درباره زیمانو

ما در زیمانو سعی داریم تا متنوع‌ترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم.
هدف سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، معرفی کالای درمانی، دستگاه های پزشکی ، سلامت و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه، به خصوص برای مراکز درمانی است. پخش و توزیع لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی در زیمانو به آسانی به سراسر کشور انجام می‌شود.
قیمت تجهیزات مصرفی پزشکی و بیمارستانی در سامانه فروش آنلاین زیمانو، برای تمامی مراکز درمانی، آموزشی، خیریه‌ها و بیماران در منزل ویژه است.
ما فقط یک سایت فروش اینترنتی نیستیم، زیمانو به دنبال کشف و معرفی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تأمین کنندگان کالای پزشکی و بهداشتی و نوآوران این عرصه هست و دست آنها را برای همکاری به گرمی فشرده و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 28 تير 1400
تزئین بی دردسر خانه با چمن مصنوعی











شاید باورتان نشود ولی دشواری های کاشت و نگهداری از چمن و گیاهان طبیعی به اندازه ای زیاد است که افراد بسیاری را از داشتن آن پشیمان و منصرف می کند. اما سال هاست که برای این مساله راه چاره ای پیدا شده؛ چمن مصنوعی و گل و گیاه مصنوعی

انسان ها عاشق طبیعت و چهره سبز و شاداب آن هستند. ما از گیاهان حال خوب و سرخوشی می گیریم و به همین دلیل است که همیشه تلاش می کنیم تا گوشه ای از زیبایی های طبیعت را در محل زندگی و کار خود فراهم سازیم. اما همان طور که می دانید همیشه این کار امکان پذیر نیست.

تقریباً همه مردم با فضای مناسب برای پرورش و نگهداری گل ها و گیاهان آشنا هستند؛ جاهایی مثل فضای سبز بیرونی جلوی درب منزل، باغچه حیاط، فلاورباکس، گلدان های بزرگ و کوچک پشت پنجره ها، ایوان، تراس، بالکن و پاسیو، پشت بام و...

هر کدام از این اماکن، ویژگی ها و نیازهای خاص خود را داشته و برای نگهداری انواع خاصی از گیاهان مناسب است. مثلا بهتر است درختان بزرگ در بیرون از خانه و در حاشیه کوچه و خیابان کاشته شوند؛ درختان کوچک پیکر، گل های زینتی و چمن در باغچه حیاط کاشته شود و گیاهان سایه دوست و کوچک درون خانه نگهداری شود.

به جرات می توان گفت پشت بام قسمتی از خانه است که اکثر مردم همیشه از آن غافل هستند. شاید این مساله در فرهنگ و تاریخ ما ریشه دارد؛ ولی هر چه که هست باعث شده تا این بخش مهم از ساختمان ها را به کلی فراموش کنیم.

حتما از خود می پرسید که حالا باید چه کار کنیم؛ چه پیشنهادی برای استفاده بهتر از پشت بام دارید. در این مطلب قصد داریم تا شما را با راهکارهای ساده دکوراتیو برای زیباسازی پشت بام ساختمان آشنا کنیم. با ما بمانید.

گل و گیاه مصنوعی فقط برای گلدان روی میز ناهارخوری نیست

در فرصت های گذشته به طور مفصّل به کاربرد چمن مصنوعی در پشت بام پرداخته ایم؛ در این مجال هم به نقش مهم آن در تزئین بام خانه اشاره می کنیم و البته تکمیل زیبایی آن با گل و گیاه مصنوعی.

در بسیاری از ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و... به دلیل سُستی سازه، نداشتن جای کافی، نداشتن آب بندی مناسب و دیگر مشکلات زیربنایی، امکان کاشت گیاهان و چمن طبیعی وجود ندارد. به همین دلیل است که طراحان و مجریان به کاربران پیشنهاد می کنند تا از انواع مصنوعی استفاده کنند.

استفاده از چمن مصنوعی پشت بام را سنگین نمی کند و در هنگام نصب و مدت زمان نگهداری، هیچ گونه آسیبی به ساختمان وارد نخواهد شد. چمن مصنوعی روف گاردن، یک گرین روف یا همان بام سبز زیبا و ماندگار را در سطح بام ساختمان فراهم می کند. با این کار، پشت بام از حالت بی روح به فضایی دلچسب و شاداب تبدیل می شود. 

توجه داشته باشید که پشت بام باید دارای شیب بندی مناسبی باشد تا آب باران و برف به طور کامل از روی چمن مصنوعی خارج شود. آب سطحی، از طریق سوراخ های زهکش بستر نگهدارنده چمن مصنوعی به سمت پایین و زیر آن هدایت می شود. سپس بر روی سطح بام و در جهت شیب حرکت نموده و از چاهک کفشور و ناودان بیرون می رود.

به این ترتیب می توانید با خیال آسوده از یک بستر سبز و نرم و چشم نواز بهره مند شوید که سال های سال در زیر پایتان باقی می ماند.











یک تراس دوست داشتنی با چمن و گیاهان مصنوعی

 

آیا جای دیگری بر روی پشت بام باقی مانده که شما از آن غافل شده باشید؟ کمی فکر کنید؛ بله دیوارها. شاید خیلی از شما بگویید که معمولا بر روی پشت بام دیوارهای زیادی وجود ندارد و فقط خرپُشته، اتاق آسانسور، فضای تاسیسات برقی و... با دیوار احاطه شده اند.

منظور ما هم دقیقا همین دیوارهاست؛ شما می توانید با نصب انواع گل و گیاه مصنوعی در قالب دیوار سبز، نمای ظاهری این قسمت ها را به کلّی دگرگون کنید.

فقط کافیست از پنل های آماده ما استفاده نموده و مدل های مختلفی از گل و گیاه مصنوعی را روی آن قرار دهید. بسیاری از مجریان فضای سبز هم با به کارگیری سازه و شاسی از جنس چوب، فلز و پلاستیک، بستری ایده آل برای نصب گل و گیاه مصنوعی ارائه می دهند.

شرکت مانا چمن با انواع مدل ها می تواند رضایت و خشنودی افراد با سلیقه های گوناگون را به دست آورد. برای آشنایی و بررسی محصولات ما می توانید از سایت مانا چمن بازدید فرمایید. جهت خرید گل و گیاه مصنوعی به سایت ماناچمن مراجعه کنید



چمن مصنوعی را در چه جاهایی می توان استفاده کرد؟


چمن مصنوعی







آیا تازگی ها فکر می کنید که چمن مصنوعی را بیشتر از گذشته می بینید؟ یا تصوّر می کنید هر جا و مکانی که می روید و نگاه می کنید، چشمتان به چمن مصنوعی می افتد؟! اگر واقعا چنین است اصلا نگران نشوید؛ شما دچار توهّم نشده اید. زیرا شما تنها نیستید و بسیاری از افراد دیگر هم چنین احساسی دارند.

زیرا استفاده و کاربرد چمن مصنوعی به اندازه ای در سال های اخیر افزایش یافته که تقریباً در هر جایی آن را می توان مشاهده نمود. منازل مسکونی، مراکز اداری دولتی و خصوصی، مراکز تجاری، تفریحی و... از جمله شناخته شده ترین جاهایی است که به طور گسترده از چمن مصنوعی استفاده می کنند.

در اینجا برخی از برتری های شاخص چمن مصنوعی را شرح می دهیم تا به مفید بودن آن پی ببرید.

مزایای چمن مصنوعی

چمن مصنوعی در مقابل پرتوی فرا بنفش نور خورشید مقاوم سازی می شود تا خشک، شکننده و پوسیده نشود. همچنین رنگ هایی در آن به کار می رود که بسیار پایدار و ماندگار بوده و پس از گذشت سال ها فقط اندکی کم رنگ خواهند شد به طوری که چشم انسان قادر به تشخیص آن نیست.

گاز اکسیژن موجود در هوا، یکی دیگر از عوامل مخرّب بر روی همه اجسام است که با پلاستیک ها هم واکنش داده و آنها را دچار دگدگونی می کند. ولی در ساخت الیاف چمن مصنوعی از ترکیبات ویژه ای برای ایجاد مقاومت در مقابل اکسایش یا اصطلاحاً هوازدگی استفاده می شود که طول عمر چمن را تضمین می کند.

شاید بعضی افراد اعتقاد داشته باشند که فرایند تولید چمن مصنوعی باعث ایجاد آسیب به محیط زیست و انتشار گازهای گلخانه ای و کربن در اتمسفر کره زمین می شود؛ این باور تا حدودی درست است ولی باید توجه داشته باشید که ساخت و استفاده از چمن مصنوعی برای تحقّق هدف ارزشمند دیگری صورت می گیرد؛ صرفه جویی در آب.

کاشت و نگهداری از چمن طبیعی به مقادیر فراوان آب نیاز دارد که از تصوّر بسیاری مردم خارج است. این آب شیرین می تواند برای سیراب کردن انسان ها و استفاده در مصارف بسیار مفید تری صرف شود که فواید بیشتری از چمن دارند.

از سوی دیگر، چمن مصنوعی از موادی ساخته می شود که تا حد زیادی قابل بازیافت بوده و می توان از آن برای ساخت محصولات دیگری استفاده نمود. پس می بینید که از این بابت هم چمن مصنوعی یک کالای دوستدار محیط زیست است.

در ساخت چمن مصنوعی از فلزات سنگین همچون سرب استفاده نمی شود و بنا بر این بسیار بی خطر تر از محصولات پلاستیکی دیگر است. 

افراد بسیاری در سراسر جهان به گرده گل های گیاهان حساسیت دارند؛ این آلرژی به شکل عطسه، سرفه، آبریزش بینی، خارش و سرخی چشم، گلو و پوست، تنگی نفس و... خود را نشان می دهد که بسیار آزار دهنده است. چمن طبیعی هم مثل دیگر گیاهان دارای گل هایی است که پس از رسیدن به مقدار کافی رشد، گرده های خود را در هوا آزاد می کند.

راه رفتن بر روی چمن و یا کوتاه کردن ارتفاع برگ ها با ماشین آلات چمن زنی، باعث پراکنده شدن بیشتر این گرده ها شده و شرایط بسیار سختی را برای افراد آلرژیک فراهم می کند.


635950295653900000







چمن زنی، کاری طاقت فرسا

 

نصب چمن مصنوعی، راهی مطمئن برای خلاص شدن از مشکلات حساسیت زای چمن است؛ به طوری که همه می توانند از بستر سبز و زیبای چمن استفاده نموده و لحظات شادی را سپری کنند.

چمن مصنوعی باغ تالار

حتما شما هم بارها در مراسم جشن عروسی و رویدادهای دیگر مشابه شرکت کرده اید. این مناسبت ها معمولاً در اماکن خاصی برگزار می شوند که برای این منظور طراحی و ساخته شده اند. تمامی اجزای این محل ها به گونه ای انتخاب می شود که زیبایی و شکوه خیره کننده ای را میهمان چشمان حضار نماید.

فضای سبز و باغ، یکی از عناصر اصلی و مهم باغ تالارهاست که خاطره ای شیرین و به یاد ماندنی را در ذهن حاضران پدید می آورد. زمین سبز چمن باعث زیبایی دو چندان شده و حال خوب را به همه هدیه می دهد.

ولی اگر زمین چمن این مراکز به خوبی نگهداری نشده باشد، به شدت آسیب می بیند و لکه های خشک و سوخته در گوشه و کنار آن ظاهر می شود. در این حالت نه تنها زمین چمن باعث زیبایی محیط نمی شود، بلکه منظره زشتی را به وجود می آورد که هیچ کس از دیدن آن خوشحال نخواهد شد.

نصب چمن مصنوعی در باغ آتلیه، چشم انداز شگفت انگیزی را پدید می آورد که برای ثبت تصاویر خاطره انگیز از پیوند دل های عروس و داماد ها ایده آل است.

چمن مصنوعی در حیاط منزل

احتمالا شما هم با برخی دردسرهای نگهداری از چمن طبیعی آشنا هستید؛ نیاز به خاک مناسب، نور کافی، هوای سالم، آبیاری منظم، تامین مواد غذایی، استفاده از مواد شیمیایی برای مبارزه با آفات، بیماری ها و علف های هرز، کوتاه کردن برگ و ساقه و... چند نمونه از اقدامات مراقبتی چمن طبیعی محسوب می شود.

همه این کارها به صرف زمان، انرژی و هزینه قابل توجهی نیاز دارد که از چشم و توجه بسیار از مردم پنهان می ماند و هرگز به آن فکر نمی کنند. ولی زمانی که از ابعاد آن آگاه می شوند، در ادامه نگهداری از چمن طبیعی دچار شک و تردید شده و تجدید نظر می کنند.

با خرید و نصب چمن مصنوعی در حیاط و باغچه خانه، از شر تمامی کارهای طاقت فرسای نگهداری از چمن خلاص می شوید و سال های سال از یک زمین سبز و خرّم لذت خواهید برد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فروشگاه چمن مصنوعی ماناچمن www.manachaman.com مراجعه کنید.


HTB1IsfotP7nBKNjSZLeq6zxCFXai


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 26 تير 1400
خرید بازی جی تی ای وی

بازی GTA v برای کامپیوتر یک بازی مهیج که با رزولوشن های حداکثر 4k و بالاتر و با سرعت 60 فریم بر ثانیه هم قابل بازی است و در سیستم های ضعیف تر با کیفیت پایین تر قابل اجراء می باشد اما به حداقل سیستم این بازی توجه نمایید. با خرید بازی جی تی ای وی می توانید این بازی از سایت سوخت گیم فوق العاده به صورت کاملا آنلاین و سرورهای اصلی بازی تجربه نمایید.

سه کاراکتر مختلف برای بازی وجود دارد یک شکارچی خیابانی، یک سارق بازنشسته و یک جوان وجود دارد که برای زنده ماندن کار های خطرناکی انجام میدهد که کار هر کسی نیست.

خرید اورجینال بازی gta v

با خرید یکی از بهترین بازی های جهان باز یعنی همان بازی GTA v سفارشی سازی های مختلف مخصوص PC دارد که شامل بیش از 25 تنظیم برای کیفیت و سایه ها و موارد مختلف است که طبق کامپیوتر خودتان می توانید بهترین تنظیمات را انجام دهید. حتی گزینه های اضافی مثل تراکم جمعیت برای کنترل تردد خیابان ها و عابر پیاده را می توانید در بازی جی تی ای وی کنترل کنید.

بازی GTA v جلوه های ویدئویی بسیار زیبا در ماشین سواری، تیراندازی، عابران پیاده و حتی حیوانات دارد که به صورت گسترده ای روی آن ها کار شده که روی حالت سوم شخص به خوبی می توان بازی کرد که مانند بازی CYBERPUNK 2077 یا Watch Dogs 2 می باشد یعنی جهان باز است و شباهت های زیادی دیده می شود.
تحویل بعد از خرید بازی استیم GTA V

بعد از خرید بازی جی تی ای وی استیم یک رسید دریافت خواهید کرد که در صورت هرگونه سوال یا مشکلی می توانید از طریق پشتیبانی سایت سوخت گیم سفارش خود را پیگیری کنید. بعد از خرید، سفارش شما به صورت خودکار در زمان تعیین شده انجام می شود و نیازی به پیگری از طرف شما نخواهد داشت.
تحویل بازی جی تی ای وی چقدر طول می کشد؟

پس از 30 دقیقه الی 3 ساعت بعد از خرید بازی GTA V وی فعالسازی توسط ما انجام خواهد شد.
نکات مهم

نرم افزار استیم باید روی سیستم شما نصب باشد.
قبل از ثبت سفارش استیم گارد غیرفعال نمایید و از استیم خارج شوید (لاگ اوت) کنید.
هنگام ثبت خرید یوزرنیم و پسورد به درستی وارد کنید تا سریعا سفارش انجام شود.
اگر ریجن استیم شما ریجن های موجود نمی باشد می توانید یک اکانت جدید استیم بسازید با هر ریجنی و سفارش را با ارزان ترین ریجن ثبت نمایید.

سوالات متداول
آیا نسخه اورجینال تحویل داده می شود؟

بله نسخه کاملا اورجینال بازی gta v خریداری و تحویل داده می شود.
پشتیبانی به چه صورت است؟

پشتیبانی رایگان به صورت 24 ساعته در خدمت شما است. پشتیبانی از طریق واتساپ و سیستم تیکت سایت انجام می شود.
بعد از خرید، نیاز است با پشتیبانی ارتباط برقرار شود؟

خیر سفارشات به صورت خودکار بین 30 الی 3 ساعت کاری انجام خواهد شد.
با چه ریجن استیمی بازی جی تی ای خریداری کنیم؟

اگر تا به حال در اکانت استیم خریدی انجام ندادید و خام می باشد با هر ریجن استیمی می توانید با همین قیمت خرید نمایید اگر با استیم خریدی انجام داده اید ریجن باید ایران یا آرژانتین باشد در غیر این صورت می توانید یک اکانت استیم جدید بسازید و سفارش دهید.


منبع: بازی gta v از سوخت گیم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 25 تير 1400
خدمات تعمیر یخچال در تهران

از یخچال بعنوان قلب آشپزخانه یاد می‌شود چرا که مهم‌ترین نیازهای حیاتی انسان شامل انواع مواد غذایی و نوشیدنی برای داشتن طول عمر بیشتر و حفظ تازگی آنها در یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند و معمولا به مرور زمان و استفاده غیر اصولی نیاز به تعمیر یخچال در محل ضروری می‌شود؛ چون یخچال جز سنگین ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌رود و تعمیر یخچال در محل، کار را برای افراد راحت تر می‌نماید که در ادامه شایع ترین علل خرابی یخچال را باهم بررسی خواهیم کرد با ما همراه شوید تا از آگاهی های ناب این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

ماشین لباسشویی ال جی یکی از وسایل بسیار کارامد در منزل به شمار می‌رود بخاطر استفاده روزانه از این وسیله برخی شاهد اختلال و بروز ارور لباسشویی ال جی بر روی صفحه نمایشگر آن خواهند بود که برای درک بیشتر و آگاهی از این ارورها با ما همراه شوید تا بدانید ارور ماشین لباسشویی ال جی به چه دلایلی است و برای رفع این ارورها چه کار باید کرد.

نظافت منزل برای خانم‌های خانه‌دار در اکثر مواقع سخت و وقت گیر است که علاوه بر صرف زمان زیاد، زحمت بسیاری نیز برای آن‌ها دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند که این کار را به فرد دیگری سپرده و بابت آن هزینه‌ نظافت منزل را پرداخت کنند. پیدا نمودن فردی که بشود امور منزل را با اطمینان کامل به او سپرد سخت و گاهی امکان‌ناپذیر است. ما در ادامه این صفحه تمام مواردی را که لازم است درباره نظافت منزل و خدمات نظافتی بدانید را توضیح داده و قیمت نظافت منزل را نیز ذکر خواهیم کرد. نظافت آشپزخانه، نظافت اتاق‌ها، نظافت حمام و سرویس بهداشتی، همه و همه مواردی هستند که سبب می‌شوند افراد با نگرانی از تمیز کردن منزل خود صحبت کنند و حتی گاه به دلیل آن‌که تصور می‌کنند از پس آن بر نمی‌آیند، سراغش نروند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 25 تير 1400
ایمیل پروموشنال یا پیشنهاد ویژه چیست و انواع آن کدامند؟

ایمیل تبلیغاتی یا پروموشنال نوعی ایمیل است که مشاغل برای تبلیغ محصولات، خدمات، پیشنهادات و کمپین‌های خود استفاده می‌کنند. برخلاف ایمیل‌های تراکنشی که مشتریان را در مورد سفارش یا اطلاعات حساب مطلع می‌کنند، ایمیل‌های پروموشنال معمولاً با هدف تبدیل افراد به مشتری و مشتری به طرفدار محصولات و خدمات ارائه می‌شوند. ایمیل‌های تبلیغاتی می‌توانند اشکال مختلفی داشته باشند، مانند خبرنامه‌های هفتگی، ایمیل‌های تبلیغاتی فروش و ایمیل‌های نگهداشت مشتری و سایر موارد. تمرکز اصلی یک ایمیل تبلیغاتی این است که در مورد محصول یا خدمات خود به مشتریان بالقوه اطلاعات بدهید.

در یک مطالعه موردی ، بیش از 50 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هر ماه یک بار محصولات مورد نیازشان را از طریق ایمیل‌های بازاریابی خریداری می‌کنند. با ایمیل‌های تبلیغاتی که به خوبی نوشته شده‌اند، متقاعد کردن مشتری برای خرید دوباره کار سختی نخواهد بود. نوشتن ایمیل‌های پروموشنال با نرخ تبدیل بالا کلید افزایش فروش شما است و برندهای مشهور تجارت الکترونیکی این موضوع را به خوبی می‌دانند. در ادامه به معرفی چند نوع ایمیل تبلیغاتی پرکاربرد خواهیم پرداخت:

بیشتر بخوانید: چگونه ROI ایمیل مارکتینگ را اندازه‌گیری کنیم؟

پیشنهادهای محدود

همه ما ذاتاً از این‌که عقب بمانیم یا چیزی را از دست دهیم می‌ترسیم و هیچ کس دوست ندارد یک فرصت خوب را از دست بدهد.  با محدود کردن زمان تبلیغ و ایجاد احساس فوریت احتمالا خریدار در مورد خرید سریع تصمیم خواهد گرفت. سعی کنید در متن و عنوان ایمیل به محدود بودن تعداد کالا و زمان فروش آن اشاره داشته باشید تا تاثیرگذاری بیشتری را در ایمیل‌ها تجربه کنید.

ایمیل رونمایی از محصول جدید

در حال آماده سازی یک کتاب جدید برای انتشار هستید؟ خط تولید جدید فروشگاه به زودی آغاز به کار خواهد کرد؟ یا یک سرویس جدید به لیست خدمات وبسایت شما اضافه شده است؟ در کل راه اندازی محصول یا خدمات جدید همیشه هیجان انگیز  بوده است. اما مهم‌تر از همه، معرفی محصول جدید باعث ایجاد حس کنجکاوی می‌شود، مخاطبین شما را درگیر می‌کند و برند پویا و سرحال نگه می‌دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه عنوان ایمیلی جذاب بنویسیم؟

موجود شدن کالاهای خاص

رونمایی از محصول جدید اتفاقی نیست که هر روز شاهد آن باشیم و شاید فقط یک الی 2 بار در سال لازم باشد این نوع ایمیل‌ها را به مشتریان خود ارسال کنید. یکی دیگر از موضوعاتی که می‌تواند برای ارسال ایمیل تبلیغاتی مناسب و جذاب باشد، موجود شدن کالاهای خاص است.

فروش ویژه فصلی

جمعه سیاه، عید نوروز، روز مادر و یا تعطیلات تابستانه زمان‌هایی هستند که شما می‌توانید از آن برای افزایش فروش استفاده کنید. معمولا در این زمان‌ها فروشگاه‌ها تخفیف‌های خوبی برای کاربران در نظر می‌گیرند که می‌تواند موضوع خوبی برای ارسال ایمیل تبلیغاتی هم باشد و کاربران را به خرید ترغیب کند.

جایزه برای مشتری‌ها

در نظر گرفتن جایزه و هدیه مانند یک جادو برای ایجاد مشارکت، افزایش فروش و تبلیغ محصولات عمل می‌کند. علاوه بر اینکه کاربران وب سایت را با بنرهای درون سایت با این جایزه‌ها آشنا می‌کنید، می‌توانید ایمیل خاص و جذاب هم برای کمپین طراحی کنید تا بتوانید فروش را چند برابر کنید.

 

منبع:

http://updatenews.parsiblog.com/Posts/5/%d8%a7%d9%8a%d9%85%d9%8a%d9%84+%d9%be%d8%b1%d9%88%d9%85%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%a7%d9%84+%d9%8a%d8%a7+%d9%be%d9%8a%d8%b4%d9%86%d9%87%d8%a7%d8%af+%d9%88%d9%8a%da%98%d9%87+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa+%d9%88+%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9+%d8%a2%d9%86+%da%a9%d8%af%d8%a7%d9%85%d9%86%d8%af%d8%9f/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 24 تير 1400
نکات مهم در طراحی انواع سایت

در طراحی سایت فروشگاهی باید به این نکته توجه شود که سایت دارای ظاهر گرافیکی زیبایی باشد، رنگبندی و تصاویر به کار رفته در این سایت باید به گونه ای باشد که کاربران را مجذوب نماید. یک سایت فروشگاهی مانند ویترین یک فروشگاه می باشد. و از این لحاظ باید یک حس اعتماد و جذابیت را به کاربران القا نماید. اطلاعات موجود در سایت برای هر محصول باید بسیار کامل و جامع باشد. تا هیچ شبهه ای را در زمین خرید برای کاربران و مشتریان به جا نگزارد.

هر چه این سایت کامل تر زیباتر و استانداردتر باشد احتمال موفقیت آن در فروش بالاتر است. سایت های فروشگاهی معمولا به درگاه های بانکی متصل می شوند تا یک کاربر بلافاصله بعد از انتخاب محصول خود بتواند به آسانی وجه آن را از طریق درگاه بانک پرداخت نماید. در این دسته از سایت ها راحتی و آسان بودن دسترسی کاربران بسیار حائز اهمیت است. زیرا اگر فروشگاه اینترنتی شما دارای هزاران محصول باشد و دسته بندی مناسبی نداشته باشد، به طور قطع یک شکست بزرگ در بیزینس شما حاصل می شود. برای آگاهی بیشتر در خصوص طراحی سایت فروشگاهی می توانید مطلب مربوط به آن را مطالعه نمایید. از نمونه های موفق این نوع سایت های فروشگاهی می توان به دیجی کالا و یا اسنپ مارکت اشاره نمود.

تعرفه سئو سایت و هزینه انجام آن

قبل از اینکه وارد مبحث قیمت یا تعرفه سئو سایت بشویم ابتدا باید به طور کامل درباره این مبحث که سئو چیست و چرا مهم است اطلاعاتی داشته باشیم. این مطلب در انتهای برگه به طور کامل برای شما عزیزان شرح داده شده است.

هزینه و تعرفه سئو سایت در ادامه مطلب برای شما به طور کامل شرح داده می شود، و شما متوجه این موضوع خواهید شده که برای بهینه سازی وب سایت به چه پارامترهایی لازم است.

انواع قیمت سئو سایت

 

منظور از انواع تعرفه سئو سایت اینست که ما در ابتدا امر بعد از اینکه وب سایتمان تکمیل شد، و قصد بهینه سازی آن را داشتیم باید بدانیم که یک سایت برای سئو و بهینه سازی چه هزینه هایی دارد.

در حقیقت دو نوع سئو و بهینه سازی برای یک وب سایت باید صورت پذیرد که آن وب سایت به بهترین نتیجه ممکن در موتور های جستجو دست یابد.

  • مهمترین هزینه سئو مربوط به قیمت سئو داخلی می باشد.
  • دومین مورد مربوط به بهینه سازی در خارج از سایت می باشد.

می توان هر کدام از این قسمت ها به صورت جدا گانه بهینه کرد. ولی توجه به این مطلب بسیار حائز اهمیت است که در نهایت این دو پارامتر در کنار همدیگر می تواند نتیجه مطلوب را ایجاد نماید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 23 تير 1400
خدمات تعمیر یخچال در تهران

از یخچال بعنوان قلب آشپزخانه یاد می‌شود چرا که مهم‌ترین نیازهای حیاتی انسان شامل انواع مواد غذایی و نوشیدنی برای داشتن طول عمر بیشتر و حفظ تازگی آنها در یخچال و فریزر نگهداری می‌شوند و معمولا به مرور زمان و استفاده غیر اصولی نیاز به تعمیر یخچال در محل ضروری می‌شود؛ چون یخچال جز سنگین ترین وسایل آشپزخانه به شمار می‌رود و تعمیر یخچال در محل، کار را برای افراد راحت تر می‌نماید که در ادامه شایع ترین علل خرابی یخچال را باهم بررسی خواهیم کرد با ما همراه شوید تا از آگاهی های ناب این مقاله نهایت استفاده را ببرید.

ماشین لباسشویی ال جی یکی از وسایل بسیار کارامد در منزل به شمار می‌رود بخاطر استفاده روزانه از این وسیله برخی شاهد اختلال و بروز ارور لباسشویی ال جی بر روی صفحه نمایشگر آن خواهند بود که برای درک بیشتر و آگاهی از این ارورها با ما همراه شوید تا بدانید ارور ماشین لباسشویی ال جی به چه دلایلی است و برای رفع این ارورها چه کار باید کرد.

نظافت منزل برای خانم‌های خانه‌دار در اکثر مواقع سخت و وقت گیر است که علاوه بر صرف زمان زیاد، زحمت بسیاری نیز برای آن‌ها دارد. برخی افراد ترجیح می‌دهند که این کار را به فرد دیگری سپرده و بابت آن هزینه‌ نظافت منزل را پرداخت کنند. پیدا نمودن فردی که بشود امور منزل را با اطمینان کامل به او سپرد سخت و گاهی امکان‌ناپذیر است. ما در ادامه این صفحه تمام مواردی را که لازم است درباره نظافت منزل و خدمات نظافتی بدانید را توضیح داده و قیمت نظافت منزل را نیز ذکر خواهیم کرد. نظافت آشپزخانه، نظافت اتاق‌ها، نظافت حمام و سرویس بهداشتی، همه و همه مواردی هستند که سبب می‌شوند افراد با نگرانی از تمیز کردن منزل خود صحبت کنند و حتی گاه به دلیل آن‌که تصور می‌کنند از پس آن بر نمی‌آیند، سراغش نروند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 22 تير 1400
سیم یاب؛ مرجع خرید اینترنتی سیم و کابل افشان

یکی از مهمترین متریال ها در ساخت و ساز ها سیم و کابل است، که به دلیل کاربردهای متنوعی که دارد دارای انواع مختلفی نیز می باشد که هر کدام دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خود هستند، در همین خصوص ما قصد داریم به معرفی سیم و کابل افشان که یکی از پر استفاده ترین و پر کاربردترین سیم و کابل ها در ساختمان سازی جهت انتقال انرژی و روشنایی ساختمان هستند می پردازیم

چنانچه قصد خرید سیم و کابل افشان و یا استفاده از آن ها را دارید و اطلاعاتی در خصوص کاربرد این نوع سیم و کابل و ویژگی های آن ها را ندارید، توصیه می کنیم این محتوا را از دست ندهید.

تعریف سیم و کابل

 پیش از آنکه به شرح نوع سیم و کابل افشان بپردازیم بهتر است ابتدا توضیح کوتاهی در خصوص سیم کابل داشته باشیم.

به طور معمول سیم و کابل ها دارای تفاوت هایی هستن که از بین این تفاوت‌ ها ویژگی های ساختاری و کاربردی آن ها به وضوح قابل مشخص است، برای درک بهتر و تفاوت بین این دو نوع در زیر هر کدام را به صورت جداگانه برای شما شرح خواهیم داد.

تعریف کابل افشان

 به طور معمول کابل های افشان در گروه کابل های انعطاف پذیر و کابل های قابل استفاده در سیم کشی ساختمان ها، صنایع و محیط های خاص همچون کارگاه ها و تولیدی های صنعتی جهت انتقال انرژی قرار دارد؛ این کابل ها از قرار گرفتن چندین سیم تک رشته افشان ساخته می شوند و نیز همچون سایر کابل ها از یک هادی و یک عایق تشکیل می شوند، در واقع می توان اینگونه گفت که این نوع کابل از چندین هادی نازک که از جنس مس آنیل شده تهیه شده است و جهت محافظت  نیز دارای یک عایق از جنس پی وی سی در گروه نوع C است.

تعریف سیم افشان

پیشتر تعریفی از کابل افشان ارائه دادیم در واقع سیم افشان نیز تعریفی همچون کابل افشان دارد اما با این تفاوت که در این نوع سیم فقط یک سیم تک رشته ای هادی قرار دارد و عایق و آن نیز از جنس پلیمر pvc نوع سی است، در واقع می توان گفت نقطه اشتراک این دو نوع، سیم افشان و کابل افشان جنس عایق به کار رفته و همچنین جنس سیم هادی به کار رفته در آن ها است که موجب سطح بالای انعطاف پذیری در آن ها می شود.

ویژگی های سیم و کابل افشان

ویژگی کابل افشان

از جمله ویژگی های کابل افشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کابل افشان همچون سیم افشان دارای ویژگی انعطاف پذیری بالایی است که می‌توان آن را به هر صورتی که خواست درآورد خواهم کرد و یا حالت داد.

از دیگر ویژگی‌های این کابل می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر شکنندگی اشاره کرد که برابر سایر کابل ها همچون کابل مفتولی قابل مقایسه نیست و مقاومت بسیار بالایی دارد و این در حالی است که سیم و کابل های مفتولی بسیار شکننده هستند.

همچنین کابل افشان دارای هادی از جنس مس آنیل شده است و همین موجب نرم بودن کابل افشان می‌شود.

ناگفته نماند که کابل افشان در مقایسه با کابل نیمه افشان نیز دارای انعطاف پذیری بسیار بیشتری است.

ویژگی دیگر کابل افشان برتری آن به نسبت سایر کابل ها در استفاده از محیط های خشک و نمناک است که انعطاف بهتری دارد و برای شکل دهی نیز بسیار کاربردی هستند.

از دیگر ویژگی‌های کابل افشان می‌توان به جنس مس قابل انعطاف در آن اشاره کرد که از نوع کلاس ۵ یا ۶ است.

به طور معمول و استاندارد نوع عایق به کار رفته در کابل افشان از پی وی سی نوع C و D  است که در سایز های کوچک تا ۴ میلیمتر مربع تولید می‌شود و در سایزهای بزرگ نیز از نوع پی وی سی نوع A  با توجه به کاربردی که دارد استفاده می شود.

ویژگی های سیم افشان

از جمله ویژگی های سیم افشان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیم افشان به دلیل جنس هادی به کار رفته دارای انعطاف پذیری بالای است و این انعطاف پذیری موجب حرکت راحت این نوع سیم در گوشه ها و در نقاطی است که نیاز به پیچ و تاب سیم است.

از جمله ویژگی های قابل توجه سیم افشان مقاومت الکتریکی بسیار بالای آن است که موجب می شود این نوع سیم در مقایسه با سیم مفتول مقاوم تر و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشد.

برای خرید بهترین نوع سیم و کابل افشان با ویژگی های استاندارد توصیه می کنیم به سایت سیم یاب مراجعه کرده و سیم و کابل های قابل عرضه در این سایت را با سایر سیم و کابل های موجود در بازار مقایسه و با داشتن اطلاعات و آگاهی کافی بهترین راه برای خرید را انتخاب نمایید.

کاربرد های سیم و کابل افشان

کاربرد های سیم افشان

از جمله کاربردهای سیم افشان می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

  • قابل استفاده به عنوان یک سیم رابط در داکت های زیرزمینی
  • قابل استفاده در ماشین آلات
  • قابل استفاده در تابلوهای فرمان
  • قابل استفاده در تجهیزات الکتریکی
  • قابل استفاده در محیط های عمومی تر همچنان تابلوهای خشک
  • قابل استفاده برای برق رسانی به کلید و تابلوها با حدود ولتاژ ۷۵۰ ولت
  • قابل استفاده جهت برق رسانی و به حرکت درآوردن وسایل برقی
  • قابل استفاده جهت سیستم های روشنایی
  • قابل استفاده در سیم کشی تلویزیون
  • قابل استفاده در سیم کشی دوربین ها و وسایل تصویری

کاربرد های کابل افشان

همانطور که گفته شد یکی از ویژگی های کابل افشان نرم بودن و انعطاف پذیری بالای آن است، که موجب می شود برای استفاده در فواصل بسیار کوتاه و کوتاه مورد استفاده قرار گیرند و به همین دلیل نیز استفاده از کابل افشان برای فواصل بلند مناسب و کاربردی نیست.

از دیگر کاربرد های کابل افشان می توان به مناسب بودن جهت استفاده در پمپ شناور در چاه های عمیق اشاره کرد که در واقع این کاربرد یکی از ویژگی‌های خاص کابل افشان است. ناگفته نماند که کاربرد دیگری که کابل افشان دارد استفاده در تاسیسات صنعتی و ساختمانی است.

در واقع می توان گفت کابل های افشان معمولی یا کابل های نرم برای استفاده در ورودی ها و اتصال وسایل برقی ماشین آلاتی که نیازمند دوشاخه به ‌طور ثابت هستند نیز مورد استفاده قرار می گیرد و کابل افشان و قدرت نیز جهت تأمین انرژی الکتریکی در محیط های باز، در زیرزمین ها، در داخل آب، در برق کشی ساختمان ها، در محیط های صنعتی همچون نیروگاه ‌ها و هم برای شبکه‌های کامپیوتری در مواردی که احتمال وارد شدن آسیب مکانیکی وجود ندارد به کار برده می شود.

نباید ها در استفاده از سیم و کابل افشان یا نرم

نکات قابل توجهی که در استفاده از سیم کابل افشان وجود دارد این است که از این کار به دلیل نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالای آن نباید در محیط هایی که امکان آسیب رسیدن مکانیکی به سیم و کابل وجود دارد استفاده نشود.

انواع کابل افشان

به طور معمول کابل افشان در دو نوع تخت و گرد تولید و عرضه می شوند که هر کدام دارای کاربرد و ویژگی مختص به خود هستند.

چنانچه قصد دارید انواع سیم و کابل افشان را در سایز ها و قطرهای مختلف با کیفیت و مرغوبیت بالا با جنس سیم هادی مس و عایق به کار رفته استاندارد با طول عمر بالا تهیه نمایید توصیه می کنیم به سایت سیم یاب مراجعه نمایید.

نکات مهم در زمان خرید سیم و کابل افشار که باید به آن دقت داشته باشید

چنانچه قصد خرید سیم افشان را دارید باید به نکات زیر به خوبی توجه کنید، اما اگر بتوانید یک مرجع خرید اینترنتی معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید هرگز با مشکلاتی از قبیل بی کیفیتی و یکسان نبودن قطرهای مفتول داخل سیم مواجه نخواهید شد.

نکاتی که باید در خصوص انتخاب سیم و کابل افشان در نظر داشته باشیم شامل موارد زیر می شود:

1. توجه به اندازه و یکسان بودن قطر مفتول ها است که باید در حد استاندارد باشد و این مقدار بیشتر و نه کمتر باشد، زیرا اگر در حد استاندارد تولید نشده باشد ممکن است در زمان استفاده از آن با مشکلاتی از قبیل اتصالی و آتش‌سوزی سیم و کابل در محیط مواجه شوید.

2. نوع جنس عایق سیم و کابل افشان که باید دارای مقاومت مکانیکی و همچنین انعطاف پذیری مناسب باشد.

 

3. ضخامت لایه عایق نباید بیشتر از ۵۱ درصد حداکثر قدرت تعیین شده در سیم و کابل باشد.

4. جنس عایق سیم افشان باید از pvc نوع  CباشدT به گونه ای که در برابر هر گونه فشار مکانیکی و پیچ و تاب مقاومت بالایی داشته باشد و دچار شکنندگیT ترک و یا اتصالی در سیم نشود.

5. انتخاب مرجع و فروشگاه معتبر جهت خرید سیم و کابل افشان استاندارد و مرغوب

چنانچه قصد خرید سیم و کابل های بی کیفیت و نا مرغوب را ندارید توصیه می کنیم خرید خود را از طریق وب سایت معتبر و نامی سیم یاب انجام دهید، که می توانید با خیالی آسوده از کیفیت بالا و رعایت تمامی نکات استاندارد در ساخت و تولید انواع سیم و کابل، انواع سیم و کابل افشان را با توجه به نیاز و استفاده خود انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت سیم و کابل افشان

با توجه به متنوع بودن انواع سیم و کابل افشان در میزان ولتاژ و قدرت انتقال آن ها، همچنین نوع عرضه آن ها به صورت بسته بندی های مختلف و نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد نمی توان قیمتی ثابت در خصوص سیم و کابل ها ارائه داد.

چنانچه قصد خرید و آگاهی از قیمت ها را دارید می توانید با مراجعه به سایت سیم یاب تمامی قیمت ها را دریافت و در صورت مشاوره و نیاز به کمک در جهت قیمت و خرید کابل افشان دارید می توانید از طریق همین سایت با متخصصین سایت تماس برقرار کرده و در خصوص خرید و انتخاب نوع سیم و کابل مشاوره رایگان دریافت کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 20 تير 1400
آپادانا پدیده

  فروش انواع مبلمان اداری، استفاده از برترین متریال مبلمان در ایران بالاترین کیفیت و ضمانت بهترین قیمت مبلمان در فروشگاه آپادانا پدیده.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 19 تير 1400
آپادانا پدیده

  فروش انواع مبلمان اداری، استفاده از برترین متریال مبلمان در ایران بالاترین کیفیت و ضمانت بهترین قیمت مبلمان در فروشگاه آپادانا پدیده.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 19 تير 1400
تجربه یک روز خوب در آرایشگاه آس تهرانپارس

آرایشگاه‌های مردانه سنتی، همیشه به صورت یک مغازه کوچک یا بزرگ با درب شیشه ای هستند که بسته به شرایط آرایشگاه یک یا چند میز و آرایشگر در آن منتظر شما هستند. همه ما تجربه انتظار روی صندلی‌های دور آرایشگاه برای رسیدن نوبت را داریم و اکثرا حس خوبی برای زمانی که سپری کرده ایم نداریم.

 

اما من به توصیه یکی از دوستانم، با آرایشگاه جدیدی آشنا شدم که اصلا شبیه آرایشگاه مردانه سنتی نیست. برای مراجعه به این آرایشگاه حتما باید وقت قبلی رزرو کنید یا حداقل با تلفن قبل از مراجعه هماهنگی لازم را انجام دهید. وقت مراجعه به آرایشگاه نیازی به نگرانی در مورد جای پارک به خصوص در منطقه پرتردد فلکه اول ترانپارس ندارید و پس از هماهنگی درب پارکینگ برای شما باز شده و خودرو خود را در پارکینگ اختصاصی آرایشگاه پارک میکنید.

آرایشگاه تهرانپارس یک سالن به تمام معنا VIP است و به محض ورود از حضور در محیط آرایشگاه لذت خواهید برد. اگر اهل مدل‌های اسپرت باشید، منشی آرایشگاه شما را به سمت سالن شماره 1 و اگر اهل استایل رسمی هستید شما را به سالن شماره 2 راهنمایی میکنند.

البته سالن آرایشگاه کودک آس هم با دکور زیبای خود و نوع طراحی منحصر به فرد سالن توجه من را به شدت جلب کرد.

سالن شماره 2 که به سالن VIP داماد هم معروف است یک سالن نسبتا بزرگ با دکور سفید رنگ، با سه صندلی آرایشگاهی است.

تمامی آرایشگرهای آرایشگاه آس از آرایشگرهای متخصص و توانمند هستند و شما بسته به درخواست خود ممکن است در طول مراحل آرایش خود از خدمات چند فرد مختلف استفاده کنید.

استاد کاشانی شخصا در سالن VIP به ارائه خدمات میپردازند و البته به تمام کار هر دو سالن نظارت ویژه ای دارند.

خلاصه، بعد از گپ و گفت کوتاهی زیر تیغ آرایشگر نشستیم و استاد کاشانی دستی به موهای من کشید و نگاه دقیقی به موهای من داشت. نگاه محمد کاشانی به مو برای من بسیار بسیار جالب توجه بود. وقتی به موها دست کشیده و برانداز میکند گویی که آماده خلق یه اثر هنری است. با لذت به مو نگاه میکند و چشم تیزبینی در دیدن حالت و فرم رویش موهای شما دارد.

خلاصه امروز من اگرچه صفایی به مو و صورتم دادم اما روح من هم احساس خوبی را تجربه کرد. احساس حضور در محیطی پاکیزه و راحت، به دور از استرس و تجربه یک اصلاح با کیفیت و به معنای کلمه VIP.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 19 تير 1400
معرفی موزر

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 17 تير 1400
معرفی موزر

موزر آلمان با بیش از 75 سال سابقه در تولید انواع ماشین های اصلاح مو و صورت در دنیا به عنوان برندی قابل اعتماد و بادوام شناخته می شود.  برند موزر آلمان در حال حاضر دارای برندهای موزر، ارمیلا و وال است که به طور مثال برند وال تحت لیسانس موزر آلمان در چند کشور دنیا تولیدات خود را روانه بازار می کند. طی سالیان طولانی موزر آلمان تولیدات دیگری را در بخش های آرایشی و بهداشتی معرفی و تولید کرده است. تولید انواع سشوار موزر ، ماشین های اصلاح شارژی موزر و اتو مو موزر محصولات نسبتا جدیدتر موزر آلمان هستند.

دستگاه مخصوص حیوانات

موزر آلمان دستگاه های اصلاح پوشش(مو) حیوانات نیز تولید می کند. در کنار تولید دستگاه های اصلاح پوشش و مو حیوانات خانگی انواع تولیدات مرتبط با این دسته دوست داشتنی مانند برس ها، اسپری تمیز کننده طبیعی، ماشین سوهان ناخن، شکل دهنده ناخن، ناخن گیر و حوله های مخصوص حیوانات نیز تولید می شود.

موزر در ایران

در ایران ماشین های اصلاح موزر را بیشتر با سری دستگاه های 1400 موزر قرمز رنگ می شناسیم. از وقتی ماشین های اصلاح برقی به آرایشگاه ها راه یافت بر روی میز هر آرایشگر ماشین اصلاح مو موزر خودنمایی می کرد.

گارانتی اصلی موزر در ایران

نمایندگی خدمات پس از فروش و گارانتی اصلی موزر در ایران خدمات طلایی موزر ایران می باشد. خدمات طلایی موزر ایران وظیفه تامین قطعات موزر و لوازم جانبی موزر آلمان را به همراه تعمیرات موزر بر عهده دارد.

 در سال 1400 نزدیک به 90 نماینده خدمات طلایی موزر ایران در سراسر کشور عزیزمان ایران با شعار " خدماتی به وسعت تمام ایران " وظیفه تعمیر و خدمات پس از فروش موزر آلمان را انجام می دهند. با برنامه ریزی خدمات طلایی موزر ایران در اکثر استانها و مراکز استان ها نمایندگی موزر وجود دارد که مشتریان موزر می توانند جهت سرویس و تعمیرات موزر به این مراکز مراجعه کنند. لیست نمایندگان موزر در سایت خدمات طلایی موزر ایران با مکان یابی  به تفکیک استان قابل مشاهده است.

نگهداری و سرویس ماشین موزر

دستگاه های اصلاح مو و صورت موزر نیازمند رسیدگی و سرویس های دوره ای می باشد. هرازگاهی بنابر استفاده (حرفه ای یا خانگی) می بایست تیغه های دستگاه تمیز و روغن کاری شود. در صورت نیاز ممکن است نیاز به تنظیم جایگاه تیغه ها (در برخی ماشین های اصلاح موزر) باشد.

خدمات طلایی موزر ایران طرح های سرویس دوره ای و تعمیرات موزر را در نمایندگی مرکزی خدمات طلایی موزر ایران به نشانی : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه +3 – واحد 782 انجام می دهد که جهت برخورداری از این سرویس ها و یا تخفیف ها می توانید به سایت خدمات طلایی موزر ایران مراجعه یا با تلفن 55047469-021 تماس برقرار فرمایید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 15 تير 1400
تعمیرات دستگاهای مکانیزه نظافت صنعتی

شرکت توانکاران الوند به منظور فراهم کردن رضایت مشتریان خود و با استفاده از تجربه ۱۵ساله در زمینه تعمیرات و نگهداری از دستگاهای مکانیزه،در سالهای گذشته واحد تعمیراتی را با مکانیک های آموزش دیده و مدرک دار از کمپانی های مطرح دنیا راه اندازی نمود

تعمیرات تخصصی دستگاه

انواع زمین شوی صنعتی اسکرابرها
واترجت های خانگی تا فشارقوی
جاروبرقی های صنعتی و آب خاک
سوئیپرهای کوچک،دیزل و کامیونی
انواع بخارشو های صنعتی
تعمیر موکت شو های پیشرفته
پولیشر های معمولی و حرفه ی

تعمیر و تعویض قطعات دستگاهای مکانیزه که بیشترین مراجعه بابت اسکرابرهای دستی و سرنشین دار میباشد که اغلب مشکلاتی از قبیل

پرس و ساییده شدن تی
مشکلات باطری و ذغال موتور
سیم پیچی موتور برس
تعویض تسمه و رفع خرابی
درست کردن مخزن آب کثیف
رفع نمودن مشکلات شلنگهای مکش
موتور مکنده
تعمیر اساسی دینام
تعمیر گیربکس و وکیوم
تعمیر و بروزرسانی بدنه اسکرابر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 14 تير 1400
About Telegram member adder tool.

Telegram member adder software

One of the most popular tools to increase Telegram membership is Telegram member adder software. By this software, you can select the proxy you want and in a very short time, as the leading Telegram channel to be displayed at the top of the users’ chat page. With this tool, you can add completely real and online members to your channel and increase the number of visits to your posts.

Telegram channel member increase Bot

One of the best and newest ways to increase Telegram channel members is to use Telegram robots. To use Telegram robots, you can refer to sites and companies providing this type of service and order your desired robot. In the following, we will pay more attention to how to use the Telegram channel membership robot.

Telegram increase member tools

What is a Telegram Channel Member Bot?

One of the most useful features in Telegram is the creation of robots. You can enjoy many possibilities by using robots. For example, you must have seen bots to download music or send anonymous messages to other people; some of these bots need a user membership in the channel to provide their services to users. This way you can easily increase the channel members.
Telegram robots can be very easy to build and you will not need any programming knowledge to build them. But to provide more complex services, you need to use programming knowledge. There are many sites and companies that design a robot with the features you want for a reasonable amount of money.

 

Telegram member adder software

You can quickly increase the number of your members by using the Telegram channel member increase robot. Of course, it is better to note that users can leave your channel after using the robot services. If you want to get the most out of using the Telegram channel membership increase robot, ‌ it is better to pay special attention to your channel content. Publishing compelling and useful content will not only help increase channel membership, but also reduce the loss of new members.

Buy Telegram member adder software

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 5 تير 1400
روند ساخت مبلمان حصيري چگونه است؟

 حصير يك ماده نيست، بلكه يك اصطلاح عمومي است كه به گروهي از مواد طبيعي يا مصنوعي ساخته شده توسط بشر گفته مي شود كه مي‌تواند مانند عصا، چوب خيزران، بيد، ني، رزين‌ها، وينيل و آتل‌ها بافته شوند. حصير همچنين مربوط به روند بافت است كه به وسيله آن مواد ذكر شده به مبلمان تبديل مي‌شوند. به طور خلاصه، حصيربافي يك روش قديمي است كه براي توليد مبلمان با استفاده از مواد طبيعي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. معمولاً، از مواد طبيعي مرطوب براي ساخت مبلمان حصيري استفاده مي‏شود كه موجب مي‏شود روند بافت آسان‌تر شود.

 غير از مواد طبيعي مانند خيزران، حصير را مي‌توان از مواد مصنوعي مانند وينيل و رزين نيز تهيه كرد. الگوي حصيري باعث مي‏شود محصول نهايي محكم‌تر از ساير تكنيك‌هاي توليد باشد. در ادامه درباره ساخت مبلمان حصيري بيشتر بدانيد.

مبلمان حصيري

 

 فوايد مبلمان حصيري

 

 شايد از خود بپرسيد كه چه چيزي مبلمان حصيري را به محصول مناسب براي انتخاب مبلمان منزل تبديل مي‌كند. در ادامه بهترين ويژگي‌ها و همچنين مزاياي انتخاب مبلمان حصيري به شما ارائه مي‏دهيم:

 

وزن سبك:

 

 مبلمان حصيري نسبتاً سبك بوده و حمل آن نيز آسان است. طراحي منحصر به فرد بافته شده، مبلمان را محكم مي‌كند كه به نوبه خود به مبلمان حصيري امكان پذيرايي از افراد در هر اندازه و شكل را مي‌دهد.

 

 دوام بالا:

 

 مبلمان حصيري داراي دوام فوق العاده اي هستند، خصوصاً وسايل ساخته شده از چوب خيزران. مبلمان ساخته شده از بامبو و ني قوي و محكم هستند. مبلمان حصيري با قاب آلومينيومي و همچنين مبلمان ساخته شده از رزين بسيار محكم‌تر است دوام بيشتري دارد.

 مبلمان حصيري

 

طراحي كلاسيك و انعطاف پذير:

 

 مبلمان حصيري در انواع مختلفي به رنگ‌هاي قهوه‌اي، مشكي، سفيد، برنز و حتي سايه‌هاي سبز زيتوني موجود است. صاحبان خانه حتي ممكن است كوسن‌هايي را بر روي صندلي‌هاي حصيري اضافه كند تا شيك‌تر شوند و با طراحي و سبك موجود خانه نيز سازگار باشند.

 

 انواع مختلف مواد حصيري براي ساخت مبلمان حصيري

 

 نيشكر:

 

 عصا از خيزران پوست كنده شده ساخته شده است. سپس پوست يا نوارهاي پوستي به‌صورت يكنواخت برش داده مي‌شوند. سپس محصول نهايي براي روند بافت صندلي و ميز استفاده مي شود. از عصا معمولاً براي پايه صندلي‌ها و ميزها نيز استفاده مي شود.

 

 صندلي‌ها و ميزهايي كه از چوب نيشكر ساخته شده‌اند به راحتي با يك حوله مرطوب تميز مي‌شوند تا اطمينان حاصل شود كه آن ماده رطوبت زيادي را جذب نمي‌كند؛ زيرا جذب رطوبت ممكن است منجر به شكننده شدن آن شود.

 

 چوب خيزران:

 

 خيزران بدون شك متداول‌ترين ماده‌اي است كه براي ساخت مبلمان حصيري استفاده مي شود. خيزران به يك نخل كوهستاني به نام كالاموس اشاره دارد. اين گياه با سرعت 36 اينچ در روز رشد مي‌كند، بنابراين اين گياه ماده‌اي بسيار فراوان و تجديدپذير است. جدا از پوست آن كه پس از آن به عنوان عصا پردازش مي شود، داخل مغز حصيري خيزران به ني‌هايي در اندازه‌هاي مختلف بريده مي شود. سپس از آن‌ها براي حصيربافي استفاده مي شود. جدا از استحكام و دوام، اين نوع مبلمان حصيري مقاوم در برابر انواع شرايط آب و هوايي است؛ بنابراين اين نوع مواد براي مبلمان فضاي باز بسيار مناسب هستند.

مبلمان حصيري

 

 درخت بيد:

 

 بيد ماده‌اي طبيعي از اروپا و ايالات متحده است و ماده رايج بافندگي است كه از درختان بيد و بوته‌ها به دست مي‏آيد. بيدها معمولاً به رنگ زرد روشن هستند و اغلب گره‌هاي كوچكي دارند كه در طول پردازش برداشته مي‏شوند.

 

 بامبو:

 

 بامبو، از خانواده چمن‌ها است. بامبو داراي يك پوست بيروني سخت است كه شبيه به چوب خيزران است. بامبويي كه در مبلمان بافته مي شود مقاومت كمتري در برابر هوا دارد زيرا در برابر رطوبت حساس است. كيفيت بامبو آن را به گزينه‌اي مناسب در بين كساني كه مبلمان حصيري با كيفيت و ارزان قيمت مي‌خواهند، تبديل كرده است.

 

 حصير سنتي ساخته شده از مواد طبيعي براي توليد مبلمان داخلي مناسب است. آن‌ها انتخاب بسيار خوبي براي اتاق نشيمن، اتاق خواب و اتاق غذاخوري شما هستند. اگرچه ممكن است در فضاي باز نيز مورد استفاده قرار گيرند، اما استفاده مكرر آن‌ها در فضاي باز به دليل وجود رطوبت و گرماي بيش از حد، مي‌تواند منجر به آسيب آن‌ها شود.

 

 حصير مصنوعي:

 

 مبلمان حصيري مصنوعي در سال‌هاي اخير ظهور كرده است. افزايش تقاضا براي مواد حصيري محكم اما ارزان قيمت باعث استفاده از مواد مصنوعي مانند رزين و وينيل شده است.

 

 رزين و وينيل اساساً از پلاستيك ساخته مي‌شوند. آن‌ها به صورت نوارهاي بسيار نازك برش داده مي‌شوند و سپس براي ساخت يك مبلمان خاص بافته مي‌شوند. به دليل نوع مواد مبلمان مصنوعي، يك گزينه عالي براي مبلمان فضاي باز هستند. آن‌ها به طور مؤثر در برابر رطوبت و اشعه ماورا بنفش خورشيد مقاوم هستند. از آنجا كه رزين و وينيل از پلاستيك ساخته مي‌شوند، نگهداري آن‌ها كار سختي نيست.




 مبلمان حصيري چگونه ساخته مي شود؟

 

 روند بافتن مواد طبيعي يا مصنوعي به صورت ايده آل با دست انجام مي شود. بسته به نوع و پيچيدگي يك پروژه مبلمان خاص، مبلمان حصيري ممكن است بين 1 تا 4 روز تكميل شود. در اصل، هرچه بافت محكم‌تر باشد، زمان بيشتري براي اتمام يك پروژه مورد نياز است. همچنين ساخت مبلمان داراي بافت محكم‌تر هزينه بيشتري دارد زيرا براي پر كردن قاب به مواد بيشتري احتياج داريد.

مبلمان حصيري

 علاوه بر روند بافندگي، روند ساخت مواد شامل يك سري فرايندها شناخته شده است كه ممكن است شامل دو يا چند مورد زير باشد:

 

  • رفع اشكال
  • سنباده زدن
  • رنگ آميزي
  • لاك زدن

 

 قبل از شروع پروژه ساخت مبلمان حصيري، حتماً با نحوه بافت مواد آشنا شويد. مدتي طول مي‌كشد تا بتوانيد واقعاً بر اين روند مسلط شويد. اگر به سادگي وقت كافي براي سرمايه گذاري در توليد حصير را نداريد، بهتر است به سادگي مبلمان را از شركتي خريداري كنيد كه سال‌ها در توليد مبلمان حصيري تخصص دارد.

 

 هنگامي كه نوبت به خريد مبلمان حصيري مي‌رسد، تشخيص حصير با كيفيت بهتر از كيفيت پايين ممكن است مشكل باشد؛ زيرا قيمت‏ها بسيار متفاوت هستند؛ بنابراين چگونه مي‌توان يك مجموعه حصيري خوب را از يك مجموعه بد تشخيص داد؟

مبلمان حصيري

 

 براي ارزيابي كيفيت يك مبلمان حصيري خاص بايد چند مورد را بررسي كنيد، اين موارد عبارتند از: مواد، بافت، سيستم پشتيباني و قيمت؛ بنابراين با درنظرگرفتن اين عوامل مي‏توانيد مبلمان حصيري مورد نظر خود را با كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 1 تير 1400