آریا بارون توس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

گروه صنعتی آریا بارون توس با روی کار آمدن ساندویچ پانل فعالیت رسمی خود را در زمینی به وسعت 60 هزار متر مربع آغاز کرد. برند آریا بارون توس هم اکنون با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از نیروی متخصص توانسته است محصولات مختلفی را به بازارهای جهانی عرضه کند. تمامی محصولات تولید شده در کارخانجات آریا بارون توسبا رعایت استانداردهای جهانی روا (بین المللیتولید و عرضه می‌شود.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در خط تولید این برند باعث شده است که محصولات تولیدی آریا بارون توس توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را نیز داشته باشداین برند هم اکنون جزو پرآوازه‌ترین برندهای تولیدی در زمینه‌ تولید ساندویچ پانل، درب‌های ساختمانی، ساختمان‌های پیش ساخته، کانکس و ... است.

با توجه به نیاز روز افزون به این محصولات که علاوه بر قیمت مناسب توانایی ساخت و پیاده سازی آن زمان کمی را مورد نیاز داشته باشد، استفاده از ساندویچ پانل‌ها ، کانکس و ساختمان‌های پیش ساخته به یکی از ضروری‌ترین نیازهای حال حاضر تبدیل شده استگروه صنعتی آریا بارون توس با تولید محصولات نام برده شده در حال حاضر به عنوان یکی از بازوهای صنعتی این حوزه شناخته می‌شود.

ساندویچ پانل تولیدی شرکت آریا بارون توس را می‌توان یکی از عالی‌ترین محصولات این برند در نظر گرفتساندویچ پانل‌های تولید شده توسط برند آریا بارون از سه لایه رویه، عایق و زیره تشکیل شده است که وابسته به نوع استفاده و همچنین کاربرد مورد نظر مواد به کار رفته در هر کدام از عایق‌ها می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شوداستحکام و وزن سبک این محصول باعث شده است که برای طراحی و ساخت ساختمان‌های پیش ساخته استفاده روز افزونی از ساندویچ پانل شود.

استفاده از متریال‌های با کیفیت و استفاده از دانش فنی روز دنیا باعث شده است که تمامی محصولات تولیدی شرکت آریا بارون توس توانایی رقابت با رقیب‌های خارجی را داشته باشد.

محصولات تولیدی برند آریا بارون

شرکت آریا بارون توس با استفاده از دانش فنی روز دنیا و به کارگیری به روزترین تکنولوژی‌های معرفی شده توانسته است محصولات مختلفی را به بازار ایران عرضه نمایدبرند آریا بارون توس علاوه بر تامین نیازهای داخلی محصولات خود را به کشورهای همسایه ایران نیز صادر می‌کنداین شرکت در حال حاضر محصولاتی از قبیل موارد نام برده شده در ادامه را تولید و به بازار ایران و دیگر کشورهای همسایه ایران صادر می‌کند.

                   ·ساندویچ پانل

                   ·ساختمان پیش ساخته

                   ·کانکس

                   ·سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته

                   ·درب سرد خانه‌ای

                   ·کانال پیش ساخته

ساندویچ پانل اصلی‌ترین محصول آریا بارون

منظور از ساندویچ پانل، ساختاری تشکیل شده از چند لایه استوجود این لایه‌ها باعث می‌شود که به این محصول ساندویچ پانل نامیده شودهر ساندویچ پانل در حالت عادی از لایه تشکیل شده است.

                   ·لایه رویه

                   ·لایه عایق

                   ·لایه زیره

وجود این لایه‌ها در این پانل باعث شده است که پایداری و استحکام محصول بالاتر روداز مهم‌ترین ویژگی‌های ساندویچ پانل‌های آریا بارون می‌توان به پایداری بالا و همچنین سادگی استفاده از آن اشاره کرد.

در حال حاضر برند آریا بارون ساندویچ پانل‌هایی با استفاده از عایق‌های پشم سنگ، پلی یورتان، پشم شیشه تولید می‌کندبا توجه به نوع کاربرد پانل می‌توان لایه‌های اطراف ساندویچ پانل از ورق‌های مختلفی نظیر ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک، استنلس استیل، آلومینیوم، مس، فایبر گلاس، گچ برگ و پی وی سی تشکیل شده باشد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های ساندویچ پانل‌های آریا بارون می‌توان به پایداری و استحکام عالی در برابر زلزله اشاره کرداین پانل‌ها همچنین به دلیل دارا بودن وزن بسیار کم قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف را دارا هستندوجود لایه عایق در این محصولات باعث شده است که این محصولات در برابر سرما و گرما، کاهش مصرف چشم گیری را برای استفاده کنندگان به همراه داشته باشندوجود تنوع محصول و همچنین کیفیت بالای این محصولات باعث شده است که در ساختمان‌های جدید و به ویژه در محیط‌های باران زا از این محصولات استفاده زیادی شود.

ویژگی‌های محصولات تولیدی آریا بارون توس

همان طور که عنوان شد استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کارگیری خطوط تولید تمام اتوماتیک باعث شده است محصولات برند آریا بارون توانایی رقابت با تمامی برندهای شناخته شده خارجی را داشته باشد.

                   ·استفاده از متریال‌هایی با کیفیت عالی

                   ·استفاده از دانش فنی روز دنیا

                   ·تولید محصولات با دستگاه‌های تمام اتوماتیک

                   ·تست کیفیت محصولات در تمامی شرایط

                   ·انجام آزمایشات فنی متعدد جهت اطمینان از کارکرد صحیح محصولات

                   ·و ...

افتخارات کسب شده آریا بارون توس

گروه صنعتی آریا بارون توس با پشتوانه فنی بالا و استفاده از نیروهای متخصص تا کنون توانسته است افتخارات گوناگونی را کسب کنداز جمله این افتخارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

                   ·محصول تحقیق و توسعه برتر سال 1398

                   ·محصول برتر فناوری و نوآوری استان سال 1398

                   ·واحد نمونه برتر استاندارد سال 1398

                   ·صادر کننده نمونه سال 1397

                   ·واحد نمونه استاندارد و کیفیت 1397

                   ·واحد نمونه صنعتی سال 1397

                   ·صادر کننده نمونه سال 1396

                   ·گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن

                   ·استاندارد ملی ایران برای ساندویچ پانل عایق حرارتی

                   ·واحد نمونه کشور سال 1395

                   ·واحد منتخب حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال 1395

                   ·واحد نمونه صنعت سال 1396

                   ·نشان طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال 1396

                   ·دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 1394

                   ·واحد نمونه صنعتی استان سال 1393

                   ·واحد نمونه صنعت استان سال 1394

                   ·واحد برگزیده صنعتی استان سال 1395

                   ·واحد برگزیده استاندارد صنایع ساختمانی سال 1395

معرفی برند آریا بارون تولید کننده برتر کشوری

گروه صنعتی آریا بارون توس با استفاده از دانش فنی روز دنیا و همچنین بهره گیری از جدید‌ترین تکنولوژی‌های ساخت پانل ساندویچ در حال حاضر به یکی از برترین برندهای حوزه تولید محصولات پیش ساخته ساختمانی تبدیل شده استاین برند با تولید محصولاتی از قبیل ساندویچ پانل، پانل‌های دیواری و سقفی، انواع درب سردخانه، کانال‌های پیش ساخته و ... توانسته است علاوه بر رفع نیاز داخلی کشور به این دسته از محصولات، بخشی از محصولات تولیدی خود را در بازارهای دیگر کشورهای همسایه به فروش برساند.

تکیه بر دانش فنی بالا و همچنین استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک باعث شده است که تمامی محصولات تولیدی این برند توانایی رقابت با محصولات خارجی را داشته باشندبرای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از مزیت‌ها و قیمت محصولات می‌توانید به وب سایت آریا بارون مراجعه کنید.

 

منبع : https://www.aryabaron.com/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 29 دی 1399
تاریخچه جراحی بینی

اولین بار درمان های برداشتن قوز بینی بدون جراحی  در Edwin Smith Papyrus ذکر شده است ، رونویسی از متن مربوط به پادشاهی قدیمی از 3000 تا 2500 قبل از میلاد.

 

Ebers Papyrus (حدود 1550 سال قبل از میلاد) ، یک پاپیروس پزشکی مصر باستان ، جراحی زیبایی بینی را به عنوان عمل جراحی پلاستیک برای بازسازی بینی تخریب شده توسط جراحی بینی توصیف می کند ، در این زمان چنین مثله ای به عنوان مجازات کیفری ، مذهبی ، سیاسی و نظامی اعمال شده است و فرهنگ

 

تکنیک های جراحی زیبایی بینی در متن هند باستان Sushruta samhita توسط Sushruta شرح داده شده است ، جایی که بینی با استفاده از یک تکه پوست از گونه بازسازی می شود.

 

در طول امپراتوری روم (27 قبل از میلاد - 476 میلادی) دائرlopالمعارف Aulus Cornelius Celsus (حدود 25 قبل از میلاد - 50 میلادی) کتاب 8 Medicare De Medicina (درباره پزشکی ، حدود 14 میلادی) را منتشر کرد که در آن روش ها و روش های جراحی پلاستیک برای اصلاح و بازسازی بینی و سایر اعضای بدن.

 

در دادگاه روم بیزانس امپراتور جولیان مرتد (331–363 میلادی) ، پزشک سلطنتی اوریباسیوس (حدود 320–400 میلادی) کتاب 70 جلدی کنیسه پزشکی (مجموعه های پزشکی ، قرن چهارم میلادی) را منتشر کرد که شرح چهره بازسازی نقص که دارای بخیه های شل است که اجازه می دهد زخم جراحی بدون تحریف گوشت صورت بهبود یابد. نحوه تمیز کردن استخوان در معرض زخم. از بین بردن ، از بین بردن بافت آسیب دیده برای جلوگیری از عفونت و تسریع بهبود زخم. و نحوه استفاده از فلپ های پوستی اتولوگ برای ترمیم گونه ها ، ابروها ، لب ها و بینی آسیب دیده ، برای بازگرداندن دید طبیعی بیمار.

 

در ایتالیا ، گاسپارو تالیاکوززی (1599-1546) ، استاد جراحی و آناتومی در دانشگاه بولونیا ، Curtorum Chirurgia Per Insitionem (جراحی نقص توسط کاشت ، 1597) را منتشر کرد ، یک کتابچه راهنمای فنی و فنی برای ترمیم جراحی و بازسازی زخمهای صورت در سربازان. تصاویر شامل جراحی زیبایی بینی مجدد با استفاده از فلپ عضله عضله دو سر بازو است. پیوند در 3 هفته پس از عمل متصل شده است. که در 2 هفته پس از پیوست ، جراح به صورت بینی درآمده است.

 

در بریتانیای کبیر ، جوزف کنستانتین کارپو (1746–1846) شرح دو عمل زیبایی بینی را بازسازی کرد: بازسازی بینی آسیب دیده از نبرد و ترمیم بینی آسیب دیده از آرسنیک.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
miladdel.farsiblog
نحوه کمک و تاثیر سنباده های نواری در صنعت از ابتدا تا انتها

امروزه صنایع مختلفی در بازار همانند صنعت قطعه سازی خودرو،شیرآلات بهداشتی ،دستگیره و یراق آلات ، قطعات آلومینیومی و … نیاز به استفاده از سنباده های نواری در تجهیزات خود دارند تا بتوانند قطعات موجود در کارخانه خود را با سرعت بسیار بالاتری نسبت به قبل پلیسه گیری و یا پرداخت کاری کنند و به دلیل ویژگی های برتری که در مقایسه با سنگ های ساینده کارگاهی دارند، در صنعت استفاده های به خصوصی از آن ها می شود.

 

بررسی ساختار و نحوه شکل گیری سمباده نواری و همچنین بررسی مزایا و معایب آن

حال که با محبوبیت سنباده نواری در صنعت آشنا شدیم، نوبت به آن رسیده است تا اطلاعات کاملی در خصوص این محصول، ویژگی های برتر و ممتاز آن، شکل ساختاری و... کسب کنیم تا بتوانیم در موارد مورد نیاز از آن استفاده کنیم.

 

سنباده نواری چیست؟

این محصول که یکی از مهم ترین اجزا در کارخانجات تولیدی می باشد، می تواند در ابعاد متفاوتی تولید شود که این موضوع توسط خود مشتری به فروشنده اعلام می گردد چراکه یکی از مهم ترین موارد در زیر سنباده نواری، ابعاد آن استدر سوی دیگر اگر به شکل ظاهری این محصول توجه کنید می توانید شاهد ساختاری کمربند گونه باشید که تسمه ها از دو سر به یکدیگر متصل شده اند.

جالب است بدانید که در تهیه و ساخت این محصول از ذرات اکسید آلومینیوم،سیلیکون کارباید،زیرکونیوم و سرامیک استفاده می شود و انواع متفاوت و مختلفی دارد که بر حسب نوع پارچه می توان آن ها را تقسیم بندی نموددر حالت کلی در تقسیم بندی جنس آن ها از نظر پارچه می توان شاهد شرایط  رو به رو بودپارچه های بسیار منعطف(JF)،پارچه های منعطف(J)،پارچه های کتان(X)،پارچه های پلی استر(Y)

 

در هنگام خرید این محصول باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر تصمیم به تهیه و خرید سنباده نواری گرفته اید بهتر است با نکات قبل از خرید آن آشنا شوید تا بتوانید درک بهتری از آن داشته باشیددر همین خصوص می توان به موارد زیر به عنوان محبوب ترین و منحصر به فرد ترین نکات هنگام خرید این محصول اشاره نمود:

(نکته بسیار مهمی که باید قبل از خرید به آن توجه کنید این است که این محصولات عموما بر حسب نوع سفارش شما تهیه و ساخته می شوند که توجه به اطلاعاتی که در زیر برای شما قرار گرفته است از حیاتی ترین و مهم ترین مواردی بوده که باید قبل از خرید به آن توجه داشته باشید، بنابراین این قسمت را با دقت مطالعه کنید.)

 

به طول و عرض تسمه توجه ویژه ای داشته باشید.

یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید، نوع اندازه سمباده از نظر طول و عرض استبدون شک شما قبل از خرید باید ابعاد مورد نظر خود را بر حسب میلیمتر نزد فروشنده ارائه کنید تا محصولی متناسب با اندازه و متراژ شما برایتان آماده شود.

 

بررسی نوع اتصال (آپارات)

شما به عنوان یک مشتری قبل از سفارش این محصول باید به نوع اتصال گذاری آن توجه کنید و نکاتی را در این خصوص به فروشنده ارائه کنید تا بتواند محصول نهایی را با توجه به نیاز شما تولید کند.

 

بررسی گرید یا دانه بندی

در زمان سفارش به فروشنده حتما باید نوع زبری یا نرمی جنس مورد نظر خودتان را با ذکر نوع شماره گرید به آن اعلام کنیدشماره گرید عموما بر اساس آزمون و خطا به دست می آید.

 

بررسی جنس دانه بندی

این که شما از چه جنسی برای سندینگ خود استفاده می کنید عملا نیاز به آگاهی های بسیار زیادی از قطعه کار،تیراژتولید و کیفیت سطح دارد تا بتوانید مناسب ترین جنس دانه بندی را انتخاب کنید.

 

 

 

چه عواملی بر قیمت نهایی و تمام شده این محصول تاثیرگذار خواهد بود؟

این محصول یکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین محصولات موجود در صنعت است که شیوه قیمت گذاری آن به عوامل بسیار زیادی از جمله پارچه سنباده نواری، جنس دانه ها، گرید سنباده و برند تولیدکننده بستگی دارد و نیم توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفتاز این رو قبل از تولید این محصول سعی کنید اطلاعات کاملی در خصوص قیمت تمام شده این محصول توسط فروشنده به دست آورید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 22 دی 1399
مولاژ و ماکت آناتومی

مولاژ نوعی ماکت است که از آن برای مقاصد آموزشی استفاده می گردد. برخی از آن ها مثل مولاژهای اتاق عمل نسبت به عوامل خارجی از خود واکنش نشان می دهند.

مولاژ به معنی قالب بوده و معمولا از فوم، لاتکس یا لاستیک ساخته می شود. همواره سعی می شود که مولاژها به گونه ای ساخته بشوند که طبیعی به نظر بیایند.

انواع و اقسام مولاژ

مولاژها انواع و اقسام مختلفی را دارند. برخی از آن ها همه ی بدن انسان را نشان می دهند و برخی دیگر تنها بخشی از بدن را نشان می دهند. البته تا به حال مولاژی درست نشده که بتواند همه ی بدن را به صورت کامل نشان بدهد. برخی از انواع و اقسام مولاژها عبارتند از:

·                                 مولاژ جمجمه : از این مولاژ برای تشریح و آموزش اعضا و بخش های مختلف جمجمه به صورت قابل لمس و سه بعدی استفاده می شود.

·                                 مولاژ پا : از این مولاژ برای تشریح و آموزش اعضا و بخش های مختلف پا به صورت قابل لمس و سه بعدی استفاده می شود.

·                                 مولاژ چشم : از این مولاژ برای تشریح و آموزش اعضا و بخش های مختلف چشم به صورت قابل لمس و سه بعدی استفاده می گردد.

·                                 مولاژ مغز : از این مولاژ برای تشریح و آموزش اعضا و بخش های مختلف مغز استفاده می شود.

·                                 مولاژ معده : از مولاژ معده برای تشریح و آموزش بخش های مختلف معده به صورت سه بعدی استفاده می شود.

·                                 مولاژ کلیه : از این مولاژ برای تشریح و آموزش بخش های مختلف کلیه به صورت قابل لمس و سه بعدی استفاده می شود.

·                                 مولاژ گوش : از این مولاژ برای تشریح و آموزش اعضا و بخش های مختلف گوش استفاده می شود.

·                                 مولاژ استخوان بندی : از این مولاژ برای تشریح و آموزش اعضا و بخش های مختلف استخوان بندی به صورت ماکتی قابل لمس و سه بعدی استفاده می شود.

·                                 مولاژ کبد : از این مولاژ برای تشریح و آموزش اعضا و بخش های مختلف کبد به صورت قابل لمس و سه بعدی استفاده می شود.

·                                 مولاژ لگن و …

کاربرد مولاژ

مولاژ ها می توانند به دانشجویان پیراپزشکی و پزشکی اطلاعات خوب و کاملی را راجع به آناتومی بدن بدهد.

اکثر دانشجویان رشته های پرستاری، پزشکی، مامایی، دندانپزشکی و دیگر رشته ها در درس کالبدشناسی از مولاژ کالبدشناسی استفاده می نمایند. به مولاژ کالبدشناسی، مدل آناتومیک نیز گفته می شود.

مولاژ ها در سایزهای مختلفی ساخته می شوند و غالبا مولاژ های کامل یا نیم تنه در اندازه ی واقعی ساخته و مورد استفاده ی افراد قرار می گیرد.

قطعات مولاژ می توانند از هم جدا بشوند و مجدد سر جای خودشان قرار بگیرند. البته برخی مولاژ ها نیز ثابت هستند و نمی توان اجزای آن ها را از هم جدا و تفکیک کرد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 22 دی 1399
راهنمای انتخاب و خرید وان مناسب برای حمام

انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک

قیمت جکوزی خانگی نسل پیشرفته از وان‌های ساده هستند که در دهه اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند، معمولا همه افراد با جکوزی‌ها آشنا هستند آن هم به دلیل وجود آن‌ها در استخرها و باشگاه‌های ورزشی، خواص درمانی و جلوه مدرن و امروزی آن‌ها باعث شده تا پایشان به خانه‌ها جهتِ استفاده خانگی برسند و روزبه‌روز نیز بر طرفداران و مشتریان این محصول افزوده شود.

وان جکوزی‌ها در انواع و اقسام شکل و ظاهر، برند، مدل و اندازه تولید و روانه بازار شده‌اند، قیمت این محصول به موارد نامبرده بستگی دارد و مزیت متغیر بودن اندازه این محصول سبب شده تا برای فضاهای کم همچون حمام‌های کوچک نیز قابل استفاده باشد و دکوراسیون و جلوه امروزی و باشکوهی به حمام‌هایی با اندازه کوچک بدهد.

در مطلب زیر ما انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک را تشریح کرده‌ایم و سعی بر این شده تا با مطالعه آن به سوالات و ابهامات خود را برطرف سازید و یک انتخاب و خرید مناسب و باکیفیت انجام دهید پس لطفا افرادی هم که از متراژ کم و کوچک حمام خود ناراضی هستند متن زیر را مطالعه نمایند.

نکات مهم قبل از انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک:

                    ·توجه به متراژ حمام و تعین فضای نصب و تعبیه آن

                    ·مشخص کردن سایز وان جکوزی

                    ·تعیین میزان هزینه پرداختی برای خرید

                    ·معین کردن برند و مدل وان جکوزی

                    ·توجه به کیفیت اجزاء و متعلقات وان جکوزی

لطفا به این نکته توجه کنید که بسیار از افراد تصور می‌کنند وان جکوزی‌ها بدلیل مجهز بودن به سیستم و اتصالات برقی ممکن است هنگام برخورد با آب یا بخارهای آب، باعث برق گرفتگی و ایجاد حادثه شوند در صورتی که این یک تفکر و تصور نادرست است زیرا طراحان این محصول این مشکل را رفع کرده‌اند به این صورت که در هنگام وجود هر نوع خطر به طور خودکار سیستم برق آن قطع می‌شود و احتمال برق گرفتگی را به طور کامل از بین می‌برد.

چه نوع وان جکوزی برای حمام‌های کوچک مناسب است؟

وان جکوزی‌ها در انواع کوچک، متوسط، بزرگ، گرد، گوشه‌ای یا کنجی، یک نفره، دونفره و چند نفره تولید می‌شوند و هر کدام را می‌توان بر حسب نیاز تهیه کرد ولی موارد کاربردی و مناسب جهتِ انتخاب وان جکوزی‌ برای حمام‌های کوچک عبارت‌اند از:

                    ·وان جکوزی‌های کوچکمعمولا سایز این نوع محصول از 70 در 110 و 75 در 140 سانتی متری تولید می‌شوند و برای متراژهای کم قابل استفاده هستند همچنین بدلیل سایز کوچک، قیمت کم و مناسبی دارند.

                    ·وان جکوزی‌های متوسطسایز متوسط بیشترین فروش و بالاترین تنوع در مدل‌ها را دارد و به همین دلیل به این مدل، لقب وان جکوزی‌های استاندارد را داده‌اند و حدود 70 در 140 و 80 در 160 سانتی  اگر متراژ حمام شما تقریبا کوچک یا متوسط است این مدل بسیار مناسب است، قیمت این سایز از وان جکوزی‌ها به دلیل تنوع طرح متغیر است و از نوع وان جکوزی کوچک گران‌تر هستند.

                    ·وان جکوزی‌های گوشه یا کنجینوع طراحی وان جکوزی‌ها مناسب برای تعبیه در گوشه و کنار حمام‌ها است، همین امر باعث شده تا برای حمامهای کوچک مناسب باشد و آن را در گوش‌ای از حمام مستقر کرد، اندازه‌های 90 در 90 بهترین انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک و کم فضا است.

                    ·وان جکوزی‌های تک نفرههمانطور که از نام‌گذاری آن پیدا است ظرفیت یک نفر را دارد به همین دلیل تنها یک زیرسَری داردو برای کسانی که کمبود فضا دارند می‌تواند گزینه خوبی باشد همچنین نسبت به دیگر مدل‌ها ارزان‌ترین و کم‌ترین قیمت را دارد.

جنس و رنگ وان جگوزی‌ها:

جنس اغلب وان جکوزی‌ها از فایبر گلاس است و معمولا یک پوشش ضد آب نیز بر روی آن‌ها قرار می‌دهند، برای رنگ این محصولات بیشتر از رنگ سفید ونقره‌ای استفاده می‌کنند البته دیگر رنگ‌ها نیز بر اساس نیاز مشتری قابل سفارش هستند ولی رنگ سفید و نقره‌ای بهترین و مناسب‌ترین انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک است زیرا این رنگ‌ها فضای کوچک را بسیار دلباز و بزرگ‌تر نشان می‌دهند همچنین مزیت دیگری که این رنگ‌ها دارند این است که در صورت کثیف شدن و ایجاد آلودگی می‌توان سریع آن را تشخیص و جهت تمیز کردن و شست‌وشوی آن اقدام کرد به همین دلایل جزء پرطرفدارترین رنگ‌ها هستند.

وان جکوزی‌ها از چه اجزائی تشکیل شده‌اند؟

برای اینکه بتوانید بهترین خرید وان جکوزی خانگی برای حمام‌های کوچک را انجام دهید باید با اجزاء و قطعات مهم آن آشنا شوید تا بعدها نیز در صورت نیاز به تعمیر قطعه خراب شده را شناسایی کنید، وان جکوزی‌ها اغلب دارای سیستم گرمایشی، سیستم هوایی و پمپ آب هستند، قبل از خرید حتما از کیفیت کارکرد و استاندارد بودن آن‌ها اطمینان حاصل کنید.

بهترین برند و مارک وان جکوزی:

                    ·وان جکوزی تنستر

                    ·وان جکوزی لادر

                    ·وان جکوزی هوم بیس

                    ·وان جکوزی شاینی

                    ·وان جکوزی ریتون

                    ·وان جکوزی ساحل وان

                    ·وان جکوزی آرمه

                    ·وان جکوزی آرال

قبل از خرید و انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک، باید به برند و مارک آن توجه کنید، برندهای معتبر از بهترین متریال، مواد اولیه مرغوب و جنس درجه یک برای ساخت وان جکوزی استفاده می‌کنند که باعث دوام و عمر طولانی مدت آن‌ها می‌شود و در صورت خراب شدن یکی از اجزاء آن می‌توانید به راحتی قطعه مورد نظر را دوباره خریداری و جایگزین کنید، مزیت دیگری که این برندهای معتبر دارند این است که در انواع سایزها ساخته می‌شوند و قابل سفارش در سایز مورد نظر شما نیز هستند، موارد بالا جزء بهترین مارک و برندها می‌باشند و برای اطلاعات بیشتر و دیدن دیگر نمونه‌ها می‌توانید به سایت کالا 118 مراجعه کنید.

وان جکوزی اصل و معتبر را از کجا تهیه کنیم؟

جهتِ انتخاب وان جکوزی برای حمام‌های کوچک، بزرگ و دیگر اندازه‌ها، پیشنهاد می‌شود به سایت کالا 118 مراجعه کنید در این سایت علاوه بر دیدن قیمت این محصولات می‌توانید انواع مدل، برند و سایز آن‌ها را روئیت کنید و در صورت نیاز محصول مورد نظر را انتخاب و با پرداخت کمترین هزینه آن را سفارش دهید و در اسرع وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

مزیت‌هایی که خرید اینترنتی از سایت کالا 118 دارد این است که شما محصول را بدون دخالت واسطه و به قیمت تولید در کارخانه همراه با ضمانت نامه و گارانتی خریداری می‌کنید و در صورت بروز مشکل می‌توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید لازم است بدانید که برای خرید حضوری مناسب نیز می‌توانید به مراکز و نمایندگی‌های فروش معتبر و باسابقه مراجعه کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 19 دی 1399
ماسک فلت فولد نانو سه لایه رسپی نانو N95

ماسک نانو RespiNano N95جدیدترین محصولی است که برای محافظت از شما در برابر میکروب ها طراحی شده است. این ماسک قادر است کوچکترین ذرات معلق در هوا را فیلتر کند. ماسک فلت فولد N95 رسپی نانو برند ریما سازگار با محیط زیست طراحی شده است.

این ماسک قادر است تا مدت ۴۸ ساعت مورد استفاده قرار بگیرد. طی این مدت بدون دست زدن به ماسک، می توانید با خیالی آسوده در محیط های عمومی و شلوغ هم قرار بگیرید. فیلترهای عالی به کار رفته در ماسک تنفسی نانویی می تواند حتی کوچکترین ذرات موجود در هوا را نیز فیلتر کند.

ماسک فلت فولد رسپی نانو چگونه عمل می کند؟

فیلترهایی که برای ماسک های پزشکی استفاده می شوند با شماره گذاری (۹۵،۹۹، و …) درجه بندی می شوند. وقتی از ماسک تنفسی N-95 صحبت می شود، یعنی این محصول می تواند تا ۹۵% ذرات مضر و بیماری زا را فیلتر کند.

ماسک‌های فلت فولد نانو ۹۵ از نظر عملکرد به دام اندازی و افت فشار همانند ماسک‌های FFP2 و N95 هستند. این ماسک‌ها حاوی یک لایه نانو در بین لایه‌های اسپان‌باند محافظ خود هستند. راندمان به دام‌اندازی ذرات ۰/۳ میکرون این ماسک‌ها ۹۵ درصد و افت فشاری برابر با ۴۲ پاسکال دارند. این ماسک‌ها به دلیل ظاهر ویژه‌ای که دارند در مقایسه با ماسک‌ها سه لایه از تنفس‌پذیری بهتری برخوردار هستند.

شکل زیر نیز نمودار راندمان به دام‌اندازی و افت فشار ماسک فلت فولد نانو ۹۵ را نشان می‌دهد که چطور می تواند ریزترین ذرات و حتی ویروس کرونا را مهار کند.
 

این ماسک ها کم حجم و سبک هستند و استفاده از آن ها مانعی برای عبور جریان هوا نیست. بنابراین حتی کسانی که به بیماری های قلبی، ریوی و سایر بیماری های تنفسی (آسم) مبتلا هستند، می توانند بدون ایجاد اختلال در تنفسشان به راحتی از این محصول استفاده کنند.

ویژگی ها و مشخصات ماسک تنفسی N-95 فلت فولد

برای تولید ماسک فلت فولد تنفسی نانویی N95 رسپی نانو از دو لایه اسپان باند و یک لایه فیلتر نانو در بین آن ها استفاده می شود. شاید بپرسید دلیل این کار چیست؟

تولیدکنندگان به منظور کنترل رطوبت ماسک هر دو لایه را با هم استفاده می کنند. لایه سازگار با آب به منظور جلوگیری از خشکی هوا و بهبود تنفس کاربر استفاده می شود. اما لایه آبگریز هم به منظور جلوگیری از ورود قطرات حاوی مواد مضر و عوامل بیماری زا در این ماسک استفاده می شود.

این ماسک مجوز و  گواهینامه نانومقیاس را دریافت کرده است. همچنین ماسکی است که متناسب با محیط زیست و شرایط مصرف کننده تولید می شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 19 دی 1399
کائنات چه هستند و چه کمکی می‌توانند در زندگی ما کنند؟

یکی از موضوعات جالبی که همه ما با آن برخورد داشته ایم و ذهن ما را به خود مشغول کرده است، موضوع کائنات است. در حالت کلی کائنات یعنی یک رخداد حاصل رخداد دیگری می باشد! به زبان ساده تر و یا به زبان عامیانه قانون کائنات را قانون علت و معلول نیز می گویند. در واقع موضوع کائنات آنقدر از اهمیت بالایی برخوردار است که در تعالیم بزرگترین ادیان جهان مانند بودیسم، هندوئیسم و تائوئیسم با جزئیات به توضیح آن پرداخته شده است.

 

ما قبلا معنا و مفهوم قانون جذب را برای شما به طور کامل توضیح داده ایم و همین طور درست و واقعی بودن این قانون را مورد بحث و بررسی قرار داده ایم. اما این بار قصد داریم تا نگاهی به معنا و مفهوم درست قانون کائنات انداخته و ببینیم چطور می توان به کمک این قانون سرنوشت خود را تغییر دهیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

 

از نسل های گذشته تاکنون و از افراد بزرگ و مشهور تا افراد ناشناس، همگی به این موضوع پی برده بودند که هر فردی هر کاری که انجام دهد پاسخش را در این دنیا دریافت می کند؛ این بدان معناست که آنان قانون کائنات را قبول داشته اند اما خودشان نمی دانستند.

قانون کائنات به چه معناست؟ برای آنکه قانون کائنات را بهتر درک کنید باید قانون کائنات را مانند بازی بومرنگ در نظر بگیرید، همانگونه که بومرنگ پس از پرتاب شدن دوباره به سمتتان برمی گردد نتایج و پاسخ اعمال و رفتارتان نیز در زندگی شما نمایان می شود.

به طور کلی کائنات به تمام چیز‌هایی که در جهان هستی وجود دارد یا به عبارت دیگر به مجموعه قوانین الهی حاکم بر جهان هستی را کائنات گویند. کائنات و جهان هستی این قدرت را دارند که ما را به هر خواسته و هدفی که داریم برسانند، اما چرا خیلی از افراد به آن هدف و رویایی که دارند نمی‌رسند؟ مشکل از کجاست؟خیلی از افراد می‌دانند که با قانون جذب می‌توانند به خواسته‌ها و اهدافی که دارند برسند اما چرا نمی‌رسند؟ ما دقیقا به طور کامل و جامع راجع به اینکه چگونه از کائنات درخواست کنیم توضیحات کاملی می‌دهیم. این مطلب مطمئنا می‌تواند کمک بزرگی به شما در جهت رسیدن به اهدافتان کند.

من سالیان سال بود که با قانون جذب به طور کامل آشنا بودم اما با اصول کلی قانون جذب و کمک گرفتن از کائنات آشنا نبودم و هر کاری که می‌کردم نمی‌دانستم چگونه به خواسته‌ها و اهدافی که دارم برسم، سپس با تلاش زیاد به آن اهدافی که می‌خواستم و همه را در رویای خود می‌دیدم رسیدم. می‌توان گفت تکنیک رسیدن به اهداف و خواسته‌هایم را پیدا کردم و به کمک تکنیک‌ها و تمارینی که انجام دادم توانستم به خیلی از خواسته‌هایم برسم. همان طور که من توانستم مطمئنا شما نیز می‌توانید و این مطلب می‌تواند تحول عظیمی در زندگی شما ایجاد کند.

همینطور کائنات را می توان در قانون سوم نیوتن نیز جستجو کرد. قانون سوم نیوتون می گوید: نیرو های موجود در طبیعت همواره به صورت دوگانه وجود دارند. در نظریه نیوتون اگر یکی از این دو نیرو را کنش (عمل) بنامیم، نیروی دیگر واکنش (عکس العمل) نامیده می‌ شود.

همینطور نظریه اثر پروانه ای نیز قانون کائنات را تأیید می کند. این نظریه بیان می کند که تمام رخداد ها هرچند که کوچک باشند می توانند به نتایج پیش بینی نشده و وسیع تری در آینده منجر گردد. بنابراین، از نظر قانون کائنات، هر اندیشه، احساس، میل، انتخاب، عمل و عکس العملی که انجام دهیم اثری در آینده ما خواهد داشت.

به طور کلی یعنی ما هر جایگاهی که امروز در آن قرار داریم دقیقاً نتیجه افکار، احساسات و تصمیم های گذشته ما است.

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که به طور ناخودآگاه به موضوعی فکر می کنید و درست در همان لحظه پیش می آید و یا هوس یک خوراکی خاص را کرده و پس از چند دقیقه برآورده می شود ؛ قطعا در چنین حالتی به این فکر می افتید که ای کاش چیز دیگری از خدا می خواستید. یا مثلا ممکن است که در برخورد اول با شخصی ، احساس ناخوشایندی به شما دست بدهد و جالب اینجاست که پس از گذشت چند روز ، متوجه حدس صحیح خود می شوید. شاید شما این اتفاق را حس ششم و یا قدرت تشخیص بالای خود بنامید، اما این در واقع بخشی از قانون جذب است.

تمرکز اصلی قانون جذب بر روی افکار شما می باشد. بر طبق این قانون ، اگر می دانستید که افکار منفی بر روی زندگیتان چقدر تاثیر گذار است، حتی برای یک بار هم به اتفاقات منفی فکر نمی کردید! اگر شما در طول روز مدام به بی پولی بیاندیشید ، چیزی جز فقر عایدتان نخواهد شد. به افرادی که مدام به فکر سلامتی خود هستند و از بیماری فرار می کنند توجه کنید؟ اغلب آن ها بیشتر از شما دچار ناخوش احوالی و بیماری می شوند. به قول معروف ” از هرچه که بترسید، سرتان می آید” و این یک قانون ثابت شده است.

شاید شما نیز جز آن دسته از افرادی باشید که در پذیرش قانون جذب دچار شک و تردید هستید ؛ پیشنهاد من به شما این است که حداقل برای یک بار هم که شده ، این قانون را در زندگی خود پیاده کنید، باور کنید که امتحانش مجانی است! به این نکته توجه داشته باشید که حتی در صورت کتمان این قانون ، نمی توانید از نتایج آن بی بهره بمانید، پس بهتر است که با دیدی باز ، به سمت احقاق خواسته هایتان قدم بردارید.

قانون جذب جنبه های متفاوتی دارد و نتیجه ی آن در گرو درخواست شما از زندگی است. مثلا در این راه عده ای خواستار ثروت ، دسته ای خواستار عشق و برخی دیگر طالب محقق شدن آرزو های کوچک و بزرگشان هستند. در صورتی که شما نیز در صدد اجرای قانون جذب کائنات در زندگی تان هستید ، پایبند بودن به چندین اصول و قاعده ی این مسیر ، الزامی است که در ادامه ی مطلب به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 19 دی 1399
ونیر کامپوزیت چیست؟

ونیر کامپوزیت یا ترمیم ظاهر زیبایی دندان از دست رفته بیمار یکی از اهداف اصلی دندانپزشکی در ناحیه قدامی است. طی چند سال گذشته مواد و روشهای درمانی جدیدی روی صحنه آمده و عملکردهای ما را روز به روز بهبود می بخشد. بیشتر و بیشتر دندانپزشکان به جای سایر گزینه های درمانی ، رویکردهای محافظه کارانه و زیبایی مانند روکش مستقیم را ترجیح می دهند. 

 

روکش های دندانی می توانند نقایص دندان را بپوشانند و لبخندی یکنواخت و روشن به شما بدهند.

 

نقص می تواند شامل دندان هایی باشد که کج یا نامرتب ، بریده ، لکه دار یا تغییر رنگ یافته اند یا ممکن است مینای دندان شما فرسوده باشد.

 

روکش ها بخشی از دندانهای شما را می پوشانند اما در واقع با تاج هایی که ضخیم تر هستند و کل دندان را پوشش می دهند - عقب و جلو متفاوت هستند. تاج ها معمولاً نیاز به تراش بیشتر دندان دارند که ممکن است با روکش به آن احتیاج داشته باشید یا نداشته باشید.

 

اگر دندان های شما از نظر شکلی خوب هستند و فقط می خواهید شکل ظاهری آنها را تغییر دهید ، از جمله شکل یا رنگ آنها ، ممکن است روکش انتخاب خوبی باشد.

 

از تاج معمولاً فقط برای دندانهایی استفاده می شود که آسیب بیشتری دیده باشند. به عنوان مثال ، اگر دندان شما شکسته است یا به کانال ریشه نیاز دارید ، تاج ممکن است راه حل بهتری باشد.

 

یک دندانپزشک ممکن است بین 3 نوع روکش انتخاب کند: روکش کامپوزیت مستقیم ، روکش کامپوزیت غیر مستقیم و روکش پرسلن.

 

روکش های کامپوزیت مستقیم ، روکش های ساخته شده از ماده رزین کامپوزیت است که مستقیماً روی دندان های شما قرار می گیرد.

 

خیلی طول نمی کشد که دندانپزشک دندان های شما را برای استفاده از روکش آماده کند و روند استفاده از آن حداقل تهاجمی محسوب می شود.

 

تفاوت اصلی بین روکش های کامپوزیت مستقیم و غیرمستقیم روند استفاده است - نه ماده واقعی مورد استفاده.

 

دندان های شما همانند روکش های کامپوزیت مستقیم آماده می شوند ، اما روکش ها به صورت "غیرمستقیم" در خارج از دهان در مطب دندانپزشکی یا آزمایشگاه دندانپزشکی ساخته می شوند.

 

تا زمان ساخت روکش های غیرمستقیم ، مجموعه ای از روکش های موقت دریافت خواهید کرد. در قرار بعدی ، روکش های کامپوزیت غیر مستقیم با یک لایه چسب روی دندان های شما قرار می گیرند.

 

روکش های کامپوزیت غیرمستقیم بهتر از نسخه مستقیم در برابر سایش بیشتر مقاومت می کنند و در برابر شکستگی مقاومت می کنند. گرچه هزینه آنها بیشتر از روکش های کامپوزیت مستقیم است.

 

 

روکش های چینی سفارشی برای دندان های شما از چینی ساخته شده است.

 

دندانپزشک از دندان شما تأثیر می گذارد ، بنابراین می توان روکش را از قالب آزمایشگاه دندانپزشکی تهیه کرد ، روندی که ممکن است یک هفته یا بیشتر طول بکشد. هنگام انتظار ، مجموعه ای از روکش های موقت دریافت خواهید کرد ، دقیقاً مانند روکش های کامپوزیت غیر مستقیم.

 

هنگامی که دندانپزشک آماده شد ، پوسته های ظریف چینی را در جلوی دندانهای شما سیمان کرده و آنها را به گونه ای شکل می دهد که حتی الامکان طبیعی به نظر برسند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 17 دی 1399
لابیاپلاستی

 این روزها وقتی راجع به سلامت و زیبایی زنان در اینترنت یا فضاهای مجازی جستجو می کنیم به اصطلاحات زیادی برمی خوریم که شاید مفهوم خیلی از این اصطلاحات برای ما ناآشنا باشند.

مسائلی که نه تنها دانستن آن ها برای زنان لازم است بلکه به طورمستقیم با کیفیت زندگی شان پیوند خورده ومی تواند بخش عمده ای از دغدغه های نا گفته زنان را مرتفع کند.

یکی از این اصطلاحات "لابیاپلاستی" یا "جراحی زیبایی زنان" است.

موضوع مهمی که علی رغم زنانه بودنش ، بسیاری از خانم ها از آن اطلاعی ندارند و یا با این ذهنیت که تنها جزء جراحی های های زیبایی محسوب می شود از کسب اطلاع راجع به آن چشم پوشی می کنند.حال آنکه تنها یکی از وجوه لابیاپلاستی، زیباسازی اندام تناسلی است.

اینکه اندام تناسلی شما با آنچه که دردنیای مجازی و آنلاین یا حتی در بدن پارتنرخود می بینید کاملا متفاوت باشد امری طبیعی است و متاسفانه یکی از مهمترین آسیب های مشاهده این نوع  تصاویر کاهش اعتماد به نفس طرفین و ترغیب برای یک مقایسه دائمی و کاملا اشتباه می باشد.

از این رو هر روز به تعداد افرادی که از پزشک متخصص زنان خود راجع به این موضوع سوال می کنند افزوده می شود. نکته قابل تأملی که در مورد لابیاپلاستی وجود دارد این است که طیف بسیار وسیعی از شکل و اندازه لابیاها وجود دارد که همگی طبیعی هستند و از نظر علمی هیچ گونه استانداردی برای اندازه و شکل ظاهری لابیاها تعریف نشده است.انواع لابیاها، بزرگ، تیره، برجسته و ... همگی در بازه وسیعی از شکل های اندام تناسلی جای دارند و هیچ درمانگر یا پزشکی از نظر اخلاقی و حرفه ای حق استفاده ازعبارات یا صفات نادرست مبنی بر نازیبایی اندام تناسلی شما را ندارد. از نظر ژنتیکی ظاهر اندام تناسلی هر فرد مختص خود اوست و همین امر سبب می شود علاوه بر اینکه جایی برای نگرانی و مقایسه خودتان با دیگران وجود نداشته باشد، امکان و اختیار این را داشته باشید که تغییری را که دوست دارید در بدن خود ایجاد کنید.در نهایت این شما هستید که  در مورد جراحی  زیبایی تصمیم گیرنده خواهید بود.

برطبق آمارهای انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، جراحی لابیاپلاستی39% بین سالهای 2018-2017 افزایش پیدا کرده است و مشخصا این آمار نشان دهنده توجه هرچه بیشتر زنان به زیبایی و سلامت خود و هم چنین زندگی جنسی است.

 

 

در تعریف کلی، لابیاپلاستی به تغییر اندازه، شکل و ظاهر لابیاهای کوچک که در واقع داخل لابیاهای بزرگ قرار گرفته اند اطلاق می شود.

این جراحی می تواند همرا ه با جراحی های دیگر انجام شود. و می توان به موارد زیر اشاره نمود:

                   ·پرینورافی

                   ·کوچک کردن کلاهک کلیتوریس

                   ·تزریق ژل و چربی به لابیاها

                   ·روشن سازی ناحیه تناسلی

                   ·تنگ کردن واژن توسط جراحی یا به وسیله دستگاه لیزر مونالیزا

   -   عمل جراحی لبیاهای بزرگ (لیفت لبیا ماژور) 

شیوه های جراحی لابیا

شیوه های متفاوتی برای انجام جراحی لابیاپلاستی وجود دارد. اما معمولا دو روش   trim  و  wedge بین جراحان ارجحیت دارد:

 

- روش trim

 

در این روش، لابیا مینور (لبه داخلی واژن) بریده شده و دو لبه با بخیه به هم دوخته می شوند. مزیت این روش، سریع بودن عمل جراحی است.

 

-روش wedge

 

در این روش، یک برش V شکل در مرکز لبه اضافی ایجاد می کنند. مزیت این روش نسبت به روش trim  این است که مرز طبیعی لبه واژن را حفظ می کند.

پزشک برای انجام عمل لابیاپلاستی می تواند از

                   ·تیغ جراحی

                   ·لیزر مونالیزا

                   ·آراِف سرجری

استفاده کند. تشخیص اینکه برای هر فرد بسته به شکل و آناتومی  بدن ، چه روشی مناسب و رضایت بخش است با پزشک خواهد بود .

مواردی که شما از نظر پزشکی کاندیدای جراحی لابیاپلاستی هستید!!!

مواردی وجود دارد که از نظر پزشکی علاوه بر زندگی جنسی، زندگی روزمره شما را نیز تحت تاثیر قرار می دهد و در واقع اولویت جراحی برای شما تنها زیبایی و تقارن لابیاها نیست.

با توجه به اندازه لابیاهای کوچک، ممکن است شما درهنگام نزدیکی احساس درد ، گیر کردن یا کشیدگی داشته باشید یا احساس ناراحتی و سوزش هنگام پوشیدن لباس زیر و حتی هنگام انجام فعالیت های ورزشی و خوب به طبع  این موضوع روند عادی زندگی روزمره شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

یکی دیگر از مواردی که مراجع را ملزوم به  جراحی لابیا پلاستی می کند احساس ناراحتی به دلیل انشعاب مسیر ادرار هنگام دفع است. یکی از علل این مشکل ناخوشایند، بزرگ بودن لابیا هاست که با جراحی لابیاپلاستی قابل درمان است.

لابیاپلاستی از تصمیم تا نتیجه

درست از زمانی که شما تصمیم به جراحی لابیاپلاستی می گیرید من دکتر نازنین صفائی به همراه تیم درمانی کارآزموده و با تجربه خودم، شما را همراهی خواهیم کرد.

توضیح و توجیه چگونگی انجام جراحی و مراقبت های بعد از عمل لبیاپلاستی از اهمیت به سزایی برخوردار است و تمامی این روند در روز مراجعه شما به مطب برای معاینه و مشاوره اولیه توضیح داده خواهد شد.

همانطور که پیش تر گفتیم ایجاد آمادگی روحی و مشورت با شما مبنی بر انجام یا عدم انجام این جراحی به عهده ماست.

سؤال متداول بسیاری از مراجعین مطب، این است که آیا حضور یک همراه در روز جراحی لازم است یا خیر؟

باید بدانیم که آمادگی جسمی و روحی هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است. از نظر پزشکی لابیاپلاستی یک جراحی سرپایی (بدون بیهوشی)محسوب می شود، درنتیجه فرد پس از انجام جراحی قادر است مطب را به تنهایی ترک کند.

دراکثر موارد حال عمومی بیمار کاملا خوب و طبیعی است و حتی در صورت وجود درد و اندکی خونریزی، درست مانند زمان قاعدگی است و می تواند به راحتی راه برود حتی  بسیاری از مراجعینی که از شهرستان به مطب مراجعه می کنند همان روز به شهر خود بر می گردند.

اما گاهی به دلیل استرس و نگرانی مراجعه کننده یا ترس از درد توصیه می کنم ترجیحا یک نفربه عنوان همراه در مطب حضور داشته باشد.

اقدامات قبل از جراحی لابیاپلاستی

  · هنگام مراجعه به مطب برای معاینه و جراحی نباید در دوران پریود خود باشید.

  ·در صورت وجود عفونت، ترشح غیرطبیعی یا هرگونه عارضه و ضایعه، مانند تبخال، زگیل تناسلی، زخم دهانه رحم باید ابتدا مراحل درمان را طی کنید، سپس اقدام به جراحی نمایید.

  ·در صورتی که قصد بارداری دارید بهتر است که بعد از زایمان برای انجام جراحی مراجعه کنید زیرا به دلیل تغییرات هورمونی امکان تغییر اندازه لابیاها در طول دوران بارداری وجود دارد.

  ·بنا شرایط جسمی شما، ممکن است نیاز باشد یک هفته قبل از جراحی از قرص آهن یا داروهای تقویت سیستم ایمنی برای جلوگیری از کبودی و ترمیم سریعتر زخم ها و برش ها استفاده کنید.

  ·در صورت امکان 1 الی 3 روز از فعالیت های روزمره خود کم کنید و در صورت شاغل بودن، مرخصی بگیرید.

نکته مهم بعد از جراحی این است که باید 4 تا 6 هفته از رابطه جنسی اجتناب کنید. هم چنین فعالیت های ورزشی سنگین، دوچرخه سواری، سوارکاری و شنا ممنوع!!!

رعایت تمامی موارد بالا شرط لازم برای نتیجه گیری بهتر از جراحی لابیاپلاستی است.

 

روز جراحی لابیاپلاستی

  ·لباس راحت بپوشید و از پوشیدن شلوارهای جذب و تنگ اجتناب کنید.

  ·استرس نداشته باشید و وعده غذایی خود را قبل از جراحی با اشتها و کامل میل کنید.

  ·به حمام بروید و ناحیه تناسلی خود را تمیز و عاری از موهای زائد کنید.

  ·اگر حس کردید که نگرانی و استرس بر شما غلبه کرده، می توانید از دمنوش های آرام بخش استفاده کنید یا در روز مشاوره این موضوع را مطرح کنید تا در صورت صلاحدید برای قبل از شروع جراحی قرص آرام بخش برایتان تجویز شود.

  ·موزیک یا فیلم مورد علاقه تان را روی گوشی خود داشته باشید تا در حین جراحی سرگرم باشید.

تمامی آنچه که باید انجام دهید همین است.

جراحی حدود یک تا دو ساعت به طول می انجامد و پس از آن شما مطب را به مقصد خانه ترک خواهید کرد.

از این به بعد، مراقبت های بعد از جراحی به عهده شما خواهد بود. دقت و تداوم در مراقبت های بعد از عمل، در بهبود نتیجه بسیار موثر است.

پس از جراحی لابیاپلاستی، برای شما نسخه ای تجویز می شود که شامل موارد زیر است:

  ·آنتی بیوتیک های خوراکی

  ·کرم ترمیم کننده

  ·محلول ضد عفونی کننده

  ·مسکن و گاز استریل برای محافظت از ناحیه جراحی

توجه ! مراقبت های بعد از جراحی مانند تمیز نگه داشتن ناحیه و رعایت بهداشت و ضد عفونی کردن ناحیه تناسلی و هم چنین مصرف صحیح و به موقع آنتی بیوتیک ها بسیار حائز اهمیت است.

عدم رعایت این نکات موجب عفونت بعد از جراحی و به تعویق افتادن سیر بهبودی شما می شود.

نکته! محلولی تهیه کنید حاوی یک لیتر آب و 3 قاشق غذاخوری بتادین .

سپس آنرا داخل یک ظرف اسپری بریزید و پس از هر بار دستشویی رفتن به ناحیه تناسلی اسپری کنید و سپس با گاز استریل ناحیه را به آرامی خشک کنید.

تا یک هفته این کار را ادامه دهید.

 

 

روزپس از جراحی

امروز شما ممکن است با موارد زیر روبرو شوید.

1. درد در ناحیه تناسلی

2.تورم لابیا

3.لکه بینی و خونریزی با درجات کم

4.کمی احساسی ناراحتی و سوزش

5.کبودی در ناحیه تناسلی و اطراف

همگی این موارد طبیعی است و با مراقبت های صحیح  و استفاده درست از داروها این موارد ظرف مدت چند روز برطرف می شود.

پس نگران نباشید و در صورت بروز موارد زیر با ازاطلاع دهید

وب سایت اینستا تلگرام

 

1.درد و خونریزی زیاد

2.ترشحات غیر عادی

3.تب ولرز و احساس کوفتگی و درد شدید در ناحیه تناسلی

هفته دوم پس از جراحی

از این هفته شما شروع به استفاده از کرم ترمیم کننده خود می کنید.دیگر زخم ها بهبود یافته و نیازی به استفاده از اسپری آب و بتادین نیست.

تنها با اجتناب از فعالیت های سنگین و رابطه جنسی و پوشیدن لباس های راحت و لطیف هفته دوم تا چهارم جراحی را سپری خواهید کرد.

توجه! داروهای خوراکی خود را تا اتمام آخرین قرص ادامه دهید!

 

هفته پنجم جراحی

این هفته شما با ظاهر جدید و نهایی اندام تناسلی خود روبرو می شوید.

روند بهبود، کامل شده است و دوران نقاهت پس از جراحی پایان یافته، شما قادر خواهید بود در پایان هفته پنجم، رابطه جنسی خود را از سر بگیرید.

در پایان هفته پنجم برای معاینه نهایی و مقایسه اندام تناسلی خود قبل و بعد از عمل به ما مراجعه کنید.

اگر در پایان، نتیجه جراحی مطابق آنچه که انتظار داشتید نبود؛ نگران نباشید.

در معدود موارد جراحی لابیا پلاستی ترمیم یا جراحی ثانویه لازم است.

پس صبور باشید و تا رسیدن به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود، منتظر بمانید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1399
تجهیزات پزشکی دست دوم

در این مقاله قصد داریم شما مخاطبان محترم را با تجهیزات پزشکی دست دوم آشنا کنیم.

یکی از بخش های مهم در تجهیزات پزشکی دست دوم این است که باید حتما نکات مربوط به آن را رعایت کنیم، چرا که در انتخاب این گونه تجهیزات باید دقت بالایی صرف شود تا با مشکلات خاصی مواجه نشویم. به طور کلی گفته می شود در زمان خرید تجهیزات پزشکی کار کرده، شما مسئولیت بزرگی را برعهده گرفته اید که هم بتوانید تجهیزات مناسبی را انتخاب نمایید و هم از طریق این تجهیزات بتوانید مدیریت دقیقی را برای بیماران و نجات جان آن ها ایفا کنید. بنابراین تجهیزات پزشکی از اهمیت بالایی در سلامت بیماران برخوردار هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این موضوع پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ما را دنبال کنید.

شاید این سوال در ذهن شما مخاطبان وجود داشته باشد که در زمان خرید تجهیزات پزشکی کارکرده باید چه عواملی را در نظر بگیریم که به مشکل برنخوریم؟

در پاسخ به سوال مطرح شده گفته می شود که اول از همه باید با دقت زیادی تجهیزات خود را انتخاب کنید، سپس اطلاعات کافی نسبت به تجهیزات داشته باشید. این اطلاعات مربوط به نوع وسیله، مشخصات تجهیزات، سالم بودن یا نبودن دستگاه های پزشکی و ...  می شود.

تجهیزات پزشکی شامل تمامی عوامل مربوط به عناصر پزشکی می شود که دربرگیرنده تجهیزات آزمایشگاهی، بیمارستانی، دندان پزشکی و... می باشد. در ادامه نکاتی را برای شما مخاطبان در نظر گرفته ایم که بتوانید تجهیزات پزشکی مدنظرتان را انتخاب کنید. این نکات شامل موارد زیر می شود:

                   ·مناسب بودن ابزارها برای احتیاجات شما:

در زمان خرید تجهیزات پزشکی حتما به این موضوع توجه کنید که آیا این تجهیزات توانایی برطرف کردن نیازهای شما را دارند یا خیر! بطور کلی با در نظر داشتن معایب و مزایای تجهیزات به راحتی می توانید آن ها را انتخاب کنید و در نیازهایتان استفاده نمایید.

 

                   ·متناسب بودن تجهیزات نسبت به محیط:

محیطی که قرار است تجهیزات در آن مورد استفاده قرار گیرد را مد نظر داشته باشیدهمچنین تا حد امکان سعی کنید تجهیزاتی را انتخاب نمایید که با شرایط محیطی سازگار باشندبرای این موضوع لازم است سایز و اندازه تجهیزات پزشکی را بر اساس فضای محیط در نظر داشته باشید که در انتخاب خودتان با مشکل مواجه نشوید و همین طور محیط متناسبی را نسبت به تجهیزات تعیین کنیدنکته مهمی را که باید درباره این موضوع در نظر بگیرید این است که اگر دستگاهی را با ابعاد بزرگی انتخاب کرده اید باید حتما فضای محیط را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید که آیا دستگاه با آن محیط هماهنگ است یا این که برخلاف آن می باشد.

                   ·کیفیت تجهیزات پزشکی:

با توجه به تمامی تعاریف گفته شده لازم است که این موضوع را مدنظر داشته باشید که اگر قرار است تجهیزات پزشکی دسته دوم یا همان کارکرده را خریداری کنید، باید از این قضیه آگاه باشید که آیا دستگاه ها به درستی کار می کنند یا خیر؟ همچنین به ظاهر آن دقت کنید که هیچ گونه عیب و ایرادی نداشته باشند و از لحاظ نگهداری آن کاملا اطمینان داشته باشید.

 

                   ·ایمن بودن تجهیزات پزشکی:

پیش از آن که از دستگاه های پزشکی استفاده کنید، باید حتما به این موضوع توجه داشته باشید که تجهیزات از نظر اتصالات مشکلی نداشته باشند؛ به این منظور که سیم و کابل های به کار رفته شده در آن کاملا سالم و بدون هیچ گونه خوردگی در آن ایجاد شده باشددر آخر از این موضوع مطلع شوید که از نظر متصل شدن به پریز برق و سیم های مربوطه، از تمامی عیب و ایرادها بی بهره باشند.

 

                   ·طول عمر تجهیزات پزشکی دسته دوم:

در زمان تهیه کردن تجهیزات باید حتما این مساله را در نظر داشته باشید، چرا که بیشتر تجهیزات پزشکی قدیمی هستند و ممکن است طول عمر آن چنانی نداشته باشند؛ اما باید حتما نوعی از دستگاه را انتخاب کنید که تمامی عوامل مدنظرتان را در برگرفته باشداز همه مهم تر باید حتما به این موضوع توجه کنید که اگر دستگاه از خروجی داده برخوردار است، مطمئن شوید که ارتباط بین کاربر و خروجی در قالب هایی قرار گرفته باشد که توسط تکنولوژی های امروزه در حال پشتیبانی باشنددر دستگاه های قدیمی ممکن است ارتباط بین کاربر و خروجی غیرقابل پشتیبانی باشد و همچنین از نظر هزینه قیمت بالایی را نسبت به خود اختصاص دهد.

 

                   ·قیمت ها را بسنجید:

در زمان تهیه تجهیزات پزشکی ممکن است از نظر هزینه نسبت به دستگاه های دیگر از قیمت یکسانی برخوردار باشند، در چنین شرایطی باید قیمت ها را نسبت به یکدیگر بررسی کنید و با توجه به قیمتی که دارند دستگاهی را انتخاب نمایید که احتیاجات شما را برطرف  کندالبته نوعی دیگر هزینه هم وجود دارد که مربوط به هزینه حمل و نقل دستگاه ها می شودزمانی که شما دستگاه بزرگی را انتخاب می کنید، مسلما باید هزینه حمل و نقل آن را هم جداگانه پرداخت کنید.

 

                   ·به کارگیری دستگاه پزشکی:

در زمان استفاده از دستگاه پزشکی سعی کنید از افرادی استفاده کنید که کار کردن با آن دستگاه را بلد هستند و نسبت به آن از اطلاعات کافی برخوردار می باشنداز اشخاصی که صاحب دستگاه شناخته اند بخواهید اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند، اگر نتوانستید اطلاعات لازمه را کسب کنید بهتر است به اشخاص دیگری مراجعه کنید تا با توجه به تجربیات که دارند اطلاعات مربوطه را در اختیارتان قرار دهند.

 

                   ·آماده سازی تجهیزات پزشکی دسته دوم در محل های جدید:

پس از آن که دستگاه را تهیه کردید و آن را در محل جدید قرار دادید، باید به این مساله توجه کنید که آیا کابل های قرار گرفته در آن محل به دور از عوامل مخرب قرار گرفته اند؟ یا این که از تهدیدات در جهت آسیب دیدگی به دور هستند یا خیر؟زمانی که درباره این موضوع مطمئن شدید نوبت به آن می رسد که دستگاه را ضدعفونی کنیدضدعفونی کردن دستگاه ها باعث از بین بردن میکروب ها می شوداگر از دستگاه های کارکرده استفاده می کنید توصیه می شود که حتما شخص انجام دهنده از دستکش، ماسک و لباس مناسبی استفاده کندمعمولا دستگاه های کارکرده از قبل برای افرادی به کار رفته است که از بیماری های واگیر برخوردار بوده اند؛ به همین دلیل باید نکات بهداشتی را کاملاً رعایت کنید.

 

شیوه خرید و فروش تجهیزات پزشکی دست دوم

افراد بیمار زیادی وجود دارند که برای تهیه تجهیزات پزشکی آن قدر توانایی ندارند که بخواهند هزینه زیادی کنندبه همین دلیل در ادامه برای شما مخاطبان راهکارهای زیادی ارائه می دهیم که بتوانید تجهیزات پزشکی دست دوم را خریداری کنیددستگاه های پزشکی کارکرده معمولا برای افرادی صورت می گیرد که توانایی پرداخت هزینه های زیادی را ندارند؛ به همین دلیل به این گونه دستگاه ها روی می آورند.

علاوه بر این موضوع اشخاص زیادی هستند که از این راه درآمد زایی می کنند، می توانند تجهیزات را به افرادی که احتیاج دارند بفروشنددر ادامه قرار است برای شما مخاطبان محترم چند نکته مهم درباره ی خرید و فروش تجهیزات پزشکی شرح دهیم:

                   ·توسط فروشندگان آنلاین، دنبال تجهیزات پزشکی بگردید

در رابطه با فروش تجهیزات پزشکی سایت های متنوعی وجود دارد که می توانید با مراجعه به سایت ها تجهیزات پزشکی دست دوم مد نظرتان را خریداری کنیدبرای مثال این سایت ها شاملebay.com، craigslist.com،medibid.com و... می شوددر ادامه گفته می شود زمانی که قصد دارید به صورت آنلاین تجهیزات را خریداری کنید باید به دنبال تجهیزاتی بگردید که احتیاجات شما را برطرف  کند؛ به عنوان مثال این تجهیزات دربرگیرنده:مانیتور، دستگاه الکتروشوک قلب و تجهیزات پزشکی می شود.

                   ·فروش های باطل شده تجهیزات پزشکی را چک کنید

در بعضی مواقع ممکن است ارائه دهندگان تجهیزات پزشکی نسبت به تجهیزات قدیمی یا تجهیزات کارکرده در زمان فروش با فروش های فسخ شده مواجه شده باشنددر این صورت شما می توانید در سایت ها جست و جو کنید، یا این که از طریق آگهی مجلات و روزنامه ها آن ها را پیدا کنید و تجهیزات مدنظرتان را با قیمت های متناسبی خریداری کنید.

 

                   ·تجهیزات پزشکی کار کرده را در لوازم پزشکی ها جست و جو کنید

در بعضی شرایط ممکن است مراکز پزشکی زیادی در اطراف محله سکونت تان وجود داشته باشداگر زمانی این مرکزها به هر دلیلی قصد جابه جایی داشته باشند می توانید به آن مرکز مراجعه کنید شاید توانستید تجهیزاتی را که لازم دارید در آن جا با قیمت مناسبی تهیه کنیدخوب است که این موضوع را در نظر داشته باشید که اغلب مراکزی که دارای تجهیزات پزشکی دست دوم می باشند؛ آن تجهیزات را برای فروش به صورت آنلاین تبلیغ می کننددر این صورت با مراجعه به سایت های مربوطه می توانید تجهیزات مدنظرتان را خریداری کنید.

 

                   ·با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که تجهیزات قدیمی خود را می فروشند صحبت کنید

در این شرایط شما می توانید به یکی از بخش های مربوط به خدمات بهداشتی یا حتی پزشک خانواده مراجعه کنید و از آن ها بپرسید که آیا قصد فروش تجهیزات پزشکی قدیمی خود را دارند یا خیردر چنین شرایطی ممکن است حتی شما را به ارائه دهندگان دیگری  که قصد فروش تجهیزات پزشکی را دارند معرفی کننددر چنین شرایطی سعی کنید با ارائه دهندگان با قاطعیت کامل صحبت کنید تا بتوانید تجهیزات لازمه خود را تهیه کنید.

 

                   ·قبل از خرید مطمئن شوید که تجهیزات در شرایط مناسبی هستند

پیش از آنکه قصد داشتید تجهیزات مد نظرتان را خریداری کنید باید ابتدا به این موضوع توجه کنید که آیا تجهیزات دچار آسیب دیدگی شده اند یا خیر؟ حتما سعی کنید تمامی تجهیزات را با دقت از نزدیک ببیند.فروشندگان باید تمامی مشخصات تجهیزات را برای شما خریداران شرح دهد حتی اگر وسیله با مشکل مواجه بود فروشنده موظف است آن مشکل را بازگو کنداما متاسفانه عده ای از فروشندگان وجود دارند که مشکلات مربوط به تجهیزات را بازگو نمی کنند و فقط قصد دارند که سریع تر تجهیزات را به فروش برساننددر بعضی مواقع ممکن است از طریق آگهی های مربوطه بخواهید وسیله ای را تهیه کنید در چنین مواقعی لازم است ابتدا با شماره تلفن هایی که ارائه شده است تماس بگیرید و درباره ی تجهیزات مد نظرتان سوال بپرسید و مطمئن شوید که آیا این همان تجهیزاتی است که در نظر دارید یا نه.

 

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده می توانیم نتیجه بگیریم که تجهیزات پزشکی دست دوم نقش مهمی را برای افرادی که توانایی هزینه برای پرداخت تجهیزات ندارند را ایفا می کندحتما باید نکات گفته شده را رعایت کنید تا بتوانید تجهیزات مناسبی را بر اساس احتیاجاتی که دارید تهیه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1399
خرید و فروش انواع دستگاه خودپرداز

 

 

در رابطه با خرید دستگاه‌های خودپرداز همواره مطلوب است که متقاضیان سوالاتی همچون مدل دستگاه، شرایط خرید، کیفیت، طول عمر قطعات، قیمت یا پشتیبانی داشته باشند. در این بخش نورینکس به این موضوع می‌پردازد تا متقاضیان را بیشتر آشنا کند

کسب اطلاعات برای خرید

با توجه به اهمیت و حساسیت متقاضیان نسبت به سرمایه‌گذاری و خرید دستگاه‌های خودپرداز، شرکت نورینکس راه و روش های متداولی برای آن فراهم کرده است. یکی از اصلی ترین راه های خرید خودپرداز کسب اطلاعات مجازی (سایت، پشتیبانی) و گرفتن ارتباط حضوری است. بدین شکل که ما متقاضیان را از داشتن کالا‌های موجود و شرایط خرید آگاه ‌می‌‌کنیم

چرا دستگاه خودپرداز دست دوم نخریم؟

از آنجا که تمام قطعات الکترونیک از قبیل قطعات ریزودرشت مانند: مدارها، بدنه و عایق‌ها از طول عمره محدودی برخوردان و از آنجا که دستگاه‌های خودپردازی همچون برند ان سی آر (NCR) در وهله‌ی اول ریفر و بازسازی شده هستند پس از گذشت زمان نسبت به درجه بندی دستگاه، افت کیفیت قطعاً ملموس خواهد بود. بدین منظور در قدم اول خرید دستگاه خودپرداز دست‌دوم از کمپانی نورنیکس توصیه نخواهد شد

درزمینه‌ی قطعات، تشخیص سلامت و کارکرد درست یا غلط به‌صورت عادی همواره دشوار است و امروزه در تمام موارد الکترونیکی صدق می‌کند. بدیهی است که سالانه دستگاه هایِ خود پردازه دست‌دوم زیادی خریدوفروش می‌شود و این مشکل بزرگی به شمار می‌آید. ازلحاظ تجربی خریداران دستگاه دست‌دوم پس از گذشت زمان، اعلام نارضایتی می‌کنند و بیشتر وقت خود را به دنبال تعمیر و پشتیبانی دستگاه خود خواهند بود

شرایط خرید دستگاه خودپرداز

خرید دستگاه خودپرداز برای کلیه اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی امکان پذیر است. نکته قابل ذکر در خرید دستگاه خودپرداز این است که کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و خریداران خودپرداز با بانک‌هایی که تحت نظارت بانک مرکزی مشغول به فعالیت می‌‌باشند طرف قرارداد می‌‌شوند و از این نظر قرارداد منعقد شده بین پذیرنده و بانک کاملا معتبر است

پس از استقرار دستگاه در محل معین شده یکی از اصلی ترین کار‌های خریدار، شارژ نقدی و برگرداندن نقدینگی دریافت شده توسط مشتری به دستگاه از طریق شعب مختلف بانک طرف قرارداد می‌‌باشد

لازم به ذکر است قبل از اقدام به پرتال و اخذ سوئیچ بانک، دستگاه خودپرداز باید در محل معین شده وجود داشته باشد. چرا که کارشناسان و کارگذاران بانک مربوطه برای جواز سوئیچ از وجود دستگاه در آن محل مطمئن شوند

اما قیمت دستگاه‌های خودپرداز

با توجه به این ماشین ها، دستگاه‌های ما از نوع درجه بندی با هم تفاوت دارند به طبع قیمت دستگاه‌های ما هم نوسان دارند بدین منظور که قیمت‌های دستگاه‌های ما متناسب با درجه بندی به شما ارائه می‌شوند. امروزه در بازار فروش سوالاتی در رابطه با تفاوت بین مدل های الف با مدل د وجود دارد شما نمی‌توانید دستگاه درجه الف را با درجه د مقایسه کنید. برای شفاف سازی می‌توان گفت کیفیت قطعات، نوع آبکاری مواد تشکیل دهنده، ظرافت، دقت و طول عمر عابربانک های درجه یک با درجات دیگر یکسان نیست; همانگونه که در مقدمه گفته شد. بنابراین با توجه به نوسانات بازار قیمت خودپرداز قیمت روز و مناسب را از شرکت نورینکس بخواهید. با ما در تماس باشید

برای مشاوره و کسب اطلاعات برای خرید خودپرداز با ما از طریق سایت نورینکس در تماس بگیرید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 9 دی 1399
سدان مد تخصصی ترین فروشگاه آنلاین تجهیزات پزشکی

سدان مد بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی ایران ، بعد از پانزده سال تجربه در زمینه تولید، واردات، خرید و فروش لوازم پزشکی، تاسیس و اینک در آستانه‌ی هشتمین سال فعالیت خود به عنوان بزرگترین رفرنس آنلاین تجهیزات و لوازم پزشکی می باشد.

سدان مد با تنوع گسترده از کالاهای پزشکی عمومی و تخصصی از قبیل انواع تجهیزات پزشکی ( فشار سنج، تست قند خون، تست قند خون، الکتروشوک، دستگاه نوار قلب، اکسیژن ساز، تخت های جراحی، دستگاه اسپیرومتری و …) انواع تجهیزات بیمارستانی، انواع لوازم مصرفی عمومی و تخصصی جراحی از جمله اصولی می باشند که برگ برنده سدان مد در رقابت با سایر رقبا بشمار می روند.

از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی که تجهیزات پزشکی سدان سدان نمایندگی آنها را برای فروش دارد می توان به محصولات کلوپلاست، نخ جراحی , Linx و Smiمحصولات Beurer, Medwork, Boston, Intelligent, Stryker, B Braun, Aesculap, Philips, Resmed اشاره نمود

از آن جایی که لوازم پزشکی نقش مهمی در نظام سلامت جامعه دارند امروزه با تنوع وسیعی از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی رو به رو هستیم که به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع بایستی به دقت به آن توجه نمود. اما متاسفانه به دلیل عدم توجه و دقت کافی در این زمینه امروزه با انبوهی از شرکت های عرضه و پخش تجهیزات و لوازم پزشکی رو به رو هستیم که بدون دارا بودن مجوز های لازم با جان و مال مردم بازی می کنند.

در این میان شرکت های لوازم مصرفی پزشکی معتبر نظیر شرکت سدان مد با دارا بودن سابقه ی بیش از ۱۵ سال فعالیت در زمینه ی فروش تجهیزات پزشکی می کوشد تا محصولات پزشکی تهران و حتی کالاهای پزشکی شهرستان ها را نیز فراهم نماید.

این شرکت با داشتن کادری مجرب تلاش می کند تا نیاز های افراد و ارگان ها را از طریق فروشگاه تجهیزات پزشکی آنلاین خود به راحتی مرتفع ساخته و لوازم پزشکی با کیفیت و استاندارد را در اختیار مردم قرار دهد.

این شرکت سابقه ی ۱۵ ساله ی فعالیت های خود را با فعالیت در زمینه های مختلفی همچون تجهیز درمانگاه های پتروشیمی و سکو های نفتی و نیز کشتی ها و ناوگان های حمل و نقل پربار نموده است و امروزه نیز همچنان با همان میزان نیرو ی اولیه و کادری مجرب و دلسوز آماده ی خدمت به مردم می باشد.

شرکت سدان مد با سابقه ی فعالیت در تمامی زمینه های پزشکی همچون تجهیزات و دستگاه های پزشکی بیمارستانی،کلینیکی، مراقبت از بیمار در منزل، لوازم مصرفی پزشکی عمومی و تخصصی و نیز تجهیزات امداد و نجات و آمبولانس می تواند بهترین گزینه برای خرید تجهیزات پزشکی با کیفیت و استاندارد باشد.

راهنمای خرید از فروشگاه لوازم پزشکی سدان

توجه کنید که خرید تجهیزات پزشکی بایستی آگاهانه انجام گیرد تا سلامت افراد را به خطر نیندازد. بنابراین در هنگام انتخاب و خرید لوازم مصرفی پزشکی بایستی نکاتی را در نظر بگیرید که از آن جمله می توان طول عمر کالا، ایمنی محصول، استاندارد بودن، اصل بودن کالا و البته قیمت آن را نام برد.

همچون دیگر وسایل و دستگاه ها، تجهیزات پزشکی نیز طول عمر مشخصی داشته و پس از گذشت مدت زمان خاصی از رده خارج شده و نوع جدیدی از آن ساخته شده و روانه ی بازار می شود. بنابراین توجه به طول عمر کالا و پشتیبانی از تکنولوژی های به روز می تواند خریدی مطمئن را برای شما به همراه داشته باشد

علاوه بر این ایمنی محصول از دیگر فاکتور هایی است که در هنگام خرید تجهیزات پزشکی بایستی به آن توجه ویژه داشته باشید. سیم و کابل دستگاه و یا نوع ورودی و خروجی حتما باید به دقت بررسی شوند تا مشکلات و هزینه های بعدی را بر شما تحمیل ننمایند.

توجه کنید که چنانچه قیمت کالا برای شما مهم است و بودجه ی کافی برای خرید تجهیزات پزشکی گران قیمت ندارید، می توانید از نوع دست دوم آن ها نیز استفاده کرده و به خرید آن ها اهتمام ورزید. اما توجه کنید که برای خرید دستگاه ها و کالاهای پزشکی دست دوم بایستی از فروشگاه های معتبر تجهیزات پزشکی دست دوم استفاده کنید

علاوه بر این پیش از خرید کالا، پیشنهاد می کنیم که مدت زمانی را برای تست و بررسی دستگاه و یا کالای دست دوم صرف کرده تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل نمایید.

شرکت تجهیزات پزشکی سدان همچنین بخشی از فعالیت های خود را به خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی دست دوم اختصاص داده است که شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از تجهیزات دست دوم این شرکت خرید کرده و پیش از خرید نیز از ضمانت اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید.

همچنین فروشگاه اینترنتی سدان مد که در زمینه ی خرید و فروش انواع تجهیزات پزشکی فعالیت دارد امکان خرید با پرداخت درب محل را نیز برای همشهریان تهرانی خود نیز فراهم نموده است که شما عزیزان می توانید به این طریق با اطمینان خاطر اقدام به ثبت خرید خود نمایید.

خرید تجهیزات پزشکی بایستی با دقت و وسواس مناسب انجام شود تا سلامت خود، عزیزان و یا دیگر افراد به خطر نیفتاده و سلامت جامعه را تامین نماید. علاوه بر این خرید و فروش تجهیزات و لوازم پزشکی نو و دست دوم نیز از دیگر فعالیت های این شرکت است که در راستای خدمت رسانی هر چه تمام تر به هم میهنان عزیزمان می باشد.

هزینه تجهیزات پزشکی

با توجه به اینکه امروزه با افزایش نرخ واردات لوازم مصرفی پزشکی رو به رو هستیم، تهیه، توزیع و تجهیز لوازم پزشکی مورد نیاز بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها و به طور کلی تمامی مراکز درمانی می تواند یکی از مشاغل حساسی باشد که به طور مستقیم یا غیر مستقیم با جان و مال مردم در ارتباط است.

توجه کنید که پخش تجهیزات پزشکی معمولا در ۲ زمینه ی تجهیز مراکز درمانی و تجهیز بیمار در منزل انجام می گیرد تا بتواند نیاز های بیماران را در هر کجا که باشند به بهترین شکل ممکن برطرف نماید.

در این زمینه قاعدتا مراکز پخش عمده تجهیزات پزشکی نظیر شرکت سدان مد با سال ها تجربه در زمینه ی تامین تجهیزات لابراتوری و آزمایشگاهی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات الکترو پزشکی، تجهیزات و دستگاه های پزشکی و تکنولوژی پزشکی، لوازم فیزیوتراپی و نیز لوازم مصرفی ارتوپدی می کوشد تا علاوه بر تامین نیاز های مردم، هزینه های کمتری نیز بر بیماران تحمیل شود.

به طور کلی هزینه ی تجهیزات پزشکی معمولا بر عهده ی خود افراد می باشد و بیمه ها کمتر این وسایل را تحت پوشش خود قرار می دهند. بنابراین در هنگام خرید این وسایل بایستی ابتدا بهترین قیمت تجهیزات پزشکی مصرفی خود را جویا شده و پس از بررسی جوانب، اقدام به خرید آن نمایید.

بدیهی است که برند های مختلف قیمت های متفاوتی را حتی در اجناس مشابه خواهند داشت. خوشبختانه سدان مد با دارا بودن برند های مختلف تجهیزات پزشکی نظیرBeurer، MED SKY، sunrise medical، KD،  Lifepakو … می تواند گزینه مناسبی برای خرید تجهیزات پزشکی باشد تا شما عزیزان بتوانید با مقایسه ی قیمت های متنوع کالا هایی با برند های مختلف، مناسب ترین انتخاب و خرید را برای نیاز های مصرفی خود داشته باشید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 9 دی 1399
خشم شدید گل محمدی و مجیدی از یک داور معروف

اخراج یحیی گل‌محمدی به دست محمدرضا اکبریان، خاطره کارت قرمز او به فرهاد مجیدی را در اذهان زنده می‌کند؛ کارتی که با جنجال های زیادی همراه بود.

به گزارش ورزش سه، شب شیرین سرخ ها ناگهان با یک تصمیم از سوی محمدرضا اکبریان به شبی تلخ برای هواداران پرسپولیس و البته یحیی گل‌محمدی تبدیل شد. پس از این که در نزدیکی محوطه جریمه پرسپولیس، داور در سوت خود دمید و یک خطا برای صنعت نفت اعلام کرد، توپ قلت خورد و به کادرفنی خشمگین تیم میزبان رسید و سرمربی این تیم که از تصمیم داور ناراضی بود، به توپ ضربه زد تا با خشم متقابل اکبریان که در کارت قرمز خود را نمود می‌داد، مواجه شود.

 

 

این کارت قرمز با واکنش تند یحیی گل‌محمدی هم مواجه شد. او که از حضور در نشست خبری محروم بود، در مصاحبه ایستاده با فوتبال برتر درباره علت عصبانیتش در دقیقه ۹۰+۵ گفت: «در ده دقیقه آخر داور خطاهای خیلی بی موردی گرفت و بازی را خیلی ساکن کرد.» یحیی شاید خوش شانس هم بود که پس از این اخراج، تیمش گلی را دریافت نکرد.

 

 

 

 

 

این البته اولین باری نیست که محمدرضا اکبریان با اخراج سرمربی تیم های مشهور، به تیتر یک رسانه ها تبدیل می‌شود. دو سال پیش در آخرین هفته ۲۹اُم لیگ هجدهم، پس از این که استقلال دروازه صنعت نفت را گشود، تیم داوری این گل را مردود دانست و همین موضوع سبب طغیان شدید کادرفنی آبی ها و در راس آن ها فرهاد مجیدی شد.

 

مجیدی که با لباس سفید طول زمین را با عصبانیت می‌پیمود و اعتقاد داشت این گل به هیچ عنوان غلط نیست، ناگهان اکبریان را در مقابل خود دید و لحظه‌ای بعد نمایش کارت قرمز به خشم و ناراحتی او دامن زد.

 

چند ماه بعد زمانی که اکبریان به تصمیم اشتباه خود اعتراف کرد، مجیدی روی تئوری تعمدی بودن این تصمیم اصرار کرد و در اینستاگرامش نوشت: «شما شانس قهرمانی رو از استقلال گرفتید بعد به جای عذر خواهی از هواداران استقلال با کمال وقاحت می گویید مجیدی تمرکز ما رو بهم زد ،نه اقای داور به شما ماموریتی که سپرده شده بود خیلی خوب با کمک کمک داور انجام دادید تا تیم دیگر ...»

 

اکنون اخراج یحیی گل‌محمدی سبب شده تا او بازی با نفت مسجدسلیمان را از دست بدهد؛ تقابل با تیمی که به پرسپولیس سخت می‌بازد و حالا غیبت نفر اول کادرفنی سرخ‌ها، ممکن است مشکلات پرسپولیس را بیشتر کند.

 

 

 

 

البته کارشناسان داوری هم درباره این صحنه نظرات ضد و نقیضی داشته اند. حسین عسگری، محمد فنایی، سعید مظفری زاده و دیگر چهره های سرشناس قضاوت در فوتبال ایران به این موضوع پرداخته اند و آن را از یک سو بی مسئولیتی کادرفنی سرخ ها در کنترل هیجان خود و از سوی دیگر سخت گیری محمدرضا اکبریان دانسته اند.

اکبریان داوری است که بازی های مهمی را در فوتبال ایران سوت زده و بیش از دو دهه داور رده های مختلف در لیگ ایران بوده است. از او آنچه که در ذهن مانده چهره ای مصمم و البته گاها پراشتباه است که حالا به عنوان یک داور باسابقه، تجربه اخراج دو مربی سرخابی را هم در کارنامه اش جای داده است؛ دو اخراج تقریبا مشابه در مقابل یک تیم، صنعت نفت!

 

http://news-sky.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 4 دی 1399
عیسی آل کثیر در پرسپولیس ماندنی شد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عیسی آل کثیر، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که با حکم کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدت ۶ ماه محروم شده است، شب گذشته در محل باشگاه حضور پیدا کرد تا قراردادش را فسخ کند، اما با منتفی شدن حضور طاهرخانی، او در فهرست سرخپوشان باقی ماند.

باشگاه پرسپولیس در صورتی می‌توانست شاهین طاهرخانی را جذب کند که عیسی آل کثیر را از فهرست خود خارج کند و سپس در نیم فصل او را به لیست برگرداند، اما با ناکامی باشگاه در جذب مدافع فصل گذشته استقلال، فسخ قرارداد عیسی آل کثیر هم منتفی شد.

ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس این خبر را تائید کرده است.

 

منبع : خبر جدید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1399
ایزوتیازولین چیست

ایزوتیازولین یک ماده سبز رنگ روشن است که با فرمول C3H3NOS  میباشد که به عنوان یک ماده نگهدارنده ضد میکروبی استفاده میشود. این ماده محلول در آب است و دارای سمیت بسیار پایینی می باشد.



ویژگی ها و کاربردهای ایزوتیازولین

ترکیبات و مشتقات ایزوتیازولین از رشد قارچ ها، باکتری ها و مخمرها در محصولات با پایه آبی جلوگیری می کند.

از این ماده در محصولاتی مانند کرم ضد آفتاب، ضدعفونی کننده دست، شامپو، لوازم آرایشی، لوسیون و … استفاده می شود.

به طور کلی کاربرد این ماده در صنایع تصفیه آب، شوینده ها، صنایع آرایشی و بهداشتی، فلزکاری، چسب سازی و ضد عفونی سازی لوازم پزشکی می باشد.

در کل هدف از استفاده ی ایزوتیازولین و مشتقات آن این است که محصول را تا قبل از رسیدن به تاریخ انقضا آن سالم و فاقد هیچ گونه باکتری و میکروب نگه دارد.

 

خواص ایزوتیازولین

این ماده یک ماده ی ضد میکروب به حساب می آید که معمولا برای کنترل قارچ ها، باکتری ها و یا جلبک ها استفاده می گردداز آنجایی که محلول های آبی بیشتر مستعد رشد و ادامه ی زندگی باکتری ها هستند بنابراین ایزوتیازولین بیشتر در آب و به عنوان گند زدا مورد استفاده قرار می گیردهمچنین به عنوان نگهدارنده نیز کاربرد دارد. 

این ماده در محصولاتی دیگر از جمله ضد آفتاب ها، شامپوها، لوسیون ها و… نیز به منظور جلوگیری از خراب شدن محصول پیش از فرا رسیدن تاریخ انقضای آن استفاده می گرددعلاوه بر این ترکیب فوق می تواند یک جایگزین مناسب برای فرمالدهید (ماده ای با سرطانزایی بالادر محصولات شوینده باشد.

 

کاربرد ها

 

این نگهدارنده با توجه به خصوصیات قارچ کشی که دارد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه به آنها بیشتر خواهیم پرداخت:

نگهدارنده

باکتری ها و میکروب ها عامل اساسی تخریب مواد آرایشی و بهداشتی به حساب می آیند. عفونت های باکتریایی می توانند بیماری و حتی مرگ را برای انسان رقم بزند و خسارات جبران ناپذیری از نظر اقتصادی و سلامتی بر جای بگذارد. بنابراین تولید کنندگان مواد آرایشی و بهداشتی به فکر استفاده از نگهدارنده هایی سالم و کم خطر برای حفظ مواد آرایشی و بهداشتی از این آسیب ها و افزایش طول عمر محصولات خود هستند. در این بین ایزوتیازولین در دوز های پایین یکی بهترین نگهدارنده های پیشنهادی برای محصولات آرایشی و بهداشتی است.

تصفیه ی آب

این محصول به دلیل شکستن پیوند بین باکتری ها و جلبک ها خاصیت ضد میکروبی دارد و در می تواند مورد استفاده قرار بگیردترکیبی از مشتقات آن نظیر  (Chloromethylisothiazolinones (CMITو (Methylisothiazolinones(MIT برای این منظور استفاده می شوند.

کاربرد های دیگر:

از کاربرد های دیگر این ماده می توان به موارد زیر اشاره نمود:

                    ·میادین نفتی

                    ·کاغذ سازی

                    ·پردازش چرم

                    ·آفت کش ها

                    ·مواد شوینده و لوازم آرایشی

 

درباره پتروشیمی دانشمند

 

شرکت پتروشیمی دانشمند ارائه دهنده و تولید کننده انواع مواد شیمیایی ، ضد کف ، ایزوتیازولین ، بایوساید ، پلی الکترولیت و ... می باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1399
عیب یابی رم (RAM)

مشکلات مشترک حافظه

 

وقتی با رم مشکلی دارید، علت آن معمولاً یکی از سه چیز است:

                     ·پیکربندی نامناسب: شما از رم مناسب سیستم خود استفاده نمی کنید.

                     ·نصب نادرست: ممكن است حافظه رم به درستي نصب نشده نباشد ، سوكت خراب باشد يا سوكت نياز به تميز كردن دارد.

                     ·سخت افزار معیوب: خود ماژول حافظه معیوب است.

 

این واقعیت که بسیاری از مشکلات رایانه ای خود را به صورت مشکلات حافظه نشان می دهد. عیب یابی مشکل است. به عنوان مثال ، ممکن است مشکلی در مادربرد یا نرم افزار وجود داشته باشد که یک پیام خطای حافظه تولید می‌کند. ابتدا باید همه نشانه های مشکلات رم را شناسید.  این مقاله برای کمک به شما در تشخیص اینکه آیا مشکل حافظه دارید یا خیر ، طراحی شده است.

اگر بدانید چه نوع مشکلی وجود دارد، بنابراین می توانید در اسرع وقت به یک راه حل برسید.

 

 

عیب یابی رم لپ تاپ و کامپیوتر 

 

مراحل اساسی زیر تقریباً در همه شرایط اعمال می شود:

1. مطمئن شوید که حافظه مناسبی برای رایانه خود دارید.

در وب سایت سازنده می توانید شماره قطعه را جستجو کنید. بسیاری از تولیدکنندگان حافظه دارای تنظیماتی برای سازگاری ماژول شما دارند. در غیر اینصورت ، با سازنده حافظه تماس بگیرید یا به کتابچه راهنمای رایانه خود مراجعه کنید

2. ماژول را دوباره نصب کنید.

ماژول را محکم به سوکت فشار دهید. در بیشتر موارد وقتی ماژول  درست در جای خود قرار میگیرد، یک کلیک می شنوید.

برای اطمینان از وجود ماژول در سوکت ، ارتفاع ماژول ها  را نسبت به ارتفاع ماژول های دیگر در سوکت های همسایه مقایسه کنید.

 

4. تعویض  ماژول ها

حافظه جدید را بردارید و ببینید آیا مشکل از بین می رود یا خیر. حافظه قدیمی را حذف کنید ، جدید را دوباره نصب کنید و ببینید آیا مشکل همچنان ادامه دارد. حافظه را در اسلات های مختلف امتحان کنید. مبادله نشان می دهد که آیا این مشکل یک ماژول یا سوکت خاص حافظه است، یا اینکه دو نوع حافظه سازگار نیستند.

 

5- سوکت و پایه های ماژول حافظه را تمیز کنید.

با استفاده از یک پارچه نرم پین های ماژول را پاک کنید. برای دمیدن از هوای فشرده استفاده کنید. گرد و غبار را جدا کنید از حلال استفاده نکنید، که ممکن است باعث خوردگی فلز شود.

 

6. BIOS را به روز کنید.

تولیدکنندگان رایانه اطلاعات BIOS را مرتباً به روز می کنند و در وب سایت های خود آپدیت می کنند. مطمئن شوید که جدیدترین BIOS را برای رایانه خود دارید. این امر مخصوصاً هنگامی که شما به تازگی نرم افزار جدیدی نصب کرده اید یا به طور قابل توجهی حافظه را ارتقا می دهید ، اعمال می شود.

 

وقتی مسئله اتفاق می افتد

هنگام بروز مشکل ، سرنخی برای علت آن وجود دارد. به عنوان مثال ، پاسخ شما به پیام خطای حافظه به این بستگی دارد که:

1. شما به تازگی یک کامپیوتر جدید خریداری کرده اید.

2. شما فقط حافظه جدید نصب کرده اید.

3. شما به تازگی نرم افزار جدید یا سیستم عامل جدیدی نصب کرده اید.

4. شما به تازگی سخت افزار را نصب یا حذف کرده اید.

5. رایانه شما خوب کار می کند و شما اخیراً هیچ تغییر دیگری انجام نداده اید.

 

در اینجا قوانینی برای شروع وجود دارد:

 

                     ·شما یک کامپیوتر جدید خریداری کرده اید

اگر به تازگی رایانه جدیدی خریداری کرده اید و در حال تولید خطاهای حافظه است ، مشکل می تواند مربوط به هر چیزی باشد، از جمله صفحه نمایش است. در این حالت ، شما باید کل رایانه را عیب یابی کنید.

                     ·شما حافظه جدید را نصب کرده اید

اگر حافظه جدید را تازه نصب کرده اید ، اولین احتمال نصب قطعات نادرست است. شماره های قسمت را دوباره بررسی کنید. تأیید کنید که حافظه را به درستی پیکربندی و نصب کرده اید.

 

                     ·شما نرم افزار جدید نصب کردید یا سیستم عامل خود را نصب مجدد کرده اید

نرم افزار یا سیستم عامل های جدید بیشتر از سیستم عامل های قدیمی حافظه را مصرف می کنند. گاهی اوقات حافظه ای که قبل از نصب نرم افزار خوب کار کرده است ، یک بار شروع به تولید خطا می کند.این نرم افزار حافظه را پر می کند. نرم افزار جدید همچنین دارای مشکالات است و نسخه های بتا بدنام هستند. برای تولید خطاهای حافظه در این موارد ، اولین قدم شما باید اطمینان از داشتن آن باشد

 

شما میتوانید از طریق نرم افزار عیب یابی رم مشکل را پیدا کنید. ازجمله ابزار Windows Memory Diagnostics یا Passmark Memtest86

درصورتی که رم سیستم شما مشکلی دارد و روشهای گفته شده موثر نبود و تمایل به تعمیر کامپیوتر در اصفهان دارید لطفا با ما تماس بگیرید. 03132347170

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 3 دی 1399