سازندگان ساختمان
اصطلاح سازندگان ساختمان  یک اصطلاح گسترده و عمومی است و بیشتر کارگران ساختمانی در درجه اول با سطح و نوع کاری که انجام می دهند توصیف می شوند. کارگران طیف گسترده ای از کارهای عملی را برای کمک به مشاغل شخصی در اماکن ساختمانی انجام می دهند. کارگران محل ساخت و ساز را بطور منظم تمیز می کنند. آنها برای از بین بردن قلوه سنگ ، ضایعات فلز و چوب از ابزارهایی مانند شن و ماسه ، بیل ، و ویلچر استفاده می کنند و یا احتیاج دارند که مناطق خاصی را جابجا کنند و وسایل ساختمان را نیز به ترتیب تهیه کنند.
 
ساختمان سازان  همچنین ممکن است به صورت محاوره ای به عنوان "کارگران کلاه سخت" نامیده شوند ، زیرا اغلب آنها از کلاه ایمنی استفاده می کنند.
 
ایمنی ساخت و ساز و محیطی امن برای کارگران بسیار مهم است. برای به حداقل رساندن آسیب دیدگی ، باید تمام کارگران ساختمانی در ایمنی در هر مکان ساختمانی آموزش ببینند.
 
در سال 2008 ، به گزارش دیده بان حقوق بشر شرایط کار ناامن و ناعادلانه و عدم موفقیت دولت چین در اجرای استانداردهای کار در صنعت ساخت و ساز را توصیف کرد. سازمان بین المللی کار (ILO) تخمین زده است که ، در پایان سال 2006 ، 90٪ از 40 میلیون کارگر ساختمانی در چین کارگران مهاجر بودند. بسیاری از کارگران مهاجر پس از فروپاشی جوامع کشاورزی خود در فقر به کار ساخت و ساز روی آوردند. 
 
در ایالات متحده ، کار غیرقانونی مهاجرت در صنعت ساخت و ساز رواج دارد. به دلیل وضعیت قانونی مشکوک این کارگران ، کارفرمایان غالباً بدون ترس از بروز عواقب ، قادر به ارتکاب جرمی مانند سرقت دستمزد و نقض استانداردهای محل کار هستند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 31 فروردين 1399
در مورد وبلاگ بیشتر بدانید

اینترنت در ارائه خدمات و سرویس ها، ابزارهای مختلف و امکانات متفاوتی را در اختیار کاربران علاقه مند قرار می دهد . یکی از این ابزارها را می توان سرویس ها و خدماتی دانست که شما را قادر به برقراری ارتباط با مخاطبان می نماید .

آیا شما از آندسته از افرادی هستید که تمایل به داشتن چنین ابزاری دارید و مایل به داشتن یک صفحه شخصی هستید تا بتوانید موارد مورد علاقه خود را در آن قرار دهید . بشرطی چند سال گذشته با گذاشتن قدم در دنیای اینترنت به یکی از مهمترین دستاوردهای نشر اطلاعات در دنیای وب دسترسی پیدا کرد که آن را می توان وبلاگ یا بلاگ را نامید .

در این مقاله قصد داریم به بررسی تعریف وبلاگ و تفاوت آن با وب سایت و ... بپردازیم . با ما همراه باشید .

وبلاگ یا بلاگ چیست؟

وبلاگ Weblog واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی (Jorn Barger) ابداع شد . وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند . واژه بلاگ Blog توسط Peter Merholz ابداع شد . پس از آن Evan Williams که برنامه نویس مشهوری است، درسیستم وبلاگدهی مشهور گوگل واژه Blogger  را خلق کرد و پس از آن سیستم وبلاگ نویسی Blogger را نوشت.

وبلاگ و وب سایت چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟

همانگونه در تعریف وبلاگ بیان شد وبلاگ در ابتدا به عنوان دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد و پس از آن از وبلاگ استفاده های کاربردی تر و بهتر شد . مثلا آموزش و اخبار و قرار دادن اطلاعات . اما نباید وبلاگ و وب سایت را با هم اشتباه کرد . این دو تفاوت اساسی با یکدیگر دارند . وبلاگ صرفا به منظور اطلاع رسانی ساخته می شود . اما وب سایت اینگونه نیست . از وب سایت به منظور ارائه خدمات استفاده می شود . وبلاگ ها قابلیت این را ندارند که خدمات آنلاین را انجام دهند اما وب سایت ها به منظور ارائه خدمات و کاتالوگ های آنلاین ساخته می شوند . وبلاگ یک رسانه ای است که در بازه های زمانی کوتاه آپدیت می شود و در بازه های زمانی مشخص و یا نامشخص مطالب خود را به روز می کنند .

سیستم وبلاگ نویسی در دنیای اینترنت چگونه آغاز شد ؟

برخی بر این باورند که نخستین سیستم وبلاگ نویسی توسط سیستم گروه های خبری Usenet انجام شد . Usenet را در واقع می توان به عنوان یک نوع سیستم ذخیره سازی و سازماندهی پیام ها و همچنین اطلاعات که مراجعین می توانند با مراجعه به سیستم خبر و اطلاعات مورد نیاز خود را از سیستم پیدا کرده و یا اطلاعاتی را به گروه های خبری ارسال کنند.

سیستم وبلاگ نویسی مدرن چگونه آغاز شد ؟

سیستم های وبلاگی همچون Blogger و Livejournal جزء اولین سیستم های وبلاگ نویسی رایگان در دنیای اینترنت بودند و خیلی زود در بین وبلاگ نویسان و کاربران اینترنت معروف شدند . پس از این دو سیستم وبلاگی، سیستم مدیریت محتوا یا Wordpress خلق شد . این سیستم های بلاگی توانستند دنیای اینترنت را در زمینه اطلاع رسانی خبری و آموزشی دگرگون کنند

چه آموزش‌هایی در وبلاگ نویسی به ما کمک می‌کند؟

برای کسانی که در ابتدای راه هستند و به دنبال صفر تا صد وبلاگ نویسی هستند، چند آموزش زیر حیاتی است:

 

 

 

1. آموزش انجام طراحی قالب وبلاگ

آموزش طراحی قالب وبلاگ از نظر بسیاری از وبلاگ نویسان و وبمستران اهمیت چندانی ندارد و معتقدند که یک وبلاگ‌نویس به چنین اطلاعاتی نیاز ندارد. بررسی مسیر یک وبلاگ از لحظه شروع تا لحظه رسیدن به درآمد نشان می‌دهد که تنها، گام‌های ابتدایی آن برای اهداف شخصی است و کم‌کم رقابت با سایر رقبا و به دست آوردن رتبه بهتر در اولویت قرار می‌گیرد. پس باید بپذیریم که سئو فنی در رتبه‌بندی وبلاگ‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد و کسی که به دنبال پیروزی در رقابت با سایر وبلاگ نویسان است، باید بتوانند قالب وبلاگ خود را از جهات مختلف بهینه کند تا برای رقابت آماده باشد.

 

 

 

2. آموزش در مورد نوشتن مطالب خلاقانه

آموزش بعدی در وبلاگ نویسی، آموزش نوشتن مطالب جذاب و خلاقانه است. نمی‌دانم تا چه اندازه با فضای اینترنت و وبلاگ‌ها آشنایی دارید، اما با جستجوی یک کلیدواژه ساده مانند «وبلاگ» در حدود 96 میلیون نتیجه در گوگل دریافت می‌کنید که هر کدام از آنها ممکن است مطالب اختصاصی یا تکراری داشته باشد. این آمار نشان می‌دهد که انتخاب کلید واژه، انتخاب متن و حتی انتخاب کلمات استفاده شده در آن اهمیت ویژه‌ای دارد. پس کسی که به دنبال وبلاگ نویسی حرفه‌ای باشد، باید بتواند مطالبی خلاقانه و جذاب بنویسد تا کاربر در نگاه اول با این متن ارتباط برقرار کرده و از آن استفاده کنند.

 

 

 

3. یادگیری روش‌های مختلف گردآوری مخاطب و افزایش نرخ تبدیل

به دست آوردن بازدیدکننده و تبدیل کردن آنها به مخاطب و مشتری تکنیک خاص خود را دارد و روش تبدیل آنها نیز با شیوه‌های خاص انجام می‌شود. وقتی که شما قصد راه اندازی یک وبلاگ را دارید و می‌خواهید به طور مرتب بر روی آن کار کنید، لازم است که روش‌های مختلف جذب بازدیدکننده را بشناسید. قرار نیست که تمامی مخاطبان شما از طریق جستجوی ارگانیک و موتورهای جستجو جذب شوند، بلکه ممکن است در گام‌های بعدی به سراغ ابزارهای دیگر مانند تبلیغات کلیکی یا تبلیغات متنی بروید.

 

 

 

4. یادگیری نحوه انتخاب هاستینگ مناسب برای وبلاگ

هاستینگ برای یک وبلاگ بسیار مهم است و سرعت بارگذاری و همچنین گرفتن رتبه در موتورهای جستجو با توجه به این مسئله اهمیت پیدا می‌کند. هاست از کلمه انگلیسی Host برگرفته شده است که به معنی میزبانی است. در واقع شما یک میزبان برای وبلاگ خود انتخاب می‌کنید که کلیه اطلاعات شما بر روی آن‌ها بارگذاری می‌شود. اگر بتوانید یک‌ هاست مناسب و با کیفیت انتخاب کنید، مطمئناً کیفیت وبلاگ شما بالا خواهد بود و می‌توانید بیشترین بهره وری از آن را داشته باشید. در مورد بحث هاستینگ و انتخاب آن در گام‌های بعدی بیشتر توضیح خواهیم داد.

 

 

 

وبلاگ نویسی

 

 

 

چگونه وبلاگ نویسی را شروع کنیم؟

قبل از اینکه بخواهید وارد بحث نوشتن وبلاگ و آماده سازی آن برای محتوا گذاری شوید، احتمالات سؤالات مختلفی در رابطه با این موضوع در ذهن شما شکل گرفته است که به عنوان مثال به سوالاتی مانند «چگونه وبلاگ بنویسیم» یا «چگونه وبلاگ درست کنم» یا «وبلاگ چیست» می‌توان اشاره کرد. این سؤالات بسیار شبیه هستند و پاسخ همه آنها در یک جمله است: وبلاگ به یک سیستم گفته می‌شود که برای نوشتن متن در زمینه‌های مختلف آماده سازی شده باشد.

 

بنابراین کسی که به دنبال وبلاگ نویسی باشد و بخواهد که یک وبلاگ برای خود بسازد، باید پلتفرم لازم را فراهم کند تا متن مورد نظر خود را در آن قرار داده و در قالب یک وب سایت یا بلاگ در معرض دید کاربران قرار دهد. نوشتن وبلاگ را می‌توان به نوشتن کتاب یا حتی نوشتن دفتر خاطرات تشبیه کرد که در آن اطلاعات فرد با توجه به سلیقه و نیاز سایر افراد نوشته می‌شود. یک وبلاگ نویسی حرفه‌ای معمولاً سعی می‌کند اطلاعاتی در وبلاگ خود قرار دهد، که هم نوشته خود او باشد و هم برای خواننده جذاب باشد.

 

یک نکته بسیار مهم در وبلاگ نویسی، انتخاب سبک مناسب برای وبلاگ است. مطالب یک وبلاگ ممکن است کپی شده از سایت یا از منبع دیگری باشد یا خود فرد وبلاگ‌نویس آنها را آماده کرده باشد. به خاطر داشته باشید، وبلاگ‌هایی که با توجه به اطلاعات خود شخص و تجربه او آماده شده باشند، جذابیت بیشتری برای کاربران دارند. .

حوه مدیریت وبلاگ

مقاله‌ی زیر به عنوان یک مکمل برای آموزش‌های بالا در نظر گرفته شده است:

 

وبلاگ ساختن یک کار ساده است.

 

وارد blogfa.com یا Persianblog.ir شوید و عضویت در سایت را بزنید.

 

در پرشین بلاگ پس از وارد شدن وارد صفحه ای می شویم که مطلبمان را درآن یادداشت می کنیم.

 

برای فرستادن مطلب هم فرستادن یادداشت را می زنیم.

 

نکته ی مهم:بهتر این است که مطلب یا مطلب هایمان را با گزینه ی فرستادن یادداشت وارد کنیم و در آخر از سمت راست وبلاگ در منوی پرشین بلاگ بازسازی وبلاگ را بزنیم.

 

بازسازی وبلاگ چیست؟

کاربرد بازسازی وبلاگ این است که شما با فرستادن یادداشت تنها آن را ثبت کرده اید و در صفحه ی وبلاگتان نمایش داده نمی شود که با گزینه ی بازسازی وبلاگ مطالب جدید و تغییرات جدید در وبلاگ نشان داده می شود.

 

گزینه های تنظیم قلم.

در صفحه ی تنظیم یادداشت گزینه های مختلفی وجود دارد که اکثر آنها شبیه Word هست و بسیار آسان. مثل Bold ، Italic یا Underline.

 

اما گزینه هایی مثل تنظیم جدول، ایجاد عکس و یا لینک دادن وجود دارد که با آن به زودی آشنا می شویم.

پس از هر بار فرستادن مطالب، آنها در پایین صفحه ثبت می شوند.

در وبلاگ مطالب از پایین به بالا نمایش داده می شوند.

پس قدیمی ترین آن است که پایین ترین است.

در حال حاضر اکثر سایتها اینگونه هستند.

جلوی هر مطلب ثبت شده سه گزینه وجود دارد:تنظیم، حذف و نظرات.

تنظیم و حذف که معلومند. در تنظیم می تونانید مطلب را Edit کنیم. دز پایان هر مطلب یک نظر بدین وجود دارد که دیگران در آن نظر می دهند. Persianblog یک خوبی عالی دارد و آن اینکه هر مطلبی که ثبت می شود در صورت وجود نظرهای جدید با آبی Bold شده اعلام می کند.

 

اما گزینه های سمت راست صفحه: بازسازی وبلاگ:در قبل با آن آشنا شدیم.

 

انتخاب قالب: هر وبلاگ یک قالب (شکل کلی) دارد که مطالب بر اساس آن کد بندی می شوند. شما می توانید به راحتی در قسمت انتخاب قالب ، قالب مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید.

 

ویرایش قالب: برای قالب نویسی احتیاج است که یک زبان برنامه نویسی بلد باشید که برای وبلاگ زبان پایه HTML مخفف Hyper Text Markup Language به معنای زبان برنامه نویسی ابرمتن می باشد. قالبا CSS هم برای یادگیری بسیار خوب است و کار شما را راحت می کند. اما لازم است که شما این دو زبان را یاد بگیرید که حتما در اولین فرصت لینک سایتهای آموزشی را خواهم داد.

 

مدیریت یادداشتها و پیامها: با کلیک بر این گزینه به صفحه ی اصلی می روید.

 

دفترچه یادداشت: معمولا به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده می شود و یادداشتها را ذخیره می کند. می شود گفت:دفترچه یادداشت یک وبلاگ نویس.

 

WINFILE در اینجا می توانید Password تان را عوض کنید. (و گزینه های دیگر....)

 

تنظیمات وبلاگ: گزینه هایی همچون تعداد یادداشتها در صفحه،ای میل، نوع آرشیو و......

 

ثبت در فهرست کاربران:شما می توانید به راحتی وبلاگ خود را عضو کاربران کنید تا در صورتی که کسی Search کرد درون سایت پرشین بلاگ، وبلاگ شما را جزو موضوعان بیاید و وبلاگ خود را جزو یک گروه خاص قرار دهید.

 

آرشیو و مدیریت آرشیو:

یکی از قسمتهای مهم وبلاگ آرشیو می باشد. در صورتی که آرشیو را در قسمت تنظیمات وبلاگ روی هفتگی یا ماهانه تنظیم کرده باشید این قسمت پدیدار می شود.

 

کار بازسازی آرشیو همانند بازسازی وبلاگ است. یعنی شما با کلیک بر آن آرشیو های جدید را در معرض دیدی می گذارید.

 

شما می توانید قالب آرشیو را هم همانند وبلاگ تغییر دهید. چون آرشیو صفحه ای جدا دارد (در پرشین بلاگ)

 

خروج از سایت: در واقع شما Log Out می کنید و خارج می شوید.

 

حذف وبلاگ: وبلاگ شما به کلی حذف می شود.

 

وبلاگ شما: وبلاگتان را در صفحه ای جدا باز می کند.

 

حالا اشاره می کنیم به اینکه لینک چیست؟

حتما می دانید لینک چیست. با کلیک بر آن به صفحه ای جدید می روید . مثلا با این لینک به Pc2004 می روید.

خب برای لینک دادن ابتدا متنی که می خواهید به صورت لینک در آید بلوک کنید عکس کره ی زمین که گیره زده شده بزنید و بعد آدرس را بدهید. در منوی بعدی _blank باعث می شود لینک در صفحه ای جدا باز گردد.

 

حال با عکس آشنا می شویم.

در اینترنت برای عکس به نمایش گذاشتن باید آدرس عکس را بر روی اینترنت بدهید. برای یافتن آدرس عکس روی عکس مورد نظر در اینترنت کلیک راست کرده URL عکس را کپی پیس کنید. سپس در وبلاگتان عکس کپی شده را و URL عکس را کپی می کنید(URL یعنی آدرس عکس)

 

اما اگر عکس بر روی هاردمان باشد چی؟ باید از طریق سایتهایی عکستان را Upload کنید یعنی وارد اینترنت نمایید. کافیست در گوگل سرچ کنید:Upload-File به راحتی برای شما کلی سایت می آورد.

 

می توانید از نرم افزارهایی مخصوص این کار استفاده کنید.

 

یک سایت Upload:Sharemation (اما من پیشنهاد می کنم در گوگل سرچ کنید.)

 

فونت (قلم ) مناسب برای کار، Tahoma سایز 9pt است که متاسفانه به صورت نمایشی در پرشین بلاگ نیست. باید در Word مطلبتان را با Tahoma و فونت 9 (چون مبنای سایزهای Word بر مبنای pt است ) تایپ کنید و بعد در پرشین بلاگ کپی کنید.

 

یک روش تبلیغ وبلاگ:از طریق قسمت کاربران پرشین بلاگ در وبلاگها نظر دهید و کم کم وبلاگ را گسترش دهید. چه بسا بعد از مدتی تصمیم به ساخت سایت بگیرید.

https://akhbarejazab.blogsky.com

http://akhbarejazab.avablog.ir

https://baelm.tebyan.net

https://kiarizbin.tebyan.net

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 30 فروردين 1399
Free Crypto Trading Signals

 

SignalyTrading

О SignalyTrading

 

WWW.BitcoinTradingSignal.Net

 

Сигналы и Биржи

В залотой подпискесамые лучшие сигналов биржи Бинанс представляютсяв качествеглавной услуги. В этом сервисе, сигнал биржи Kucoin, Bittrex и  Poloniex, представляется вкачестве второстепенной услуги. В этом сервисе, кроме сигнала биткоина и сигнала Ethereum  (Ефириум), представляются сигнал других альткоинов и стейблкоиновтаких, как Tether.

В серебряной подписке, только сигнал биржи Бинанс ограничено представляется.

Представленные сигналы будут включать в себя только сигнал биткоина и сигнал Ethereum  (Ефириум). В этом сервисе не будут представлены сингнал стейблкоина, сигнал tether исигнал других альткоинов такихкак Бинанс КоинВ золотой подпискесигналы крипто неимеют такого ограничения.

 

Количества и время сигналов криптовалюты в услугах золотой подписки

Количества представленных бесплатнымсигналом криптовалюты или со серебряной подпиской.

Вид представленного сигнала криптовалюты бывает краткосрочным и среднесрочным.показатель успешности сигналов Бинанс и сигналов криптовалюты составляетприблизительно от 82 до 95 процентов.

.

Период времени сигнала составляет от 1 до 40 дней. С нами вы будете испытывать на 50%меньше риска. Вы получите самые профессиональные и лучшие сигналы криптовалюты  втелеграм мессенджере.

 

Особенности канала сигнала криптовалюты

В отличие от других сервисов, которые представляют сигнал криптовалютымыпрофеционально работали над интерфейсом 

 

 

Уровень риска сигнала криптовалюты

Все представленные сигналы криптовалюты, имеют систему анализа и управления рисками. Вотличие от сервисов, которые представляют

бесплатный сигнал криптовалютыи даже платные сервисы, все представленные сигналыБинанс и сигналы других бирж криптовалюты в  SignalyTrading классифицированы с точкизрения уровня риска. Сигнал с показателем риска 5,5 имеет самый высокий риск и сигнал споказателем риска 1,5 имеет самый низкий риск.

 

Диапазон покупкистоп-лосс и цели продаж

 

Торговля одним кликом

Используя кнопку “Торговля одним кликом”, вы можете очень быстро и удобно обратиться квыбранной странице на бирже Бинанс.

 

Способ покупки сервиса и получения сигнала криптовалюты

 

Этапы после покупки и использования сигнала

После оплаты, на представленной странице существует ссылку соединения в канал сигналовкриптовалюты в одном файле в разделе скачивания. Открывйте пожалуйста файл и введитеспециальную ссылку в браузер или телеграм мессенджер. Также этот файл и ссылкасоединения будут доступны в вашем личном кабинете. Если будут проблемы связайтесьпожалуйста с поддержкой.

 

Поддержка и активация системы сигнала криптовалюты

 

 

Особенности и характеристики крипто торговые сигналы

·        Удобная и быстрая торговля одним кликом

·        Получение самых лучших сигналов Бинанс

·        Получение сигналы  Poloniex , Bittrex и Kucoin

·        Получение сигналы биткоин и сигналы Ефириум  

·        Получение сигналы альткоинов, стейблкоинов и сигналы Tether

·        Подписаться на телеграмм канал сигнала крипто

·        Численный анализ и система анализа управления рисками сигнала криптовалюты

·        Разумная цена, наряду со специальными акцями для SignalyTrading

·        Можно купить за криптовалюту включая биткоин и более 30 видов альткоинов

·        Можно купить за российский рубль через международную платежную систему Пайер

·        Можно купить за валюты и по международным банковским картам включая виза имастеркард

·        Можно купить за электронные деньги такие какСкрилл и Перфект Мани

 

 

Дополнительные услуги торговли криптовалюты

SignalyTrading, для вас обеспечивает возможности получения аккаунтов сайта Трейдингвьюпо специальным акциям и ценам. Вы можете для покупки аккаунт Трейдингвьювключаяаккаунт “ПРО”, “ПРО плус” и премиум аккаунт Трейдингвью с 10-60 процентов обращаться кнам.

 

 

Последнее слово

 

 

 

CYPTO TRADING SIGNALS IN  SIGNALYTRADING GOLDEN AND SILVER SUBSCRIPTION  

 

WWW.BitcoinTradingSignal.Net

 

Crypto Trading Signals – Dear User, by this service, you will have a SignalyTrading Golden Subscription for 60 days in order to get the best Crypto Trading Signals.  In this service, you can use the best Crypto Signals for a very reasonable price, without the common limits in services providing Free Crypto  Trading Signals.

 

 

 

 

In SignalyTrading’s Golden Services, you will be given the best Crypto Signals including Bitcoin Signals, Ethereum Signals, Tether Signals and Stablecoins and also Binance Coins for Binance  Exchange, Poloniex  Exchange, Bittrex  Exchange & Kucoin Exchange. Using SignalyTrading’s Golden Services is an intelligent choice to get the most professional Binance  Exchange Signals and other CryptoCurrency Currency Exchanges with the lowest price in the world.

The Crypto Trading Signals presented in the Golden Services isn’t limited only to Binance Exchange Signals. The Golden Services cover other CryptoCurrency  Exchanges as well as Binance Signals like Kucoin Signals, Bittrex Signals and Poloniex Signals. The Golden Services aren’t limited and by using this service you will get Bitcoin Signals, Ethereum Signals, Tether Signals and Stablecoins, Binance Coin Signals and other Altcoin Signals.

 

 

The Features Of The Crypto Trading Signals 

we present our Crypto Signals in a professional Crypto Signals Telegram Channel. SignalyTrading, presents the best Crypto Signals including Binance Signals, Poloniex Signals, Bittrex Signals & Kucoin Signals via Telegram Messenger. Telegram is a worldwide software which has hundreds of millions of users around the globe. The unique features of this software have made it the best and fastest choice for the presentation of CryptoCurrency Signals. You can easily get this software from the Telegram Website and install it in your computer, mobile phone and or your tablet.

 

Unlike other services who present Crypto Trading Signals , we have done professional work on the interface of our Crypto Signals Telegram Channel. In this service you will get the best Crypto Signals in the form of a clean and friendly interface. Your eyes will face less fatigue, you will have more concentration on the signals and you can monitor the situation of a CryptoCurrency Signal in the Binance Exchange fast and easy by pushing a single button. At the moment, Crypto Signals Telegram Channel, in SignalyTrading’s Silver and Golden Services, is the best and most professional Crypto Signals Telegram Channel.

The CryptoCurrency Signals presented in the Silver and golden Services have an Crypto Signal Risk Management and Analyzation. Unlike services which present Free Crypto Trading Signals and even Non-free Services, all of the Binance Signals and Signals of other CryptoCurrency Exchanges presented in SignalyTrading’s Golden Services have been classified based on the level of risk.

 

The Number And Time Duration Of Crypto Trading Signals In Golden Services

The number of signals presented in the Golden Services, is specified in proportion with the conditions of the Market and the items mentioned in the Terms of Purchase section and/or the User’s Manual for Using Crypto Signals. Generally, the Crypto Signals Telegram presented in the Golden Services is over a few hundred Signals in a month, and this amount of Signals is gradually rising. The type of CryptoCurrency Signals presented, is short-term and/or mid-term and till now, the amount of success of the Binance Signals and Crypto Signals Telegram presented, is pretty much between 82 to 95 percent.

 

The time duration of Signals is between 1 to 40 days. With us, you will experience over 50 percent less risk. You will receive the most professional and Best Crypto Trading Signals . The usage of the best CryptoCurrency Signals in SignalyTradings professional services is the intelligent substitute for Free Crypto Trading Signals. In Free CryptoCurrency Signals, you will lose opportunities for free.

 

SignalyTrading’s Crypto Signals Telegram Channel

SignalyTrading has designed its Crypto Signals Telegram Channel professionally. You can access the information you need fast and easy. Time is important and in the trade of CryptoCurrencies, its importance grows. We have made everything faster and easier for you. Some of the Crypto Signal Telegram Channel’s features is as followed, and for more information, you can see the User’s Manual for Using CryptoCurrency Signals.

 

Market

Determines the name of the Currency pair which the Signal is presented for.

 

Exchange

Determines the name of the CryptoCurrency Exchange which the Signal is presented for. You can search and see the list of signals regarding the specified Currency Exchange with the symbol.

 

Signal Type

Determines the Signal Type. Most of the time Signals are from the Purchase Type.

 

 

The Crypto Signals Risk Level

All of the CryptoCurrency Trading Signals presented in SignalyTrading’s Silver and Golden Services have an Crypto Signals Risk Management and Analyzation. Signals with a risk of 5/5 have the highest risk and signals with a risk of 1/5 have the lowest risk. Even though Signals with a risk of 5/5 come with a greater risk, but generally, the probability of achieving the determined goals in less time is higher. Your reward is proportional with the risk you take.

 

Buy Range, Stop Loss And Sale Goals In Crypto Signals 

The best Purchase Range is determined in this section. The probable amount of Price Fluctuation within the time period for reaching the defined goals is determined by the Purchase Range. Also, you can see the suggested amount of Stop Loss and the suggested Sale Goals in this section. The announced percent in Stop Loss is usually calculated with the lowest price announced in the Purchase Range. You can use the ID Signal to refer to the Signal in the future. In proportion with the target you choose, your risk grows and with that, your profit grows the same amount. The Signal’s Time and Risk usually has a direct relationship with the chosen target.

 

 

Trade With One Click

By using the Trade with one click button, you can see the determined Currency Pair’s page in the Binance  Exchange, fast and easy. With this trait, you don’t need to type the address and you can check the Crypto Trading Signal’s situation and price quickly and begin to trade if you incline to do so.

 

How To Buy A Service And Receive Crypto Trading Signals 

You can easily purchase the service presenting Crypto Trading Signals through Bitcoins and many other types of Altcoins. Also, you can pay the fee by means of international bank cards, like MasterCard and Visa, and globally valid currencies. We also support Digital Money. If you didn’t have access to a Payment Gateway at the time of purchase, you can attempt purchase through other payment gateway and means.

Don’t forget to add the Network Transfer Fee to the announced sum if you are doing your purchase through CryptoCurrencies. What we receive, must be exactly equal to the announced sum in the website and at the time of the payment. The success and acceptance of your purchase depends on this

 

After Purchase Steps And Using The Crypto Signals

After the payment in the shown page, a connection link to the Crypto Signals Telegram Channel will be sent to you inside a file. Open the file and enter the special link in your internet browser or Telegram Messenger. This file and the connection link are also available and accessible in your user profile.

 

Support And Activation Of The Crypto Signal Service

Our official method for Support is using the Website Support Ticketing System. Almost always, your service automatically activates after purchase and the link to use the Crypto Trading Signals Telegram Channel is sent to you. If you faced any problems, you can be in contact with us through the Support Section of the website. Don’t forget to mention your Telegram ID and purchase data in the Ticket. Usually, we will activate your service and announce the results in a time period of 1 to 72 hours.

 

Complementary Trading Services

Another service provided by SignalyTrading, has made it possible for you to Buy TradingViewWebSite Account. The TradingView Account Purchase Price differs in different subscriptions. TradingView Website Accounts have a price of 15 to 60 dollars a month, based on their differences and facilities. The Price for One Month TradingView Premium Account is 60 dollars . As the Global provider of the best CryptoCurrency Signals, at the moment,  the SignalyTrading group has made it possible for you to get the TradingView Account Subscription with a price far lower than the official prices announced in the TradingView Website. We Provide TradingView Pro,  Pro+ And TradingView Premium Accounts with  10 to over 70 percent Discount.

 

TradingView Website Price

 

 

 

 

SignalyTrading Price

 

 

Last Word

Every precious thing has its price and nothing precious can be achieved for free. As the global provider of the Best Crypto Trading Signals, SignalyTrading provides you with the most professional CryptoCurrency Signals with the best price. Using our professional Services and Signals is a suitable substitute for services presenting Free Crypto Signals. Crypto Signals Free can destroy your opportunities or cause you financial loss for free. We are the intelligent choice of CryptoCurrency Traders.

Dear User, please pay attention that purchasing from us and using the CryptoCurrency Signals, means you have read and accepted the User’s Manual for Using Crypto Signals and the Terms of Purchase.

 

 

WWW.BitcoinTradingSignal.Net

 

SignalyTrading

 

THE GLOBAL PROVIDER OF THE BEST CRYPTO TRADING SIGNALS WITH THE BEST PRICE IN THE WORLD AND A PROFESSIONAL CRYPTOCURRENCY SIGNAL TELEGRAM CHANNEL, WITH THE ABILITY OF RISK MANAGEMENT AND TRADE WITH ONE CLICK.
 

 

 

 

سیگنالی تریدینگ و اشتراک طلایی  و نقره ای سیگنال ارز دیجیتال

  در این سرویسها شما می توانید با قیمتی بسیار مناسب از بهترین سیگنالهای ارز دیجیتال، بدون محدودیتهای متداول در سرویسهای ارائه دهنده سیگنال رایگان ارز دیجیتال استفاده نمایید.

 

مشخصات و ویژگیهای سرویس  سیگنال ارز دیجیتال

·        ترید آسان و سریع با یک کلیک

·        دریافت بهترین سیگنالهای بایننس

·        دریافت سیگنال کوکوین، بیترکس و پولونیکس

·        دریافت سیگنال  بیت کوین  و  سیگنال  اتریوم

·        دریافت سیگنال آلت کوینها، استیبل کوینها و سیگنال تتر

·        عضویت در کانال سیگنال ارز دیجیتال در پیام رسان تلگرام

·        تحلیل عددی و سیستم تحلیل مدیریت ریسک سیگنال ارز دیجیتال

·        قیمت منصفانه و مناسب همراه با تخفیف های ویژه سیگنالی تریدینگ

·        قابل خرید با ارز دیجیتال از جمله بیت کوین و بیش از 30 نوع آلت کوین

·        قابل خرید با روبل روسیه از طریق درگاه پرداخت بین المللی payeer

·        قابل خرید با ارزها و کارتهای بانکی بین المللی از جمله مستر و ویزا کارت

·        قابل خرید با پول های الکترونیکی  مانند اسکریل و پرفکت مانی   و …

 

سیگنالها و صرافیها و تحت پوشش

در اشتراک طلایی بهترین سیگنالهای صرافی بایننس به عنوان سرویس اصلی ارائه میگردد. در این سرویس سیگنال صرافی کوکوین، بیترکس و پولونیکس به عنوان سرویس فرعی ارائه میگردند. در این سرویس علاوه بر سیگنال بیت کوینو سیگنال اتریوم سیگنال سایر آلت کوینها ، و استیبل کوینها مانند تتر نیز ارائه میشود.

در اشتراک نقره ای فقط سیگنال صرافی بایننس بصورت محدود ارائه میگردد. سیگنالهای ارائه شده فقط شامل سیگنال بیت کوین و سیگنال اتریوم خواهد بود. در این سرویس سیگنال استیبل کوینها و سیگنال تتر و سیگنال سایر آلت کوینها مانند بایننس کوین ارائه نمیگردد. سرویس طلایی سیگنالهای ارز دیجیتال فاقد این محدودیت میباشند.

 

تعداد و مدت زمان سیگنالهای ارز دیجیتال در سرویسهای طلایی

تعداد سیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده در سرویسهای طلایی، متناسب با وضعیت بازار میباشد. بطور کلی در حال حاضرسیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده در سرویسهای طلایی  بیش از چند صد عدد سیگنال در ماه میباشد. این تعداد سیگنال بمرور نیز در حال افزایش میباشد، که در مقایسه با سرویس سیگنال رایگان ارز دیجیتال و یا سرویس نقره ای بسیار  بیشتر است.

 

نوع سیگنال ارز دیجیتال ارائه شده، بصورت کوتاه مدت و یا میان مدت است و میزان موفقیت سیگنالهای بایننس و سیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده تاکنون حدودا” بین 82 تا 95 درصد میباشد.

دوره زمانی سیگنالها بین 1 تا 40 روز است. با ما شما بیش از 50 درصد ریسک کمتری را تجربه خواهید نمود. شما حرفه ای ترین و بهترین سیگنالهای ارز دیجیتال تلگرام را دریافت خواهید کرد.

 

ویژگیهای کانال سیگنال ارز دیجیتال

بر خلاف سایر سرویسهای ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال ، ما بر روی اینترفیس کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال خود، بصورت حرفه ای کار کرده ایم. شما در این سرویس، بهترین سیگنالهای ارز دیجیتال را در قالب یک اینترفیس تمیز و دوستانه دریافت مینمایید. چشم شما کمتر خسته میشود. تمرکز شما بر روی سیگنالها بیشتر خواهد بود. بسرعت و راحتی  با فشردن یک دکمه میتوانید وضعیت یک سیگنال ارز دیجیتال را در صرافی مانند بایننس بررسی نمایید. در حال حاضر کانال تلگرام سیگنال ارز دیجیتال، در سرویسهای نقره ای و طلایی سیگنالی تریدینگ، حرفه ای ترین و بهترین کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام میباشد.

 

سطح ریسک سیگنال ارز دیجیتال

کلیه سیگنالهای ارز دیجیتال ارائه شده، دارای سیستم مدیریت و تحلیل ریسک میباشند. برخلاف سرویسهای ارائه دهنده سیگنال رایگان ارز دیجیتال و حتی سرویسهای غیر رایگان، همه سیگنالهای بایننس و سیگنال سایر صرافیهای ارز دیجیتال ارائه شده در سیگنالی تریدینگ از نظر میزان ریسک طبقه بندی شده اند. سیگنال با ریسک 5/5  دارای بالاترین ریسک و سیگنال با ریسک 1/5 کمترین ریسک را دارد.

 

محدوده خرید، توقف ضرر و اهداف فروش

بهترین قیمت در این قسمت مشخص میگردد. میزان نوسان احتمالی قیمت سیگنال ارز دیجیتال  تا زمان رسیدن به اهداف تعیین شده از طریق محدوده خرید نیز در این قسمت مشخص شده است. همچنین میزان پیشنهادی توقف ضرر و اهداف پیشنهادی، برای فروش در این قسمت مشخص شده اند.درصد اعلام شده در توقف ضرر معمولا از پایین ترین قیمت (کف قیمت) اعلام شده در محدوده خرید محاسبه میگردد.

متناسب با تارگتی که انتخاب می کنید ریسک شما افزایش و سود شما هم به همان میزان افزایش می یابد. مدت و ریسک سیگنال معمولا” رابطه مستقیم با تارگت انتخاب شده دارد.

 

ترید با یک کلیک

با استفاده از دکمه ترید با یک کلیک، شما میتوانید خیلی سریع و راحت به صفحه جفت ارز مشخص شده در صرافی بایننس مراجعه نمایید.

 

نحوه خرید سرویس و دریافت سیگنال ارز دیجیتال

شما میتوانید براحتی سرویس ارائه سیگنال ارز دیجیتال را از طریق بیت کوین و دهها نوع آلت کوین دیگر خرید نمایید.همچنین می توانید از طریق کارتهای بانکی بین اللملی مانند مستر کارت و ویزا کارت و ارزهای معتبر جهانی و همچنینروبل روسیه پرداخت خود را انجام دهید. ما همچنین از پولهای الکترونیکی نیز پشتیبانی می نماییم. فراموش نفرمایید که در صورتیکه با ارزهای دیجیتال خرید خود را انجام میدهید فی انتقال شبکه را به مبلغ اعلام شده بیفزاید.

 

.

مراحل پس از خرید و استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

پس از پرداخت در صفحه نمایش داده شده لینک اتصال به کانال سیگنالهای ارز دیجیتال در داخل یک فایل در بخش دانلودها وجود دارد. فایل را باز کرده و لینک مخصوص را در داخل مرورگر اینترنتی خود و یا پیامرسان تلگرام وارد نمایید. همچنین این فایل و لینک اتصال در پروفایل کاربری شما قابل دسترس میباشد. در صورتیکه مشکلی داشتید میتوانید با پشتیبانی در ارتباط باشید.

 

پشتیبانی و فعال سازی سرویس سیگنال  ارز دیجیتال

روش رسمی ما جهت پشتیبانی، استفاده از سیستم تیکتینگ پشتیبانی سایت میباشد. سرویس شما پس از خرید در بیشتر مواقع بصورت خودکار فعال میگردد و لینک استفاده ار کانال تلگرام سیگنالهای ارز دیجیتال برای شما ارسال میشود. در صورتیکه به مشکلی برخوردید میتوانید از طریق بخش پشتیبانی سایت با ما در تماس باشید. در مواقع خیلی ضروری میتوانید با پشتیبان آنلاین تلگرامی در ارتباط باشید.

 

سرویسهای مکمل ترید ارز دیجیتال

سیگنالی تریدینگ،  این امکان را فراهم آورده است تا شما اکانتهای سایت تریدینگ ویو را  با تخفیفها و قیمتهای ویژه دریافت نمایید. شما میتوانید جهت خرید اکانت تریدینگ ویو، شامل اکانت های پرو، پرو پلاس و اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ، با10 تا بیش از 60 درصد تخفیف از طریق ما اقدام نمایید.

 

 

درباره سیگنالی تریدینگ

سیگنالی تریدینگ، استارت آپی نو و مجموعه ای جوان از متخصصین صنعت بلاکچین میباشد. سیگنالی تریدینگ را میتوان یکی از بهترین ارائه دهندگان جهانی سیگنال ترید ارز دیجیتال و سرویسهای وابسته با قیمت منصفانه دانست.مجموعه سیگنالی تریدینگ دارای سایتها، کانالها و گروههای متعدد میباشد. تیم سیگنالی تریدینگ همواره در حال توسعه این سایت و سایر سایتها، سرویسها، روشها و خدمات خود میباشد.

 

WWW.SIGNALYTRADING.COM

https://www.bitcointradingsignal.net/shop/

 

سخن آخر

هر چیز با ارزشی قیمتی دارد و هچ چیز با ارزشی رایگان بدست نمی آید. استفاده از سیگنالهای حرفه ای ارز دیجیتالجایگزین مناسبی برای سرویسهای ارائه دهنده سیگنال رایگان ارز دیجیتال میباشد. سیگنال رایگان ارز دیجیتالمیتواند به رایگان فرصتهای شما را از بین ببرد و یا رایگان شما را متضرر نماید. ما انتخاب هوشمندانه یک تریدر هستیم.

 

سیگنالی تریدینگ

ارائه دهنده سیگنال ارز دیجیتال شامل سیگنال بیت کوین ، سیگنال اتریوم ، سیگنال تتر، سیگنال بایننس  در کانال سیگنال ارز دیجیتال تلگرام


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 27 فروردين 1399
شرکت برگزار کننده همایش

همایش و کنسرت

گروه موسسه فرهنگی و هنری قاب نقره ای با در بر داشتن گروهی با تجربه که تخصص ایشان ارتباطات ، طراحی و برقرای هماهنگی نسبت به ارگان ها و مراکز مختلف در زمینه های گوناگون است و همچنین با در اختیار داشتن برترین و حرفه ای ترین نیروهای برگزار کننده از مرحله طراحی تا اجرای همایش، فستیوال و جنگ آمادگی برگزاری بزرگترین و مجلل ترین همایش ها، فستیوال ها و جنگ ها را در تمامی زمینه ها، دارا می باشد.
این موسسه تاکنون افتخار برگزاری کنسرت های بزرگی با 7000 تماشاگر را در کارنامه دارد .


آنچه که قاب نقره ای ارائه می دهد :

طراحی و اجرای مراحل مختلف مد نظر در برگزاری همایش ، فستیوال و جنگ توسط اتاق فکر
هماهنگی و دعوت از افراد، میهمانان و اشخاص مد نظر جهت برگزاری
اخذ مجوزهای لازم جهت برگزاری از مراکز ذی ربط
تامین و تجهیز فضای برگزاری همایش، فستیوال و جنگ به حرفه ای ترین شکل
طراحی و اجرای دکور و نور
طراحی و اجرای سیستم صوت
هماهنگی جهت بهترین شکل حضور برای مدعوین
طراحی جایگاه مخصوص جهت میهمانان خاص
برقراری سیستم امنیتیحضور نیروی انسانی، سیستم گیت و دیجیتال)
طراحی و اجرای گل آرایی در کل فضای سالن مورد نظر و حتی بیرون از آن
پذیرایی به صورت حرفه ای توسط نیروی مجرب برای برگزار کنندگان و مدعوین
پوشش تصویری نسبت به ضبط کامل همایش،فستیوال، جنگ یا مراسم مورد نظر
پخش همایش،فستیوال،جنگ یا مراسم مورد نظر از شبکه های تلویزیونی

 

 

خدمات صفر تا صد برگزاری همایش

خدمات ارائه شده توسط قاب نقره ای برای برگزاری این قبیل برنامه ها کامل و شامل اجاره سالن ، تصویربرداری ، انتخاب و استخدام مجری های صدا و سیما ، همچنین هماهنگی با خواننده ها ، طراحی برنامه های سرگرم کننده ، نصب غرفه های نمایشگاهی و برگزاری کارگاه های حاشیه ای همایش میباشد در کنار این خدمات ، خدمات پوشش خبری شامل طراحی و چاپ و نشر بروشور های اطلاع رسانی و پوشش رسانه ای و پخش در رسانه های مرتبط از خدمات تکمیلی قاب نقره ای است .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 25 فروردين 1399
سقف متحرک

تنوع آب و هوایی در شهرها و کشورهای مختلف سبب می شود که در هر منطقه از پوشش های مناسب با آن آب و هوا استفاده شود. یکی از این پوششها سقف متحرک است این نوع پوشش علاوه بر اینکه فضای محیط را زیبا می سازد، به راحتی از آب و هوای آن منطقه نیز می توان استفاده کرد. باید دانست که سقف متحرک که یکی از انواع سقف برقی است می تواند از شیشه، صفحات فلزی عایق شده ، صفحات پلکسی و . . . ایجاد شود از طرفی این سقف ها در دو حالت اتوماتیک و دستی در دنیا موجود است.

 

سقف متحرک پارچه ای

سقف متحرک پارچه ای متشکل از یک سیستم پوشش پارچه ای و آلومینیومی است که بر روی یک ریل حرکت می کندهمان طور که بیان شد سقف های متحرک به دو حالت مکانیکی و اتوماتیک هستنداز این رو در سقف های متحرک پارچه ای اتوماتیک که با نصب یک موتور، نیروی محرکه این سقف به وجود می آید، از طرفی با طراحی یک ریموت کنترل و یا یک دکمه، عمل جمع شدن و باز شدن سایه بان پارچه ای به صورت خودکار و کنترل شده انجام می شود.اما در مدل سقف متحرک چادری مکانیکی، این سازه پارچه ای با هدف کاهش هزینه برای مشتری، عمل جمع شدن و باز شدن با استفاده از دست انجام می شود.

 

کاربرد سقف متحرک پارچه ای

در گذشته از سقف غشایی برای پناه گاه استفاده می شد اما امروزه سقف های چادری بعنوان المان دکوراتیو برای زیبای فضای باز و داخلی استفاده می شود.

 

منبعhttps://sainats.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 فروردين 1399
قیمت ماشین لباسشویی بوش

مطمئناً شما نیز مانند هر فرد دیگری زمانی که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر برند دیگری را برای منزل خود را دارید به دنبال بهترین مارک و مدل هستید تا علاوه بر اینکه کیفیت شستشوی بالایی داشته باشد طول عمر بالایی نیز داشته باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید احتمالا با مشکلاتی زیادی در این زمینه روبروهستید و دچار سرگردانی شدهاید یکی از دلایل مهم این موضوع این است که وقتی شما به هر فروشگاهی مراجعه میکنید با قیمت و حرفهای مختلفی روبهرو میشوید که تصمیم گیری برای خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر وسیله دیگری را برای شما مشکل می کند، به همین خاطر در اینجا ما سعی می کنیم به برخی از سوالات شما جواب دهیم تا بتوانید بهترین مدل لباسشویی بوش اصل آلمان را با گارانتی اصلی از نمایندگی بوش با کمترین قیمت تهیه نمایید.

سوالاتی که در این اینجا به آن خواهیم پرداخت:

                     ·بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

                     ·چگونه ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

                     ·دلیل اختلاف قیمت ماشین لباسشویی بوش در فروشگاههای مختلف؟

                     ·گارانتی اصلی بوش در ایران چیست؟

                     ·نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

کلیک کنید»»»  قیمت لباسشویی بوش ««« کلیک کنید

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

مطمئناً شما نیز مانند هر فرد دیگری زمانی که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر برند دیگری را برای منزل خود را دارید به دنبال بهترین مارک و مدل هستید تا علاوه بر اینکه کیفیت شستشوی بالایی داشته باشد طول عمر بالایی نیز داشته باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید، در این میان در مورد ماشین لباسشویی بوش به جرئت میتوان گفت که سالهاست بهترین مارک لباسشویی در دنیا شناخته می شود به همین خاطر نیز توانسته 30درصد از این بازار را در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد که عدد بسیار بزرگی است اما اگر از برند آن بگذریم معرفی یک مدل به عنوان بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کار بسیار سختی است چراکه این موضوع کاملاً بستگی به نیاز و بودجه شما دارد اما ما در اینجا پرفروش ترین و بهترین مدل های ماشین لباسشویی بوش را در هر سری به شما معرفی می کنیم تا بر اساس نیاز و بودجه خود بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید اما قبل از آن توجه داشته باشید که کیفیت و طول عمر تمام ماشین های لباسشویی بوش در یک سطح قرار دارند، تنها تفاوتی که بین مدل های مختلف وجود دارد تعداد برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آنها می باشد که این موضوع کاملا بستگی به نیاز شما دارد شما تصور کنید ماشین لباسشویی شما کامل ترین برنامه شستشو و لکه بری را داشته باشد اما اگر شما از آن استفاده نکنید نمیتوانید توقع داشته باشید که لباس های شما باکیفیت بالاتری شسته شود و یا لکه های پیراهن شما پاک شود پس چه تفاوتی دارد که دستگاه شما برنامه لکه بری داشته باشد یا خیر، اما توجه داشته باشید که این امکانات میتواند قیمت ماشین لباسشویی را به شدت بالا ببرد این موضوع را به این دلیل مطرح کردیم که بسیاری از افراد متأسفانه تصور می کنند که بالاترین و گرانترین مدل می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد، در ادامه ما پرفروش ترین، کم بازگشت ترین مدل های ماشین لباسشویی بوش را در هر سری به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که ما در اینجا فقط پرفروش ترین و کم بازگشت ترین مدل ها را به شما معرفی می کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین های لباسشویی بوش سری 2 از ساده ترین ماشین های لباسشویی بوش محسوب می شوند، مدل هایی که در این سری قرار میگیرد ساخت کشور ترکیه میباشند که تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان مونتاژ می شود، تمام مدل ها در این سری با کد WAB شروع می شوند و میتوان گفت تمام برنامه های اصلی برای شستشو را دارا می باشند؛ شرکت بوش با استفاده از یک پنل مکانیک و حذف یکسری از آپشن های غیر ضروری سعی به پایین آوردن قیمت کرده اما توجه داشته باشید که این موارد تاثیری بر کیفیت شستشو و طول عمر آن نداردبهترین مدل هایی که در این سری ما می توانیم به شما معرفی کنیم ماشین لباسشویی بوش WAB20262IR سری 2 رنگ سفید کیلو 1000 دور ساخت کشور ترکیه دارای برچسب انرژی A+++ را به شما معرفی می کنیم، اما اگر به دنبال رنگ سیلور هستید ماشین لباسشویی بوش مدل WAB202S2IR دقیقا سیلور همین مدل است.

ماشین لباسشویی بوش سری 4

ماشین های لباسشویی بوش سری 4 ازنظر ساختار تفاوت زیادی با سری 2 نداشته این سری نیز در کشور ترکیه تحت لیسانس آلمان ساخته می شود که با کد WAK شروع می شوند و از یک پنل تمام مکانیک در آنها استفاده شده است و میتوان گفت این سری نیز تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا میباشند اما اگر بخواهیم بهترین و پرفروش ترین مدل را در این سری نام ببریم میتوانیم ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR را به شما معرفی کنیم با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور ساخت کشور ترکیه با برچسب انرژی A+++ اما اگر قصد دارید ست آشپزخانه خود را استیل تهیه کنید ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2020SIR استیل همین مدل است که به شما معرفی کردیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 6

اما ماشین های لباسشویی بوش سری 6 که در حقیقت پرفروش ترین سری شرکت بوش محسوب می شوند از یک پنل لمسی و مکانیک در آنها استفاده شده که ظاهری زیباتر به آن داده است مدل هایی که در این سری قرار دارد با کد WAT شروع می شوند و میتوانند ظرفیتی معادل یا کیلو داشته باشند که برخی از مدل ها در این سری در کشور آلمان و برخی در کشور ترکیه مونتاژ می شوند اما دقت داشته باشید که مدل های ساخت ترکیه ازنظر کیفیت تفاوتی با مدل های آلمان ندارند و به یاد داشته باشید که هر مدل فقط در یک کشور مونتاژ می شود و ممکن نیست یک مدل در دو کشور ساخته شود بهترین مدل هایی را که میتوانیم در این سری به شما معرفی کنیم ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28682IR سفید با ظرفیت کیلو 1400 دور به همراه سیستم i-DOS ساخت کشور ترکیه می باشد که بالاترین مدل در این سری محسوب می شود، لباسشویی بوش WAT28561IR سفید دقیقاً مانند مدل قبل تنها با این تفاوت که سیستم i-DOS و برنامه ضد چروک از روی آن حذف شده است اما با قیمتی بسیار مناسب تر اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی 8 کیلویی را دارید WAT24662IR را به عنوان بالاترین و بهترین مدل در سری 6 به شما پیشنهاد می کنیم سفید کیلویی 1200 دور ساخت کشور ترکیه به همراه سیستم i-DOS اما اگر به دنبال مدلی با قیمت کمی مناسب تر هستید WAT24461IR را به شما پیشنهاد می کنیم دقیقاً مانند قبلی تنها با این تفاوت یک سیستم i-DOS از روی آن حذف شده است، اما اگر به دنبال ماشین لباسشویی استیل برای آشپزخانه خود هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 مدل WAT2465XIR با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور ساخت کشور ترکیه به همراه سیستم i-DOS را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی استیل با قیمت و کارایی مناسب هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 مدل WAT2446XIR را به شما پیشنهاد می کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

ماشین های لباسشویی بوش سری 8 در حقیقت بالاتری سری محصولات شرکت بوش می باشد که دارای متنوع ترین برنامه های شستشو و لکه بری میباشند و از جدیدترین تکنولوژی ها در آنها مورد استفاده قرار گرفته است، این سری از محصولات بوش فقط در کشور آلمان مونتاژ می شوند که مدل های ماشین لباسشویی در این سری با کد WAW شروع می شوند و میتوانند ظرفیتی معادل تا کیلوگرم داشته باشند اما اگر بخواهیم پرفروش ترین و بهترین مدل های این سری را به شما معرفی کنیم میتوانیم با ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR سفید با ظرفیت کیلوگرم 1600 به همراه سیستم i-DOS بالاترین مدل در این سری را به شما معرفی کنیم یا ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28760IR دقیقاً شبیه به مدل قبلی تنها با دو تفاوت خشک کن 1400 دور یعنی 200 دور کمتر و بجای سیستم i-DOS دارای برنامه Active Oxygen می باشد، اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید WAW3266XIR را به عنوان بهترین و بالاترین مدل لباسشویی استیل به شما معرفی می کنیم که دقیقاً شبیه به WAW32660IR می باشد اما با بدنه استیل؛ لباسشویی WAW2876XIR هم استیل همان WAW28760IR می باشد، اما اگر به دنبال مدلی با قیمت مناسب تر در سری 8هستید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW24540IR سفید با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور را به شما پیشنهاد می کنیم، اما اگر به دنبال لباسشویی استیل هستید WAW3256XGC با ظرفیت کیلو 1600 دور را به شما پیشنهاد می کنیم.

کلیک کنید»»» قیمت ماشین لباسشویی بوش ««« کلیک کنید

چگونه ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

این سوالی است که بسیاری از خریداران زمان خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر وسیله دیگری دارند که چطور میتوان ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را از هم تشخیص داد اگر بخواهیم بهترین و راحت ترین کار را به شما پیشنهاد کنیم این است که به کد یا همان مدل ماشین لباسشویی کاملاً دقت کنید و مهم تر از همه ماشین لباسشویی خود را با گارانتی اصلی و معتبر تهیه کنید و تا زمانی که محصول و کارت گارانتی خود را دریافت نکرده اید به هیچ عنوان پرداختی نداشته باشید تا در ادامه گارانتی اصلی بوش را به شما معرفی می کنیم اما بعد از دریافت کارت گارانتی با خدمات پس از فروش آن تماس گرفته و درخواست نصب کنید به محض اینکه شما درخواست نصب دهید شرکت بوش شماره سریال گارانتی را از شما میخواهد اگر شماره سریال درست باشد درخواست نصب شما تائید می شود و شما میتوانید از اصل بودن کالای خود مطمئن شوید اما به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از مدل های غیر شرکتی که امروزه تحت عنوان بانه ای فروخته می شود خریداری نکنید و گول قیمت بعضی از آنها را نخورید در این باره در ادامه متن بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

دلیل اختلاف قیمت ماشین لباسشویی بوش در فروشگاه های مختلف؟

متأسفانه به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش در بسیاری از برندها و نوسانات موجود بسیاری از این موضوع سوء استفاده می کنند اما همان طور که می دانید هر کالایی در بازار یک قیمت مشخص دارد تا حدی از این اختلاف قیمت کاملاً طبیعی است و ممکن است یک فروشگاه برای رقابت محصول خود را با سود خیلی پایین هم بفروشد و شاید در بعضی از مواقع شخصی به علت مشکلاتی که دارد حتی تصمیم بگیرد کالای خود را با درصدی ضرر بفروشد اما صحبت ما بر سر اختلاف قیمت های نجومی است که در بازار دیده می شود و واقعاً شما را سرگردان می کند که کدام یک از قیمت ها درست است این اختلاف قیمت در ماشین لباسشویی بوش یا هر برند یا محصول دیگری دو دلیل عمده دارد که برای شما توضیح می دهیم.

اولین دلیل ترفندی است که بسیاری از فروشندگان از آن استفاده می کنند زمانی که فروشنده متوجه این می شود که شما دنبال یک مدل ماشین لباسشویی مشخص هستید به دو دلیل قیمت بسیار کمتری را به شما می دهد حتی  10 درصد کمتر از قیمت کف بازار در اینجا فروشنده سعی می کنه اطمینان شما رو جلب کند و به شما می گوید من این محصول را با این قیمت به شما می دهم بعد سعی بر خراب کردن مدل مدنظر شما می کند و سعی می کند مدل دیگری را به شما پیشنهاد کند که مثلاً مزایای بیشتری نسبت به مدل انتخابی شما دارد چراکه می داند مدلی را که شما انتخاب کرده اید احتمالا اطلاعات کافی در مورد آن دارید و قیمت آن را می دانید پس سعی می کند نظر شما را عوض کند تا شما مدلی را انتخاب کنید که بتواند سود بهتری از شما بگیرد، اما دلیل دیگری که فروشنده این کار را انجام می دهد این است که فروشنده متوجه می شود شما به دنبال جهیزیه و یا چند قلم کالا هستید در اینجا فروشنده می داند که حتماً این مدل را از چندین فروشگاه قیمت گرفته اید به همین دلیل به خاطر اینکه اطمینان شما را جلب کند این محصول را حتی با ضرر به شما قیمت می دهد و شما وقتی میبینید قیمت این فروشگاه بهتر از بقیه است مطمئناً آن را میخواهید در اینجا فروشنده کار خودش را شروع می کند و اقلام دیگری را که لازم دارید را به شما پیشنهاد می کند اما با قیمت های خیلی بالاتر چون می داند شما قیمت دیگر کالاها را درست ندارید چون تمرکز شما روی محصول اول بوده و اینجاست که علاوه بر اینکه ضرر خود را جبران می کند بلکه سود خوبی روی دیگر کالاها از شما می گیرد.

اما دلیل دوم که بسیار خطرناک است و باید خیلی دقت کنید اختلاف قیمت های بسیار نجومی است که بر سر یک مدل ماشین لباسشویی می‌بینید اختلاف قیمت هایی بین 20 درصد تا 40 درصد چنین اختلاف قیمتی در یک ماشین لباسشویی باید بگوییم غیرممکن است جز اینکه مشکلی وجود داشته باشد شما می‌توانید از دیجی کالا نیز به عنوان یک سایت مرجع برای استعلام قیمت ها استفاده کنیدمتأسفانه در چند سال اخیر افرادی محصولات استوک و مشکل دار را از کشورهای دیگر تهیه و وارد کشور می کنند که هرکدام ممکن است مشکلی داشته باشند یکی موتورش خراب است یکی پنلش ایراد دارد یکی تو رفتگی بعد آنها را تعمیر می کنند، حالت دیگر برخی از افراد اقدام به تعویض بعضی از قطعات دستگاه می کنند مثلاً گوشی موبایل را در نظر بگیرید اگر باطری یا شارژر دستگاه عوض شود احتمال خیلی زیاد شما متوجه آن نخواهید شد جر اینکه کارتان باشد؛ اما موضوع به اینجا هم ختم نمیشود چراکه ممکن است محصولی که شما می خرید اصلاً بوش نباشد شاید تعجب کنید اما واقعیت دارد متأسفانه افرادی مانند یک شکارچی در بازارهایی مانند چین به دنبال مدل های مشابه میگردند که ازنظر ظاهر بسیار شبیه به ماشین لباسشویی بوش است که میتوان با تغییراتی کوچک آن را جای برند بوش فروخت تنها با تعویض یک پنل و یا درب و چاپ لوگو حال برای توجیه کردن و متقاعد کردن شما این گونه وانمود می کنند که این محصولات به دلیل اینکه از بانه می آید و چون قاچاق است و گمرکی به آن تعلق نمی گیره به همین دلیل هم قیمت آن بسیار کمتر است به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم محصول شرکتی با گارانتی معتبر تهیه کنید نه صرفاً برای گارانتی و خدمات پس از فروش آن حداقل برای اطمینان در اصل بودن کالا به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن قیمت ماشین لباسشویی بوش از نمایندگی با قیمت روز از لینک زیر استفاده کنید تا حداقل زمان مراجعه به بازار قیمت واقعی آن را بدانید، در صورت کارنکردن لینک زیر به بالای صفحه مراجعه کنید و از لینک ابتدایی استفاده کنید.

گارانتی اصلی بوش در ایران چیست؟

حال که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید مطمئناً ترجیح می دهید که آن را با گارانتی اصلی بوش تهیه کنید تا علاوه بر اطمینان به سلامت کالا خیالتان بابت خدمات پس از فروش نیز آسوده باشد اما متأسفانه به هر فروشگاهی که برای خرید ماشین لباسشویی بوش مراجعه میکنید یک شرکت را به عنوان گارانتی اصلی بوش در ایران به شما معرفی می کند و باعث سردرگم شدن شما می شوند و در آخر نیز متوجه نمیشوید که گارانتی اصلی بوش و یا حداقل معتبرترین آنها کدام یک از شرکتها هستند اما قبل از اینکه گارانتی بوش را به شما معرفی کنیم باید نکتهای را به شما گوش زد کنیم که بسیاری از کارتهای گارانتی که امروزه در بازار وجود دارد در حقیقت یک تراکت تبلیغاتی هستند که تحت عنوان کارت گارانتی به شما داده می شود، به این صورت که تعمیرگاههای بوش تعدادی تراکت تبلیغاتی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ می کنند و آنها را در اختیار فروشندگان قرار میدهند تا بر روی کالاهای خود قرار دهند شما که این برگه را به عنوان گارانتی ماشین لباسشویی خود می دانید مطمئناً اگر زمانی احتیاج به سرویس و یا خدماتی داشته باشید به شمارهای که بر روی کارت گارانتی وجود دارد مراجعه میکنید و حتماً می دانید بعد از آن چه اتفاقی میافتد حتماً مشکل ماشین لباسشویی بوش شما شامل گارانتی نشده و باید بابت تعمیر آن هزینه پرداخت کنید این تعمیرگاههای لوازم خانگی به این صورت برای خود مشتری پیدا می کنند در این میان کارتهای گارانتی نیز وجود دارد که به علت شناختهتر بودن آنها فروشگاههای لوازم خانگی آنها را با قیمت ‌هایی بین هزار تومان تا 10 هزار تومان میخرند اما برخی از تعمیرگاه ها که خدمات نصب را هم انجام میدهند بابت نصب رایگان هر کارت گارانتی مبلغ نصب را از فروشنده دریافت می کنند اما در اینجا ما نمیتوانیم نام این نوع گارانتی ها را بیاوریم اما گارانتی اصلی بوش در ایران را به شما معرفی می کنیم.

گارانتی بوش سرویس

شرکت بوش آلمان بعد از توافق برجام در سال 1395 با تأسیس نمایندگی رسمی بوش در ایران تحت عنوان بوش سرویس فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد و شرکت را در زیر مجموعه خود قرار داد تا به صورت مشترک بتوانند خدمات پس از فروش محصولات بوش را تحت نظارت مستقیمBSH بوش آلمان انجام دهندما در اینجا به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید مطمئن شوید که ضمانت و گارانتی بوش سرویس نماینده مستقیم بوش آلمان در ایران می باشدبهترین راه برای رسیدن به آن مراجعه به سایت رسمی بوش المان است اگر خدمات پس از فروش بوش یعنی بوش سرویس در ایران نمایندگی داشته باشد مطمئناً نام ایران در لیست بوش سرویس قرار دارد برای این کار با استفاده از این لینک https://www.bosch-home.com/service وارد سایت بوش قسمت بوش سرویس شوید و در قسمت Select your location شما میتوانید در قسمت Asia نام ایران را مشاهده نماییدهمان طور که می بینید نام ایران همچنان در قسمت خدمات بوش قرار دارد که تا  سال 1425 این شرکت متعهد است نسبت به محصولاتی که به ایران وارد کرده است خدمات ارائه کند؛ اما اگر اطاعات بیشتر و دقیق تری در این زمینه لازم دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم این جمله را «گارانتی بوش20 بخر» را در گوگل سرچ کنید بر روی اولین نتیجه کلیک کنید و با وارد شدن به این صفحه اطلاعات تکمیل تری را در مورد گارانتی بوش سرویس و سیهاوی بدست آورید شما در اینجا همچنین میتوانید عکس کارت گارانتی بوش سرویس را نیز مشاهده نماید چراکه متأسفانه کارتهای گارانتی مختلفی در بازار وجود دارد که تحت عنوان بوش سرویس ارائه می شود.

گارانتی سیهاوی

در مورد گارانتی سیهاوی نیز باید بگوییم شرکت سیهاوی اولین وارده کننده لوازم خانگی بوش و بزرگترین گارانتی شخصی بوش می باشد که توانسته با خدمات و گارانتی معتبر رضایت مشتریان خود را جلب کند و نامی ماندگار و درخشان از خود بجای بگذارد، شرکت سیهاوی با محوریت رضایت مشتریان خود توانسته با کسب لوح های تقدیر متعددی از مراجع مختلف به افتخارات خود اضافه کند که مهر تأییدی بر کیفیت و موفقیت این مجموعه دارد، محبوبیت شرکت سیهاوی در سال های گذشته تا حدی بوده که همچنان بسیاری از مردم گارانتی سیهاوی را به عنوان گارانتی اصلی بوش در ایران میشناسند؛ اما در واقعیت گارانتی سیهاوی در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین گارانتی شخصی بوش در ایران می باشد، اگر درزمینهٔ گارانتی سیهاوی نیز احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید باز به شما پیشنهاد می کنیم همان کلمه «گارانتی بوش 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید تا در آنجا بتوانید به جواب تمام سوالات خود برسید تا بتوانید ماشین لباسشویی بوش را با گارانتی اصلی تهیه نمایید و در این زمینه خیالتان آسوده باشد.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

مطمئناً شما نیز مانند هر شخص دیگری ترجیح می دهید برای خرید ماشین لباسشویی خود به نمایندگی لوازم خانگی بوش مراجعه کنید تا محصول خود را با خیال آسوده و گارانتی اصلی تهیه نمایید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم از طریق آدرسی که در اختیار شما قرار می دهیم به آنجا مراجعه کنید و لیست نمایندگی های بوش را که برای شما قرار گرفته شده است را دریافت کنید اما قبل از آن حتماً و باز تأکید می کنیم حتماً متن آن را کامل مطالعه نمایید تا به آدرس و تلفن نمایندگی های بوش در سرتاسر کشور برسید اما قبل از خواندن کامل متن به هیچ وجه از لیستی که در اختیار شما قرار گرفته شده است استفاده نکنید، برای این کار کافی است متن مقابل «لیست نمایندگی بوش و خدمات پس از فروش بوش در ایران 20 بخر» را به صورت کامل در گوگل سرچ کنید و درنتیجه به دست آمده بر روی خط اول کلیک کنید و آن را باز کنید؛ امیدواریم این متن تا به اینجا توانسته باشد برای خرید ماشین لباسشویی به شما کمک لازم را کرده باشد و بتوانید ماشین لباسشویی بوش را با گارانتی اصلی به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، در آخر باز به شما پیشنهاد می کنیم از طریق لینک بالا (قیمت ماشین لباسشویی بوشکه برای شما قرار داده بودیم کمترین قیمت نمایندگی را مشاهده نمایید.

منبعخبرگزاری تبیان

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 17 فروردين 1399
قیمت ماشین لباسشویی بوش

مطمئناً شما نیز مانند هر فرد دیگری زمانی که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر برند دیگری را برای منزل خود را دارید به دنبال بهترین مارک و مدل هستید تا علاوه بر اینکه کیفیت شستشوی بالایی داشته باشد طول عمر بالایی نیز داشته باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید.

اگر قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید احتمالا با مشکلاتی زیادی در این زمینه روبروهستید و دچار سرگردانی شدهاید یکی از دلایل مهم این موضوع این است که وقتی شما به هر فروشگاهی مراجعه میکنید با قیمت و حرفهای مختلفی روبهرو میشوید که تصمیم گیری برای خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر وسیله دیگری را برای شما مشکل می کند، به همین خاطر در اینجا ما سعی می کنیم به برخی از سوالات شما جواب دهیم تا بتوانید بهترین مدل لباسشویی بوش اصل آلمان را با گارانتی اصلی از نمایندگی بوش با کمترین قیمت تهیه نمایید.

سوالاتی که در این اینجا به آن خواهیم پرداخت:

                     ·بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

                     ·چگونه ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

                     ·دلیل اختلاف قیمت ماشین لباسشویی بوش در فروشگاههای مختلف؟

                     ·گارانتی اصلی بوش در ایران چیست؟

                     ·نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

کلیک کنید»»»  قیمت لباسشویی بوش ««« کلیک کنید

بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کدام است؟

مطمئناً شما نیز مانند هر فرد دیگری زمانی که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر برند دیگری را برای منزل خود را دارید به دنبال بهترین مارک و مدل هستید تا علاوه بر اینکه کیفیت شستشوی بالایی داشته باشد طول عمر بالایی نیز داشته باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید، در این میان در مورد ماشین لباسشویی بوش به جرئت میتوان گفت که سالهاست بهترین مارک لباسشویی در دنیا شناخته می شود به همین خاطر نیز توانسته 30درصد از این بازار را در سراسر دنیا به خود اختصاص دهد که عدد بسیار بزرگی است اما اگر از برند آن بگذریم معرفی یک مدل به عنوان بهترین مدل ماشین لباسشویی بوش کار بسیار سختی است چراکه این موضوع کاملاً بستگی به نیاز و بودجه شما دارد اما ما در اینجا پرفروش ترین و بهترین مدل های ماشین لباسشویی بوش را در هر سری به شما معرفی می کنیم تا بر اساس نیاز و بودجه خود بتوانید راحت تر تصمیم بگیرید اما قبل از آن توجه داشته باشید که کیفیت و طول عمر تمام ماشین های لباسشویی بوش در یک سطح قرار دارند، تنها تفاوتی که بین مدل های مختلف وجود دارد تعداد برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آنها می باشد که این موضوع کاملا بستگی به نیاز شما دارد شما تصور کنید ماشین لباسشویی شما کامل ترین برنامه شستشو و لکه بری را داشته باشد اما اگر شما از آن استفاده نکنید نمیتوانید توقع داشته باشید که لباس های شما باکیفیت بالاتری شسته شود و یا لکه های پیراهن شما پاک شود پس چه تفاوتی دارد که دستگاه شما برنامه لکه بری داشته باشد یا خیر، اما توجه داشته باشید که این امکانات میتواند قیمت ماشین لباسشویی را به شدت بالا ببرد این موضوع را به این دلیل مطرح کردیم که بسیاری از افراد متأسفانه تصور می کنند که بالاترین و گرانترین مدل می تواند بهترین انتخاب برای آنها باشد، در ادامه ما پرفروش ترین، کم بازگشت ترین مدل های ماشین لباسشویی بوش را در هر سری به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود بهترین مدل را انتخاب کنید اما توجه داشته باشید که ما در اینجا فقط پرفروش ترین و کم بازگشت ترین مدل ها را به شما معرفی می کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 2

ماشین های لباسشویی بوش سری 2 از ساده ترین ماشین های لباسشویی بوش محسوب می شوند، مدل هایی که در این سری قرار میگیرد ساخت کشور ترکیه میباشند که تحت نظارت مستقیم مهندسین آلمان مونتاژ می شود، تمام مدل ها در این سری با کد WAB شروع می شوند و میتوان گفت تمام برنامه های اصلی برای شستشو را دارا می باشند؛ شرکت بوش با استفاده از یک پنل مکانیک و حذف یکسری از آپشن های غیر ضروری سعی به پایین آوردن قیمت کرده اما توجه داشته باشید که این موارد تاثیری بر کیفیت شستشو و طول عمر آن نداردبهترین مدل هایی که در این سری ما می توانیم به شما معرفی کنیم ماشین لباسشویی بوش WAB20262IR سری 2 رنگ سفید کیلو 1000 دور ساخت کشور ترکیه دارای برچسب انرژی A+++ را به شما معرفی می کنیم، اما اگر به دنبال رنگ سیلور هستید ماشین لباسشویی بوش مدل WAB202S2IR دقیقا سیلور همین مدل است.

ماشین لباسشویی بوش سری 4

ماشین های لباسشویی بوش سری 4 ازنظر ساختار تفاوت زیادی با سری 2 نداشته این سری نیز در کشور ترکیه تحت لیسانس آلمان ساخته می شود که با کد WAK شروع می شوند و از یک پنل تمام مکانیک در آنها استفاده شده است و میتوان گفت این سری نیز تمام برنامه های اصلی شستشو را دارا میباشند اما اگر بخواهیم بهترین و پرفروش ترین مدل را در این سری نام ببریم میتوانیم ماشین لباسشویی بوش مدل WAK20200IR را به شما معرفی کنیم با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور ساخت کشور ترکیه با برچسب انرژی A+++ اما اگر قصد دارید ست آشپزخانه خود را استیل تهیه کنید ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2020SIR استیل همین مدل است که به شما معرفی کردیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 6

اما ماشین های لباسشویی بوش سری 6 که در حقیقت پرفروش ترین سری شرکت بوش محسوب می شوند از یک پنل لمسی و مکانیک در آنها استفاده شده که ظاهری زیباتر به آن داده است مدل هایی که در این سری قرار دارد با کد WAT شروع می شوند و میتوانند ظرفیتی معادل یا کیلو داشته باشند که برخی از مدل ها در این سری در کشور آلمان و برخی در کشور ترکیه مونتاژ می شوند اما دقت داشته باشید که مدل های ساخت ترکیه ازنظر کیفیت تفاوتی با مدل های آلمان ندارند و به یاد داشته باشید که هر مدل فقط در یک کشور مونتاژ می شود و ممکن نیست یک مدل در دو کشور ساخته شود بهترین مدل هایی را که میتوانیم در این سری به شما معرفی کنیم ماشین لباسشویی بوش مدل WAT28682IR سفید با ظرفیت کیلو 1400 دور به همراه سیستم i-DOS ساخت کشور ترکیه می باشد که بالاترین مدل در این سری محسوب می شود، لباسشویی بوش WAT28561IR سفید دقیقاً مانند مدل قبل تنها با این تفاوت که سیستم i-DOS و برنامه ضد چروک از روی آن حذف شده است اما با قیمتی بسیار مناسب تر اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی 8 کیلویی را دارید WAT24662IR را به عنوان بالاترین و بهترین مدل در سری 6 به شما پیشنهاد می کنیم سفید کیلویی 1200 دور ساخت کشور ترکیه به همراه سیستم i-DOS اما اگر به دنبال مدلی با قیمت کمی مناسب تر هستید WAT24461IR را به شما پیشنهاد می کنیم دقیقاً مانند قبلی تنها با این تفاوت یک سیستم i-DOS از روی آن حذف شده است، اما اگر به دنبال ماشین لباسشویی استیل برای آشپزخانه خود هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 مدل WAT2465XIR با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور ساخت کشور ترکیه به همراه سیستم i-DOS را به شما پیشنهاد می کنیم اما اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی استیل با قیمت و کارایی مناسب هستید ماشین لباسشویی بوش سری 6 مدل WAT2446XIR را به شما پیشنهاد می کنیم.

ماشین لباسشویی بوش سری 8

ماشین های لباسشویی بوش سری 8 در حقیقت بالاتری سری محصولات شرکت بوش می باشد که دارای متنوع ترین برنامه های شستشو و لکه بری میباشند و از جدیدترین تکنولوژی ها در آنها مورد استفاده قرار گرفته است، این سری از محصولات بوش فقط در کشور آلمان مونتاژ می شوند که مدل های ماشین لباسشویی در این سری با کد WAW شروع می شوند و میتوانند ظرفیتی معادل تا کیلوگرم داشته باشند اما اگر بخواهیم پرفروش ترین و بهترین مدل های این سری را به شما معرفی کنیم میتوانیم با ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW32660IR سفید با ظرفیت کیلوگرم 1600 به همراه سیستم i-DOS بالاترین مدل در این سری را به شما معرفی کنیم یا ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW28760IR دقیقاً شبیه به مدل قبلی تنها با دو تفاوت خشک کن 1400 دور یعنی 200 دور کمتر و بجای سیستم i-DOS دارای برنامه Active Oxygen می باشد، اما اگر قصد خرید ماشین لباسشویی را دارید WAW3266XIR را به عنوان بهترین و بالاترین مدل لباسشویی استیل به شما معرفی می کنیم که دقیقاً شبیه به WAW32660IR می باشد اما با بدنه استیل؛ لباسشویی WAW2876XIR هم استیل همان WAW28760IR می باشد، اما اگر به دنبال مدلی با قیمت مناسب تر در سری 8هستید ماشین لباسشویی بوش سری 8 مدل WAW24540IR سفید با ظرفیت کیلوگرم 1200 دور را به شما پیشنهاد می کنیم، اما اگر به دنبال لباسشویی استیل هستید WAW3256XGC با ظرفیت کیلو 1600 دور را به شما پیشنهاد می کنیم.

کلیک کنید»»» قیمت ماشین لباسشویی بوش ««« کلیک کنید

چگونه ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را تشخیص دهیم؟

این سوالی است که بسیاری از خریداران زمان خرید ماشین لباسشویی بوش و یا هر وسیله دیگری دارند که چطور میتوان ماشین لباسشویی بوش اصل و تقلبی را از هم تشخیص داد اگر بخواهیم بهترین و راحت ترین کار را به شما پیشنهاد کنیم این است که به کد یا همان مدل ماشین لباسشویی کاملاً دقت کنید و مهم تر از همه ماشین لباسشویی خود را با گارانتی اصلی و معتبر تهیه کنید و تا زمانی که محصول و کارت گارانتی خود را دریافت نکرده اید به هیچ عنوان پرداختی نداشته باشید تا در ادامه گارانتی اصلی بوش را به شما معرفی می کنیم اما بعد از دریافت کارت گارانتی با خدمات پس از فروش آن تماس گرفته و درخواست نصب کنید به محض اینکه شما درخواست نصب دهید شرکت بوش شماره سریال گارانتی را از شما میخواهد اگر شماره سریال درست باشد درخواست نصب شما تائید می شود و شما میتوانید از اصل بودن کالای خود مطمئن شوید اما به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان از مدل های غیر شرکتی که امروزه تحت عنوان بانه ای فروخته می شود خریداری نکنید و گول قیمت بعضی از آنها را نخورید در این باره در ادامه متن بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

دلیل اختلاف قیمت ماشین لباسشویی بوش در فروشگاه های مختلف؟

متأسفانه به دلیل عدم وجود نمایندگی فروش در بسیاری از برندها و نوسانات موجود بسیاری از این موضوع سوء استفاده می کنند اما همان طور که می دانید هر کالایی در بازار یک قیمت مشخص دارد تا حدی از این اختلاف قیمت کاملاً طبیعی است و ممکن است یک فروشگاه برای رقابت محصول خود را با سود خیلی پایین هم بفروشد و شاید در بعضی از مواقع شخصی به علت مشکلاتی که دارد حتی تصمیم بگیرد کالای خود را با درصدی ضرر بفروشد اما صحبت ما بر سر اختلاف قیمت های نجومی است که در بازار دیده می شود و واقعاً شما را سرگردان می کند که کدام یک از قیمت ها درست است این اختلاف قیمت در ماشین لباسشویی بوش یا هر برند یا محصول دیگری دو دلیل عمده دارد که برای شما توضیح می دهیم.

اولین دلیل ترفندی است که بسیاری از فروشندگان از آن استفاده می کنند زمانی که فروشنده متوجه این می شود که شما دنبال یک مدل ماشین لباسشویی مشخص هستید به دو دلیل قیمت بسیار کمتری را به شما می دهد حتی  10 درصد کمتر از قیمت کف بازار در اینجا فروشنده سعی می کنه اطمینان شما رو جلب کند و به شما می گوید من این محصول را با این قیمت به شما می دهم بعد سعی بر خراب کردن مدل مدنظر شما می کند و سعی می کند مدل دیگری را به شما پیشنهاد کند که مثلاً مزایای بیشتری نسبت به مدل انتخابی شما دارد چراکه می داند مدلی را که شما انتخاب کرده اید احتمالا اطلاعات کافی در مورد آن دارید و قیمت آن را می دانید پس سعی می کند نظر شما را عوض کند تا شما مدلی را انتخاب کنید که بتواند سود بهتری از شما بگیرد، اما دلیل دیگری که فروشنده این کار را انجام می دهد این است که فروشنده متوجه می شود شما به دنبال جهیزیه و یا چند قلم کالا هستید در اینجا فروشنده می داند که حتماً این مدل را از چندین فروشگاه قیمت گرفته اید به همین دلیل به خاطر اینکه اطمینان شما را جلب کند این محصول را حتی با ضرر به شما قیمت می دهد و شما وقتی میبینید قیمت این فروشگاه بهتر از بقیه است مطمئناً آن را میخواهید در اینجا فروشنده کار خودش را شروع می کند و اقلام دیگری را که لازم دارید را به شما پیشنهاد می کند اما با قیمت های خیلی بالاتر چون می داند شما قیمت دیگر کالاها را درست ندارید چون تمرکز شما روی محصول اول بوده و اینجاست که علاوه بر اینکه ضرر خود را جبران می کند بلکه سود خوبی روی دیگر کالاها از شما می گیرد.

اما دلیل دوم که بسیار خطرناک است و باید خیلی دقت کنید اختلاف قیمت های بسیار نجومی است که بر سر یک مدل ماشین لباسشویی می‌بینید اختلاف قیمت هایی بین 20 درصد تا 40 درصد چنین اختلاف قیمتی در یک ماشین لباسشویی باید بگوییم غیرممکن است جز اینکه مشکلی وجود داشته باشد شما می‌توانید از دیجی کالا نیز به عنوان یک سایت مرجع برای استعلام قیمت ها استفاده کنیدمتأسفانه در چند سال اخیر افرادی محصولات استوک و مشکل دار را از کشورهای دیگر تهیه و وارد کشور می کنند که هرکدام ممکن است مشکلی داشته باشند یکی موتورش خراب است یکی پنلش ایراد دارد یکی تو رفتگی بعد آنها را تعمیر می کنند، حالت دیگر برخی از افراد اقدام به تعویض بعضی از قطعات دستگاه می کنند مثلاً گوشی موبایل را در نظر بگیرید اگر باطری یا شارژر دستگاه عوض شود احتمال خیلی زیاد شما متوجه آن نخواهید شد جر اینکه کارتان باشد؛ اما موضوع به اینجا هم ختم نمیشود چراکه ممکن است محصولی که شما می خرید اصلاً بوش نباشد شاید تعجب کنید اما واقعیت دارد متأسفانه افرادی مانند یک شکارچی در بازارهایی مانند چین به دنبال مدل های مشابه میگردند که ازنظر ظاهر بسیار شبیه به ماشین لباسشویی بوش است که میتوان با تغییراتی کوچک آن را جای برند بوش فروخت تنها با تعویض یک پنل و یا درب و چاپ لوگو حال برای توجیه کردن و متقاعد کردن شما این گونه وانمود می کنند که این محصولات به دلیل اینکه از بانه می آید و چون قاچاق است و گمرکی به آن تعلق نمی گیره به همین دلیل هم قیمت آن بسیار کمتر است به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم محصول شرکتی با گارانتی معتبر تهیه کنید نه صرفاً برای گارانتی و خدمات پس از فروش آن حداقل برای اطمینان در اصل بودن کالا به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم برای دیدن قیمت ماشین لباسشویی بوش از نمایندگی با قیمت روز از لینک زیر استفاده کنید تا حداقل زمان مراجعه به بازار قیمت واقعی آن را بدانید، در صورت کارنکردن لینک زیر به بالای صفحه مراجعه کنید و از لینک ابتدایی استفاده کنید.

گارانتی اصلی بوش در ایران چیست؟

حال که قصد خرید ماشین لباسشویی بوش را برای منزل خود را دارید مطمئناً ترجیح می دهید که آن را با گارانتی اصلی بوش تهیه کنید تا علاوه بر اطمینان به سلامت کالا خیالتان بابت خدمات پس از فروش نیز آسوده باشد اما متأسفانه به هر فروشگاهی که برای خرید ماشین لباسشویی بوش مراجعه میکنید یک شرکت را به عنوان گارانتی اصلی بوش در ایران به شما معرفی می کند و باعث سردرگم شدن شما می شوند و در آخر نیز متوجه نمیشوید که گارانتی اصلی بوش و یا حداقل معتبرترین آنها کدام یک از شرکتها هستند اما قبل از اینکه گارانتی بوش را به شما معرفی کنیم باید نکتهای را به شما گوش زد کنیم که بسیاری از کارتهای گارانتی که امروزه در بازار وجود دارد در حقیقت یک تراکت تبلیغاتی هستند که تحت عنوان کارت گارانتی به شما داده می شود، به این صورت که تعمیرگاههای بوش تعدادی تراکت تبلیغاتی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ می کنند و آنها را در اختیار فروشندگان قرار میدهند تا بر روی کالاهای خود قرار دهند شما که این برگه را به عنوان گارانتی ماشین لباسشویی خود می دانید مطمئناً اگر زمانی احتیاج به سرویس و یا خدماتی داشته باشید به شمارهای که بر روی کارت گارانتی وجود دارد مراجعه میکنید و حتماً می دانید بعد از آن چه اتفاقی میافتد حتماً مشکل ماشین لباسشویی بوش شما شامل گارانتی نشده و باید بابت تعمیر آن هزینه پرداخت کنید این تعمیرگاههای لوازم خانگی به این صورت برای خود مشتری پیدا می کنند در این میان کارتهای گارانتی نیز وجود دارد که به علت شناختهتر بودن آنها فروشگاههای لوازم خانگی آنها را با قیمت ‌هایی بین هزار تومان تا 10 هزار تومان میخرند اما برخی از تعمیرگاه ها که خدمات نصب را هم انجام میدهند بابت نصب رایگان هر کارت گارانتی مبلغ نصب را از فروشنده دریافت می کنند اما در اینجا ما نمیتوانیم نام این نوع گارانتی ها را بیاوریم اما گارانتی اصلی بوش در ایران را به شما معرفی می کنیم.

گارانتی بوش سرویس

شرکت بوش آلمان بعد از توافق برجام در سال 1395 با تأسیس نمایندگی رسمی بوش در ایران تحت عنوان بوش سرویس فعالیت خود را به صورت رسمی در ایران آغاز کرد و شرکت را در زیر مجموعه خود قرار داد تا به صورت مشترک بتوانند خدمات پس از فروش محصولات بوش را تحت نظارت مستقیمBSH بوش آلمان انجام دهندما در اینجا به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید مطمئن شوید که ضمانت و گارانتی بوش سرویس نماینده مستقیم بوش آلمان در ایران می باشدبهترین راه برای رسیدن به آن مراجعه به سایت رسمی بوش المان است اگر خدمات پس از فروش بوش یعنی بوش سرویس در ایران نمایندگی داشته باشد مطمئناً نام ایران در لیست بوش سرویس قرار دارد برای این کار با استفاده از این لینک https://www.bosch-home.com/service وارد سایت بوش قسمت بوش سرویس شوید و در قسمت Select your location شما میتوانید در قسمت Asia نام ایران را مشاهده نماییدهمان طور که می بینید نام ایران همچنان در قسمت خدمات بوش قرار دارد که تا  سال 1425 این شرکت متعهد است نسبت به محصولاتی که به ایران وارد کرده است خدمات ارائه کند؛ اما اگر اطاعات بیشتر و دقیق تری در این زمینه لازم دارید ما به شما پیشنهاد می کنیم این جمله را «گارانتی بوش20 بخر» را در گوگل سرچ کنید بر روی اولین نتیجه کلیک کنید و با وارد شدن به این صفحه اطلاعات تکمیل تری را در مورد گارانتی بوش سرویس و سیهاوی بدست آورید شما در اینجا همچنین میتوانید عکس کارت گارانتی بوش سرویس را نیز مشاهده نماید چراکه متأسفانه کارتهای گارانتی مختلفی در بازار وجود دارد که تحت عنوان بوش سرویس ارائه می شود.

گارانتی سیهاوی

در مورد گارانتی سیهاوی نیز باید بگوییم شرکت سیهاوی اولین وارده کننده لوازم خانگی بوش و بزرگترین گارانتی شخصی بوش می باشد که توانسته با خدمات و گارانتی معتبر رضایت مشتریان خود را جلب کند و نامی ماندگار و درخشان از خود بجای بگذارد، شرکت سیهاوی با محوریت رضایت مشتریان خود توانسته با کسب لوح های تقدیر متعددی از مراجع مختلف به افتخارات خود اضافه کند که مهر تأییدی بر کیفیت و موفقیت این مجموعه دارد، محبوبیت شرکت سیهاوی در سال های گذشته تا حدی بوده که همچنان بسیاری از مردم گارانتی سیهاوی را به عنوان گارانتی اصلی بوش در ایران میشناسند؛ اما در واقعیت گارانتی سیهاوی در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین گارانتی شخصی بوش در ایران می باشد، اگر درزمینهٔ گارانتی سیهاوی نیز احتیاج به اطلاعات بیشتری دارید باز به شما پیشنهاد می کنیم همان کلمه «گارانتی بوش 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید تا در آنجا بتوانید به جواب تمام سوالات خود برسید تا بتوانید ماشین لباسشویی بوش را با گارانتی اصلی تهیه نمایید و در این زمینه خیالتان آسوده باشد.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

مطمئناً شما نیز مانند هر شخص دیگری ترجیح می دهید برای خرید ماشین لباسشویی خود به نمایندگی لوازم خانگی بوش مراجعه کنید تا محصول خود را با خیال آسوده و گارانتی اصلی تهیه نمایید به همین خاطر به شما پیشنهاد می کنیم از طریق آدرسی که در اختیار شما قرار می دهیم به آنجا مراجعه کنید و لیست نمایندگی های بوش را که برای شما قرار گرفته شده است را دریافت کنید اما قبل از آن حتماً و باز تأکید می کنیم حتماً متن آن را کامل مطالعه نمایید تا به آدرس و تلفن نمایندگی های بوش در سرتاسر کشور برسید اما قبل از خواندن کامل متن به هیچ وجه از لیستی که در اختیار شما قرار گرفته شده است استفاده نکنید، برای این کار کافی است متن مقابل «لیست نمایندگی بوش و خدمات پس از فروش بوش در ایران 20 بخر» را به صورت کامل در گوگل سرچ کنید و درنتیجه به دست آمده بر روی خط اول کلیک کنید و آن را باز کنید؛ امیدواریم این متن تا به اینجا توانسته باشد برای خرید ماشین لباسشویی به شما کمک لازم را کرده باشد و بتوانید ماشین لباسشویی بوش را با گارانتی اصلی به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، در آخر باز به شما پیشنهاد می کنیم از طریق لینک بالا (قیمت ماشین لباسشویی بوشکه برای شما قرار داده بودیم کمترین قیمت نمایندگی را مشاهده نمایید.

منبعخبرگزاری تبیان

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 14 فروردين 1399
ماشین ظرفشویی بوش

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود را دارید ما در اینجا نکاتی را به شما خواهیم آموخت که در آخر بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی را با مناسب ترین قیمت برای منزل خود انتخاب کنید، در ضمن ما به شما گارانتی اصلی بوش و نمایندگی لوازم خانگی بوش را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید ماشین ظرفشویی خود را به صورت مستقیم از نمایندگی بوش تهیه نمایید، اما برای این کار شما به اطلاعات مختلفی در این زمینه نیاز خواهید داشت تا بتوانید بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید، به یاد داشته باشید که همیشه گرانترین و بالاترین مدل بهترین انتخاب برای شما محسوب نمیشود

زمانی ما میتوانیم بگوییم بهترین مدل را انتخاب کردهایم که ماشین ظرفشویی ما علاوه بر طول عمر و کیفیت شستشوی بالا بتواند تمام نیازهای ما را بر آورده کند و همچنین ما بتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم، در ضمن شما باید بتوانید مدلی را انتخاب کنید که ازنظر ظرفیت و مصرف انرژی طوری باشد که شما بتوانید به صورت روزانه از آن در منزل خود استفاده کنید به صورتی که ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای شما مقرون به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد؛ آن زمان ما میتوانیم بگوییم انتخاب خوبی داشته ایم؛ شاید در ابتدا این مقاله شما را کمی خسته کند اما صرف کمی زمان برای خواندن این مقاله مطمئن باشید که شما میتوانید با دید خیلی بهتری مدل ماشین ظرفشویی بوش خود را انتخاب کنید پس حتما تا انتها با ما باشید و ممنون میشویم نظر خود را در مورد آن برای ما یادداشت کنید تا سعی بر بهتر کردن آن کنیم.

نکاتی که در این راهنمای خرید ماشین ظرفشویی بوش به آن خواهیم پرداخت:

                                 ·بهترین ماشین ظرفشویی بوش کدام مدل است؟

                                 ·بررسی نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

                                 ·برنامه های شستشو درماشین ظرفشویی بوش

                                 ·تکنولوژیهای مختلف درماشین ظرفشویی بوش

                                 ·گارانتی اصلی بوش در ایران

                                 ·نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش کدام است؟

یکی از سؤالاتی که همیشه بسیاری از افراد در زمان خرید ماشین ظرفشویی و یا هر وسیله دیگری دارند، بهترین مارک ماشین ظرفشویی کدام است؟ بهترین مدل ماشین ظرفشویی چیست؟ ما در اینجا سعی میکنیم به تمام سوالات شما جواب دهیم، اما باید بگویم این سوالات ریشه در تمدن و فرهنگ ما ایرنی ها دارد چراکه ایرانی ها از دیرباز جزو خوش سلیقه ترین مردمان دنیا بشمار میروند از همین رو همیشه به دنبال بهترین ها در دنیا هستند، اگر شما نگاهی به آثار باستانی کشورمان نیز داشته باشید کاملا متوجه این موضوع خواهید شد به همین دلیل نیز به هر حوضه ای که نگاه میکنیم ایران صاحب بهترین آن در دنیاست، این موضوع در فرهنگ خرید ما ایرانی ها به خوبی دیده میشود چراکه مردم ما همیشه به دنبال بهترین مارک و بالاترین مدل هستند به همین دلیل میتوانیم بگوییم متاسفانه در بسیاری از مواقع افراد توجه زیادی به نیاز و قدرت خرید خود نمیکنند؛ به طور مثال حتما دیده اید که افراد زیادی حاضر هستند برای اینکه بتوانند آخرین مدل ماشین ظرفشویی را برای منزل خود تهیه کنند خود را تحت فشار قرار دهند تا بتوانند بالاترین مدل را تا حد ممکن تهیه کنند؛ بدون اینکه به این موضوع توجه داشته باشند که آیا امکانات این ماشین ظرفشویی کارایی لازم را برای آنها دارد یا خیر؟ حتی لحظهای فکر نمیکنند که اصلا این مدل با مدل پایین تر خود چه تفاوتی دارد و پول بیشتر را بابت چه چیزی پرداخت میکنند؛اما بهتر است توجه داشته باشید که میتوانیم بگوییم تمام مدل های ماشین ظرفشویی بوش ازنظر کیفیت شستشو و طول عمر در یک سطح قرار دارند اما تنها دلیلی که باعث اختلاف قیمت بین مدل ها میشود استفاده از تکنولوژی های مختلف و برنامه های شستشویی است که ممکن است حتی بسیاری از آنها اصلا برای شما کارایی نداشته باشد و شما هیچ گاه از برخی از آنها استفاده نکنید، اما بهتر است یادتان باشد شما زمان خرید ماشین ظرفشویی برای هر کدام از این امکانات و برنامه های شستشو هزینه کرده اید یعنی بابت چیزی پول پرداخت کرده اید که از آن استفاده نمیکنید؛ درست است که تکنولوژی و برنامه های شستشوی مختلف میتواند کارایی و کیفیت شستشو را در ماشین ظرفشویی افزایش دهد اما به شرطی که شما از آن امکانات استفاده کنید تصور کنید ماشین ظرفشویی شما توانایی استریل کردن ظروف را دارد اما اگر از این برنامه استفاده نکنید چه تفاوتی میکند ماشین ظرفشویی شما برنامه استریل کردن ظروف را دارد یا خیر.

متاسفانه بسیاری از افراد در اینجا با خود میگویند بهتر است حالا که قصد خرید ماشین ظرفشویی را داریم بهتر است که بهترین و کامل ترین آن را بگیریم، ما نیز دقیقاً با این حرف موافق هستیم که بهترین مدل را برای منزل خود انتخاب کنید اما به شما پیشنهاد میکنیم زمان انتخاب ماشین ظرفشویی به برنامه های شستشو و تکنولوژی های بکار رفته در آن دقت داشته باشید که این برنامه شستشو و یا این آپشن چه کارایی دارد و مهم تر از همه این برنامه چقدر میتواندبرای ما کارایی داشته باشد و در آخر چقدر هزینه کردن بابت چنین چیزی میتواند برای ما منطقی باشد.

اگر تا به اینجا با ما موافق هستید بهتر است مطلب را با ما ادامه دهید اگر نه بهتر است همین الان صفحه را ببندید.

از اینکه تصمیم گرفته اید با ما ادامه دهید از این موضوع خیلی خوشحال هستیم، اما برای اینکه بتوانید بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش را انتخاب کنید بهتر است قدم به قدم با هم پیش رویم تا حد ممکن محدوده انتخاب خود را کوچکتر کنیم تا در آخر میان چند مدل باقی مانده بتوانیم بهترین مدل را انتخاب کنیم، در اولین قدم بهترین کار این است که در ابتدا نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی خود را انتخاب کنیم، یادتان باشد که ظرفیت ماشین ظرفشویی باید بر اساس تعداد اعضای خانواده و میزان رفت و آمد ما باشد تا بتوایم به صورت روزانه از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنیم و ازنظر اقتصادی استفاده از آن برای ما به صرفه تر از شستن ظرف ها با دست باشد، پس اگر حتی یک خانواده نفره هم هستید باید میزان رفت و آمد مهمان خود را هم در نظر بگیرید تا اگر رفت و آمد شما زیاد است مدلی را انتخاب کنید که اگر مهمان هم در خانه داشته باشید بتوانید از آن استفاده کنید و در زمانی هایی که مهمان نیز در منزل ندارید بازهم بتوانید از آن استفاده کنید، پس یادتان باشد ماشین ظرفشویی یک وسیله تزیینی نیست که مانند برخی از افراد فقط آن را در خانه در آشپزخانه خود قرار میدهند و فقط زمانی که مهمان در خانه دارند از آن استفاده میکنند، دقت داشته باشید که این دستگاه برای کمک کردن به ما ساخته شده است تا دست های ما کمتر آسیب ببیند و بتواند ازنظر زمان و اقتصادی برای ما صرفه جویی کند پس شما باید ماشین ظرفشویی خود را به قدری هوشمندانه انتخاب کنید که بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید، البته به این موضوع نیز توجه داشته باشید اگر شما از ماشین ظرفشویی بوش حتی روزی 2 بار نیز استفاده کنید حداقل میتواند 20 سال برای شما کار کند تنها به شرطی که درست از آن استفاده کنیددر ابتدا میخواهیم به عنوان قدم اول نوع ماشین ظرفشویی خود را بر اساس فضا و دیزاین آشپزخانه خود انتخاب کنیم و در قدم بعدی ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش را بر اساس تعداد اعضای خانواده و در نظر گرفتن رفت و آمدمان انتخاب کنیم.

انتخاب نوع و ظرفیت ماشین ظرفشویی بوش

در ابتدا باید بگوییم ما میتوانیم ماشین های ظرفشویی را به دو دسته کلی تقسیم کنیم ایستاده و رومیزی که خود ماشین های ظرفشویی ایستاده خود به دو دسته تقسیم میشوند مبله و توکار که میتوان گفت این دو ازنظر ظرفیت و کارایی با هم برابر هستند تنها تفاوت در ظاهر آنها میباشد به این صورت که ماشین های ظرفشویی توکار برخلاف مدل های مبله که در همه خانه ها میبینیم کاوری روی درب آن قرار ندارد تا شما بتوانید از چوب کابینت آشپزخانه خود بر روی آن استفاده کنید در این حالت شما وقتی وارد آشپزخانه میشوید فقط درب های کابینت خود را میبینید که این باعث میشود آشپزخانه شما بسیار ساده و مدرن به نظر برسد اما این موضوع کاملا سلیقه ای است که شما می خواهید یک ظرفشویی توکار را انتخاب کنید و یا مبله این موضوع کاملا به سلیقه و دیزاین آشپزخانه شما مربوط میشود؛ اما اگر فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی ایستاده در آشپزخانه خود ندارد ماشین ظرفشویی رومیزی میتواند انتخاب بسیار مناسب تری برای شما محسوب شود.

ماشین ظرفشویی رومیزی بوش:

اگر شما تنها زندگی میکنید و یا یک خانواده کوچک دو نفره هستید و رفت و آمد زیادی ندارید ماشین ظرفشویی رومیزی بوش میتواند کمک خوبی در آشپزخانه برای شما باشد تا بتوانید به صورت روزانه از آن استفاده کنید و ازنظر اقتصادی نیز برای شما کاملا مقرون به صرفه است، فقط دقت داشته باشید زمانی که از ماشین ظرفشویی رومیزی در منزل خود استفاده میکنید بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل ظرفشویی استفاده کنید چراکه میزان مواد شوینده در یک قرص برای یک ظرفشویی مبله در نظر گرفته شده است و استفاده از آن در ماشین ظرفشویی رومیزی علاوه بر اینکه ازنظر اقتصادی اصلا برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود بلکه به دلیل زیاد بودن مواد شوینده میتواند ظرف های شما را لیز کند اما زمانی که از ژل ماشین ظرفشویی استفاده میکنید شما میتوانید ژل را بر اساس حجم و تعداد ظروف خود به میزان لازم استفاده کنید، اما یکی دیگر از مزیت های ماشین ظرفشویی رومیزی این است که فضای بسیار کمی از آشپزخانه شما را اشغال میکند و شما میتوانید آن را روی کابینت آشپزخانه خود قرار دهید اما اگر دوست ندارید آن را بر روی کابینت قرار دهید میتوانید زمان ساختن کابینت فضایی برای قرار دادن آن داخل کابینت در نظر بگیرید و زیر آن نیز یک کشو قرار دهید تا بتوانید به این صورت از فضای زیر آن نیز استفاده کنید، فقط دقت داشته باشید که در این حالت دور دستگاه سانتی متر آزاد باشد تا هوا بتواند گردش داشته باشد؛ اما اگر در خانه رفت و آمد دارید ومیخواهیددرمواقعی که مهمان درخانه دارید نیز از آن استفاده کنید و فضای کافی برای قرار دادن یک ظرفشویی بزرگ در آشپزخانه دارید و هزینه آن برای شما مشکلی ندارد به شما یک ماشین ظرفشویی مبله با قابلیت نیم شور را پیشنهاد میکنیم که در ادامه بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

 

ماشین ظرفشویی ایستاده بوش:

همانطور که بالاتر نیز به آن اشاره کردیم ماشین های ظرفشویی ایستاده به دو دسته مبله و توکار تقسیم میشوند که به سلیقه و دکوراسیون آشپزخانه شما بستگی دارد اما چیزی که باید در اینجا به آن دقت کنیم ظرفیت، تعداد سبد، برنامه های شستشو و امکانات دستگاه میباشد که باید بر اساس نیازمان آن را انتخاب کنیم به همین خاطر ما در اینجا سعی میکنیم توضیحات لازم را به شما دهیم تا با مزایا و معایب هر کدام به خوبی آشنا شوید تا درنهایت بتوانید مدلی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد.

اولین چیزی که زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش نظر افراد را به خود جلب میکند ظرفیت 12، 13 و 14 نفره است که به شما پیشنهاد میکنیم خیلی به این موضوع توجه نکنید به دلیل اینکه شرکت های تولید کننده میدانند این عدد ازنظر روانی تأثیر زیادی بر روی خریدار دارد به همین خاطر سعی میکنند با اضافه کردن یک قسمت کوچک به سبد مثلا برای قرار دادن فنجان های قهوه ظرفیت عددی آن را بیشتر نشان دهند، اما توجه داشته باشید فضای داخل تمام ماشین های ظرفشویی یکسان است و مهم ترین مسئله تعداد سبد در ماشین ظرفشویی است که میتواند سبد و یا سبد باشد بازهمتأکیدمیکنیم در اینجا نیز فضای داخلی هر دو به یک اندازه است فقط تفاوت در تعداد سبد در آنها است که البته هر کدام نیز مزایا و معایب خود را دارند به این صورت که در مدل های دوطبقه سبد قاشق و چنگال در سبد پایین قرار دارد مزیت این سبد کوچک در سبد پایین این است که قرار دادن قاشق و چنگال ها در آن بسیار آسان است و زمان کمتری را از شما می گیرد و مزیت دیگر آن این است که سبد میانی که در ماشین ظرفشویی بوش قابلیت تنظیم ارتفاع دارد شما میتوانید ارتفاع بیشتری در هر دو طبقه داشته باشید؛ اما اگر بخواهیم به معایب آن اشاره داشته باشیم توجه کنید که سبد قاشق و چنگال که در طبقه اول قرار می گیرد قسمتی از فضای این طبقه را اشغال میکند که میتوان گفت این سبد حدوداً فضای چهار تا پنج پشقاب را در این طبقه اشغال میکند؛اما در مدل های ماشین ظرفشویی بوش که طبقه دارد سبد قاشق و چنگال در طبقه پایین برداشته شده و به صورت یک طبقه در بالای ماشین ظرفشویی قرار گرفته است تا دیگر فضایی از طبقه پایین اشغال نشود اما در کنار این مزیت این طراحی نیز مشکلات و معایب خود را دارد اول اینکه شما باید قاشق و چنگال های خود را به صورت مرتب در طبقه بالا بچینید در غیر این صورت خوب شسته نمیشود و اگر آدم که حوصله ای هستید به شما همان مدلهای دو سبد را پیشنهاد میکنیم اما مشکل دوم این است که چون طبقه سوم قسمتی از فضای بالای ماشین ظرفشویی را اشغال کرده است فضای کمتری برای دو طبقه پایین وجود دارد حال اگر بخواهید قابلمهبزرگ و یاماهیتابه را در سبد پایین قرار دهید شما مجبور خواهید بود با بالا بردن طبقه دوم فضای بیشتری به سبد پایین دهید و این باعث میشود ارتفاع طبقه میانی کمتر شود در این صورت شما فقط ظروفی با ارتفاع یک پیش دستی را میتوانید داخل سبد میانی قرار دهید این معایب و مزایای ماشین های ظرفشویی 2 سبد و سبد بود حال میبینید که شما با دانستن همین اطلاعات که تا همین جا بدست آوردیم میتوانیم انتخاب بهتری داشته باشیم اما از اینجا به بعد خیلی مهم تر خواهد بود.

برنامه های شستشو در ماشین ظرفشویی بوش

بعد از انتخاب نوع و ظرفیت یکی از مهمترین نکاتی که باید در زمان خرید ماشین ظرفشویی به آن دقت زیادی داشته باشید برنامه های شستشو میباشد که ما در اینجا سعی میکنیم به چند تا از آنها اشاره کنیم که میتواند به انتخاب شما کمک کند فقط دقت داشته باشد هر کدام از برنامه های شستشو که به دستگاه اضافه میشودمیتواند تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشته باشد که ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد و یا شاید در برخی از مواقع ما به دلیل ندانستن عملکرد آن برنامه نمیتوانید از آن استفاده کنیم پس بهتر است این قسمت را با دقت مطالعه نمایید تا هم بتواند به انتخاب شما کمک کند و هم با نحوه عملکرد و استفاده درست برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید.

برنامه نیم شور یا همان Half Load در ماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشو Half Load امکان استفاده از نصف ظرفیت ماشین ظرفشویی را به شما می دهد که شما میتوانید با قرار دادن ظروف خود در سبد پایین ماشین آن را روشن کنید و دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ظرفیت دستگاه بمانید، به همین خاطر اگر یک خانواده کم جمعیت هستید که حتی یک ماشین ظرفشویی رومیزی میتواند جوابگوی نیاز شما باشد اما ازنظر فضا و مالی مشکلی ندارید و دوست دارید حتی زمانی که مهمان نیز در منزل دارید از ماشین ظرفشویی خود استفاده کنید به شما پیشنهاد میکنیم مدلی را تهیه کنید که برنامهنیمشوریاهمانHalf Loadرا داشته باشد تا شما بتوانید هم به صورت روزانه از آن استفاده کنید و هم زمانی که مهمان در منزل دارید؛ اما به این نکته دقت داشته باشید که زمان استفاده از این برنامه بهتر است بجای استفاده از قرص ماشین ظرفشویی از ژل استفاده کنید چراکه همانطور که در بالا نیز به آن اشاره کردیم میزان مواد شوینده در یک قرص برای ظرفیت کامل در نظر گرفته شده اما زمانی که شما از برنامه نیم شور استفاده میکنید استفاده از قرص میتواند علاوه بر لیز کردن ظروف ازنظراقتصادی نیز برای شما مقرون به صرفه نباشد پس اگر تصمیم گرفتید در آینده از ژل استفاده کنید اگر دقت کنید در قسمت جایگاه قرص یک خط وجود دارد تا در زمانی که می خواهید از ژل استفاده میکنید اگر ظرفیت ظرفشویی شما نصف است و می خواهید از برنامه نیم شور استفاده کنید کافیست ژل را تا خط اول پرکنید اما اگر ظرفیت ماشین ظرفشویی شما کامل است ژل را تا خط دوم پر میکنید و یا میتوانید از یک قرص استفاده کنید.

برنامهVario Speed ​​Plusدرماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از برنامه هایی است که شاید وجود آن برای برخی از افراد در ماشین ظرفشویی مهم باشد و تمایل داشته باشند آن را داشته باشند برنامهVarioSpeed میباشد، شما میتوانید با اضافه کردن این برنامه به برنامه شستشوی ماشین ظرفشویی بوش تا 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهیددر بعضی از مواقع ممکن است شما مهمان در منزل داشته باشید و بخواهید ظروف شما خیلی سریع شسته شود تا بتوانید از ظروف خود داخل ماشین ظرفشویی استفاده کنید و یا یکسری ظروف دیگر را داخل ماشین برای شستن قرار دهید میتوانید از این برنامه استفاده کنید اما توجه داشته باشید که استفاده از این برنامه میتواند 60 درصد زمان شستشو را کاهش دهد اما در مقابل چیزی حدود 20 درصد میزان مصرف انرژی افزایش پیدا میکندتوجه داشته باشید که برنامهVario Speed فقط زمان شستشو را کاهش می دهد یعنی تاثیری بر عملکرد برنامه شستشویی که شما انتخاب کرده اید ندارد و هیچ ارتباطی با برنامه هایی مانند Quick Wash و یا Turbo Speed 20min ندارد.

برنامه شستشویIntensive zoneدرماشین ظرفشویی بوش

برنامه شستشویIntensive zoneمیتواند ظروف بزرگ مانند تابه و قابلمه را برای شما بشورد، عملکرد این برنامه شستشو به این صورت است که ماشین ظرفشویی بوش برای شستن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهیتابه از دما و فشار بالای آب استفاده میکند اما زمان استفاده از این برنامه توجه داشته باشید که به شما پیشنهاد میشود قابلمه و تابه خود را در طبقه پایین ماشین ظرفشویی قرار دهید و از قرار دادن ظروف گل دار و کریستال در این طبقه خوداری کنید و از طبقه بالا برای قرار دادن این ظروف استفاده کنید، چراکه همانطور که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم  زمان استفاده از برنامه Intensivezone ماشین ظرفشویی برای شستن ظروف در طبقه پایین از فشار بالای آب استفاده میکندکه این فشار بالا در بلند مدت میتواند باعث خش افتادن و کم رنگ شدن گل های ظروف شما در طبقه پایین شود پس زمان استفاده از این برنامه بهتر است ظروف کریستال و گل دار خود را در طبقه بالایی قرار دهید.به همین دلیل بسیاری از افراد زمان کدر شدن ظروف خود در ماشین ظرفشویی تصور میکنند مشکل از ماشین ظرفشویی آنهاست که باعث تار شدن و کدر شدن ظروف میشود پس همانطور که دیدید آشنا بودن شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو میتواند کمکی بزرگی در زمان استفاده از آنها به شما کند.

اما برنامه های شستشوی بسیار زیادی وجود دارد که هر کدام از آنها عملکرد مختص به خود را دارند و میتوانند مزایای مختص به خود را برای شما داشته باشند، مانند برنامهشستشویNight Program، ECO، Pre Rinse، Quick Wash، Perfect Dry، Turbo Speed 20min و برنامه های مختلف Auto که در اینجا از حوصله شما خارج بود که بخواهیم در مورد همه آنها صحبت کنیم اما به شما پیشنهاد میکنیم برای آشنایی بیشتر با این برنامه ها جمله «برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی 20 بخر» را در گوگل سرچ کنید و بر روی اولین نتیجه گوگل کلیک کنید تا وارد مقاله مورد نظر در مجله اینترنتی 20 بخر شوید در آنجا شما میتوانید با تمام برنامه های شستشو آشنا شوید تا در آینده نیز بتوانید به درستی از آنها استفاده کنید اما مزیت دیگری که این مسئله برای شما خواهد داشت این است که شما با نحوه عملکرد برنامه های شستشو آشنا میشوید و مطمئناً راحت تر میتوانید متوجه شوید که به کدام یک از آنها نیاز دارید این اطلاعات میتواند در خرید ماشین ظرفشویی بوش به شما کمک کند تا در نهایت بتوانید انتخاب هوشمندانه تری داشته باشید.

تکنولوژی های مختلف در ماشین ظرفشویی بوش

یکی دیگر از موارد بسیار مهم در زمان خرید ماشین ظرفشویی بوش آشنایی کامل با برخی از تکنولوژی های بکار رفته در آن میباشد که میتواند امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار دهد اما دقت داشته باشید که تمام این امکانات ممکن است کارایی زیادی برای شما نداشته باشد اما میتواند تاثیر بسیار زیادی در قیمت ماشین ظرفشویی بوش داشته باشد و توجیه اقتصادی برای شما نداشتهباشد پس به شما پیشنهاد میکنیم حتما به عملکرد و مزیت هایی که میتواند یک تکنولوژی برای شما داشته باشد خوب دقت کنید شاید وجود یک تکنولوژی در ماشین ظرفشویی بوش برای شما خیلی مهم نباشد و شما نیازی به آن نداشته باشید و یا اختلاف قیمتی که بابت این تکنولوژی می خواهید پرداخت کنید توجیه اقتصادی برای شما نداشته باشد.

سنگ زئولیت در ماشین ظرفشویی بوش

حتما اگر به دنبال خرید ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود هستید بارها در مورد سنگ زئولیت شنیده اید و هر کس نظری در مورد آن دارد ما در اینجا عملکرد آن را به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد تا با معایب و مزایای آن به خوبی آشنا شوید تا شما بتوانید در مورد آن تصمیم بگیرید که آیا دوست دارید ماشین ظرفشویی شما دارای سنگ زئولیت باشد یا خیر؟ در اینجا باید بگوییم که زئولیت Zeolite در حقیقت یک سنگ معدنی است که مانند بسیاری از سنگ های دیگر در طبیعت دارای یک ویژگی منحصر به فرد است، به این صورت که این سنگ زئولیت میتواندرطوبت موجود در هوا را به خود جذب کند و آن را به گرما تبدیل کند گرمایی که سنگ زئولیت بعد از جذب رطوبت تولید میکند حدود 212 درجه فارنهایت میباشد به همین خاطر شرکت بوش از آن برای کاهش مصرف انرژی در ماشین های ظرفشویی خود استفاده میکند؛اما چطور سنگ زئولیت مصرف انرژی را در ماشین ظرفشویی کاهش می دهد؟ ماشین ظرفشویی بوش برای شروع از المنت برای گرم کردن آب استفاده میکند در اینجا سنگ بخار آب را جذب میکند و آن را به گرما تبدیل میکند، از اینجا به بعد این گرما به کمک المنت می آید برای گرم کردن آب و یا خشک کردن ظروف که این موضوع باعث میشود 10 درصد مصرف انرژی کاهش پیدا کند به همین دلیل مدل هایی که دارای سنگ زئولیت هستند برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص داده اند بهترین مثال برای آن میتوانیم به ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TW01M و SMS88TW02M اشاره کنیم این دو مدل ازنظر مشخصات فنی دقیقا شبیه به هم هستن اما تنها تفاوت بین این دو مدل وجود سنگ زئولیت در SMS88TW02Mمیباشد که توانسته برچسب انرژی A+++ را به خود اختصاص دهد اماSMS88TW01Mدارای برچسب انرژی A++میباشد اما شما میتوانید اختلاف قیمت بین این دو مدل را به خوبی ببینید و تصمیم بگیرید که این اختلاف قیمت برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

نکته دیگری که در مورد این سنگ ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند این است که برخی از فروشندگان این طور بازگو میکنند که وجود این سنگ باعث میشود ظروف شما خیلی بهتر خشک شود و متاسفانه برخی طوری این مسئله را بازگو میکنند که تفاوت خیلی زیادی وجود دارد اما اگر بخواهیم کاملا واقع بینانه به این مسئله نگاه کنیم تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم باید بگوییم که ظرف ها در تمام ماشین های ظرفشویی به صورت کامل خشک میشوند اما همانطور که گفتیم سنگ زئولیت رطوبت را جذب میکند و آن را به گرما تبدیل میکند که این باعث میشود زمانی که فن شروع به باد زدن میکند و گرمای المنت را در ماشین پخش میکند گرمای این سنگ به کمک المنت می آید و باعث میشود المنت زمان کمتری را کار کند و همین موضوع باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی بوش می شد و چون این سنگ رطوبت را به خود جذب میکند زمانی که شما درب ماشین را باز میکنید بخار کمتری در دستگاه است و همان زمان شما میتوانید ظروف خود را داخل کابینت قرار دهید اما در مدل هایی که این سنگ وجود ندارد زمان باز کردن درب ماشین ظرفشویی بخار آب در دستگاه وجود دارد که کافیست نهایت 10 دقیقه درب دستگاه را باز بزارید تا بخار آب خارج شود و سپس میتوانید ظروف خود را که کاملا خشک شده است را داخل کابینت قرار دهید این تمام واقعیت و مزایای سنگ زئولیت بود حال شما باید تصمیم بگیرید که آیا این اختلاف قیمت در مقابل این مزایا برای شما توجیه اقتصادی دارد یا خیر؟

Home connect در ماشین ظرفشویی بوش

وجود قابلیت Home connect در ماشین ظرفشویی بوش این امکان را برای شما فراهم میکند تا بتوانید دستگاه خود را به اینترنت متصل کنید و با نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی موبایل و یا تبلت خود در هرجایی که هستید بتوانید به آن متصل شوید و آن را مدیریت کنید بطور مثال زمانی که در مسافرت هستید میتوانید از خاموش و یا روشن بودن دستگاه خود مطلع شوید و یا ظروف خود را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید و زمانی که از محل کار خود در حال بازگشت به منزل هستید آن را روشن کنید تا زمانی که به خانه میرسید ماشین ظرفشویی شستن ظرف ها را تمام کرده باشد درست است کهHome connect نیز یک آپشن خوب برای شماست اما سوال اینجاست که چقدر ممکن است شما از یک همچین آپشنی استفاده کنید و چقدر حاضرید برای چنین آپشنی پول پرداخت کنید و تا چه حدی برای شما توجیه اقتصادی داردامیدواریم مباحث گفته شده تا به اینجا توانسته باشد تا حدی به انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی به شما کمک کرده باشد شاید تا به اینجا نتوانستیم تمام تکنولوژی های ظرفشویی را به شما معرفی کنیم اما سعی کردیم 2تا از مهمترین آنها را که تاثیر زیادی بر روی قیمت ماشین ظرفشویی داشتند را مورد بررسی قرار دهیم.

گارانتی اصلی بوش درایران کدام شرکت است؟

بعد از انتخاب بهترین مدل ماشین ظرفشویی بوش برای منزل خود یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت زیادی داشته باشید داشتن اطلاعات کافی در مورد گارانتی بوش است امامتاسفانه امروزه به هرفروشگاهی که مراجعه میکنیدخودرانمایندگی اصلی بوش معرفی میکندویک گارانتی رابه عنوان گارانتی اصلی به ما معرفی میکندوجالب اینجاست که مدعی این هستندکه این گارانتی اصلی بوش درایران است وگارانتی های دیگر معتبر نیستند اما متاسفانه هیچ مدرکی بابت ادعاهایی که میکنند ندارندو فقط شما رادچارسردرگمی میکنند ما در ابتدا داستان این همه گارانتی را به شما خواهیم گفت و در ادامه گارانتی اصلی بوش درایران را به همراه مدارک به شما معرفی خواهیم کرد چراکه داشتن یک گارانتی شرکتی میتواند خیال شما را بابت قطعات و خدمات پس از فروش کاملا آسوده کند، اما مسئله دیگری که بسیار مهم هست این است که با داشتن گارانتی اصلی بوش میتواند خیال شما از بابت اصل بودن کالا راحت باشد.

متاسفانه امروزه بسیاری از فروشگاه و شرکت های تعمیرات لوازم خانگی کارت هایی را تحت عنوان کارت گارانتی چاپ میکنند و در اختیار فروشگاه های لوازم خانگی قرار میدهند تا آن را به عنوان کارت گارانتی بر روی لوازم خانگی خود قرار دهند اما دقت داشته باشید که این کارت های گارانتی در حقیقت فقط یک ترکت تبلیغاتی میباشد که تحت عنوان کارت گارانتی روی دستگاه قرار می گیرد، به این صورت اگر شما روزی احتیاج به سرویس کار و یا قطعهای داشته باشید مطمئناً مستقیم به سراغ کارت گارانتی دستگاه خود می روید و با شمارهای که بر روی آن قرار دارد تماس می گیرید، به این صورت شما مشتری آن شرکت تعمیرات لوازم خانگی خواهید شد چرا که مطمئنا هیچ چیزشامل گارانتی نمیشود وشما بایدبابت سرویس وقطعات هزینه آنرا پرداخت کنید و چون آنها میدانند شما به عنوان نمایندگی به آنها اعتماد زیادی دارید و سراغ شرکت دیگری نخواهید رفت هزینه بسیار زیادی از شما خواهند گرفت.

بهتر است که بدانید شرکت بوش بعد از توافق برجام در سال 1395 فعالیت خود را به صورت رسمی تحت عنوان بوش سرویس آغاز کرد که چهار شرکت کاسپین،سناپویان،کاراگسترومهستان را در زیر مجموعه خود قرار می گیرد این چهار شرکت تحت عنوان بوش سرویس وظیفه فروش و خدمات پس از فروش شرکت بوش را بر عهده دارند که تمام خدمات این چهار شرکت تحت نظارت مستقیم BSH آلمان انجام میشود که خدمات یکسانی را به مشتریان خود ارائه میکنند، حتما با خود می گویید اگر چنین چیزی واقعیت داشته باشد مطمئنا باید نام ایران در سایت رسمی بوش آلمان وجود داشته باشد؟ بله دقیقا همین طور است به همین خاطر به شما پیشنهاد میکنیم برای دیدن عکس کارت گارانتی بوش سرویس و دیدن نام ایران در سایت رسمی بوش از طریق لینک «گارانتی بوش سرویس» وارد صفحه مورد نظر شوید شما تا در آنجا هر آنچه درباره گارانتی بوش سرویس و یا حتی سیهاوی لازم دارید را پیدا کنید و جواب تمام سوالات خود را بگیرید اما بیاد داشته باشید تمام مقاله را به دقت بخوانید چراکه مسئله بسیار مهمی است و بهتر است به طور کامل با آن آشنا شوید.

نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش کجاست؟

حال که شما قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید حتما به دنبال نزدیک ترین نمایندگی بوش به منزل خود هستید ما نیز آدرس و تلفن تمام فروشگاه های لوازم خانگی بوش را در سرار کشور در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید اما توجه داشته باشید که در حال حاضر هیچ فروشگاهی تحت عنوان نمایندگی بوش در کل کشور وجود ندارد و تمامی فروشگاه ها در حقیقت فقط عامل فروش محسوب میشود چراکه دقت داشته باشید زمانی ما میتوانیم فروشگاهی را به عنوان نمایندگی فروش به شما معرفی کنیم که توسط شرکت بوش روی آن نظارت وجود داشته باشد اما متاسفانه چنین چیزی در حال حاضر در کشور وجود ندارد اما اگر اطلاعات کاملی از نمایندگی بوش سرویس و یا سیهاوی لازم دارید از طریق لینک «نمایندگی بوش سرویس» میتوانید به این صفحه مراجعه کنید در آنجا شما میتوانید به آدرس و شماره تلفن خدمات پس از فروش بوش سرویس، سیهاوی و تمام فروشگاه های لوازم خانگی در کل کشور دسترسی داشته باشید.

منبعخبر آنلاین

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 13 فروردين 1399
فروشگاه پروژه

سایت  فروشگاه پروژه با هدف کمک به ارتقا سطح علمی کشور و همچنین ایجاد محلی برای کسب درآمد برای محققین و پژوهشگران کشور راه اندازی شده است .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 11 فروردين 1399
بیمه آتش سوزی

آتش سوزی یکی از حوادث تلخی است که در کشور ما بسیار اتفاق‌ می‌افتد و علاوه بر خسارت‌‌های جانی، خسارت‌‌های مالی زیادی به همراه دارد. آمارها نشان‌ می‌دهند که در ایران روزانه 50 حادثه آتش سوزی رخ‌ می‌دهد که بهترین راه برای جبران خسارت‌‌های آن را‌ می‌توان  خرید بیمه آتش سوزی و استفاده از مزایای بیمه آتش سوزی عنوان کرد.

https://ins-life.ir/%d8%a7%d9%87%d9%85%db%8c%d8%aa-%d8%a8%db%8c%d9%85%d9%87-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d8%aa%d8%b4-%d8%b3%d9%88%d8%b2%db%8c/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 7 فروردين 1399