 

شخصی سازی طعم‌ها

اجزای بهبود دهنده طعم نظیر پودر کاکائو، عصاره وانیل، دارچین یا جوز هندی کالری چندانی به معجون‌های شما اضافه نمی‌کنند، اما با استفاده از این مواد می‌توانید مانع از تکراری شدن طعم آنها شوید و یا از خوردن این معجون‌ها لذت ببرید. شما هر روز می‌توانید با مواد اصلی یکسان معجون خود را با طعم متفاوتی درست کنید و خوش مزه‌ترین معجون چاق کننده سریع را نوش جان کنید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 29 آبان 1400
Cosmetic

What we initially chose to follow was our heart. Me & my wife had our main intention to make life beautiful by making people more beautiful. Specializing in facial and other cosmetic treatments by a welcoming group of qualified nurses to Makeup provide suitable services for you. Beauty

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1400
طراحی سایت با وردپرس یا CMS اختصاصی؟

مشتریان حق دارند گیج شوند زیرا دلایلی برای انتخاب هر یک از این روش ها به دلایلی وجود دارد. در واقع بسته به نیاز، هر دو نوع سایت وردپرس یا CMS اختصاصی می توانند مناسب باشند. بنابراین در ابتدا ما باید تعیین کنیم که چه نوع وب سایتی را می خواهید طراحی کنید.

طراحی سایت با وردپرس یا CMS اختصاصی؟

طراحی سایت اختصاصی

 

CMS اختصاصی چیست؟

CMS یک سیستم مدیریت محتوا یا پنل مدیریت یک وب سایت است. در سال های اخیر بسیاری از CMS های منبع باز رایگان طراحی شده اند که در دسترس عموم قرار گرفته است. محبوب ترین CMS های رایگان جوملا، وردپرس و دروپال هستند. در CMS های اختصاصی، پنل مدیریت و معماری پایگاه داده متناسب با نیازهای وب سایت شما طراحی شده است.

مزایای استفاده از CMS اختصاصی

قطعاً استفاده از سیستم اختصاصی مزایای زیادی دارد. در اینجا ، مهمترین آنها ذکر شده است:

∙      سرعت و انعطاف پذیری بالا

همه چیز از ابتدا توسط یک طراح سایت حرفه ای و متناسب با نیازهای شما پیاده سازی می شود که به اجتناب از هرگونه کد غیر ضروری یا جدول غیر ضروری در پایگاه داده اشاره می کند و اطلاعات در اسرع وقت در دسترس قرار می گیرد. همچنین تسلط طراح بر روی کد اصلی و ارتباطات داخلی کدها، به او کمک می کند تا برنامه را به راحتی ارتقا دهد و بتواند ویژگی های جدیدی را به برنامه اضافه کند.

∙      امنیت بالا

یکی از مهمترین عوامل در CMS های اختصاصی، امنیت بالای آن است. این امنیت به دلیل خاص بودن کدها و این واقعیت است که دیگران نمی دانند چگونه کدگذاری شده است.

تصور کنید وب سایت شما به زبانی جدید کدگذاری شده است که هیچ کس در جهان نمی داند. در این صورت جاسوسی از چنین سیستمی بسیار دشوار خواهد بود.

توجه به این نکته ضروری است که ویژگی CMS برای امنیت آن کافی نیست. در برخی موارد CMS های اختصاصی حتی ممکن است نسبت به CMS های رایگان آسیب پذیرتر شوند. امنیت کدها بستگی مستقیم به دانش و تجربه توسعه دهندگان دارد.

طراحی سایت با وردپرس

 

معایب CMS اختصاصی در مقایسه با وردپرس

علاوه بر ویژگی هایی مانند امنیت و سرعت که در CMS اختصاصی در نظر گرفته شده است، برخی عوامل دیگر نیز می توانند بر انتخاب شما تأثیر بگذارند. مهمترین معایب CMS اختصاصی عبارتند از:

∙      هزینه بالا و صرف زمان زیاد

تصور کنید برای خرید کت و شلوار به مغازه بروید یا خیاط شخصی، کدام یک بیشتر هزینه دارد؟ آموزش طراحی سایت در اصفهان نیز همینطور است. هنگامی که از یک سیستم مدیریت محتوا رایگان استفاده می کنید، هزینه زیادی برای طراحی و توسعه تابلوهای مدیریت صرف نمی کنید. در طراحی وب سایت با CMS های اختصاصی، زمان مورد نیاز برای طراحی افزایش می یابد و هزینه ها نیز متناسب با آن افزایش می یابد.

ممکن است یک شرکت برای CMS اختصاصی همان قیمتی را داشته باشد که در وردپرس وجود دارد. در چنین شرایطی توجه داشته باشید که CMS اختصاص به شما ندارد بلکه مربوط به آن شرکت است. این بدان معناست که CMS توسط یک تیم 5 تا 10 نفر اجرا می شود و به عنوان یک سیستم اختصاصی به شما فروخته می شود، اما در همان زمان، همان سیستم به سایر شرکت ها در سایر زمینه های کاری فروخته می شود. این CMS عملاً منحصر به شرکتی است که آن را تولید کرده است.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 15 سال گذشته با تلاش میلیون ها نفر در سراسر جهان به جایگاه فعلی خود رسیده است. این سیستم توانسته به محبوب ترین و پرکاربردترین سیستم در زمینه کاری خود تبدیل شود. این جامعه آماری نشان می دهد که وردپرس چه ارزشی می تواند به طراحی وب شما اضافه کند.

∙      پشتیبانی ضعیف یا گران

هنگامی که از یک سیستم مدیریت محتوای منبع باز مانند وردپرس یا جوملا استفاده می کنید، با جامعه ای از میلیون ها طراح وب سایت در سراسر جهان روبرو می شوید که هرکدام توانایی ها و تجربیات خاص خود را دارند. اما در یک سیستم اختصاصی، تنها یک تیم از طراحان وجود دارد.

هنگامی که شرکت های طراحی وب سایت در اوج کار خود هستند، درخواست های شما را به تأخیر می اندازند یا پول زیادی را از شما برای ایجاد تغییرات کوچک دریافت می کنند. در هر دو مورد شما شرایط سختی را تجربه خواهید کرد. هر چه این همکاری بیشتر طول بکشد وابستگی شما به شرکت بیشتر می شود و شرایط پشتیبانی دشوارتر می شود. برعکس اگر هسته اصلی وب سایت شما وردپرس باشد و شرکت پشتیبانی کننده خدمات کافی ارائه ندهد، می توانید به سرعت یک شرکت یا نیروی کار جایگزین با قیمت مناسب پیدا کنید.

ما نمی توانیم بگوییم وردپرس بهتر است و آیا این بدان معنا نیست که CMS اختصاصی مناسب تر است. هر دو بسته به مقیاس کسب و کار شما می توانند مفید باشند.

های اختصاصی در چه نوع وب سایت هایی مناسب هستند؟

در این بخش ما محبوب ترین وب سایت ها را مرور می کنیم و تصمیم می گیریم که کدام سیستم مدیریت محتوا برای هریک از آنها مناسب است.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین

یک مثال خوب از استفاده از CMS های اختصاصی، طراحی وب سایت برای فروشگاه های آنلاین بسیار بزرگ است. معمولاً وب سایت هایی که طیف وسیعی از محصولات را می فروشند به یک بستر اختصاصی برای ارتباط بین بخشهای مهم مانند بخش تحویل، بخش اداری و انبار نیاز دارند.

در این مورد توصیه می شود با استفاده از کدگذاری ویژه، ارتباط مناسب بین بخش ها ایجاد کرده و شرایط مناسبی را برای ارتقا سریع سیستم فراهم کنید. این شرکت ها معمولاً ترجیح می دهند یک فروشگاه آنلاین توسط تیم داخلی و بخش فناوری اطلاعات شرکت طراحی کنند تا در اسرع وقت نیازهای سیستم را برآورده کنند.

نمونه موفق چنین شرکت هایی SOUQ است. برعکس اگر قصد راه اندازی یک فروشگاه آنلاین تخصصی برای فروش محصولات در یک زمینه خاص و با جامعه هدف محدود را دارید، استفاده از وردپرس می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد زیرا زمان و هزینه راه اندازی سایت در مقایسه با آن بسیار کمتر خواهد بود. به شرایطی که خودتان یک تیم ایجاد می کنید.

پس از یک یا دو سال فعالیت و کسب اطلاعات دقیق از بازار می توانید بر اساس نیاز خود CMS اختصاصی را طراحی و پیاده سازی کنید. در طول طراحی این سیستم، سایت شما به خوبی در دسترس مشتریان است و به آنها خدمات ارائه می دهد.

طراحی وب سایت برای شرکت ها

طراحی وب سایت با استفاده از وردپرس برای شرکت ها یا گروه های سازنده بهترین انتخاب موجود است. این شرکت ها معمولاً به ویژگی های پیچیده ای در پنل مدیریت خود نیاز دارند و توجه بیشتری به طراحی پوسته بیرونی دارند. در این مورد وردپرس تمام نیازهای آنها را برآورده می کند و طراحی قالب اختصاصی به آنها اجازه می دهد تا با قیمت مناسب به صورت آنلاین کار کنند.

طراحی وب سایت برای سازمان های دولتی

سازمان های دولتی علاوه بر ارائه اطلاعات در وب سایت های خود، معمولاً به یک پورتال مرکزی نیاز دارند تا بتوانند منابع انسانی و ارتباطات داخلی را مدیریت کنند. برای این منظور آنها عموماً به شرکت هایی مراجعه می کنند که در طراحی پورتال های سازمانی و سیستم های ERP تخصص دارند.

در این سازمان ها می توان روابط داخلی شرکت را از سایت جدا کرد زیرا اکثر آنها عملاً از سایت های خود فقط برای معرفی خود و اطلاع رسانی به مشتریان استفاده می کنند. در چنین مواردی، طراحی وب سایت شرکتی برای فعالیت های تحت وب و مدیریت روابط داخلی از طریق یک پورتال سازمانی توصیه می شود.

طراحی وب سایت خبری

SEO به طور کلی برای وب سایت های خبری بسیار مهم است و همه ویژگی های یک وب سایت خبری را می توان در بستر وردپرس پیاده سازی کرد. برخی معتقدند سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس توانایی میزبانی وب سایت های دارای محتوا و کاربران زیاد را ندارند، اما این درست نیست. استفاده از وردپرس در برترین وب سایت های خبری جهان به این معنی است که وردپرس قادر به میزبانی سایت های بزرگ است.

طراحی وب سایت های خلاقانه

وب سایت های خلاق عموماً به وب سایت هایی اطلاق می شود که توسط یک استارتاپ پیاده سازی شده اند و بر اساس یک رویکرد کاملاً متفاوت است. معمولاً در این وب سایت ها باید ویژگی ها و قابلیت هایی را پیاده سازی کنیم که در هیچ وب سایت دیگری موجود نیست. در این موارد وردپرس و CMS های اختصاصی دقیقاً در یک موقعیت هستند و هر دو نیاز به توسعه و خلاقیت دارند.

با توجه به این واقعیت که استارتاپ ها به طور کلی سرمایه لازم برای کدگذاری CMS اختصاصی و ایجاد تیم قوی در اولین ماه های فعالیت خود را ندارند، یک نسخه اولیه را بر روی پلتفرم وردپرس پیاده سازی کرده و سپس بازخورد مشتریان را تجزیه و تحلیل می کنند. هر زمان که احساس می کنند این ایده به مرحله توسعه رسیده است، تصمیم می گیرند وب سایت را براساس CMS اختصاصی مجددا پیاده سازی کرده یا حتی ویژگی های مورد نظر خود را در پلتفرم وردپرس به وب سایت اضافه کنند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 22 آبان 1400
چرم مصنوعی طرحدار از بهترین انجناس در تولیدی کیف

چرم مصنوعی طرح‌دار از بهترین انجناس در تولیدی کیف

چرم مصنوعی طرح‌دار یکی از انواع چرم مصنوعی است که در کارخانه‌ها به‌صورت یک صفحه از طرح‌های متفاوت

مانند طرح پوست مار، طرح پوست کروکدیل و طرح سنگی تولید می‌شود.

برای تولید چرم مصنوعی طرح‌دار به حرارت و فشار بسیار بالایی نیاز است.

قابل‌توجه طرفداران این نوع چرم، قیمت طرح پوست مار به نسبت سایر چرم‌های مصنوعی کفش بسیار کمتر است.

پیش نیاز ها برای احداث و راه اندازی تولیدی

یکی از وسایل مورد نیاز برای هر مرد و زنی در دنیا کیف است.

مردان کیف را برای کار های اداری و شخصی خود بیشتر استفاده میکنند و امنیت و حجم مناسب

برای آنها اهمیت اول را دارد و در مقابل آنها زنان کیف را به عنوان یک کالای زینتی استفاده می کنند.

یکی از موارد تاثیر گذار در خرید کیف مردانه و یا زنانه قیمت مناسب

آن برای هر فردی است و کیف هایی که تولیدات داخلی هستند همواره دارای قیمت مناسب تری می باشند.

در این مقاله ما سعی داریم تا برای شما عزیزان یاز های اولیه برای راه اندازی تولیدی کیف زنانه را شرح دهیم.

 

نیروی کار: یکی از مهمترین موارد در راه اندازی یک تولیدی موفق

نیروی کاری شما باید علاوه بر تخصص توانایی همکاری به صورت تیمی را نیز داشته باشند,

تا کار های سخت را به صورت گروهی به پیش ببرند.

وسایل و ابزار های مناسب: بعد از داشتن نیروی کاری,

شما باید شرایط کاری نیروهای خود را فراهم کنید تا بتوانند برای شما شروع به فعالیت کنند.

محیط کار: در نهایت باید با اجاره کردن و یا خریدن یک کارگاه مناسب

نیروهای خود و وسایل و ابزار ها را دور هم جمع کنید تا آنها کار خود را شروع کنند.

انتخاب بازار هدف: یکی از کار های بسیار مهم در راه اندازی تولیدی کیف در تهران داشتن هدف است,

به این معنا که شما باید انتخاب کنید مشتریان شما افراد ثروتمند جامعه هستند و یا افراد متوسط جامعه می باشند.

تهیه مواد اولیه: برای شروع کار نیاز به نخ, چرم طبیعی,

چرم مصنوعی, نقشه های کیف و غیره دارید. که با توجه به بازار هدفی که انتخاب کرده اید

باید مواد اولیه ای مناسب با این بازار هدف بخرید.

به عنوان مثال در صورتی که بازار هدف شما لاکچری ست,

باید مواد اولیه شما بسیار مرغوبی را تهیه کنید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 20 آبان 1400
طراحی وب
طراحی سایت تهران به طراحی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند. معمولاً به جنبه‌های تجربه کاربر توسعه وب‌سایت اشاره دارد تا توسعه نرم‌افزار. طراحی وب در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بود. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روزافزونی پیدا کرده است.
 
یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود. Layout به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد. یک طراحی وب خوب برای استفاده آسان، از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است و با گروه کاربری و برند وب سایت مناسب است. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت کند یا گیج کند ظاهر نمی شود. از آنجایی که سنگ اصلی خروجی یک طراح وب سایتی است که اعتماد مخاطبان هدف را جلب می کند و آن را تقویت می کند، حذف هر چه بیشتر نقاط بالقوه ناامیدی کاربر یک ملاحظه حیاتی است.
 
طراحی سایت شرکتی دو تا از متداول ترین روش ها برای طراحی وب سایت هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می کنند، طراحی واکنش گرا و تطبیقی ​​است. در طراحی واکنشگرا، محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا حرکت می کند. در طراحی تطبیقی، محتوای وب‌سایت در اندازه‌های طرح‌بندی ثابت می‌شود که با اندازه‌های رایج صفحه نمایش مطابقت دارد. حفظ یک چیدمان که تا حد امکان هماهنگ بین دستگاه ها باشد برای حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است. از آنجایی که طراحی پاسخگو می تواند مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کند، طراحان باید در کنار گذاشتن کنترل بر نحوه ظاهر شدن کار خود مراقب باشند. اگر آنها مسئول محتوا نیز باشند، در حالی که ممکن است نیاز به گسترش مهارت خود داشته باشند، از مزیت کنترل کامل محصول نهایی لذت خواهند برد.
 
یکی از عناصر کلیدی یک محصول موفق، ایجاد نمایشگرهای موثر، کارآمد و بصری دلپذیر است. برای تولید چنین نمایشگرهایی با کیفیت بالا، خواه گرافیکی (به عنوان مثال، وب سایت ها) یا ملموس (به عنوان مثال، کنترل از راه دور)، درک بینایی انسان، همراه با دانش درک بصری مورد نیاز است. با مشاهده، تحقیق و شناسایی نمونه هایی از توانایی های ادراکی خود، می توانیم محصولاتی را با توجه به این ویژگی های وحدت بخش طراحی کنیم. به منظور گسترش چنین مهارت هایی در دنیای طراحی تعامل، ما "روانشناسی گشتالت و طراحی وب: راهنمای نهایی" را توسعه داده ایم.
 
روانشناسی گشتالت نظریه ای از ذهن است که در بسیاری از جنبه های مختلف اندیشه، عمل و ادراک انسان به کار رفته است. به طور خاص، نظریه‌پردازان و محققان گشتالت تلاش می‌کنند تا ادراک بصری را بر حسب روشی که فرآیندهای زیربنایی سازماندهی می‌شوند و اینکه چگونه به ما در درک جهان کمک می‌کنند، درک کنند. سازماندهی این فرآیندهای شناختی برای درک ما از نحوه تفسیر جریان مداوم اطلاعات بصری که وارد چشمانمان می شود و اینکه چگونه به نمایشی منسجم، معنادار و قابل استفاده از جهان تبدیل می شود، مهم است. در طول بیست سال گذشته، کار روانشناسان گشتالت توسط طراحان تعامل و سایر متخصصان درگیر در توسعه محصولات برای کاربران انسانی پذیرفته شده است.
 
در این دوره، ما برخی از بهترین منابع موجود در حال حاضر در مورد موضوع روانشناسی گشتالت و ادراک بصری را گردآوری و ادغام کرده ایم. برای کمک به درک اینکه چگونه می توانید روانشناسی گشتالت را در طراحی وب به کار ببرید، نمونه های مختلفی از طرح های موجود ارائه کرده ایم. اینها توجه را به کیفیت ها، ویژگی های عجیب و غریب و ویژگی های ادراک بصری جلب می کنند. علاوه بر این، آنها در مورد چگونگی تطبیق این موارد و در تعدادی از موارد مورد سوء استفاده قرار می‌گیرند تا از اهداف کاربر یا طراح یا مشتری پشتیبانی شود.
 
به کارگیری تفکر گشتالت در طراحی، بینش ها و راه های جدیدی را برای برخورد با مشکلات و چالش ها در اختیار ما قرار می دهد. با تثبیت روش‌های متعددی که اطلاعات بصری را سازماندهی می‌کنیم، می‌توانیم طرح‌های خود را برای همه کاربران بهبود بخشیم.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1400
​روان درمانی آنلاین راهی برای کمک به سلامت روحی



رواندرمانی یا درمان روانشناختی یا صحبت درمانی راهی برای کمک به افرادی است که دچار انواع مختلفی از بیماری های روانی و اختلالات عاطفی هستند. رواندرمانی به حذف یا کنترل علائم مشکل زا کمک میکند تا فرد عملکرد بهتری داشته باشد و سلامتی و درمان را بالا ببرد. با کمک روان درمانگران افسردگی، اضطراب و وسواس را درمان کنید.

C:\Users\mahdi\Downloads\telemedicine_SH_1055436905.jpg

رواندرمانی آنلاین به حل مشکلاتی نظیر اختلال در کنار آمدن با زندگی روزمره، تاثیر آسیب روحی، بیماری جسمی یا فقدان (مثل مرگ عزیز) و اختلالات خاص روانی (مثل افسردگی و اضطراب) کمک میکند. رواندرمانی انواع مختلفی دارد و ممکن است تاثیر یک نوع روی یک مشکل خاص بهتر باشد. میتوان همراه با رواندرمانی از دارو یا دیگر روش های تراپی استفاده کرد.

چه زمانی از روانکاوی استفاده می‌کنیم؟

روانکاوی آنلاین نوعی گفتاردرمانی دقیق است که تلاش دارد افکار و عواطف ضمیر ناخودآگاه یا عمیق ذهن را به ضمیر خودآگاه بیاورد تا تجارب و عواطف سرکوب‌شده، که اغلب ریشه در کودکی دارد، به منصه‌ی ظهور برسد و بررسی شود. بیمار و روانکاو با همکاری یکدیگر تاثیر خاطرات سرکوب‌شده را روی تفکر، رفتار و روابط بزرگسالی فرد بررسی می‌کنند.

 

C:\Users\mahdi\Downloads\gf-xAMc-aVSd-hudn_chora-kobieta-z-laptopem-1920x1080-nocrop.jpeg

افراد دچار افسردگی، مشکلات عاطفی، ترومای عاطفی، الگوی رفتار عصبی، رفتار خودمخرب، اختلال شخصیت یا مشکلات مداوم در رابطه میتوانند از مزایای روانکاوی بهرهمند شوند. براساس یک تحقیق کوچک، ۷۷ درصد از بیماران بعد از قرار گرفتن تحت روانکاوی گزارش دادند که علائم، مشکلات درونفردی، کیفیت زندگی و سلامتشان بهبود یافته است. بعد از گذشت یک سال، ۸۰ درصد شرایط بهتری را تجربه کردند.

آیا روان‌درمانی تاثیر دارد؟

از تحقیقات چنین برمی آید که اکثر کسانی که رواندرمانی انجام میدهند از شر علائم خلاص میشوند و میتوانند عملکرد بهتری در زندگی داشته باشند. تقریبا ۷۵ درصد از کسانی که وارد جلسات رواندرمانی میشوند تاثیر مثبتی از خود نشان میدهند. ثابت شده که رواندرمانی منجر به بهبود رفتار و عواطف میشود و با بروز تغییرات مثبت در مغز و بدن همراه است. کم شدن روز های بیماری، ناتوانی کمتر، مشکلات پزشکی کمتر و رضایت کاری بیشتر از دیگر مزایای رواندرمانی است.

چه زمانی بهتر است به سراغ روان درمانی برویم؟

به دلیل تصورات غلط بسیاری که در مورد روان درمانی وجود دارد، ممکن است تمایلی به امتحان کردن این متد درمانی نداشته باشید. حتی اگر از واقعیت امر و وجود مشکل آگاه باشید، ممکن است برای شروع درمان احساس تردید و اضطراب کنید. احساس افسردگی، اضطراب یا عصبانیت خوشایند نیست. غلبه بر این احساسات ارزشش را دارد که یه روان درمانگر مراجعه کنید. وبسایت localpsychology یک مجموعه معتبر در زمینه ارائه خدمات مشاوره در زمینه های مختلف روانشناسی است که توانسته اعتماد بسیاری از مراجعین را بدست آورد.

برخی افراد نیز بعد از اینکه یک مدت طولانی احساس افسردگی، اضطراب یا عصبانیت داشته‌اند، سراغ روان درمانی می‌روند. برخی نیز برای درمان یک بیماری مزمن که سلامت عاطفی یا جسمی آنها را به خطر انداخته سراغ این درمان می‌روند.

 با این حال، مشکلات کوتاه‌مدت دیگری نیز وجود دارد که نیازمند درمان هستند:

  • طلاق

  • تنهایی

  • احساس درماندگی در محل کار جدید

  • یا غمِ از دست دادن یکی از عزیزان      















|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 12 آبان 1400
طرحواره درمانی علاج روابط ناکارآمد

با توجه به عنوان مقاله پیش رو، چرا شروع به خواندن  آن نمودید ؟

 آیا صرفاً در مورد کارکرد روابط کنجکاو هستید؟

 آیا به آماده کردن خود برای شروع یک رابطه جدید می اندیشید؟

 آیا تاکنون فکر کرده اید که چرا همواره از یک الگوی تکراری و ناکارآمد در روابط خود پیروی می کنید؟ 

آیا از رابطه‌تان ناخرسند بوده و به دنبال راهی برای بهتر کردن آن هستید؟

ضرورت طرحواره درمانی در بهبود روابط زوجین 

 و آماده سازی خود برای برخورداری از روابط کارآمد ، بدیهی شمرده میشود. به همین سبب دوره هایی برای آمادگی پیش از ازدواج مبتنی بر مفاهیم طرحواره درمانی برای افراد تدارک دیده شده است. اینها همه دلایل خوبی برای جستجوی روش‌های تازه و یادگیری مهارتهای ارتباطی جدید هستند. مطالعات نشان داده ۸۰ درصد افرادی که در روابط شان مشکل دارند بدون دریافت کمک حرفه ای، در طول چهار یا پنج سال آتی ،از یکدیگر جدا می شوند.

 در واقع می توان گفت درست است که بحران ها در روابط خطرآفرین هستند، اما در عین حال می توانند فرصت رشد و بهبود ایجاد نمایند. 

در این مقاله در صدد پاسخگویی به سوالات زیر هستیم: 

ضرورتطرحوارهدرمانی در بهبود روابط زوجین چگونه است؟

طرحواره یا تله  زندگی چیست؟ 

آیا طرحواره ها در چگونگی عشق ورزی شما اثر دارند ؟ 

آیا طرحواره درمانی پاسخگوی کلیه نیازها و چالش های موجود در یک رابطه خواهد بود ؟ 

تمرینات طرحواره درمانی برای بهبود روابط زوجین به چه شکلی است ؟ 

پذیرش داروی تلخ در ابتدای طرحواره درمانی زوجین چیست ؟ 

 

∆طرحواره یا تله  زندگی چیست؟ 

طرحواره های ناسازگار در اثر تجربیات کودکی زهرآلود، شکل می گیرند.طرحواره ها نشان دهنده ی زخم های هیجانی باقیمانده از نیازهای ضروری ارضا نشده کودک و راهی برای کنار آمدن با تجربیات منفی حاصل از نزاع های متداول خانوادگی، طرد، خصومت و خشونت از طرف والدین، معلمان یا همسالان در کنار مراقبت و حمایت ناکافی والدین هستند.

∆آیا طرحواره ها در چگونگی عشق ورزی شما اثر دارند ؟ 

به طور حتم بله. طرحواره ها اساس  تفکرات ما درباره خودمان، دیگران و زیربنای رفتارهای ما را فراهم می آورند. مطمئنا تنها شما تحت تاثیر طرحواره هایتان  نیستید. بلکه افراد بسیاری شرایط مشابه شما را دارند. خواست شما برای بهبود بخشیدن به رابطه فعلی تان قابل تحسین است. این به معنای تلاش شما برای سرمایه‌گذاری بر روی رابطه تان است. شاید زمانی که شما شروع کنید همسرتان نیز مشتاق  این فرایند شود. به طور معمول، بهبودی با اشتیاق و انگیزه یکی از شما شروع می شود. با این حال مطمئن باشید که هر آنچه شما از سمت خودتان انجام دهید بر رابطه تان تاثیر صد درصدی خواهد گذاشت. بنابراین پیش بروید و تغییرات را از جانب خودتان ایجاد کنید.

∆آیا طرحواره درمانی پاسخگوی کلیه نیازها و چالش های موجود در یک رابطه خواهد بود ؟ 

به شش دلیلی که در ادامه به آن خواهم پرداخت طرحواره درمانی ، مدل درمانی کامل و کاربردی برای درهم شکستن الگوهای مخرب روابط خواهد بود و میتواند پاسخگوی نیازهای حاصل از یک ارتباط باشد.

۱) اساس علمی و توضیح کامل : طرحواره درمانی بایستی به توضیح اینکه چرا و چگونه افکار، احساسات و رفتارهای ما به صورت فعلی در روابط تکرار میشود بپردازد. یک مدل درمان مناسب دلایل زیر بنایی مشکلات روانشناختی را مورد توجه قرار می‌دهد.

۲)ریشه های کودکی:  درمان باید ریشه‌های کودکی مشکلات بزرگسالی را پیدا کند، تجاربی که به ما آموختند به شیوه خاصی هرچند که کارآمد نیست رفتار کنیم.

۳)اثربخشی تایید شده: درمانگرانی که با رویکرد طرحواره درمانی  کار می‌کنند عملکرد موثری خواهند داشت. این امر با شواهد حاصل از تحقیقات و آزمایش های بالینی همراه با استانداردهای قابل قبول، تایید شده است و اثربخشی درمانی آن در طول زمان برای طرحواره درمانگران با تجربه، محرز و مشخص است.

۴) کاربردی بودن : طرحواره درمانی از مفاهیمی بهره می برد که به راحتی قابلیت کاربرد دارند. مداخلات بایستی برای فرد معنی داشته باشند، مرتبط با مشکلات موجود بوده و مهمتر از همه بتواند تغییرات لازم را در زمان مناسب ایجاد نماید.

۵) دامنه تاثیر: اینکه درمان بتواند مشکلات ساده و سرراست را حل کند و در ضمن تغییراتی در مشکلات شخصی مزمن و دشوار ایجاد کند، حالت ایده‌آل درمان است. این قابلیت طرحواره درمانی در درمان اختلالات شخصیت که چالش های زیادی برای درمانگر ایجاد می‌کند، سنجیده می شود.

۶)یکپارچه نگری:  درمان خوب، باید یکپارچه بوده و از جنبه های راهگشای سایر درمان ها نیز بهره ببرد. همچون تکنیک های ذهن آگاهی همراه با تکنیک های شناختی که امروز در فرآیند درمان بسیار معمول است.

∆تمرینات طرحواره درمانی برای بهبود روابط زوجین به چه شکلی خواهد بود ؟ 

اکثر تمرین های طرحواره درمانی خودیاری هستند. در ابتدا تمرکز بر روی شما خواهد بود و نه همسرتان . معمولاً در اکثر مواقع زوجین خواستار تغییر در الگوهای فکری و رفتاری همسرشان خواهند بود. اما بیشترین تاثیر از درون خودمان نشأت می‌گیرد. این تاثیرگذاری، شما را قادر به ایجاد تغییراتی اساسی می‌کند. احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد که در نهایت شروع خوبی برای سفر طولانی و ادامه راه زندگی در کنار همسرتان خواهید داشت. تغییرات رفتاری شما حتما بر روی همسرتان نیز تأثیرگذار خواهد بود. 

تمرکز اولیه و اصلی طرحواره درمانی زوجین بر مشکلات ارتباطی و تاریخچه روانشناختی زوجین است. طرحواره درمانگران کار با ذهنیت های ناکارآمد شامل آگاهی نسبت به ذهنیت های ناسالم، مدیریت ذهنیت ها و در نهایت تغییر ذهنیت ها را در دستور کار خود قرار می دهند.

∆پذیرش داروی تلخ در ابتدای طرحواره درمانی زوجین

در ابتدای طرحواره درمانی یک داروی تلخ وجود دارد: ما معتقدیم همسر شما، مسئول تسکین زخم های شما نیست. اگر شما خودتان را نپذیرید احتمال کمی وجود دارد که فرد دیگری شما را بپذیرد و دوست داشته باشد. مسئولیت پذیرش و شفقت به خود را نمی‌توان به کس دیگری با گفتن چنین جملاتی تفویض کرد: « من خودم را دوست ندارم اما اگر تو مرا دوست داشته باشی احساس بهتری خواهم داشت!! ».

 طرحواره درمانی بر مدل درمانی تقویت ذهنیت «بزرگسال سالم» در درونمان تاکید دارد. این امر، باعث می‌شود که از شریک زندگیمان مستقل شویم و هردو امکان حرکت و رشد داشته باشیم. یک رابطه سالم برپایه دو بزرگسال سالم ساخته می‌شود. وابستگی که در ابتدا عاشقانه و لذت بخش به نظر می رسد ممکن است در انتها به  یک زندان تبدیل شود.

 آنچه که طرحواره درمانی به شما می آموزد آن  است که برای برخورداری از یک رابطه‌ی شکوفا در وهله اول باید از خودتان بهتر مراقبت کنید. یک رابطه صمیمی متوازن و سالم بر پایه دو فردی بنا شده که هیجانات متکی بر خود و متعادلی داشته باشند. در ابتدا لازم است نیاز دلبستگی تان را با میزان مناسبی از استقلال و جرات مندی تامین نمایید. ایستادن بر روی هر دو پای خود در روابط یعنی پایه دلبستگی و پایه جراتمندی تعادل مناسبی را ایجاد خواهد کرد. تکیه بیش از حد بر دلبستگی ممکن است در ابتدای رابطه احساس خوبی ایجاد کند. اما در بلندمدت احتمالاً منجر به در هم تنیدگی و فرسودگی عاطفی در ارتباط شود( به خصوص در فضای رابطه جنسی).شما به طور حتم این تجربه را داشته اید که روی دوپای خود بهتر میتوانید بایستید و تعادل بهتری خواهید داشت.

∆طرحواره درمانی ترسیم نقشه ای از سرزمین های بد گذشته

 طرحواره درمانی نقشه جامع از گذشته ارائه می‌کند و فرض اصلی اش این است که آسیب پذیری خودمان را نسبت به الگوها (طرحواره هایی) که در کودکی و نوجوانی مان شکل گرفته‌اند بشناسیم. طرحواره درمانی تنها در حد نظریه باقی نمی‌ماند بلکه درمان قدرتمندی برای ایجاد تغییرات پایدار حتی برای مشکلات بی‌ثبات و جدی فراهم می‌سازد. مشکلات برخاسته از دوران کودکی، واکنش های هیجانی کنترل نشده و مشکلات تکرار شونده در روابط صمیمی‌ در طرحواره درمانی مطرح و درمان خواهد شد.

 زمانی که شما یاد می گیرید واکنش‌هایتان را شناسایی کنید و ریشه های  آنها را بشناسید، نوع رابطه  برایتان معنا پیدا می‌کند.

 این نقطه شروع خوبی برای پذیرش و مهربانی با خود است. همچنین می توانید دانسته های خود را با همسرتان در میان بگذارید. بهتر از این، شما می توانید در طرحواره درمانی ابزارهای کاربردی مناسبی برای قطع تعامل های تکراری منفی و یافتن راه های جدید ارتباطی بیابید. قابلیت های مسلم طرحواره درمانی برای تغییر و اصلاح روابط زوجین غیرقابل چشم پوشی است.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 10 آبان 1400
چگونه کاپشن و پالتو مناسب بخریم

زمستان در راه است. آیا لباس‌های زمستانی خود را آماده کرده‌اید؟ یک لباس زمستانی مناسب، یک کاپشن یا پالتوی مناسب بهترین همراه شما در زمستان است. اگر برای زمستان امسال قصد خرید کاپشن مناسبی دارید، این مطلب لک‌لک را از دست ندهید.

به‌یاد داشته باشید که یک کاپشن چرم خوب تا سال‌ها همراه شماست و نیازی به تعویض آن ندارید. شاید هنگام خرید کاپشن مجبور باشید به نسبت دیگر لباس‌ها پول بیشتری برای آن خرج کنید، اما مطمئن باشید تا چند سال خیالتان از لباس زمستانی راحت است.

اصولاً کاپشن لباسی است که باید از نظر جنس الیاف و طول پارچه شما را گرم نگه دارد؛ باید بتواند از شما در برابر سرما، باد، باران و برف محافظت کند.

برای یک خرید مطمئن، دانستن برخی نکات بسیار ضروری است. به عنوان مثال چه نوع کاپشنی برای ما مناسب است؟ چقدر هزینه برای خرید یک کاپشن خوب، معقول و منطقی است؟ کاپشن‌ها در چه مدل‌هایی تولید می‌شود؟ و سوالاتی از این قبیل. برای پاسخ به سوالات بالا، ابتدا بهتر است، با ست من آشنا شویم.

چگونه باید متناسب باشد؟ 

ژاکتی که مناسب شما باشد عملکرد بهتری دارد و احساس فوق العاده ای خواهد داشت. بسته به نوع فعالیت ، فرم بدن و جنسیت ، لباس مردانه به طور متفاوتی بریده می شوند. در اینجا چند نکته را باید در نظر بگیرید که تناسب اندام را در نظر بگیرید. 

C:\Users\mahdi\Desktop\c-best-fit.jpg

فرم بدن: وقتی دو دست خود را بلند می کنید ، کت شما باید پشت شما را بپوشاند و کاف ها باید مچ دست شما را بپوشانند. اگر پالتو مردانه دارای تنظیم کننده است ، از آنها برای تطبیق کت با فرم بدن خود استفاده کنید. اگر می خواهید این کت را روی سایر لباس ها (یعنی یک پشم گوسفند) قرار دهید ، توصیه می کنیم اندازه بعدی را امتحان کنید. 

تناسب: کت ها بسته به نوع فعالیتی که برای آن در نظر گرفته شده اند ، از نظر سبک و شکل متفاوت خواهند بود. در اینجا ویژگی های متداول برای جستجو وجود دارد. 

تناسب اندام آرام:کاپشن های روزانه تناسب اندام و معمولاً طول بیشتری برای محافظت بیشتر خواهند داشت. کاپوت را امتحان کنید ؛ اگر قابل تنظیم است ، شکل را متناسب با چهره شما تغییر دهید. 

نه محکم و نه گشاد ، این کاپشن ها فضایی را برای شما فراهم می کنند که یک لایه دیگر مانند پشم در زیر آن بپوشید. هودهای قله دار و قابل تنظیم محافظت بهتری از چهره ارائه می دهند. 

تناسب فنی: کاپشن های کوهنوردی و کوهنوردی آزادی حرکت بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و در عین حال به بدن نزدیک تر می نشینند. کتهای کوهنوردی و جیب کوهی معمولاً دارای طول کوتاهتر و جیبهای بالاتری هستند که حتی در صورت استفاده از مهار نیز قابل دسترسی است. کاپوت باید یک کلاه ایمنی داشته باشد بنابراین این را در نظر بگیرید. 

کت های : ژاکت زنانه های ضد آب زنانه متفاوت از ژاکت های ضد آب مردانه است و معمولاً تناسب بیشتری را ارائه می دهد. آنها ممکن است دارای بازوهای کمی کوتاه تر ، شانه های باریک تر و عرض بیشتری در ناحیه باسن باشند

 

منبع

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 8 آبان 1400
معرفی سیم و کابل نسوز (Fire Resistant Cable)

کابل سیلیکونی نسوز  چیست؟ ما در اینجا قصد داریم سیم و کابل نسوز سیلیکونی که از محصولات و تولیدات شرکت راهدار صنعت کیهان می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد را به شما معرفی کنیم. در ابتدا به معرفی و بررسی سیم و کابل ضد حریق می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازیم. پس با ما همراه باشید. جهت استفاده از انواع سیم و کابل ها در حوزه های مختلف، لازم است از سیم و کابل مناسب آن حوزه استفاده شود.

یکی از پرکاربردترین نوع سیم و کابل، سیم و کابل نسوز می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد که در موارد مخصوص به خود مورد استفاده قرار میگیرد. البته کلمه نسوز بودن در مورد این نوع سیم و کابل ها نباید این تصور را در شما به وجود آورد که به هیچ وجه آتش نمی گیرند، بلکه منظور این است که مقاومت بالایی در برابر آتش دارند. اگر برای خرید سیم و کابل به بازار و فروشگاه های عرضه کننده این محصول مراجعه کرده باشید، خواهید دید که انواع مختلفی از آن در بازار موجود می باشد که گاهی این تنوع بالا باعث سر درگمی خریداران می شود.

برای این که بتوانید خرید مناسب و درستی انجام دهید لازم است با کارایی هر یک آشنایی داشته باشید. از همین رو لازم است تعریفی دقیق از سیم و کابل ضد آتش در اختیار شما قرار دهیم. در تعریف سیم و کابل ضد حریق باید گفت: سیم و کابل هایی که در دمای بالا مقاوم بوده و مشکلی برای آن ها از لحاظ عبور جریان در دماهای بالا به وجود نمی آید.

معمولا از این نوع سیم و کابل ها در مکان هایی که درجه حرارت و گرما بالا باشد استفاده می کنند تا به این ترتیب بتوانند احتمال حریق در این مکان ها را به حداقل میزان ممکن برسانند. این نوع سیم و کابل ها علاوه بر مقاومت در برابر آتش در برابر شرایط نامناسب جوی، اشعه ماوراء بنفش، مواد شیمیایی و روغن ها مقاومت خوبی را از خود نشان می دهند.

انواع سیم و کابل نسوز

سیم و کابل نسوز در انواع مختلفی به بازار ارائه می شوند که عبارت اند از:

  • کابل کنترل
  • کابل قدرت
  • کابل فشار قوی
  • کابل ابزار دقیق
  • کابل اعلام حریق
  • سیم دو روکش بافت
  • سیم و کابل جرقه زن

ویژگی سیم و کابل نسوز

ویژگی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های سیم و کابل نسوز یکی از مهم ترین موارد در رابطه با این نوع سیم و کابل‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎ها می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد که تاثیر بسیاری در شناخت کاربردهای آن در صنایع مختلف دارد. از این رو لازم است در این مطلب به بیان برخی از مهم ترین آن ها بپردازیم.

  • جلوگیری از انتشار شعله
  • مقاومت در برابر خورندگی
  • عایق بودن در برابر رطوبت بالا
  • مقاومت در برابر تغییرات دمایی
  • فاقد گازهای سمی و یا کشنده هالوژن
  • شکل پذیری بالا با حفظ پایداری سیم و کابل
  • استفاده از محافظ (شیلد) در ساختار سیم و کابل
  • مقاوم در برابر حریق در دمای 60- الی 250 سانتیگراد
  • مقاومت در برابر اشعه های ماوراءبنفش، مادون قرمز و گاما
  • مناسب جهت استفاده در صنایع غذایی و پزشکی (رشد نکردن قارچ و باکتری در ماده سیلیکونی)

کاربرد سیم و کابل نسوز

در رابطه با دلایل استفاده از سیم و کابل نسوز (Fire Resistant Cable) باید گفت: این محصولات با هدف حفظ و نگهداری عملکرد طبیعی دستگاه های مختلف در زمان حوادث غیر مترقبه و یا آتش سوزی در مکان های حساس مورد استفاده قرار می گیرد. همین موضوع می تواند از خسارات جانی و مالی در محیط جلوگیری کرده و از ایجاد هزینه های اضافی جلوگیری نماید.

همان طور که در بالا گفته شد، معمولا از کابل ضد حریق جهت کاربردهای ایمنی و اطفاء حریق در سیستم های کنترل، سیستم های حفاظتی و هشدار حریق، سیستم های اعلام حریق و ارتباط صوتی و در مکان هایی که میزان دما بالا باشد استفاده می کنند و در واقع کاربرد کلی آن را می توان همین مورد بیان کرد.

اما اگر بخواهیم به طور موردی در رابطه با کاربردهای آن صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • صنایع فولاد سازی
  • صنایع پزشکی
  • صنایع خودروسازی
  • صنایع کشتی سازی
  • هیترهای الکتریکی
  • واگن‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های راه آهن
  • سیستم های اعلام حریق
  • صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی
  • در تمام صنایعی که از کوره ها استفاده می کنند
  • سیم کشی هواپیماها و صنایع مرتبط با هوا و فضا
  • استفاده در موتورها، ژنراتورها و ترانسفورماتورها
  • طراحی تجهیزات آزمایشگاهی، اندازه گیری و کنترل
  • در ساخت انواع وسایل منزل مانند اجاق گاز، ماکروفر، جاروبرقی، بخاری های برقی و…
  • سیم کشی مناطق حساسی مانند دانشگاه ها، بیمارستان ها، هتل ها، مجتمع های تجاری بزرگ و…

کابل سیلیکونی نسوز

کابل نسوز سیلیکونی

یکی از سوالات مهمی که در رابطه با سیم و کابل نسوز به وجود می آید این است که جنس این نوع سیم ها و کابل ها از چیست که باعث مقاومت بالای آن ها در برابر دمای بالا شده است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: معمولا این سیم ها و کابل ها را از جنس سیلیکونی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎سازند و این موضوع به دلیل ویژگی های شگفت انگیز سیلیکون می باشد. البته میزان درصد خلوص سیلیکون استفاده شده در این نوع سیم و کابل ها یکی از موارد مهم در تعیین ویژگی های آن می باشد. سیلیکون را می توان یکی از ترکیبات مصنوعی معرفی کرد که تنوع زیادی در اشکال و کارکردهای آن وجود دارد. این عنصر شیمیایی در گروه شبه فلزات قرار می گیرد و با نماد si در جدول تناوبی شناخته می شود.

تحقیقات در رابطه با این شبه فلز نشان می دهد که خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده تا ده ها سال هم باقی می ماند و به همین دلیل با خیال راحت می توان در ساخت سیم و کابل ضد حریق از آن استفاده کرد. اگر بخواهیم به ویژگی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های منحصر به فرد سیلیکون اشاره داشته باشیم باید بگوییم که این ماده در برابر رطوبت، تابش شدید نور خورشید، سرما و گرمای بالا مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این همان طور که می دانید هدف استفاده از سیم و کابل ضد آتش این است که در زمان رخ دادن حریق جریان عبوری از هادی سیم و کابل قطع نشود. بنابراین هادی موجود در این نوع سیم ها و کابل ها از روکش آن مهم تر هستند.

تصور کنید که اگر جریان عبوری قطع شود کار اطفاء حریق قبل از حضور آتش نشان ها با اختلال رو به رو می شود. ترکیبات خاص سیلیکون که در ساخت کابل نسوز سیلیکونی استفاده می شود تا 3 ساعت می تواند مانع از قطع شدن جریان شود. به این ترتیب می توان در مواقع حساس با استفاده از این نوع کابل ها به راحتی به کار اطفاء حریق پرداخت و از آسیب های احتمالی که ممکن است در محیط به وجود آید، جلوگیری کرد.

مزایای استفاده از کابل نسوز سیلیکونی

وقتی که می گوییم استفاده از سیم و کابل نسوز سیلیکونی در بسیاری از صنایع مشاهده می شود، می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان گفت که این استفاده گسترده به دلیل ویژگی ها و مزایایی است که این نوع سیم و کابل ها دارند. از همین رو در ادامه به برخی از ویژگی های مهم این کابل اشاره خواهیم کرد.

  • کم دود بودن
  • نارسایی الکتریسیته
  • مقاومت بالا در برابر برودت هوا
  • عاری بودن از هرگونه گازهای اسیدی
  • مقاوم در برابر روغن هایی با وزن مولکولی بالا
  • مقاومت بالا در برابر شدت جریان ناشی از ولتاژ بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت بالا و مقاومت در محیط های خشک
  • تحمل تحمل دمای 60- درجه سانتی گراد تا 250+ درجه سانتیگراد
  • انعطاف پذیری بالا در مقاطع گوناگون در مقاطع گوناگون ضمن حفظ پایداری جریان
  • عدم رشد قارچ و باکتری که آن را مناسب برای استفاده در صنایع پزشکی و غذایی کرده است.

معایب استفاده از کابل نسوز سیلیکونی

اما استفاده از سیم و کابل نسوز سیلیکونی در کنار مزایایی که دارد می تواند دارای معایبی هم باشد که شناخت این موارد می تواند در انتخاب مناسب تاثیرگذار باشد. چرا که این موارد می‎‎‎‎‎‎‎‎توانند تعیین کننده کارایی این نوع کابل باشند.

از جمله این معایب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم بازیافت در محیط زیست
  • قیمت بالا نسبت به سیم و کابل های پی وی سی

کابل نسوز شیلد دار

کابل نسوز شیلد دار

امروزه به دلیل گستردگی کاربرد سیم و کابل ضد حریق در صنایع مختلف انواع متنوعی از آن در بازار موجود می باشد که تنوع بالای آن باعث سهولت در انتخاب و استفاده از آن شده است. یکی از انواع این نوع کابل ها، کابل نسوز شیلد دار می باشد. کابل های شیلد دار یکی از پر کاربردترین انوع کابل ها در صنابع مختلف هستند که استفاده های فراوانی از آنها می شود. در تعریف این نوع کابل باید گفت: کابل شیلد دار کابلی است که از یک یا چند عایق و لایه محافظ داخلی تشکیل شده است. در واقع این نوع کابل ها از یک هادی که آن هادی با یک لایه دیگر پوشانده شده (توسط یک لایه ی رسانا محصور شده) است، تولید می شود.

اگر بخواهیم در رابطه با هدف استفاده از شیلد در کابل ضد حریق صحبت کنیم باید بگوییم: محافظت از اطلاعات کابل ها در برابر انواع تداخلات الکتریکی و مکانیکی از اهداف اصلی آن می باشد. شیلد در این نوع کابل ها برای این که بتواند نویز سیگنال ها را کاهش دهد، مانند یک قفس فارادی عمل می کند که موجب عدم تداخل امواج با سایر دستگاه های موجود در محیط می شود.

کابل نسوز شیلدار برای انتقال هر دو سیگنال های دیجیتال و آنالوگ در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و اهمیت استفاده از شیلد در این نوع کابل ها را می توان اینگونه توضیح داد که اگر در این نوع کابل ها از شیلد استفاده نشود وقتی که کابل در مجاورت انواع کابل های پاور و یا نویز های الکتریکی قرار گیرد، نمی تواند تمام پارامتر ها را به طور صحیح منتقل نماید و در واقع ممکن است سیگنال های دریافتی دارای خطا شوند.

انواع کابل نسوز شیلدار

مدل های مختلفی از کابل نسوز شیلدار در بازار موجود هستند و تفاوت های میان شیلدها بر اساس دلایل مهندسی و رعایت استانداردها می باشد.

برخی از مهمترین کابل های شیلد دار عبارتند از:

  • کابل شیلد دار با بافت فلزی
  • کابل شیلد دار فویلی
  • کابل شیلد دار مارپیچ
  • کابل شیلد دار نواری
  • کابل شیلد دار ترکیبی

کاربرد کابل نسوز شیلد دار

به طور کلی دلایل استفاده از این نوع کابل ها را می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎توان به صورت زیر بیان کرد:

  1. مانع از ایجاد میدان الکتریکی بین دو هادی می شود.
  2. مانع از ایجاد فشار ولتاژ در بین هادی های مختلف می شود.
  3. باعث به تعویق انداختن استهلاک در کابل هایی است که در لوله های فلزی و یا غیر فلزی قرار دارند.
  4. باعث جلوگیری از انتقال ولتاژ به کابل هایی است که بدون شیلد باشند.

انواع شیلد استفاده شده برای سیم و کابل نسوز

شیلدها با توجه به ویژگی هایی که دارند در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند که از هر یک از آن ها می توان برای ساخت کابل نسوز استفاده کرد. در ادامه به معرفی انواع شیلد های مورد استفاده در این نوع سیم و کابل ها اشاره خواهیم کرد.

شیلد نواری: این نوع شیلد ها با نام محافظ الکترومغناطیس پیرامونی شناخته می شوند که به عنوان کارآمدترین انواع شیلد در بازار معرفی می شوند. علت این موضوع را می توان پوشش 100 درصدی این نوع شیلد ها معرفی کرد. این نوع شیلد ها می توانند انرژی الکتریسیته ساکن را که توسط امواج الکترومغناطیسی محیط به وجود می آید، کنترل و دفع کنند.

شیلد بافت: این نوع شیلد های مورد استفاده برای کابل ضد حریق از گیس بافت کردن نوعی سیم های نازک به وجود می آید و به همین دلیل نام بافت را بر روی آن گذاشته اند. از مزایای این نوع شیلد می توان به مقاومت و انعطاف پذیری بالا در برابر شکست و یا پارگی اشاره کرد. تنها عیب این نوع شیلد ها پوشش کمتر آن نسبت به شیلدهای نواری می باشد.

شیلد ترکیبی: این شیلد را می توان ترکیبی از دو نوع قبلی دانست. برای این کار پوشش نواری را نازک تر کرده و آن را به شیلد بافت با تراکم پایین تر اضافه می کنند.

شیلد بافت چند لایه: برای این که بتوان حداکثر پوشش را برای کابل مقاوم در برابر حریق ایجاد کرد روی آن را با دو یا سه لایه شیلد بافت می پوشانند.

استاندارد تست کابل نسوز

 

استانداردهای سیم و کابل نسوز

همان طور که می‌دانید سیم و کابل نسوز به کار رفته در ساختمان ها، جزء مهمترین تأسیسات ساختمانی هستند که بایستی در شرایط اضطراری از قبیل آتش سوزی، تا آخرین لحظه و بیشترین زمان ممکن آماده بکار بوده و عملکرد صحیح خود را حفظ کنند. از این رو سیم و کابل ضد حریق انتخابی شما باید مطابق با استانداردی های بین المللی و داخلی باشد. چرا که این استانداردها مشخصه ها و ابعاد فیزیکی و شیمیایی، خلوص مس هادی، سایز سطح مقطع، درصد خلوص سیلیکون، میزان تحمل کشش، میزان تحمل دما و… سیم و کابل را مشخص می نمایند.

استانداردهای بین المللی در نظر گرفته شده برای سیم و کابل ضد آتش موسوم به IEC و استاندارد ملی ایران موسوم به ISIRI می باشد.

نکات قابل توجه در خرید سیم و کابل نسوز

همان طور که گفته شد انواع مختلفی از سیم و کابل ضد حریق در بازار موجود می باشد که هر یک از آن ها برای یک کاربرد خاص در نظر گرفته شده است. به همین دلیل لازم است در خرید این نوع سیم و کابل ها به یک سری نکات مهم توجه داشته باشید.

در ادامه به برخی از مهم ترین این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • نوع بسته بندی
  • بررسی رنگ روکش
  • انتخاب میزان جریان مورد نیاز
  • بررسی سطح مقطع مورد نیاز
  • بررسی حداکثر دمای لحظه ای
  • بررسی مواد سازنده عایق و روکش
  • مشخص نمودن سطح ولتاژ عایقی
  • در نظر گرفتن شرایط محیطی و محل نصب
  • بررسی درجه حرارت روکش سیم و کابل در بلند مدت

قیمت کابل نسوز

طبیعی است که در هر نوع خریدی یکی از مولفه های مهم و تاثیر گذار قیمت محصول مورد نظر می باشد که کابل های نسوز هم از این موضوع مستثنی نیستند. به همین دلیل لازم است به بررسی قیمت کابل نسوز پرداخت. البته در رابطه با قیمت این نوع محصولات نمی توان یک مبلغ مشخص و معین را برای همه آنها در نظر گرفت. این موضوع به آن دلیل است که عوامل مختلفی در تعیین قیمت کابل های نسوز تاثیرگذار می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد. برای مثال می توان گفت درصد خلوص پوشش سیلیکونی، شیلد دار بودن یا نبودن، نوع شیلد، نوع عایق، سطح مقطع، برند تولید کننده کابل و… همگی از جمله عواملی هستند که به نوبه ی خود می توانند در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار باشند و هر یک باید در جایگاه خود مورد بررسی قرار گیرند.

تولید کننده کابل نسوز

تا چند سال گذشته ایران در بسیاری از حوزه ها مجبور به واردات کالا از کشورهای دیگر بود. اما در سال های اخیر با توجه به افزایش تحریم ها کشور ما سعی کرده به خودکفایی در حوزه های مختلف دست یابد. شرکت راهدار صنعت کیهان که از سال 77 فعالیت خود را در حوزه تولید انواع سیم و کابل آغاز کرده، توانسته است به عنوان برترین تولید کننده انواع سیم و کابل نسوز استاندارد در ایران شناخته شود.

در این سال ها با روی کار آمدن برندهای مختلف ایرانی باعث شده است که نیاز ایران به سیم و کابل ضد حریق در داخل ایران تامین شده و شرکت راهدار صنعت کیهان سهم عمده ای از این بازار را نصیب خود کرده است. متاسفانه امروزه افرادی سودجو را می توان یافت که با برندهای مختلف اقدام به تولید و ارائه سیم و کابل بی کیفیت و غیر استاندارد، با قیمت پایین نموده اند. محصول ارزان خوب است بلکه فقط از نظر قیمت و نه ارزش!

شما هموطنان عزیز می توانید با اطمینان خاطر انواع سیم و کابل ضد آتش تولیدی این شرکت را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. چرا که تمامی محصولات شرکت راهدار صنعت کیهان مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی تولید شده و جای هیچ گونه نگرانی برای مصرف آن ها وجود ندارد.

سوالات متداول در رابطه با سیم و کابل نسوز

با خواندن مطالب بالا ممکن است سوالاتی در ذهن شما به وجود آمده باشد که ما در این بخش به برخی از مهم ترین و متداول ترین این سوال ها پاسخ خواهیم داد.

آیا کابل نسوز تولیدی راهدار صنعت کیهان دارای گارانتی است؟

بله، شرکت راهدار صنعت کیهان تمامی محصولات تولیدی خود را با تضمین کیفیت و با گارانتی معتبر ارائه می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎کند.

انتخاب نوع سیم و کابل نسوز به چه عواملی بستگی دارد؟

برای خرید این محصول باید به محیط مورد استفاده، ولتاژ کار، میزان دمای محیط، کاربرد سیم و بازه زمانی کارکرد آن توجه داشته باشید.

چگونه سیم و کابل نسوز با کیفیت خریداری کنیم؟

برای این که بتوانید بهترین سیم و کابل نسوز را با بهترین کیفیت تهیه کنید همین الان با کارشناسان فروش شرکت راهدار صنعت کیهان تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان قبل از خرید بهره ببرید.

برای تهیه سیم و کابل ضد حریق نوع داخلی آن را تهیه کنیم یا خارجی؟

امروزه کیفیت سیم و کابل هایی که در داخل ایران تولید می شوند کمتر از نمونه های خارجی نیست و چه بسا کیفیت سیم و کابل تولیدی شرکت راهدار صنعت کیهان بیشتر از نمونه های خارجی می باشد. بنابراین می توانید از محصولات و تولیدات ما استفاده کنید.

آیا سیم و کابل نسوز سیلیکونی شرکت راهدار صنعت کیهان گواهینامه داخلی و بین المللی دارد؟

بله، شرکت راهدار صنعت کیهان دارای گواهی سازمان ملی استاندارد (ISIRI-1926-4) و همچنین گواهی ISO-9001 ،ISO-14001 و گواهی CE (انطباق با استانداردهای اروپا) می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

کیفیت ارزان نیست، آن را ارج نهیم

محصول ارزان خوب است بلکه فقط از نظر قیمت و نه ارزش!

چندیست افرادی سودجو با برندهای تقلبی اقدام به تولید سیم و کابل نسوز بی کیفیت با قیمت بسیار پایین و ارائه آن به مشتریان نموده اند. شرکت راهدار صنعت کیهان با قیمتی معقول و مقرون به صرفه اقدام به تولید محصولات خود نموده و با شفافیت کامل روند تولید را مورد بازدید مشتریان خود قرار داده تا جای هیچ شبهه ای برای مشتریان ارجمند این شرکت باقی نماند. ما امیدواریم شما انتخابی آگاهانه داشته باشید تا هم حق مشتری پایمال نشود هم کسانی که صادقانه تولید می کنند و کسانی که در صدد بی کیفیت ارائه دادن محصولات خود هستند از یکدیگر تمیز داده شوند. وقتی شما برای خرید محصول مبلغی می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازید در حقیقت بهای کیفیت آن را می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پردازید. با آرزوی انتخاب و خریدی آگاهانه برای شما مشتریان ارجمند.

تیم فروش شرکت راهدار صنعت کیهان، آمادگی کامل خود را برای تامین کابل‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های پروژه های کوچک و بزرگ شما هموطنان عزیز اعلام میدارد.

جهت دریافت لیست قیمت کابل نسوز و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، همین الان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. تیم بزرگ راهدار صنعت کیهان در تمامی مراحل مشاوره، انتخاب، خرید و خدمات پس از فروش در کنار شما مشتریان عزیز می‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎باشد.

 

دفتر مرکزی: 88650175(021)

تلفن همراه: 09120469727

ایمیل: sale@rsk-co.com

 

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 آبان 1400