تابلو مغازه و فروشگاه

تابلو مغازه و فروشگاه

تابلو فروشگاه از مهمترین ملزومات تبلیغاتی به شمار می آید. متنوع و به روز بودن تابلو تبلیغاتی، تاثیر زیادی در معرفی بهتر و جلب توجه مشتریان و رهگذران داشته و به کسب و کار رونق می دهد. اما این تنها مزیت محصولات جذاب و رنگین تبلیغاتی نیست و تاثیر قوی آنها در زیباسازی و مدرن نشان دادن شهرها را نیر نمی توان نادیده گرفت.

در این مطلب همراه با شما صنعت بزرگ و متنوع تابلوسازی را مورد بررسی قرار داده و به موارد زیر می پردازیم:

  • انواع تابلو مغازه و تاثیر شگرف آنها در تبلیغات!

  • تابلوهای تبلیغاتی، همگام با صنایع روز دنیا!

  • آشنایی با برند لیزر پلاس!

انواع تابلو تبلیغاتی فروشگاهی

تبلیغات فروشگاهی، دنیای بزرگ و رنگینی دارد. از زمان ورود انواع تابلو فروشگاهی به بازار، نه تنها تجارت و کسب و کارها، که شهرها نیز پررونق تر و جذاب تر شده است.

از نصب نخستین تابلوها بر درب معابد و کاخ ها و پس از آن زمانی که تابلو فروشگاه در ساده ترین شکل آن ابداع شد، مدت طولانی می گذرد. بازه زمانی که طی آن تابلوها از متون ساده با کلماتی محدود، به ویترین هایی از نور و رنگ تبدیل شده که نگاه رهگذران را شکار می کنند.

امروزه صنعت بزرگ تبلیغات دارای شاخه های فراوانی است که از ساخت ملزومات تا دنیای بی نهایت اینترنت را شامل می شود. اما در میان این همه عناصر جذاب، کمتر موردی مانند تابلو سردرب مغازه عمومیت یافته است.

انواع تابلوهای تجاری و فروشگاهی، بک لایت تبلیغاتی و تابلوهای راهنمای داخلی و خارجی فروشگاه ها هر یک بخشی از تاثیر قوی در این مجموعه را به عهده دارند.

امروزه و با وجود فناوری های ابداعی نظیر برش لیزری، لامپ های ال ای دی، لایت باکس های فلزی و تابلوهای ترمووود و نظایر اینها، کمبودی در تنوع محصولات تابلو فروشگاهی به چشم نمی خورد. بعد از گذشت نسل ها از نمونه های ساده اما سنگین تابلو فروشگاه، نوبت به ساخت تابلو سردرب مغازه با تکنولوژی روز دنیا و نصب آسان و فوری رسیده است.

78568

انواع تابلو مغازه: تنوع در متریال و شیوه ساخت!

تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ها همواره نقشی پررنگ و موثر در رونق کسب و کارها ایفا کرده اند. بسته به مکان و موقعیت هر مغازه، یک یا چند نمونه  از تابلوهای موجود می تواند نیاز به تبلیغات را در آنها پوشش دهد.

تا چند دهه پیش از این، ورود تکنولوژی ساخت این نوع تابلوها از کشورهای صنعتی با کندی صورت می گرفت. اما با افزایش ارتباطات اینترنتی و روابط تجاری بین کشورها، امروزه زمانی کوتاه برای ورود و به کارگیری فناوری های مدرن تبلیغات در هر نقطه از دنیا کافیست!

در بازار ایران نیز انواع تابلو فروشگاه در تنوع بالا به لحاظ نمای ظاهری، ساختار داخلی و البته قیمت متفاوت تولید و عرضه می شود.

بخش مهمی از بدنه و اسکلت این تابلوها را فلز، نئون و پلاستیک تشکیل می دهد. بر همین اساس نیاز به برش های دقیق این متریال مصرفی، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. کاری که انجام آن بدون ابزارهای مدرن و امروزی بسیار زمان بر بوده و از دقت کافی نیز برخوردار نخواهد بود!

امروزه و با وجود دستگاه های برش لیزری و ابزار دقیق اندازه گیری، شاهد ساخت و عرضه نمونه هایی بسیار زیبا و کاربردی این محصولات هستیم.

485632

انواع تابلو فروشگاهی از چلنیوم تا لایت باکس!

این روزها با افزایش جمعیت و حضور افراد فعال بیشتری در حوزه کسب و کار، شکل کلی تبلیغات نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. استفاده از نمونه های جدید و به روز تابلو، فرصت های تازه ای برای ذهن های خلاق و مبتکر در این رشته پدید آورده است.

موقعیتی بی نظیر تا با عرضه بهترین های این صنعت و تنوع قیمت تابلو مغازه ، به دارندگان کسب و کارها در ارائه اطلاعات بیشتر و تبلیغات قوی تر در زمینه های کاری خود کمک کنند.

برخی از نمونه های تابلو سردرب مغازه عرضه شده در رشته تابلوسازی به شرح زیر هستند:

تابلو چلنیوم : این نمونه ها با دارا بودن بدنه کانال مانند و بخش نورانی نقش مهمی در روشن و خوش نما کردن فضای تبلیغاتی سردرب مغازه دارند. امکان اجرای دقیق و مهندسی شده بدنه آلومینیومی این نوع تابلو در کنار برش های دقیق و مونتاژ قوی بخش های فلزی و نورانی این نوع تابلو نیز به آن جلوه ویژه و خاصی بخشیده است که طرفداران صنعت مدرن تبلیغات را به شدت جذب می کند.

طراحی اولیه این تابلوها توسط یکی از نمونه های نرم افزارهای ویژه طراحی سه بعدی نظیر اتوکد، کورل یا موارد مشابه انجام و قسمت های بعدی کار نیز با کمک دستگاه های ویژه ساخت چلنیوم  یا به شکل دستی توسط تابلوساز انجام می گیرد. روشنایی این تابلوها اغلب با چراغ های LED و SMD تامین شده و درخشش بی نظیری را برای آنها به ارمغان می آورد.

از دوام بالا و ضدضربه بودن تا مزایایی نظیر ثبات رنگ و عایق در برابر خاک و گرما و موارد فراوان دیگر در این تابلوها قابل ذکر است.

تابلوهای حروف استیل: انواع نمونه های تابلو حروف فلزی با بدنه استیل و در رنگ های طلایی و نقره ای از محصولات کلاسیک تابلو هستند که طی سال ها از محبوبیت آنها کاسته نشده است. کاربرد متنوع فولاد و مقاومت بالای این محصولات در کنار ورود دستگاه های برش لیزری به بازار صنایع تابلوسازی، امکان ساخت نمونه های شکیل و ماندگار تابلو فروشگاه از این جنس را فراهم آورده است.

تابلو حروف پلاستیک یا پلکسی گلاس: این محصول تبلیغاتی از قدیمی ترین و محبوب ترین نمونه های تابلو فروشگاهی در ایران است که با نام های حروف برجسته و ال ای دی پلاستیک نیز معروف است.

تابلو نئون پلاستیک و چراغ های نئون دیوارکوب: این نوع تابلو تجربه متفاوتی از تبلیغات تجاری را به دنیا معرفی کرده و طی سال ها هم چنان طرفداران خاص خود را دارد. جلوه کم نظیر و متفاوت و رنگ های درخشان این نوع تابلو بر جذابیت محیط افزوده و فضا را به شکل اعجاب آوری تغییر می دهد.

تابلوهای بک لایت و لایت باکس: استفاده از نور مخفی و تاثیر خاص آن بر مخاطب زمینه ای قوی برای ساخت و عرضه این نوع تابلو تبلیغاتی فراهم کرده، به طوری که طی دهه ها استفاده نیز از جذابیت آن کم نشده است.

تابلوهای وگاسی: در میان دیگر انواع تابلو فروشگاهی با سبکی مدرن و خاص با نام وگاسی روبرو هستیم که بر اساس درخشش فوق العاده لامپ ها و استحکام بالای بدنه فلزی ساخته می شود. این نوع تابلو که نمونه های کلاسیک آن در فیلم های قدیمی نیز دیده می شود، با چرخشی دوباره و به دلیل اقبال خوب مشتریان به بازار تبلیغات بازگشته است.

کلام پایانی

تنوع محصولات مدرن تبلیغاتی در فیلد کاری تابلوسازی چنان بالاست که حتی اشاره ای کوتاه به همه آنها نیازمند فرصتی بیش از این است.

برند لیزر پلاس مصمم است تا خدمات خود را در زمینه ساخت و عرضه انواع تابلو سردرب مغازه و دیگر نمونه های تابلوهای تبلیغاتی داخل و خارج از فروشگاه با بهترین کیفیت و فناوری روز دنیا به شهروندان ارائه نماید.

تنوع محصولات، طراحی دقیق و هنری، کاربرد تجهیزات مدرن و روز دنیا در کنار تجربه موازی هنری و صنعتی این مجموعه لیزر پلاس را به عنوان مرجعی مطمئن و توانا در این فیلد کاری معرفی نموده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
طراحی ویلا ایرانی مدرن دوبلکس کوچک با روف گاردن

طراحی ویلا مدرن و باغ ویلا   طراحی ویلا مدرن و ساخت صفر تا صد ویلا شامل طراحی نما ویلا، دکوراسیون داخلی ویلا و محوطه سازی در تهران و سایر نقاط ایران توسط  طراحان حرفه ای و با تجربه تهران گاردن انجام می گیرد.

برای آن که بتوان بهترین نتیجه از ساخت و ساز یک عمارت ویلایی و محوطه فضای سبز آن را داشت، باید امر طراحی ویلا را به بهترین شکل پیش برده و آرامش و زیبایی را در کنار صرف هزینه های معقول و استانداردسازی، جریان بخشید.

از این روی سپردن کار طراحی ویلا و محوطه سازی به دست تیم های حرفه ای که سابقه کار قابل توجهی در این حوزه داشته و به جدیدترین علم روز دنیا در این خصوص مجهز باشند، بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

در ادامه با ما همراه باشید تا در این خصوص بیشتر بدانیم.

طراحی ویلا

طراحی ویلا به منظور دست یابی به یک محیط آرامش بخش و طرب انگیز کاملا ضروری است. در صورتی که ویلا مطابق با اصول استاندارد طراحی ساختمان ویلا ساخته نشده و پلان اولیه آن به درستی طراحی نشده باشد، نمی توان انتظار داشت که رفاه و آسایش لازم را برای ساکنین آن، فراهم سازد. به این ترتیب باید طراحی عمارت ویلایی، به وسیله تیم های حرفه ای انجام پذیرد.

برای آن که طراحی ویلا به درستی انجام شود، لازم است که سبک های مختلف طراحی عمارت و ساختمان در نظر گرفته شده و با توجه به خواست مشتری و البته پتانسیل های منطقه ای، بهترین سبک در نظر گرفته شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1400
نحوه درخواست شهروندی ترکیه از طریق ازدواج

در زمان های قدیم و در اواخر دهه 90 و اوایل دهه 2000، زمانی که با یک شهروند ترکیه ازدواج می کردید، به طور خودکار تابعیت ترکیه را دریافت می کردید. به همین سادگی بود.

اگرچه شوهران خارجی برای مدتی از این راحتی معاف بودند، اما در سال 2009، ترکیه تصمیم گرفت قوانین و قوانین جدیدی را برای اخذ تابعیت از طریق ازدواج برای مبارزه با افزایش اتحادیه های جعلی وضع کند، همچنین این حق خودکار را لغو کرد.

امروزه اخذ تابعیت از طریق ازدواج نیازمند مدارک بسیار بیشتری است اما هنوز هم نسبتا آسان است. در مقایسه با سایر روش های اخذ شهروندی و به ویژه روش های سرمایه گذاری، این راه طولانی ترین زمان را می برد.

 

چه کسی می تواند درخواست دهد؟

اتباع خارجی که دارای شرایط مندرج در ماده 16 قانون تابعیت از طریق ازدواج باشند می توانند درخواست تابعیت کنند.

طبق ماده 16 قانون “کسب تابعیت ترکیه از طریق ازدواج”، تابعیت ترکیه به طور خودکار پس از ازدواج به دست نمی آید. قانون می گوید درخواست تابعیت؛ شما باید حداقل 3 سال با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده باشید و به ازدواج خود ادامه دهید.

اخذ تابعیت نیز مشروط به معیارهای زیر است.

شما و همسرتان:

الف) باید به عنوان یک واحد خانوادگی با هم زندگی کنند

ب) از انجام اعمالی که باعث نقض پیوند زناشویی شما می شود (مانند فحشا، چند شریک زندگی و غیره) خودداری کنید.

ج) نباید تهدیدی برای امنیت ملی و نظم عمومی باشد و یا مرتکب رفتار غیراخلاقی شود.

*اگر همسر ترک شما پس از ثبت درخواست شهروندی خود فوت کند، همچنان می توانید آن را بررسی کنید.

**اگر سال‌ها متاهل بوده‌اید و هرگز به درخواست شهروندی نرسیده‌اید و همسر ترکیه‌ای شما فوت کرده است، مثلاً برای 3 یا حتی 10 سال پس از مرگ همسرتان، همچنان حق دارید برای شهروندی درخواست دهید.

***اگر حداقل 3 سال است که با یک شهروند ترکیه ازدواج کرده اید، تابعیت خود را کسب کرده اید و سپس طلاق گرفته اید، تابعیت خود را از دست نمی دهید. با این حال، اگر مقامات فکر کنند که شما در زمان ازدواج بد نیت بودید یا برنامه ای داشتید و در مورد داشتن اتحادیه خانوادگی جدی نبودید، ممکن است تابعیت ترکیه خود را از دست بدهید.

چرا ممکن است درخواست من رد شود؟

ناگفته نماند که اگر حداقل 3 سال است که ازدواج نکرده اید. ازدواج خود را از طریق طلاق به پایان رساند. یا اینکه همسر ترک شما قبل از ارائه درخواست شما فوت کرده است (و 3 سال از آن گذشته است). شما به دلیل جرمی در محاکمه هستید، می توانید محکوم یا زندانی شوید، یا اسناد جعلی ارائه کرده اید. درخواست رد خواهد شد و حتی ممکن است به دلیل جعل سوابق محکوم به زندان شوید.

*به دست آوردن شهروندی ترکیه نیز نباید به عنوان یک حق مطلق تلقی شود زیرا الزامات زیادی وجود دارد که ابتدا باید آنها را رعایت کنید. تصمیم نهایی در اختیار مقامات ترکیه است.

اسنادی که نیاز دارید

فرم درخواست (VAT-6)

2 قطعه عکس بیومتریک

پاسپورت ترکیه یا مدرک هویتی شما که تابعیت شما را نشان می دهد .

شناسنامه/ثبت هویت شما و همسرتان

اجازه اقامت اگر در ترکیه زندگی می کنید (کارت و فتوکپی آن)

سابقه کیفری

سندی که نشان می دهد شما به عنوان یک اتحاد خانوادگی با همسر خود زندگی می کنید (اجاره اجاره، حساب های بانکی مشترک و غیره)

رسید پرداخت هزینه درخواست

* صحت ازدواج شما نیز باید طبق قوانین ترکیه مستند باشد. اگر قبلاً ازدواج کرده اید، از شما خواسته می شود که مجوز ازدواج و حکم طلاق قبلی خود را ارائه دهید.

**اگر در شناسنامه شما روز و ماه دقیقی که به دنیا آمده اید ذکر نشده باشد، ممکن است مجبور شوید با مقامات کشور خود تماس بگیرید تا سندی را که این مشخصات را اثبات می کند، صادر کنید.

آیا باید اسنادم را آپوستیل کنم؟

تمام مدارکی که ارسال می کنید و به زبان انگلیسی نیستند باید ترجمه و محضری شوند. آپوستیل لازم نیست. با این حال، در موارد نادر، برای اسنادی که توسط مؤسسه اصلی شما صادر شده است، ممکن است از شما خواسته شود که آنها را نیز طبق کنوانسیون 1961 لاهه که ترکیه یکی از طرفین آن است، تأیید کنید.

محل درخواست شهروندی ترکیه

هنگامی که تمام معیارها را برآورده کردید و مدارک لازم را جمع آوری کردید، به اداره جمعیت و شهروندی درخواست خواهید داد.

گر در ترکیه هستید، درخواست خود را به استانداری استانی که در آن زندگی می کنید تسلیم خواهید کرد. اگر در خارج از ترکیه مستقر هستید و در خارج از کشور زندگی می کنید، می توانید درخواست خود را در نمایندگی های خارجی از طریق یک وکالتنامه فوق العاده ثبت کنید. . متاسفانه درخواست از طریق پست پذیرفته نمی شود.

شماره شناسایی خارجی شما، که با 99 شروع می شود، اساس درخواست شما را تشکیل می دهد.

پس از پرداخت 115 لیره نقدی به میز پرداخت و ارسال رسید، به درخواست خود رسیدگی خواهید کرد.

شما می توانید درخواست خود را با مراجعه و وارد کردن شماره درخواست خود و تاریخ تولد پیگیری کنید.

روند درخواست چگونه پیش می رود؟

ریاست پلیس استان ابتدا سوابق و مدارک شما را بررسی خواهد کرد. تعیین می کند که آیا شما به عنوان یک واحد خانوادگی با همسر ترک خود زندگی کرده اید و در اعمالی که به اتحادیه شما آسیب می رساند انجام نداده اید یا خیر. سپس پرونده درخواست شما به کمیته ارزیابی ارسال می شود.

شما و همسرتان از سوی کمیته دعوت به مصاحبه می‌شوید تا ببینند آیا ازدواج شما واقعی و جدی است، زیرا آنها سعی می‌کنند شرایط پیرامون تصمیم شما برای ازدواج را درک کنند. اگر تشخیص دهند که ازدواج شما جعلی یا صرفاً برای منافع مالی است و قصد ایجاد اتحادیه خانوادگی را ندارید، درخواست شما رد می شود.

در صورت موفقیت، پرونده درخواست شما به وزارت کشور ارسال می شود و برای تایید نهایی، با نزدیکترین اداره پلیس تماس گرفته می شود تا اثر انگشت شما را جمع آوری کند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 25 بهمن 1400
چه خدماتی در زمان تعمیر ماکروفر ارائه میشود؟

تعمیر مگنترون، تعمیر فن یا ترانس دستگاه، تعویض ورق میکا داخل ماکروویو، تعمیر موتور گردون، تعمیر تاچ پنل یا پنل دکمه‌های، تعمیر میکروسوییچ‌ها و شاخک درب دستگاه، تعمیر گریل ماکروفر یا ماکروویو، تعمیر منبع تغذیه دستگاه، تعویض مگنترون، پنل تاچ و دیگر قطعات اصلی

قیمت تعمیر ماکروفر و تعویض قطعات

ز. برند، مدل و نوع قطعات استفاده شده در ماکروویو. از جمله مورد مهم می‌توان به مهارت تعمیرکار مایکروویو هم اشاره کرد. معمولا قطعاتی مثل میکروسوئیچ مارکوفر، ترموستات و مگنترون تعویض می‌شوند. بزرگترین دلیل تعویض این قطعات هم به جای تعمیر، هزینه تعمیرات بسیار بالای آن نسبت به قطعه نو است.

قیمت تعمیرات هر برند هم با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال می توان به اختلاف قیمت قطعات در زمان تعمیر ماکروفر سامسونگ با تعمیر ماکروفر پاناسونیکاشاره کرد.

خدمت

قیمت به تومان

قیمت تعمیر برد ماکروفر

800.000 تا 1.500.000

قیمت تعویض برد ماکروفر

1.000.000 تا 2.500.000

قیمت تعویض میکروسوئیچ ماکروفر

700.000 تا 1.000.000

قیمت تعویض موتور گردان ماکروفر

توافقی

قیمت تعویض ترموستات ماکروفر

500.000 تا 1.500.000

قیمت تعویض لامپ مگنترون ماکروفر

900.000 تا 2.000.000

قیمت تعویض خازن ماکروفر

500.000 تا 700.000

قیمت تعمیر دیود ماکروفر

توافقی

قیمت تعمیر ورق نسوز ماکروفر

400.000 تا 800.000

قیمت تعمیر المنت ماکروفر

توافقی

قیمت تعمیر ترانس ماکروفر

1.000.000 تا 1.500.000

 

در صورت داشتن گارانتی و زمان باقی مانده از ضمانت نامه شما در زمان خرید ماکروفر، حتما از خدمات پس از فروش تعمیر ماکروفر استفاده کنید. از نمایندگی‌های مجاز تعمیر ماکروویو یا تعمیرگاه‌های مجاز که نمایندگی مستقیمی برای برندهایی مثل تعمیر ماکروفر سامسونگ و پاناسونیک هستند استفاده کنید.

هزینه ایاب و ذهاب تعمیرات ماکرفر در تهران در سال 1400 از رنج 50.000 تومان تا 150.000 تومان است. هزینه عیب یابی ماکروفر در زمانی که نیاز به تعمیر دارد هم هزینه جدایی دارد که بسته بتوافق به همراه هزینه ایاب و ذهاب محاسبه می‌شود.. اگر تعمیرات ماکروفر از طرف تعمیرکار ماکروفر صورت بگیرد، هزینه عیب یابی دریافت نخواهد شد.

گرم نشدن غذا در ماکروفر

بزرگترین دلیل گرم نشدن غذا در ماکروفر مربوط به مگنترون ماکروفر است. هزینه مگنترون بین 900.000 تومان تا 2.000.000 تومان در سال 1400 است و امکان تعویض این قطع در محل وجود دارد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 24 بهمن 1400
چه خدماتی در زمان تعمیر ماکروفر ارائه میشود؟

تعمیر مگنترون، تعمیر فن یا ترانس دستگاه، تعویض ورق میکا داخل ماکروویو، تعمیر موتور گردون، تعمیر تاچ پنل یا پنل دکمه‌های، تعمیر میکروسوییچ‌ها و شاخک درب دستگاه، تعمیر گریل ماکروفر یا ماکروویو، تعمیر منبع تغذیه دستگاه، تعویض مگنترون، پنل تاچ و دیگر قطعات اصلی

قیمت تعمیر ماکروفر و تعویض قطعات

ز. برند، مدل و نوع قطعات استفاده شده در ماکروویو. از جمله مورد مهم می‌توان به مهارت تعمیرکار مایکروویو هم اشاره کرد. معمولا قطعاتی مثل میکروسوئیچ مارکوفر، ترموستات و مگنترون تعویض می‌شوند. بزرگترین دلیل تعویض این قطعات هم به جای تعمیر، هزینه تعمیرات بسیار بالای آن نسبت به قطعه نو است.

قیمت تعمیرات هر برند هم با یکدیگر متفاوت هستند. برای مثال می توان به اختلاف قیمت قطعات در زمان تعمیر ماکروفر سامسونگ با تعمیر ماکروفر پاناسونیک اشاره کرد. 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 22 بهمن 1400
طراحی اپلیکیشن فروشگاهی بدون نیاز به کدنویسی

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی1.jpg

دنیای امروز، دنیای تجارت آنلاین است. با ارائه خدمات مجازی یا حداقل اطلاعات آنلاین در مورد کسب و کار خود، چند قدم از رقبای خود جلوتر خواهید بود. پشتیبانی از خدمات یا محصولات، گزارش محصولات جدید، هماهنگی خدمات حضوری و تبلیغات همگی به صورت آنلاین در دسترس است و نشان از کیفیت بالای شما در ارائه خدمات است. این باعث افزایش فروش شما می شود و کاربران از آن استقبال می کنند.

اما آیا صاحبان مشاغل باید پول زیادی خرج کنند یا برای ارائه خدمات آنلاین مانند توسعه وب سایت ها و برنامه ها تخصص داشته باشند؟ خوشبختانه پاسخ منفی است!

امروزه شرکت هایی وجود دارند که امکان ایجاد وب سایت و اپلیکیشن موبایل را با هزینه ای بسیار کمتر نسبت به استخدام یک طراح و توسعه دهنده فراهم می کنند. طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و سایت توسط این شرکت ها نیاز به تخصص ندارد و شما می توانید بدون داشتن تخصص در این زمینه در کمترین زمان ممکن صاحب سایت، اپلیکیشن ها و المان های گرافیکی تبلیغات خود شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در این سایت ها ثبت نام کرده و از قالب ها و امکانات طراحی آن ها استفاده کنید.

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی.jpg

طراحی اپلیکیشن فروشگاهی با اَپمون

اپمون یکی از قدیمی ترین شرکت های طراحی اپلیکیشن موبایل است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به تجربه اپلیکیشن سازی، اپلیکیشنی مناسب برای کسب و کار خود تهیه کنید. در فرآیند طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود می توانید از قالب های آماده استفاده کنید و از امکانات طراحی ارائه شده برای ایجاد یک اپلیکیشن منحصر به فرد استفاده کنید. انواع صفحات موجود در سایت تحت عنوان ماژول در اختیار شماست تا بتوانید صفحات فروشگاهی، فرم های پولی آنلاین، صفحات اخبار یا محتوا، آلبوم های موسیقی، حساب های کاربری و غیره را داشته باشید.

با تکمیل طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود، می توانید آن را در بازارهای معتبری مانند گوگل پلی و کافه بازار به نمایش بگذارید. علاوه بر نسخه اندروید، می توانید نسخه iOS و وب اپلیکیشن (pwa) را نیز دانلود کنید. بنابراین آوردن برنامه ها به بازارهای iOS به شما محدود نمی شود.

ارائه مجموعه ای از خدمات مجازی شامل صفحات اجتماعی، وب سایت و اپلیکیشن برای شما راحت تر از ارائه تنها یکی از این پورتال ها برای ارتباط با مردم است. پس سعی کنید از همان ابتدا برنامه ای جامع برای این کار داشته باشید تا بیشترین هماهنگی را بین این پورتال ها داشته باشید. اگر شما یک سایت وردپرسی دارید و از یک توسعه دهنده اندروید مجهز به افزونه وردپرس استفاده می کنید، به راحتی می توانید وردپرس را به یک اپلیکیشن تبدیل کنید.

این موضوع در مورد افزونه ووکامرس برای سایت های وردپرس نیز صدق می کند که یک افزونه فروشگاهی است و اگر سایت فروشگاهی دارید می توانید به همین روش ووکامرس را به اپلیکیشن تبدیل کنید. بنابراین با قرار دادن هر محصول جدید در سایت خود، بدون نیاز به آپلود تصویر و توضیحات در اپلیکیشن، کاربر اپلیکیشن شما قادر خواهد بود با مراجعه آنلاین و ورود به اپ استور، محصولات جدید را مشاهده و خریداری کند.

C:\Users\Amin Izadinia\Desktop\طراحی-اپلیکیشن-فروشگاهی2.png

ویژگی های اپلیکیشن های فروشگاهی اَپمون

  • پایگاه داده کاربر

اپمون به شما این امکان را می دهد که با ارائه یک حساب واحد و حفظ اطلاعات کاربران، خرید و اطلاعات کاربری آنها در هنگام ثبت نام، بانکی جامع از مشتریان داشته باشید. بنابراین ابتدا می توانید اطلاعات جامعه هدف خود را به صورت جداگانه و با اتصال به سایت وردپرس (در صورت داشتن) جمع آوری کنید یا از امکانات این ماژول در اپلیکیشن برای ایجاد پرداخت های درون برنامه ای و موارد دیگر استفاده کنید. .

  • امنیت برنامه

اپمون از ویژگی های امنیتی قابل قبولی برخوردار است. با احتساب امکان اسکرین شات و اسکرین شات از صفحات اپلیکیشن توسط کاربران، می توانید آن را اصلاح کرده و از آن جلوگیری کنید. امکان محدود کردن کپی متن، وجود بارکدخوان در برنامه و پوشه های امن برای فروشگاه ها از دیگر ویژگی های امنیتی اپلیکیشن های طراحی شده توسط اپمون است.

  • پشتیبانی

با سپردن طراحی اپلیکیشن فروشگاهی خود به شرکت اَپمون، شما از یکسال پشتیبانی و بروزرسانی رایگان اپلیکیشن برخوردار خواهید.

  • خرید آسان

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که کالاها را به نمایش بگذارید تا مشتریان شما بتوانند تمام محصولات یا خدماتی را که ارائه می دهید مرور کنند. از طریق فروشگاه، مشتریان شما می توانند هر آنچه را که دوست دارند مشاهده، مرور و خرید کنند.

  • فیلترهای پیشرفته

هنگام جستجوی یک محصول در برنامه فروشگاه خود، مشتریان یا کاربران برنامه به راحتی می توانند فیلترهای پیشرفته مانند مواد، رنگ، اندازه و موارد دیگر را متناسب با ترجیحات خود انتخاب کنند. این کل تجربه کاربری را به سطح بالاتری می برد.

  • گزینه های پرداخت چندگانه

افزودن چندین گزینه پرداخت در برنامه خرید به کاربران امکان می دهد از طریق حالت پرداخت دلخواه خود هزینه را پرداخت کنند. این نه تنها آنها را راحت تر می کند، بلکه شانس تبدیل کاربران برنامه را بدون هیچ گونه اصطکاک افزایش می دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 18 بهمن 1400
چه کسب و کارهایی به نرم افزار CRM نیاز دارند؟

 

در این مطلب قصد داریم به چند سوال کلیدی در ارتباط با نرم افزار CRM پاسخ دهیم. اینکه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM چیست؟ مزایای CRM و استفاده از آن در کسب و کارها چه خواهد بود؟ و در نهایت اینکه آیا کسب و کار شما به نرم افزار CRM نیاز دارد یا خیر.

 

CRM چیست؟

برای پاسخ به سوالCRM چیست باید بگوییم که این کلمه مخفف عبارت مدیریت ارتباط با مشتری است. مدیریت ارتباط با مشتری به هر ابزار، استراتژی یا فرآیندی گفته می شود که به کسب و کارها کمک می کند تا اطلاعات مشتریان را بهتر سازماندهی کرده و به آنها دسترسی پیدا کنند. در این مطلب، مقصود ما از CRM، نرم افزار CRM یا همان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است.

 

مزایای کلیدی نرم افزار CRM

در حالی که مزایای CRM بسته به بخش یا صنعت  مورد نظر متفاوت است، شش مورد از مزایای CRM که بر هر کسب و کاری تأثیر می گذارند عبارتند از:

  • امکان گزارش گیری قابل اعتماد

  • داشبوردهایی که داده ها را به صورت بصری نمایش می دهند

  • بهبود پیام رسانی

  • خدمات پیشگیرانه

  •  افزایش بهره وری توسط اتوماسیون

  •  همکاری ساده سازی شده

 

نشانه هایی که کسب و کار شما به CRM نیاز دارد  

1- راندمان یا بازدهی پایین

فرآیندهای دستی، زمان قابل توجهی را هدر می دهند. راه های بهتری هم برای انجام کارها وجود دارد. یک نرم افزار CRM قادر است با خودکار کردن ورود داده ها و کارهای تکراری و با ذخیره کردن ارتباطات تیمی مرتبط با حساب در یک رابط مشترک و واحد (و نه زنجیره های ایمیل گیج گننده) جایگزین فرآیندهای دستی شود.

استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری نه تنها منجر به بهبود کارایی می شود، بلکه می تواند موفقیت فروش را نیز به میزان 41% درآمد بیشتر به ازای هر کارشناس فروش بهبود بخشد.

 

2- همکاری ضعیف بین بخش های مختلف

گاهی اوقات دپارتمان‌ها آنقدر غرق در کارهای روزمره خودشان می‌شوند که از عملکرد سایر بخش‌ها و تأثیر بخش های مختلف بر یکدیگر بی اطلاع می مانند. در چنین شرایطی در حالی که مشتریان یا مشتریان بالقوه در حال تعامل با کسب و کار شما هستند، ممکن است متوجه شوند که به اصطلاح به این طرف و آن طرف پاس داده می شوند و اطلاعات نادرست به آنها داده می شود زیرا هیچ کس کاملاً مطمئن نیست که چگونه باید نیازهای آنها را برطرف کند.

یک نرم افزار CRM به هر کسی در سازمان این امکان را می دهد که چرخه حیات و سابقه مکالمات هر مشتری یا سرنخ را ببیند و دقیقا بداند که چگونه باید نیازهای آنها را برطرف کند. این دید اغلب از طریق ویژگی های مختلف نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مانند داشبورد تیمی و قابلیت به اشتراک گذاری فایل انجام می شود.

 

3- عدم مسئولیت پذیری کارکنان

گاهی اوقات، کارشناسان فروش از پذیرفتن مسئولیت مشتریانی که به اصطلاح «از درز‌ها خارج شده اند» اجتناب می‌کنند. یا بدتر از آن، یک فرصت فروش مناسب را از دست می دهید زیرا هیچ کس مسئولیت تماس با سرنخ را بر عهده نگرفته است.

یک نرم افزار CRM به عنوان یک پایگاه داده متمرکز عمل می کند و داده های دقیقی را در مورد هر تعاملی که با مشتریان و سرنخ ها داشته اید ارائه می دهد. این به شما نشان می دهد که چه کسی، کجا و چه زمانی در مراقبت از مشتری کوتاهی کرده است. البته هدف این نیست که با انگشت به سمت کسی اشاره برویم، بلکه هدف داشتن یک تصویر واضح از پتانسیل های موجود برای بهبود و پیشرفت کسب و کار است.

 

 

4- رضایت مشتری پایین

باخرید نرم افزار CRM، می توانید رویکردی هدفمند برای مدیریت تجربه مشتری داشته باشید. به عنوان مثال، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری دانا به شما این امکان را می دهد مشتریانی که ارتباط از طریق موبایل و شبکه های اجتماعی را به ایمیل یا تلفن ثابت ترجیح می دهند، در یک گروه جداگانه طبقه بندی کرده و برای برقراری ارتباط با آنها از شیوه های موثر استفاده کنید.

 

5- فرصت های فروش از دست رفته

اگر به صورت دستی سرنخ های فروش خود را ردیابی می کنید، ممکن است فرآیند روشنی برای پرورش آنها نداشته باشید و در نهایت فرصت های فروش را از دست بدهید. یک نرم افزار CRM می تواند از طریق قوانین اتوماسیون به کارشناسان فروش زمان پیگیری سرنخ را یادآوری کرده یا اطلاع دهد. همچنین به دلیل در اختیار داشتن اطلاعات ذخیره شده و سوابق ارتباطی، می‌توانید به‌طور یکپارچه، برنامه‌های پرورش سرنخ را از همان جایی که متوقف شده اند، ادامه داده و به این ترتیب به رابطه‌ای که قبلاً ایجاد کرده‌اید، ارزش بیافزایید.

 

معرفی نرم افزار CRM دانا

نرم افزار CRM دانا تمامی امکانات مورد نیاز برای فرایندهای مدیریت فروش و خدمات مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد. برخی از امکانات اصلی نرم افزار CRM دانا عبارتند از:

  •  مدیریت عملیات فروش

  •  بانک اطلاعات مشتریان

  • توسعه کانال های فروش

  • اتوماسیون و مدیریت فرایندها

  •  خدمات مشتری

  • افزایش بهره وری

  •  گزارش گیری و تحلیل اطلاعات

  • سفارشی سازی

  • توسعه و یکپارچگی

 

 زمانی که جوانب مثبت و منفی استفاده از نرم افزار CRM را می سنجید، مهم است که ریسک های احتمالی گردش کار و فروش دستی را مد نظر قرار دهید. کار با نرم افزار CRM شما را در موقعیتی قرار می دهد که می توانید تعاملات بین بخش های مختلف را ساده سازی کنید، تجربه مشتریان تان را بهبود بخشیده و سفارشی سازی کنید، و در نتیجه افزایش بهره وری و درآمد را تجربه کنید.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 18 بهمن 1400
استعلام قیمت و خرید نهال گردو در کمتر از ۳ دقیقه

 

نهال گردو

شاید بسیاری از افراد علاقه مند به حوزه کشاورزی، تمایل داشته باشند قبل از خرید نهال گردو، به برسی قیمت نهال گردو بپردازند. در این مقاله ما قیمت انواع خرید نهال گردو را به نقل از آریا نهال جمع آوری کرده ایم. مشخصات و قیمت 5 رقم از بهترین ارقام نهال گردو را در ادامه این مطلب با شما به اشتراک می گذاریم پس لطفا تا انتها همراه ما باشید.

خرید نهال گردو؛ با توجه با شرایط جغرافیایی و اقلیمی مورد نظر، اگر زمین کشاورزی شما فاکتور های لازم جهت کاشت و پرورش را داشته باشد، می تواند یکی از سودآورترین و ایمن ترین گام های اقتصادی در کشاورزی و باغداری قلمداد شود.

قیمت خرید نهال گردو به طور کل چگونه تعیین می گردد؟

بگذارید شاید در ابتدا برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که معیار تعیین قیمت تمام شده ی یک نهال گردو چه مواردی می باشد. در این مورد می بایست چند عامل را در مورد تعیین قیمت نهال گردو با شما در میان بگذاریم.

پایه ی نهال گردوی خریداری شده، چه می باشد؟

 این به آن معناست که رقم مورد نظر شما، آیا نهال گردوی پیوندی می باشد یا از ارقام نهال گردوی بذری می باشد. مسلما نوع پایه ی نهال در عامل قیمت گذاری یکی از ارکان مهم محسوب می شود.

عامل مهم بعدی، سن نهال گردو می باشد

 اغلب سنی که انواع گردو به فروش می رسند، دو و سه سال می باشد. توصیه ی اغلب نهالستان ها خرید نهال دو ساله گردو می باشد زیرا ریشه های نهال هنوز گیرایی خود را از دست نداده و به ضخامت و سختی نرسیده است، در نتیجه بسیار زودتر در زمین کشاورزی جدید امکان رشد را کسب می نماید.

اما در مقابل، نهال گردو سه ساله، به نسبت بزرگ تر می باشد، اما کار هرس و کاشت را به نسبت سخت تر می کند.

برای جمع بندی لازم است بدانید که سن نهال هم یکی از عوامل مهم در قیمت خرید نهال گردو می باشد. خرید نهال گردو مثل دلار سود دارد، پس دقت حین خرید نهال بسیار مهم و ضروری می باشد.

عامل مهم بعدی، نهالستان فروشنده نهال گردو می باشد

 برخی از نهالستان های بزرگ و معتبر همانند آریا نهال، ارقام نهال های گردو را خودشان تولید و تکثیر می نمایند که مسلما در این بین، قیمت تمام شده ی نهال به نسبت بسیار پایین تر می شود، اما در مقابل برخی از افراد از واسطه ها نهال ها را برای فروش عرضه می نمایند که به طبع موجب گرانی ارقام نهال گردو می شود.

عوامل مهم دیگری همانند: نژاد، ایرانی یا خارجی بودن نهال هم در مورد تعیین قیمت نهال فاکتوری مهم محسوب می گردد. اما حال که با مهم ترین عوامل در تعیین قیمت نهال گردو آشنا شدیم، به معرفی و قیمت 5 نهال گردوی محبوب و پربار در ایران بپردازیم.

نهال گردو چندلر

اولین خرید نهال گردو پیوندی پربار در ایران، نهال گردو چندلر پیوندی

بی شک یکی از پرطرفدار ترین نهال گردو در ایران و جهان، نهال گردو چندلر پیوندی می باشد. این درخت گردو یکی از پربارترین و مقاوم ترین ارقام گردو در مناطق معتدل تا نسبتا سردسیر می باشد. با باردهی 300 کیلو به ازای هر درخت 10 ساله ی بالغ، توانسته دل بسیاری از کشاورزان را به دست بیاورد.

قیمت نهال گردو چندلر پیوندی در پاییز 1400، عددی بین 240.000 تا 250.000 هزار تومان بسته به تعداد، قیمت گذاری شده است.

دومین نهال گردوی محبوب در ایران، نهال گردو فرنور پیوندی

یکی از محبوب ترین ارقام نهال گردوی پیوندی در کشور فرانسه، بی شک نهال گردو فرنور می باشد. این درخت گردو در مناطق سردسیر به عنوان درختی معجزه آسا با باردهی بی نظیر یاد می شود. از محبوبیت این نهال می توان به مغز گردوی سفید و چرب آن اشاره داشت که ارزش اقتصادی ان را بالاتر برده است.

 درخت گردو فرنور همانند چندلر از باردهی 300 کیلویی برخوردار است و بهترین رقم در مناطق سردسیر به عنوان درخت گردویی دیرگل شناخته می گردد.

قیمت یک نهال گردو فرنور، در آذر ماه 1400 ، قیمتی مابین 240.000 تا 250.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

سومین نهال گردو پرطرفدار در ایران، نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا نهال

از ویژگی های بارز نهال گردو ژنوتیپ آریا همین بس که خودگردافشان می باشد. این به آن معناست که با کاشت این نهال گردو، به هیچ عنوان نیاز به رقم گردافشان نخواهید داشت و گل های نر و ماده، هر دو بر روی یک شاخه قابلیت رشد را خواهند داشت.

 باردهی بسیار مناسبی دارد اما سایز گردوی آن به نسبت چندلر و فرنور کمی ریز تر می باشد. پایه بذری می باشد و به همین علت قیمت بسیار مناسب و اقتصادی به خود اختصاص داده است.

جالب است بدانید قیمت نهال گردو ژنوتیپ برتر آریا به ازای هر راس، در آذر ماه 1400 ، 140.000 تا 150.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

نهال گردو

چهارمین نهال گردوی پر فروش در بازار نهالستان گردو آریا، نهال گردو خوشه ای

بی شک از زمان دیرباز تا اکنون، یکی از پرطرفدار ترین انواع گردو در ایران، درخت گردو خوشه ای بوده است. این درخت گردو یکی از ارقام قدیمی باغات گردو محسوب می گردد و دلیل محبوبیت آن، باردهی در هر شاخه آن هم به صورت متمرکز یا اصطلاحا، خوشه ای بوده است.

 این درخت گردو از ارقام پایه بذری محسوب می گردد و باردهی بسیار مناسبی دارد.

قیمت هر راس نهال گردوی خوشه ای، در آذر ماه 1400، عددی مابین 140.000 تا 150.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

پنجمین نهال گردوی لاکچری و خاص در ایران، نهال گردو پکان

و در انتها به یکی از خاص ترین مغزهای گردوی ایران و جهان رسیدیم، نهال گردوی آمریکایی پکان، یکی از بهترین ارقام گردو در مناطق گرمسیر که به کشاورزان امید و انگیزه ی دوباره را بخشیده است.

مغز گردی پکان یکی از جذاب ترین و کمیاب ترین گردوهای جهان محسوب می شود که با باردهی فوق العاده و مقاومت بی نظیر در مناطق گرمسیر، مورد توجه کشاورزان مناطق گرمسیر قرار گرفته است.

نهال گردوی پکان از ارقام زودگل باغات گردو محسوب می شود و تنها مناسب استفاده در آب و هوای گرمسیر می باشد.

قیمت نهال گردو پکان آمریکایی به ازای هر راس آن عددی مابین 340.000 تا 350.000 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

انتخاب نهالستانی مطمئن جهت خرید نهال گردو با خرید از آریا نهال

زمان کشاورز، هزینه ی احداث باغ گردو، فراهم آوردن نیروهای مورد نیاز نگهداری از باغ، سمپاشی، هرس، آبیاری و.. بی شماری از زحماتی را که یک باغدار به دوش می کشد، در گرو خرید نهال گردوی سالم و اصل می باشد.

 آریا نهال (ariyanahal.ir) با ضمانت واقعی بازگشت کالا، گواهی قرنطینه و مجوز های لازم از جهاد کشاورزی، توانسته سالانه سهم بزرگی از فروش نهال گردو را به خود اختصاص دهد. کافیست تنها نام برند آریا نهال را سرچ کرده و وارد وب سایت شده و به مشاهده مشخصات بیش از 200 رقم نهال به همراه قیمت بپردازید. همچنین جهت تمایل به دریافت مشاوره ی رایگان در رابطه با خرید نهال، می توانید مستقیما با شماره تماس (09143336024) ارتباط بر قرار نمایید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 14 بهمن 1400
پیچ آلنی

پیچ نوعی اتصال است که به صورت استوانه ای رزوه می شود که معمولاً از فلز یا فولاد ساخته می شود که سطح استوانه ای پیچ را احاطه کرده است. موارد استفاده پیچ ها را گاهی در سطح فرو می کنند تا نوک رزوه ای تیز داشته باشند، گاهی پیچ ها با مهره مناسب در نری و مادگی برای اتصال قطعات به یکدیگر، انواع مختلفی از سرپیچ ها یا به اصطلاح پیچ ها وجود دارد، پیچ ها بسیار زیاد هستند. کاربردها در زندگی روزمره و دامنه آنها، کاربرد آنها در صنعت و زندگی انسان بسیار گسترده است، مانند استفاده از پیچ در پریزهای برق یا استفاده از پیچ در پالایشگاه های صنعتی یا استفاده از پیچ در صنعت پزشکی یا استفاده از پیچ. در صنعت خودرو طیف گسترده ای از پیچ ها مانند سر شش گوش، سر شش گوش، سر مته، اتاق، سر استوانه ای، سر گنج، خروس، چوب، ام دی اف، سر مربع و غیره.

پیچ آلنی

پیچ آلنی یا پیچ آلن یک استوانه رزوه ‌دار است که از آچار آلن برای بسته و باز کردن استفاده می‌کند که گل پیچ آلنی گاهی به صورت خزینه ، سرگرد و مغزی می باشد.

 

جنس پیچ آلنی 

جنس پیچ آلنی از فلزمی باشد که در سه گرید 8.8، 10.9 و 12.9 یا استیل در دو گرید 304 و 316 ساخته شده است که تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

استانداردهای تولید پیچ ??آلنی

استانداردهای مختلفی برای تولید و استفاده از پیچ های آلن مانند astm، din یا iso وجود دارد. برخی از رایج ترین استانداردهای مورد استفاده برای پیج آلنی به شرح زیر است:

 

1- پیچ آلن با سر 912 یا ISO 4762

 

2. پیچ آلن سرصاف (تخت) din 7991  یا ISO 10642

 

3. پیچ آلن سرگرد 7380 یا ISO 7380

 

4. پیچ آلن مغزی din 916 یا iso 4026

 

موارد مصرفی پیچ آلنی

پیچ های آلن معمولا در مواردی که امکان استفاده از آچار و پیچ گوشتی وجود ندارد استفاده می شود و کاربرد اصلی این نوع پیچ ها در قطعات و دستگاه های صنعتی می باشد.

 

استفاده پیچ آلن در اتصالات

 

اتصالات مورد استفاده در کنار پیچ آلن شامل مهره های شش گوش و واشر تخت می باشد.

فروشگاه اینترنتی صنعت گستر سامان پیچ عرضه کننده و توزیع کننده انواع پیچ آلن در سایزهای مختلف می باشد

برای اطلاعات بیشتر و قیمت پیچ آلن با فروشگاه صنعت گستر سامان تماس بگیرید. 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 11 بهمن 1400
فروشگاه دوخت لند

شیرین مد آماده سفارش دوخت لباس عمده برای تمامی مغازه داران ، فروشگاه ها ، مزونهای و سازمانها … می باشد که می توانید با خواندن این مطب از شرایط و ویژگی های این قابلیت بهره مند شوید ما با بالاترین کیفیت دوخت و پارچه تمامی سفارشات شما را انجام خواهیم داد و این اطمینان را خواهیم داد اولین سفارش شروع همکاری مداوم ما باشد.

 

خرید همیشه پروسه زمان گیریه و علاوه بر اون مشکلات دیگه هم با خودش به همراه داره.

فروشگاه دوخت لند امروزه با پیشرفت علم و تکنوازی و دسترسی به شبکه های اجتماعی و امکان خرید آنلاین خیلی از این مشکلات برطرف شده و خرید از راه دور امکانپذیره

پیدا کردن پخش ها و تولیدی های مختلف و دیدن مدل هاشون برای انتخاب بهترین مدل پروسه زمان بر و وقت گیری هست ولی در عوض شما

به راحتی می توانید در شبکه های اجتماعی عضو شده و به راحتی مدل ها رو ببینید، انتخاب کنید و سفارش بدید که براتون به هر کجا که هستید ارسال بشه و بدون حضور خودتون به راحتی از طریق اینترنت بدون اتلاف وقت خریدتون رو انجام بدید. تولیدی دوخت لند

 

یکی از دغدغه های مغازه داران و مسئولین فروشگاه های بزرگ خرید سر فصل برای فروشگاه هاشون هست که باید بین پخش های مختلف بگردن تا مدل های جدید رو ببینن و بهترین مدل ها رو از بینشون انتخاب کنن و بتوانند ویترین خوبی بزنند و مشتری جذب کنند، این مستلزم گذاشتن کلی وقت و زمان و انرژیه

ما سعی کردیم به نوبه خودمون این پروسه رو برای مشتریان عزیزمان و عزیزانی که قراره مشتری ما باشند در آینده آسان کنیم.

مدل های جدید رو پس از تولید بلافاصله عکاسی کرده و با توضیحات کامل روی سایت قرار میدهیم تا شما عزیزان بتوانید به صورت آنلاین و راحت از هر جایی که هستید خرید خودتون رو انجام بدید تا براتون ارسال بشه.

آماده همکاری با بیمارستان ها و زایشگاه ها برای تولید انبوه سرهمی های پنبه بیمارستانی و لباس کودک هستیم.لباس خواب زنانه دوخت لند

 

تمامی مدل های مد نظرتان را می توانیم به صورت انبوه براتون تولید بشه و در اسرع وقت بهتون تحویل بدهیم.

انواع لباس های نوزادی و سیسمونی، سرهمی، سرهمی با بلوز، بلوز و شلوار، بادی، بادی شلوار، ساپورت، کلاه، دستکش، لباس نوزاد، پیراهن، سارافن و کت، تونیک و شلوار، مانتو نوجوان، و … قابل سفارش به ما برای تولید عمده هستند.

برای تولید مانتو هم برای سفارش عمده می تونید روی تیراژ هر مدل رو بالای 5 تا سفارش بدید.

 

با توجه به نوسانات ارز و سخت شدن واردات برای بسیاری از مغازه دارانی که قبلا اکثر اجناس فروشگاه خود را از کشور ترکیه و چین وارد میکردند بسیاری از مغازه داران برای خرید در داخل کشور اقدام میکنند و سعی میکنند اجناس را با کیفیت خوب و قیمت مناسب از همین جا تهیه کنند.

تعدادی از مشتریان ما اقدام به سفارش تولید نمونه های موفق خود در نمونه های خارجی کرده اند و ما تعهد داریم که سفارشات رو طبق نمونه و با بهترین کیفیت پارچه داخلی و بهترین کیفیت چاپ و گلدوزی مطابق نمونه خارجی تحویل بدهیم.

از مزایای تولید داخلی قیمت مناسب، زمان کوتاه در تحویل سفارش، و تولید در تیراژ دلخواه، انتخاب جنس پارچه و رنگ پارچه توسط مشتری می باشد.

نکات سفارش دوخت لباس عمده

قرار است شما شخصی باشید که تصمیم می گیرید مشتری ها چه چیزی را در قفسه فروشگاه تان ببینند پس باید براتون مهم باشد که چه لباس هایی در فصل آینده در اصطلاح مد هست و یا بیشتر توجه مشتریان را جلب میکند.

شما برای خرید لباس همیشه یک فصل زودتر اجناس خود را خریداری می کنید پس باید در جریان ترند های روز دنیا باشید و بدانید که در فصل آینده چه چیزی بیشتر فروش میرود و باتوجه به فصل گرما و سرما انتخاب های متفاوتی دارید. در فصل پاییز و زمستان رنگ های گرم تر و فصل بهار و تابستان رنگ های روشن تر و پاستیلی بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد.

دقت کنید که شما یک فروشنده هستید و اگر در انتخاب ها تون برای خرید لباس دقت نکنید ضرر زیادی در این بازار رقابتی متحمل می شوید پس باید یک قدم از رقبایتان جلوتر باشید.

شناخت پارچه، جنس، دوام و کیفیت آن برای شستشو بسیار در انتخاب لباس مهم است و مهمتر از همه داشتن مشتریانی وفاداره که به کیفیت و جنس لباس های شما ایمان دارند و همیشه اولین گزینه برای خرید های بعدی شون هستید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 11 بهمن 1400
کتابهای آموزشی بازار مالی

ارز دیجیتال شکل جدیدی از دارایی‌های دیجیتال است که که با پروتکل‌های رمزگذاری‌شده طراحی می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی ارز دیجیتال کتابهای آموزشی بازار مالی در غیرمتمرکز بودن آن است؛ به این معنی که هیچ نهاد، گروه یا سازمانی آن‌ها را کنترل نمی‌کند. در عوض به شبکه‌ای وسیع و گسترده نیاز است تا ارزهای دیجیتال در بستر آن تبادل شوند. فناوری بلاک‌چین (Blockchain) به عنوان هسته مرکزی این شبکه گسترده، نقش مهمی را بازی می‌کند. یکی از مزایای این شبکه غیرمتمرکز، این است که تمام تراکنش‌هایی که از سوی کاربران صورت می‌گیرد، در بلاک‌هایی ثبت می‌شود و همه از آن خبر دارند. هر تراکنش جدیدی که قرار است در سیستم ثبت شود، باید مورد تایید تمام کاربران  شبکه قرار بگیرد؛ بنابراین می‌توان گفت که امکان ایجاد تغییر در اطلاعات ثبت‌شده در بلاک‌ها و دستکاری آنها وجود ندارد.

بیتکوین چیست؟

بیتکوین اولین و بزرگترین ارز رمزنگاری شده از نظر محبوبیت و حجم معاملات است. رمز ارز در بین مردم با اسم ارز دیجیتال شناخته می‌شود. مفهوم و جزئیات عملیاتی بیتکوین را فرد یا نهاد ناشناخته‌ای به نام ساتوشی ناکاماتو در سال 2008 در مقاله‌ای مربوط به آن به طور مختصر شرح داده است. شاید کمتر کسی باشد که اسم بیتکوین را نشنیده باشد و اطلاعاتی راجب آن نداشته باشد، امروزه بیتکوین به یکی از با ارزش‌‌ترین ارزهای دیجیتال تبدیل شده است به خصوص زمانی که قیمت 64هزار دلار را تجربه کرد.کسانی که در حوزه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند می‌دانند که بیتکوین مادر رمز ارزها است و اولین رمز ارزی بود که با استفاده از شبکه بلاکچین انقلابی در عرصه مالی و پولی ایجاد کرده است.همه چیز از سال 2008 و انتشار مقاله‌ای که نوعی پول الکترونیک به نام بیتکوین در آن معرفی شده بود آغاز شد. هویت ناشناسی به نام ساتوشی ناکاموتو آغازگر انقلابی بود که سال‌ها بعد به تیتر اول رسانه‌ها تبدیل شد و اقتصاددانان را به بحث‌های نظری گسترده درباره آن وادار کرد.  بیتکوین در سال 2009 ایجاد شد که همانطور که گفته شد در وایت پیپری که توسط ساتوشی ناکاموتو که همچنان هویت این شخص یا سازمان پنهان باقی مانده است توضیح داده شد.بیتکوین نوید ظهور انقلابی در پرداخت و معامله می‌باشد. بیتکوین دقیقا کاری با بانک‌ها خواهد کرد که ایمیل با نامه کرد و برخلاف ارزهای فیاتی که توسط دولت‌ها ارایه می‌شود به صورت غیرمتمرکز کنترل می‌شود. به عبارتی بدون پشتوانه است و پشتوانه بیتکوین اعتماد مردم می‌باشد و توسط هیچ ارگان یا دولت یا موسسه‌ای کنترل نمی‌شود و توسط مردم اداره می‌شود.  بیتکوین نوعی ارز دیجیتال است که می‌توانید با آن خرید کنید، سفارش‌ آنلاین انجام دهید، به هر کسی که دوست دارید در هر نقطه از جهان پول بفرستید یا حتی آن را به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری در نظر بگیرید. بیتکوین نوعی ارز رمزنگاری شده است. هیچ بیتکوین فیزیکی وجود ندارد، فقط تعادل موجود در یک دفتر عمومی یا همان لجر است که همه به آن دسترسی شفاف دارند. تمام معاملات بیتکوین توسط مقدار زیادی قدرت محاسباتی تأیید می‌شود. بیتکوین توسط هیچ بانک یا دولتی صادر نمی‌شود یا از آن پشتیبانی نمی‌شود و بیتکوین‌های فردی نیز به عنوان یک کالا ارزش ندارند. علی رغم اینکه قانونی نیست، بیتکوین بسیار محبوب است و صدها ارز رمزپایه دیگر را راه اندازی کرده است که در مجموع به آنها آلتکوین گفته می‌شود. بیتکوین معمولاً به اختصار BTC شناخته می‌شود. به طور خلاصه هدف پیدایش بیتکوین انتقال و یا ذخیره امن پول است. از همین جهت آن را می‌توان یک سیستم پرداخت و بانکداری دیجیتال امن دانست. بیتکوین در واقع کنترل واقعی پول را به دست خود افراد برگردانده و با کلمه عبور ویژه‌ای که کلید خصوصی نام دارد، تنها مالکین این کلیدها قادر به خرج کردن و انتقال بیتکوین‌ها خواهند بود. اگر در اطرافیان خود کسی را می‌‌شناسید که درباره بیتکوین و مسائل مربوط به آن زیاد صحبت می‌کند، احتمالا این سوال برای‌تان پیش‌ آمده که «آیا باید من هم بیتکوین بخرم و از قافله جا نمانم؟». تنها یک نگاه به نمودار همیشه صعودی این ارز دیجیتال در تاریخ چند ساله‌اش کافی است تا شما را به این فکر وا دارد که بیتکوین امروز، همواره ارزشمندتر از دیروز است. اما این یک تفکر اشتباه است و می‌تواند شما را به دردسر هم بیاندازد. معمولا این موضوع در میان مردم و رسانه‌ها زمانی داغ می‌شود که قیمت بیتکوین به صورت شدید افزایش می‌یابد. چنین افزایش‌های قیمتی طیف جدیدی از مردم را با این پدیده آشنا می‌کند و تعداد بسیاری از آن‌ها در اوج قیمت اقدام به خرید می‌کنند. نتیجه چنین موج خریدی همانطور که بارها مشاهده شده، تجربه ضررهای هنگفت و از دست دادن سرمایه‌های زیاد بوده است.

 

چند وقتی است که ارزهای دیجیتال بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته‌اند و از محبوبیت بیشتری هم برخوردار شده‌اند. در این بین احتمالا کلمه‌های « تریدینگ » و « ماینینگ » هم زیاد به گوش شما خورده است. تریدینگ در واقع به خرید و فروش و مبادله ارزهای دیجیتال با هم گفته می‌شود اما ماینینگ به چه معنی است؟ شاید اولین بار با شنیدن کلمه ماینینگ (Mining) ناخودآگاه به یاد کلنگ و کار سخت در معدن بیافتید. در این حالت باید بگوییم این فکر خیلی هم بیراه به نظر نمی‌رسد! ماینینگ در واقع به معنای «استخراج» است؛ همان‌طور که در دنیای فیزیکی، مقدار محدودی طلا در معادن وجود دارد و آن را با انجام کار سخت و پرداخت هزینه بالا استخراج می‌کنند، در مورد بعضی از ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین هم، به همین شکل است. آموزش نصب و استفاده از والت یا کیف پول

 

ماینر چیست؟ 

به تجهیزاتی که برای استخراج رمزارز یا همان فرآیند ماینینگ استفاده میشود ماینر میگویند

  • ریگهای ماینر: در واقع با استفاده از کارتهای گرافیک و یا هارد دیسک و یا سی‌پی‌یو برای استخراج استفاده میشود. ریگهای گرافیکی توانایی استخراج تمای ارزها را دارند.

  • ایسیک‌ها: این نوع ماینر به صورت پکیج آماده با کاربری فقط ماینینگ ساخته میشوند و قابلیت استخراج ارزهای فقط یک الگوریتم یا فقط چند نوع خاص را دارد

از آنجا که ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین ماهیت غیرمتمرکز دارند و هیچ سازمانی کنترل آن را بر عهده ندارد، بنابراین برای کار کردن شبکه و تامین امنیت‌ آن نیاز است تا افرادی از سراسر دنیا این شبکه را زنده نگه دارند و سرویس‌ها و خدماتی را در اختیار شبکه قرار دهند. به این سرویس و خدمات، استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال گفته می‌شود. افرادی که در این امر مشارکت می‌کنند را ماینر می‌گویند. استخراج در دنیای ارزهای دیجیتال با حل مسائل پیچیده ریاضی انجام می‌شود که بسته به شبکه مورد نظرمی‌توان از سیستم‌های مجهز به پردارنده‌های گرافیکی یا کامپیوترهای قدرتمند (ASIC) بهره برد. در این فرآیند، تراکنش ارزهای رمز نگاری شده، تایید می‌شود و در بلاک‌های مشخص ثبت می‌شود. با تشکیل هر بلاک جدید، پاداش‌هایی میان اعضای شبکه تقسیم می‌شود. این پاداش‌ها به نوعی باعث تولید ارزهای دیجیتال می‌شود و به موجودی در گردش آن ارز دیجیتال اضافه می‌شود. با توجه به قدرت پردازش بسیار زیادی که برای استخراج یک بلاک نیاز است، ماینرها به گروه‌های استخراج ارز می‌پیوندند تا با مشارکت همدیگر، بتوانند بلاک‌های بیشتری استخراج کنند. به این گروه‌های استخراج، اصطلاحا استخر  (Pool)گفته می‌شود. هرچقدر تعداد ماینرها بیشتر شود، امنیت و پایداری شبکه افزایش می‌یابد اما از طرف دیگر، سختی استخراج آن هم بالاتر می‌رود.

برای ماینینگ به چه تجهیزاتی نیاز است؟

برای استخراج بعضی از ارزهای دیجیتال می‌توان از کارت گرافیک (GPU) استفاده کرد. برای این منظور از سیستم‌هایی می‌توان استفاده خرید ماینرکرد که به چندین کارت گرافیک مجهز شده‌اند که با نام ریگ ماینینگ (Mining Rig) هم شناخته می‌شود. از طرفی در حال حاضر برای استخراج بیت‌کوین، سیستم‌های خانگی و حتی سیستم‌های گران‌قیمت و پیشرفته که برای کارهای گرافیکی و بازی کامپیوتری است، صرفه اقتصادی ندارد. برای استخراج بیت‌کوین از دستگاه‌هایی مخصوصی استفاده می‌شود که با نام ایسیک (ASIC) شناخته می‌شوند. سرعت حل مسائل در ایسیک‌های موجود در بازار، متفاوت است. این سرعت با واحد Hash Rate اندازه‌گیری می‌شود و هر چقدر این عدد بزرگ‌تر باشد، به این معنی است که دستگاه ایسیک مورد نظر، سرعت بیشتری در حل مسائل پیچیده دارد. در نتیجه می‌تواند درآمد بیشتری از استخراج ارز دیجیتال به‌دست آورد. جهت خرید تجهیزات ماینینگ بر روی لینک کلیک نمایید.

آیا استخراج بیت‌کوین سودآور است؟

برای محاسبه سود حاصل از استخراج بیت‌کوین، باید به موارد متعددی توجه داشت. این موارد شامل قدرت دستگاه استخراج و قیمت آن، مصرف انرژی و هزینه‌ برق، سختی استخراج، کارمزد استخر، قیمت بیت کوین و عواملی از این قبیل می‌شود. دستگاه‌های استخراج در مدل‌های گوناگون و تحت برندهای متنوعی در بازار وجود دارند. قدرت محاسبات هر کدام از دستگاه‌های ایسیک (ASIC) متفاوت است و با واحد اندازه‌گیری Hash Rate مشخص می‌شود. میزان هش می‌تواند به صورت مگاهش بر ثانیه (MH/s)، گیگاهش بر ثانیه (GH/s)، تراهش بر ثانیه (TH/s) و حتی پتاهش بر ثانیه (PH/s) اندازه‌گیری شود. اگر فاکتور مصرف انرژی و تعرفه برق را در نظر نگیریم، هرچه یک دستگاه، هش‌ریت بیشتری داشته باشد، سودآوری آن هم بالاتر است. به هر حال برای راه‌اندازی این دستگاه‌ها به برق نیاز است و هزینه آن باید از درآمد استخراج ارز کم شود. بنابراین هنگام تهیه‌ یک دستگاه استخراج باید توان مصرفی آن را هم در نظر گرفت؛ چراکه هزینه‌ برق مصرفی دستگاه، می‌تواند نقش نرخ هش را در سودآوری از بین ببرد و حتی باعث ضرر شود.

وب‌سایت‌های زیادی هستند که با استفاده از ماشین حساب آنلاین می‌توانند با محاسبه میزان سودآوری، کار را برای ما آسان‌تر کنند. از جمله این وب‌سایت‌ها می توان به سایت‌های cryptocompare.com ، whattomine.com  و Asicminervalue.com اشاره کرد. فراموش نکنید ماشین حساب‌ها درآمد را براساس قیمت و سختی استخراج لحظه‌ای بیت کوین و یا سایر ارزها محاسبه می‌کنند و اگر قیمت یا سختی در آینده تغییر کند، درآمد شما و زمان بازگشت سرمایه هم تغییر خواهد کرد.

دستگاه‌های ایسیک ماینینگ

در مقابل ماینرهای مبتنی بر GPU، که به ریگ ماینینگ معروف هستند، دستگاه‌های خاص منظوره (Special Purpose) و یکپارچه دیگری وجود دارند که مبتنی بر CPUخرید دستگاه استخراج ارز دیجیتال بوده و عموما برای استخراج بیت‌کوین استفاده می‌شوند؛ این دستگاه‌ها ASIC نامیده می‌شوند. . هر چند در سال‌های اخیر، تولید ایسیک‌های استخراج اتریوم و دیگر ارزهای دیجیتال نیز رشد قابل توجهی داشته است. سرآمد کارخانه‌های سازنده ایسیک، شرکت چینی Bitmain است که مدل‌های متنوع با ویژگی‌های منحصر بفرد را به بازار ارائه کرده است.

سیستم استخراج ارز، اساسا به سیستم‌های کامپیوتری اشاره دارد که برای استخراج بیت کوین به کار می‌روند. دستگاه ریگ می‌تواند یک ماینر (معدنچی) اختصاصی و خاص‌منظوره باشد که هدف آن مایننیگ و استخراج ارز است و یا ممکن است یک رایانه باشد که به عنوان یک سیستم بازی (Gaming) طراحی و اسمبل شده و می‌تواریگ ماینینگن از آن برای استخراج ارز نیز استفاده کرد. استخراج ارز، بطور خلاصه به معنی انجام عملیات رمزنگاری ارزهای دیجیتال (cryptocurrency) در یک زنجیره بلوک (Blockchain) است. ریگ مایننیگ غالبا برای استخراج ارز اتریوم Ethereumبکار می‌رود؛ یعنی استفاده از یک یا مجموعه‌ای از پردازنده‌های گرافیکی که برای رمزنگاری (Hash) ارز اتریوم استفاده می‌شود. برای شروع، ریگ مایننیگ نیاز به پردازش زیادی دارد. این پردازش حجیم، از طریق پردازنده گرافیکی یا واحد پردازش گرافیکی (GPU) تأمین می‌شود که معمولا برای ساخت گرافیک سه بعدی برای بازی‌های ویدیویی استفاده می‌شود. مایننیگ ممکن است با CPU ها و از طریق پیوند دادن نرم‌افزار و سخت‌افزار در رایانه‌ها انجام شود. GPU ها برای انجام وظایف مشابه به طور مکرر مورد استفاده قرار می‌گیرند و استفاده‌ی مکرر باعث می‌شود که گزینه‌ی مناسب‌تری برای رمزنگاری در شبکه‌های بلاک‌چین باشند. تا همین چند وقت اخیر، GPU‌ها فقط برای کاربرد بازی رایانه‌ای، برای گیمرها ساخته می‌شدند، اما با افزایش تعداد ماینرها، کارخانه‌های سازنده‌ی کارت گرافیک نیز به سمت تولید کارت‌های گرافیک برای ماینینگ روی آوردند و استقبال ماینرها باعث کاهش کارت‌های گرافیک در بازار شده است. پس از تأمین کارت گرافیک، به منبع تغذیه (Power) و مادربرد نیاز است تا بتوان از قابلیت و قدرت کارت‌های گرافیکی به طور همزمان استفاده کرد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 10 بهمن 1400
راهنمای انتخاب آتلیه کودک

وقتی برای اولین بار وارد خانه اقوام یا دوستان خود می شویم، شاید یکی از چیزهایی که برای همه ما جالب است عکس ها و افراد داخل آن باشد.
عکس هایی که نشان دهنده احساسات زیبا و واقعی، خنده ها و در آغوش گرفتن اهالی این خانه است. مثلاً تصویری از مادری که بچه‌ها را در آغوش می‌گیرد یا پدری که بیننده‌ای شیرین با لبخندی سرشار از عشق است، در تمام نماهای پر از احساس، زیبایی و آرامش.
اولین سوالی که اینجا میپرسی اینه که این عکس رو کجا گرفتی؟! این یک نمونه از کار آتلیه کودک است، اما آیا کافی است؟ اگر آتلیه کودک آن ها خیلی دور باشد یا از برخورد پرسنل راضی نباشند یا محیط کثیف باشد یا ... آیا باز هم انتخاب شما خواهد بود؟ در اینجا می خواهیم با ارائه ده نکته ساده شما را در انتخاب آتلیه کودک راهنمایی کنیم.
 

یک آتلیه کودک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

ما در اینجا قصد داریم به شما راهنمای انتخاب آتلیه کودک را ارائه دهیم که به همین منظور در ابتدا لازم است که شما با ویژگی های آتلیه کودک آشنا باشید تا بتوانید انتخابی هوشمندانه و عاقلانه برای محل عکاسی کودک دلبندتان داشته باشید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا ویژگی های آتلیه کودک مناسب را به شما معرفی نماییم.

نظافت آتلیه کودک

اولین و مهمترین نکته برای یک آتلیه عکاسی کودک نظافت است، بچه ها بسیار حساس هستند و باید مراقب باشیم آتلیه ای را انتخاب کنیم که در حین عکسبرداری اگر می خواهد چیزی را لمس کند نگوییم کثیف، میکروب یا آلودگی است. چیزهای دیگر. . که برای شما و کودک سردرگمی ایجاد می کند ... به قولی در آتلیه کودک باید خیلی راحت عمل قلب باز انجام داد و در این حد نظافت رعایت شود

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 9 بهمن 1400
اهنگ های شاد جدید با لینک دانلود

 

مرجع آهنگ شب یلدا به عنوان بلندترین شب سال، یکی از قدیمی ترین جشن هایی است که سال هاست در کشور ما جشن گرفته می شود. شبی که در آن اقوام و آشنایان به دور هم جمع می شوند و مثل تمام جشن های ایرانی، خانواده در آن از اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد.

امروز ما مجموعه ای از بهترین آهنگ های شب یلدا که توسط خوانندگان ایرانی خوانده شده است را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. آهنگ های جدید و قدیمی که همه ساله توسط خوانندگان مطرح کشورمان خوانده می شود و برخی از آن ها در خاطره ی تک تک ضبط شده است. کالکشن قرار گرفته می تواند یک خاطره بازی خوب برای شب های یلدا باشد و البته که می تواند روی کلیپ های ویدئویی که شما می سازید هم استفاده گردد و رضایت مخاطبین شما را به همراه داشته باشد.

دانلود اهنگ پاپ قدیمی موسیقی ترکمنی یکی دیگر از انواع آهنگ های ایرانی می باشد که در ایران و افغانستان و ترکمنستان رواج دارد. این نوع موسیقی سال هاست که به عنوان یکی از ژانرهای سنتی موسیقی شناخته می شود و هم در ایران و هم در خارج از ایران طرفداران زیادی را به خودش جذب کرده است.

 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 3 بهمن 1400