کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج ویژگی ها و گردشگری خوب یا بد

کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج دیگر مانند گذشته سرسبز نیست مردم شهر یاسوج هم که فقط سر در گوشی موبایل دارند حتی هنگام خرید و فروش هم در اینترنت هستنداما چرا کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج دیگر مانند گذشته سرسبز نیست ؟

 مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد : اگه یه زمانی به شهر یاسوج یا دهدشت یا گچساران و یا سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کردید و از مکان های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی شده بازدید کردید اما با یه منظره کاملا متفاوت از آنچه که در تصویر می بینید مواجه شدید خونسرد باشید و بی ادب نشید.درسته که ممکنه کیلومترها راه رو طی کرده باشید تا به این استان برسید اما این نکته رو هم فراموش نکنید همونطور که آدم ها تغییر می کنند طبیعت استان کهگیلویه و بویراحمد هم ممکنه تغییر کنه یا تخریب بشه باید واقع بین باشیداعتراض تون را به گوش مسئولین استان برسونید به هر نحوی که میتونید مثلا از طریق شبکه های اجتماعی چون مردم یاسوج فقط سرشون تو گوشی موبایله.

 

کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج ویژگی ها و گردشگری خوب یا بد

بگذارید زبان عامیانه را کنار بگذاریم
در تغییر و تخریب طبیعت که جوابی هم برایش وجود ندارد خیلی چیزها ممکن است دخیل باشید یکی از موارد به فرهنگ مردم آن منطقه بر میگرددنباید انتظار داشته باشید که فرهنگی که در بین مردم تهران یا اصفهان یا تبریز وجود دارد دربین مردم کهگیلویه و بویراحمد هم وجود داشته باشدهمانگونه که فرهنگ مردم تهران با فرهنگ مردم شهری مثل مونیخ آلمان کاملا متفات استفرهنگ ها متفاوت اند یکی لر یکی ترک یکی کرد و... فرهنگ ها می توانند روی طبیعت تاثیر منفی بگذارندباید واقع بین باشید!

 

طبیعت رنگ باخته استان کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج

شاید این یک جواب برای این سوال باشد که :

چرا کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج دیگر مانند گذشته سرسبز نیست ؟

به هر حال طبیعت قرار نیست همیشه رنگ سبز و یا شادی داشته باشد گاهی هم رنگش زرد می شود و گاهی سیاه در بحث طبیعت و گردشگری و مکان های دیدنی و گردشگری خیلی از استان های ایران طبیعت و جاذبه های بیشتری از استان کهگیلویه و بویراحمد دارند و خودشان قطعه ای از طبیعت بهشتی دارند اما اینکه چرا استان کهگیلویه و بویراحمد را پایتخت طبیعت ایران می نامند شاید برایتان عجیب باشد البته شاید این از مسائلی باشد که جوابی برایش وجود نداشته باشدباید واقع بین باشید!

 گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

قبل از مسافرت به شهر یاسوج یا استان کهگیلویه و بویراحمد این نکات را بدانید

اما اگر قصد خرید در شهر یاسوج و منطقه بویراحمد و به طور کلی استان گهگیلویه و بویراحمد را داشته باشید توضیحاتی به شما می گویم شاید برایتان مفید باشد :

نکته اول قبل از هر چیز به برنامه دیوار شهر یاسوج یک سر بزنید

تا قیمت اجناس مختلف را در شهر یاسوج و دهدشت و گچساران تا حدی بدانید.

روز نیوز 24 : کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

نکته دوم گوشی موبایل در یاسوج خیلی گرانتر از دیجیکالا و تهران است

افراد جامعه امروزی فقط یک چیز را می شناسند و آن هم گوشی موبایل شان استدر همه جای ایران از جمله شهر کوچکی چون یاسوج ، به هر که نگاه کنید متوجه این قضیه خواهید شد و همه هم بر آن واقف هستیمالبته حق هم دارند چون همه چیز اینترنتی شده، حتی خرید و فروش کالا در شهر یاسوج هم به صورت اینترنتی رایج شده استحتی مهندس برق دانشگاه آزاد یاسوج هم که هیچ چیز نمی داند کلی کیف می کند که اجناس دست دوم را از دیجیکالا خرید میکندقصد خرید و فروش ماشین دارند گوشی را بر می دارند برنامه دیوار را باز می کنند و آگهی فروش خودرو خودشون رو در دیوار شهر یاسوج ثبت می کنندخرید و فروش در اینترنت و اپلیکیشن های موبایل در شهر یاسوج فقط به خرید و فروش خودرو و مسکن ختم نشده است.

 

دلیل خرید و فروش اینترنتی در برنامه دیوار (کم یا زیاددر کهگیلویه و بویراحمد شهر یاسوج چیست ؟

شاید یک دلیل آن این باشد که خیلی ها هیچ چیز از اینترنت و تکنولوژی نمیدانستند و یکدفعه چشمانشان به اینترنت خورد و در این باطلاق مردابگونه گرفتار شده اند .زندگی لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها و حتی دکترهای مردم شهر یاسوج فقط موبایل شده و اینترنت به نظرتان این خوب است البته نمیتوان ایراد گرفت چون خیلی از آنها ها بیکار هستند خصوصا که دانشگاه آزاد یاسوج و پیام نور یاسوج هم مدرک صادر می کند و بر تعداد مهندسین هیچ چیز ندان اضافه می کند.

خرید و فروش اینترنتی در برنامه دیوار شهر یاسوج از خرید و فروش خودرو تا تعمیرات و اجناس شخصی

این کار برای سایر موارد هم به گونه ای مد شده استقصد خرید خانه در یاسوج ، فروش خانه در یاسوج ، خرید خودرو در یاسوج ، خرید گوشی موبایل در یاسوج ، فروش گوشی موبایل در یاسوج و یا هر کوفت و زهر مار دیگری که داشته باشید باید حتما یک سر به برنامه دیوار بزنید تا بتوانید تا حدی با قیمت روز آن آشنا شویدالبته دیوار شاید خیلی مناسب خرید و فروش کالای نو نباشد و همچنین برای گرفتن قیمت روز اجناس نو مناسب نیستبرنامه دیوار بیشتر مناسب دریافت قیمت کالاهای دست دوم و کارکرده استدر این زمینه تا حدی برنامه دیوار خوب عمل کرده استبرای خرید و فروش در شهر یاسوج از طریق برنامه دیوار فقط می توان برای یک سری کالاهای خاص اقدم کرد.

 

مگه میشه! : ثبت همه جور آگهی در برنامه دیوار شهر یاسوج و کهگیلویه و بویراحمد

جالب اینجاست که در برنامه دیوار همه نوع آگهی می توانید ببینیدآگهی خرید پوشاک و لباس در یاسوج و گچساران و دهدشت و چرام و لیکک و بهمئی و سی سخت و لنده ، آگهی فروش پوشاک و لباس ، آگهی خرید و فروش هر نوع لوازم الکتریکی و حتی آگهی خرید و فروش وسایل شخصی را در همه شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمدنظیر مراکز شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد همچون یاسوج و گچساران و دهدشت و چرام و لیکک و بهمئی و سی سخت و لنده می توانید مشاهده کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 20 آبان 1398
مجله سلامت
سایت و مجله سلامت یاثار در سال 1398 به صورت حرفه ای شروع به کار کرد و امروز با داشتن 2 نویسنده فعال در حال درج اطلاعات دارویی و درج مطالب مفید برای سلامت میباشد بخش های متنوع دیگری نیز در این سایت قرار داده شده مثل بخش دانلود کتاب که علاقه مندان میتوانند از مطالب سایت ما استفاده کنند و دانش و اطلاعات خود را از این طریق افزایش دهند .
سایت و مجله سلامت یاثار با استفاده از مطالب تخصصی و ترجمه مطالب روز دنیا سعی در گسترش سلامت و افزایش فرهنگ درست تغذیه در جامعه ایرانی را دارد به امید روزی که جامعه ایران دارای فرهنگ درست تغذیه شود.
 
یکی دیگر از فرهنگ های خوب که باید جامعه به خود داشته باشد فرهنگ مطالعه است که این امر در جامعه ایرانی رو به نزول است و روز به روز در حال کاهش نرخ مطالعه در ایران هستیم و با افزایش تکنولوژی این امر به کاهش شدید نرخ مطالعه کمک کرده است به امید اینکه سایت یاثار و بخش بتواند این فرهنگ را بازسازی کند.
بخش دیگر سایت اخبار و توصیه ما درباره بحث ماینینگ بیت کوین و بقیه ارز های دیجیتال است که به دلیل اینکه تجربه شخصی در این باره داریم و در واقع ماین رو به صورت واقعی انجام دادیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم بخشی به این نام را داشته باشیم تا بتوانیم سوالات و جواب های شما عزیزان درباره بیت کوین و ارز های دیجیتال را به صورت تخصصی و به صورت تجربی و همینطور علمی پاسخ بدیم این بخش بسیار مفید و البته بسیار لذت بخش هم برای من و هم برای همکارانم میباشد
سرور سایت مجله یاثار به صورت آپتایم بالای 99% هستش و هر زمان نیاز به ما داشتید سایت ما آماده پاسخ به سوالات و مشکلات شما عزیزان خواهیم بود.
 
 


:: برچسب‌ها: مجله سلامت ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 19 آبان 1398
واردکننده مواد مرک آلمان-با قیمت مناسب

واردات مواد شیمیایی مرک آلمان و سیگما آلدریچ
Merck و Sigma Aldrich

نمایندگی شرکت مواد شیمیایی مرک

شرکت علمینوگستر واردکننده مواد مرک آلمان و تامین کننده مواد شیمیایی مرک و سیگما اصلی از مهمترین مراکز فروش و واردات این مواد با قیمتی مناسب و در کمترین زمان می باشد.

  •  واردات انواع محیط های کشت میکروبی مرک
  • تیترازول های شیمیایی مرک آلمان
  • مواد شیمیایی در گریدهای دارویی , کروماتوگرافی و فوق خالص
  • مواد شیمیایی تخصصی مرک و سیگما
 علمینوگستر آمادگی خود را برای واردات انواع مواد شیمیایی شرکت مرک آلمان و سیگما اعلام می دارد و آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت های داروسازی و غذایی و تحقیقاتی و دانشگاه ها می باشد.
مدت زمان تحویل سفارشات :
  • مدت زمان تحویل مواد شیمیایی روتین آزمایشگاهی و دارویی 15 الی 20 روز می باشد.
  • و مدت زمان تحویل مواد شیمیایی تخصصی مرک و زیگما 40 روز می باشد.


:: برچسب‌ها: واردکننده مواد مرک ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 17 آبان 1398
بلیط افغانستان

فروش آن لاین پروازهای ایران به افغانستان و بالعکس چند وقتی است که توسط شرکت های ماهان و قشم ایر مجددا از سرگرفته شده است که می تواند گامی در جهت افزایش میزان تجارت میان دو کشور باشد. این پروازها از ایران از شهرهای تهران و مشهد به مقاصد شهرهای کابل , هرات ,مزارشریف و قندهار می باشد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1398
بی اعتمادی در زندگی

آیا تا به حال اعتماد مناسبی در رابطه تان داشته اید؟

در زمانیکه با گروه ها صحبت می کنم یا یک سری دوره های آموزشی را برگزار می کنم، در اغلب مواقع نظر سنجی زیر را انجام می دهم (ادامه بدهید و پاسخ خودتان را انتخاب کنید):

در روابط شما اعتماد چه وضعیتی دارد؟

        ·هیچ نوع مشکلات مربوط به اعتماد در روابط ما وجود ندارد.

        ·در برخی از روابطی که دارم، سطح اعتماد موجود می تواند افزایش پیدا کند.

        ·در برخی از روابط خودم با یک سری از مشکلات جدی در مورد اعتماد مواجه هستم.

در صورتی که با صداقت جواب داده باشید و واقعا هیچ نوع مشکل مربوط به اعتماد را در روابط خودتان نداشته باشید، در این صورت باید به شما تبریک بگویم!

واقعیت این است که اعتماد موجود در هر رابطه ای می تواند بهبود پیدا کند.

در روابط شخصی، ما در اغلب مواقع خودمان را نسبت به منتفع شدن از سطوح بالاتر اعتماد محروم می کنیم، چرا که هیچ نوع تمایلی نسبت به قرار گرفتن آن در سطوح مناسب نداریم.

اعتماد یک ماهیت دو طرفه دارد – هر چقدر بیشتر اعتماد داشته باشید، بیشتر مورد اعتماد قرار خواهید گرفت.

در صورتی که به افراد دیگر اعتماد نداشته باشید، شانس مورد اعتماد قرار گرفتن شما پایین خواهد آمد.

در برخی مواقع ما بدترین دشمن خودمان در مورد این مسئله هستیم.

در ادامه چند دلیل بیان شده اند که مربوط به نبود اعتماد در روابط شما می باشند:

۱٫ تمایل محدودی نسبت به اعتماد دارید

– تمایل ما نسبت به اعتماد بر مبنای عوامل مختلفی می باشد که برخی از آنها عبارت از شخصیت ما، مدل های نقش و تجربیات دوران کودکی اولیه، اعتقادات و ارزش ها، فرهنگ، خود آگاهی و بلوغ عاطفی می باشد.

ترکیب این عوامل و تجربیات منجر به شکل گیری مقدار و سرعت ایجاد اعتماد ما نسبت دیگران می شوندتجربیات شما می تواند مربوط به دیدگاه شما نسبت به اعتماد باشد؛

اعتماد یک مورد به دست آمده می باشد و یک مورد اهدا شده نمی باشد، بنابراین تا زمانی که مطمئن شوید که افراد دیگر لیاقت اعتماد را دارند، خودتان را از مورد اعتماد قرار گرفتن محروم خواهید کرد.

حتی با وجود این شرایط، شما فقط می توانید به صورت لجوجانه اعتماد را گسترش بدهید یا اینکه به صورت محدودی آن را گسترش بدهیدتمایل داشتن به سطح اعتماد پایین می تواند منجر به ممانعت شما از داشتن روابط لذت بخش و کامل شود.

۲٫ شما نمی خواهید از کنترل دست بردارید

– از دست دادن کنترل به معنای پذیرفتن ریسک می باشد و زمانی که ما در معرض ریسک قرار می گیریم، بیشتر در معرض آسیب قرار خواهیم داشت.

بنابراین ما در واکنش نسبت به این وضعیت، از اعتماد کردن خودداری می کنیم و سعی می کنیم که برای محافظت از ایمنی خودمان بر روی افراد و موقعیت های موجود در اطراف خودمان کنترل داشته باشیم.

در صورتی که کنترل را به عنوان ابزاری برای به دست آوردن و کامل کردن قدرت بیشتر تعریف کنیم، به سرعت متوجه خواهیم شد که نمی توانیم کنترل زیادی داشته باشیمشاید ما بتوانیم بر روی افراد یا موقعیت ها تاثیرگذار باشیم، ولی نمی توانیم آنها را کنترل کنیم.

تنها چیزی که در واقعیت می توانیم بر روی آن کنترل داشته باشیم، عبارت از خود ما می باشد – که شامل اقدامات، ویژگی ها، ارزش ها، عواطف و عقاید خودمان می باشد.

برخی از افراد فرض می کنند که بدگمانی (یا سوء ظننقطه مقابل اعتماد می باشد؛ این مورد درست نمی باشدنقطه مقابل اعتماد عبارت از کنترل می باشد و به منظور اینکه اعتماد به دست بیاورید، در مرحله اول باید متمایل به اعتماد کردن باشید.

 

مرکز مشاوره مشاورانه در زمینه مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج با همراهی برترین متخصصان روانشناسی همواره در کنار شماستخدمات آن شامل مشاوره تلفنی به صورت شبانه روزی؛  مشاوره آنلاین و چت با مشاوران برتر می باشدانجام انواع  تست روانشناسی ، مشاوره روانشناسی و مشاوره جنسی و در زمینه های اختلال روانیهمچون افسردگی وسواس و غیره  می باشدشماره تماس جهت هماهنگی 02122354282 و 02122247100

 

احساس غمگینی چیست؟

احساس غمگینی یک درد عاطفی مرتبط، یا مشخص شده از طریق احساسات مربوط به شرایط نامساعد، از دست دادن، ناامیدی، دلشکستگی و سوگواری می باشد.

غمگینی یکی از احساساتی می باشد که بر اساس تعریف پائول اکمن[۱]، به همراه خوشحالی، خشمگینی، شگفت زده شدن، ترس و نفرت، شش احساس مبنایی انسان را تشکیل می دهند.

تفاوت مابین غمگینی و افسردگی چیست؟

احساس اگراحساسغمگینیوتنهاییمیکنید،حتماتنهایی یک واکنش طبیعی نسبت به موقعیت هایی می باشد که منجر به ناراحتی یا درد عاطفی می شوند.

ولی حالت غمگینی همانند سایر عواطف، یک احساس موقتی بوده و در طول زمان کاهش می یابددر این روش، غمگینی با افسردگی تفاوت پیدا می کندچرا که افسردگییک بیماری روانی کوتاه مدتی می باشد.

من به چه نحوی می توانم غمگین بودن را فراموش کنم؟

یک سری روش های مثبتی برای مقابله با احساس غمگینی وجود دارند که عبارتند از:

·        توجه کردن به احساسی که دارید و دلیل آنشناخت عواطفتان به شما کمک می کند تا خودتان را بشناسید و بپذیرید. …

·        بهبود یافتن بعد از ناامیدی ها یا شکست هازمانی که شرایط موجود مطلوب نباشند، تسلیم نشوید. …

·        تفکر مثبتی داشته باشید. …

·        در مورد راه حل های ممکن فکر کنید. …

·        حمایت مورد نیازتان را دریافت کنید.

·        خودتان را در وضعیت روانی مثبتی قرار دهید

.

ما به چه دلیل دچاراحساس غمگینی می شویم؟

استرس، سلامتی و هومون ها

مواردی از قبیل استرس، مصرف الکل یا مواد، و تغییرات هورمونی هم بر روی مواد شیمیایی حساس ذهن و حالت روانی تاثیر می گذارند.

برخی از شرایط سلامتی می تواند منجر به بروز افسردگی شوند.

همانند علائمبرای مثال، کم کاری تیروئیدی به عنوان عامل ایجاد وضعیت روانی افسردگی در برخی از افراد شناخته می شوداین حالت می تواند انرژی فرد را کاهش دهد.

هفت عاطفه مربوط به انسان چه مواردی می باشند؟

در ادامه هفت مورد از عواطف عمومی و کلی بیان شده اند که در اکثر افراد ظاهر می شوند و آنها را از نظر زیست شناختی می توان به صورت زیر بیان کرد:

·        خشمگینی. …

·        ترس. …

·        نفرت. ..

·        خوشحالی. …

·        غمگینی. …

·        شگفت زده شدن. …

·        تحقیر شدن.

 

چرا نوبت دهی تلفنی مشاور مفید است

بسیاری از افراد حتی برای تعیین وقت مشاوره نیز با مشکل مواجه هستند چرا که نمی توانند به صورت حضوری به مراکز مشاوره مراجعه نموده و وقت مشاوره را تعیین نمایند بنابراین برای این افراد استفاده از سایر روش ها که می تواند زمان کمتری را صرف نمایند توصیه می شود.

یکی از روش ها برای رزرو وقت مشاوره استفاده از روش تلفنی در روش نوبت دهی مشاور است که می تواند نقش بسزایی را در کاهش اتلاف وقت فرد داشته باشد.

نوبت دهی تلفنی مشاور می تواند سبب افزایش سرعت فرد در برقراری ارتباط با منشی مربوطه و نیز تعیین زمان مناسب تر برای برقراری ارتباط و ملاقات با مشاور چه از طریق حضوری و یا سایر روش های مشاوره باشد.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 13 آبان 1398
پشتیبانی سایت وردپرسی

تاحالا شده که وب سایت شما بعد از طراحی از دسترس خارج بشه ؟ یا اینکه مورد حمله های سایبری قرار بگیره و یا ده ها مشکل دیگه ؟ 

در این مواقع شما چه کار میکنید ، وب سایت را به حال خودش رها میکنید یا اینکه سعی میکنید تا مشکلات بوجود آمده راحل کنید ؟ اما خب اگر بلد نباشید آن مشکل را حل کنید چه راهکار دیگه ای به ذهن شما میرسد ، میخواهید برای هر مشکل بوجود آمده و جهت رفع آن یک هزینه سنگین پرداخت کنید ؟

این کار اصلا منطقی نیست ! اما راه چاره چیست ؟ بهتر نیست یکبار برای همیشه هزینه کنید و دیگر ذهن خود را مشغول مشکلات احتمالی برای وب سایت وردپرسی خود یا حتی وب سایت وردپرسی مشتریانتان نکنید...

 
کاهش هزینه ها
ما اینجا هستیم تا این بار را از روی دوش شما برداریم . اگر شما در پشتیبانی فنی و یا حتی سطحی وب سایت خود ضعف دارید اصلا نگران آن نباشید ، اینکار را به تیم رویال کد بسپارید .
 
رویال کد چه کاری انجام میدهد ؟
تیم رویال کد در هر لحظه کنار شماست . گاها ممکن است وب سایت شما با مشکلاتی از جمله ارور های متعدد ، لود نشدن کامل صفحات ، مشکل در نمایش فونت ها رو به رو شود . در این زمان نیاز نیست هیچ کاری انجام بدهید ! رویال کد علاوه بر اینکه تمامی این مشکلات را حل میکند امکانات فوق العاده ای را برای شما فعال سازی میکند مانند: 
  • کانفینگ امنیتی
  • انجام تنظیمات ووکامرس و نصب پلاگین های مورد نیاز آن
  • بهینه سازی سرعت سایت
  • بهینه سازی عکس ها
  • نصب افزونه های ضروری
  • بک آپ گیری منظم
  • جلوگیری از کامنت های اسپم

چه مشکلاتی وب سایت مارا تهدید میکند ؟

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که وب سایت های شناخته شده را تهدید میکند حملات دیداس هست که به زبان ساده حمله های سایبری است که باعث میشود وب سایت شما را از دسترس خارج کند و با ارور هایی مانند ارور 500 مواجه شوید یا اینکه ربات های اسپمر وب سایت شما را مورد اسپم قرار دهند اما خب این مشکلات چگونه حل میشود ؟ برای حل این مشکلات باید یکسری محدودیت ها و ویژگی ها برای سایت شما فعال شود که میتوان گفت اگر اینکار را به درستی بلد نباشید ممکن است خودتان وب سایت خود را نابود کنید نه رقبایتان ! اما اصلا جای نگرانی نیست چون بسته های پشتیبانی سایت وردپرسی رویال کد در این مواقع هم شما را تنها نمیگذارد و با ارائه بهترین خدمات و پشتیبانی شما را در این موارد همراهی خواهد کرد 

*چرا از بسته خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی استفاده کنیم ؟*

حتما این موضوع برای شما پیش آمده است که فراموش کنید افزونه های ضروری وب سایت خود را آپدیت کنید و وقتی که صبح از خواب بلند میشوید میبینید که قسمتی از سایت شما اجرا نمیشود و یا به درستی کار نمیکند ، رویال کد دقیقا این آپدیت را به موقع و به درستی برای شما انجام میدهد و از مشکلات احتمالی که باعث میشود حتی مشتریان سایت خود را از دست بدهید پیشگیری میکند . یکی از بهترین امکانات ممکن که ما در اختیار شما میگذاریم بک آپی هست که از وب سایت شما گرفته میشود . حتما این  سوال را میپرسید که این بک آپ چه فایده ای برای شما دارد ؟ خب به این فکر کنید که اگر به هر دلیلی سایت شما از بین برود میخواهید چه کاری انجام دهید ؟ آیا قصد دارید از اول وب سایت خود را طراحی کنید ؟ خب مسلما این یک کار بسیار وقت گیر است اما خب اگر یک بک آپ کامل از آخرین تغییرات وب سایت خود داشته باشید دیگر نیازی به این همه دردسر نیست فقط کافی است تا تیم رویال کد درخواست کنند مجددا بک آپ را بر روی وب سایت شما اجرا کند تا همه چیز به روال قبلی خود برگردد 

پس دیگر برای چه چیزی منتظر هستید ؟ چه چیزی بهتر از این پیشنهاد که تمامی این ویژگی ها و امکانات را در قالب یک پکیج کامل دریافت کرده و فقط و فقط به فکر گسترش کسب و کار خود باشید و با خیال آسوده فروش خود را افزایش دهید اما این را فراموش نکنید که حتی در این مورد هم رویال کد شما را تنها نمیگذارد و با نصب پلاگین های افزایش فروش باعث رشد چشم گیر فروش شما خواهد شد

حتما این  سوال را میپرسید که تمامی این امکانات هزینه گزافی را برای شما شامل میشود اما این را باید به شما بگویم که تمامی این امکانات و ویژگی های فوق العاده هزینه ای زیر 400000 تومان را برای شما شامل میشود پس منتظر میزبانی از شما ادمین های گرامی هستیم

مهم ترین عامل موفقیت پس از طراحی سایت فروشگاهی  یا طراحی سایت با هر موضوع دیگر نگه داری و پشتیبان ان است  

  •  بروزرسانی پلاگین ها و وردپرس
  • بهینه سازی دیتابیس
  •  بهینه سازی ویدیوها
  •  نصب پلاگین هایی جهت افزایش فروش
  •  پاک سازی سایت از هر نوع ویروس و فایل های مشکوک
  •  ارسال مقالات و محصولات سایت به شبکه های اجتماعی به صورت اتوماتیک
  •   آموزش تمام مواردی که در بالا گفته شد
  • اتصال سیستم های ایمیل مارکتینگ و از این قبیل سیستم ها به سایت شما
  • فعال سازی سیستم اطلاع رسانی از طریق پیامک
قطعا اگر بخواهید تمامی این امکانات را به صورت جداگانه بر روی وب سایت خود فعال نمایید هزینه های گزافی از شما دریافت خواهد شد ! اما خب مسئله بعدی که میدانم ذهن شمارا درگیر میکند این هست که اگر مشکلی برای وب سایت من پیش آمد باید چه کاری انجام دهم یا اینکه چگونه رویال کد را از این مشکل آگاه کنم ؟
اصلا و ابدا نگران این موضوع نباشید !!!! شما برای ارتباط با پشتیبان وب سایت خود چند راه مختلف دارید :
  میتوانید در ساعت های اداری با شماره های پشتیبانی رویال کد تماس بگیرید .
  از قسمت پشتیبانی موجود در پنل کاربری خود درسایت رویال کد  اقدام نمایید .
  در تلگرام با پشتیبانی آنلاین ما مشکل را در میان بگذارید .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 12 آبان 1398
گروه بی تی اس bts

گروه بی تی اس یک گروه پسرانه هفت نفره میباشند که زیر نظر کمپانی بیگ هیت (bighit entertainment) فعالیت میکنند.
BTS در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۳ با سینگل “no more dream” از البوم “۲cool 4skool ” شروع به کار کردند و جوایز زیادی را تحت عنوان ” بهترین گروه تازه کار سال ” از آن خود کردند. آن ها به دلیل این که در اهنگ های خود مشکلات جامعه و فشار هایی که روی نوجوانان و جوانان هست و احساسات و تجربیات شخصیه خودشان را بدون ترسی بیان میکنند محبوبیت بسیاری کسب کردند و همیشه طرفداران خود را برای دنبال کردن اهداف و ارزوهایشان تشویق میکنند و با شعار ” love yourself ” طرفداران خود را دعوت به دوست داشتن خود میکنند. اکثر اهنگ هایbts توسط خود اعضا نوشته میشه و یکی از جذابیت های اهنگ ها و موزیک ویدیو های این گروه تئوری ها و تحلیل های شگفت انگیزیه که در اون ها نهفته است.

 

 همچنین این گروه پیشرفت بسیار زیادی داشتند و با البوم های بعدیه خود افتخارات زیادی را همچون ورود به چارت ۲۰۰ تای برتر بیلبورد ( یکی از معتبر ترین چارت های جهان) با دومین فول البوم ” wings ” کسب کردند و با البوم های بعدیه خود صدر نشین چارت های موسیقیه داخلی و خارجی شدند و رکورد ستاره های بزرگی همچون جاستین بیبر و اریانا گرانده را بشکنند و باعث شد توجه رسانه های غربی همچون ellen show و … به اونها جلب بشه. همچنین جوایز متعددی از مراسم های خارجی کسب کردند و حتی نامزد گرمی شدند! آنها با ستاره های معروفی همچون نیکی میناج و چارلی پوز و … همکاری داشتند و مورد تحسین افراد معروفی همچون تیلور سوییفت و جانسینا کشتی گیر معروف قرار گرفتند ! bts رکورد های بسیاری در بازدید های یوتیوب ، فالوور و ریتوییت های توییتر و … دارد که در گینس ثبت شده !


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 9 آبان 1398
وردپرس

 

قالب انفولد وردپرس دومین تم پر فروش تم فارست هست و یکی از برترین و قابل انعطاف ترین قالب های وردپرسی می باشد. این محصول که با استقبال بالای دوستان همراه شد را فارسی سازی کرده و در اختیار شما دوستان قرار داده ایم.

 

https://vipkade.com/



:: برچسب‌ها: وردپرس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 9 آبان 1398
پیچ و مهره

تدارکات صنعتی پیچ تهران پیشرو در صنعت تولید و تامین پیچ و مهره و اتصالات مطابق با استانداردهای بین المللی مورد استفاده در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، ساختمان، برق، خطوط انتقال آب و فاضلاب، کارخانجات سیمان و سایر صنایع وابسته به آنها مفتخر است با بهره مندی از پرسنلی مجرب و متخصص، گامی بلند در پیشبرد اهداف صنعتی کشور عزیزمان برداشته است.


تهیه و توزیع انواع پیچ و مهره :
پیچ و مهره ماشینی رزوه دار    Thread Machine Screws
پیچ و مهره ماشینی    Machine Screws
پیچ و مهره حمل و نقلی    Carriage Bolts
پیچ و مهره شش گوشه        Hex Bolts
پیچ و مهره آلن       Screws  Allen
 و سایر انواع پیچ و مهره ...

کلیه محصولات پیچ و مهره تدارکات صنعتی پیچ تهران دارای گواهینامه کیفیت از آزمایشگاه های معتبر نظیر (آزمایشگاه متالوژی رازی، جهاد دانشگاهی شریف، امیرکبیر) می باشد.

کارشناسان فنی مهندسی شرکت این آمادگی را دارند تا در زمینه انتخاب مواد، نوع پیچ و مهره و پوشش مناسب مشاوره لازم را در اختیار مشتریان محترم قرار دهند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 8 آبان 1398
روش ترجمه مقاله ISI

 ترجمه مقاله و درک مفهوم اصلی متن قبل از ترجمه، کاملا از یکدیگر متفاوت میباشند. صرف اینکه فردی در رشته های مرتبط با زبان انگلیسی تحصیل کرده باشد به هیچ وجه دلیلی بر تسلط او به نگارش آکادمیک نخواهد بود. در این میان نکاتی وجود دارد که میتواند در انتخاب بهترین شرکت ترجمه به شما کمک کند و یا تبحر شما را در ترجمه مقاله خود، افزایش دهد.

 

۱. مطالعه، مطالعه و مطالعه

اولین قدم برای ایجاد تخصص در ترجمه مقاله isi، مطالعه ده ها و صدها مقاله مرتبط با آن رشته است. عبارات، اصطلاحات و مفاهیمی در هر رشته وجود دارد که در زبان انگلیسی روزمره مورد استفاده قرار نمیگیرد و در صورت عدم تسلط شما بر این مفاهیم، ترجمه شما یک ترجمه غیر علمی، غیر آکادمیک و محاوره ای خواهد شد. فراموش نکنید که کلمه (شمع) در جشن تولد به یک شکل نوشته میشود و در رشته مهندسی عمران به شکلی دیگر!

 

۲. از عبارات قوی برای شروع متن استفاده کنید

زمانی که میخواهید یک حقیقت علمی را که قبلا در مقالات و مطالعات به اثبات رسیده را ذکر کنید ابتدا با یک عبارت قوی شروع کنید به عنوان مثال:

It is widely accepted that ...

در واقع شما به صورت پنهان بیان میدارید که این حقیقت در literature آن رشته مورد پذیرش قرار گرفته است بدون اینکه به یک منبع خاص اشاره کنید. بدین ترتیب شما بر سطح علمی خود از آن مبحث نیز تاکید میکنید.

 

۳. ترجمه مقاله پزشکی را به صورت ترجمه مهندسی عمران انجام ندهید!!

چرا این مثال را زدم؟ به این علت که هر یک از این رشته ها دارای کارهای آزمایشگاهی هستند که به دیگری هیچ ربطی ندارند. یک مترجم مهندسی عمران که در ازمایشگاه با آسفالت سر و کله زده است نمیتواند مقاله ای را ترجمه کند که در مورد بررسی یک دارو روی موش آزمایشگاهی است! هر دو در آزمایشگاه کار کرده اند ولی این کجا و آن کجا!!

اگر خودتان تخصص کافی در ترجمه مقاله یا ویرایش مقاله نداشته یا اینکه فرصت انجام آن را ندارید میتوانید ترجمه خود را به موسساتی که در ترجمه مقاله ISI مورد تایید جامعه علمی هستند بسپارید که از آن جمله میتوان به دو مورد از بهترین ها اشاره کرد.

موسسه ترجمه ایران نیتیو (www.Irannative.con) و موسسه ترجمه مقاله ایراکا (www.IrAca.ir)

 

۴. مراقب لحن نوشتن خود باشید

مجلات علمی معمولا لحن علمی و خشکی دارند. ضمن رعایت این لحن، ترجمه شما نبابد ماشینی و عجیب باشد! خواندن روزنامه های انگلیسی میتواند در این مورد به شما تا حدی کمک کند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 3 آبان 1398