سيم قلع کش تعميرات موبايل

آشنایی با لوازم تعمیرات موبایل و ابزار تعمیرات موبایل که یکی از ملزومات هر تعمیرکار موبایل می‌باشد را در ادامه ی بحث خدمت شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بهتر با ابزار های تعمیرات موبایل آشنایی پیدا کنید و وارد این شغل هیجان انگیز شوید.

 

در صورتی که قصد ورود به شغل تعمیرات موبایل را دارید نیازمند تهیه تجهیزات تعمیرات موبایل و خرید لوازم تعمیرات موبایل که نیاز هر تعمیرکار موبایل می‎‌باشد هستید،که آشنایی با این ابزار های نیاز هر تعمیرکار موبایل می‌باشد تا بتوانید هنگام شرکت در کلاس ها بهتر با لوازم ارتباط برقرار کنید.

لوپ و میکرسکوپ تعمیرات موبایل

لوپ تعمیرات موبایل یکی از ضروری ترین ابزار های تعمیرات موبایل می‌باشد که در مدل های متختلف به بازار ارائه می‌گردد این لوپ شامل: لوپ دو چشمی و لوپ سه چشمی می‌باشد که به کمک ان می‌توانید قطعات بسیار ریز برد گوشی را بزرگ نمایید تا با تمرکز بیشتر و دید بهتر بر روی قطعات موبایل کار کنید و به تعمیر ان بپردازید.لوپ تعمیرات موبایل در برند های مختلفی میباشد معروف ترین آن شامل: لوپ یاکسون، لوپ ریلایف و لوپ سانشاین میباشد.

منبع تغذیه تعمیرات موبایل

منبع تغذیه موبایل تامین کننده ی برق گوشی موبایل میباشد و همانند باتری موبایل عمل می‌کند با این تفاوت که دارای جریان و آمپر متغیر و قابل تنظیم است. از منبع تغذیه برای تست موبایل، تست جریان کشی گوشی موبایل، گوشی ابخورده و گوشی های خاموش استفاده می‌شود که بسیار ابزاری ضروری در تعمیرات موبایل به حساب می آید که بدون آن نیز تعمیرات موبایل غیر ممکن می‌باشد.

کابل پاور منبع تغذیه

کابل منبع تغذیه تعمیرات موبایل یکی از ابزار های کاربردی در تعمیرات موبایل می‌باشد که از آن برای تعمیر تمامی تلفن های امروزی استفاده می‌شود. از کابل منبع تغذیه برای اتصال منبع تغذیه به سوکت باتری موبایل استفاده می‌گردد. کابل پاور منبع تغذیه در مدل های کابل منبع تغذیه اندروید و کابل منبع تغذیه آیفون به بازار ارائه می‌شود.

هیتر هویه 

هیتر هویه یکی از لوازم ضروری تعمیرات موبایل می‌باشد. به وسیله ی هویه ی این دستگاه می‌توانید عمل لحیم کاری و جدا سازی قطعات ریز و درشت برد های موبایل و برد های smd را به راحتی انجام دهید. هویه های این دستگاه ها از توان مصرفی بالایی برخوردار هستند به صورتی که در کمترین زمان گرمای لازم برای عمل لحیم کاری را به کاربران ارائه میدهند و همچنین این هویه ها برای استفاده ی طولانی مدت بسیار مناسب و کار آمد هستند. به کمک هیتر هوای گرم با دما و فشار هوای قابل تنظیم شما می‌توانید عمل جدا سازی ای سی های مختلف، انجام ریبال و شابلون زدن ای سی ها، جدا سازی تاچ ال سی دی، جدا سازی درب پشت گوشی و ... را انجام دهید.

سپراتور

دستگاه سپراتور تعمیرات موبایل یا جدا کننده ی تاچ ال سی دی ابزاریست دارای پمپ مکش و المنت گرمایی که از آن برای جدا سازی نمایشگر گوشی و گلس گوشی موبایل استفاده می‌شود. این دستگاه در سایز های 7 اینچی و 12 اینچی و 14 اینچی به بازار عرضه می‌گردد که معروف ترین ان برند سانشاین، تریانگل و باکو می‌باشد که شما می‌توانید بسته به نیاز خود دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایید.

التراسونیک موبایل

التراسونیک موبایل یا حمام شوینده ی برد التراسونیک دستگاهیست کا با تابش پرتوی التراسونیک باعث تمیز نمودن قطعات غیر قابل دسترس می شود. از التراسوینک تعمیرات موبایل برای شستشوی برد های آب خورده موبایل استفاده می‌گردد.

پنس تعمیرات موبایل

پنس تعمیرات موبایل نیز همانند دیگر ابزارهای کاربردی تعمیرات موبایل ابزاری ضروری است که تقریباً در تمامی تعمیرات شما مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا به کمک پنس تعمیرات موبایل شما می‌توانید ریز ترین قطعات را در زیر لوپ با تمرکز بالا جابجا نموده و نگه دارید از این رو خرید پنس تعمیرات موبایل با کیفیت بالا را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

داشتن پیچ گوشتی تعمیرات موبایل یکی از اولین ابزار هاییست که شما به ان احتیاج دارید. خرید پیچ گوشتی با کیفیت می‌تواند همراهی همیشگی و لذت بخش در تعمیرات موبایل بدون آسیب رساندن به پیچ ها و خراب شدن نوک پیچ گوشتی در کنار شما باشد. پس انتخاب ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

پد نسوز تعمیرات موبایل

پد نسوز تعمیرات موبایل ابزاریست کاربردی که امروزه تقریبا تمامی تعمیرکارن قطعات الکترونیک از آن استفاده می کنند. پد نسوز در مدل های مختلفی موجود می باشد پد نسوز مگنت دار آهنربایی و پد نسوز نگهدارنده لوپ که در آن قابلیت نصب لوپ نیز امکان پذیر می‌باشد. پد نسوز تعمیرات موبایل با قابلیت آهنربایی که دارد و جایگاه مناسب هر ابزار  باعث ایجاد فضایی منظم در هنگام تعمیرات میگردد.

چسب تعمیرات موبایل

چسب تعمیرات موبایل نیز یکی دیگر از وسایل مورد نیاز تعمیرات موبایل است. چسب ال سی دی تعمیرات موبایل و چسب یو وی uv و چسب نسوز تعمیرات موبایل از لوازم مورد نیاز در هنگام تعمیرات موبایل می‌باشد که داشتن ان نیاز هر تعمیرکار است.

روغن و خمیر فلکس تعمیرات موبایل

برای داشتن لحیم کاری با عمر طولانی مدت، مقاومت بیشتر و جلوگیری از اکسیده شدن لحیم کاری و لحیم پذیری بهتر استفاده از خمیر فلکس ضروری می‌باشد تا کار نهایی شما با بهترین شکل صورت گیرد.

خمیر قلع تعمیرات موبایل

از خمیر قلع موبایل برای شابلون زدن و ریبال ای سی ها و لحیم کاری پایه های کوچک استفاده میگردد. خمیر قلع تعمیرات موبایل در مدل های مختلف مانند خمیر قلع سرنگی و خمیر قلع کاسه ای به فروش می رسد که در دما های مختلف بسته به نوع ای سی که قصد شابلون زدن ان را دارید باید انتخاب نمایید. خمیر قلع در برند های مختلفی مانند خمیر قلع مکانیک، خمیر قلع ریلایف، خمیر ولسولو و ... در سایت ابزارک موبایل موجود می‌باشد.

قاب باز کن موبایل و لب تاب

از قاب باز کن تعمیرات موبایل برای باز نمودن قاب اصلی گوشی موبایل، جدا سازی تاچ ال سی دی گوشی، جدا سازی درب پشت موبایل، جدا سازی باتری گوشی و جدا سازی فلت های موبایل استفاده می‌شود. قاب باز کن ها و اسپاتول ها در مدل های مختلفی مانند: قاب باز کن پلاستیکی و قاب بازکن و اسپاتول فلزی و پلاستیکی ارائه می‌گردد.

سیم قلع کش تعمیرات موبایل

به کمک این ابزار می‌توانید قلع های اضافه روی برد را به راحتی تمیز نمایید. بیشترین کاربردی که این ابزار دارد می توانید از ان برای تمیز نمودن قلع های اضافه ی پایه های ای سی استفاده نمایید تا در هنگام شابلون زدن و ریبال ای سی ها سطح برد و سطح ای سی شما کاملا تمیز و یکنواخت باشد.

جهت مشاهده ی مشخصات ابزار ها و قیمت و خرید انها می‌خواهیم منبعی معتبر را به شما معرفی کنیم که به صورت تخصصی تمامی ابزار تعمیرات موبایل را با کیفیت اصلی و مشاوره رایگان به شما ارائه میدهد.

فروشگاه ابزارک موبایل

فروشگاه  ابزارک موبایل فروشگاهی تخصصی در زمینه لوازم تعمیرات موبایل، قطعات یدکی موبایل و لوازم جانبی موبایل می‌باشد.

در فروشگاه ابزارک موبایل شما می‌توانید انواع لوازم تعمیرات موبایل مانند:

هیتر هویه، لوپ تعمیرات موبایل و لوازم جانبی لوپ، منبع تغذیه موبایل، کابل منبع تغذیه، سپراتور، ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل، پد نسوز تعمیرات موبایل، پنس تعمیرات موبایل، گیره برد موبایل، خمیر فلکس، خمیر قلع، لامپ uv، چسب یو وی uv، نوک هویه و ... را با کیفیت اصلی و قیمت مناسب به همراه مشخصات محصولات به صورت کامل مشاهده فرمایید.

فروشگاه ابزارک موبایل با داشتن کادری مجرب و مدیریت صحیح سعی در ارائه ی خدمات به بهترین شکل به کاربران خود دارد. هدف ابزارک موبایل جلب رضایت مشتریان و افزایش اعتماد کاربران می‌باشد، از این رو سعی در تهیه تمامی محصولات با کیفیت اصلی و قیمت مناسب نموده است، که تمامی کاربران بتواند با خیال راحت خرید خود را از این مجموعه انجام دهند. کاربرانی که قصد مشاهده ی مشخصات و قیمت و خرید ابزار تعمیرات موبایل و لوازم تعمیرات موبایل را دارند می‌توانند به آدرس اینترنتی abzarakmobile.com مراجعه نموده و در فروشگاه و سایت ابزارک موبایل تمامی محصولات فروشگاه را به صورت دسته بندی شده مشاهده کنند و با اطلاعاتی که به صورت دقیق در مورد با محصولات ذکر شده ابزار مورد نیاز خورد را انتخاب نموده و در صورت نیاز به مشاوره با شماره 09176824099 تماس حاصل فرمایند و از راهنمایی و مشاوره ی رایگان تیم ابزارک موبایل نهایت استفاده را ببرند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 31 خرداد 1400

من سجاد ابوالحسنی هستم. یک فعال در صنعت بازاریابی B2B و علاقه‌مند به حوزه بازاریابی دیجیتال. فعالیت و تخصص اصلی من “بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو” یا “سئو(SEO)” هست. همچنین از سال 97 پادکست “رادیو مالی” را راه اندازی کردم و با کمک همکارانم بیش از 140 قسمت را تهیه کردیم.

 

https://sajad.blog/choosing-kpis/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 18 خرداد 1400
تعمیرگاه لوازم خانگی یاراسرویس آنلاین شد !

چند سالی است که با روی کار آمدن سامانه‌های هوشمند، شکل زندگی و انجام کارهای روزمره، دست‌خوش تغییرهای زیادی شده است. دیگر نیازی نیست که برای انجام فعالیت‌های بانکی در صف‌های طویل باجه‌ها انتظار بکشید ؛ از سوی دیگر برای خرید شارژ سیم کارت و یا خرید کالاهای دیجیتال و هر کالای دیگری، وقت زیادی گذاشته و به بازارها و مراکز خرید شهر مراجعه کنید؛ چراکه امروزه همه این کارها را می‌توان با چند کلیک روی گوشی هوشمند به سادگی انجام داد.

هوشمند شدن بسیاری از فعالیت‌های روزانه، باعث صرفه‌جویی در وقت و در نتیجه تردد کمتر در خیابان‌های شهر می‌شود که این دو موضوع در زندگی امروزه که مشکلات و دغدغه‌های زیادی را با خود به همراه دارد؛ موضوع بسیار مهمی به حساب می‌آید. یکی از اتفاق‌های خوب زندگی هوشمند، آنلاین شدن بسیاری از حوزه های خدماتی است ، حوزه هایی همچون سفارش آنلاین تاکسی و سفارش آنلاین نظافت چی و ... است .

 یاراسرویس مرجع خوش سابقه تعمیرات لوازم خانگی هم اکنون خدمات خود را بدون مراجعه حضوری و از طریق اینترنت نیز ارائه می نماید !

با توجه به شرایط اقتصادی کنونی کشور و کاهش قدرت خرید محصولات نو ، بهترین راه حل برای رفع نیاز استفاده از لوازم خانگی پیشین است ، اما چگونه باید از فرسوده شدن لوازم خانگی قدیمی خود جلو گیری کنیم یا چگونه لوازم خانگی که دچار مشکل هستند را تعمیر کنیم ؟

راه حل ساده است ! لوازم قدیمی را مرتبا سرویس کنیم و لوازم خانگی خراب خود را برای تعمیر به دست تعمیرگاه تخصصی بسپاریم !

 یارا سرویس با توجه به وضعیت ویژه ای که کرونا بوجود آورده است ، برآن شد که خدمات خود را به گونه ای نوین و با استفاده از بستر اینترنت خدمت مشتریان عزیز ارائه نماید و از این پس نیازی نیست دستگاه را بصورت حضوری به تعمیرگاه بیاورید ! فقط کافی است با ما از طریق وب سایت یا شماره تماس ما 22742340 تماس بگیرید ، از همان لحظه تمامی کارها بصورت اتوماتیک توسط یاراسرویس انجام می گیرد !

تعمیرگاه لوازم خانگییاراسرویس با    50 سال سابقه حرفه ای کار حوزه خود و با بیش از 40?000 مشترک و مشترییکی از بزرگترین مراجع تعمیرات لوازم خانگی است که هم اکنون خدمات خود را گسترش داده است و بصورت آنلاین نیز در خدمت گزاری حاضر است . از این پس شما می توانید با مراجعه به وب سایت یاراسرویس اقدام به ثبت سفارش خدمات نمایید .

یاراسرویس با راه اندازی سرویس ویژه حمل و نقل ، خدمات خود را از درب منزل مشترک آغاز می نماید ، بدین صورت که دستگاه نیاز به تعمیر مشتریان را درب منزل تحویل گرفته و پس از اعطا رسید دستگاه به مرکز تعمیرات لوازم خانگییارا آورده می شود ، دستگاه پس از عیب یابی ، برآورد هزینه میگردد و پس از تایید توسط مشترک دستگاه تعمیر خواهد گردید سپس بعد از طی شدن مراحل تست و تایید سلامت ، دستگاه از طریق سرویس حمل و نقل یاراسرویس برای مشترک درب منزل ارسال می گردد .

یاراسرویس نماینده برتر و مجاز بیش از 25 برند مطرح تولید لوازم خانگی است ، برندهای مطرحی همچون پارس خزر ، تفال ، دلونگی ، فلر ، پاناسونیک ، بوش و بسیار دیگر است ، از همین رو تمامی خدماتی که داخل مجموعه یاراسرویس انجام می گیرد دارای3 ماه گارانتی بی چون و چرا می باشد ! و حالا یک مژده برای کاربران آنلاین یارا که خدمات ما از طریق وب سایت با 6 ماه ضمانت انجام می گیرد !

چرا یاراسرویس ؟

استفاده از خدمات یاراسرویس به دلایل زیر منطقی است

            ·         تعمیرات تخصصی توسط تکنسین های مجرب

            ·         تعمیرات دقیق و سریع با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها

            ·         ضمانت 6 ماهه بی چون و چرا تمامی خدمات

            ·         سرویس حمل و نقل ویژه

            ·         قیمت بسیار مناسب نسبت به رقبا

            ·         5 % تخفیف اشتراک در وب سایت

            ·         5 % تخفیف دنبال کردن یارا در اینستاگرام

            ·          پشتیبانی آنلاین و آفلاین در طول هفته

            ·         امکان مراجعه حضوری به دفتر مرکزی

چگونه از خدمات یاراسرویس استفاده کنیم ؟

استفاده از خدمات یاراسرویس با طی شدن مراحل زیر صورت میگیرد که فقط یک مرحله از آن توسط مشتری صورت خواهد گرفت

                                    ·         تماس با یاراسرویس از طریق شماره 22742340 یا وارد شدن به وب سایت و ثبت درخواست توسط پنل

                                    ·         ارسال سرویس حمل و نقل به محل مشتری به منظور دریافت دستگاه

                                    ·         تحویل دادن رسید دریافت دستگاه

                                    ·         آورده شدن دستگاه به مرکز تعمیرات لوزم خانگییاراسرویس ، بررسی و عیب یابی ، برآورد هزینه تعمیر

                                    ·         اعلام هزینه تعمیر به مشتریان و گرفتن تایید از ایشان و اعلام تاریخ تحویل دستگاه

                                    ·         شروع تعمیر سپس سرویس دستگاه و انجام مراحل تست

                                    ·         ارسال دستگاه درب منزل مشتری با ضمانت 6 ماهه

 

 

 

 

تعمیر تخصصی مایکروفر در یاراسرویس

تعمیر ماکروفریک کار تخصصی و کاملا جدی و دقیق است، پس لطفا بعد از بروز هرگونه مشکل و اختلال در عملکرد مایکروفر بصورت ناشیانه دست به باز کردن قطعات دستگاه ننمایید ، یاراسرویس هم اکنون آماده است تا به شما کاربران عزیز ابتدا آموزش بدهد و سپس در صورت لزوم دستگاه دچار ایراد شما را در سریع ترین زمان ممکن و با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین و به روزترین دستگاه ها تعمیر نماید .

تعمیر ماکروفر یک فرایند تخصصی است ؛ یاراسرویس در صفحه تعمیر ماکروفر وب سایت خود بیشتر سعی داشته به مخاطبان خود اطلاعاتی راجع به ایرادات احتمالی دستگاه ماکروفر بدهد و به شما توصیه نمی کند در خانه شخصا دست به تعمیر دستگاه بزنید ؛ حتییاراسرویس با تجربه نیم قرنی خود، به شما کاربران عزیز اکیدا توصیه می نماید به تکنسین های در خانه هم اجازه باز کردن دستگاه را ندهید ، این کار نیازمند ابزارآلات حرفه ای و خاص می باشد و اصلا حرفه ای و قابل اطمینان نیست که در خانه دست به تعمیر بزنید چه شما و چه سایر تکنسین ها ، البته ممکن است تعمیر در خانه برای شما بسیار راحت تر باشد اما یاراسرویس برای سهولت شما عزیزان اقدام به راه اندازی شبکه حرفه ای حمل و نقل کرده و می توانید با تماس با شماره 22742340 با پیش شماره 021 درخواست خود را ثبت نمایید تا در سریعترین زمان ممکن همکاران ما در محل شما حاضر شوند و ماکروفر را از شما دریافت کنند و سپس اقدام به تعمیر مایکروفر شما نماییم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تعمیر تخصصی جاروبرقی در یاراسرویس

تعمیر جاروبرقی نیز یک کار تخصصی و کاملا حرفه ای است و نیازمند این است که شما در تعمیرات لوازم خانگی خصوصا جاروبرقی مهارت ویژه ای داشته باشید ، به همین منظور یاراسرویس بخش تعمیرات تخصصی جاروبرقی خود را چندین سالی است که راه اندازی کرده است ؛ پس بعد از بروز هرگونه مشکل و اختلال در عملکرد جاروبرقی بصورت ناشیانه دست به باز کردن قطعات دستگاه ننمایید ، یاراسرویس هم اکنون آماده است تا به شما مخاطبان عزیز در صورت نیاز سرویس ویژه ای بدهد ، در صورت لزوم دستگاه دچار ایراد شما را در سریع ترین زمان ممکن و با بهره گیری از مجرب ترین متخصصین و به روزترین دستگاه ها تعمیر نماید .

تعمیر جاروبرقییک فرایند تخصصی است ؛ یاراسرویس در صفحه تعمیر جاروبرقی وب سایت خود بیشتر سعی داشته به مخاطبان خود اطلاعاتی راجع به ایرادات احتمالی دستگاه ماکروفر بدهد و به شما توصیه می کند که هرگز در خانه شخصا دست به تعمیر دستگاه نزنید ؛ حتییاراسرویس با تجربه نیم قرنی خود، به شما کاربران عزیز اکیدا توصیه می نماید به تکنسین های در خانه هم اجازه باز کردن دستگاه را ندهید ، این کار نیازمند ابزارآلات حرفه ای و خاص می باشد و اصلا حرفه ای و قابل اطمینان نیست که در خانه دست به تعمیر بزنید چه شما و چه سایر تکنسین ها ، البته ممکن است تعمیر در خانه برای شما بسیار راحت تر باشد اما یاراسرویس برای سهولت شما عزیزان اقدام به راه اندازی شبکه حرفه ای حمل و نقل کرده و می توانید با تماس با شماره 22742340 با پیش شماره 021 درخواست خود را ثبت نمایید تا در سریعترین زمان ممکن همکاران ما در محل شما حاضر شوند و ماکروفر را از شما دریافت کنند و سپس اقدام به تعمیر مایکروفر شما نماییم

 

فروشگاه لوازم یدکییاراسرویس

 

یاراسرویس همچنین برای سهولت حال شما کاربران و یاوران همیشگی به تازگی اقدام به راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم یدکی پر مصرف و پر کاربرد خود کرده است تا مخاطبان بتوانند با خرید لوازم یدکی اصلی و اورجینال با خیالی آسوده اقدام به تعمیر یا جایگزینی لوازم مصرفی فرسوده یا از کار افتاده خود نمایند ، تمامی محصولات فروشگاه یاراسرویس ضمانت اصالت کالا را داراست و کاربران عزیز می توانند پس از خرید و دریافت این محصولات در صورت بروز هرگونه مشکلی به مدت یک هفته محصول را تعویض نمایید . فروشگاه یاراسرویس نقطه عطفی برای مجموعه یاراسرویس بوده و قدمی رو به جلو برای این مجموعه فعال در حوزه خدمات و تعمیرات لوازم خانگی است ، با استفاده از این بخش تازه تاسیس لذت یک خرید ساده و مطمئن از یک فروشگاه ایرانی را بچشید و بدانید یاراسرویس همیشه همچون 30 سال گذشته به روزتر از سایرین درکنار شماست .

آموزشگاه مجازی و بانک مقالات یاراسرویس

یارا همچنین در دنیای دیجیتال با راه اندازیبانک مقالات آموزشی مرجعی مفید برای مشاهده و مطالعه مطالب بسیار مفید و کاربردی در حوزه تعمیر لوازم خانگی و نگهداری لوازم است تا با مطالعه و مشاهده مقالات و فیلم های آموزشی مانع از آسیب دیدن دستگاه های خود شوید یا در حد امکان اقدام به تعویض قطعات غیرتخصصی نمایید ؛ رجوع ، مطالعه و یا مشاهده این بخش سایت موجب کاهش هزینه های اولیه و بخصوص ثانویه شما خواهد شد ، این بخش مجموعه یاراسرویس هر هفته به روز خواهد شد و پیشنهاد ما به شما عزیزان این است که بصورت هفتگی این بخش را مطالعه نمایید ، همچنین کاربران می توانند با وارد کردن آدرس ایمیل خود در باکس پایین در باشگاه مقالات و ویدئوهای آموزشییاراسرویس مشترک شوید تا این مقالات و ویدئوهای کاربردی را در اینباکس ایمیل آدرس خود مشاهده نمایید .

بانک مقالات و رسانه های آموزشییاراسرویس  از طرف دیگر کاربرد ویژه ای برای افرادی دارد که که هزینه های بسیاری برای خرید لوازم خانگی پرداخت نمودند اما از تمام آنچه که بابتش پول پرداخت کرده اند استفاده نمی کنند ، و یا حتی استفاده صحیحی نمی کنند و در این مسیر باعث ایجاد هزینه ثانویه می شوند ؛ یارا سرویس در این بخش از طریق ارائه مقالات و آموزش های متن محور و همچنین ویدئوهای آموزشی متعدد بر آن است که چند مورد اساسی را بیاموزد :

            ·         نحوه استفاده صحیح از لوازم خانگی

            ·         نحوه استفاده از آپشن های لوازم خانگی مختلف

            ·         جلوگیری از فرسوده شدن و خرابی لوازم خانگی به شیوه ای اصولی

            ·         آموزش تهیه انواع غذا با لوازم برقی آشپزخانه

            ·         تهیه انواع نوشیدنی به وسیله لوازم حرفه ای و نیمه حرفه ای آشپزخانه

            ·         پخت و پز صحیح و آسان با لوازم خانگی

یاراسرویس شما را به دیدن این بخش ” یارا رسانه ” دعوت می نماید و امیدوار است که شما مخاطبین عزیز با تعامل و اظهار نظرات خود ما را همچون گذشته همراهی نماید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1400
انواع موتور برق از لحاظ سوخت

یکی از مهمترین نکات در خرید موتور برق توجه به سوخت مصرفی ژنراتور است. در نتیجه بر اساس نوع سوخت مصرفی نیز می توان موتور برق ها را طبقه بندی نمود.

            ·         موتور برق بنزینی

بدون شک، موتور برق بنزینی ، پرکاربردترین نوع ژنراتور برقی محسوب می شود. بنزین به عنوان منبع تأمین انرژی مکانیکی جهت تولید برق مورد استفاده قرار می گیرد. نکته ویژه در این نوع دستگاه ها استفاده از آن ها در فضای باز است. زیرا سوخت بنزین موجب تولید گازهای سمی همچون دی اکسید کربن شده که می تواند سبب خفگی شود.

            ·         موتور برق دیزلی

یکی دیگر از انواع ژنراتور برقی، موتورهای دیزلی هستند. این دستگاه ها حجم و همچنین صدای تولیدی به مراتب بالاتری نسبت به بنزینی دارند. اما از طرفی راندمان و بازدهی بالاتر، در نتیجه قدرت و توان خروجی دستگاه بیشتر خواهد بود. لذا، این نوع دستگاه ها در مواردی که انرژی زیادی نیاز است، مورد بهره برداری قرار می گیرند. صدای تولیدی بالا، سرویس نگهداری مخصوص و دود تولیدی از محدودیت های این نوع موتور به شمار می رود.

            ·         موتور برق گازسوز

این نوع موتور برق ها به نوعی دستگاهی کم مصرف و دوستدار محیط زیست محسوب می شوند. هزینه کم، توان پایین، کم خطربودن و طول عمر بالاتر از جمله ویژگی های برجسته برای خرید موتور برق گازسوز بشمار می رود.

            ·         موتور برق های دوگانه سوز، دو راه حل براییک مسئله!

موتور برق های دوگانه از دو منبع سوخت برای تأمین انرژی مکانیکی و تولید برق استفاده می کنند. در نتیجه بسته به شرایط برای تهیه سوخت دو گزینه پیش روی شماست. لذا ژنراتورهای دوگانه سوز می توانند کارایی به مراتب بیشتری داشته باشند. گازسوز بودن به دلیل هزینه کمتر نسبت به سوخت های دیزلی، مقرون به صرفه تر هستند. در دسترس بودن گاز شهری و کپسول های گاز نیز کارایی موتور برق دوگانه سوز را دو چندان می نماید.

در این راستا بسته به سوخت پایه، دو نوع موتور برق دو گانه سوز وجود دارد. به برخی از موتورهای بنزینی به صورت دستی سوخت گاز اضافه می شود. در این حالت هزینه تمام شده کمتر است، اما توان دستگاه کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی خواهد داشت. گروه دیگر نیز موتور برق های پایه دو گانه هستند. در این ژنراتورها سوخت اول گاز مایع یا گاز شهری است و سوخت جایگزین بنزین می باشد. این موتور برق ها، دارای قیمت بالاتر و تقریباً دو برابری نسبت به ژنراتورهای تک سوز بنزینی هستند. اما کارایی و عملکرد بهتری دارند.

مقایسه قیمت و مصرف

از لحاظ کم مصرف بودن موتور برق گازسوز از دو نمونه دیگر مصرف سوخت کمتری دارد. دیزلی یا همان گازوئیلی نیز مصرف کمتری در قیاس با دستگاه بنزینی دارد. در زمینه قیمت نیز ژنراتور گازسوز، دیزلی و بنزینی به ترتیب قیمت بالاتری نسبت به سایر نمونه ها دارند.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1400
خواص مهره مار چیست؟

درباره خواصمهره مار، طبق بررسی های انجام گرفته اطلاعات قابل توجه ای به دست آمده است که این خاصیت ها به قدری قدرتمند و قوی هستند که قابل مقایسه با دیگر موارد در این زمینه نمی باشند. دعاهای مختلف و خاصیکه روی مهره انجام می گیرد، باعث می شود تا خاصیت آن فعال شده و افراد با کاربرد این مهره در زندگی به نتایج قابل توجهی برسند و همچنین بهره زیادی از خرید این سنگ با ارزش به دست آورند. بهتر است در ادامه با خاصیت های مثبت و مفید و کاربرد آن آشنا شویم.

انواع خواص مهره مار

از این سنگ با ارزش در مورد ایجاد مهر و محبت بین افراد و همچنین برای افزایش محبوبیت شخصی استفاده می شود.

برای افزایش رزق و روزی و حتی برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی و رونق کسب و کار استفاده می کنند، بسیاری از شیوخ و بزرگان عرب این مهره را با خود همیشه به همراه دارند.

یکی دیگر از خواص مفید مهره مار درباره افزایش اعتماد به نفس در افراد و ایجاد احساس آرامش و انرژی مثبت در زندگی است.

برخی از افراد برای ایجاد روابطی دوستانه و صمیمانه با همسر یا با افراد مورد نظرشان از آن استفاده می کنند و نتایج رضایت بخشیرا از کاربرد مهره به دست آوردند.

از خواص دیگر این مهره، موضوع به وجود آمدن احساس خوش شانسی و خوش اقبالی در افراد است.

یکی دیگر از نتایج کاربرد مهره مار درباره موضوع بخت گشایی و بازگشتن معشوق است، بسیاری از افراد برای جذب کردن شخصی خاص برای ازدواج از این مهره استفاده می کنند.

 خاصیت مغناطیسی این سنگ، باعث خواهد شد تا در برابر بسیاری از بیماری ها مصون بمانید. همچنین استفاده از آن باعث تسکین دردها می شود، حتی برخی از افراد برای زیبایی پوست و چهره از این مهره استفاده می کنند.

یکی دیگر از خاصیت های این مهره به دست آمده از خزنده هندی، خواص مغناطیسی آن است، به همین دلیل برای از بین بردن آثار سوء در گوشی های تلفن همراه و حتی در مورد تاثیر منفی دکل های مخابرات از آن استفاده می کنند.

مهره مار چیست؟

مهره مار از زمان های بسیار دور مورد استفاده قبیله های مختلف قرار گرفته است، به دلیل بار مثبت و منفی مهره این خزنده و نتایج شگفت انگیزی که به دست آمده است باعث شده تا مار را از دیگر حیوانات جدا کند. نحوه به دست آمدن این مهره به این صورت است که در زمان جفت گیری مارها و آمیزش فصلی شیئی گرد مانند را از پشت سر خودشان به بیرون می اندازند که این عمل هم توسط مار ماده و هم مار نر انجام می گیرد، توجه داشته باشید که این شی تقریبا به شکل نیم دایره می باشد و در حالت اولیه نسبتا نرم است و بعد گذشت زمان کوتاهی سفت و محکم می شود، در واقع در آن وقت به سنگ مهره مار تبدیل شده است. لازم به اشاره می باشد که مهره هایی که از مارهای با نژادهای مختلف به دست می آید و به دلیل تفاوت نسبت مغناطیست آن ها با یکدیگر، مهره های مارها نیز متفاوت هستند. یکی از بهترین مهره ها که در بازار موجود می باشد و طرفدار زیادی دارد مربوط به مار شاه کبری هندی است که به مهره هندی شاه کبری معروف می باشد.

خرید مهره مار

بهتر است که مهره مار را از فروشنده ای که قابل اعتماد بوده و تجربه کافی در این زمینه داشته باشد تهیه نمایید و با به دست آوردن اطلاعاتی در رابطه با نظرات خریداران و مشتریان قبلی و همچنین با مراجعه مستقیم اقدام به تهیه و خرید مهره مار مورد نظرتان را کنید. لازم به یادآوری است که در موقع خرید حتما بابت محصولی که خریداری می کنید از فروشنده ضمانت نامه کتبی دریافت نمایید.

یکیدیگر از مواردی که به هنگام خرید این سنگ با ارزش باید مورد توجه قرار دهید، در مورد نژاد و نوع مهره مار است، زیرا انتخاب کردن نژادی اصیل و خوب مطمئنا در نوع عملکرد مهره نقش مهمی دارد. از بهترین و معروف ترین نژادها، می توان به مهره مارهای شاه کبری و دابویای هندی اشاره کرد. البته بهتر است که بگوییم تمامی مارهای نژاد هندی مهره ای اصیل و قابل تایید دارند.

در هنگام خرید از فروشنده درباره زمان اثر بخشی و نتیجه دهی مهره پرسش هایی را داشته باشید. اصولا اثر و نتیجه آن بین 7 تا 90 روز مشخص می شود. توجه داشته باشید اثر بخشی در افراد مختلف به دلیل این که دارای مغناطیست ضعیف یا قوی هستند متفاوت خواهد بود.

حتما به یاد داشته باشید که در زمان خرید، از فروشنده بخواهید تا تمامی اعمال هایی که بر روی مهره باید انجام بگیرند یا مراحل دعاهای خاص و طلسماتی که در رابطه با این سنگ گران قیمت باید صورت بگیرند را انجام بدهد، زیرا کس دیگری نمی تواند این اعمال را انجام دهد وگرنه در این صورت مهره شما اصیل و هندی هم باشد مطمئن باشید که هیچ اثری نخواهد داشت و همچنین در رابطه با چگونگی و شرایط استفاده و نگهداری مهره با ارزش با پرسیدن سوالاتی از فروشنده آگاهی لازم را به دست آورید.

در هنگام خرید به اندازه مهره مار توجه لازم و کافی را داشته باشید زیرا مهره اصیل و هندی از اندازه بزرگ تری نسبت به سایر مهره ها برخوردار است و هر چقدر سایز این سنگ بیشتر باشد انرژی زیادتری جذب می کند و اثر بخشی بهتری خواهد داشت. مثلا در مقایسه مهره های ایرانی و هندی کاملا اصل و تقلبی بودن آن ها مشخص می شود، زیرا مهره هندی تقریبا 8 تا 10 برابر بزرگ تر از مهره مار ایرانی است، توجه داشته باشید که تمامی اعمال و دعاهای مخصوص فقط بر روی مهره های مارهای هندی می تواند انجام بگیرد.

اگر هم خواستید این سنگ قیمتی را به صورت اینترنتی تهیه کنید سعی نمایید که از سایت و فروشگاه های اینترنتی که در زمینه فروش مهره بسیار فعال هستند و اعتبار زیادی دارند خرید کنید.

یکی از موارد مهمی که در زمان خرید باید به یاد داشته باشید این است که، اگر بتوانید راه ارتباطی مناسبی با فروشنده برقرار کنید، که به هنگام مواجه شدن با مشکل، هر چه سریع تر راهنمایی های لازم را از طریق فروشنده به دست آورید.

قیمت مهره مار

قیمت مهره مارهای مختلف متفاوت است. در این میان مهره مارهایی از جمله زنگی، افعی و خاکی و ... از قیمت پایین تری برخوردارند، اما مار شاه کبری ارزش زیادی دارد، در واقع مهره این مار در هندوستان تا چهل میلیون تومان هم خرید و فروش می شود. البته باید بدانیم که کمبود این سنگ با ارزش به دست آمده از مار و دشواری فرآیند آماده سازی آن ها، سبب قیمت بسیار بالای آن برای فروش شده است. برخی افراد به دلیل خرید با قیمت پایین تر و ارزان تر مهره تقلبی را خریداری کردند و هیچ نتیجه ای را به دست نیاوردند.

برای مشاهده قیمت انواع مهره مار می توانید به سایت شامگاه به آدرس http://shamghah.com/ مراجعه نمایید تا از قیمت های انواع مهره مار و سنگ های قیمتی اطلاعات مفیدی بدست آورید.

نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن مهره مار

مطمئنا این فکر به ذهنتان خطور می کند که چگونه می توان مهره خوش اقبالی اصل را از تقلبی آن تشخیص داد؟ با کمی دقت به اندازه و شکل ظاهری مهره می توان به راحتی اصل بودن آن را تشخیص داد، همانطور که در مطالب قبلی بیان شد مهره هندی اصیل بزرگ تر از دیگر مهره ها می باشد. اما روش دیگری که نسبتا حرفه ای تر است، استفاده از سرکه انگور هست، با خواباندن مهره ها در آن، چنانچه بعد مدتی مهره ها به یکدیگر چسبیدند یعنی که اصل هستند. البته لازم به ذکر است که برخی افراد متخصص در این زمینه معتقدند سرکه خاصیت مهره ها را از بین می برد، پس بهتر است از کسی که آن را خریداری می کنید درباره اصل یا تقلبی بودن آن بپرسید، تا هزینه ای که خرج آن می کنید بی نتیجه نباشد. 

نگاهی به گذشته مهره مار

در این جمله که هندوستان مهد انواع گونه های مار در دنیا می باشد شکی نداریم. در کشور هندوستان در سال های گذشته افرادی به شکار مار مشغول بودند و با مرور زمان متوجه بعضی موارد درباره مارها و جفت گیری آن ها شدند. پس از مدتی با توجه به تحقیقات انجام شده و نتایج به دست آمده فهمیدند که مهره ای که از مارها به هنگام جفت گیری رها می شود مانند سنگ های قیمتی عقیق، فیروزه، زمرد و ... خواص بسیاری داشته و دارای انرژی مثبت است. همچنین روش های مخصوصی استفاده کردند تا مهره ها را جمع آوری کنند و با ارزش ترین آن ها را بدون این که خواص خودشان را از دست بدهند جمع آوری کنند، زیرا این سنگ ها در ابتدا حالت ژله ای و نرمی دارند و به دلیل این که به صورت طبیعی جمع آوری می شوند امکان صدمه و آسیب دیدن آن ها زیاد است، باید با دقت بیشتری این کار ر ا انجام دهند.  

نکته ای درباره قدرت جذب مهره      

در مطالب قبلی نیز اشاره شد که قدرت مغناطیسی و جذب مهره های اصیل به دست آمده از مارهای هندی به طوری است که اثرات بسیار شگفت انگیزی در کوتاه ترین مدت زمان ممکن مشاهده می شود و درصد افرادی که این سنگ ارزشمند را تهیه می کنند بسیار زیاد می باشد و یکی از دلایل مخاطب بیشتر این مهره سریع و قوت اثر بخشی آن است. 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 6 خرداد 1400