نکات شگفت انگیز انتخاب بهترین چراغ روشنایی

 

این روزها چراغ های روشنایی و به طور کلی سیستم های نورپردازی نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کنند. چرا که در دنیای امروزی عملا زندگی بدون نور و روشنایی غیرممکن است. به همین خاطر با گذشت زمان و پیشرفت در زمینه ساخت انواع چراغ ها، این محصولات نه تنها به عنوان ابزاری جهت روشنایی، بلکه به عنوان مهم ترین المان ها جهت زیباسازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به همین خاطر شناخت انواع آن ها، و همچنین آشنایی با استفاده از برندها و مدل های مناسب، می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی فضای داخلی و یا خارجی و شهری داشته باشد. از همین رو در ادامه به معرفی برخی از مهم ترین المان هایی روشنایی و نورپردازی خواهیم پرداخت.

روشنایی خیابان ها، مهم ترین چالش پیش رو

بر کسی پوشیده نیست که استفاده از چراغ خیابانی چه تاثیر مهمی در سلامت رانندگان و دید بهتر آن ها دارد. از همین رو یکی از اولین محصولات روشنایی شهری که بسیار حائز اهمیت است، چراغ های جاده ای و یا خیابانی می باشند. این چراغ ها که در مدل های مختلفی عرضه می شوند، دارای ویژگی ها و مشخصات متعددی هستند. از میزان وات و قدرت متغیر در روشنایی و مساحت مورد نظر گرفته، تا رنگ و دمای لامپ، نوع تکنولوژی به کار رفته، نوع برند و... همگی از مهم ترین مشخصات انواع این محصول می باشند. که سبب می شود تا در محیط ها و مساحت های مختلفی از آن ها استفاده شود. 

یکی از مهم ترین نکاتی که در انتخاب چراغ های خیابانی باید در نظر داشته باشید، انتخاب چراغی متناسب با استانداردهای وضع شده است. چرا که در هر خیابان یا جاده، بر اساس برخی قوانین و ضوابط می توان از بعضی مدل ها استفاده کرد. چرا که ماهیت اصلی این چراغ ها نه برای نورپردازی و زیبایی، بلکه جهت روشنایی و افزایش ایمنی جاده ها است، تا رانندگان با دید بهتری بتوانند در تاریکی و شب ها رانندگی کنند. به همین خاطر باید طبق نظر کارشناسی و با زاویه تابش استاندارد از مدل های مناسب استفاده کرد.

 

تکنولوژی ساخت چراغ، اصلی ترین عامل برتری آن

همواره برای اینکه بتوانیم یک چراغ را جزو محصولات استاندارد در نظر بگیریم، در کنار تمامی مشخصات و ویژگی های آن، باید به نوع تکنولوژی ساخت آن توجه کنیم. در واقع تکنولوژی ساخت یک سیستم روشنایی نشان دهنده نوع کارکرد، کیفیت و دوام آن می باشد. در گذشته با استفاده از گازهای مختلف مانند آرگون و یا سیم های رشته ای و روش های گوناگون، اقدام به تولید لامپ می کردند. که این عامل علاوه بر تولید گرمای زیاد، سبب اتلاف بیش از حد انرژی نیز می شد. اما امروزه یکی از مهم ترین روش ها و تکنولوژی هایی که در ساخت یک چراغ با کیفیت و استاندارد استفاده می شود، تکنولوژی ال ای دی (LED) می باشد.

این تکنولوژی نه تنها در لامپ ها و چراغ های داخلی بلکه در سیستم های خارجی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. تا جایی که می توان از انواع پروژکتور ال ای دی، المان های شهری، ریسه ها، هالوژن ها، چراغ های کارگاهی و... نیز نام برد. که با استفاده از این سیستم یا تکنولوژی های وابسته به آن مانند سی او بی (COB) و یا اس ام دی (SMD) طراحی و ساخته می شوند. که تاثیر بسزایی در افزایش راندمان چراغ، بهبود کیفیت روشنایی، صرفه جویی چشم گیر در انرژی و ... می شود. به همین خاطر توصیه می شود همواره از لامپ ها و چراغ هایی که از نوع ال ای دی هستند استفاده نمایید. البته به غیر از مدل های دکوراتیو که ممکن است از سیستم های قدیمی ساخته شده باشند. که این مدل ها نیز بیشتر جنبه تزئینی و زیباسازی دارند.

جلوه ای خاص با نورپردازی اصولی

همان طور که پیش تر نیز اشاره کردیم، تاثیر یک چراغ و یا سیستم روشنایی اصولی، بسیار بیشتر از سایر المان ها و یا متریال ساختمان ها است. در واقع ما می توانیم با استفاده از چراغ ها و نورپردازی، بخشی از ساختمان و یا خانه را که آنچنان جذابیت نداشته را زیباتر، بزرگ تر و خاص تر به نمایش بگذاریم. تکنیکی که علاوه بر انتخاب نوع چراغ و نوع رنگ آن، با زاویه تابش اصولی و صحیح قابل اجرا است. به عنوان مثال اگر شما یک خانه کوچک با سقفی کوتاه دارید، می توانید با استفاده از تکنیک های روشنایی و بکارگیری المان ها و زاویه تابش آن را بزرگ تر نشان دهید. 

این مثال مخصوصا در اماکن عمومی نیز قابل مشاهده است. جایی که برای بهتر نشان داده شدن یک سوژه یا یک مجسمه در مرکز شهر با استفاده از نورپردازی و بکارگیری چراغ دفنی این کار را به بهترین شکل انجام می دهند. به همین خاطر این روزها معماران و افرادی که وظیفه دکوراسیون را بر عهده دارند، بسیار به نوع روشنایی و نورپردازی اهمیت می دهند. و این امر نه تنها مختص به فضای داخلی نیست، بلکه همان طور که گفته شد در فضاهای بیرونی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل نیز شما هم اگر به دنبال یک نمایش خاص، زیبا و لاکچری از خانه، ساختمان و یا محوطه خود هستید، حتما به نوع چراغ ها و نورپردازی آن توجه نمایید.

خرید انواع چراغ روشنایی با قیمت مناسب

راه اندازی سیستم های روشنایی داخلی و خارجی، یک امر کاملا تخصصی بوده که بهتر است توسط افراد با تجربه در این زمینه انجام شود. چرا که تاثیری که نور بر روی انسان و محیط دارد، شاید کم تر شاخصه ای داشته باشد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم جهت تهیه انواع محصولات روشنایی، با بهترین کیفیت و قیمت، همراه با گارانتی های گوناگون با مجموعه روشنایی سیزال به نشانی www.sizallighting.com در ارتباط باشید. همچنین این مجموعه با بکارگیری افراد متخصص و با تجربه در این زمینه، مشاوره های لازم را نیز جهت راه اندازی سیستم روشنایی متناسب با نیازتان به شما ارائه خواهد داد. تا در محیطی زیبا و آرامش بخش، از روشنایی و نورپردازی خود نهایت لذت را ببرید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 31 تير 1401
تعمیر مبل در کرج

 تعمیر مبل تخصصی تعمیر مبلمان فرآیندی است که در آن از مبلمان آسیب دیده و غیرقابل استفاده، استفاده و تعمیر می شود و عیوب آنها برطرف می شود. تعمیر مبل بسته به طرح مبل، جنس مبل و مواد به کار رفته در آن انواع مختلفی دارد که با توجه به نوع سایش به کارگاه یا محل کار منتقل می شود.

 

اما نکاتی که قبل از تعمیر مبل باید بدانید عبارتند از:

قبل از سفارش تعمیر مبل خود برای تعمیرات، نمونه کارها را از سرویس بخواهید و پس از رضایت وی عکس کامل مبل خود را برای او ارسال کنید. متخصص پس از بررسی عکس می تواند اصول تعمیر مبل را با شما در میان بگذارد.
با توجه به اینکه در مراحل تعمیر مبل نیاز به تهیه تودوزی دارید، می توانید در خصوص خرید پارچه مانند نوع یا محل خرید از استاد کار خود مشاوره های لازم را دریافت کنید. در نظر داشته باشید که برای تعمیر مبل می توانید با خرید پارچه موافقت کنید که البته به دلیل اختلاف سلیقه و فراوانی پارچه، این کار را توصیه نمی کنیم.
برای مبل هایی که سیم پیچ خوبی ندارند، توصیه می شود از پارچه های گران قیمت برای تعمیر مبل استفاده نکنید. بهتر است در این زمینه با استاد خود مشورت کنید. با توجه به طراحی مبل، شما فقط نمی توانید بفهمید که قرقره چیست.
قبل از اینکه مبل را برای استاد کار  بفرستید یا زمانی که استادکار برای برداشتن مبل شما می آید. برای هزینه های حمل و نقل اقدامات لازم را انجام دهید و به سایر هزینه های تعمیر مبل اضافه کنید.
فوم ها انواع مختلفی دارند، بهتر است مشخص کنید از کدام فوم یا ابر برای تعمیر مبل استفاده کنید. (فم سرد یا گرم یا ...)
به یاد داشته باشید که بدترین زمان برای تعمیر مبل، روزهای پایانی سال است. به دلیل زمان محدود و سفارشات زیاد، کیفیت تعمیر مبل شما کاهش می یابد، پس با کمی برنامه ریزی زمان دیگری را برای تعمیر مبل خود انتخاب کنید و کیفیت تعمیر مبل خود را افزایش دهید.

مشکلات رایج در تعمیر مبل

 

تعمیرات مبلحتی اگر شرایط اقتصادی این چند سال را در نظر نگیریم، باز هم تعمیرات مقرون به صرفه به نظر می رسد. می توانید مبلمان خود را با قیمت بسیار کمتری نسبت به خرید مبلمان جدید تجدید کنید. در بسیاری از موارد، هزینه تعمیرات حتی کمتر از نصف هزینه خرید مبلمان جدید است.

در زیر با مشکلات رایج در تعمیر مبلمان و نحوه رفع آنها آشنا خواهید شد:

1- خراشیدن مبل

اگر کابینت محکم باشد و چوب کمی خراشیده شده باشد، سطوح خراشیده را می توان به راحتی ترمیم کرد، اما اگر آسیب عمیق است، بهتر است از متخصصان بخواهید تا از تجهیزات مناسب برای ترمیم آسیب ها استفاده کنند و دوباره چوب را جلا دهند. و رنگ آمیزی کنید.

اگر مبلمان مستحکم باشد، پس از تمیز کردن سطح مبلمان می توان از واکس مخصوص برای افزایش عمر چوب و پرداخت استفاده کرد.

2- رنگ بدنه مبلمان را تغییر دهید

برای تغییر رنگ ست یا مبلمان چوبی ابتدا باید از جنس آن اطلاعاتی به دست آورید. مبل چه از چوب باشد چه ام دی اف یا مواد دیگر، اگر چوبی باشد جنس چوب چیست؟ جنس سقف یا نوع رنگ روی بدنه چیست؟ و سوالاتی از این دست می تواند در رسیدن به نتیجه مطلوب موثر باشد. هنگامی که موارد فوق را دانستید، زمان انتخاب رنگ و رنگ جدید فرا می رسد.

4- فرورفتگی تشک مبل

پس از مدتی استفاده از مبل ها، فوم، اسفنج یا فنر مبلمان آسیب می بیند و این امر منجر به فرورفتن تشک یا کف مبل می شود.

بسته به نوع آسیب می توانیم تشک مبل را با با کیفیت ترین فوم ها مانند مموری فوم تعویض کنیم تا تشک ها مانند روز اول زیبا و قابل استفاده باشند.

خدمات تعمیر مبل

تیم تعمیر مبل باران با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر و بازسازی مبلمان خدمات زیر را با بهترین قیمت برای شما در محل انجام می دهند.

تعمیر مبل با روش مهر زنی
تعمیر مبل با تعمیر کلاف روی مبل
تعمیر مبل با تعمیر چوب و رنگ آمیزی
تعمیر مبل های پارچه ای
تعمیر مبل چرمی
تعمیر مبل راحتی
تعمیر مبل استیل
و…
هزینه تعمیر مبل در محل

لیست قیمت در جدول بالای صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. قیمت و قیمت دقیق برای تعمیر مبل شما. پس از ثبت سفارش و میزان آسیب دیدگی اثاثیه، تعمیر و نگهداری 24 ساعته به اطلاع شما خواهد رسید.

نگران هزینه های اضافی نباشید، هیچ هزینه اضافی  از شما دریافت نمی شود. کلیه هزینه ها طبق تعرفه اتحادیه می باشد و در صورت ارائه خدمات توسط خدمات ما ضمانت نامه کتبی از 3 ماه تا 12 ماه به شما ارائه خواهد شد.

تعمیر مبل در کرج 

مزایای خدمات تعمیر مبل بارانی

دارای خدمات و متخصصین آموزش دیده با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیر مبلمان می باشد.
چندین مرکز با خدمات تخصصی و تجربی در تهران داریم. که می تواند تمام مشکلات و عیوب مبلمان را برطرف کند.
استاد ما در اسرع وقت در محل حاضر می شود. اولویت ما تعمیرات اساسی قطعات مبل شماست.
در صورت نیاز به تعمیر اساسی از کالای اصلی استفاده می شود.
در پایان روز گارانتی تعمیر مبلمان به دفتر شما تحویل داده می شود.

تعمیرات اساسی یک مبل بارانی

اگر قصد بازسازی مبلمان خود را دارید همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات تعمیر مبلمان در کرج را با بهترین قیمت سفارش دهید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 25 تير 1401
لوله بازکنی در استاده

استاده با معرفی برترین لوله بازکن‌های شهر تهران در تلاش است تا شما بتوانید اقدام به بررسی، انتخاب و تماس مستقیم با برترین لوله بازکن‌های شهر تهران کنید. شما می‌توانید پس از مشاهده امتیازات متخصصین در استاده و بررسی نظرات افرادی که قبلا با سرویس‌کاران خدمت گرفتند، برترین لوله بازکنی سیار در تهران را انتخاب کنید.

در مورد کارهای خدماتی بزرگترین مسئله قیمت دقیق و شفاف است. که استاده تلاش می‌کند با ارائه قیمت شفاف خدمات مثل هزینه لوله بازکنی، شما را قبل دریافت خدمت، از قیمت دقیق خدمات مطلع کند. برای مثال می‌توان به هزینه‌های لوله بازکنی در شهر تهران در لیست زیر اشاره کرد.

خدمت

قیمت به تومان

بازکردن لوله فاضلاب از 1 متر تا 6 متر بادستگاه

150.000

بازکردن لوله فاضلاب از 6 متر تا 12 متر بادستگاه

250.000

بازکردن لوله فاضلاب از 12 متر تا 25 متر بادستگاه

550.000

بازکردن لوله فاضلاب از منهول با دستگاه ژنراتور فرقانی تا 30 متر با فنر سایز 28

1.300.000

تخلیه فاضلاب با تانکر 6000 لیتری با پمپ مکنده

550.000

تخلیه چاه با تانکر 12000 لیتری و پمپ آبکش 1 سرویس تا 50 متر شیلنگ

700.000

لایروبی هر نیسان 10 بشکه‌ای 120 لیتری 1 سرویس توسط نیروی انسانی بدون کارگر اضافه

1.800.000

پمپاژ هر یک ساعت تخلیه آب با پمپ تک فاز

هر یک ساعت 180.000
ساعات بعدی 120.000

کف تراشی و لایروبی هر کمپرسی خاور با بردن خاک بدون کارگر اضافه

1.170.000

برداشتن و پیدن طوقه بدون مصالح و پرکردن پشت طوقه یا کول

130.000

حفر چاه نو در زمین معمولی طول در عرض در ارتفاع ضرب می‌شود تا یک متر لحاظ شود

300.000

باز و بسته کردن درب چاه و طوقه چینی تا 1 متر بدون مصالح

500.000

حفر چاه فقط میله در زمین معمولی برای هر متر

350.000

لوله کشی و بنایی درب چاه

توافقی

حفر چاه نو در زمین دژ بوسیله کمپرسور

توافقی

بازدید یا کنسلی

100.000




نقاشی ساختمان در استاده

استاده با معرفی برترین نقاشان ساختمانی تهران در تلاش است تا شما بتوانید اقدام به بررسی، انتخاب و تماس مستقیم با برترین نقاش ساختمانی شهر تهران کنید. شما می‌توانید پس از مشاهده امتیازات متخصصین در استاده و بررسی نظرات افرادی که قبلا از نقاشان ساختمانی استاده خدمت گرفتند، برترین نقاش ساختمانی در تهران را انتخاب کنید.

در مورد کارهای خدماتی بزرگترین مسئله قیمت دقیق و شفاف است. که استاده تلاش می‌کند با ارائه قیمت شفاف خدمات مثل هزینه نقاشی ساختمان، شما را قبل دریافت خدمت، از قیمت دقیق خدمات مطلع کند. برای مثال می‌توان به قیمت‌های نقاشی ساختمان در شهر تهران در لیست زیر اشاره کرد.

نوع رنگ

قیمت هر متر مربع (تومان)

رنگ روغن

35.000 تا 40.000

رنگ پلاستیک

33.000 تا 40.000

رنگ آکریلیک

30.000 تا 40.000

رنگ بلکا

30.000 تا 40.000

رنگ کنیتکس

30.000 تا 40.000

رنگ مولتی کالر

35.000 تا 45.000

نقاشی ابزار گچی

22.000 تا 30.000
هر متر طول

نقاشی سقف شیروانی

35.000 تا 45.000

کناف بتونه ماستیک با رنگ

35.000 تا 45.000

بتونه کاری

25.000 تا 34.000

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 23 تير 1401
هزینه تزریق بوتاکس میگرن

احتمالا تاکنون در طول زندگی خود بارها سردردهای مختلف را تجربه کرده‌اید اما میزان فشار و تندی سردرد میگرنی را تنها آن دسته از افرادی که به این بیماری دچار هستند، درک می‌کنند. سردرد از هر نوعی که باشد معمولا دردی تپنده است که آدمی را از انجام فعالیت‌های روزمره خود باز می‌دارد. این در حالی است که سردرد میگرنی نوعی درد عصبی ناتوان‌کننده است که شدت آن بسیار بیشتر از سردردهای معمول است. میگرن به‌عنوان سومین بیماری شایع در جهان شناخته می‌شود، بنابراین طبیعی است که افراد زیادی به دنبال راه‌های درمان آن باشند‌. آیا تاکنون چیزی راجع به تزریق بوتاکس میگرن در کلینیک سردرد تهران شنیده‌اید؟ طبیعتا تصور بیشتر افراد این است که بوتاکس در فرآیندهای زیبایی ترمیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین تزریق بوتاکس میگرن با جنبه درمانی، جالب و البته کمی عجیب به نظر می‌رسد.

داروی میگرن

C:\Users\User\Desktop\headache\1.png

قبل از این که راجع به درمان قطعی میگرن با روش تزریق بوتاکس میگرن صحبت کنیم، بهتر است کمی راجع به این نوع سردرد و درمان دارویی آن بدانید. میگرن نوعی بیماری شایع عصبی است که در شدیدی را به همراه حالت تپش در یک طرف سر ایجاد می‌کند و ممکن است از چندین ساعت تا چند روز طول بکشد. افراد مبتلا به میگرن در کنار سردرد شدید دچار حالت تهوع و استفراغ، بی‌حسی صورت و دست‌ و پا، اختلالات بینایی، حساسیت به نور، بو و صدا و غیره نیز می‌شوند. داروهای درمان میگرن که استفاده می‌شوند، تنها شدت حمله میگرنی را کاهش می‌دهند و درمان قطعی در پی ندارند‌. داروهای ضد میگرن در انواع پیشگیری‌کننده و داروهای مرحله حاد توسط پزشک مغز و اعصاب تجویز می‌شوند. در واقع متخصص مغز و اعصاب تشخیص می‌دهد که بیمار به داروی پیشگیری‌کننده نیاز دارد یا داروی نگه‌دارنده و کنترل‌کننده و بر اساس آن داروهای مناسبی را تجویز می‌کند. داروهای ضد میگرن معمولا شامل مسکن‌ها، داروهای ضد تهوع و ضد التهاب می‌شوند.

درمان میگرن با تزریق بوتاکس میگرن در کلینیک سردرد تهران

همان‌طور که گفتیم وقتی از درمان دارویی صحبت می‌کنیم، هدف تنها کنترل بیماری و کاهش شدت آن است و درمان قطعی میگرن با دارو امکان‌پذیر نیست اما جالب است بدانید که امروزه تزریق بوتاکس به‌عنوان جدیدترین و بهترین راه درمان میگرن مورد استفاده قرار می‌گیرد. نکته اینجاست که این نتیجه مثبت تنها زمانی حاصل می‌شود که متخصص مغز و اعصاب بر اساس معیارهای خاصی، بیمارانی را که کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس میگرن هستند، انتخاب کند. علاوه بر آن حتی محل تزریق بوتاکس تیز در نتیجه آن تأثیرگذار است. این تزریق کاملا با تزریق زیبایی بوتاکس متفاوت است و باید توسط متخصص مغز و اعصاب انجام شود. البته این نوع تزریق نیز به صورت سرپایی در عرض چند دقیقه انجام می‌شود و آمادگی خاصی نیاز نیست. حتی بیمار می‌تواند پس از تزریق بوتاکس فعالیت‌های روزمره خود را دنبال کند.

در مورد نحوه تأثیر گذاری تزریق بوتاکس میگرن جالب است بدانید که تزریق بوتاکس باعث فلج کردن عضلات و شل شدن آن‌ها می‌شود؛ در نتیجه عضلات دیگر توانایی انقباض نخواهند داشت. به این ترتیب شدت درد در بیمارانی که از سردرد مزمن رنج می‌برند، کاهش می‌یابد. به عبارتی استفاده از مکانیسم فلج کردن عضلات هدفی است که در تزریق بوتاکس دنبال می‌شود اما تحقیقات نشان داده که تزریق بوتاکس مکانیسم دیگری را دنبال می‌کند؛ به این صورت که از آزاد شدن سیگنال‌‌های درد در پایانه‌های عصبی سر و گردن جلوگیری می‌کند. به این ترتیب می‌توان گفت کاهش سر درد میگرنی بیشتر از این که حاصل شل شدن عضلات باشد، نتیجه کاهش انتقال سیگنال درد به نخاع است. این روش می‌تواند به‌عنوان درمان قطعی میگرن عملکرد قابل قبولی داشته باشد اما همان طور که گفتیم برای رسیدن به نتیجه مثبت باید کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس باشید.

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس میگرن هستند؟

C:\Users\User\Desktop\headache\2.png

بیمارانی که از درد در قسمت پس سر، سردرد همراه با درد گردن و سردرهای تنشی رنج می‌برند، کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستند اما افرادی که در دوران قاعدگی دچار سردرد می‌شوند، افرادی که سردرد سینوزیت دارند و بیماران دارای فشار خون بالا نمی‌توانند از تزریق بوتاکس برای درمان میگرن استفاده کنند. در نهایت آن‌چه مسلم است تشخیص متخصص مغز و اعصاب بر اساس معاینات پزشکی و شواهد و مدارک بیمار برای تزریق بوتاکس می‌باشد. تزریق بوتاکس برای درمان میگرن به‌عنوان پرطرفدارترین شیوه درمانی شناخته می‌شود چون گزارشات پزشکی حاکی از آن است که آمار قابل توجهی از بیماران مبتلا به میگرن نسبت به استفاده از این روش درمانی رضایت کامل دارند. مدت زمان اثر بوتاکس میگرن در بیماران مختلف از دو تا پنج ماه متغیر است. پس از گذشت این دوره باید مجدد تزریق بوتاکس را انجام دهید.

در تزریق‌های بعدی مدت زمان ماندگاری اثر بوتاکس افزایش می‌یابد. در برخی از افراد پس از پنج بار تزریق متوالی درمان حاصل شده و نیاز به تزریق دائمی نیست. در ضمن بیمار می‌تواند حدود چهار الی پنج روز پس از تزریق بوتاکس اثر آن را در کاهش سر درد احساس کند‌. تأثیر این عمل در درمان میگرن نهایتا دو هفته پس از تزریق به پیک یا اوج اثر خود می‌رسد.

هزینه تزریق بوتاکس میگرن

با توجه به این که علائم میگرن و محل درد در بیماران مختلف یکسان نیست، آمپول بوتاکسی که برای هر بیمار استفاده می‌شود، متفاوت است، این آمپول باید بر اساس پروتکل‌های پزشکی و با توجه به محل درد در بیمار در نقاط مختلف سر، گردن و شانه‌ها تزریق می‌شود. به این ترتیب هزینه تزریق با توجه به میزان داروی مصرفی و تعداد تزریق در هر بیمار تعیین می‌شود.‌

بهترین متخصص مغز و اعصاب برای درمان میگرن

C:\Users\User\Desktop\headache\3.png

کلینیک سردرد در تهران اولین کلینیک تخصصی سردرد در ایران است که بیماران بسیاری از داخل کشور و حتی کشورهای همسایه برای درمان انواع سردرد به آن مراجعه می‌کنند. در این کلینیک پزشکان متخصص و حاذق مغز و اعصاب فعالیت می‌کنند و تلاش‌های آن در درمان قطعی سردرد و و در برخی موارد کنترل بیماری موفقیت‌آمیز بوده و قابل ستایش می‌باشد. شما می‌توانید برای درمان قطعی میگرن به این کلینیک مراجعه کنید و اگر متخصص سردرد تشخیص دهد که شما کاندیدای مناسبی برای تزریق بوتاکس هستید، می‌توانید در همین کلینیک تزریق خود را انجام دهید. کلینیک سردرد تهران شما را در جریان مراقبت‌های پس از تزریق بوتاکس میگرن و نکات مهم مربوط به آن قرار می‌دهد. بر روی لینک زیر کلیک کرده و برای رزرو نوبت وارد سایت شوید.

 

https://headacheclinic.ir/

02188672759

Instagram: Tehran_headache_clinic

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 22 تير 1401
آشنایی با 7 تا از بهترین محله‌های استانبول

 

10 روز پیش - خواندن 7 دقیقه

در شهر استانبول، به عنوان پایتخت فرهنگی و تاریخی کشور ترکیه، محله‌های زیادی زیادی وجود دارد. این شهر، از زمانی که توسط محمد فاتح شد، تا به امروز، بسیار بسیار گسترش پیدا کرده و چندین برابر شده است. طبیعی است که محله‌ها و مناطق فراوانی داشته باشد.

مشکل اصلی اما، وجود محله‌ها و مناطق فراوان نیست. مشکل اصلی آن است که به هنگام خرید ملک در ترکیه، به سراغ کدام یک از این محله‌ها برویم؟ از بین مناطق 39‌ گانه استانبول و 936 محله آن، کدام یک برای زندگی مناسب‌تر است و امکانات رفاهی بیشتری برای ساکنین دارد؟ قیمت آپارتمان در محله های استانبول به چه صورت است؟ بزرگترین چالش برای آن دسته از ایرانیانی که خواهان زندگی در ترکیه هستند، بدون شک همین موضوع است.

در این مطلب، ما قصد داریم تا تعدادی از محله‌های معروف استانبول، که مناسب زندگی ایرانیان نیز هستند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین محله‌های استانبول

1- محله کارتال استانبول

این محله، در استانبول آسیایی واقع شده است و همجوار دریاست. حدود 600 هزار نفر جمعیت دارد و به نسبت مساحتی که دارد، می‌توان گفت تراکم جمعیتی آن، متوسط است. فاصله این محله از مرکز استانبول یعنی همان میدان تقسیم، حدود 40 کیلومتر است. به علاوه، این محله که در حقیقت یکی از مناطق استانبول به شما می‌رود، خود دارای 20 محله به عنوان زیرمجموعه نیز، هست.

ساخت و ساز ساختمان‌های مسکونی در محله کارتال، در سالیان اخیر به شدت افزایش پیدا کرده و همین باعث شده که امکانات رفاهی این منطقه نیز روز به روز افزایش پیدا کند. طبق آماری که شهرداری استانبول منتشر کرده، این محله از جمله مناطق درجه یک استانبول به حساب می‌آید. دسترسی به مهم‌ترین اتوبان استانبول، وجود مراکز خرید لاکچری، دانشگاه‌های برتر و مراکز درمانی فراوان، از امتیازهای این محله هستند.

محله کارتال استانبول

2- محله اسکودار استانبول

محله اسکودار، از جمله کهن‌ترین مناطق استانبول است و درست در کنار تنگه بسفر قرار گرفته است. این محله، از زمان حکومت یونانی‌ها پابرجاست و صد البته که یکی از مناطق مهم استانبول، به حساب می‎آید. این محله حدود 550 هزار نفر جمعیت دارد و با توجه به مساحتش، بسیار خلوت است. گفتنی است که این منطقه، خود دارای 33 محله دیگر است.

اسکودار از نظر امکانات رفاهی، از جمله غنی‌ترین مناطق استانبول است، سیستم حمل و نقل عمومی در این منطقه بسیار فعال است. اماکن تاریخی و تفریحی بسیاری نیز در این منطقه وجود دارد. به دلیل نزدیکی به مرکز استانبول، این منطقه از جمله قطب‌های تجاری این شهر نیز به حساب می‌آید. در نهایت، باید این موضوع را بدانید که این محله با توجه به امکاناتی که دارد، در زمره مناطق گران‌قیمت استانبول قرار می‌گیرد.

محله اسکودار استانبول

3- محله پندیک استانبول

این محله، یکی از شرقی‌ترین محله‌های استانبول است و با مرکز استانبول، فاصله بسیار زیادی دارد. در بخش آسیایی واقع شده و جمعیت آن در آخرین سرشماری، حدود 710 هزار نفر بوده است. منطقه پندیک، خود دارای 36 محله است و از این لحاظ، یکی از بزرگترین مناطق استانبول به شمار می‌رود.

محله پندیک، از جمله مناطق رو به رشد استانبول است؛ به طوری که ساخت و ساز در آن بسیار گسترش پیدا کرده و پروژه‌های بسیاری را می‌توانید برای خرید ملک، در آن پیدا کنید. وجود مراکز درمانی متعدد، مراکز خرید لوکس، مراکز آموزشی مختلف برای پایه‌های مختلف، همه و همه باعث شده‌اند که محله پندیک استانبول، از گزینه‌های مناسب برای زندگی ایرانیان در این شهر، به شمار برود.

محله پندیک استانبول

4- محله باکرکوی استانبول

حال به سراغ به محله‌های اروپایی استانبول برویم. محله باکرکوی، یکی از بهترین محله‌های استانبول است که در قسمت اروپایی قرار گرفته است. این محله، با دریا مجاورت دارد و خط ساحلی آن، بسیار طولانی است. محله باکرکوی، از نظر قیمت ملک، محله‌لی متوسط به شمار می‌رود و به همین دلیل، برای زندگی ایرانی‌ها، بسیار مناسب است.

این محله، از جمله قطب‌های اقتصادی استانبول به شمار می‌رود، و برای فعالیت اقتصادی بسیار مناسب است. مراکز خرید فراوان، کافه‌های بسیار و زندگی شبانه، همگی در کنار هم این محله را محبوب کرده‌اند. رفت و آمد در این محله و به این محله، بسیار آسان است و راه‌های دسترسی به آن، بسیار است. وجود مراکز درمانی متعدد، تعدادی از برترین دانشگاه‌های ترکیه، مراکز خرید و تفریح بسیار، همگی از امکانات رفاهی این محله هستند و بر ارزش ملک، تاثیر مستقیم می‌گذارند.

محله باکرکوی استانبول

5- محله عمرانیه استانبول

درست در کنار منطقه اسکودار در استانبول آسیایی، محله عمرانیه استانبول واقع شده است. این محله که از جمله محله‌های متوسط رو به بالا در استانبول به شمار می‌رود، حدود 700 هزار نفر جمعیت دارد. فاصله آن از مرکز استانبول حدود 20 دقیقه الی 1 ساعت است. عمرانیه هرچند مساحتش متوسط است، اما نزدیک به 40 محله به عنوان زیرمجموعه دارد.

عمرانیه یکی از سرسبزترین محله‌های استانبول به شمار می‌رود و به نسبت تمام محله‌های دیگر، مساحت فضای سبز آن بیشتر است. همین باعث شده که افراد بسیاری، خواهان زندگی در این منطقه باشند. دسترسی به این محله، توسط اتوبان E80 بسیار آسان است و این مسیر، از امتیازهای این محله در استانبول، به شمار می‌رود. این محله امکانات رفاهی بسیاری دارد و همین امکانات، در ارزش ملک در این منطقه، تاثیر مستقیم دارند.

محله عمرانیه استانبول

6- محله نیشانتاشی استانبول

محله نیشانتاشی، در اصل یکی از محله‌های زیرمجموعه منطقه شیشلی است. این محله، در زبان ترکی استانبولی به عنوان سمت شناخته می‌شود و خود دارای محله‌های زیرمجموعه است. این محله، در استانبول اروپایی واقع شده است و تا مرکز استانبول، حدود  دقیقه فاصله دارد. محله نیشانتاشی، از معروف‌تری محله‌های استانبول است و همان محله‌ای است که در اکثر فیلم‌ها مشاهده‌اش می‌کنیم، کوچه‌ها باریک و معماری فوق‌العاده، که آن را به پاریس استانبول، مشهور کرده است.

این محله، قطب صنعت فشن و پاتوقی برای هنرمندان و سلبریتی‌ها به شمار می‌رود. اماکن تاریخی آن بسیار است و قصر ایهلامور، یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی در این منطقه است. گفتنی است که این محله، از محله‌های لوکس در استانبول به شمار می‌رود و به همین دلیل، قیمت خرید و اجاره خانه در آن، نسبتا بالاست.

محله نیشانتاشی استانبول

7- محله آوجیلار استانبول

آوجیلار، از جمله محله های استانبول است که در قسمت اروپایی و غربی این شهر قرار گرفته است. این محله، هم با دریای جنوب و هم با دریاچه کوچوک چکمجه، مجاورت دارد. جمعیت آن حدود 400 هزار نفر است و فاصله آن نیز تا مرکز استانبول، حدود 30 کیلومتر است. به همین دلیل، از جمله مناطق دورافتاده به شمار می‌رود. این منطقه، دارای 10 محله است.

این منطقه، یکی از مراکز مهم تجاری در استانبول است و بزرگترین بندر ترکیه، در این محله قرار گرفته است. کسانی که به دنبال فعالیت اقتصادی مثل واردات و یا صادرات هستند، این منطقه می‌تواند محله مناسبی برای زندگی آنان باشد. برای زندگی، امکانات منطقه آوجیلار بسیار مناسب است و همین باعث شده که املاک این منطقه، ارزشمند باشند. این محله از نظر قیمت، از جمله مناطق متوسط استانبول به حساب می‌آید.

محله آوجیلار استانبول

کلام آخر

اکنون با محله‌های استانبول آشنا شده‌اید و شاید هم اصلا قصد کرده باشید که ملکی را در یکی از مناطق نامبرده، خریداری نمایید. اما کار را باید از کجا شروع کنید؟ به چه کسی باید مراجعه کنید؟ بدون شک خرید ملک در استانبول سرمایه زیادی می‌خواهد و اگر در این مسیر، به افراد درست و مطمئن مراجعه نکنید، حتما ضرر خواهید کرد و سرمایه خود را از دست خواهید داد. پس باید انتخابی درست داشته باشید.

انتخاب درست از نظر ما، همکاری با تیم استانبول همراه است. تیم استانبول همراه، با سال‌ها سابقه در زمینه خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه و اعزام دانشجو به این کشور، می‌توان بهترین انتخاب برای شما باشد. شما می‌توانید همین الان به وبسایت استانبول همراه مراجعه کنید، با مشاوران مجرب این تیم تماس بگیرید و در اولین فرصت، مراحل خرید ملک در یکی از محله‌های استانبول را آغاز نمایید.

بهترین محله‌های استانبول




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 20 تير 1401
تفاوت کفکش و شناور

 

 

پمپ کفکش چیست؟

پمپ کفکش نوعی از پمپ های گریز از مرکز مستغرق هست. کفکش هم مانند کارواش خانگی از دسته الکتروپمپ هاست. ساز و کار پمپ کفکش به گونه ای طراحی شده است که یک موتور الکتریکی پمپ را به حرکت در می آورد و نتیجه ی این عمل افزایش انرژی جنبشی سیال می باشد که در انتها سیال پمپ خواهد شد.

 

موراد مصرف پمپ کف کش

  • کشیدن آب از چاه

  • آب بدون آلودگی یا لجن

پمپ شناور چیست؟

پمپ شناور نیز مانند پمپ کف کش از نوع پمپ های سانتریفیوژ (گریز از مرکز) مستغرق می باشد و جهت انتقال آب از چاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

موارد استفاده پمپ شناور

  • چاه عمیق

  • صنایع کشاورزی

  • صنایع باغبانی

  • صنایع نفت و گاز

بعد از مطالعه این موارد تا حدودی با تفاوت پمپ کفکش شناور آشنا شده اید و ما نیز سعی داریم در ادامه به صورت مفصل در رابطه با شباهت ها و تفاوت های پمپ کف کش با پمپ شناور توضیح دهیم.

شباهت بین پمپ کفکش و شناور

دلیل داشتن این تفاوتها به خاطر شباهت هایی است که بین آنها وجود دارد:

پس قبل از پرداختن به تفاوتهای پمپ کفکش و شناور چند مورد از شباهتها آنها را ذکر میکنیم.

  1. این دو نوع پمپ هر دو به صورت عمودی ساخته می شوند ودر هنگام کار نیز باید به صورت عمودی داخل سیال مورد نظر قرار گیرند.

  2. هر دو نوع این پمپ ها مستغرق هستند: یعنی در هنگام کار باید کل بدنه پمپ در داخل آب قرار گیرد.

  3. به همین دلیل معمولا از هردو نوع این پمپ در کشیدن آب از چاه استفاده می شود.

  4. هر دو نوع این پمپ از نوع پمپ های سانترفیوژ می باشند.

  5. در پمپاژ سیال عملکردی شبیه به هم دارند.

  6. هر دو دارای خازن راه اندازی می باشند.

به دلیل شباهت زیاد این دو پمپ در ساختمان و عملکرد تشخیص آنها کمی مشکل باشد و باید تفاوتهای آنها را بدانید.

تفاوت بین پمپ کفکش و شناور

حال که با شباهت های این دو نوع پمپ آشنا شدید به تفاوت های پمپ کف کش و شناور می پردازیم.

همانطور که این دو پمپ در ساختمان ظاهری شباهت به هم دارند. با دانستن تفاوت های ظاهری نیز می توان آنها را شناخت.

 

  • تفاوت در ورودی وخروجی پمپ کفکش شناور

در شناورها ورودی سیال در میانه بدنه قرار دارد ولی در پمپ های کفکش ورودی سیال در انتهای بدنه قراردارد.

خروجی سیال در پمپ های شناور در بالای بدنه پمپ قرار دارد ولی خروجی پمپ های کفکش در کنار پمپ قرار میگیرد.

 

  • تفاوت در جنس بدنه کفکش و شناور

پمپ های شناور معمولا از جنس استیل ساخته میشوند ولی پمپ های کفکش از جنس چدن ساخته میشوند.

 

  • تفاوت در ساختار بدنه

پمپ های شناور معمولا به صورت دو تکه و با قطر کم ساخته می شوند به همین دلیل در این نوع پمپ ها در چاه های حفر شده توسط بدنه ودهانه با قطر کم استفاده می شود. در حالی که پمپ های کفکش به صورت یکپارچه ساخته می شوند و دارای قطر بالاتری نسبت به پمپ های شناور هستند.

 

  • تفاوت در نصب و تجهیزات راه اندازی

در پمپ های شناور خازن راه اندازی معمولا در تابلو و خارج از پمپ تعبیه می شود ولی در پمپ های کفکش این خازن داخل پوسته پمپ قرار دارد.

پمپ های شناور توسط لوله و اتصالات مخصوص به صورت ثابت در چاه نصب می شوند ولی در پمپ های کفکش نیازی به نصب ندارند و فقط کافیست در داخل سیال غوطه ور شوند.

 

  • تفاوت در تعداد پروانه ها

پمپ های کفکش دارای یک پروانه یا دو پروانه می باشند در حالی که پمپ های شناور دارای چندین پروانه و دارای دیفیوژمی باشند (دیفیوژ جریان فشار آب را در انتقال سیال از یک پروانه به پروانه دیگر نگه می دارد تا افت فشار ایجاد نشود راندمان پمپ بالاتر رود) به همین دلیل است که پمپ های شناور دارای پروانه بیشتری نسبت به پمپ های کفکش می باشند و از آنها می توان در چاههای عمیق استفاده کرد.

پمپ های کفکش موجود در بازار نهایتا تا ارتفاع ۱۷۰ متر را پشتیبانی می کنند ولی پمپ های شناور قابلیت تولید فشار تا ارتفاع ۵۰۰ متری را نیز دارا می باشند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 17 تير 1401
پیش فروش آپارتمان های لاکچری با قیمت های باورنکردنی

 

 

مطمئناً همه  دوست دارند که آپارتمانشان لاکچری و زیبا باشد، اما توانایی تهیه یک آپارتمان لاکچری را با امکانات بالا نداشته باشند. امکاناتی که در این آپارتمان ها به کار می رود هر فردی را مجاب به خرید آن ها می کند. در ادامه به شما روشی را معرفی خوایهم کرد که شما با این روش می توانید آپارتمانی بهتر از آنچه که در توان مالی تان است را خریداری کنید و صاحب یک آپارتمان لاکچری شوید.

 

خرید آپارتمان پیش فروش شده

روشی که می خواهم به شما معرفی کنم، پیش فروش آپارتمان می باشد؛ افرادی که امکان خرید آپارتمان آماده ندارند، می توانند آپارتمانی که در حال ساخت می باشد و یا قرار است ساخته شود را با پرداخت بخشی از قیمت آن، پیش خرید کنند و بقیه هزینه آن را در ماه های بعد و به صورت اقساطی، پرداخت کنند.

 

بهترین تجربه من، گروه ماکان

 

 

گروه ساختمان سازی ماکانیکی از بهترین گروه های ساختمان سازی در کرج و نهران می باشد. شما می توانید سرمایه گذاری فوق العاده ای در این گروه ساختمان سازی کنید  و صاحب یک آپارتمان لاکچری شوید. اگر شما هم به دنبال زندگی در یک جای لوکس هستید، به شما توصیه می کنم که حتما نگاهی به ساختمان های لوکس گروه ساختمان سازی ماکان بندازید.

 

پیش فروش آپارتمان در تهران

اگر به دنبال پیش فروش آپارتمان در تهران می توانید روی گروه ساختمان سازی ماکان حساب کنید.مطئن هستیم که خودتان هم متوجه خواهید شد که ماکان در ساخت انواع خانه های لاکچری و پیش فروش آن ها با قیمت های باورنکردنی، سابقه درخشانی دارد؛ شما می توانید یک خانه لاکچری را از ماکان پیش فروش کنید و از قیمت های مناسب گروه ساختمان سازی ماکان بهره مند شوید.

 

پیش فروش آپارتمان در کرج

 

 

در طی گذر زمان و افزایش تعداد قرارداد های پیش فروش مسکن، مشکلات حقوقی و کلاهبرداری های زیادی در  زمینه پیش فروش آپارتمان به وجود آمده اما شما  می توانید با مراجعه به گروه ساختمان سازی معتبری مانند گروه ساختمان سازی ماکان، از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کنید. ساختمان سازان بی نام و نشان گزینه ای پر ریسک برای شما هستند و بهتر است سمت اینگونه ساختمان ساز ها نروید. در صورتی که نگران پیش خرید آپارتمان هستید، می توانید از گروه ماکان اقدام نمایید و از بهترین پیش فروش آپارتمان در کرج نیز بهره مند شوید.

 

پیش فروش آپارتمان در فردیس

 

گروه ساختمان سازی ماکان به تازگی پروژه بزرگ برج های دوقولو مهر و ماه را استارت زده است و اقدام به پیش فروش واحد های این دو برج عظیم و لوکس نموده است. این برج های دو قولو در منطقه فردیس کرج موجود می باشند و شما می توانید هم اکنون از مراحل ساخت این پروژه و چشم انداز های آن بازدید کنید. این پروژه را باید از بزرگترین و لوکس ترین آپارتمان های منطقه فردیس و حتی غرب تهران دانست. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت گروه ساختمان سازی ماکان مراجعه نمایید.

 

اگر در زمینه پیش خرید آپارتمان در تهران، کرج و فردیس، نیاز به مشاوره دارید، با گروه ساختمان سازی ماکان تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

چرا ماکان یک سرمایه گذاری سودمند است؟

پیش خرید کردن همواره یکی از راه های حفظ و افزایش سرمایه بوده است. شما می توانید اقساط خانه خود را به صورت مرحله ای پرداخت نمایید و در نهایت صاحب یک ساختمان لوکس شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش گروه ساختمان سازی ماکان تماس حاصل نمایید و اولین قدم را برای داشتن یک ساختمان لاکچری بردارید. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 17 تير 1401
پنجره دو جداره هافمن

هافمن به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان درب و پنجره های دو جداره و سه جداره در ایران مشغول به تولید وعرضه محصولات خود می باشد. دستگاه های تولید پروفیل این شرکت از بهترین و بروزترین دستگاه های موجود در جهان است که به طور دقیق انواع پروفیل را در اندازه های مختلف با  با مواد اولیه مرغوب تولید می نمایند. برای خرید پنجره دوجداره هافمن  می توانید از هافمن پنجره، نمایندگی هافمن در تهران اقدام نمایید.

 

خرید پنجره دو جداره

اگر به دنبال خرید پنجره دو جداره بوده باشید قطعا متوجه شده اید که برند های زیادی در بازار وجود دارند که اسم های نا آشنایی دارند و کیفیت مشخصی دارند. بیشتر پروفیل های متفرقه متاسفانه دوام و استحکام کافی را ندارد و صدا و باد و آب باران به داخل نفوذ می کند. نفوذ صدا و گرد و غبار و ... به داخل به این معنی است که پول خود را دور ریخه اید و پنجره شما فرقی با پنجره های قدیمی فلزی که حتی حیوانات موذی هم از لا به لای آن ها وارد خانه می شدند ندارد. بنابراین بهتر است با هزینه درست و بجا و تهیه پنجره ای مناسب و با کیفیت خانه و یا محل کار خود را ایزوله کنید و کمترین ورود آلودگی از بیرون را به داخل داشته باشید. در صورت نیاز به مشاوره می توانید با مشاوران فروش نمایندگی هافمن در تهران تماس حاصل نمایید. 

 

قیمت پنجره دوجداره هافمن

این روز ها با توجه به شرایط اقتصادی نمیتوان قیمت دقیق و ثابتی را برای پنجره های دو جداره ارائه داد اما می توان این قول را داد که پنجره های دو جداره هافمن با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند با قیمتی بسیار عالی عرضه می گردند. این که شما یک بار پنجره با کیفیت تهیه کنید و تا سال ها از آن بدون ایجاد خرابی استفاده کنید بسیار بهتر از خرید پنجره ارزان قیمت است. داشتن آینده نگری در خرید هایی که پر هزینه هستند بسیار حائز اهمیت است و باعث صرفه جویی در هزینه در دراز مدت می گردد. توجه داشته باشید که برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات در خصوص قیمت پنجره دوجداره، می توانید با کارشناسان ما در هافمن پنجره در ارتباط باشید.

 

تعویض پنجره قدیمی

در صورتی که صدای بلندگوی وانت های دوره گرد، سر و صدای خودرو ها و ... شما را آزار می دهند. در صورتی که گرد و خاک به داخل خانه شما می آید و مشکلات عدیده دیگری برای شما پیش آمده می توانید پنجره خود را تعویض کنید. پنجره هافمن خدمت تعویض پنجره قدیمی با پنجره دو جداره را به شما ارائه می دهد. تعویض پنجره ها با کمترین آسیب به دیوار انجام می گیرد و هزینه کمتری نسبت به خرید پنجره دارد. پنجره های دوجداره، معایب پنجره های قدیمی را می پوشاند و دارای مزایا مختلفی است که نیاز به مراقبت خاصی ندارند. وجه داشته باشید درست است که تابستان و بهار ممکن است به عنوان یک زمان ایده آل و مناسب برای این کار باشد اما در طول سال و هر زمانی اگر این کار را انجام دهید در راندمان مصرف انرژی صرفه جویی کرده و صورتحساب خود را کاهش دهید.همچنین باید از برند برتر درب و پنجره دوجداره مناسب برای جایگزینی استفاده کنید.



راهنمای خرید پنجره دو جداره

در صورتی که قصد خرید پنجره دو جداره هافمن دارید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید. در ابتدا بایستی محل نصب پنجره شما آماده باشد و با استفاده از متر سنج لیزری اندازه دقیق چهارچوب پنجره اندازی گیری گردد. در مرحله بعد پنجره در کارگاه تولید می گردد و سپس به محل نصب پنجره منتقل می شود. در انتها پس از نصب پنجره به طور دقیق آب بندی و تست می گردد. 

 

تماس با نمایندگی هافمن در تهران

در صورتی که می خواهید پنجره دو جداره سفارش دهید و یا پنجره قدیمی خود را با پنجره جدید تعویض کنید می توانید با ما تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

تهران، سعادت آباد، بلوار 24 متری


https://hofmannpanjereh.com

 

09122024158

02126760626

02122383441

02126760208

 

09122055303

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 2 تير 1401