موبایل تندیس

موبایل تندیس تلفن همراه ، PDA ، PDA ،   تلفن دستی ی  که اکنون و سپس به اختصار فقط چند منظوره ، تلفن همراه یا به سادگی تلفن می شود ، یک تلفن راحت است که می تواند در هنگام حرکت مشتری مستقر شود و از طریق اتصال مجدد رادیویی تصمیم گیری کند در داخل یک منطقه خدمات تلفن. رابط عود رادیویی ارتباطی با چارچوبهای تبادل مدیر تلفن همراه ایجاد می کند که به سازمان تلفن مبادله عمومی (PSTN) اجازه ورود می دهد. دولت های فعلی تلفن های همراه از طراحی شبکه تلفن استفاده می کنند و در نتیجه ، تلفن های همراه در آمریکای شمالی تلفن های همراه یا PDA نامیده می شوند. با وجود ارتباطات ، تلفن های همراه پیشرفته (2G) از مجموعه ای از دولت های مختلف پشتیبانی می کنند ، به عنوان مثال ، اطلاع رسانی متنی ، فراپیام ، ایمیل ، دسترسی به اینترنت ، مکاتبات از راه دور (مادون قرمز ، بلوتوث) ، برنامه های تجاری ، بازی های رایانه ای و عکاسی رایانه ای. تلفن های همراه که فقط این توانایی ها را دارند به عنوان تلفن های برجسته شناخته می شوند. تلفن های همراهی که ظرفیت های رقابتی فوق العاده پیشرفته ای را ارائه می دهند به عنوان تلفن های همراه اشاره می شود.

گوشی قسطی بهبود نوآوری ترکیبی وسیع (LSI) از متغیر اکسید و نیمه هادی (MOS) ، فرضیه داده ها و سازماندهی سلول باعث پیشرفت مبادلات قابل حمل متوسط   می شود. تلفن همراه اصلی توسط جان اف میچل و مارتین کوپر از موتورولا در سال 1973 با استفاده از یک گوشی اندازه گیری c به نمایش درآمد. 2 کیلوگرم (4.4 پوند). در سال 1979 ، نیپون تلگراف و تلفن (NTT) اولین شبکه سلولی جهان را در ژاپن اعزام کردند. [نیاز به منبع] در سال 1983 ، DynaTAC 8000x اصلی ترین تلفن همراه دستی بود که از نظر اقتصادی قابل دسترسی بود. از سال 1983 تا 2014 ، عضویت کلی در تلفن های همراه به بیش از هفت میلیارد نفر رسیده است. موبایل اقساطی به اندازه کافی برای دادن یک نفر به هر نفر در زمین. در سه ماهه اصلی سال 2016 ، برترین مهندسان تلفن همراه سامسونگ ، اپل و هواوی بودند. معاملات تلفن همراه به 78٪ از معاملات تلفن همراه مطلق پرداخته است. برای تلفن های شامل (عامیانه: "dumbphones") از سال 2016 ، بزرگترین تلفن های سامسونگ ، نوکیا و آلکاتل بودند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 29 اسفند 1399
نقد و بررسی کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان

در این مقاله با نقد و بررسی کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان اثر میگل آنخل آستوریاس نویسنده آمریکای لاتین با ما همراه باشید. چشم انتظار در خاک رفتگان یک اعتصاب عمومی بزرگ را روایت می‌کند که علیه دیکتاتور گواتمالا و شرکت آمریکایی موز از سر گرفته شده است. کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان را به نوعی می‌توان جلد سوم کتاب سه گانه موز دانست. میگل آنخل آستوریاس با اثرهای خود، به شاهکار ادبیات لاتین تبدیل شد. این نویسنده به واسطه آثار ارزشمندش که ریشه در سنت بومی مردم آمریکای لاتین دارد، موفق به اخذ جایزه نوبل ادبیات شد.

درباره کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان اینگونه می‌توان گفت که مردم بومی و سنتی آمریکای لاتین عقیده دارند، چشم مردگان در خاک در انتظار تحقق عدالت باز می‌ماند و تاز زمانی که عدالت برقرار نشود چشمان خود را نمی‌بندند! همین افسانه مایایی‌ها بهانه متولد شدن این اثر آستوریاس شده است. درباره نویسنده کتاب، میگل آنخل آستوریاس، در نقد و بررسی کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان اینگونه آمده است که هدف او از نوشتن این اثر، این بوده است که مردم ظلم دیده و مبارز را به عنوان قهرمانان اصلی داستان معرفی کند. آستوریاس امروزه به عنوان بزرگ‌ترین نویسنده آمریکای جنوبی شناخته می‌شود.

 از او اثرهایی با نام چشم انتظار در خاک رفتگان، آقای رئیس جمهور و توروتومبو به فارسی ترجمه شده است. توجه داشته باشید که اثر چشم انتظار در خاک رفتگان با عنوان‌های دیگری چون چشمان دفن شدگان و چشمان بازمانده در گور نیز توسط مترجم‌های مختلف چاپ شده است. اما در سال 1398 این اثر از میکل آنخل آستوریاس با عنوان چشم انتظار در خاک رفتگان با ترجمه سروش حبیبی به چاپ رسیده است. برای خرید کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان می‌توانید مستقیما به سایت انتشارات نشر ماهی مراجعه کنید. در سایت نشر ماهی امکان دانلود کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان به صورت pdf نیز وجود دارد.

درباره کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان

چشم انتظار در خاک رفتگان در واقع جلد سوم از کتاب سه گانه موز است. محوریت اصلی کتاب سه گانه موز، نفوذ شرکت‌های بزرگ و چند ملیتی به آمریکای لاتین است. شرکت آمریکایی «موز» به اندازه‌ای قدرتمند است و در سرتاسر کشور گسترده شده است که هیچ اقدامی نمی‌توان بر علیه آن انجام داد. در کتابه سه گانه موز می‌خوانید که این موضوع منجر به قدرت گرفتن دلال‌ها و خودی‌ها و وضعیت تاسف بار کارگران شده است.

 در نقد و بررسی کتاب چشم انتظار در خاک مردگان خواهید خواند که وضعیت مردم به اندازه‌ای بد شده است که ترجیح می‌دهند به جای اقداماتی برای بهبود اوضاع، به خدمت کردن برای شرکت موز ادامه دهند. هر یک از شخصیت‌ها و شرح داستان‌ها در کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان، مانند یک داستان کوتاه هستند. نقطه مشترک همه این داستان‌ها، شخصیت اصلی آن یعنی تابیوسان است.

تابیوسان با اندیشه‌های انقلابی که در سر دارد، سعی می‌کند مردم را برای رهایی از ظلم متحد کند. تابیوسان تمام عمر خود را با فکر این سپری می‌کنند که اتحاد را به مردم بیاموزد. در تمام طول داستان، شخصیت اصلی داستان می‌کوشد که مردم را برای قیام و دادخواهی فرا بخواند. او معتقد است که اگر در این قیام پیروز شوند، سرخپوستانی که به ناحق کشته شده‌اند، می‌توانند به آرامش برسند و چشم‌های باز مانده‌شان را برای همیشه ببندند. مردم سنتی و بومی آمریکای شمالی معتقد بودند که چشم مردگان در گور، به انتظار تحقق عدالت باز مانده است. اگر به دنبال داستانی هستید که شما را به اندیشه و تفکر راجع‌به مفاهیم عمیقی مانند عدالت وا دارد، خواندن این کتاب را توصیه می‌کنیم.

درباره نویسنده کتاب میگل آنخل آستوریاس

کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان، یکی از برجسته‌ترین آثار میگل آنخل آستوریاس به شمار می‌رود. آستوریاس نویسنده نام آشنای گواتمالایی است که نام او در میان نام نویسندگانی که موفق به دریافت جایزه نوبل ادبیات شده‌اند به چشم می‌خورد. این نویسنده به دلیل دستاوردهای ارزنده ادبی که داشته است این جایزه را در سال 1967 دریافت کرد. اغلب آثار آستوریاس در بازگو کردن سنت‌های مردم بومی آمریکای لاتین ریشه دارد.

پس از خواندن رمان چشم انتظار در خاک رفتگان نیز همبستگی میگل آنخل آستوریاس با صفات ملی و سنت‌های بومی را به خوبی درک خواهید کرد. یکی از صفات ملی و باور عمومی که در سنت دیرینه آمریکای شمالی به چشم می‌خورد، اعتقاد آن‌ها به باز ماندن چشم مردگان در گور است! همین باور دیرینه را آستوریاس به عنوان رمان خود تبدیل کرد.

آستوریاس یکی از خوش ذوق‌ترین شاعران و داستان نویسان آمریکای لاتین بود. بسیاری از صاحب نظران معتقد هستند که شکوفایی آمریکای لاتین، با ورود میگل آنخل آستوریاس به دنیای ادبیات رقم خورد. آستوریاس که در اکتبر 1899 در گواتمالا متولد شده بود، در ژوئن سال 1974 در مادرید چشم از جهان فرو بست. ساختار یک زندگی جدید، افسانه‌های گواتمالا، آقای رئیس جمهور، سه‌گانه موز، بسیار مرتفع و افسانه یک مرد معمولی از آثارهای این نویسنده به شمار می‌روند که از میان آن‌ها تاکنون آقای رئیس جمهور، چشم انتظار در خاک رفتگان و آئینه لیداسال به فارسی ترجمه شده است.

بررسی شیوه نگارش داستان

نحوه روایت میگل آنخل آستوریاس در این کتاب کمی پیچیده است. چراکه راوی داستان در طول داستان تغییر می‌کند. در برخی از نقاط داستان، با جلو رفتن ناگهانی زمان روبه‌رو می‌شوید اما اگر تمرکز کافی بر جریان داستان داشته باشید، می‌توانید تا انتها همراه این جریان باشید. از ویژگی‌های مثبت نقد و بررسی کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان این است که فضای داستان به خوبی پرداخته شده است.

از همین‌رو با وجود روایت متفاوت نویسنده داستان، خواننده می‌تواند نشانه‌ها و موقعیت‌ها را به خوبی در کنار هم قرار دهد و متوجه روند حرکت داستان شود. شما در سرتاسر کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان، فضای رئالیسمی که مخصوص ادبیات لاتین است را مشاهده خواهید کرد. اگر به خواندن ادبیات لاتین علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم حتما اثر میگل آنخل آستوریاس را بخوانید. این رمن با وجود پیروی کردن از نظریه‌های سیاسی، ویژگی‌های منحربه‌فرد ادبیات لاتین را به خوبی به نمایش گذاشته است.

خرید کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان

اگر پس از خواندن نقد و بررسی کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان برای خواندن این داستان ترغیب شده‌اید، می‌توانید آن را از طریق وبسایت نشر ماهی خریداری کنید. انتشارات نشرماهی این کتاب را در سال 1398 با ترجمه سروش حبیبی منشتر کرده است. چشم انتظار در خاک رفتگان در دسته رمان‌‌های بلند قرار می‌گیرد که در 768 صفحه نوشته شده است. برای دانلود کتاب چشم انتظار در خاک رفتگان به صورت pdf نیز می‌توانید از طریق سایت نشرماهی اقدام کنید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1399
شرکت کبیر پانل تولید کننده و سازنده ساندویچ پانل

شرکت کبیر پانل تولید کننده و سازنده ساندویچ پانل ( Sandwich panel )با یکی از

 

 پیشرفته ترین خط تولید های اروپایی ( کانتنیوس ) است . محصولات کبیر پانل دارای

 استاندارد ملی و گواهینامه های بین المللی است . آنچه که باعث تداوم تولید و فروش کبیر پانل شده است فروش مستقیم محصولات این شرکت بدون واسطه بوده است .

کبیرپانل تا کنون بیش از ۵۰ میلیون متر مربع ساندویچ پانل Sandwich panel تولید کرده و در بازارهای داخلی و کشورهای دیگر عرضه کرده اس

 

پانل های سقفی و دیواری کبیر در ضخامتهای ۲،۳،۴،۵،۶،۷،۸،۱۰،۱۲،۱۵ سانتیمتر و به عرض مفید ۱ متر و طول متغیر بر حسب سفارش مشتری تولید می گردد.

عرض غیر مفید پانل های دیواری ۱۰۲سانتی متر و عرض غیر مفید پانل های سقفی ۱۰۸ سانتیمتر است .

جنس ورق های پوششی می تواند از ورق گالوانیزه ، آلوزینک و آلومینیوم ، فویل و یا کاغذ کرافت باشد.

فوم جامد در مقابل حلال ها، روان کننده ها، روغنهای معدنی، اسیدها و بازهای رقیق و دود نامناسب کارخانجات و همچنین قارچها و میکروبها مقاوم بوده و به هیچ وجه نمی پوسد.

محصولات کبیر پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان بوده و به علت نداشتن بو و خطر برای سلامت انسان و حیوان از امتیازی ویژه برخوردار میباشد. عدم امکان زندگی حشرات موذی در داخل فوم بهترین نوع عایق مصرفی در انواع پوششهای سقف و دیوار و کف سردخانه ها می باشد.

چیلان ساندویچ پانل ها در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شوند که برای هر سازه این ابعاد متفاوت می باشد.

ساندویچ پانل Sandwich panel در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته میشوند که برای هر سازه این ابعاد متفاوت می باشد. این محصول با عمر طولانی خود قابل استفاده ی مجدد در دیگر سازه ها نیز می باشد.

ساندویچ پانل با یک طرف پوششش فلزی
ساندویچ پانل های ساخته شده از یک رو با پوشش فلز و طرف دیگر از فویل آلومینیوم یا کاغذ بهترین مصالح برای سقف کاذب و پوشش روی ساختمانهای صنعتی و انبارهای سوله میباشد و مورد استفاده دیگر این نوع ساندویچ پانل پوشش روی دیوارهای قدیمی یا آجری جهت نماسازی و عایق کاری برودتی و صوتی میباشد.

مشخصات ورقهای پوششی کبیر پانل
ورقهای پوششی کبیر پانل ورق گالوانیزه و آلوزینک بصورت پیش رنگ به ضخامت ۰٫۴ میلیمتر یا ۰٫۵ میلیمتر و ورق آلومینیوم به ضخامت ۰٫۷ میلیمتر استفاده می شود.

ورقهای مورد استفاده در ساندویچ پانل های کبیر دارای مشخصه های فنی ذیل میباشد :

• ضخامت ورق لایه بیرونی ۰٫۵ یا ۰٫۴ میلیمیتر( در پانل های گالوانیزه و آلوزینک)
• ضخامت ورق لایه درونی ۵ یا ۰٫۴ میلیمیتر( در پانل های گالوانیزه و آلوزینک)
• ضخامت ورق لایه بیرونی ۰٫۷ ( در پانل های آلومینیوم )
• ضخامت ورق لایه درونی ۰٫۷ ( در پانل های آلومینیوم )
• فویل آلومینیومی مسلح ( نخ دار ) و لایه فویل آلومینیوم

 

فوم پلی یورتان و کاربرد آن :

فومهای سخت پلی یورتان درحال حاضر یکی از بهترین مواد شناخته شده با توانایی کاربردی در کارهای حرارتی درعرصه های مختلف صنعتی و ساختمانی و … میباشد که نمونه هایی از این قبیل را میتوان در ، سردخانه ها، عایق نمودن تانکها و مخازن، لوله های انتقای مایعات برشمرد.

 

چگونگی تولید فرم پلی یورتان :

برای تولید پلی یورتان که اختصارا PU نامیده می شود همواره نیاز به دسته از مواد شیمیایی به نامهای :
۱٫ پلی ال Polyol
2. ایزوسیانات Isosianat
در مسیر تولید فوم نیاز به مواد دیگری است از قبیل :
۱٫ عامل حباب ساز که همان گاز است ( Blowing Agent )
2. فعال کننده ها( Activators )

توضیح اینکه درهنگام ترکیب این مواد با یگدیگر گرمای قابل ملاحظه ای تولید می شود که صرف تبخیر مواد فرار مانند (Blowing Agent ) می شود و نیز این امر انبساط فوم تولید شده می گردد.
از ویژگیهای این مواد قابلیت تولید با دانسیته های متفاوت و توانایی چسبیدن به لایه های مختلف فلزی و غیر فلزی بدون نیاز به چسب و نیز با ظرفیت ها و اندازه های مختلف را دارا میباشد.
ساندویچ پانل ها در ابعاد مختلفی برای مشتریان ساخته می شوند. همچنین افراد می تواند به دلیل تنوع رنگی بالای این ساندویچ پانل ها از طرح ها و رنگ های قابل تولید در ساخت سازه ی ساندویچ پانلی خود استفاده کنند.

ساندویچ پانل سقفی

این محصول کبیر پانل با توجه به تحقیقات و بررسی مشکلات فنی که در تولیدات برخی از شرکتهای پیشین در ایران صورت گرفته، طراحی مجدد گردید . با در نظر گرفتن مقاومت فشاری و خمشی بیشتر و آب بندی و درزبندی بهتر تولید می گردد.
پانل های سقفی کبیر پانل بصورت پنج گام تولید می گردد که باعث زیبایی و استحکام بیشتر می شود.

 

ساندویچ پانل دیواری کبیر پانل

این محصول کبیر پانل طراحی شده تحت لیسانس اروپا ( مشاهده گواهینامه های کبیرپانل) بوده و به واسطه نمای زیبا و کاربری بهتر که در حال حاضر از آن در کشورهایی اعم از آلمان، ایتالیا، اسپانیا و … نیز استفاده می گردد.
این محصول به دلیل مزیت های فراوانی که دارد در ساخت دیوار های سازه های مختلف ،با طرح و رنگ های زیبا مورد استفاده قرار می گیرد.
پانل های دیواری وزن بسیار سبکی دارد که در حمل و نقل آسان آن نقش مهمی ایفا می کند.
پانل های دیواری در قالب های ساده و مینیاتوری و صاف تولید می شود .
این پانل ها بصورت اورلب ساده بصورت پیچ مخفی هستند.
ساندویچ پانل دیواری نیز همانند دیگر ساندویچ پنل ها از دولایه که در وسط آن عایق قوی از جنس پلی یورتان به کار رفته ساخته شده است.

 

قیمت ساندویچ پانل های کبیر پانل به چه صورت است؟

با توجه به اینکه مستقیماً از کارخانه خرید میکنید قیمت درب کارخانه است . برای دریافت قیمت دقیق کلیک کنید.

رنگ های محصولات کبیر پانل را کجا می تونم ببینم ؟

سفارشات ساندویچ پانل امکان انتخاب رنگ از پالت رنگ را دارد .

زمان تحویل سفارش های ساندویچ پانل به چه صورت است ؟

زمان تحویل بسته به میزان سفارش و مکان تحویل متفاوت است . برای اطلاع از زمان تحویل می توانید با شماره های دفتر فروش تماس بگیرید.

ساندویچ پانل چیست؟

با مطالعه این صفحه میتوانید اطلاعات کامل از ساندویچ پانل و کاربردهای آن بدست آورید.

ایا مقدار تقاضا برای خرید تاثیر در زمان تحویل دارد بعنوان مثال ۲۰۰متر مربع طی چه مدتی تحویل میشود

سفارشات به ترتیب اولویت و میزان موجودی محصولات تولید شده قابل تحویل است .

 

 

منبع محتوا: کارخانه آریا بارون توس


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 28 اسفند 1399
طراحی سایت تخصصی│سفارش طراحی سایت

طراحی سایت تخصصی با بهترین طراحان، همان چیزی است که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد تا فعالیت های خود را در بستر اینترنت گسترش دهد.

اگر چندین سال قبل در مورد طراحی سایت صحبت می کردید، افراد زیادی به حرف هایتان توجه نمی کردند و یا شما را جدی نمی گرفتند، اما به مرور فعالیت های اینترنتی افزایش پیدا کرد و دید وسیع تری نسبت به فعالیت سایت ها ایجاد شد.

تاجایی که دیگر هر کسب و کاری، مخاطبین خود را در بستر گسترده اینترنت پیدا می کند و روی فعالیت های آنلاین، سرمایه گذاری بیشتری می کند.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت یاWeb-Design  به کلیه مراحلی گفته می شود که با پیاده سازی مهارت های مختلف، در نهایت منجر به راه اندازی سایت شده و این امکان را به مدیر سایت می دهد تا روی صفحات طراحی شده سایت، محتوا و محصولات را بارگذاری کند.

طراحی سایت حرفه ای

همانطور که گفتیم، در سال های اخیر، افزایش سرمایه گذاری روی فعالیت های اینترنتی با رشد چشمگیری روبه رو شده است.

طراحی سایت نقش بیشتری نسبت به شبکه های اجتماعی، در فعالیت های اینترنتی دارد و جزو الزامات تمام شرکت ها، موسسات، تجارت ها، فروشگاه های مطرح و سازمان های مختلف است، با وجود این ها، کسب و کار های دیگری هم هستند که داشتن سایت برایشان امتیاز مثبت و رشد قابل توجهی به همراه خواهد داشت، مثل عمده فروشان و خرده فروشی ها، کسب و کار های متوسط یا کوچک، فروشندگان انحصاری و رقابتی و ...

طراحی سایت حرفه ای، طراحی تخصصی جزئیات سایت است که با رعایت استاندارد ها انجام می شود و رتبه شما را از لحاظ فعالیت های گرافیکی، سئو و رعایت قوانین موتور های جستجوگر، امنیت، سرعت سایت، تجربه کاربری و ... بالا می برد.

4 مرحله اساسی طراحی وب سایت

اقداماتی که از شروع سفارش طراحی سایت تا راه اندازی سایت انجام می شود، به 4 مرحله کلی تقسیم می شود که در ادامه به بررسی کامل هر مرحله می پردازیم.

1. طرح ریزی اولیه از سایت

همیشه قبل از اینکه فعالیتی را شروع کنید، به نقشه راه نیاز دارید تا بدانید دقیقا به دنبال چه میگردید و چه اهدافی برای انجام آن کار دارید، اینکار باعث می شود که چهارچوب اولیه هدف خود را مشخص کرده باشید و طبق بررنامه پیش بروید.

برای اولین مرحله طراحی سایت لازم است که نقشه اولیه و کلی از نوع سایت و نیاز کارفرما داشته باشیم تا از هدف اصلی راه اندازی سایت و مدل ایده آل ذهنی کارفرما مطلع شویم و بر اساس آن، نقشه راه اندازی سایت را طراحی کنیم.

طرح اولیه شامل محل قرار گیری عناصر، تعداد صفحات، قرار گیری طرح های گرافیکی، زمان تقریبی اتمام کار و ... است.

2.  طراحی کار های گرافیکی سایت

بعد از اینکه نقشه اولیه سایت طراحی شد، نوبت طراحی گرافیکی، طراحی صفحات، طراحی لوگو، ایجاد قالب سایت، طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری است که یکی از حرفه ای ترین فعالیت های طراحی سایت است و توسط گرافیست های شرکت طراحی سایت انجام می شود.

بعد از طراحی صفحات سایت، لازم است که دیزان از فیلتر متخصصین تجربه کاربری و رابط کاربر عبور کند که هر کدام، فعالیت های متفاوتی روی طراحی اعمال می کنند.

فعالیت های UX:  یو ایکس یا تجربه کاربری با تحلیل دقیق و نکته سنجی، طراحی را به شکلی تغییر می دهد که مطابق با سلیقه کاربران باشد و نظر آن ها را جلب کند.

فعالیت های UI: گرافیستی که مسلط به یو آی یا رابط کاربری است، در تلاش است تا دسترسی هایی که در طراحی به کار رفته را به گونه ای تغییر دهد که کاربرد ساده ای داشته باشند و کاربران به راحتی از آن ها استفاده کنند.

3. کدنویسی و برنامه‌نویسی سایت

برنامه نویس یا توسعه دهنده وب، با زبان های برنامه نویسی حرفه ای آشنایی دارد و با استغاده از آن ها، دستورات موردنیاز را طراحی می کند تا توسط موتور های جستجوگر، به راحتی خوانده شود.

کدنویسی، مرحله حساسی از طراحی سایت است که با هر کد، نوع خدمات رسانی، سرعت، امنیت و ... تغییر خواهد کرد.

بخشی از کدنویسی سایت، مربوط به کدزنی صفحات سایت است که توسط گرافیست ها درست شده است که در این قسمت، صفحات، المان ها، قابلیت ها باید کدنویسی و بارگذاری شوند.

طراحی سیستم مدیریت محتوای اختصاصی، نصب و راه اندازی اولیه CMSها، ایجاد تغییرات در عملکر سایت و یا ظاهر نیز به فعالیت های برنامه نویسی نیاز دارد.

4. اقدامات نهایی برای راه انداز سایت

تمامی مراحل تا الان، بعد از مرحله آخر برای کاربران قابل مشاهده اس، چون هنوز چیزی روی سایت قرار نگرفته است.

برای ایجاد یک بستر در موتور های جستجوگر، در ابتدا باید دامنه مورد نظرتان را تهیه کنید، این دامنه همان آدرس سایت است که باید با حوزه فعالیتی شما همخوانی داشته باشد.

بعد از خرید دامین و پسوند دامین، لازم است بستری تهیه کنید که سایت و محتوا را روی آن بار گذاری کنید و برای عموم به نمایش بگذارید.

این بستر، میزبان یا هاست نام دارد که سیستم مدیریت محتوا روی آن نصب می شود و مثل فرمان، محتوای سایت را مدیریت می کند.

 

 

خلاصه

روزانه سایت های زیادی به جود می آیند تا هر چه سریعتر رقابت خود را با بهترین های حوزه خود آغاز کنند که در میان آن ها، شمار زیادی جزو رقبای شما محسوب می شوند.

پیشنهاد می کنم اگر هنوز اقدامی برای طراحی سایت نکردید و یا از سایت سابق خود نتیجه مطلوبی ندیدید، همین حالا در فکر ایجاد یک تغییر چشمگیر باشید و تصمیم خود را عملی کنید، تا به قعر جدول رقابت سقوط نکنید.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1399
چگونه مانتو انتخاب کنیم؟ - راهنمای کامل انتخاب مانتو با توجه به تیپ بدنی

 

چگونه مانتو انتخاب کنیم؟ - راهنمای کامل انتخاب مانتو با توجه به تیپ بدنی

یکی از لباس های ضروری برای خانم های ایرانی مانتوست . انتخاب و خرید هر چیزی که بر روی زیبایی و جذابیت خانم ها تاثیر مستقیم داشته باشد مطمئنا سخت است.
وجود تنوع زیاد مانتو (مانتو ساده، مانتو مجلسی، مانتو اسپرت دخترانه، مانتو اداری .ویژه خانم های شاغل، مانتو دانشجویی و …) که هر کدامشان در هزاران طرح و نقش، رنگ، جنس و قیمت مختلف وجود دارند. مطمئنا سختی این قصه را بیشتر میکند. ما سعی کرده ایم تمام (و یا حداقل اصلی ترین) نکاتی که لازم هست. برای خرید مانتو در نظر بگیرید را جمع آوری کنیم. مطمئنا تجربیات شما فراتر از این نوشته هاست. با بلیک همراه باشید.

ویژگی‌های مانتو مناسب

بدون شک جذابیت، ترکیب رنگ مناسب، نوع دوخت و البته یک پارچه مرغوب و هماهنگ با نوع کاربرد .از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک مدل مانتو است. ابتدا باید با اسم انواع پارچه‌های مانتویی آشنا شویم .سپس با شناخت در مورد هر کدام اطلاعات جامع کسب کنیم. دانستن خصوصیات هر کدام از پارچه‌ها می‌تواند در خرید پارچه به شما کمک ویژه‌ای کند.

هر خانمی در خرید مانتو مناسب ابتدا به رنگ مانتو توجه می‌کند. سپس طرح و مدل آن را ارزیابی می‌کند . پس از آن پارچه مانتویی را لمس می‌کند. اگر تمامی این سه مرحله به خوبی پیش رود و مورد پسندش باشد. سپس درخواست پرو دارد تا آن را در تن مشاهده کند. مانتوهایی که کاربری روزانه دارند و مکرر از آن‌ها استفاده می شود باید به معنای واقعی تن خور مناسبی داشته باشد. دارای جیب بوده و از دکمه‌ها (به طور مثال ۴ دکمه) یا زیپ خور مناسبی بهره برده باشند. دست و پاگیر نبوده و در پایان از لحاظ رنگ هم مناسب باشد با بتوان همه جا از آن استفاده کرد. همه این موارد باید در کنار زیبایی که به شما می‌دهد. بتواند با نزدیک شدن فصل گرما، لباس مناسبی هم برای بهار و تابستانتان باشد. البته ناگفته نماند که استفاده از کلاه درست در کنار مانتو می تواند استایل شما را به شدت جذاب تر کند.

جدای از اینکه انتخاب خود مانتو مهم است باید بدانید که می خواید در چه استایلی می خواهید از آن استفاده کنید که خود این قضیه نیاز به این دارد که استایل خود  را بشناسید.

مانتو مناسب افراد درشت اندام و چاق

از خرید مانتو‌های کوتاه و تنگ و مانتو‌هایی که دارای کمرهای کشی هستند خودداری کنید. مانتو شما باید کاملا متناسب با اندام شما باشد .نه خیلی تنگ نه خیلی گشاد، اگر سایز مناسب خود را پیدا نمی‌کنید شروع به دوخت مانتویی طبق سایز خود کنید. استفاده از نقش‌های راه راه افقی و شطرنجی در مدل مانتویتان سبب درشت‌تر نشان دادن شما خواهد شد. خرید مانتو‌هایی که دارای شکاف‌های جانبی هستند برای اندام شما مناسب‌تر است.همچنین شما را به هنگام حرکت کمتر اذیت خواهند کرد.

 

مانتو مناسب افراد با شکم بزرگ

از خرید مانتو‌هایی که از قسمت کمر تنگ هستند خودداری کنید .زیرا با پوشیدن این نوع مانتو شکم شما بزرگ‌تر از آنچه هست نشان داده خواهد شد. از مانتوهایی که یک طرف لباس بر روی طرف دیگر پیچیده می‌شود یا یک فرم راسته دارند استفاده کنید . سعی کنید مانتوهایی را انتخاب کنید که در قسمت کمر و میانی بدن جیب، پلیسه و چین نداشته باشند.

 

مانتو مناسب افراد با سینه کوچک

برخی از خانم‌ها دارای سینه‌های کوچکی هستند این افراد برای انتخاب مانتو باید به برخی نکات توجه کنند. زنان دارای سینه‌های کوچک که اندام گلابی شکلی دارند و نیمه پایین بدن آن‌ها از نیم‌تنه بالایی آن‌ها بزرگ‌تر و سنگین‌تر است باید برای ایجاد تعادل، مانتوهای طرح‌دار و رنگ روشن با شلوارهای تکرنگ و ساده بپوشند اما همانطور که قبلا هم در دنیای مد نمناک توضیح دادیم اگر مانتو طرح‌دار انتخاب نمودید هرگز طرح‌های خیلی بزرگ را انتخاب نکنید و مانتو‌هایی که طرح‌های متوسطی دارند را انتخاب کنید. این افراد باید مانتوهایی انتخاب کنند که در قسمت سینه خود تزئینات دارند زیرا وجود تزئینات در ناحیه سینه موجب می‌شود سینه‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند.

 

این افراد برای بزرگ‌تر نشان دادن سینه خود باید مدل‌هایی را انتخاب کنند که درست زیر سینه جمع می‌شود. این افراد برای بزرگ‌تر نشان دادن سینه خود باید پارچه‌های بافت دار یا براق را انتخاب نمایند. خانم‌های که سینه کوچک دارند برای بزرگ‌تر به نظر رسیدن سینه شان باید از مانتوهایی که در قسمت سینه دارای دگمه، تزئینات ، قلابدوزی و گلدوزی هستند، استفاده کنند.

 

مانتو مناسب افراد افراد قد بلند

خرید مانتویی که کاملا یک رنگ است قد شما را بلند‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهد پس هر‌گاه به دنبال این هستید که کوتاه‌تر و مناسب‌تر از قد‌تان نشان دهید باید تیپ‌تان یک‌دست نباشد و حداقل از دو رنگ در تیپ‌تان استفاده کنید و به این نکته توجه کنید که رنگ‌ها در کنار هم هارمونی زیبایی را ایجاد کنند. مانتوهای خیلی کوتاه نیز قد بلند شما را بیشتر نمایان خواهند کرد بهتر است از مانتوهایی استفاده کنید که انحنای بدنتان را بیشتر نمایان کند مثل مانتو‌های کمردار.

 

مانتو مناسب افراد ریز اندام و قد کوتاه

خانم‌های که قد کوتاهی دارند باید مانتوهایی را انتخاب نمایند که قدشان را بلندتر از آنچه هستند نشان دهد . این خانم ها باید در انتخاب مانتو دقت کنند و برخی نکات  را مد نظر بگیرند. خانم‌های ریز جثه و قد کوتاه بهتر است از مانتوهایی که راه‌های عمودی باریکی استفاده کنند زیرا وجود خطوط عمودی آنها را بلندتر نشان می‌دهد. خانم‌های قد کوتاه نباید مانتوهای خیلی بلند انتخاب کنند زیرا موجب می‌شود که کوتاه‌تر دیده شوند ، مانتوهای که قد آن‌ها تا روی زانو هست برای این خانم‌ها مناسب‌تر است و قد آن‌ها را بلند‌تر نشان می‌دهد.

 

خانم‌های قد کوتاه نباید مانتوهای گشاد و کلوش انتخاب کنند زیرا آن‌ها را چاق و کوتاه‌تر نشان می‌دهد. این افراد بهتر است مانتوهای چروک نیز نپوشند. خانم‌های قد کوتاه بهتر است مانتو‌های ساده‌ای که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنند و اگر سایز آستین و شانه مانتو بزرگ است به خیاط برای درست کردن آن بسپارند.

 

مانتو مناسب افراد با سینه بزرگ

برخی خانم‌ها سینه بزرگی دارند و دنبال مانتوهایی هستند که سینه آن‌ها را کوچک نشان دهد، این گونه مانتو‌ها ویژگی های را دارا هستند که در ادامه برای شما بازگو می‌کنیم. اینگونه خانم‌ها بهتر است، مانتوهایی با بالاتنه گشاد بپوشند تا سینه‌هایشان کوچک‌تر به نظر برسد و از پوشیدن مانتوهای تنگ که اطراف سینه کشیده می‌شود خودداری کنند. خانم‌هایی که سینه بزرگی دارند بهتر است مانتوهایی که در دو طرف دکمه دارند، نپوشند چرا که سبب بزرگ‌تر به نظر رسیدن سینه‌ها می‌شود.

 

برای اینکه توجه‌ها از سمت سینه‌های شما دور شود از لوازم جانبی ، روسری‌های رنگی زیبا ، کفش‌های زیبا استفاده کنید. مانتوهایی که بر روی سینه‌شان جیب دارند باعث جلب توجه به سینه‌های شما می‌شود پس این نوع مانتو‌ها را انتخاب نکنید. مانتوهای پلیسه‌دار و چین‌دار که سبب می‌شوند توجه از سینه‌های شما دور شود ، انتخاب کنید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 26 اسفند 1399
Special Economic Measures Act


"Mr. Ramin Fallah doesn't nor has he anytime worked for an around the globe affirmed segment that supervises item and things that are recorded under SEMA (Special Economic Measures Act) rules," Immi Sikand made.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 23 اسفند 1399
djdjjjjjjjj
pyxxkk
porordcd
toptpp
worldnewseyes

National Consumer Secretariat (Senacon), linked to the Ministry of Justice, wants answers on data sharing between app and Facebook.

The National Consumer Secretariat (Senacon), linked to the Ministry of Justice, asked last Friday (5) that WhatsApp and its owner, Facebook, clarify the changes in the privacy policy of the messaging app.

 

https://worldnewseyes.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
privatejetsmagazine

In 1971 Apollo 14 launched a mission to the Moon, which ended with Alan Shepard and Edgar Mitchell walking on the satellite. However, Stuart Roosa was also on the mission, who carried in his personal equipment around 500 seeds of pine, gum, sequoia or fir, which later became known as lunar trees or trees of the Moon.

 

https://privatejetsmagazine.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
movablenews

The ice block has a dimension of 1,270 square kilometers. All 12 people from Halley VI station were evacuated

An iceberg the size of the London metropolitan area broke off Antarctica near a British science station. This has long been feared, scientists announced on Friday.

 

https://movablenews.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
maidwebs

The fight against the covid-19 pandemic has accelerated innovation on different fronts, from human development to the fight against Covid-19

 

https://maidwebs.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
graphiconlinenews

The second edition of the Migrations and Communication meeting has brought together journalists from Africa and Europe to discuss stigmas and the new story to be built around those who choose a foreign society to settle

 

https://graphiconlinenews.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
forumgunsofglory

The ICT minister, Karen Abudinen, explains the news of the program, which is a new version in En TIC Confío. With it they hope to reach 1.8 million people throughout the country

This Thursday, the Ministry of ICT presented from El Santuario (Antioquia) In TIC Confío +, the continuation of a program that has been promoting the portfolio for 10 years to educate citizens in the responsible use of information technologies and the communication.

 

https://forumgunsofglory.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1399
thenewsnexus

Stardust 1.0 became the first commercial launch of a biofuel-powered rocket.

Snow swirled and a biting wind caused temperatures to drop to several degrees below zero when Stardust 1.0 made its debut at a former military base in Maine, United States.

 

https://thenewsnexus.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1399
dunndirectstudio

Computer chips are scarcer, and the effects of this are felt by countries and consumers.

Most of the time, they go unnoticed, but computer chips are at the center of all the digital products that surround us – and when supplies are scarce, their manufacturing can stop altogether.

 

https://dunndirectstudio.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 19 اسفند 1399
نیازمندی های رایگان

سایت ها و آژانس هایی که در بخش تبلیغات مشغول به کار هستند در رابطه با نیازمندی های رایگان برای تشخیص وشناخت کاربران مورد نظر و هم چنین نیاز های آن ها در وحله اول بازار را مورد ارزیابی قرار می دهند. مشاوران بازاریابی در سایت ها و آژانس تبلیغاتی که ثبت آگهی رایگان انجام می دهند همچنین به مطالعه و بررسی دقیق رقابت و نیازمندی های موجود می پردازند. که اطلاعات کافی از نحوه قرار دادن آگهی  و تبلیغاتی که در رابطه با نیازمندی های رایگان نیاز است آگاه شوند. هدف از این کار این است که بسنجیم محصول یا خدمات تا چه اندازه قادر به رقابت و ایستادگی در بازار است. 

 

 

تبلیغ

زمانی که اقدم به شروع و راه اندازی کار و بازار یابی جدید می کنید مهم ترین رکن آن قسمت تبلیغ و شناساندن حرفه و کار به مردم است. تبلیغ باید به گونه ای برنامه ریزی شود که خواننده با دیدن مطلب ترغیب به خواندن تمام مطلب شود. در زمانی که یک متن تبلیغی نوشته می شود باید از کلمات کلیدی به خوبی استفاده شود که مشتری جلب کار شما شود.

هفت اصولی که برای اینکه تبلیغ بهتر و جامع تری داشته باشید نیاز است بدانید

·         تبلیغ باید دارای درون مایه ذاتی باشد که هر خواننده و بازدید کننده را به سمت خود جلب کند به طور که حتی مخاطبانی خارج از محدوده مورد نظر خود را نیز  جلب نماید. به طور مثال اگر تبلیغی در سایت قرار می گیرد  و هدف آن افراد بزرگ سال جامعه است اما کودکان آن را می پسندند و یا بالعکس نشان دهنده این است که این تبلیغ از اصول درستی  بر خوردار است.

·         تبلیغ باید به نحوی صورت گیرد که مخاطبان و بازید کننده های خود را به هم فکری و مشارکت دعوت نماید. یک تبلیغ پر بار هرگز این اجازه را به مخاطب خود نمی دهد که مخاطب نقش بی اثری را داشته باشد.

·         تبلیغ باید به شیوه ای باشد  که درجهت برانگیختن احساسات مخاطب خود عمل کند.این اصل باید حتما مد نظر قرار بگیرد حتی اگر تبلیغ شما کاملا عقلانی باشد.

·         تبلیغ موثر باید به صورتی عمل کند که مخاطب خود را به کنجکاوی وادار کند که مخاطب دنباله رو مطلب باشد. به طوری که باعث می شود مخاطب بدون وقفه پیگیر باشد تا اطلاعات کافی را به دست آورد.

·         تبلیغ باید مخاطب خود را شگفت زده کند مثلا موضوع شکه کننده، تصویری غیر منتظره و ... یه یک ترفند اصولی است که اکثرا برای جلب مشتری بیشتر به کار می برند.

·          تبلیغ باید اطلاعاتی که به صورت بدیهی هستند را به مخاطب خود انتقال دهد مثلا می توانید کلمه ای را که مد نظرتان است برعکس نوشته و از مخاطب بخواهید کلمه را بخواند.

·         بعضی اوقات لازم است که تبلیغی که انجام می دهید فرا تر از قانون ها و قواعدی که برای محصول و خدمات خود در نظر گرفته اید باشد به طوری که محصول و خدمات باید در نظر مخاطب و بازید کننده جلوه نمایی کند و مخاطب را جذب نماید.

تبلیغات

اصولا تبلیغات با استفاده از رسانه های به روز و خاصی مانند تلویزیون، روزنامه، رادیو، بنر ها و آگهی هایی که در سایت ها ثبت می شود صورت می گیرد. مهم ترین قسمتی که در بحث تبلیغات مطرح است این است که رسانه ای به عنوان تبلیغات در نظر گرفته شود که از درصد بالایی از بازدید کننده برخوردار باشد و  تا بتواند خیل بزرگی از مشتری ها را به سمت خود جلب نماید.

تبلیغات رایگان

داشتن تبلیغات رایگان گسترده و هم چنین جلب کردن مشتری های زیادی به سمت خود در بحث تبلیغات حائز اهمیت است. به طور کلی شغل ها از خدمات تبلیغاتی  ای بهره می برند که برای بخش تبلیغات خود موثر  و مثمر ثمر واقع شوند.سایت و آژانسی که اقدام به تبلیغات آگهی می گیرند تمامی سطح کار شما از جمله ثبت آگهی، درج آگهی وسایر بخش های شما را به طور کامل تحت  پوشش  قرار می دهد و به خوبی اداره  می نماید. 

 

ثبت آگهی رایگان

در سایت های اینترنتی  روش ها و شیوه های گوناگونی برای تبلیغات های رایگان وجود دارد که یکی از این موارد ثبت کردن آگهی خود در این سایت ها است. افرادی که تمایل به داشتن تبلیغات برای محصولات خود  هستند و همچنین خدماتی که می خواهند به مشتریان خود ارائه دهند می توانند از این سایت ها کمک بگیرند. به طور کلی می توان گفت که استفاده کردن از این سایت ها به عنوان یکی از با قدمت ترین و کم هزینه ترین شیوه های  ثبت آگهی محسوب می شود که از جمله  برای ارائه خدمات، فروش محصولات و حتی در زمینه تبلیغات و بازار یابی می توان استفاده نمود.افراد و کاربرانی که علاقه مند به راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند پیشنهاد می کنیم  از آپشن هایی که این سایت ها ارائه می دهند استفاده نمایند و در این سایت ها به ثبث آگهی اقدام کنند. 

درج آگهی رایگان

برای اینکه آگهی که می خواهیم در این سایت ها به ثبت برسانیم دارای نقاط قوت و جلب کننده باشند دانستن یک سری نکات در درج آگهی از اهمیت خاصی برخوردار می شوند  که به شرح آن ها  می پردازیم.

·         هنگامی که اقدام به درج یک آگاهی می نماییم دقت کنیم که مطلبی نوشته شود که خواننده و کاربر را به سمت خود جذب کند و ترغیب برای خواندن ادامه مطلب شود.

·         سعی شود به صورت مرتب طبق یک برنامه خاص آگهی اپدیت شود چون تاثیر قابل توجهی در میزان افرادی که برای خواندن مطلب ترغیب می شوند وجود دارد.

·         به این نکته توجه شود که تیتر و عنوان  که می خواهید در رابطه با  آن درج آگهی نمایید همراه با کلمات مهم و کاربری و هم چنین  متناسب با موضوع باشد.

·         بهتر است در متنی که به شرح آگهی می پردازید به میزان کافی و به جا از کلمات کلیدی استفاده شود.

·          و مهم ترین قسمت که باید به آن توجه داشت این است که قبل درج آگهی اقدام به ثبت نام نمایید تا به آگهی شما اجازه ثبت شدن را داشته باشد.

·         مدت زمان ثبت نام بسیار کوتاه است و در حد 1 الی 2 دقیقه وقت شما را می گیرد که توصیه ما این است که انجام  این کار قطعا ارزش دارد.

 

 

ارسال آگهی رایگان

شما به راحتی می توانید از ارسال آگهی رایگان در کنار سایر تبلیغاتی که برای کسب و کار و خرید و فروش محصولات و کالاهای خود انجام می دهید به بهترین حالت ممکن نهایت استفاده را ببرید. حتی می توانید از همین شیوه به بررسی و مقایسه بین آگهی اینترنتی و شیوه سنتی بپردازید که با مقایسه این دو شیوه متوجه تفاوت های فاحش و بالایی که در راندمان و بازدهی که هنگام دریافت نتیجه از روش اینترنتی نسبت به سنتی  مشاهده می کنید را به وضوح ملاحضه کنید.  

آگهی رایگان اینترنتی

نشر اگهی رایگان اینترنتی می تواند  بستر مناسبی را برای افرادی که تازه اقدام به کسب و کار نموده اند و می خواهند هزینه های اضافی و زیادی را در بر نداشته باشد از این روش استفاده کنند. درست است که ثبت آگهی اینترنتی هزینه ای را به همراه ندارد اما اگر به خوبی صورت نگیرد و سایت مناسب جهت آگهی پیدا نشود نمی تواند بازده و راندمان خوبی را به دنبال داشته باشد. فضای اینترنت محدودیتی از نظر زمانی و مکانی در بر ندارد و همین امر باعث شده است  این فرصت را برای تمام اشخاص ایجاد کند که در هر نقطه ای که حضور دارند اقدام به  درست کردن آگهی رایگان اینترنتی نمایند و تمام کاربران و مخطبان بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

آگهی رایگان نیازمندی

برای  برای ثبت  آگهی رایگان نیازمندی  خود در اینترنت باید یک محیط مناسب  برای ارائه خدمات و کسب و کار خود پیدا کنید که بتواند خدمات شما را به خوبی و در معرض دید مخاطبان و بازدید کنندگان قرار دهد البته پیدا کردن آن ممکن است با دشواری همراه باشد. باید توجه داشته باشید که هر سایتی نمی تواند راندمان مناسبی را برای کسب و کار شما ارائه کند. در نتیجه نیاز است بهترین سایت را جهت ثبت آگهی رایگان خود انتخاب نمایید.

تبلیغ رایگان آگهی

امروزه برای  بهبود عملکرد کسب و کار و یا ارائه بهتر خدمات شاید بتوان گفت یکی از کارآمد ترین و بهترین روش ها تبلیغ آگهی رایگان است و همچنین ثبت آن در اینترنت و سایت های تبلیغات رایگان است. شما به راحتی با ثبت نام اولیه ای که در سایت  انجام می دهید به سادگی می توانید اقدام به تبلیغ رایگان آگهی خود کنید و بتوانید مخاطب های زیادی را به سوی خدمات و کسب و کار خود جلب نمایید و بهترین بهره را از این اقدام ببرید.

تبلیغات اینترنتی رایگان

شاید بتوان گفت تبلیغات اینترنتی رایگان همان  کلمه ای  باشد که شما برای تبلیغات که خودتان می خواهید برای آن اقدام کنید در اینترنت به دنبال آن می گردید. تبلیغات اینترنتی رایگان بهترین تاثیر را می توانید بر روی ارائه خدمات شما بگذارد.  تبلیغات اینترنتی رایگان  این مزیت را برای شما  نسبت به سای سایت هایی که هزینه هایی برای دیده شدن تبلیغ شما انجام می دهند دارد. تجربه نشان داده است افرادی که برای کسب و کار  و خدمات خود تبلیغات اینترنتی انجام داده اند نسبت به سایرین دارای کسب و کار با رونق و مشتری های زیادی هستند.

سایت تبلیغات رایگان

سایت تبلیغات رایگان یکی از عضو های مهم برای بهتر دیده شدن تبلیغ محسوب می شود چرا که سایت تبلیغات رایگان به عنوان یکی از پر مخاطب و پر بازدید ترین سایت های تبلیغات محسوب می شود که در شناساندن  کسب و کار وارائه  خدمات به مردم کمک شایانی به افرادی که اقدام به ثبت آگهی در سایت می نمایند می کند.

 

سایت نیازمندی ها

درست در زمانی که شما اقدام به ثبت و درج آگهی خود در سایت نیازمندی ها کردید  می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن توسط مخاطبان و بازدیبد کنندگان سایت نیازمندی ها رصد شوید. از این طریق به ساده ترین روش ممکن می توانید برای هر گونه خرید و فروش محصولات، ارائه خدمات، پیدا کردن نیروی کار، بازار یابی و حتی کارشناس خرید و فروش اقدام نمایید. این روش باعث می شود که از اتلاف وقت و انرژی شما به مقدار قابل توجهی بکاهد و به مراتب می تواند به میزان زیادی در پیشرفت و رونق کسب و کار به شما کمک شایانی را به عمل آورد.

ثبت آگهی

در زمان ثبت آگهی مد نظر قرار دادن یک سری نکات برای بهبود کار از ارزش بالایی برخوردار است که به بررسی آن می پردازیم

·         در کلیه آگهی هایی که شما اقدام به ثبت آن می کنید حتما نیاز به ثبت نام مقدماتی دارد که تنها مدت زمان کوتاهی از وقت شما را می گیرد.

·         زمانی که اقدام به ثبت آگهی کردید سعی شود از متون و کلمات استفاده شود که خوانده برای خواندن مطلب مصمم شود .

·         هر چند وقت یک بار اقدام به بروز رسانی مطلب ثبت شده خود نمایید که کاربرانی بیشتری مشتاق به خواندن آگهی ثبت شده شما شوند.

·         آگهی هایی که ثبت می کنید سعی شود به زبان ساده و رسا نوشته شود که تمام کاربران به راحتی بتوان موضوع شما را درک نمایند.

 

سایت آگهی رایگان

زمانی که یک حرفه جدید و کسب و کار جدیدی راه اندازی می شود در درجه اول نیاز است که کاربران اطلاعات کافی را به دست آورند. برای اینکه شغلی  به صورت حضوری و یا آنلاین راه اندازی می شود دارای مشتری باشد مهم ترین اقدام پیدا کردن و ثبث  آن در سایت آگهی رایگان  است. و تنها راهی که بتوان مشتری های بیشتری را به سمت خود جلب کرد تبلیغات و ثبت در سایت آگهی است.

سایت نیازمندی های رایگان

قبلا برای ثبت آگهی ها به صورت روزانه در جمله ها و روزنامه ها صورت می گرفت اما با از میان برداشته شدن این گونه روش ها، و هم چنین رفتن اکثر مخاطبان به سمت و سوی فضای پر مخاطب و طرفدار اینترنت، سایت نیازمندی های رایگان جانشین مجله ها و روزنامه ها شدند. به طوری که با قرار دادن آگهی تبلیغاتی خود در سایت نیارمندی های رایگان به سادگی می توانید برای خدمات خود و حتی پیدا کردن نیروی کار در کم ترین زمان ممکن به نتیجه برسید بدون اینکه نیاز باشد منتظر روزنامه ها بمانید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 18 اسفند 1399
موسسه آموزشی ارجمند

عادات رفتاری فعال و غیر فعال چیست؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا باید بدانید که عادت رفتاری چیست و عادت‌‌ها چگونه شکل می‌گیرند؟ برای رسیدن به درک صحیحی از علم عادت، می‌توانید کتاب قدرت عادت اثر چارلز داهیگ را مطالعه کنید. بطور کلی به فعالیت‌هایی که به صورت خودکار انجام می‌شود و ذهن برای تکرار آن‌ها انرژی صرف نمی‌کند، عادت گفته می‌شود. پس از انجام هر فعالیتی ذهن با یک فرایند سه مرحله‌‌ای به نام نشانه، اقدام و پاداش سعی می‌کند آن رفتار را به یک عادت تبدیل کند تا در تکرارهای بعدی آن رفتار مجبور به صرف انرژی نباشد. پس از درک تعریف عادت رفتاری باید عادات رفتاری فعال و غیر فعال را از یک دیگر تشخیص دهید.

 

https://arjmandrad.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 18 اسفند 1399
محصولات گیاهی

همه محصولات دست ساز آیدا از مواد طبیعی و غیر شیمیایی ساخته شدند تا سلامت شما را تضمین کنند و اگر در محصولی ناچار از استفاده مواد شیمیایی باشیم حتما در توضیحات ذکر میکنیم و بهترین مواد رو انتخاب میکنیم!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 15 اسفند 1399
مجموعه پالنده صاف

مجموعه پالنده صاف (سهامی خاص) در سال 1377 به عنوان اولین تولید کننده کربن فعال و آنتراسیت در ایران فعالیت خود را در استان سمنان آغاز نمود.
این مجموعه با استفاده از یک گروه متخصص محصولات گرانولی فیلترها شامل آنتراسیت ، کربن  فعال ، سیلیس ، گارنت ، پامیس و ... را طبق آخرین  استاندارد  AWWA/B100  و AWWA/B604  به خطوط تولید خود اضافه کرد.

از افتخارات این مجموعه تامین مواد گرانولی فیلتراسیون های مورد نیاز درتصفیه خانه ها ، آب شیرین کن ها ، نیروگاه ها و پالایشگاه های سرتاسر ایران و خاور میانه می باشد.
در راستای توسعه علم ودانش  مدیران ارشد این مجموعه تصمیم به تاسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی پالنده صاف (با مجوز وزرات علوم ، تحقیقات و فناوری ) در شهر سمنان گرفته و در سال 1387 شروع به پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی وکارشناسی نموده اند و در رشته های متنوعی هم اکنون فعال می باشد.
امید است این مجموعه بتواند گامی نو در جهت توسعه صنعت تصفیه و پالایش بردارد.جهت خرید آنتراسیت ، سیلیس ، کربن فعال ، گراول و ... می توانید در قسمت شماره های تماس با
 دفتر و قسمت فروش مجموعه تماس حاصل نمایید .فروش آنتراسیت ، سیلیس ، کربن فعال ، گراول و کلیه محصولات گرانولی و رزین های مورد نیاز در صنعت آب و آنتی اسکالانت های اروپایی و آسیایی در سبد فروش این شرکت می باشد.

شرکت پالنده صاف علاوه بر تولید آنتراسیت و کربن فعال پودری و کربن فعال گرانولی باکیفیت منطبق بر استانداردهای جهانی، مفتخر است در راستای اصلاح و بازسازی تصفیه خانه های آب موجود و بهبود کیفیت و کمیت آب تولیدی تصفیه خانه ها و افزایش سطح بهداشت و سلامت آب شرب، درارائه خدمات مهندسی مشاوره،طرح و اجرای فیلتر های دولایه و سیستمهای استفاده از پودر کربن فعال پودری و گرانولی اعلام آمادگی نماید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 14 اسفند 1399
fashiontalemagazine

na dozen well-known Spanish fashion brands, including Camper, Sita Murt and Yerse, are challenging the pandemic this Tuesday in a ‘made in Spain’ showroom that will be physically open during the virtual ‘Fashion Week’ in New York , to get closer to large buyers in the United States.

 

https://www.fashiontalemagazine.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1399
ایران سوشال

هر کاربر که روی دکمه فالوو روی پروفایل کاربران دیگر کلیک کند ، به یک فالوور اینستاگرام تبدیل می شود. به این ترتیب ، هر پست ، عکس ، فیلم و استوری از شخص مورد نظر در قسمت اصلی اینستاگرام کاربر نشان داده می شود. بنابراین ، فالوور بیشتر به معنای داشتن شانس بیشتر برای فروش و درآمدزایی می باشد.

 

http://iransocial.co


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1399
ویژگی هایی که یک سایت معتبر دانلود فیلم باید داشته باشد.

یکی از بهترین راه ها برای پر کردن اوقات فراغت در کنار خانواده و یا دوستان دانلود فیلم های جدید و مشهور یا به عبارتی دیگر فیلم ها و سریال های با ارزش است اما انتخاب سایت مناسبی برای دانلود سریال که مرجعی کامل باشد بسیار اهمیت دارد. در ادامه با ما باشید تا برای همیشه شما را از شر سایت های نامعتبر خلاص کنیم.

ویژگی هایی که یک سایت معتبر دانلود فیلم باید داشته باشد.

  1. 1.      پوشش کامل فیلم های ایرانی

با پیشرفت فیلم هایی که در نمایش خانگی عرضه می شوند، تمایل مردم برای مشاهده ی این فیلم ها به شدت افزایش یافته است. به عنوان مثال سریال قورباغه یکی از مشهور ترین سریال های در حال حاضر است که به شدت مورد استقبال عموم قرار گرفته است. برای دانلود سریل قورباغه تنها کافیست وارد سایت سینما تی وی شوید و با چند کلیک به تماشای سریال های جذاب روز بنشینید. سایتی معتبر است که بتواند به روز باشد و تمام فیلم و سریال های ایرانی را داشته باشد.

  1. 2.      دسترسی راحت به فیلم های خارجی

یکی از مشکلاتی که معمولا دوستداران فیلم های خارجی با آن مواجه هستند، این است که اغلب سایت ها آرشیو کاملی ندارند و یا کیفیت بالای هر فیلم را برای دانلود قرار نداده اند. سینما تی وی مشکل دانلود فیلم خارجی را برای شما حل کرده و می توانید از تماشای فیلم های با کیفیت لذت ببرید.

  1. 3.      در نظر داشتن قشر کودک و نوجوان

بسیاری از صاحبان وب سایت های فیلم کودکان و نوجوانان را فراموش می کنند. اما سایتی را می توان به عنوان مرجعی معتبر برای فیلم و سریال معرفی کرد که تمام انیمیشن های روز دنیا را نیز پوشش بدهد. جالب است بدانید که حتی در قشر بزرگسال نیز طرفداران زیادی برای انیمیشن وجود دارد که با دانلود انیمیشن های مشهور دنیا و مشاهده ی آن ها زمان استراحت خود را پر می کنند.

  1. 4.      به روز بودن وب سایت

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که یک سایت دانلودی باید داشته باشد، آپدیت بودن آن است زیرا علاقمندان به فیلم و سریال به دنیال جدیدترین ها هستند تا بتوانند سریع تر شاهکارهای سینمای جهان را مشاهده کنند.

همچنین پیشنهاد میکنم حتما یه سر به دسته بندی دانلود فیلم ایرانی وبسایت سینما تی وی بزنید  چرا که قطعا پشیمون نخواهید شد و از دانلود رایگان بیش از 1000 فیلم ایرانی رایگان لذت خواهید برد.

 

معرفی بهترین سایت دانلود فیلم و سریال

با یک گردش ساده در اینترنت متوجه می شوید که تعداد سایت های فیلم اصلا کم نیستند اما زمانی که می خواهید یک فیلم را دانلود کنید تازه متوجه می شوید که به سختی می توان یک سایتی پیدا کرد که دسترسی ساده به آرشیوی کامل را برای شما مهیا کرده باشد. سایت سینما تی وی یکی از برترین سایت هایی است که می توانید با خیال راحت به دانلود فیلم های مورد علاقه ی خود بپردازید.

 یکی از بهترین بخش های این سایت این است که تمامی فیلم ها بر اساس ژانر دسته بندی شده اند و شما حتی می توانید از این سایت برای انتخاب فیلم های روز دنیا در ژانر مورد علاقه ی خود استفاده کنید. برای راحتی کاربران هر ویدیو با کیفیت های متفاوتی در سایت قرار دارد تا هر کس با هر خواسته ای که دارد بتواند سریع به مقصود خود دست پیدا کند.از سوی دیگر جدیدترین فیلم ها و سریال ها را می توانید در این سایت پیدا کنید و دیگر نیازی نیست سایت های زیادی را برای پیدا کردن فیلم مورد علاقه ی خود بگردید. در سینما تی وی علاوه بر فیلم های ایرانی و خارجی می توانید انیمیشن های برتر و روز دنیا را دانلود و در کنار عزیزان خود از دیدن آن ها لذت ببرید.

منبع سایت سینما تی وی https://cinamatv.com

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1399
مقایسه مهاجرت به کانادا، مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به اروپا

افرادی که ذهن‌شان درگیر مهاجرت است، معمولا اولین تصمیمی که باید بگیرند این است که قرار است مقصد مهاجرت‌شان کدام کشور باشد؟ در این مقاله می‌خواهیم نقاط قوت و ضعف مهاجرت به کانادا، مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به اروپا را با هم مقایسه کنیم. علت انتخاب این مقصدها آن است که کانادا، استرالیا و اروپا، به‌ترتیب، اصلی‌ترین مقصدهای مهاجران ایرانی در سال‌های اخیر بوده است.

مهاجرت به کانادا: نقاط قوت و ضعف

مهاجرت به کانادا یکی از اولین و اصلی‌ترین گزینه‌هایی است که اکثر متقاضیان مهاجرت را به خود جلب می‌کند. تجربه‌ی سالیان اخیر نشان داده میزان موفقیت اخذ اقامت دائم از کانادا، به طرز محسوس و به‌اندازه‌ی بسیار زیادی بیش از سایر کشورها بوده است. اجازه دهید ابتدا نگاهی گذرا و تیتروار داشته باشیم به نقاط قوت و ضعف کانادا و مهاجرت به کانادا.

مزیت‌های مهاجرت به کانادا

  • مهمترین و اساسی‌ترین مزیت مهاجرت به کانادا وجود فرصت‌های شغلی بسیار فراوان و متنوع در تمام استان‌های این کشور است.
  • سهولت قوانین مهاجرتی کانادا در قیاس با قوانین و سخت‌گیری‌های سایر کشورها را باید مزیت دیگر مهاجرت به کانادا دانست زیرا همین مزیت است که سبب می‌شود پرونده‌های مهاجرتی، با درصد قابل قبولی از جانب دولت کانادا پذیرفته شوند.
  • یکی دیگر از نقاط قوت کانادا آن است که استانداردهای زندگی در این کشور بسیار بالاست و از طرف دیگر، حقوق و شرایط زندگی برای مهاجران و غیرمهاجران، یکسان است. مثلا دسترسی به خدمات بهداشتی و درمانی در کانادا، برای مهاجران و شهروندان این کشور به یک اندازه است.
  • نقطه‌ی قوت دیگر، به قدرت پاسپورت کشور کانادا باز می‌گردد. هر کس بعد از مهاجرت، پس از آن که اقامت دائمش تبدیل به شهروندی کانادا شد، می‌تواند پاسپورت کانادایی دریافت کرده و با همان پاسپورت، بدون نیاز به اخذ ویزا، به بیش از 100 کشور جهان سفر کند.
  • توسعه‌یافتگی کشور کانادا نیز نقطه‌ی قوتی است که بسیاری را برای مهاجرت به این کشور مصمم می‌کند. کانادا همواره یکی از کشورهای برتر دنیا از لحاظ رشد و توسعه اقتصادی بوده است و امنیت در این کشور روز به روز درحال افزایش است. برای نمونه‌ای از علل این امنیت، می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که کانادا در نقطه‌ای از جغرافیای جهان قرار گرفته که همیشه از جنگ‌های جهانی دور و دور از درستری بوده است.
  • یکی از کشورهایی که کمترین نرخ جرم و جنایت دارند، بی‌تردید کشور کاناداست. نقطه‌ی قوت دیگری که می‌توان برای مهاجرت به کانادا برشمرد، مردم کاناداست. مردم کانادا بسیار مودب، خونگرم، مهربان و مهمان‌نواز هستند. اساسا چون جمعیت کثیری از ساکنین کانادا را مهاجران تشکیل می‌دهند، در نگاه مردم این کشور، مهاجران از جایگاه قابل احترامی برخوردارند.
  • یکی دیگر از مزیت‌های مهاجرت به کانادا که بعد از نقل مکان و شروع به کسب و کار در این کشور خود را نشان می‌دهد، روابط اقتصادی نزدیک و دوستانه‌ای است که کانادا با کشورهایی نظیر آمریکا، انگلستان و استرالیا دارد
  • جذابیت دیگر کانادا، ثبات اقتصادی و ارزش واحد پول این کشور (دلار کانادا) است. بد نیست بدانید میانگین درآمد سالانه‌ی شهروندان کانادا، بیش از 38 هزار دلار در سال است.
  • مزیت و نقطه قوت دیگر مهاجرت به کانادا آن است که پس از مهاجرت به این کشور می‌تواند به صورت برابر با شهروندان این کشور، به امکانات تحصیلی و آموزشی دسترسی یافت. بدیهی است که این امکانات، در ردیف باکیفیت‌ترین امکانات آموزشی و تحصیلی جهان به حساب می‌آیند.

نقاط ضعف مهاجرت به کانادا

  • یکی از پررنگ‌ترین و بارزترین نقطه ضعف‌های کانادا و مهاجرت به کانادا آب و هوای این کشور است. معروف است که کانادا کشوری بسیار سرد است. اما در عین حال باید به این نکته توجه داشت که کانادا دومین کشور پهناور جهان (بعد از روسیه) است و این‌گونه نیست که همه‌ی شهرها و نقاط این کشور سرد باشند. شهرهای بزرگ این کشور آب و هوای معتدلی دارند.
  • دوری از ایران را شاید بتوان نقطه ضعف دیگر مهاجرت به کانادا دانست. اکثر کسانی که قصد مهاجرت دارند، مایل‌اند به کشوری مهاجرت کنند که فاصله‌اش با ایران زیاد نباشد تا بتوانند هر از گاهی، با هزینه‌های نه چندان زیاد به ایران سفر کنند. اما کانادا از ایران بسیار فاصله دارد. یک سفر با هواپیما از تورنتو به تهران، نزدیک 20 ساعت به طول می‌انجامد. در حالی که مثلا اگر کسی به ترکیه مهاجرت کرده باشد، کافی است دو ساعت در هواپیما باشد تا در خاک تهران فرود بیاید.

مهاجرت به استرالیا: نقاط قوت و ضعف

شاید بتوان ادعا کرد مهاجرت به استرالیا دومین گزینه برای متقاضیان مهاجرت از ایران است. عوامل متعددی سبب می‌شود استرلیا تبدیل به مقصدی محبوب شود. آمارهای سالانه و گزارش‌های رسمی سازمان ملل متحد نشان می‌دهد از ده شهرِ برتر دنیا برای زندگی، چهار شهر در استرالیا قرار دارد. این چهار شهر عبارت‌اند ازملبورن، پِرث، آدلاید و سیدنی. در ادامه، مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف مهاجرت به استرالیا را برخواهیم شمرد.

  • کیفیت بالای زندگی در استرالیا: یکی از جذابیت‌های مهم مهاجرت به استرالیا استانداردها و کیفیت بالای زندگی در این کشور است. مهم‌ترین عوامل جذابیت استرالیا کیفیت زندگی در این کشور است. کیفیت بالا البته باعث بالارفتن هزینه‌های زندگی نیز می‌شود که به این بحث در بخش نقاط ضعف مهاجرت به استرالیا اشاره خواهیم کرد.
  • بازار کار و موقعیت شغلی در استرالیا: یکی دیگر از نقاط قوت مهاجرت به استرالیا بویژه برای اشخاص متخصص و نیروهای ماهر و کسانی که به شیوه‌ها و با انگیزه‌های کاری مهاجرت می‌کنند، بازار کارِ قوی استرالیا است. استرالیا کشوری پیشرفته است و از اقتصادی بزرگ و قوی برخوردار است.
  • امنیت، فاکتور دیگری است که باید آن را نقطه‌ی قوت استرالیا و مهاجرت به استرالیا دانست. نرخ جرم و جنایت در استرالیا پایین‌تر از استعدادهای جهانی است. بعلاوه، دولت استرالیا برای اثبات اهمیت امنیت، هر سال به افراد زیادی از سراسر جهان که در کشور خودشان امنیت ندارند پناهندگی اعطا می‌کند.
  • فاکتور تاثیرگذار دیگری که نقطه‌ی قوت استرالیا محسوب می‌شود، مهاجرپذیری این کشور است. استرالیا کشوری چندفرهنگی است و  مهاجران در این کشور, معمولا احساس غریبی نمی‌کنند. استرالیا در واقع، خانه‌ای بزرگ برای مهاجران است و هر کسی با هر پیشینه‌ی اجتماعی و فرهنگی، می‌تواند به‌راحتی خود را با جامعه و فرهنگ استرالیا تطبیق دهد.

نقاط ضعف مهاجرت به استرالیا

  • اولین نقطه ضعف، همانی است که در مورد کانادا نیز گفتیم: دوری از ایران. یک ضرب‌المثل انگلیسی هست که می‌گوید استرالیا از کره‌ی ماه هم دورتر است.
  • دومین نقطه ضعف بزرگ برای متقاضیان مهاجرت به استرالیا قوانین سخت‌گیرانه‌ی این کشور برای پذیرش مهاجران است. مهاجرت به استرالیا فرایندی سخت‌تر از مهاجرت به کانادا است، و البته استرالیا برای بسیاری، چنان جذاب است که این نقطه‌ضعف را به جان می‌خرند تا به مقصد و مقصود خود برسند.
  • هزینه‌های بالای زندگی را نیز باید نقطه ضعف دیگر کشور استرالیا دانست. البته این گرانی، نسبی است و برای کسی که در خود استرالیا کار می‌کند و درآمد دارد، نقطه‌ضعف چندانی محسوب نمی‌شود زیرا درآمدها نیز به همان نسبت بالاست؛ اما برای دانشجویان خارجی، این هزینه‌های بالای زندگی می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

 

مهاجرت به اروپا: نقاط قوت و ضعف

اما سومین گزینه برای متقاضیان مهاجرت، مهاجرت به اروپا ست. اروپا قاره‌ای متشکل از کشورهای متعدد است و هر کشور، اقتضائات و شرایط خاص خود را برای پذیرش مهاجران دارد. به همین دلیل نمی‌توان حکمی کلی در مورد نقاط قوت و ضعف مهاجرت به اروپا صادر کرد. بنابراین در ادامه، فقط به صورت تیتروار، برخی از مهم‌ترین نقاط قوت و ضعف مهاجرت به اروپا را به صورت عمومی بیان می‌کنیم:

مزیت‌های مهاجرت به اروپا

  • تنوع فرهنگی بالا
  • برخورداری از پول واحد
  • امکان مسافرت به کشورهای مختلف اروپا بدون نیاز به اخذ ویزا
  • رفاه بسیار بالا
  • سطح بسیار بالای استانداردهای آموزشی و تحصیلی
  • نظام‌های بیمه‌ای بسیار قوی و پیشرفته
  • پیشرفتگی و توسعه‌یافتکی صنعتی و تجاری
  • آب و هوای بسیار خوب

نقاط ضعف مهاجرت به اروپا برای متقاضیان ایرانی

  • مالیات‌های سنگین در مقایسه با سایر نقاط جهان
  • هزینه‌های بالای زندگی در مقایسه با سایر کشورها
  • نیاز به یادگیری زبان جدید بر حسب کشور مقصد در این قاره
  • قوانین سختگیرانه‌ی مهاجرتی در قیاس با کشورهایی چون کانادا

 

مقاله‌ای که مطالعه فرمودید توسط تیم تولید محتوای موسسه حقوقی- مهاجرتی رهپویان مهاجر در اختیارتان قرار گرفته است. امیدواریم مطالعه‌ی این مقاله، دانش و اطلاعات‌تان درباره مهاجرت به کانادا , مهاجرت به استرالیا و مهاجرت به اروپا را اندکی افزایش داده باشد و شما را با نقاط قوت و ضعف این گزینه‌های مهاجرت آشنا ساخته باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره‌های تخصصی در مورد انواع روش‌ها و گزینه‌های مهاجرت به هر نقطه از کشورهای مهاجرپذیر دنیا، می‌توانید با کارشناسان این موسسه در تماس باشید. رهپویان مهاجر با 4 شعبه‌ی فعال در 4 شهر کشور، مشاوری امین برای شماست. راه‌های تماس با رهپویان مهاجر آتی‌نگر:

دفتر مرکزی رهپویان: شیراز- معالی‌آباد- ابتدای خیابان بهاران- مجتمع اداری آرین- طبقه سوم - واحد 4

تلفن‌های تماس: 07136383246– 07136383392– 09120973437 –09120973427- 09122189355

دفتر تهران: تهران- خیابان فرشته- خیابان بیدار- نبش کوچه مریم غربی- پلاک 1/2 – واحد 4

تلفن‌های تماس: 02122055621- 09120973437

دفتر مشهد: مشهد- سلمان فارسی، بین راهنمایی 22 و فلسطین 21، ساختمان اداری کیان، طبقه 4، واحد 8

تلفن تماس: 09151237938-09911223155-05138462543-05138462544

دفتر کرج:  کرج- خیابان طالقانی- جنب پل آزادگان– ابتدای بلوار بسیج (کاج سابق)- پلاک۴۷۹- ساختمان پژواک- طبقه پنجم- واحد 13

تلفن‌های تماس: 02632515881- 02632513321

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1399
poooost6
خرید فالوور

برخی افراد به دلایل مختلف از جمله وقت ،در اوایل راه جا می زنند و با رویای خود خداحافظی می کنند اما روشی دیگر وجود دارد که اگر به درستی انجام شود شما را سرافکنده نخواهد کرد. خرید فالوور اینستاگرام یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی برای این دسته از افراد می باشد اما در این بین باید مواظب فالوورهای جعلی بود ، چرا که می تواند اثر بسیار مخربی برای پیج شما داشته باشد. به همین دلیل باید از منبع موثق و معتبری اقدام به خرید فالوور کنید که کادر مجرب جی فالوور خیال شما را از بابت جعلی نبودن فالوورها آسوده می کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 10 اسفند 1399
? What is HYIP

hyip

If you've searched around the Internet for different ways to make money online, there's no doubt that you've come across the term "HYIP". You might have just skipped it and paid it no mind, but if you're reading this article right now, you must have questioned what the term encompasses. HYIP stands for "High Yield Investment Programs", which covers all programs, offline and online, that are use to invest money to receive a higher yield than you would normally get at a bank.

Starting off with an online HYIP is simple, since all you have to do is register with them and then deposit some money into your HYIP account using the payment processor that they accept. The profits are paid out to the same processor to streamline the process.


NewHyips :

 

The newhyips team was created with this goal that helps to investor until have more information about newest hyip sites (hyip programs), they started since 2015 and trying to give you much better and obviousest hyip monitoring system.
you can find the best programs for yourself as fast as possible also can add hyip program to in this site for free.
also can report scam hyip by complete a simple form and send it to they'er, they check your report and than published to thier site and also add it to their scam list

 

hyip


 

Why choosing the NewHyips ?

1. There are many filters which help you find a suitable program soon.2. There is a referral commission back for each program.3. All hyip statuses are fresh and correct.4. User interface of the site makes it easy to be used and find the information....

hyip

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1399
چین و روسیه مقصد اولیه برای تحصیل دانشجویان

همیشه وقتی اسم مهاجرت و به خصوص ادامه تحصیل در خارج از کشور را میشنویم، ناخودآگاه نام کشورهایی مانند کانادا ، آلمان و یا استرالیا به ذهنمان میرسد ولی آیا میدانستید کشورهایی هم هستند که با هزینه های کمتر نسبت به کشورهای ذکر شده و با همان کیفیت و رتبه بالا (در بعضی موارد حتی بهتر از آنها) میتوانید برای ادامه تحصیل اقدام نمایید؟!

 

در این مقاله قصد داریم شما رو با مهمترین مزایایتحصیل در کشور چین و مزایای تحصیل در کشور روسیه آشنا سازیم:

کشور روسیه از جمله کشورهایی است که با داشتن دانشگاه های بسیار با کیفیت و سطح علمی بالا باعث شده است تا از چند سال گذشته شرایط ادامه تحصیل در روسیه محبوبیتی زیادی پیدا کند. داشتن یک مدرک معتبر بین المللی باعث می شود تا شما بتوانید علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگر مشغول به کار شوید. از طرفی کشور روسیه در جهان یکی از برترین برگزارکنندگان دوره های آموزش تخصصی برای ریاضیدان ها، فیزیکدان ها، شیمیدان ها، زمین شناسان، مهندسان، برنامه نویسان، پزشکان و متخصصان در سایر رشته های علوم طبیعی به شمار می رود

 

در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در روسیه  میپردازیم :

تمایز تحصیل در روسیه نسبت به دیگر کشورها

  • طبق گزارشات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ، روسیه در مقایسه با کانادا ، ژاپن و آمریکا ، چشم انداز بهتری برای ادامه  تحصیل دانشجویان بین المللی دارد.
  • تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی زندگی ای پر از هیجان وشگفتی را به ارمغان می آورد چرا که دانشجویان ازحمل و نقل عمومی ، موزه ، کتابخانه ، تئاتر ، کنسرت ، پارک و ... با شرایط ویژه استفاده می کنند ، همچنین برای استفاده از امکانات تفریحی و سرگرمی ها  از تخفیفات   بهره مند می شوند.
  • فاصله روسیه به خصوص شهر مسکو از ایران کوتاه است و تفاوت ساعت فقط سی دقیقه می باشد .
  • به دلیل روابط دیپلماتیک خوب ایران و روسیه اخذ ویزا و اقامت در روسیه بسهولت صورت میپذیرد .
  • تحصیل گروه پزشکی در روسیه (داروسازی ، پزشکی و دندانپزشکی) با دیپلم تجربی و ریاضی بدون در نظر گرفتن شرایط سنی انجام میشود.
  • اخذ بورسیه تحصیلی علی الخصوص برای متقاضیان واجد شرایط در مقطع دکترا   امکان پذیر است.
  • حدود 260 میلیون نفر در سرتاسر جهان به زبان روسی صحبت می کنند و حدود 10.5 میلیون خارجی به طور منظم روسی را آموزش میبینند. آماده سازی دانشجویان بین المللی  شامل دوره یک ساله زبان روسی است  که همان پادفک نام دارد. علاقمندان بتحصیل در روسیه ، بدون ارائه مدرک زبان و به صرف گذراندن این دوره در دانشگاههای روسیه مشغول بتحصیل خواهند شد .
  • تحصیل در دانشگاههای روسیه بسیار به صرفه تر از کشورهای اروپایی میباشد مخصوصا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی که هزینه های بسیار کمتر و ورودی آسان تری دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ پذیرش و بورسیه در دانشگاه های روسیه ، هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو تماس حاصل فرمایید.

کشور چین به دلیل رشد اقتصادی بالایی که در چند دهه اخیر داشته بر روی دانشگاه ها و منابع انسانی سرمایه گزاری کرده است و این امر موجب شده که بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های چین فراهم شود.

چین به دلیل سابقه طولانی فرهنگ و تمدن و پیشرفت های علمی چشمگیر یکی از محبوب ترین مقصدهای مطالعه در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی می باشد. رتبه دانشگاه های پیشرفته و مدرن این کشور در رنکینگ های معتبر دانشگاه های سراسر جهان قرار گرفته است و همچنین در فهرست بهترین و ارزانترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند. تحصیل و زندگی در چین بسیار ارزان تر از کشورهای اروپایی و حتی سایر کشورهای آسیایی می باشد.

 

در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در چین میپردازیم :

تمایز تحصیل در چین نسبت به دیگر کشورها

 هزینه های مناسب زندگی در مقایسه با کشورهای غربی

  • در مقایسه با آمریکا ، اروپا و حتی برخی از کشورهای آسیایی نظیر هند ، مالزی و سنگاپور و . . .   زندگی و تحصیل در چین   مقرون به صرفه تر  میباشد .
  • شهریه دانشگاه های چین در اکثر رشته ها حتی در پزشکی بسیار مناسب است و همچنین بر خلاف دانشگاه های مشابه در غرب ، با شرایط خوب ، پذیرای دانشجویان ما هستند.
  • از نظر توان نظام دانشگاهی، چین در رتبه دوم قرار دارد. چندین دانشگاه برتر دنیا در چین واقع شده اند و علاوه بر ایران ، تمام کشورها مدارک تحصیلی چین را بخوبی ارزشیابی خواهند کرد
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی.
  • حتی بدون اینکه مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید، می توانید در اکثر دانشگاه های چین تحصیل کنید.
  • برای آینده شغلی دانشجویان مخصوصا علاقه مندان به تجارت فرصت خوبی می باشد.
  • مراکز علمی در چین به دانشجویانی که سابقه تحصیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند  تسهیلات بورسیه + مقرری اعطا خواهد کرد
  • استقرار در محیط خوابگاهی بسیار دلپذیرهمراه با امکان استفاده از کلیه تسهیلات درمانی ، ورزشی ، رستوران ، کمپ دانشجویی و . . .
  • امنیت بالای شهروندان در چین.
  • امکان قرار گرفتن در جریان سرعت توسعه اقتصادی و تکنولوژی چین.
  • دریافت ویزای تحصیلی چین برای دانشجویان و همراهان وی به سادگی انجام میشود..  

 

هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو برای مشاوره رایگان جهت تحصیل در چین تماس حاصل فرمایید.

مزایای موسسه بنیاد جهانی پژوها:

  • نیم قرن سابقه و تجربه در زمینه اعزام دانشجو.
  • دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • تمدید بموقع مجوز فعالیت توسط ارگان مربوطه
  • موفقیت 98 درصدی از پروند های در دست اقدام
  • پاسخگویی بموقع توسط موسسه.
  • مشاوره رایگان.
  • ارائه کلیه خدمات اعزام ، پذیرش ، صدور ویزا ، تهیه بلیط مناسب ، خدمات استقبال ، انتقال و راهنمایی در کشور مقصد ، همراهی دانشجو تا یک هفته پس از ورود و پشتیبانی تا پایان سال اول.
  • جزو موسسات برتر اعزام دانشجو.
  • مهم ترین امتیاز ما رضایت 97 درصدی مشتریان از مجموعه ماست.
  • نماینده رسمی و انحصاری دانشگاههای کشورهای چین و روسیه در ایران.

 

 

   http://www.studentvisa.ir

تلفن تماس 88792553

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1399
درج آگهی تبلیغاتی

درج آگهی تبلیغاتی، ثبت آگهی رایگان اینترنتی، نیازمندی رایگان، تبلیغات رایگان، درج آگهی رایگان، آگهی صنعتی، آگهی استخدام، خودرو، املاک، خدمات...

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 6 اسفند 1399
post79

Pco car

 

Are you planning to hire a private car but you can’t decide which is the best? It is totally understandable. As the private hire options are various and each of them has a special benefit than others. In this article we will explore for cars which are the best for private hire together.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1399
چین و روسیه مقصد اولیه برای تحصیل دانشجویان

همیشه وقتی اسم مهاجرت و به خصوص ادامه تحصیل در خارج از کشور را میشنویم، ناخودآگاه نام کشورهایی مانند کانادا ، آلمان و یا استرالیا به ذهنمان میرسد ولی آیا میدانستید کشورهایی هم هستند که با هزینه های کمتر نسبت به کشورهای ذکر شده و با همان کیفیت و رتبه بالا (در بعضی موارد حتی بهتر از آنها) میتوانید برای ادامه تحصیل اقدام نمایید؟!

 

در این مقاله قصد داریم شما رو با مهمترین مزایایتحصیل در کشور چین و مزایای تحصیل در کشور روسیه آشنا سازیم:

کشور روسیه از جمله کشورهایی است که با داشتن دانشگاه های بسیار با کیفیت و سطح علمی بالا باعث شده است تا از چند سال گذشته شرایط ادامه تحصیل در روسیه محبوبیتی زیادی پیدا کند. داشتن یک مدرک معتبر بین المللی باعث می شود تا شما بتوانید علاوه بر ایران در بسیاری از کشورهای دیگر مشغول به کار شوید. از طرفی کشور روسیه در جهان یکی از برترین برگزارکنندگان دوره های آموزش تخصصی برای ریاضیدان ها، فیزیکدان ها، شیمیدان ها، زمین شناسان، مهندسان، برنامه نویسان، پزشکان و متخصصان در سایر رشته های علوم طبیعی به شمار می رود

 

در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در روسیه  میپردازیم :

تمایز تحصیل در روسیه نسبت به دیگر کشورها

  • طبق گزارشات سازمان همکاری و توسعه اقتصادی ، روسیه در مقایسه با کانادا ، ژاپن و آمریکا ، چشم انداز بهتری برای ادامه  تحصیل دانشجویان بین المللی دارد.
  • تحصیل در روسیه برای دانشجویان خارجی زندگی ای پر از هیجان وشگفتی را به ارمغان می آورد چرا که دانشجویان ازحمل و نقل عمومی ، موزه ، کتابخانه ، تئاتر ، کنسرت ، پارک و ... با شرایط ویژه استفاده می کنند ، همچنین برای استفاده از امکانات تفریحی و سرگرمی ها  از تخفیفات   بهره مند می شوند.
  • فاصله روسیه به خصوص شهر مسکو از ایران کوتاه است و تفاوت ساعت فقط سی دقیقه می باشد .
  • به دلیل روابط دیپلماتیک خوب ایران و روسیه اخذ ویزا و اقامت در روسیه بسهولت صورت میپذیرد .
  • تحصیل گروه پزشکی در روسیه (داروسازی ، پزشکی و دندانپزشکی) با دیپلم تجربی و ریاضی بدون در نظر گرفتن شرایط سنی انجام میشود.
  • اخذ بورسیه تحصیلی علی الخصوص برای متقاضیان واجد شرایط در مقطع دکترا   امکان پذیر است.
  • حدود 260 میلیون نفر در سرتاسر جهان به زبان روسی صحبت می کنند و حدود 10.5 میلیون خارجی به طور منظم روسی را آموزش میبینند. آماده سازی دانشجویان بین المللی  شامل دوره یک ساله زبان روسی است  که همان پادفک نام دارد. علاقمندان بتحصیل در روسیه ، بدون ارائه مدرک زبان و به صرف گذراندن این دوره در دانشگاههای روسیه مشغول بتحصیل خواهند شد .
  • تحصیل در دانشگاههای روسیه بسیار به صرفه تر از کشورهای اروپایی میباشد مخصوصا در رشته های پزشکی و دندانپزشکی که هزینه های بسیار کمتر و ورودی آسان تری دارند.

برای دریافت مشاوره رایگان جهت اخذ پذیرش و بورسیه در دانشگاه های روسیه ، هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو تماس حاصل فرمایید.

کشور چین به دلیل رشد اقتصادی بالایی که در چند دهه اخیر داشته بر روی دانشگاه ها و منابع انسانی سرمایه گزاری کرده است و این امر موجب شده که بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان دانشگاه های چین فراهم شود.

چین به دلیل سابقه طولانی فرهنگ و تمدن و پیشرفت های علمی چشمگیر یکی از محبوب ترین مقصدهای مطالعه در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی می باشد. رتبه دانشگاه های پیشرفته و مدرن این کشور در رنکینگ های معتبر دانشگاه های سراسر جهان قرار گرفته است و همچنین در فهرست بهترین و ارزانترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند. تحصیل و زندگی در چین بسیار ارزان تر از کشورهای اروپایی و حتی سایر کشورهای آسیایی می باشد.

 

در زیر به مهمترین مزیت های تحصیل در چین میپردازیم :

تمایز تحصیل در چین نسبت به دیگر کشورها

 هزینه های مناسب زندگی در مقایسه با کشورهای غربی

  • در مقایسه با آمریکا ، اروپا و حتی برخی از کشورهای آسیایی نظیر هند ، مالزی و سنگاپور و . . .   زندگی و تحصیل در چین   مقرون به صرفه تر  میباشد .
  • شهریه دانشگاه های چین در اکثر رشته ها حتی در پزشکی بسیار مناسب است و همچنین بر خلاف دانشگاه های مشابه در غرب ، با شرایط خوب ، پذیرای دانشجویان ما هستند.
  • از نظر توان نظام دانشگاهی، چین در رتبه دوم قرار دارد. چندین دانشگاه برتر دنیا در چین واقع شده اند و علاوه بر ایران ، تمام کشورها مدارک تحصیلی چین را بخوبی ارزشیابی خواهند کرد
  • امکان تحصیل به زبان انگلیسی.
  • حتی بدون اینکه مدرک زبان انگلیسی ارائه دهید، می توانید در اکثر دانشگاه های چین تحصیل کنید.
  • برای آینده شغلی دانشجویان مخصوصا علاقه مندان به تجارت فرصت خوبی می باشد.
  • مراکز علمی در چین به دانشجویانی که سابقه تحصیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند  تسهیلات بورسیه + مقرری اعطا خواهد کرد
  • استقرار در محیط خوابگاهی بسیار دلپذیرهمراه با امکان استفاده از کلیه تسهیلات درمانی ، ورزشی ، رستوران ، کمپ دانشجویی و . . .
  • امنیت بالای شهروندان در چین.
  • امکان قرار گرفتن در جریان سرعت توسعه اقتصادی و تکنولوژی چین.
  • دریافت ویزای تحصیلی چین برای دانشجویان و همراهان وی به سادگی انجام میشود..  

 

هم اکنون میتوانید با موسسه بنیاد جهانی پژوها با نیم قرن تجربه اعزام دانشجو برای مشاوره رایگان جهت تحصیل در چین تماس حاصل فرمایید.

مزایای موسسه بنیاد جهانی پژوها:

  • نیم قرن سابقه و تجربه در زمینه اعزام دانشجو.
  • دارای مجوز رسمی از وزارت علوم تحقیقات و فناوری
  • تمدید بموقع مجوز فعالیت توسط ارگان مربوطه
  • موفقیت 98 درصدی از پروند های در دست اقدام
  • پاسخگویی بموقع توسط موسسه.
  • مشاوره رایگان.
  • ارائه کلیه خدمات اعزام ، پذیرش ، صدور ویزا ، تهیه بلیط مناسب ، خدمات استقبال ، انتقال و راهنمایی در کشور مقصد ، همراهی دانشجو تا یک هفته پس از ورود و پشتیبانی تا پایان سال اول.
  • جزو موسسات برتر اعزام دانشجو.
  • مهم ترین امتیاز ما رضایت 97 درصدی مشتریان از مجموعه ماست.
  • نماینده رسمی و انحصاری دانشگاههای کشورهای چین و روسیه در ایران.

 

 

   http://www.studentvisa.ir

تلفن تماس 88792553

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 5 اسفند 1399
لباس فرم اداری

طی 7 سال فعالیت مستمر در زمینه طراحی و تولید لباس فرم اداری ، لباس هواپیمایی ، لباس اداری ، مانتو اداری، لباس کار و یونیفرم با استفاده از کادری مجرب و توانمند در بخش خدمات به مشتریان توانسته به جهت نوع سرویس دهی از مشاوره-طراحی-سایزگیری- برشکاری و دوخت به استاندارد های مطلوبی در راستای مانتو یونیفرم رسیده و رضایت و آرامش خاطر را برای مشتریان لباس فرم اداری به ارمغان بیاورد.این شرکت در طی این دوره توانسته با بسیاری از شرکت های خصوصی و دولتی، سازمان ها، آژانس ها، خطوط هوایی و زمینی ودریایی-بانک و بیمه ها به صورت مستقیم هرساله همکاری نماید

https://securityform.ir/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1399
پرچم چیست ؟

پرچم تکه ایی پارچه با طرح و رنگ های خاص می باشد (اغلب اوقات مستطیل شکل یا چهار ضلعی) . از پرچم به عنوان نماد ، وسیله سیگنالینگ یا تزئین و درگیر کاربردها استفاده می شود. در دنیای پرچم می توانید اقدام به خرید پرچم با بهترین کیفیت ممکن کنید. دنیای پرچم ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به پرچم می باشد که باعث می شود با خیالی آسوده اقدام به خرید پرچم کنید.

 

https://donyayeparcham.com/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1399
گاز نیتروژن

گاز نیتروژن : گاز نیتروژن یا ازت کوچکترین عضو از گروه پانزدهم جدول تناوبی است که نماد آن N  و عدد اتمی آن ۷ است. گاز نیتروژن معمولاً به صورت یک گاز غیر فلزی، دو اتمی، بی اثر، بی رنگ، بی مزه و بی بو است که ۷۸% جو زمین را در بر گرفته و عنصر اصلی در بافتهای زنده است. بدلیل بی اثر و خنثی بودن گاز نیتروژن "آنتونی لاوازیه" شیمیدان فرانسوی این گاز را ازت ( بدون زندگی ) نامید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 1 اسفند 1399