زیبایی نازنین ربانی

مرکز زیبایی نازنین ربانی با سی و یک سال سابقه کاری، ارائه دهنده کلیه خدمات برای بانوان عزیز اعم از خدمات زیبایی و درمانی که بهترین روش و امن ترین روش برای بدست آوردن زیبایی دائمی می باشد.
زیبایی بر اساس آناتومی صورت انتخاب می شود و هر کسی بر اساس چشم ابعاد بینی، پهنایی پیشانی و فاصله ی چشم ها از هم طرح ابروی مخصوص به خود را باید داشته باشد که به مرور زمان یا ابرو ها ریخته شده یا افتادگی ایجاد شده که در این مرکز با اطمینان می توان بهترین طرح را برای صورت عزیزان انتخاب کرد.

با توجه به اینکه امروزه همه به سمت حالت طبیعی داشتن پیش می روند و به دنبال مرکزی برای این هستند که با اطمینان کامل ار طرح و رنگ و به بهترین شکل و متناسب با اناتومی چهره خود، بهترین نتایج را داشته باشند.
میکروپیگمنتیشن روشی است که می توان به وسیله ی آن بهترین نتیجه را برای همیشه به همراه داشت. در اصل با این روش کاشت رندانه های مجاز با کمترین آسیب به لایه های مجاز انتقال داده شده و به صورتی که در زیر پوست ماندگار بوده و تغییر رنگ ندهد.
میکروپیگمنتیشن در حوزه ی پزشکی کاربرد های بسیاری دارد؛ از این روش می توان عارضه هایی که به سبب بیماری هایی ایجاد می شود و پس از درمان ناقص شده یا تغییر حالت داده اند را ترمیم کرد.

 
در مرکز میکروپیگمنتیشن در تهران با بهترین و به روز ترین دستگاه های موجود در ایران و اروپا انجام می شود که علاوه بر بهداشت بالا و مجوز های مربوطه از اداره بهداشت از دقت و ظرافت بالایی بر خوردار است این دستگاه با سر کارتریج های مخصوص بسیار ظریف و دقیق باعث کاشت رنگ در لایه ی مجاز پوست شده بدون انکه پارگی یا کبودی در موضع انجام کار شود.
با استفاده از این روش و دستگاه میکروپیگمنتیشن نانو میتوان دقیق ترین و ظریف ترین خدمات ابرو چشم لب را ارایه داد با این دستگاه میتوان نواحی خالی شده شسر را نیز پر کرد تابه کف سر را به صورت پر پشت تر نمایش دهد.
میکروبلیدینگ نیز روشی دیگر از خدماتی است که در این مرکز انجام میشود این روش کاملا به روش دستی ا با قلم مخصوص انجام کیشود که باعث میشود قدرت مانور بیشتری برای کشیدین تار های بسیار نازک و دقیق کاملا همانند ابرو طبیعی را دارا بود.

باید توجه داشت که تمامی خدمات با مشاوره کاملا دقیق به صورت حرفه ای انجام میگیرد بر اساس سابقه ی پوستی رنگ پوست و اناتومی چهره.
همچنین این مرکز میتوان از بقیه خدمات از جمله کاشت مژه و لمینت مژه نیز استفاده کرد.
کاشت مژه به وسیله ی همه نوع مژه با توجه بزرگی و کوچکی چشم و فاصله ی چشم ها انجام می شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401
درباره تجهیزات پزشکی زیمانو

سامانه آنلاین زیمانو در سال 1399 با همکاری و مشارکت افرادی مجرب و متخصص در زمینه سلامت و تجهیزات پزشکی تاسیس شده است. این فروشگاه افتخار خدمت رسانی به مردم و همچنین مراکز درمانی و خدماتی گوناگون در سراسر کشور را دارد.

ما در زیمانو سعی داریم تا متنوع‌ترین و با کیفیت ترین لوازم بهداشتی مثل خرید کاندوم و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، درمانگاهی، مطب و کلینیک های درمانی، همچنین تجهیزات مصرفی و لوازم پزشکی خانگی مناسب بیمار در منزل را ارائه دهیم.

هدف سایت فروش تجهیزات پزشکی زیمانو، معرفی کالای درمانی مثل نوار تست قند خون ، پزشکی، سلامت و بهداشتی با بهترین کیفیت و قیمت بدون واسطه، به خصوص برای مراکز درمانی است. پخش و توزیع لوازم مصرفی پزشکی و بهداشتی در زیمانو به آسانی به سراسر کشور انجام می‌شود.

قیمت تجهیزات مصرفی پزشکی و بیمارستانی در سامانه فروش آنلاین زیمانو، برای تمامی مراکز درمانی، آموزشی، خیریه‌ها و بیماران در منزل ویژه است.

ما فقط یک سایت فروش اینترنتی نیستیم، زیمانو به دنبال کشف و معرفی تولید کنندگان تجهیزات پزشکی، تأمین کنندگان کالای پزشکی و بهداشتی و نوآوران این عرصه هست و دست آنها را برای همکاری به گرمی فشرده و آماده خدمت رسانی به این عزیزان می‌باشد.

 

ویژگی‌های فروشگاه تجهیزات پزشکی زیمانو چیست؟

  • اصالت و کیفیت کالای مورد نظر، اولین اصل در فروش کالای مرتبط با سلامت است. زیمانو همواره این حساسیت را در نظر گرفته و به محلی مطمئن برای پیدا کردن بهترین تجهیزات تبدیل شده است.

  • مشخصات، ویژگی‌های مهم و نحوه استفاده محصولات برای هر کالا درج شده تا روند خرید برای مشتریان راحت تر و بدون شبهه انجام شود. به همین دلیل خریداران به راحتی و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران کیفیت، نحوه دسترسی و همچنین ارسال محصول نباشند.

  • با وجود واسطه‌های متعدد، نظام درست توزیع کالای پزشکی با مشکلاتی همراه است. زیمانو همواره سعی می‌کند تا با حذف واسطه‌ها، این روند اشتباه را بر هم زده و شفافیت و اطمینان را در اولویت قرار دهد.

  • خریداران تجهیزات پزشکی مثل دستگاه فشارسنج نیاز دارند تا ابتدا با مشخصات دقیق محصول مورد نظر و طرز استفاده آن آشنا شوند و سپس با قیمتی مناسب این محصول را خریداری کرده و نگران دسترسی، کیفیت و نحوه دریافت محصول نباشند.

  • در روزگار فعلی با پیشرفت علم و استفاده روزافزون از اینترنت، خرید سریع، بدون معطلی و بدون نیاز به حضور فیزیکی خواسته تمام افراد است. پیشرفت علم و نیاز شدید مردم به سرعت و عدم اتلاف وقت، باعث شده تا خرید آنلاین یکی از خواسته‌های مهم مردم باشد و تجهیزات پزشکی هم از این قائده مستثنی نیست.

  • ما در زیمانو سعی می‌کنیم با فراهم کردن یک بستر امن و شفاف، همه این موانع را از سر راه مصرف کنندگان بر داریم و تجربه یک خرید خوب و لذت بخش را به آنها ارائه کنیم.

مزیت رقابتی زیمانو چیست؟

تمامی موارد ذکر شده مثل شفافیت، امنیت، دسترسی همگانی و کیفیت جزو مزایای مهم زیمانو به کار می‌رود. اما مزیت بزرگ رقابتی که آن را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کند، اختصاص دادن قیمت ویژه برای مراکز و همچنین بیماران در منزل است.همه مراکز درمانی، شرکت‌ها، سازمان‌ها، مراکز زیبایی، همکاران حوزه پزشکی، رستوران‌ها و بسیاری از مراکز دیگر می‌توانند یک حساب کاربری ویژه روی سایت داشته باشند و با این حساب ویژه با قیمت‌های مناسب‌تری خرید کنند.

علاوه بر مراکز، این قابلیت برای بیماران در منزل نیز فراهم است. بسیاری از لوازم پزشکی و مراقبت از بیمار، به آسانی در دسترس نیستند، یا با قیمت بالایی ارائه می‌شوند که بر هزینه درمان می‌افزاید. بنابراین زیمانو به عنوان مسئولیت اجتماعی خود، بسیاری از لوازم پزشکی مصرفی بیماران را با قیمت مناسب فراهم می‌کند.

در حال حاضر زیمانو افتخار نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر، شناخته شده و با کیفیت حوزه سلامت را دارد و منبع خوبی برای پیدا کردن انواع لوازم پزشکی و بهداشتی است.، 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
زوج درماني

تصميم گيري براي كمك گرفتن از يك مشاور زوج درماني گام بزرگي است. اين بدان معناست كه بپذيريد كه در ارتباط عاطفي شما مشكلي وجود دارد. سوالي كه پذيرفتنش آسان نيست و جسارت مي خواهد! اگر تجربه اي در زمينه مشاوره نداريد، زوج درماني مي تواند كمي گيج كننده باشد. به ياد داشته باشيد كه انتخاب مشاور مناسب براي درمان يك زوج بسيار مهم است. در اين مقاله شما را با 6 مشكل زناشويي آشنا مي كنيم كه زوج درماني مي تواند به حل آنها كمك كند.

 

۱. وقتي اعتمادتان را به يكديگر از دست داده‌ايد

از دست دادن اعتماد بين زوجين يكي از رايج ترين دلايل مراجعه به مشاور زوجين است. فرقي نمي كند كه اين خيانت جنسي، خيانت عاطفي، دروغگويي يا كلاهبرداري مالي باشد. بازگرداندن پايه اعتماد از دست رفته كار آساني نيست. ايجاد فضايي براي گفتگو كه در آن هر دو طرف بتوانند آزادانه خواسته ها و شكايات خود را بيان كنند، به پر كردن اين شكاف كمك مي كند.

 

۲. وقتي بحث‌وجدل روز‌به‌روز بيشتر مي‌شود

آيا احساس مي كنيد كه زندگي روزمره شما حول محور اختلافات در مورد مسائل مختلف مي چرخد؟ اين بحث ها مي تواند بحث هاي جزئي يا فريادهاي بلند باشد. اما اگر روند صعودي داشته باشند به اين معني است كه كار وجود ندارد. دليل مناظره ممكن است مشكل شخصي يكي از دو طرف باشد، اما همچنان مي تواند منجر به اختلافات مداوم شود. از طرف ديگر، علت اين برخوردها ممكن است مشكلات جدي باشد كه شما از آنها غفلت كرده ايد و در حل آنها ناكام مانده ايد.

۳. وقتي به‌سختي باهم ارتباط برقرار مي‌كنيد

آيا احساس مي كنيد كه طرف مقابل شما را درك نمي كند يا هميشه شما را ناديده مي گيرد؟ شايد مشكل يك مشكل واضح نباشد. گاهي فكر مي كنيد و مي بينيد كه از وضعيت عاطفي شريك زندگي خود چيزي نمي دانيد و او با شما تفاوتي با يك غريبه ندارد! اغلب اوقات، يكي از اثرات مثبت آشكار درمان دوگانه افزايش ارتباطات و بهبود كيفيت رابطه شماست. يك مشاور باتجربه به شما كمك مي كند تا با يكديگر ارتباط برقرار كنيد، گوش كنيد و يكديگر را بهتر درك كنيد.

 

۴. وقتي احساس مي‌كنيد مشكلي وجود دارد، اما نمي‌دانيد چرا يا چيست؟

مانند مشاوره شخصي، زوج درماني نه تنها به حل مشكلات كمك مي كند، بلكه گاهي اوقات منجر به شناسايي آنها مي شود. مثلاً ممكن است احساس كنيد بعضي چيزها در ازدواجتان مانند گذشته نيست، اما نمي توانيد دقيقاً بگوييد چه چيزي! ممكن است مانند قبل با شريك زندگي خود احساس ناراحتي كنيد يا به مرور زمان با او احساس ناراحتي كنيد، اما نمي دانيد چرا. اغلب اوقات، علائم اوليه اي وجود دارد كه به شما مي گويد تعامل شما بين دو نفر در حال تبديل شدن به يك وظيفه ناسالم و ناكارآمد است. اما ممكن است متوجه اين علائم نشويد! اين بدان معنا نيست كه يك طرف مقصر است. در عوض، ممكن است لازم باشد كمي رابطه خود را تنظيم كنيد. يك جلسه زوج درماني محل خوبي براي شروع اين روند است.

 

۵. وقتي مي‌خواهيد موضوعي را به همسرتان بگوييد، اما نمي‌توانيد

گاهي اوقات اثربخشي زوج درماني در همان جلسه مشاوره شروع مي شود. اين يك مكان امن و حمايت كننده است كه به شما كمك مي كند در مورد چيزهايي صحبت كنيد كه صحبت كردن در مورد آنها در موقعيت هاي ديگر دشوار است. يك مشاور مجرب با حضور گرم و حمايت به شما كمك مي كند بر ترس خود از در ميان گذاشتن برخي مشكلات با همسرتان غلبه كنيد.



۶. وقتي يك يا هيچ‌يك از دو طرف نمي‌توانند بحثي سازنده داشته باشند

بر اساس مطالعه‌اي كه توسط جان گاتمن در مورد پايداري ازدواج و پيش‌بيني‌كننده‌هاي طلاق انجام شد، نحوه مديريت اختلافات زوج‌ها نشان مي‌دهد كه آيا رابطه آنها ادامه خواهد داشت يا خير. ممكن است عصباني شويد، فرياد بزنيد، انتقام بگيريد يا به پرخاشگري بي اثر متوسل شويد. رفتار ناكارآمد و آسيب زا در يك دعوا يكي دوتا نيست. اغلب اين رفتار وضعيت را بدتر مي كند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 23 ارديبهشت 1401
بهترین سایت های خدماتی را در کی خوبه بشناسید

 

 یکی از مهم ترین معضلات افراد برای استفاده از خدمات سایت های مختلف،  شناخت بهترین آن ها می باشد.  این که از کدام سایت استفاده کنند تا علاوه بر رسیدن به نتیجه مطلوب، دچار ضرر نشوند خود مشکل بزرگی است.  در این راستا کی خوبه   یک محیطی را فراهم کرده تا در آن بتوانید بهترین و برترین سایت های فعال ایرانی و خدمات رسان در حوزه موردنظر خود را بشناسید.

آژانس سئو چیست؟ پیدا کردن بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ

کی خوبه   چه کمکی به کاربران می کند؟

این توضیح را با یک مثال شروع می کنیم.

در نظر بگیرید شخصی می خواهد از خدمات یک وکیل خوب استفاده کن.د مشکل وی می تواند حقوقی ، حقیقی و یا در هر زمینه ای باشد . این شخص نمی داند که از بین تعداد بالای  سایت های فعال کدام یک دارای وکیل خوبی است و از خدمات مشاوره کدام یک می تواند به استفاده کند تا مفید باشد؟ در اینجاست که کی خوبه  به کمک می آید.

کی خوبه  در سایت خود یک محتوا در زمینه بهترین سایت های فعال در زمینه وکالت دارد.  در این محتوا نام ده سایت برتر در زمینه وکالت به ترتیب از ده تا یک فهرست شده اند.وبلاگ میهن وب هاست | 30 ترفند مهم سئو برای افزایش رتبه سایت در موتورهای  جستجو (قسمت دوم)

 محتواهای سایت کی خوبه  دربرگیرنده چه مطالبی می باشند ؟

محتوای این سایت در مورد خدمات ده سایت برتر و فعال در زمینه موردنظر است.  پس از بازکردن محتوا ابتدا خلاصه ای مختصر در زمینه نوع فعالیت و خدماتی که سایت های فعال در آن حوزه دارند نوشته شده است.  پس از توضیح نام ده سایت را می توانید از ده تا یک ببینید.

 در این محتوا اطلاعاتی در زمینه نوع خدمات آن سایت، سال شروع به کار، سابقه کاری و ... یادداشت شده است . در انتها  نیز یک جمع بندی کلی داریم.  اما یک بخش بسیار متفاوت در سایت کی خوبه  ، نظرات کاربران است . در این بخش شما می توانید نظرات کاربران و تجربه شخصی آن ها در استفاده از امکانات و خدمات یک سایت را مشاهده کنید.  این اطلاعات درج شده تجربه خود افراد بوده و هیچ گونه پیش داوری و قضاوت یا تبلیغ در آن دیده نمی شود. 

 شما می توانید به مطالب نوشته شده در این بخش اعتماد کامل کرده و طبق نظرات از سایت مورد انتخاب خود استفاده کنید.  

فرق کی خوبه  با دیگر سایت ها چیست؟

کی خوبه  از نظر مخاطبین نوشته می شود و طبق تجربه خود افراد و رتبه سایت در موتورهای جستجو نام سایت ها را لیست می کند. اما در دیگر سایت ها معمولاً به صرف تبلیغ از سایت ها یاد می شود که ممکن است یک سایتی بدون داشتن فعالیت خوب،  در لیست آن ها قرار بگیرد.  درنتیجه به این سایت ها دیگر نمی توان به چشم یک مرجع برای نقد و بررسی نگاه کرد.  اما کی خوبه  را می توان به عنوان یک مرجع عالی و یک منبع بسیار خوب برای شناخت بهترین سایت های خدماتی ایرانی استفاده کرد.

تاثیر کی خوبه  بر کسب و کارها 

مرجع نقد وبررسی کسب و کار ها

 کی خوبه  علاوه بر کمک به کاربران و مشتریان برای استفاده از خدمات سایت ها و شناخت بهترین آن ها به صاحبان این کسب وکارها نیز کمک می کنند.  این صاحبان در صورت داشتن فعالیت خوب در لیست برترین ها قرار گرفته و به دید مخاطب می رسند.  علاوه براین یک سایت درصورتی که دارای خدمات خوب باشد و رضایت بالای مشتری را داشته باشند،  با معرفی در بخش نظرات کاربران می توانند جذب مخاطب بالایی داشته باشد.  درهرصورت سایت ها برای قرار گرفتن نامشان در کی خوبه  تلاش می کنند تا خدمات خوبی به مشتری ارائه داده و در قبال آن به مخاطب بیشتری نشان داده شوند.

7 نکته سئو سایت برای بهینه سازی تصاویر

سخن پایانی

 یکی از اصلی ترین دغدغه های افراد برای استفاده از سایت ها و خدمات آن ها ، شناخت بهترین سایت ها در هر حوزه می باشد.  برای این منظور اگر هر شخص به طور خودجوش بخواهد به دنبال بهترین سایت های فعال در زمینه موردنظر بگردد،  به دلیل تعدد سایت ها نیاز به صرف زمان بسیار زیادی دارد. 

مرجع نقد و بررسی سایت ها برای برطرف ساختن این هدر رفت زمان کی خوبه   بستری را فراهم کرده تا در آن نام ده سایت برتر فعال و ایرانی در زمین موردنظر را بتوانید ببینید.  این ده سایت براساس رتبه در گوگل و همچنین میزان رضایت مخاطبین لیست شده اند . 



 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401
راهنمای خرید پرینتر

تصمیم گیری برای انتخاب و خرید پرینتر اعم از لیزری، جوهرافشان و یا چندکاره بسیار گیج کننده است زیراکه برندهای متفاوت چاپگر مدل های گوناگونی از انواع پرینتر را ارائه می دهند.

همچنین خرید پرینتر ارزان نکات فنی بسیاری دارد.

 چون هرماه مدل هایی جدید از انواع چاپگر روانه ی بازار می شوند. برای آگاهی از چگونگی انتخاب پرینتر مورد نظر خود با ما همگام شوید. ما به شما کمک می کنیم که حجم بسیار بالایی را در مدت زمان بسیار کوتاهی چاپ کنید.

اما قبل از ارائه توصیه برای خرید پرینتر ارزان :

به عنوان مدیر فروش سایت دیجی کاتالوگ، مدت های مدید پشت کانتر نشسته ام، خاک خورده ام و با انواع و اقسام مشتری های عزیز که نور چشم ما هستن ! سروکله زده ام.

سوالاتی از من پرسیده شده که آدم از حوا نپرسیده !

کم نبوده دفعاتی که خواستم سرم را روی میز بکوبم و بر این چرخ گردون لعنت فرستادم که الان باید یک پسر آمریکایی بودم که با ماشین خودش می رفت دانشگاه، یک شغل ثابت داشت و برای کلاب شبانه اش با رفقا برنامه می چید، ولی یک پسر ایرانیم که پشت میز اجاره ای اش نمی تواند یک مشتری را توجیه کند که پدرجان پرینتر ارزان است ولی هزارویک مصیبت پشت سرش دارد!!!

مشتریان چند دسته هستند:

1-مشتریان حرفه ای و بروز که با سوالات جذابشان آدم را سر ذوق می آورند تا برایشان توضیحات بیشتری بدهم.

2-آنهایی که با چهره جذابشان فرصت پلک زدن نمی دادند.

3-آن مشتریانی که اصلا مشتری نبودند و فقط برای پر کردن اوقات فراغت و دوست یابی یا دوست چرانی آمده بودند.

4-و عزیزانی که حداقل 200 سال از دنیای امروزی عقب تر بودند و جدیدترین تکنولوژی که دیده بودند ماشین چاپ گوتنبرگ بود.

برای بسیاری از همکاران ناخلف صنف پرینتر (ماشینهای اداری)، گروه چهارم بسیار باب دندان هستند چون براحتی و با کمی چرب زبانی، جنس بنجل و چندسال مانده انبارشان را می اندازند به طرف، و خریدار بی خبر هم بعد از یکماه دست از پا درازتر یا برای تعویض کارتریج یا تعویض پرینتر راهی ایرانشهر و کریمخان (در تهران) می شود.

از آنجا که قلبا اعتقاد داشتم روزی دست خداست و با هزار لطایف الحیل نمی توان بیل گیتس شد، مبنای کار را گذاشتم بر مشاوره بی کم وکاست، طوری که درباره محصولات بیشتر از اینکه خیرشان را بگویم شرشان را می گفتم. از این صداقت هم چوبش را خوردم و هم نانش را.

در این مقاله سوالات پرکاربردی که دیگر از جواب دادن به آنها خسته شده ام را می گذارم ، باشد که دیگر کسی نپرسد ?

از گروه چهارم درباره خرید پرینتر یک سوال مشترک دارند که : پرینترهای اچ پی بهتر است یا کانن؟

همیشه یک پاسخ داده ام که ایرانخودرو بهتر است یا سایپا؟ 

البته که هیچ کدامشان ولی وقتی چاره ای نیست و بین این 2 باید یکی را انتخاب کنی سراغ کدام میروی؟

هردو خودروساز هم ماشین های بی کیفیت و ارزان تولید می کنند و هم ماشین های کم کیفیت! و گران. شما برای خرید باید به جیبتان و نیازتان نگاه کنید.

با کمی اغماض درباره پرینتر هم همینطور است ، شما باید انتظارتان را بگویید تا پرینتر مطلوب را معرفی کنیم. هر 2 برند سبد محصولاتشان پر است از مدل هایی با محدوده کیفی و قیمتی متنوع. و از آنجا که خدا را 1000 مرتبه شکر هنوز در بلاد کفر تولید می شوند و روش های بازاریابی و پیش فروش های آنچنانی را از کمپانی های داخلی یاد نگرفته اند، برندهای پدر مادر داری هستند; خیالتان بابت کیفیت ساختشان راحت باشد.

هم پرینترهای HP هم پرینترهای CANON به اندازه کافی شناخته شده هستند و در سراسر ایران خدمات تعمیر و پشتیبانی دارند. 

مهم انتخاب اولیه شماست که یا جهنمی می شوید و یا بهشتی.

 

در این مقاله 10 نکته برای خرید پرینتر ارزان را برای شما بررسی می‌کنیم که به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

  1. ابتدا نوع سیستم عامل خود را تعیین کنید. 

 

سپس بررسی کنید که کدام شرکت تولید کننده پرینتر این سیستم عامل را پشتیبانی می کند. ( بعنوان مثال پرینترهای لکسمارک سیستم عامل لینوکس را پشتیبانی نمی کنند.)

2- ابتدا باید بدانیم چه نوع پرینتری را می خواهید. 

تعیین کنید که آیا فقط پرینتری می خواهید که چاپ آن سیاه و سفید با سرعت بالا باشد. اگر پاسخ شما به ایت سوال مثبت است و استفاده اداری از پرینتر دارید پس پرینتر لیزری انتخاب کنید. حال این سوال مطرح می شود که آیا نیاز به اسکنر هم دارید؟ آیا پرینتر مورد نظر شما باید دارای کارت حافظه خوان بوده و قابلیت این را داشته باشد که مستقیما از روی کارت حافظه پرینت بگیرد؟

3- حال باید میزان هزینه ی را که برای خرید پرینتر در نظر دارید تعیین کنید. 

نیاز نیست که از بودجه در نظر گرفته شده فراتر بروید. پس انداز شما برای خرید پرینتر مورد نظرتان باید متناسب باشد.

4- بعد از طی این سه مرحله نوبت به  تعیین ویژگی های مهم تر مورد نیاز و البته ویژگی هایی است که مورد نیاز شما نیست. 

پرینترهای مدرن دارای قابلییت وایرلس می باشند که ممکن است مورد نیاز شما باشد. قابلیت picbridge که به معنای اتصال مستقیم دوربین های دیجیتالی مدرن به پرینتر بصورت مستقیم و بدون واسطه ی کامپیوتر است قابلیت دیگری است که مورد نیاز کاربرانی است که بدنبال این ویژگی هستند.

5- حال نوبت به آن رسیده است که تمامی آیتم های موردنیاز را در کنار هم گذاشته و پرینتر مورد نظر خود را انتخاب کنید. 

می توانید بصورت آنلاین پرینترهای ارزان نیز پیدا کنید. در سایت ebay نیزمی توانید پرینترهای دست دوم پیدا کنید. بخاطر داشته باشید که حتما برند پرینتر مورد نظر خود را نیز مشخص کنید.. ممکن است برای کاربردهای ویژه برند HP و یا برای کیفیت عکس بالاتر برند Epson را انتخاب کنید.

6- می خواهید پرینتر مورد نظرتان چه کارهایی را برای شما انجام دهد؟

 پاسخ به این سوال مهم ترین آیتمی است که باید بدنبال آن باشید. اگر بندرت قصد پرینت گرفتن از اسناد ،نامه ها، صفحات وب و یا صفحه گسترده spreadsheet را دارید یک پرینتر ارزان قیمت جوهرافشان انتخاب کنید. اگر می خواهید عکس هایی با کیفیت بالا و یا اسلاید نمایشی را چاپ کنید باید یک پرینتر مخصوص چاپ عکس انتخاب کنید. اگر می خواهید روزانه حدودا 100 صفحه سیاه و سفید را چاپ کنید باید یک پرینتر لیزری با سرعت بالا انتخاب کنید. و البته اگر می خواهید یک شغل خانگی را راه اندازی کنید و نیاز به پرینتری دارید که ترکیبی از اسکنر، پرینتر، کپی کن، و دستگاه فاکس باشد پرینتر چندکاره بهترین گزینه برای انتخاب شماست.

7- به فاکتورهای ذیل و نیاز خودتان توجه کنید.

رزولوشن- تعداد نقطه هایی که یک پرینتر در هر اینچ مربع چاپ می کند (بالای dpi1440 معمولا خوب است). اگر قصد چاپ کردن عکس های نمایشی- متنی، گرافیک، و عکس را دارید پرینترهای گران قیمت تر با رزولوشن بالتر انتخاب کنید.

هزینه ی عملیاتی- هزینه ی کارتریج جوهر و کاغذ چاپ را برآورد کنید زیرا کاربران پرینتر باید مدام کارتریج جوهر و تونر را تعویض کنند زیراکه بعد مدتی جوهر کارتریج تمام شده یا خشک می شود یا بر اثر کارکرد زیاد فرسوده می شوند. به این نکته توجه کنید که امکان دارد قیمت کاغذ، تونر، و جوهر در طی یکسال از قیمت خرید پرینتر بالاتر شود.

سرعت- اگر حجم بالایی از اسناد را بصورت غیر رنگی چاپ می کنید حتما به حجم پرینتر ( چاپ کاغذ در دقیقه) توجه کنید.

سایز چاپ خروجی- اگر شما می خواهید کاغذ چاپتان در سایز خیلی بزرگ و یا غیر استاندارد، مقواهای ضخیم، کاغذ اوزالید، و یا کاغذهای بسیار شفاف باشد باید پرینتری را انتخاب کنید که محل جای گذاری کاغذ آن از 90 درجه بیشتر نباشد تا بتواند از رسانه های متفاوت بدون ایجاد انسداد پرینت بگیرد.

پرینتری که خاصیت postscript داشته باشد ( که علاوه بر چاپ کاراکترها فونت هار را نیز تغییر داده ویا امکان رسم خط و دایره را در چاپ فراهم می آورد). اکثر پرینترهای جوهرافشان قابلیت postscript را ندارند. اگر شما بدنبال چاپ postscript ترسیمات و یا فونت هستید می بایست بدنبال پرینترهای لیزری باشید.

کیفیت عکس- اگر بدنبال چاپ تصاویری با رزولوشن بالا بر روی کاغذهای مخصوص چاپ عکس هستیدباید از چاپگرهای رنگی که خاصیت photolab ( اپلیکیشن قدرتمند ویرایش و چاپ عکس)  دارند استفاده کنید.

کارت های حافظه دوربین های دیجیتالی و کارت حافظه معمولی- آیا نیاز دارید که چاپگر شما دارای شکافی برای قرارگیری کارت حافظه باشد؟

قابلیت اتصال به شبکه- آیا می خواهید که چاپگر شما دارای قابلیت اتصال به شبکه اینترنت خانگی و یا محل کارتان را داشته باشد؟

پردازش تصاویر- پردازش تصاویر نیاز به قدرت بالای چاپگر دارد بنابراین اکثر چاپگرها دارای توان بالا و حافظه ی زیادی به اندازه ی کامپیوترهای خانگی می باشند. برخی چاپگرها این قابلیت را دارند که تصویر مورد نظر را در حافظه ی خود قبل از چاپ تشکیل بدهندکه این قابلیت امکان مدیریت فایل های بزرگ را در مدت زمان کوتاه برای چاپگر فراهم می آورد.

استفاده ی آسان- فرایند راه اندازی چاپگر چگونه است؟ (میزان سهولت استفاده ی کاربر)

سازگاری- چاپگرهای جدید همگی دارای قابلیت اتصال درگاه USB می باشندو این بدان معناست که تمامی این چاپگرها با سیتم عمل ویندوز 98، 2000، XP، و مک 8.1 و یا بلاتر سازگاری دارند.

گارانتی- چاپگری را تهیه کنید که حتما حاوی ضمانت نامه ی کارخانه و یا شرکت وارد کننده ی آن را حداقل بمدت 90 روز داشته باشد.

8- تصمیم گیری برای خرید پرینتر جوهرافشان رنگی بعنوان ارزان ترین پرینتر رنگی

اگر شما بدنبال چاپ عکس رنگی با کیفیت بالا با قیمت مناسب هستید چاپگرهای جوهرافشان گزینه ی خوبی هستند. قیمت ها از زیر 40$  شروع می شوند و تنها عده معدودی از چاپگرهای جوهرافشان تجاری قیمتی بیشتر از 700$  دارند که قیمت شروع چاپگرهای جوهرافشان رنگی تجاری است. قیمت چاپگرهای جوهرافشانی که قابلیت چاپ کاغذهای نیم قطع را دارند از زیر 500$ شروع می شود که هزاران برابر کم تر از چاپگرهایی است که تنها مخصوصا چاپ کاغذهای در ابعاد نیم قطع هستند.

ابتدا در مورد نوع پرینتری که می خواهید آن را تهیه کنید تصمیم بگیرید: یک چاپگر جوهرافشان استاندارد برای چاپ تصاویر و ارزان و یا یک چاپگر جوهرافشان با کیفیت عالی برای چاپ تصاویر بسیار با کیفیت. تمامی مدل های اعلای این نوع چاپگرها رزولوشنی با دامنه ی 4800- 1200 dpi دارند اما در میزان سرعت چاپ با یکدیگر تفاوت اندکی دارند.

چاپگرهایی که تنها مخصوص چاپ عکس می باشند برای چاپ های معمولی مانند پردازش کلمات مناسب نمی باشند. حتی اگر قابلیت چاپ معمولی را نیز داشته باشند قیمت تمام شده ی چاپ هر صفحه بالا رفته و عملکرد چاپگر پایین می آید. قیمت چاپگر تنها نباید مورد نظر کاربر باشد. کارتریج های رنگی قیمت بالایی دارند که جبران قیمت پایین چاپگر را می کند. و البته به هزینه ی چاپگر رنگی می توان هزینه ی کاغذ مخصوص پرینت عکس را نیز اضافه کرد.

پرینتر جوهرافشان را بر حسب قیمت کارتریج جوهر انتخاب کنید نه بر حسب قیمت خود چاپگر جوهرافشان به تنهایی. در طول زمان قیمت جوهر و کاغذ مخصوص چاپ عکس از قیمت تمام شده ی خود پرینتر بالاتر می رود. از انتخاب چاپگر جوهرافشان یک کارتریجه که تنها یک کارتریج رنگی دارند و رنگ ها را با کیفیت مناسب چاپ نمی کند خودداری کنید. حتی از نظر قیمت نیز مناسب می باشد که اقدام به تهیه ی چاپگر جوهرافشان رنگی با چندین کارتریج رنگی بنمایید (CMYK) که هر کدام از کارتریج ها را بتوان به تنهایی تعویض کرد.

9- از اینکه آیا پرینتر لیزری انتخاب درستی برای کاربرد شماست اطمینان حاصل کنید.

اگر حجم بالایی از اسناد را چاپ می کنید از چاپگر جوهرافشان استفاده نکنید و بجای آن از پرینتر لیزری استفاده کنید. پرینترهای لیزری قیمت بالاتری نسبت به چاپگرهای جوهرافشان دارند اما هزینه های جانبی استفاده از آن کمتر است. از نظر هزینه بسیار با صرفه هستند زیرا نیاز به تعویض کارتریج تونر در دفعات زیاد و با فاصله ی زمانی کم را ندارند.

با در نظر گرفتن تمامی هزینه ها، چاپ کردن هر صفحه با پرینتر لیزری قیمتی بین 2 تا 5 سنت دارد؛ این در حالی است که چاپ همین صفحه با چاپگر جوهر افشان قیمتی بین 10 تا 15 سنت دارد که این میزان هزینه با تغییر مدل چاپگر تغییر می کند. ( این هزینه شامل هزینه چاپ عکس رنگی نمی باشد که در چاپگرهای جوهرافشان باید هزینه ی جوهر و کاغذ مخصوص چاپ عکس را نیز در نظر گرفت.)

10- بعد از انتخاب پرینتر مورد نظر خود، قیمت ها را نیز مقایسه کنید!

بعد از اتمام تعیین نیازمندی‌های خود برای انتخاب چاپگر مورد نظرتان به جستجو در سایت های مرورگری که مقایسه هایی مفیدی برای انتخاب کاربران در تهیه ی گزینه مورد نظر خود را می دهند بپردازید مانند سایت CNET، PC Magazine، و یا سایت  PC World که برای یافتن پرینترهایی که با قیمت مورد نظر شما همخوانی داشته باشند به شما ایده می دهد.

 همینطور قیمت کارتریج پرینتر جوهرافشان، تونر و کاغذ چاپ را برای مدل های متفاوت بررسی کنید. در نهایت تمامی نظرات کاربران که در آنها به سهولت استفاده از دستگاه، موضوعاتی در مورد سخت افزار دستگاه و یا نقص آن ارائه شده است توجه کنید.

بعد از انتخاب گزینه های مورد نظر به سایت های Best Buy ، Staples ، Comp USA و یا هر فروشگاه مجازی supersore مراجعه کرده و پرینتر مورد نظرتان را کاملا بازبینی کنید. اگر مساحت محل کارتان کوچک است حتما به فضایی که چاپگر اشغال می کند و چگونگی اتصال آن به سیستم خود را کنترل کنید.

حال بعد از طی تمامی مراحل از سایت دیجی کاتالوگ دیدن کنید تا ضمن مقایسه مشخصات فنی پرینترها و سایر ماشینهای اداری و مقایسه ارزان ترین قیمت خرید، از مشاوره رایگان و کد تخفیف خرید نیز بهره مند شوید. 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 20 ارديبهشت 1401
13 Great Ways to Increase Telegram Members

In order to be able to attract the real members of Telegram, we need to be creative, and if we want to speed up our work, maybe money! But in any case, this does not mean that you cannot earn money from Telegram without spending money, because this statement is completely incorrect and irrational, both in terms of experience and in terms of statistics and information on Telegram's revenue.

 

Well, to increase the Telegram real members of your Telegram channel, you must first be patient and do all the training we give to succeed.

 

1- Take the basics very seriously

 

It is very important that the profile of your Telegram channel is completely exclusive and beautiful, and that you write good explanations for your channel and specify your goals from this channel. If your goal is to earn money from Telegram, you should find a very good idea and act quickly. Don't hit the channel. Finally, write the address of your Telegram channel as short, beautiful and relevant.

 

2. Start with your friends

 

As you know, it's harder to get started when you don't have a member, because when a visitor sees your channel and realizes that you have a low number of members, it quickly leaves the channel, so it's best to start with all your friends.

 

3- To start, Add some Fake Members

 

There are various ways to add a member, such as Telegram channel members exchange software. To get started, you can add 500 Telegram fake members to your channel, but don't do more than that.

 

4- Build a blog and share your link!

 

To better understand what I mean, let me assume that your channel is to buy a Telegram member, so now go to a site builder like Blogger, create a blog, and after creating it, write a post on your channel. , For example, put the title: Telegram channel members, channel membership link, then explain a few lines of your channel and put your channel link.

However, if someone searches on Google, the Telegram member shopping channel, you may be part of the results (depending on the difficulty of the word and many other criteria).

 

5- Use Telegram channel listing sites

 

Of course, if you don't have the patience to build a weblog, there is a better way in front of you, just search on Google, introduce the Telegram channel, in general, the best sites in this field are My Channels, Telegram Channels, T Channels, which you can use them.

 

6- Social networks are a great way to increase Telegram Members

 

Note that you need to advertise properly on the social network so that you can do the process of increasing Telegram members in a great way, for example, if your channel has a photo of animals, just search on Twitter, Instagram, Facebook, Facebook and و this hashtag. #Photo_of_animals, then write under each photo that I have an animal photo channel, if you would like to subscribe to my channel.

 

7- Don't forget the Telegram groups and super groups

 

It's best to work in related groups so you can better attract members, but the problem is, if you advertise in a group, it's either deleted or fired (by robots), so listen to our creative way right now.

Profile name: look at my profile!

Then put the address of the Telegram channel and the description of the Telegram channel on your profile 

                                

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401
چگونه با انتخاب لامپ مناسب تاریکی ها را زیبا و روشن تر ببینیم؟

 

 

 

 

انسانی که در دنیای گذشته برای روشنایی باید آتش را کشف می کرد، شمع را اختراع می کرد و نهایت استفاده از نور خورشید را در روز کرده و شب و خاموشی آن را برای آرامش و استراحت خود انتخاب می کرد. حال با اختراع لامپ و روشنایی توسط ادیسون و پیشرفت روزافزون آن، شب های آرام جای خود را به شب های پویا و زیبایی ستارگان جای خود را به رقص نور لامپ های متنوع داده است. حتما تجربه کرده اید که نمای بسیاری از ساختمان ها و دیگر سازه ها و یا حتی ویترین مغازه ها در شب جذاب تر هستند. این جذابیت مدیون استفاده از انواع لامپ و روشنایی در نورپردازی آن ها می باشد. لذا بحث نورپردازی نکته ای لازم برای زیباسازی شهر و نمای داخلی و خارجی ساختمان های شما  می باشد. پس بیایید با هم به اطلاعات خود در این زمینه بیفزاییم.

 

لامپ های رشته ای

هرچند که از ابتدای اختراع لامپ و روشنایی انواع مختلفی از آن توسط افراد مختلف ساخته شد اما هر کدام به دلایلی قابل استفاده نبوده و از رده خارج شدند و در نهایت لامپ های رشته ای بهبود یافته شده به تولید انبوه رسیدند. چنان انبوه که همه ی شما در زمان حال نیز این لامپ ها را می شناسید و از آن ها استفاده می کنید. با وجود اندازه های مختلف در زبان محاوره به لامپ 100 وات معروف هستند. اگر شما اهل مناطق گرمسیری باشید حتما تجربه کرده اید که با روشن شدن این لامپ ها گرمای زیادی در فضاهای بسته ایجاد می شود که تحمل استفاده از روشنایی آن ها را از عهده خارج می کند. لذا باید درصدد جایگزینی مناسب برای آن ها باشیم.

 

لامپ هالوژن

هالوژن ها عناصر گروه 17 جدول تناوبی هستند. لامپ هالوژن ، همان طور که از نامش مشخص است، لامپی رشته ای است که در ساخت آن از عناصر ید و برم و گازهای فشرده و خنثی استفاده شده است. انواع لامپ های هالوژن:

  1. لامپ های هالوژن
  2. LED لامپ های هالوژن SMD
  3. لامپ های هالوژن COB

این لامپ ها کاربرد زیادی در سقف ساختمان ها برای نورپردازی و زیبایی دارند.

چنان که این تغییر در ساختار، باعث افزایش طول عمر لامپ شده و از آن برای زیبایی بصری در نماهای خارجی و داخلی سازه ها و ایجاد جذابیت در ویترین های خانگی و تجاری استفاده می کنند اما همچنان گرمای زیادی تولید می کنند. پس اگر شما در آب و هوای گرم زندگی می کنید یا به طور کلی از گرما گریزانید، از این لامپ ها نمی توانید برای روشنایی استفاده کنید و تنها برای شما جنبه ی تزیینی خواهند داشت.

لامپ مهتابی

این لامپ ها سال های زیادی است که مورد استفاده ی شما قرار میگیرند. مدل های جدیدی از این لامپ های مهتابی نیز تولید شده اند که از نظر ظاهری زیبایی بهتر و هم چنین کارامدتر هستند. شما نیز در اطراف خود در تمام اتاق ها و تمام ساختمان ها به صورت دیوار کوب، این مهتابی ها را دیده اید. اما حس متفاوتی نسبت به آن ها دارید. گرمای لامپ های رشته ای را ندارند و معمولا از رنگ سفیدشان استفاده می شود.

لامپ ال ای دی

LED مخفف عبارت Light Emitting Diode به معنای دیود ساطع کننده ی نور است. ساز و کار لامپ ال ای دی بدین صورت است که با گذر جریان الکتریکی از دیود آن مقداری از انرژی به صورت نور ساطع می شود. با مرور خاطرات خود به خاطر خواهید آورد که ویژگی های این لامپ ها چیست؟ بله، همین طور است. طول عمر بیشتر، کیفیت بیشتر و مصرف کمتر. همین امر موجب اشتیاق همگانی در جامعه برای خرید این لامپ ها شد و تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

خب با همراهی تا این قسمت مشکل تولید گرما و مصرف زیاد برق را تا حدودی حل کردیم. اما شاید شما علاوه بر لامپ و روشنایی به زیبایی و نوستالژیک بودن محیط پیرامون خود نیز اهمیت ویژه ای بدهید.

لامپ های ادیسونی:

لامپ ادیسونی ، لامپی است با ظاهر لامپ های رشته ای اما با سازوکار شبیه لامپ ال ای دی. لذا این لامپ ها با حفظ نور زرد و حالت نوستالژیک در نتیجه حفظ زیبایی و جذابیت از مصرف انرژی کمتری برخوردارند. پس هم در مصرف برق صرفه جویی می کنند و هم برای جامعه مقرون به صرفه خواهند بود. لامپ های ادیسونی نیز در اشکال و اندازه های مختلف وجود دارند تا شما بتوانید با توجه به نیاز خود از بین آن ها انتخابی مناسب داشته باشید.

انواع لامپ در مقام مقایسه:

  • لامپ های رشته ای قدیمی ترین نوع لامپ هستند و بیشترین مصرف انرژی را دارند. همچنین بیشترین میزان اتلاف انرژی به صورت گرما را دارا می باشند. سهم این لامپ ها در نورپردازی و زیبایی بصری بسیار کم است.
  • لامپ هالوژن با داشتن بازدهی و طول عمر قابل قبول، سهم زیادی در نورپردازی ها و زیباسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها دارد. اما به دلیل ایجاد گرمای زیاد در ساخت حباب آن ها باید ایمنی بیشتری را رعایت کنند.
  • لامپ مهتابی  دارای قدمت نسبتا طولانی بوده و در اندازه ها و رنگ ها و مدل های مختلف وجود دارد. اینلامپ ها نیز با بازدهی بیشتر نسبت به لامپ رشته ای و تغییر و پیشرفت در ساخت و بیشتر شدن بازدهی کاربرد زیادی در فضاهای داخلی دارند. اما جنبه ی نورپردازی ندارند. داشتن ماده ی سمی جیوه نیز از معایب آن هاست.
  • لامپ ال ای دی دارای بازدهی زیاد، طول عمر بالا ومصرف پایین هستند. اندازه ها و اشکال مختلفی دارند و کاربر می تواند از میان آن ها انتخاب مناسبی داشته باشد. تنها هزینه ی اولیه ی نسبتا زیاد از معایب آن ها است.
  • لامپ ادیسونی دارای بازدهی و طول عمر مناسبی هست. دارای ظاهری زیبا و انواع واندازه های متنوع هستند و سهم بسزایی در نورپردازی و زیباسازی فضاهای داخلی دارند.

با مطالعه ی این بخش می توان دریافت، همانگونه که دسته بندی لامپ و روشنایی ها بسیار متنوع است و هرکدام دارای اندازه ها و اشکال مختلف هستند که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند، انتخاب مناسب از میان آن ها مستلزم داشتن آگاهی و دانش کافی درباره ی آن هاست. شما می توانید با مراجعه به سایت amirlight.ir انتخاب مناسبی داشته باشید.

 

منبع : https://b2n.ir/a33219


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401
همه چیز درباره شرکت کمک رسان بیمه سافرتی سوئیس اسیست swiss assis

C:\Users\ibm\Desktop\تبلیغات اینستاگرام\سوئیس اسیست 1.png

Swiss Assist بخشی از Swiss Assist International است که ارائه دهنده پیشرو خدمات بین المللی پزشکی، امنیتی و کمک های مسافرتی است. ما متکی هستیم که در 24 ساعت شبانه روز از رفاه میلیون ها مهاجر، مسافر و اتباع محلی در هر کشور جهان مراقبت کنیم. مشتریان ما شامل برخی از معتبرترین شرکت های چند ملیتی جهان، دولت ها، سازمان های غیردولتی و بیمه گذاران هستند.

ما شرکتی هستیم که دولت سوئیس به آن اعتماد می کند تا از رفاه نیروی کار مسافر و مهاجر خود مراقبت کند. ما به نمایندگی از وزارت امور خارجه، کمک های پزشکی، مراقبت های پزشکی اولیه و ثانویه، خدمات تخلیه و مراقبت های بهداشتی شغلی را به بیش از 28000 کارمند دولت سوئیس و خانواده های آنها در بیش از 190 کشور مختلف ارائه می دهیم.

 

ما توسط دو متخصص برجسته در ارائه مراقبت های بهداشتی بین المللی، با منشور خاص برای ارائه مراقبت با کیفیت استثنایی به افرادی که تحت مسئولیت آن هستند، تاسیس شدیم. از آن زمان، ما شهرت شایسته ای برای ارائه مداوم خدمات عالی به دست آورده ایم. این شهرت بر پایه‌های زیر بنا شده است:

Swiss Assist شرکتی است که دولت سوئیس به آن سپرده است تا از مراقبت های پزشکی نیروهای کار مسافر و مهاجر خود مراقبت کند.

مشتری: دولت سوئیس

جمعیت: 28000 کارمند دولت سوئیس و خانواده های آنها، از جمله مهاجران و مسافران تجاری از وزارت خارجه، وزارت دفاع، وزارت توسعه بین المللی.

مکان: زندگی و کار در بیش از 190 کشور مختلف.

خدمات: بسته جامع مراقبت شامل:

غربالگری پزشکی کلیه مسافران، مهاجران و خانواده های آنها

مراقبت های بهداشتی اولیه و ثانویه انتخابی و غیرانتخابی در سطح جهانی

مشاوره پزشکی و نظر دوم

تخلیه و بازگرداندن فوریت های پزشکی

مدیریت پرونده پزشکی در حال انجام

کادر پزشکی سایت از راه دور

بهداشت حرفه ای

C:\Users\ibm\Desktop\تبلیغات اینستاگرام\سوئیس اسیست 3.png

مردم بزرگ :

ما به طور موجه به مردم خود افتخار می کنیم و سرمایه گذاری زیادی روی کیفیت کارکنان خود می کنیم تا بالاترین نسبت پرسنل پزشکی آموزش دیده بالینی را در صنعت با مقداری حاشیه حفظ کنیم. مراقبت و سرمایه گذاری قابل توجهی نیز به کیفیت محیط کاری ما اختصاص دارد و ما همواره به عنوان یکی از بهترین شرکت ها برای کار شناخته می شویم. این دو مزیت بسیار مثبت برای مشتریان ما دارد: شهرت ما به ما این امکان را داده است که از بهترین نامزدها در صنعت استخدام کنیم. و هنگامی که به ما ملحق می شوند، درازمدت می مانند و به مشتریان ما اجازه می دهند از بالاترین سطح تجربه و تعهد در تیم های خدمات ما بهره مند شوند.

مدل های خدمات منحصر به فرد، بهترین در کلاس

 

خرید بیمه مسافرتیما یک مدل خدمات منحصربه‌فرد به رهبری پرستار را به کار می‌گیریم که ما را قادر می‌سازد تا سطح استثنایی از خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. هر مورد Swiss Assist توسط یک پرستار مراقبت‌های ویژه مدیریت می‌شود و این پرستار تنها نقطه تماس مشتری می‌شود و با مشتری ارتباط برقرار می‌کند و در سراسر آن مشاوره و اطمینان می‌دهد. این مدل خدمات تضمین می کند که مشتریان ما از همدلی، تجربه عمیق و تخصص پزشکی بهره مند می شوند. مدل پرستاری ما در صنعت منحصربه‌فرد است و تاخیرهای خسته‌کننده، تکرار غیرضروری و خدمات غیرشخصی را که اغلب با مدل‌های خدمات استاندارد تجربه می‌شود، حذف می‌کند. تیم‌های پزشکی ما توسط هیئتی متشکل از 21 مشاور متخصص مشهور بین‌المللی پشتیبانی می‌شوند که تخصص در سطح جهانی را در طیف گسترده‌ای از تخصص‌های پزشکی ارائه می‌کنند، و توسط بهترین زیرساخت فناوری اختصاصی و روش‌های عملیاتی دقیق پشتیبانی می‌شوند.

C:\Users\ibm\Desktop\تبلیغات اینستاگرام\سوئیس اسیست 5.png

خدمات پزشکی :

غربالگری پزشکی

مشاوره پزشکی سفر

اطلاعات مقصد

مدیریت واکسیناسیون

مشاوره نسخه

برنامه ریزی اضطراری

مشاوره و کمک پزشکی

اپلیکیشن های پزشکی & ارجاعات

نظر دوم پزشکی

ارسال نسخه

بهداشت حرفه ای

حمایت روانی

پشتیبانی از گم شدن پاسپورت/کیف پول

پشتیبانی سفرهای اضطراری

تخلیه پزشکی/بازگشت

مدیریت پرونده پزشکی

مشاوره پس از عمل

مدیریت مطالبات

کنترل هزینه

مشاوره سلامت و سبک زندگی

حمایت روانی

بهداشت حرفه ای

خدمات امنیتی :

مشاوره امنیت سفر

اطلاعات ریسک کشور

برنامه ریزی واکنش به بحران

برنامه ریزی امنیتی

مشاوره سیاست گذاری

ارزیابی ریسک مقصد

ردیابی مسافر / مهاجر

ردیابی دستگاه

ماشین و راننده ایمن

Close Protection

حفاظت اجرایی

پشتیبانی حقوقی

آدم ربایی و باج

تخلیه امنیتی سیاسی

حفاظت اجرایی

آدم ربایی و باج

RMR

 

دسترسی جهانی

ما از رفاه میلیون‌ها مهاجر، مسافر و اتباع محلی در هر کشور جهان، از جمله خصمانه‌ترین و چالش‌برانگیزترین محیط‌ها، مراقبت می‌کنیم.

بررسی اجمالی

کارفرمایان موظفند مراقب باشند که کارکنان و خانواده‌هایشان هنگام زندگی یا کار در خارج از کشور در معرض خطر غیرمنطقی قرار نگیرند. Swiss Assist طیف جامع و یکپارچه ای از راه حل ها را توسعه داده است که از سلامت و امنیت مسافران تجاری، مهاجران و خانواده های آنها محافظت می کند. مشتریان ما از یک نقطه تماس واحد برای دسترسی به تخصص و کمک مورد نیاز خود در هر کجای دنیا که هستند، 24/7 بهره می برند. خرید آنلاین بیمه مسافرتی

ما بسیار مفتخریم که مورد اعتماد برخی از معتبرترین سازمان های جهان برای مراقبت از رفاه مردم خود هستیم. در اینجا چند نمونه از انواع سازمان هایی که به آنها کمک می کنیم و نحوه کمک به آنها آورده شده است.

دولت

خدمات مالی و حرفه ای

انرژی و معدن

NGO ها، IGO ها و خیریه ها

فن آوری

رسانه و سرگرمی

هواپیمایی

مهندسی

ساخت

داروسازی

بیمه مسافرتی بین المللی پزشکی و تجاری

تحصیلات

خرده فروشی و FMCG

مهمان نوازی، گردشگری و ورزش

C:\Users\ibm\Desktop\تبلیغات اینستاگرام\سوئیس اسیست 4.png

تماس با ما ( واحد مدیریت و فروش ) :

Sales & Administration Enquiries

Americas Head Office: E-Mail: usaenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی آمریکا 

 

Asia Head Office: E-Mail: asiaenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی اسیا 

 

New Zealand Head Office: E-Mail: nzenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی نیوزلند 

 

Africa & Middle East Head Office: E-Mail: menaenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی آفریقا 

 

European Head Office: E-Mail: euenquiries@swiss-assist.com دفتر مرکزی اروپا  

 

Tel : +41225017799

Fax : +41225017799

E-Mail: info@swiss-assist.com

 

New Business Enquiries

E-Mail: sales@swiss-assist.com

Operational Enquiries

International Medical Emergency Services

E-Mail: InternationalHealthcare@swiss-assist.com

Customer Services

E-Mail: InternationalHealthcare@swiss-assist.com

 

تالیف و گردآورنده : وبسایت مسافرتی mosaferatii


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401
قانون جذب; چیزی که برای رسیدن به خواسته ها باید آموزش ببینیم

قانون جذب، یکی از حکمفرما ترین قوانین در جهان می باشد که در امور مختلفی از جمله جذب عشق، جذب ثروت، جذب پول، جذب نیمه گمشده و... مورد استفاده قرار می گیرد. اما این که شما از چه طریقی از قانون جذب استفاده کنید و این که به چه روشی به خواسته های خود از طریق این قانون برسید، نیاز به آموزش دارد. 

از این رو تصمیم داریم در این مطلب به آموزش قانون جذب بپردازیم و تمامی نکات حائز اهمیت در مورد این آموزش را برای شما شرح دهیم. با ما همراه باشید. 

قانون جذب چیست؟

قانون جذب و قانون کارما در واقع یکی از ثابت ترین قوانین در جهان هستند که در تمامی زمان ها به صورت همیشگی برای تمامی افراد در حال اجرا شدن است. این که شما با قانون جذب آشنا باشید یا نه، تفاوتی برای کائنات ندارد. بلکه کائنات بر اساس واژه ها و کلماتی که استفاده می کنید، قانون جذب را بر روی شما اجرا می کنند. 

شما برای این که بتوانید زندگی خود را تغییر دهید و برای این که بتوانید به تمامی خواسته و هدف هایی که دارید برسید، نیاز دارید تا آموزش قانون جذب را پشت سر بگذارید و با راز کائنات آشنا شوید. در صورتی که با این اصول آشنا باشید، می توانید به یک به یک خواسته های خود برسید. 

شما باید به درستی قانون جذب کائنات را درک نمایید و آگاهی کاملی نسبت به آن ها به دست آورید. هر چیزی که در زندگی شما اتفاق می افتد، در واقع بر اساس قانون جذب کائنات می باشد. 

آموزش قانون جذب کائنات پایه و اساس همه چیز در زندگی شما خواهد بود. آگاهی کامل از سآموزش قانون جذب و نحوه عملکرد این قانون در جهت خواسته و رویا های شما الزامی می باشد. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، شما باید برای رسیدن به اهدافی که دارید، اصول آن را بدانید. 

قانون جذب به کائنات چه می گوید؟

بر اساس قانون جذب چیز های مشابه به یکدیگر، همدیگر را جذب می کنند. در این دنیا خداوند کائنات را به گونه ای برنامه ریزی کرده است که هر انسان قدرت این که زندگی خودش را خلق کند، داشته باشد. 

یعنی شما با استفاده و به کار گیری قانون جذب می توانید زندگی جدیدی را برای خود خلق کنید و به آن مقصدی که دارید، برسید. ذهن انسان به گونه ای برنامه ریزی و ساخته شده است که در حال فرستادن ارتعاش و انرژی به جهان می باشد. 

بر اساس قانون جذب انرژی های یکسان یکدیگر را جذب می کنند. به طور مثال اگر می خواهید از قانون جذب برای کسب پول استفاده کنید، لازم است که با آن هم ارتعاش شوید. 

عر زمان که یک خواسته ای را دارید، همان لحظه برای شما آماده می شود. اما باید برای رسیدن به آن، حتما با خواسته خود هم ارتعاش شوید. 

در صورتی که گفته بالا را به خوبی درک کنید، کائنات شما را به تمام آن چیز هایی که می خواهید، خواهند رساند. تنها کافی است که درخواست کائنات را به درستی انجام دهید. 

قانون جذب کائنات به چه افکاری پاسخ می دهد؟

همان طور که پیش تر گفته شد، ذهن انسان همیشه و در همه جا در حال فرستادن ارتعاش و انرژی به جهان می باشد. این ارتعاش و انرژی به کائنات فرستاده شده و کائنات با در نظر گرفتن انرژی دریافت شده، به آن پاسخ می دهند. 

هر فکر و افکاری که در ذهن شما ایجاد می گردد، یک سری فرکانس و انرژی دارد که کائنات آن فرکانس و انرژی را دریافت نموده و متناسب با آن، خواسته و یا ناخواسته ای را وارد زندگی شما خواهند کرد. 

در واقع بر اساس قانون جذب و کائنات، این خود شما هستید که زندگی تان را خلق می کنید. لازم است بدانید که شرایط فعلی زندگی شما، تاثیر انرژی و ارتعاشاتی است که در گذشته آن را برای کائنات ارسال می کردید!

اگر شما امروز زندگی سختی دارید و یا در فقر دست و پا می زنید و یا خیلی ثروتمند هستید، در اصل ثمره افکاری است که در گذشته در مورد زندگی خود داشته اید و امروز کائنات آن را برای شما خلق کرده اند. 

آموزش استفاده از قانون جذب به زبانی کاملا ساده

شما برای این که بتوانید از قانون جذب در زندگی خود استفاده کنید، لازم است تا کنترل تمامی افکار و ورودی ذهن خود را در دست بگیرید. لازم است تا بتوانید از قدرت ذهن خود استفاده کنید. 

وظیفه اصلی شما این است که برای استفاده از قانون جذب کنترل ورودی ذهن و خوب نگه داشتن احساسات خود را انجام دهید. شما باید بتوانید به خوبی ورودی ذهن خود را به طور کامل کنترل کنید. لازم است حواستان باشد که به چه چیز هایی فکر می کنید. 

راه و روش های زیادی برای خوب کردن احساسات وجود دارد تا بتوانید احساسات خود را کامل خوب کنید. توجه داشته باشید که آموزش قانون جذب به خوبی تمامی موارد گفته شده را برای شما باز خواهد نمود و به درستی فوت و فن های اجرای قانون جذب در زندگی را به شما خواهد آموخت.

چگونه احساسات خود را خوب کنیم؟

شما برای خوب کردن احساسات خود، می توانید از  روش های مختلفی استفاده کنید. به ط ور مثال به صورت روزانه زمانی را برای خوب کردن احساسات خود اختصاص دهید. در صورتی که از ابتدای راه حس و حال شما خوب باشد، نشانه این است که از قانون ارتعاش به درستی استفاده می کنید. برای خوب کردن احساسات به شما پیشنهاد می دهیم که از روش های زیر استفاده کنید:

  1. شکرگزاری یکی از بهترین و مناسب ترین روش هایی است که می توانید برای خوب کردن حس و حالتان استفاده کنید. شما باید هر روز بابت نعمت هایی که دارید از خداوند شکر گزاری کنید. 

  2. تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق از دیگر روش هایی است که می توانید با کمک آن اقدام به استفاده از قانون جذب کنید. هر روز سعی کنید که خواسته های خود را با جزییاتی دقیق و واضح در ذهن تجسم کنید. 

  3. جملات تاکیدی و بیان آن ها به صورت روزمره و همیشگی یکی دیگر از روش های خوب نمودن احساسات می باشد. 

بررسی آموزش قانون جذب

در این مطلب سعی نمودیم که شما را به صورت مفصل و کامل در مورد آموزش قانون جذب برای شما توضیح دهیم. لازم است مجدد تکرار کنیم که قانون جذب از قدرتمند ترین قوانین جهان است که به صورت همیشگی برای تمامی افراد در همه حال، توسط کائنات اجرا می شود. 

اگر خواسته و یا هدفی دارید که می خواهید به آن برسید، باید آموزش قانون جذب را پشت سر بگذارید و تمامی فوت و فن های آن را به خوبی یاد بگیرید. 

توجه داشته باشید که شما حتی اگر در فقر کامل هم به سر ببرید، می توانید به وسیله قانون جذب و آموزش قانون جذب، ثروت زیادی را کسب کنید. 

باید در مسیر قانون جذب به درستی قدم بردارید و در گامل اول باید مسئولیت خوب بودن احساسات خود را به گردن بگیرید. باید به احساساتی که دارید توجه کنید و کنترل افکار خود را به دست بگیرید. هم چنین از نکات گفته شده برای خوب شدن حس و حال خود استفاده کنید. باید بر اساس آموزش قانون جذب بتوانید با خواسته های خود هم ارتعاش شوید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 5 ارديبهشت 1401
کانون تبلیغاتی ایده رسانه

تبلیغات محیطی ما در ایده رسانه به خلق ایده میپردازیم، استراتژی را توسعه میدهیم و اثربخشی رسانه و توسعه کسب و کار را وظیفه خود می‌دانیم.
اجاره بیلبورد تبلیغاتی  مدیریت تحقیقات بازاریابی، تعیین و تدوین استراتژی ارتباطی، طراحی کمپین های تبلیغاتی، برنامه ریزی رسانه ای و پیاده سازی اثر بخش آن،

همگی ماموریت سازمان ایده رسانه را تشکیل می دهند.

آژانس تبلیغاتی شرق استان تهران

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401