نخ جراحی

در عمل جراحی بخیه زدن به معنی دوختن بخشی از بافت بدنی است که توسط سرسوزن مخصوص و نخ جراحی انجام می شود. امروزه یکی از لوازمی که در تجهیزات پزشکی کاربرد زیادی دارد و در انواع مختلفی دسته بندی می شود، نخ جراحی است. ما در مقاله ی زیر به بررسی دسته بندی های مختلف نخ جراحی می پردازیم.

دسته بندی های مختلف نخ جراحی

نخ جراحی طبق ضخامت آن دسته بندی می شود. دسته بندی های مختلف نخ جراحی عبارتست از:

قابل جذب بودن و یا نبودن آن

مصنوعی و یا طبیعی بودن آن

مولتی فیلامنت

گفتنی است مهم ترین دسته بندی آن، قابل جذب بودن و یا نبودن آن است. 

انواع مختلف نخ های جراحی قابل جذب

نخ های جراحی قابل جذب انواع مختلفی دارد که عبارتست از:

کرومیک

کاتگوت

ماکسون و PDS

ویکریل و دگزان

انواع مختلف نخ های جراحی غیر قابل جذب

انواع مختلف نخ های جراحی غیر قابل جذب عبارتست از:

سیلک

نایلون

نخ های سیمی

نخ جراحی مولتی فیلامنت

نخ جراحی مولتی فیلامنت جزء نخ های چند رشته ای است که در میزان انعطاف متفاوت است. نخ تک رشته ای به نسبت چند رشته ای ها منعطف تر است و می توان آن ها را به راحتی گره زد. دقت نخ هایی که تک رشته ای هستند بیشتر بوده و ظرافت عمل نیز به وسیله ی آن ها بالاتر می رود.

پزشکان معمولا از نخ های جراحی تک رشته ای برای جراحی های اعصاب، چشم و قلب استفاده می کنند. نخ جراحی چندرشته ای به 2 نوع پیچیده و قیطان طبقه بندی می شود که نخ قیطان به لحاظ استفاده راحت تر است و گره هایی هم که با این نخ ها ایجاد می شود، پایدارتر و قطورتر است.

نخ های جراحی که از الیاف مصنوعی، الیاف طبیعی، کلاژن، الیاف فلزی و روده حیوانات تهیه می گردند، از ضعیف ترین آن ها که الیاف طبیعی هستند تا محکم ترین آن ها که الیاف فلزی هستند در موارد مختلفی از بافت های خارجی و داخلی بدن استفاده می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 30 آذر 1399
سرسره کودک بزرگ

سرسره کودک موج بلند از بازی های هیجان انگیزی است که کودکان از آن لذت می برند. سرسره ها انواع گوناگون و در ابعاد متفاوتی دارند که هر کدام به شکلی کودکان را شاد می کند.

 

منبع 

https://toybaran.ir/product/%D8%B3%D8%B1%D8%B3%D8%B1%D9%87-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-%D9%85%D9%88%D8%AC-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 26 آذر 1399
خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست

استفاده مایع و محلول ضدعفونی کننده دست این روزها به یک دغدغه تبدیل شده است. در بسیاری از مکان های عمومی یک بطری حاوی محلول گذاشته شده تا مراجعین از آن استفاده کنند. اما آیا دست هایی که با بطری تماس دارند، باعث آلودگی بدنه بطری نمی شوند؟ بدون شک وجود دست های آلوده ممکن است حتی ظرف محلول ضدعفونی کننده را هم آلوده کند.

 

با این حساب بهترین کار استفاده از یک دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست است. به طوری که مراجعین دست های خود را در قسمت خروجی محلول ببرند. سپس به صورت اتوماتیک و کاملا به اندازه محلول ضد عفونی کننده دست را بر روی دستان خود دریافت کنند.

کاربرد دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست راپیس در مکان های عمومی

این دستگاه ضدعفونی کننده دست Rapis می تواند بدون تماس با دستان کاربران، محلول ضدعفونی کننده را بر روی دستان آنها بپاشد. دستگاه دارای یک مخزن برای نگهداری محلول ضدعفونی کننده است. بر روی مخزن یک نمایشگر برای مشاهده میزان محلول به چشم می خورد. به محض اتمام محلول می توانید مجددا آن را پر کنید.

این دستگاه قابل استفاده برای مکان های عمومی از جمله کلینیک ها، بیمارستان، بانک ها، مراکز آموزشی و سایر ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی است. هر مرکزی که در طی روز با جمع زیادی از افراد و مراجعین سر و کار دارد، بدون شک نیازمند چنین دستگاهی است.

 

منبع :  https://sedanmed.ir/product/rapis-hand-sanitizer-machine/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1399
قانون جذب عشق 2 – استفاده از قانون جذب در روابط

در قانون جذب عشق قسمت اول، به مفهوم قانون جذب عشق چیست پرداختیم و نکات کلی را در مورد استفاده قانون جذب در روابط بیان کردیم. در قانون جذب عشق و مبحث روابط این مسئله مطرح میشود که ما خودمان، چقدر خودمان را دوست داریم؟

چون جهان بیرون آینه درون است. این مسئله ای است که ممکن است تاکنون زیاد به آن فکر نکرده باشیم.

جهان بیرون آینه درون است یعنی هر چیزی که درون من است من همان را در بیرون خود میبینم. اگر من درون خودم فکر کنم جذاب نیستم، بیرون هم راه میروم یکی من را میبیند و میگوید شما جذاب نیستی!

اگر من فکر میکنم فردی شوخ طبع و بامزه هستم، در میان هر جمعی که قرار بگیرم هم یکی از جمع به من میگوید چقدر جذاب و بامزه هستی. هر چیزی که درون من هست من همان را بیرون می بینم.

من باید روی درون خودم کار کنم و از درون، خودم را دوست داشته باشم یعنی درون من این موضوع هست که من امیر شریفی دوست داشتنی هستم، من هر جا میرم نقل مجلس ام، همه من را دوست دارند و …

مهمترین مسئله در بحث روابط این هست که ما خودمان، خودمان را دوست داشته باشیم. پس به یاد داشته باشید قدم اول قانون جذب عشق این است که خودتان را خیلی دوست داشته باشید.

برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید.

تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!

بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

این‌ها خلاف قانون راز جذب عشق است.

یکی از موضوعاتی که باعث می شود که ما در روابط مان شکست بخوریم، فکر کردن به روابط شکست خورده قبلی است.

این مسئله نیز بسیار جالب است که آن قدر به شکست خود فکر میکنیم که سناریویی مانند آن سناریو برایمان پیش می آید. مثلا با یک نفر وارد رابطه می شویم و قرار ازدواج میگذاریم اما یک هفته مانده به تاریخ ازدواج، طرف مقابل ما را ترک میکند. نفر دیگری نیز به همین صورت و نفر بعدی نیز همین طور و نفرات بعدی نیز همین ماجرا … یا شخص به ما خیانت می کند و یا شخص وسط رابطه، عاشق فرد دیگری میشود و ما را ترک میکند و … این اتفاقات مدام کپی پیست و تکرار می شوند.

اما سوال اینجاست که چرا این اتفاق ها رخ میدهند و این طوری میشود؟ پاسخ امیر شریفی به این سوال این است که وقتی این ماجرا اتفاق افتاد ترسیدید. شما این ترس را ادامه دادید. شما با فکر کردن به آن رابطه، ترس خود را ادامه دادید. احساس بد، اتفاقات بد به زندگی ما می آورند. احساس ترس نیز یکی از بدترین اتفاقات است که به زندگی شما آمده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 24 آذر 1399
راز جذب ثروت

قانون جذب ثروت چیست؟

در قانون جذب ثروت مهم نیست که کار شما چیست. شما اگر این قوانین را به کار ببرید، قطعا در زمینه ثروت به رشدی فراتر از آنچه الان به ذهنتان می رسد خواهید رسید.

چگونه ثروتمند شویم ؟ یکی از قوانین ثروت این است که یا عاشق کاری باشید که انجامش می دهید و یا کاری انجام دهید که عاشق اش هستید. حس خوب شما باعث می شود کارایی شما چند برابر شود. بتوانید ایده های خوب در کسب و کارتان پیاده سازی کنید و ایده ها را به بهترین شکل ممکن ارائه دهید. چرا که ایده وقتی به سراغ شما می آید که کارتان را در قلب تان داشته باشید و به کار خود عشق بورزید. اگر در کارتان عشق نباشد، انرژی و انگیزه هم نیست.

یکی دیگر از قوانین جذب ثروت که به عقیده من هیچ روش سریع تر دیگری برای جذب ثروت وجود ندارد این است که بابت هر پولی که وارد زندگی تان میشود شکرگذار باشید. کسانی که شکرگذار نیستند بدترین وضعیت مالی را دارند.

باید بابت تک تک پول هایی که وارد زندگیتان می شود خدا را شکر کنید. بابت تک تک معاملاتی که انجام میدهید و در آن سود می کنید خدا را شکر کنید، یک چیز ارزان می خرید خدا را شکر کنید، یک هدیه دریافت می کنید خدا را شکر کنید … و خدا را واقعا از ته دل تان شکر کنید.

اگر میخواهید پول وارد زندگیتان شود، باید پول را دوست داشته باشید. پول واقعا دوست داشتنی است و چیزی که گاها ما را از پول دور می کند همین دوست نداشتن پول است. ما در لایه های زیرین مغزمان پول را دوست نداریم و این باعث میشود ما به پول نرسیم.

آیا از قانون جذب برای ثروت استفاده می‌ کنید؟

دربا‌ره‌ پول چه احساسی دارید؟ بیشتر مردم می‌ گویند پول را دوست دارند، اما اگر به‌ اندازه‌ کافی نداشته باشند، نسبت به آن احساس خوبی ندارند. اگر کسی تمام پولی که نیاز دارد را داشته باشد، آن‌وقت به‌ طور یقین نسبت به پول احساس خوبی دارد.

اگر نگاهی به دنیای اطرافتان بیاندازید، خواهید دید که بیشتر مردم نسبت به پول احساس خوبی ندارند، زیرا بیشتر پول و ثروت دنیا دست حدود ۱۰ درصد از مردم است. تنها تفاوت میان ثروتمندان و سایرین این است که آن‌ها نسبت به پول بیش از آنکه احساسات بد نشان دهند، احساسات خوب بروز می‌دهند. به همین سادگی؛ جذب ثروت همین است.

چرا قانون جذب ثروت کار نمی‌ کند؟

دلیل اینکه بیشتر مردم نسبت به پول احساس بدی دارند این است که در موردش عقاید منفی دارند، و آن عقاید منفی وقتی بچه بوده‌اند به خورد ذهن ناخودآگاهشان داده‌شده است. عقایدی مانند “پول کثیفه” “پول فساد میاره” “آدم‌ های ثروتمند صادق نیستند” “پول خواستن معنوی نیست” و … .

وقتی بچه‌ اید هر چه والدین، معلم‌ ها یا جامعه بگویند می‌پذیرید. و بنابراین بدون این‌ که متوجه شوید، با احساساتی منفی نسبت به پول بزرگ می‌شوید.

“زمانی که پی ببرید هیچ کمبودی وجود ندارد، تمام دنیا از آن شما می‌شود.”


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 24 آذر 1399
تب سنج لیزری ایستاده رامونا

با توجه به اینکه این روزها همه جهان با ویروس همه گیر کرونا و قدرت انتشار سرسام آور آن در مقابله هستند، دیگر نمی توان از تب سنج و دما سنج های تماسی استفاده کرد.

تب سنج لیزری ایستاده رامونا این مشکل را حل کرده و با تکنولوژی پیشرفته خود محصولی مطمئن جهت تست تب در ادارات و مراکز درمانی و کلیه اماکن پرتردد خواهد بود.

دمای بدن انسان از جمله علائم اصلی حیات و همچنین زنگ خطری طبیعی در بدن بشمار می رود که درصورت بیمار شدن بدن و یا درگیر شدن ارگان های مختلف بدن با عاملی خارجی همچون ویروس ها و باکتری ها دچار تغییر می شود و با افزایش آن می توان دریافت که بدن در حال مبارزه با عاملی بیماری زاست.

معمولا برای سنجش میزان دمای بدن و تشخیص تب از دما سنج های ابتدایی که جیوه ای هستند استفاده می کنیم، اما به چند دلیل این محصولات دیگر نمی توانند عملکردی خوب برای انسان و بدن او داشته باشند:

  • به دلیل داشتن جیوه، در صورت شکستن در دهان خطر مسمومیت و مرگ را در پی دارد.
  • دماسنج جیوه ای معمولا به صورت دهانی استفاده می شود و یکبار مصرف نیست.
  • احتمال انتقال بیماری فرد مبتلا به دیگری. چون دماسنج در تماس با دست قرار می گیرد.

 

امروز دیگر دماسنج های جیوه ای استقبال گذشته را ندارند و حال با پیشرفت علم پزشکی تجهیزات بروزتر و کم ریسک تری مورد استفاده قرار می گیرند. از پرطرفدارترین دما سنج و تب سنج های جدید می توان به تب سنج دیجیتال اشاره کرد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 23 آذر 1399
ماسک سه لایه راما ( Rama )

ماسک های سه لایه یکبار مصرف این روزها نسبت به ماسک های بادوام کاربرد بیشتری دارند. نیازی به توضیح بیشتر نیست؛ همین که می دانید ماسک های یک بار مصرف کاربرد آسان تری دارند، کافیست.

چرا که ماسک سه لایه یک بار مصرف را می توانید بلافاصله بعد از هر بار استفاده تعویض کنید. بنابراین خیالتان از بابت بهداشتی بودن ماسک آسوده است. یکی از ماسک های یکبار مصرف، ماسک سه لایه جراحی راما ( RAMA ) نام دارد.

 

 این ماسک از سه لایه تشکیل شده است:

1.                               یک لایه اسپان باند در قسمت درونی ماسک

2.                               یک لایه ملت بلون در وسط

3.                               یک لایه اسپان باند در بیرون ماسک

ماسک سه لایه راما قدرت فوق العاده ای در فیلتر کردن هوای ورودی به مجاری تنفسی دارد. شما حتی اگر در معرض آلودگی و میکروب های بیماری زا هم قرار بگیرید، با وجود استفاده از این ماسک، سلامت شما حفظ می شود.

ماسک راما تا ۹۵% در برابر میکروارگانیسم های تا سایز ۰.۳ میکرون نفوذناپذیر می باشد

 

نکته مهم در استفاده از ماسک سه لایه راما

در زمان استفاده از ماسک لایه راما، باید لبه های ماسک به طور کامل صورت را پوشش دهد. هوای ورودی به مجاری تنفسی و هوایی که از دهان و بینی خارج می شود، باید از لابه لای لایه های ماسک عبور کند. قسمت بالای ماسک را روی بینی فیکس کنید و سایر قسمت های ماسک را هم روی صورت قرار دهید.

توجه داشته باشید این ماسک یک بار مصرف را بعد از ۸-۹ ساعت استفاده، تعویض کنید.

ماسک سه لایه راما به این دلیل که در صورت های مختلف خیلی خوب فیکس شود نیم سانت کوچکتر از ماسک های معمول است.

 

ماسک راما با لایه ملت بلون

ویژگی های ماسک سه لایه جراحی راما

·                                 بسته بندی ۲۰ عددی

·                                 دارای لایه میانی ملت بلون خالص

·                                 دارای فیکساتور بینی

·                                 دارای کش های با اندازه و کیفیت مناسب

·                                 فول پرس اولتراسونیک

·                                 دارای مجوز از اداره کل تجهیزات پزشکی به شماره ۵۴۰۸۳۵۷۶

·                                 دارای کد IRC از سازمان غذا و دارو به شماره ۸۹۸۱۶۵۷۸۶۳۸۶۸۳۰۵

آیا ماسک راما دارای ملت بلون است ؟

بله ماسک راما دارای یکی از ضخیم تریم و با کیفیت ترین ملت بلون های تولید داخل کشور است

ماسک راما دارای فیسکاتور بینی می باشد ؟

بله. کارخانه راما در جدیدترین ماسک های تولیدی خود از بهترین فیکساتورها بهره برده است.

آیا این ماسک صورت را کامل می پوشاند ؟

این که یک ماسک صورت هر فردی را کامل بپوشاند بستگی به بزرگی یا کوچکی و گردی یا خالی بودن صورت هر فرد است. در نظر داشته باشید که تمامی ماسک ها در طول و عرض یکسانی تولید می شوند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 20 آذر 1399
دستگاه ضبط صدا

 

دستگاه ضبط صدامخفي داراي باطري داخلي از نوع ليتيومي قابل شارژ است

باطري ميني توشيبا  از طريق کامپيوتر لپ تاپ و همچنين  ساير دستتگاههاي که پورت USB دارند قابل شارژ است

دستگاه ضبط صدا مخفيميني توشيبا مدل اپديت شده و جديد فلش ضبط صدا توشيبا است . طراحي دستگاه ضبط صدا  توشيبا به کلي دگرگون شده است

در مدل قديمي دستگاه ضبط صدا توشيبا اندازه دستگاه بزرگتر (  دو بند انگشت  تقريبا به اندازه يک فلش مموري معمولي ) بود

 اما دستگاه ضبط صدا ميني توشيبا جديد دقيقا نصف اين اندازه است ( يک بند انگشت )

 

دستگاه ضبط صدا مخفي مدل قديمي توشيبا با اينکه اندازه بزرگتري داشت اما  از باطري هاي معمولي ليتيومي استفاده شده بود  که با هر بار شارژ  دستگاه 16 ساعت صدا را ضبط ميکرد

اما در مدل جديد دستگاه ضبط صدا  از باطري هاي لييتومي جديدي استفاده شده است با اينکه اندازه اين باطري ها کوچکتر است اما با هر بار شارژ ميتواند 20 ساعت صدا را ضبط  و ذخيره نمايد

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1399
هدایای تبلیغاتی راما گیفت

هدایای تبلیغاتی یکی از شیوه های تبلیغاتی تاثیرگذار در سراسر دنیا است که امروزه تبدیل به یک شیوه تبلیغاتی پرطرفدار و پربازده شده است. اهدای هدایای تبلیغاتی به مخاطبان و مشتریان یک برند توانسته است ارزش نهادن به مخاطب را در کنار رسیدن به اهداف تبلیغاتی بلند مدت به شیوه ای کاملا هوشمندانه به کاربرد. به طوری که هدیه های تبلیغاتی نه تنها کارفرمایان و ذینفعان یک کسب و کار یا برند را راضی نگه می‌دارد و آن‌ها را به اهداف بازاریابی و تبلیغاتی خود می‌رساند بلکه سبب ایجاد حس ارزشمندی و قدردانی در مشتری و مخاطب نیز خواهد شد.

 

https://ramagift.com/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 16 آذر 1399
رویان سلامت

مجموعه کلینیکهای تخصصی پوست و مو و زیبایی رویان سلامت با چندین مرکز بزرگ و مجهز در کشور عزیزمان ایران و ارائه خدمات بین المللی در کشورهای همسایه (عمان، عراق، حریم کردستان و …) با بهره گیری از علم روز و پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی مورد تایید FDA آمریکا و CE اروپا و کادر متخصص و مجرب با مشاوره رایگان ۲۴ ساعته در خدمت شما سروران عزیز می باشد. دپارتمان فوق تخصصی کاشت مو ، ابرو ، ریش و سبیل رویان سلامت، یکی از بزرگ ترین مراکز تخصصی پیوند موی طبیعی در کشور بوده و نیز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می باشد. از عواملی که سبب می شود این مجموعه با استقبال گسترده مواجه شود، کیفیت و تضمینی بودن، ضمانت نامه بیمه ایران، هزینه مناسب، تخفیف و پرداخت اقساطی کاشت مو و دارا بودن چندین شعبه و … می باشد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 14 آذر 1399
کیف و جعبه کمک های اولیه

جعبه و یا کیفی که حاوی تجهیزات پزشکی برای اقدامات و کمک های سریع اولیه پزشکی باشد، جعبه کمک های اولیه نام دارد.

جعبه کمک های اولیه از جمله لوازم ضروری هر منزل، سازمان، اداره، دانشگاه، نهاد و خصوصا مدارس سطح کشور می باشد که در مواقع لزوم بسیار با اهمیت و پر کاربرد است. کیف و جعبه کمک های اولیه حاوی وسایل ضروری پزشکی و کمک های اولیه و نیز دارو های ضروری می باشد که افراد در مسافرت ها و یا حتی کوهنوردی های هفتگی نیز بایستی به همراه داشته باشند تا در صورت بروز مشکل، به کمک وسایل این جعبه و اقدامات اولیه پزشکی از بروز مشکلات بعدی جلوگیری نماییم.

توجه کنید که این جعبه حاوی مواد شیمیایی و دارو هایی است که تاریخ انقضا دارند و بایستی در هنگام مصرف این نکته را مورد توجه قرار دهید چرا که مصرف دارو های تاریخ گذشته نه تنها خاصیت درمانی ندارند بلکه می توانند موجب ایجاد مسمویت نیز در فرد شده و مشکلاتی را برای او به وجود آورند.

بنابراین پیشنهاد می کنیم به صورت دوره ای کیف و جعبه کمک های اولیه را چک کرده و دارو های شیمیایی موجود در آن را به لحاظ تاریخ مصرف بررسی نمایید و در صورت انقضای دارو، داروی جایگزین را تهیه کرده و درون کیف قرار دهید تا در مواقع لزوم بتوانید از ان استفاده نمایید.

همچنین کیف و جعبه کمک های اولیه و علی الخصوص دارو های شیمیایی موجود در آن، بایستی از دسترس کودکان و اطفال دور نگه داشته شود تا خطری آنان را تهدید نکند.

علاوه بر این در هنگام استفاده از مواد شیمیایی و دارو های موجود در این جعبه بهتر است نکات ایمنی مربوط به هر دارو را رعایت کنید تا با مشکلات بعدی مواجه نشوید. به طور مثال مصرف آسپیرین و یا قرص ویتامین سی موجود در این جعبه ها ممکن است در افرادی که ناراحتی های معده دارند باعث خونریزی شده و مشکل آنان را چند برابر نماید. بنابراین پیش از استفاده از جعبه کمک های اولیه بهتر است دارو های موجود در آن را بررسی کرده و نکات ایمنی و نیز طریقه ی مصرف آن ها را به خوبی فرا گیرید.

تجهیزات موجود در کیف و جعبه کمک های اولیه

همانطور که ذکر کردیم کیف و جعبه کمک های اولیه به طور کلی حاوی تجهیزات پزشکی مورد نیاز و نیز دارو های مصرفی ضروری می باشد که به عنوان یک امدادگر حرفه ای در اختیار شما بوده و شما می توانید از انواع مختلف آن در هر جا و مکانی استفاده نمایید.

علاوه بر این دقت کنید جعبه کمک های اولیه ی یک منزل با جعبه ی کمک های اولیه ی یک مدریه قطعا به لحاظ حجم و وسایل موجود در آن متفاوت بوده و شما بایستی بسته به نوع مصرف، کیف مورد نیاز خود را تهیه نمایید.

اما به طور کلی کیف و جعبه کمک های اولیه حاوی وسایل زیر می باشد:

  • قرص های تصفیه آب
  • دماسنج یا ترموتر
  • نوار چسب یا لوکوپلاست که به جهت بستن و نیز ثابت نگه داشتن پانسمان ها به کار می رود.
  • کیسه آب گرم جهت ایجاد گرما در بدن در محیط های سرد و یا کمپرس گرم برای درد
  • کیف مخصوص یخ که برای کمپرس سرد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • باند در سایز های مختلف
  • گاز استریل در ابعاد مختلف
  • دستکش استرلیزه
  • پنبه استریل
  • ژل شوینده
  • چسب زخم
  • سرنگ آماده ی تزریق با سایز های مختلف 2، 5 و 10 سانتی متری
  • باند سه گوش و باند نواری
  • باند زخم
  • پماد جنتامایسین
  • پماد تتراسیکلین
  • پنست
  • پماد ایکتیول جهت سر باز کردن انواع کورک ها و دمل ها
  • گیلاس مدرج
  • گیلاس شست و شوی چشم
  • پودر تالک جهت استفاده در ماساژ، برای نوزادان و یا استفاده در دستکش
  • نخ و سوزن بخیه
  • قیچی جراحی
  • قیچی بانداژ
  • آتل یا تخته برای شکستگی های کوچک و بزرگ
  • زانو بند
  • انبرک یا موچین
  • کبریت
  • سوت
  • آئینه کوچک
  • برس
  • صابون
  • حوله

دارو ها و مواد شیمیایی موجود در کیف و جعبه کمک های اولیه

دارو ها و مواد شیمیایی موجود در کیف کمک های اولیه نیز به طور کلی برای امداد و نجات می باشند و شما بایستی پیش از لزوم مصرف از این دارو ها، موارد استفاده و نیز مقدار مصرف برای مشکلات احتمالی را آموزش ببینید تا در هنگام نیاز، بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن با کمک این جعبه، داروی مورد نظر را انتخاب کرده و به مصدوم بدهید.

از جمله دارو های موجود در کیف و جعبه کمک های اولیه عبارتند از:

  • قرص های ضد سرما خوردگی
  • استامینوفن
  • داروهای ملین همچون روغن بادام
  • دیازپام رکتال
  • پماد سوختگی
  • قرص هیوسین
  • قرص متوکلوپرامید یا پلازیل
  • آسپرین
  • پماد برای گزیدگی حشرات
  • قرص بروفن
  • قرص های ضد اسهال
  • آدرنالین
  • آنتی هیستامین
  • قرص های ضد تهوع

همچنین علاوه بر دارو ها، درون اثر کیف های کمک های اولیه موجود، مواد شیمیایی ضروری نیز وجود دارند تا در موارد لزوم بتون از ان ها استفاده نمود.

از جمله مواد شیمایی موجود در جعبه کمک های اولیه عبارتند از:

  • پودر ORS
  • محلول بتادین و سرم فیزیولوژی
  • الکل سفید(ضد عفونی کننده)
  • محلول آمونیاک (محرک تنفسی)
  • محلول(ضد عفونی کننده)
  • آمپول آدرنالین
  • ژل سوختگی
  • انتی شوک
  • کیت مارگزیدگی

فروشگاه تجهیزات پزشکی سدان مد با سابقه ی 15 سال خدمت در راستای تهیه و توزیع تجهیزات پزشکی و امداد و نجات، انواع کیف و جعبه کمک های اولیه را برای مصارف مختلف دارا می باشد. این شرکت در تلاش است تا با تهیه ی انواع تجهیزات امداد و نجات، خدمت رسانی به مصدومین آسیب دیده را تسریع کرده و از آسیب های جدی بیماران به علت عدم کمک رسانی به موقع جلوگیری نماید.

کیف کمک های اولیه خودرویی، جعبه کمک های اولیه دیواری، کوله های کمک های اولیه و امداد و نجات و کیت های تخصصی اورژانس تنها نمونه هایی از انواع تجهیزات امداد و نجات موجود در این فروشگاه است که شما عزیزان می توانید بدون نیاز به رفت و آمد های غیر ضروری و یا هزینه ی ارسال کالا، تنها با چند کلیک از داخل منزل و یا محل کار، اقدام به ثبت سفارش این محصولات از تجهیزات پزشکی سدان مد نمایید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 14 آذر 1399
راهنمای استفاده از نقشه آنلاین

به نقل از سایت ایسنا و مقاله (آدرس و مسیر ها را با نقشه آنلاین کارناوال پیدا کنیدتهران شهری بزرگ و کلان است که پیدا کردن آدرس مورد نظر در آن بدون داشتن نقشه کمی سخت و دشوار می باشدامروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روی کار آمدن نقشه های آنلاین امکان مسیریابی برای بسیاری راحت تر شده  و دیگر نیازی نیست که آدرس های سخت و طولانی را به خاطر سپرد.

نقشه مسیریابی عمومی در تهران

یکی از وبسایت های بسیار کاربردی که به تازگی در دسترس شهروندان چند شهر از جمله مشهد،‌ تهران و اصفهان قرار گرفته قسمت نقشه و مسیریابی وبسایت کارناوال است که با استفاده از آن می توان با چند کلیک، اطلاعات متنوع و مفیدی از شهر به دست آورددر ادامه این سایت و خدمات آن را بیشتر خواهیم شناخت.

این سایت بر روی نقشه تهران قرار گرفته و قصد دارد تا تمام اماکن مهم و ضروری برای شهروندان و مسافران نظیر مکان های اقامتی، ایستگاه های اتوبوس، مترو و تاکسی، انواع غذاخوری ها، جایگاه های پمپ بنزین و گاز، مراکز و بازارهای خرید، جاذبه های تفریحی و تاریخی و ... را به نمایش بگذارد.

در کنار این ها، این نقشه می تواند در مسیریابی دو نقطه از شهر نیز به شما کمک کند و راه دسترسی از یک نقطه به نقطه ای دیگر با استفاده از اتوبوس، تاکسی، پیاده یا دوچرخه را در اختیارتان بگذاردهمچنین با فعال کردن دکمه ترافیک، می توانید از آخرین وضعیت حمل و نقلی و ترافیک تهران در کسری از ثانیه با خبر شوید.

نقشه مسیریابی عمومی مشهد

اگر می خواهید از محل قرارگیری اماکن و خدمات مختلف شهری در مشهد مانند رستوران، سرویس های بهداشتی، زائرسراها،‌ خودپردازهای بانک و ...مطلع شوید.

در پایین صفحه نقشه آنلاین مشهد بخش های مختلفی از جمله جاذبه های مشهد، اقامت در مشهد، مطالب خواندنی و... وجود دارد که علاوه بر نقشه می توانید به قسمت های مفید و مرتبط رجوع کنید تا اطلاعات کاملی قبل از سفر در اختیارتان قرار بگیرد.

 

در پایان باید اشاره کرد که، دسترسی به نقشه و مسیریابی آنلاین یکی از ضروری ترین امکاناتی است که کارناوال آن را در دسترس افراد قرار داده تا به راحتی بتوانند مسیر خود را پیدا کنندبا استفاده از این سرویس علاوه بر اطلاعات کاملی که در خود نقشه وجود دارد در می توانید در همان صفحه به بخش های مختلف شهر مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 13 آذر 1399
فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان !

فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان !

 

دیدار پیکان تهران و شهرخودروی مشهد جنجال های زیادی را به همراه داشت؛ جایی که اعضای دو تیم بارها با هم درگیری لفظی پیدا کردند و کار به جایی کشید که نباید!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امروز در مسابقه ای که 23 دقیقه اش روز گذشته برگزار شد و به خاطر بارش شدید باران و خیس شدن کامل ورزشگاه شهرقدس نیمه کاره ماند، مقابل شهرخودرو قرار گرفت و موفق شد با انجام یک بازی خوب و منطقی 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد. شاگردان مهدی تارتار علاوه بر اینکه یک گل وارد دروازه حریف کردند، یک ضربه پنالتی را نیز توسط امیر روستایی از دست دادند.

 

 

 

 

 

 

مساله ای که این بازی را جنجالی کرد، درگیری اعضای کادرفنی دو تیم در جریان مسابقه و همچنین اتفاقات عجیب پایان بازی بود. ماجرا از جایی شروع شد که در دقایق پایانی بازی و در حالی که پیکان یک بر صفر از حریف پیش بود، مهدی تارتار سرمربی پیکان قصد انجام یک تعویض را کرد. او می خواست یکی از بازیکنان بلند قامت تیمش را از زمین بیرون بکشد و در حالی که بازیکن جایگزین به کنار خط رفته و تابلوی تعویض نیز بالا بود، سرمربی پیکان تصمیم گرفت جلوی تعویض را بگیرد تا ضربه کرنر زده شود و در فاصله موجود تیمش تا رسیدن بازیکن جدید به محوطه جریمه 10 نفره نباشد.

 

 

 

وقتی کادرفنی پیکان جلوی تعویض را گرفت، مهدی رحمتی و سایر نیمکت نشینان شهرخودرو به شدت به این مساله اعتراض کردند و ادعا داشتند که سرمربی خودروسازان برای تلف کردن وقت بازی چنین تصمیمی را گرفته است. این در شرایطی بود که چند دقیقه قبل از این اتفاق رحمتی احمد الجبوری بازیکن تیمش را برای تعویض لب خط آورد و موقع به زمین رفتن او ناگهان پشیمان شد.

 

 

 

 

 

بعد از این اتفاق در یکی دو صحنه بازیکنان پیکان به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتادند که همین امر سبب شد تا اعتراضات کادرفنی شهرخودرو اوج بگیرد. مربیان این تیم اعتقاد داشتند پیکانی ها می خواهند وقت بازی را تلف کنند تا پیروزی را به دست بیاورند. در این حین رحمتی و دستیارانش طعنه های تندی را به تارتار و کادرفنی پیکان زدند و این تیم را بارها به انجام ضد فوتبال متهم کردند.

 

 

 

 

 

طعنه های مربیان شهرخودرو واکنش کادرفنی پیکان را در چند صحنه در پی داشت و حتی در اواخر بازی یک درگیری کوچک فیزیکی نیز کنار زمین میان اعضای دو تیم شکل گرفت. در نهایت سوت پایان بازی با برتری یک بر صفر شاگردان تارتار به پایان رسید اما این اتمام اتفاقات عجیب و غریب این مسابقه نبود.

 

بعد از سوت پایان، مهدی تارتار که از طعنه های رحمتی عصبانی شده بود، حاضر نشد با سرمربی شهرخودرو دست بدهد و قصد رفتن به رختکن کرد. او البته با بیان این موضوع به بازیکنانش که برد جلوی این تیم خوشحالی ندارد از آنها خواست سریعا به رختکن برود و همین امر بر عصبانیت رحمتی و دستیارانش افزود.

 

 

 

 

 

سرمربی جوان شهرخودرو وقتی تارتار مسیر رختکن را در پیش گرفت و حاضر نشد با او در پایان مسابقه دست بدهد، مسائلی را علیه این مربی خطاب به دستیارانش بیان کرد. در ادامه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نیز به داخل زمین آمد و او نیز با صدای بلند از ضد فوتبال بازی کردن پیکان در بازی عصر یکشنبه صحبت می کرد. اعتراضات کادر مدیریتی و فنی شهرخودرو واکنش اعضای تیم پیکان را در پی داشت و در همین دقایق نیز درگیری های لفظی گاه و بیگاهی میان آنها صورت گرفت. جالب اینکه حمیداوی وقتی با تذکر جدی ناظر بازی هم مواجه شد، با او درگیری پیدا کرد و اتفاقات ادامه یافت.

در نهایت این غائله با وساطت برخی نزدیکان دو تیم و مسئولان برگزاری مسابقه ختم به خیر شد و سرمربیان نیز در نشست خبری وقتی کمی آرامش خود را به دست آوردند، در این باره به اظهارنظر پرداختند. رحمتی در نشست بار دیگر تارتار را متهم به وقت کشی کرد و سرمربی پیکان با بیان اینکه هیچ علامتی برای وقت کشی ندارد، اعلام داشت که هیچ گاه در طول دوران مربیگری از شاگردانش نخواسته وقت بازی را با زمین انداختن هدر بدهند.

در این خصوص باشگاه پیکان نیز بیانیه تندی را صادر کرده و مطالبی را در آن خطاب به عوامل تیم شهرخودرو در خروجی سایت خود قرار داده است.

 

منبع : http://news-amazing.ir/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1399
شرایط طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا اعلام شد
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه خودروسازی سایپا طرح جدید پیش فروش ۹ محصول خود را از دوشنبه ۳ آذرماه آغاز خواهد کرد.

۹ محصول ارائه شده در این طرح شامل ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک R، تیبا ۲ با رینگ فولادی، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال است.

موعد تحویل خودرو‌های ذکر شده دی و بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو سود مشارکت  سود انصراف زمان تحویل

ساینا با رینگ فولادی
۴۶۴.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
شاهین ۱.۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
کوییک دنده ای ۶۴۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
کوییک R ۶۹۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
تیبا ۲ با رینگ فولادی ۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
تیبا صندوقدار با رینگ فولادی ۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
سایپا ۱۵۱ ۴۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال ۹۰۲.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی ۱۴۰۰

نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال
۱.۰۱۳.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی ۱۴۰۰

 

 

منبع : http://day-news.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1399
خرید ممبر

خرید ممبر واقعی و ایرانی از طریق روش اد اجباری به این صورت انجام می پذیرد انجام می پذیرد که افرادی که در اپلیکیشن های تلگرام غیر رسمی عضو هستند و به صورت رایگان از مزایای این اپلیکیشن استفاده می کنند به صورت اجباری در کانال شما عضو مبشوند مزایای این روش این است که افراد کاملا واقعی بوده و ممکن است مخاطب کانال شما باشند اما از ایرادات این روشن است که با توجه به موضوع کانال شما ممکن است ریزش متفاوت باشد ممبر اد اجباری برای موضوعات عمومی بسیار بهتر است البته در موضوعات تخصصی نیز افرادی باقی خواهند که به دنبال آن موضوع خواهند هستند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1399
تشخیص انگشتر عقیق اصل از تقلبی

 

 

شتر یکی از زیورآلات محبوب بین انسان‌ها است و علاوه بر زینت و زیبایی، پیام تعهد را نیز به فرد بیننده منتقل می‌کند.امروزه خرید انگشتر مردانه با طراحی‌های مختلف و از جنس جواهرات متنوع مانند طلا، نقره و بسیار مرسوم شده است.

خیلی از افراد ممکن است به دلیل حساسیت پوستی نتوانند از انگشتر نقره استفاده کنندهمچنین، در دین اسلام استفاده از طلا و جواهرات ساخته شده از طلا برای مردان حرام است و این مساله دلایل مختلفی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ چون قرار است در مورد انگشتر عقیق مردانه و خواص آن با شما صحبت کنیماگر در شرف خرید انگشتر مردانه هستید، این مطلب به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

سنگ عقیق

سنگ عقیق، یکی از سنگ‌های زیبا و طبیعی است که در ساخت انواع زیورآلات مانند گردنبند، دستنبد، انگشتر و غیره کاربرد دارداین سنگ، نماد برکت و نعمت است و استفاده از آن در روایات مختلف توصیه شده است.

سنگ عقیق رنگ‌های مختلفی دارد که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

                    ·قرمز

                    ·زرد

                    ·خاکستری مایل به آبی

                    ·سفید

استفاده از سنگ‌ عقیق در رنگ‌های زرد، قرمز و سفید در کشورهای چین، یمن، هندوستان و ایران بسیار رایج است.همچنین، سنگ عقیق هم‌خانواده‌های دیگری مانند عقیق سلیمانی یا شجری هم دارد که از نظر ظاهری به یکدیگر شباهت دارند.

خواص سنگ عقیق

از جمله خواص سنگ عقیق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

            ·        جلوگیری از فقر و تنگدستی

            ·        افزایش روزی و نعمت

            ·        برآورده شدن حاجت

            ·        جلوگیری از نگاه بد و چشم زخم

            ·        جلوگیری از خونریزی شدید

            ·        ایجاد تعادل و هماهنگی در بین ارگان‌های بدن

            ·        کاهش انرژی‌های منفی و افزایش حس مثبت

            ·        مفید برای شادابی و آرامش روح

همان‌طور که در بالا نیز گفتیم، احادیث و روایات مختلفی در ارتباط با توصیه ائمه به استفاده از سنگ عقیق نقل شده است که در این قسمت، یک نمونه از آن‌ها را می‌خوانید:

امام علی (علیه السلام از حضرت پرسیدندچه انگشتری در دست کنم؟
پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلمفرمودندعقیق قرمز، پس همانا سنگ عقیق، اول کوهی است که به وحدانیت خدا و پیامبری من و به وصایت تو و امامت فرزندان بعد از تو و به بودن بهشت برای محبان تو و شیعیان فرزندانت اقرار کرده است.

تشخیص سنگ عقیق اصل

راه‌های تشخیص سنگ عقیق اصل از نوع تقلبی آن عبارتند از:

                    ·عقیق اصل آتش نمی‌گیرد و با قرار دادن آن در معرض آتش، انگشتر و سنگ نمی‌سوزد.

                    ·سنگ عقیق را روی شیشه بکشیدعقیق اصل روی شیشه خط و خش می‌اندازد.

                    ·انگشتر عقیق را در مقابل نور بگیریددر این حالت باید اشکالی حباب مانند یا شبیه کندوی زنبور از خود نشان دهد.

                    ·با یک وسیله نوک تیز، روی سنگ بکشیدسنگ اصل به راحتی با وسایل نوک تیز، خراشیده نمی‌شود و روی آن خط و خش نمی‌افتد.

ممکن است در هنگام خرید انگشتر، این نکات را فراموش کنید و یادتان برود که در مورد اصل بودن سنگ عقیق از فروشنده تضمین بگیرید.

بنابراین پیشنهاد ما، فروشگاه خاص باکس استدر قسمت بعد به طور کامل در مورد نحوه خرید انگشتر عقیق مردانه اصل از این فروشگاه توضیح می‌دهیم.

خرید انگشتر عقیق مردانه اصل

همان‌طور که در بالا گفتیم، خرید انگشتر عقیق کاری تخصصی است و نیاز به تست کردن با ابزارهای متفاوتی دارد.همچنین، ممکن است فروشنده نتواند تضمین مناسبی در مورد اصل بودن سنگ به شما ارائه کند.

فروشگاه خاص باکس این مشکل را به طور کامل برطرف می‌کنددر فروشگاه خاص باکس به مانند بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ، از بین انواع مختلفی از انگشترهای عقیق مردانه با رنگ‌بندی و طراحی‌های متنوع می‌توانید انتخاب کنید.

تضمین اصالت سنگ و کیفیت انگشتر، از مهم‌ترین مواردی است که فروشگاه خاص باکس را نسبت به دیگر رقبا متمایز می‌کند.

مزایای خرید انگشتر عقیق از خاص باکس

            ·        تضمین کیفیت محصول و اصالت سنگ عقیق

            ·        تضمین بهترین و مناسب‌ترین کیفیت

            ·        تحویل به موقع درب منزل

            ·        پشتیبانی قبل و بعد از خرید

            ·        تنوع بالا محصول

برای خرید انگشتر عقیق مردانه ابتدا به سایت خاص باکس مراجعه کنید و در قسمت دسته‌بندی محصولات، انگشتر عقیق مردانه را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب محصول مورد نظر، سفارش به سبد خرید شما اضافه می‌شوددر مرحله بعدی لازم است مشخصات منزل مانند آدرس و کد پستی را وارد کنید؛ سپس در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

دوستان عزیز، در این مطلب در مورد سنگ عقیق و انگشتر عقیق نوشتیمهمچنین، نکات مختلفی راجع به خواص انگشتر عقیق و راه‌های تشخیص سنگ اصل از تقلبی با شما به اشتراک گذاشتیم.

همان‌طور که قبل‌تر هم گفتیم، تشخیص سنگ عقیق اصل کاری تخصصی است و بسیاری از افراد برای جلوگیری از آسیب به انگشتر خود تصمیم می‌گیرند از یک جای خاص و مطمئن خرید کنند فروشگاه اینترنتی خاص باکس برای خرید انگشتر بهترین تجربه را برای شما فراهم میکند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
besta

https://bit.ly/35KnzWR

 

https://bit.ly/3lJNeEB

 

https://bit.ly/3lJ07ib

 

https://bit.ly/2UB88db

 

https://bit.ly/2UI2nKs

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 8 آذر 1399
کاشت مو

خیلی از خانم ها و آقایان به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو و کم پشت بودن مو اثر بدی در زندگی بیشتر افراد دارد و اغلب باعث می شود که افراد اعتماد به نفس شان را از دست بدهند.

راه های مختلفی برای تقویت ریشه و ساقه مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. اما در بعضی از موارد که ریزش مو شدید است و یا موها به شدت کم پشت هستند، درمان قطعی کاشت یا پیوند مو است.

منبع: https://royan.clinic/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399
کاشت مو

خیلی از خانم ها و آقایان به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو و کم پشت بودن مو اثر بدی در زندگی بیشتر افراد دارد و اغلب باعث می شود که افراد اعتماد به نفس شان را از دست بدهند.

راه های مختلفی برای تقویت ریشه و ساقه مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. اما در بعضی از موارد که ریزش مو شدید است و یا موها به شدت کم پشت هستند، درمان قطعی کاشت یا پیوند مو است.

منبع: https://royan.clinic/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399
قانون جذب چیست؟

 معتقدم قانون جذب مهمترین قانون کائنات است که هر کسی این قانون را درست و از منابع معتبر یاد گرفته باشد اولا شکرگزار یادگیری علم قانون جذب بوده است و ثانیا حسرت خورده که ای کاش زودتر با این موضوع به صورت درست و علمی آشنا می شد. سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. در بخش مقالات، عناوینی بسیار پرطرفدار همچون قانون جذب چیست، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت وجود دارد که روزانه هزاران بازدید از نقاط مختلف جهان دارد. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کاملترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است. با مطالعه مقالات این بخش می آموزید همه چیز در این دنیا حاصل انرژی است. ما می توانیم با داشتن افکار مثبت و سازنده که از راه تکرار و تمرین حاصل می شود همه جا این انرژی را پخش کنیم. پس بیایید به یکدیگر انرژی مثبت بدهیم.

 

منبع : https://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399
اپ پرورش افکار اندروید

اپلیکیشن پرورش افکار با نام امیر شریفی پیوند خورده است. اگر به دنبال یادگیری راهکارهای موفقیت در زندگی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده، اسم «اپ امیر شریفی» به گوش‌تان خورده است. در این اپلیکیشن کاربردی، مجموعه‌ای از تمامی راهکارهای موفقیت در زندگی گردآوری شده است. امیر شریفی که با تکیه بر تلاش خود به موفقیت رسیده است، تجربیاتش را با سایر کاربران ایرانی به اشتراک می‌گذارد.

 

منبع : https://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/parvaresheafkar-app/

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1399
خرید سنگ تراورتن ارزان قیمت

 

کیااستون “kiastone” بزرگترین فروشگاه آنلاین سنگ ساختمانی در استان البرز است که تمامی محصولات آن دارای قیمت مناسب و رقابتی است. محصولات ما شامل انواع سنگ ساختمانی و در ابعاد سفارشی شما تولید و عرضه می‌شوند. لازم به ذکر است تمامی سنگهای کیااستون داخل انبار سرپوشیده و به دور از نور آفتاب نگهداری می‌شوند. کیااستون درصدد است سنگ ایرانی را که شامل سنگ مرمریت، تراورتن، گرانیت و تراانیکس است، با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت روانه بازارها داخلی و خارجی کند، طوریکه نام ایران را در سرتاسر دنیا زبانزد صنعت سنگ کند.

 

 

خرید سنگ تراورتن ارزان قیمت

برای خرید سنگ تراورتن با قیمت مناسب بهتر است به سراغ فروشندگان خوشنام و خوش‌سابقه بروید. امروزه فروش اینترنتی به عنوان یکی از روش‌های رایج فروش باعث شده است تا فروشگاه‌های آنلاین سنگ ساختمانی بتوانند انواع سنگ تراورتن را با قیمت مناسب در اختیار خریداران قرار دهند.

کیا استون به عنوان یکی از برترین عرضه‌کنندگان سنگ‌های ساختمانی به صورت آنلاین و با شرایط تضمین اصل بودن کالا و تحویل به موقع محصول، آماده‌ی فروش انواع تراورتن با کیفیت و زیبا به شماست.

لیست قیمت سنگ تراورتن و انواع آن

تراورتن در معادن مختلف و شهرستان‌های متنوعی در سراسر کشورمان استخراج می‌شود. از جمله معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین سنگ‌های تراورتن موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

                     ·سنگ تراورتن عباس‌آباد

                     ·سنگ تراورتن حاجی آباد

                     ·سنگ تراورتن کاشان

هر یک از این سنگ‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و با توجه به سطح کیفیت و بافت و رنگ‌شان قیمت‌گذاری می‌شوند. البته این سنگ‌ها با توجه به نوع بافت‌شان نیز به درجه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 2 آذر 1399
niloblog

 

http://beste1.niloblog.com/p/10/Ramin-Fallah-profitable-business-visionary

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 1 آذر 1399
خرید دوربین خودرو

دوربین خودرو یک وسیله پر کاربرد برای انواع ماشین است که نصب آن مزایای فراوانی را برای صاحب خودرو به دنبال دارد. با نصب دوربین ماشین امکان پیگیری ضرر و زیان وارد آمده در صورت سرقت خودرو را برای خود مهیا می‌سازید. جدا از آن نصب دوربین مزایای فراوان دیگری نیز دارد و حتی قابلیت مشاهده تصاویری از داخل ماشین از راه دور را امکان پذیر می‌سازد. فروشگاه اینترنتی دوردیدتک مجموعه متنوعی از انواع دوربین‌های ماشین را به مشتریان گرامی عرضه می‌کند که می‌توانید دوربین مناسب را بسته به کاربردی که از آن انتظار دارید و بودجه‌ای که برای خرید در نظر گرفته‌اید انتخاب کنید. با خرید از فروشگاه دوردیدتک، محصول خریداری شده را با تضمین اصالت و کیفیت و با پست اکسپرس درب منزل تحویل بگیرید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 1 آذر 1399