https://bit.ly/3nTxC2y


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 26 مهر 1399
timeline

https://timeline.line.me/post/_dd6Ewj96Olx2VvOBpQXY8GeZm7NR4wsVi7RCbtE/1160271308901049614


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 25 مهر 1399
معرفی کتاب شازده کوچولو

معرفی کتاب شازده کوچولو

 

کتاب شازده کوچولو رمانی است نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری، اشراف زاده، نویسنده و هوانورد فرانسویاین کتاب داستان یک شاهزاده جوان را دنبال می کند که از سیارات مختلف در فضا ، از جمله زمین بازدید می کند و به مضامین تنهایی ، دوستی ، عشق و از دست دادن می پردازدشازده کوچولو علی رغم سبک خود به عنوان کتاب کودک ، مشاهداتی راجع به زندگی و طبیعت انسان انجام می دهداین رمان بارها بازنشر شده و حتی دانلود رایگان کتاب صوتی شازده کوچولو در اینترنت توسط بسیاری از خوانندگان انجام شده که نشان از محبوبیت این کتاب دارد.

 

خلاصه داستان رمان شازده کوچولو

راوی با بحث در مورد ماهیت بزرگسالان و ناتوانی آنها در درک چیزهای مهم شروع می کند. او به عنوان آزمایشی برای تشخیص اینکه یک بزرگسال روشنفکر است یا مانند یک کودک است، تصویری را که در 6 سالگی ترسیم کرده و ماری را که یک فیل را خورده است به آنها نشان می‌دهد. بزرگسالان همیشه پاسخ می دهند که تصویر یک کلاه را نشان می دهد ، و بنابراین او می فهمد که به جای موضوعات خیالی، در مورد چیزهای "معقول" با آنها صحبت کند. راوی خلبان می شود و روزی هواپیمای او در صحرا و به دور از تمدن سقوط می کند. او برای 8 روز آب  دارد و برای نجات باید هواپیمای خود را تعمیر کند. در وسط بیابان، پسر جوانی که ملقب به "شازده کوچولو" است، به طور غیرمنتظره ای با راوی ملاقات می کند. شاهزاده موهای طلایی دارد، خنده ای دوست داشتنی دارد و تا زمانی که به آنها پاسخ داده نشود سوالات را تکرار می کند. شازده کوچولو با مواجه شدن با راوی، از او می خواهد گوسفندی بکشد. راوی ابتدا تصویر قدیمی خود از فیل درون مار را به او نشان می دهد که در کمال تعجب راوی، شاهزاده نقاشی را درست تعبیر می کند. پس از سه تلاش ناموفق برای کشیدن گوسفند، راوی ناامید به سادگی یک جعبه می کشد و ادعا می کند گوسفندی که شاهزاده می خواهد در داخل جعبه است.  در جعبه سه سوراخ وجود داشت. بازهم ، در کمال تعجب راوی ، شاهزاده فریاد می زند که این دقیقاً نقاشی مورد نظر او بود. در طول هشت روز که در کویر گیر افتاده بود ، در حالی که راوی تلاش می کند هواپیمای خود را تعمیر کند ، شاهزاده کوچک داستان زندگی خود را بازگو می کند.شاهزاده با توصیف زندگی در سیاره کوچک خانگی خود شروع می کند: در واقع ، یک سیارک در اندازه یک خانه معروف به "B 612" بر روی زمین. برجسته ترین ویژگی های این سیارک سه آتشفشان کوچک (دو فعال ، و یک خاموش) و همچنین انواع گیاهان است.شاهزاده توصیف می کند که روزهای ابتدایی خود را به تمیز کردن آتشفشان ها و وجین بذرها و شاخه های ناخواسته ای که خاک سیاره اش را آلوده می کنند ، سپری می کند. بخصوص بیرون کشیدن درختان بائوباب که دائماً در آستانه تخریب سیاره هستند. اگر بائوباب ها در لحظه شناسایی ریشه کن نشوند ، ممکن است این گیاه تا زمانی که خیلی دیر شود و درخت خیلی بزرگ شود و ریشه های آن تأثیر فاجعه باری بر روی این سیاره کوچک بگذارد. شاهزاده می خواهد گوسفندی گیاهان نامطلوب را بخورد، اما نگران است که گیاهان خار نیز بخورد. این شاهزاده از عشق خود به گل رزی می گوید که مدتی پیش در سطح سیارک شروع به رشد کرده.

گرچه شاهزاده عاشق گل سرخ شده، اما او احساس میکند که گل از او سوء استفاده می کند و تصمیم میگیرد که سیاره  را ترک کند تا بقیه جهان را کشف کند. هنگام خداحافظی آنها ، گل سرخ جدی است و عذرخواهی می کند که عشق خود را نشان نداده وهر دو احمق بودند. گل برای او آرزوی سلامتی می کند و می خواهد او را در کره شیشه ای رها کند و می گوید که از خودش محافظت می کند. شاهزاده ابراز تاسف می کند که وقتی در کنار او بود نمی فهمید چگونه گل سرخ خود را دوست بدارد و باید به کارهای مهربانانه او گوش می داد ، نه به سخنان بیهوده او. شاهزاده از آن زمان از شش سیاره دیگر بازدید میکند، که در هر کدام از آنها یک فرد بزرگسال غیر منطقی و تنگ نظر زندگی می کرد و هرکدام قصد انتقاد از عنصری از جامعه را داشتند. آنها عبارتند از:پادشاهی بدون رعایا ، که فقط فرامین قابل پیگیری صادر می کند، مانند دستور غروب خورشید هنگام غروب. یک انسان خودشیفته که فقط ستایش را می خواهد. شرابخوری که می نوشد تا شرم نوشیدن را فراموش کند. تاجری که نسبت به زیبایی ستاره ها نابینا است و درعوض برای "مالکیت" همه آنها بی نهایت آنها را شمرده و فهرست می کند (نقد مادی گرایی) یک فانوس بان در یک سیاره بسیار کوچک، که یک روز کامل در آن یک دقیقه طول می کشد. او زندگی خود را به پیروی از دستورات خاموش و روشن کردن چراغ چراغ هر 30 ثانیه هدر می دهد تا با شب و روز سیاره خود مطابقت داشته باشد. جغرافی دان مسنی که هرگز در هیچ کجا نبوده است و یا مواردی را که ثبت می کند ندیده است.

 

این جغرافیدان است که به شاهزاده می گوید که گل سرخ او موجودی زودگذر است ، که ثبت نمی شود ، و توصیه می کند که شاهزاده بعدی از سیاره زمین بازدید کند.سفر به زمین با ارزیابی عمیقاً بدبینانه از بشریت آغاز می شودبه گفته راوی ، شش شخص پوچی که شاهزاده قبلاً با آنها روبرو شده است تقریباً در مورد کل دنیای بزرگسالان هستند، روی زمین وجود داشت .

از آنجا که شاهزاده در صحرا فرود آمد ، معتقد بود که زمین خالی از سکنه استوی سپس با مار زردی روبرو شد که ادعا می کرد اگر مایل به بازگشت بود، قدرت بازگشت او را به خانه خود دارد.

شاهزاده با یک ردیف بوته های گل سرخ روبرو شد و درحالیکه فکر میکرد گل رز خودش بی نظیر استاو احساس کرد که او اصلاً شاهزاده بزرگی نیست ، زیرا سیاره او فقط شامل سه آتشفشان کوچک و یک گل است که اکنون آن را معمولی می داندروی چمن دراز کشید و گریه کرد ، تا اینکه روباهی آمدروباه تمایل به رام شدن داشت و به شاهزاده می آموزد که چگونه او را رام کند.

روباه تمایل به رام شدن داشت و به شاهزاده می آموزد که چگونه او را رام کندبا رام شدن ، چیزها از عادی بودن و دقیقاً مانند بقیه بودن به چیزهای خاص و منحصر به فرد تبدیل می شود.

شاهزاده می فهمد که گل رز او واقعاً منحصر به فرد و خاص بود زیرا او عشق و علاقه شاهزاده بوداو او را "اهلیکرده بود و اکنون او از همه گلهای رز که در باغ دیده بود با ارزش تر بود.

 

روباه با عزیمت غم انگیز خود ، رازی را به زبان می آوردچیزهای مهم را فقط با قلب می توان دید ، نه چشم ها.

شاهزاده به خاطر خاطراتش دلگیر و غمگین شده و آرزو می کند به خانه برگردد و گل خود را ببیند.

راوی بعداً شاهزاده را پیدا می کند که با مار صحبت می کند ، در مورد بازگشت او به خانه و آرزویش برای دیدن دوباره گل سرخ خود ، بحث می کندشاهزاده خداحافظی عاطفی با راوی می کند و سپس شاهزاده از راوی فاصله می گیرد و به مار اجازه می دهد تا او را گاز بگیرد ، بی صدا به پایین می افتد.

صبح روز بعد ، راوی قادر به یافتن جسد شاهزاده نیستاو سرانجام موفق شد هواپیمای خود را تعمیر کند و صحرا را ترک کندتشخیص اینکه شاهزاده به خانه برگشته یا مرده است ، به عهده خواننده است.

داستان با ترسیم منظره ای که شاهزاده و راوی روبرو می شوند و جایی که مار زندگی جسمانی شاهزاده را می گیرد ، پایان می یابدراوی درخواست می کند هر کسی در آن منطقه با یک فرد کوچک با فرهای طلایی روبرو شود و از پاسخ دادن به هر گونه سوال امتناع ورزد ، فوراً با او تماس بگیرد.

 

تحلیل کتاب شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو به دنبال عشق از یاد رفته در میان هیاهوی تکنولوژی و دنیای صنعتی می‌گردد. نقد این کتاب به آدم بزرگ هاست که مفاهیم اصلی زندگی را از یاد برده اند و کودک درون آنها مرده است. در این کتاب هر شخصیت نمادی است از یکی از ویژگی های انسانی. قدرت طلبی، غرور، پول پرستی، ایثارگری در کنار گل که نمادی از عشق است و مار که نمادی از مرگ است.

این کتاب به صورت اعجاب انگیزی هم مفاهیم عمیق انسانی را برای بزرگسالان مطرح میکند و هم به خوبی مورد توجه و استقبال کودکان است.

«شازده کوچولو» روایت عشق است. روایت عشقی از یاد رفته در قیل و قال تکنولوژی و صنعت روز. روایتی است از سر درگمی آدمی که نه راه می‌شناسد و نه هدف دارد. در این کتاب اگزوپری دنیای آدم بزرگ‌‌ها را به سخره می‌گیرد و آنها را به خاطر فراموش کردن ارزش‌های اصلی زندگی سرزنش می‌کند. اگزوپری در این کتاب می‌خواهد خبر از فوت کودک درون آدم‌‌ها بدهد. او می‌خواهد در این کتاب از دوست داشتن و عشق ورزیدن بگوید. او برای بیان این مفاهیم در کتابش از سبک سورئال بهره گرفته است. در این کتاب که اثری نمادین می‌باشد؛ سیاره اول: نماد حاکمانی است که می‌خواهند بر تمام دنیا تسلط داشته باشند. سیاره دوم: نماد انسان‌های خودپسند و مغرور است. سیاره سوم: نماد انسان‌های بی‌هدف است. سیاره چهارم: نماد افراد پول پرست است. سیاره پنجم: نماد انسان‌های ایثارگر است که خواسته‌های خود را فدای خواسته‌های دیگران می‌کنند. سیاره ششم: نماد افرادی است که عشق در نظر آنها ارزشی ندارد. عناصر نمادین دیگری نیز در این اثر وجود دارند. از جمله: مار که نماد مرگ است و می‌تواند شازده کوچولو را به دنیای قبلش بازگرداند، و گل که نماد عشق و محبت است.

 

7 درس زندگی از رمان شازده کوچولو

پیام های موجود در این افسانه جذاب از درس های مهربانی گرفته تا مراقبت از محیط زیست امروز هم مانند گذشته مهم هستند.

شاهزاده کوچولو از زمان حضور در سال 1943 قلب خوانندگان سراسر جهان را به خود جلب کرده است. این داستان توسط تجربیات نویسنده در نیروی هوایی فرانسه الهام گرفته شده است. در ظاهر این یک داستان ساده است ، اما این یک داستان حکمت آمیز است و پیام های مهرورزی و حسن نیت او همچنان ادامه دارد. در اینجا هفت درس زندگی آورده شده است که می توانیم از این داستان افسون آمیز یاد بگیریم.

 

1زیاد به اعداد علاقه نداشته باشید

 

« بزرگسالان علاقه زیادی به اعداد دارندوقتی در مورد دوست جدیدی به آنها می گویید، آنها هرگز نوع سوالاتی را که باید از شما بپرسند از شما نمی پرسند، مانند:

"او چه صدایی دارد؟"

"بازی های مورد علاقه او چیست؟"

"آیا او پروانه ها را جمع می کند؟"

در عوض آنها می پرسند: "او چند ساله است؟ پدرش چقدر درآمد دارد؟ آنها واقعاً تصور می کنند که این بهترین راه برای کشف این است که او چه جور آدمی است! "

 

2. از سیاره مراقبت کنید

 

شاهزاده کوچولو بعداً توضیح داد: "این فقط یک مسئله انضباط شخصی است." "اولین کاری که صبح از خود مراقبت می کنید ، دندان های خود را مسواک می زنید و صورت خود را می شوید ، نه؟ خوب ، دومین کاری که باید انجام دهید مراقبت از سیاره است. "

3. دیگران را با گفته هایشان قضاوت نکنید ، بلکه با توجه به آنچه آنها انجام می دهند قضاوت کنید

 

"گل سرخ من، مرا با عطر و بوی خود پر کرد ، او زندگی من را شاد کرده بودمن هرگز نباید او را ترک کنممن باید درک می کردم که چه روح شیرین حساس در زیر همه بازی های احمقانه او وجود دارد. "

 

4. روابط باعث می شود زندگی ارزش زندگی داشته باشد

 

منظور از "اهلیدقیقاً چیست؟ "

 

روباه گفت: "خوب ، این چیزی است که اغلب فراموش می شود." "من فکر می کنم این یعنیایجاد نوعی رابطه."

 

"ارتباط؟"

 

روباه گفت: "بله." "من توضیح خواهم داداز نظر من ، شما فقط یک پسر کوچک مثل هر پسر دیگری هستید ، مثل صد هزار پسر کوچک دیگرمن نه به تو احتیاجی دارم و نه تو به مناز نظر تو من مثل هر روباه دیگری مثل صد هزار روباه دیگر روباه هستماما اگر مرا ، من و شما اهلی کنید ، ما یک رابطه ایجاد خواهیم کرد و بنابراین به یکدیگر احتیاج خواهیم داشتشما برای من در دنیا بی نظیر خواهید بود ... اگر بخواهید مرا اهلی کنید ، تمام زندگی من بسیار سرگرم کننده تر خواهد بودمن صدای قدم تو را می شناسم و با بقیه متفاوت استبا صدای هر قدم دیگری که می خواهم سریع در سوراخ زمین فرو می روماما صدای پای تو برای گوش من مانند موسیقی خواهد بود ، و من سریع و هر طور که دوست داری از سوراخ خود بیرون می آیم. "

 

5- موارد مهم زندگی را نمی توانید فقط با قلب خود ببینید

 

‘هنگامی که شازده کوچولو به خواب رفت ، من او را در آغوشم گرفتم و دوباره به راه افتادموقتی راه می رفتم خیلی متاثر شدمبه نظر می رسید که من ظریف ترین گنجینه ها را در آغوش خود حمل می کنم ، که هیچ چیز شکننده تری در کل زمین وجود ندارددر نور ماه به این پیشانی رنگ پریده نگاه کردم ، آن چشمان بسته ، آن گیسوانش که در باد می لرزیدند: "آنچه می بینم ،فکر کردم ، "پوسته ای بیش نیستآنچه واقعاً مهم است ، نمی توانم ببینم. "

 

6. این زمانی است که به چیزی اختصاص می دهید و آن را ارزشمند می کند

 

سطل را به لبهایش بردمنوشید و چشمانش بسته بودبعد نوشیدممثل جشن آب بوداین البته یک غذای معمولی نبود ، اما ممکن است به همان خوبی هم بوده باشدشیرینی این آب از راه رفتن طولانی زیر ستاره ها ، از آواز قرقره و تلاش برای بالا کشیدن آن سطل متولد شداین به من احساس خوبی می دهد ، باعث خوشحالی من می شود ، مانند یک هدیه. "

 

7. و در آخر ، یادتان باشد که به ستاره ها نگاه کنید

 

« ستاره ها برای افراد مختلف معانی مختلفی دارندبرای مسافران ، ستاره ها به آنها می گویند کجا هستند ، کجا می روندبرای دیگران ، آنها فقط نورهای کمی در آسمان هستنداز نظر محققان ، آنها دنیای ناشناخته هستند ، اما هنوز کشف و درک نشده اندبرای تاجر من ، آنها طلا هستنداما همه ستاره ها سکوت می کنندو شما؟ هیچ کس در دنیا ستاره ها را مانند شما نمی بیند ... برای شما ، و فقط برای شما ، ستاره ها همیشه می خندند. "

 

تهیه شده توسطpanteashop.ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 23 مهر 1399
اقامت ترکیه در سال ۲۰۲۰

 

گرفتن اقامت ترکیه در سال های اخیر توجه بسیاری از ایرانیان را به خود جلب کرده استمتاسفانه تلاطم های سیاسی و اقتصادی سبب شده است که مهاجرت به ترکیه از سمت تمام اقشار در جامعه افزایش چشمگیری پیدا کنداگر در سال های قبل تنها متخصصان و افراد تحصیل کرده عزم سفر می کردند اینک از هر شغل و جایگاهی می توانیم شاهد افرادی باشیم که تصمیم قاطع برای مهاجرت گرفته انددر این میان بسیاری توانایی مالی و شرایط مهاجرت اروپا را ندارند و به دنبال کشورهای نزدیک تر و ارزان تر هستند.

سال های گذشته بسیاری گرجستان را انتخاب کرده بودند که عموما به دلایل تحریم های آمریکا و مشکلات به وجود آمده مجبور به ترک این کشور شدند این در حالی است که تقاضا برای اقامت در ترکیه افزایش یافته استاستقبال از اقامت ترکیه به دلایل شرایط به نسبت راحت این کشور نیز می باشدسیاستمداران ترکیه شرایط مناسبی را برای اتباع کشورهای خارجی که قصد اخذ شهروندی ترکیه،  اقامت ترکیه را دارند فراهم نموده انداقامت در ترکیه انواع بسیاری دارد که بر طبق ماده 46شماره 6458 قانون اتباع خارجی ترکیه و حمایت بین المللی به تصویب رسیده است و مفاد آن کاملا مشخص شده است.

 

شرایط اخذ اقامت در ترکیه در سال ۲۰۲۰

گرفتن اقامت ترکیه روش های بسیار متفاوتی دارد یکی از راحت ترین و کم هزینه ترین روش ها را می توان اخذ اقامت توریستی ترکیه دانستدر این روش شما با اجاره خانه در ترکیه می توانید به مدت یکسال در خاک ترکیه حضور داشته باشیدراه دیگر آن دریافت پذیرش تحصیلی در دانشگاه ها و یا مدارس ترکیه می باشد که به فرد ویزای تحصیلی داده می شود و شخص می تواند بدون هیچ گونه مشکلی در طول تحصیل خود در ترکیه زندگی کند.

از راه های دیگر که می توان برای اقامت داشتن در ترکیه به آن اشاره کرد ثبت شرکت در ترکیه و سرمایه گذاری در ترکیه می باشد که فرد می تواند از طریق آن برای خود و اعضای خانواده اش اقامت بگیرد البته اگر سرمایه گذاری شخص بالای 250 هزار دلار باشد در صورت خرید املاک مسکونی و در بعضی از مواقع تجاری می تواند تابعیت و پاسپورت کشور ترکیه را بگیرددر مورد شرایط اقامت ترکیه به شما پیشنهاد می کنیم اولین موردی که باید به آن توجه کنید آن باشد که هدف شما از مهاجرت به ترکیه چه چیزی می باشد؟ آیا می خواهید در ترکیه زندگی کنید و یا از این کشور به عنوان پلی برای ورود به کشورهای دیگر می خواهید استفاده کنید.

چون با توجه به اهداف شما یکی از روش ها به شما پیشنهاد داده می شودالبته برخی در نظر دارند که از اقامت ترکیه برای گرفتن وقت سفارت کشورهای دیگر استفاده کنند که در این روش نیز اقامت توریستی پیشنهاد می شودالبته این را هم در نظر داشته باشید که قوانین اقامت ترکیه برای شهروندان هر کشوری متفاوت می باشد به همین دلیل سعی کنید از آخرین وضعیت قوانین مهاجرت به ترکیه اطلاع داشته باشیدمثلا قوانین تمدید اقامت توریستی ترکیه در سال 2020 تغییرات چشمگیری داشته است.

مزایای اخذ اقامت در ترکیه در سال ۲۰۲۰

با اخذ اقامت در ترکیه برای اتباع خارجی بستگی به نوع اجازه اقامت، این افراد می توانند حداقل به مدت یکسال بدون این که لازم باشد ورود و خروج خود را به خاک ترکیه ملاحضه کنند در کشور ترکیه حضور داشته باشندالبته فرد بر اساس قانون ترکیه می تواند از زمانی که درخواست اجازه اقامت داد تا وقت مصاحبه با برگه اداره مهاجرت در خاک ترکیه حضور داشته باشددر زمان اجازه اقامت شخص می تواند از بیمه درمانی ترکیه برای اتباع خارجی استفاده کندهمچنین فرد می تواند در صورتی که دارای فرزند باشد از تحصیل در ترکیه به صورت رایگان استفاده کند.

حال بر اساس قوانین ترکیه در صورتی که فرد سال در ترکیه کار کند و در این مدت برای وی بیمه رد شود می تواند بعد از سال درخواست شهروندی ترکیه را بکند و یا اگر سال در ترکیه حضور داشته باشد البته به صورت قانونی و در این سال سال در ترکیه باشد و فقط در مجموع یک سال را خارج از ترکیه گذرانده باشد می تواند در هشتمین سال برای شهروندی ترکیه درخواست دهد.

 

انواع روش های اخذ اقامت در ترکیه

برای اخذ اقامت در ترکیه قوانین شفافی وجود دارددر قانون اتباع خارجی و حمایت های بین المللی به شماره 6458 ، نوع اجازه اقامت برای اتباع خارجی در ترکیه ذکر شده استدر زیر به این ۶ مورد به اختصار اشاره شده است:

1. اجازه اقامت کوتاه مدت در ترکیه برای حداکثر یک سال

۲اجازه اقامت خانوادگی در ترکیه

3. اجازه اقامت دانشجویی که بر طبق دوره تحصیلی اعطا می شود

۴.اجازه اقامت طولانی مدت اعطا شده بدون محدودیت زمانی

5. اجازه اقامت بشردوستانه برای حداکثر یک سال

6. اجازه اقامت برای قربانیان قاچاق انسان که در ابتدا به مدت 30 روز داده شده و مدت کل آنها نمی تواند بیش از سه سال یا بیشتر باشد و می توانند در یک زمان حداکثر به مدت شش ماه تمدید شوند.

 

هزینه های اخذ اقامت در ترکیه

در زیر سعی شده است به اختصار به برخی از این هزینه ها به صورت تقریبی اشاره گردد.

                    ·هزینه اجاره خانه در ترکیه در حالت نرمال بین ۵۰۰ الی ۳۰۰۰ لیر )

                    ·هزینه های مربوط به دفترخانه رسمی در ترکیه این هزینه ها جهت ثبت اجاره خانه در ترکیه در دفتر ثبت اسناد رسمی صورت می گیرد و حضور صاحب ملک با سند قطعی منزل الزامی می باشد).

                    ·هزینه های مربوط به معاینات و آزمایشات پزشکی

                    ·هزینه های مربوط به مترجم رسمی مورد تایید کشور ترکیه (نوتر)

                    ·مالیات اتباع خارجی

                    ·هزینه مربوط به بیمه یکساله این بیمه درمانی هزینه های مربوط به درمان های سرپایی جراحی و … را پشتیبانی می نماید.)

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1399
ساخت سایت اختصاصی با وردپرس

بهترین سیستم مدیریت محتوای سایت در دنیا وردپرس است. وردپرس امنیت بسیار بالایی دارد و به‌صورتی برنامه‌نویسی شده که باعث افزایش ورودی گوگل (سئو) سایت شما می‌شود. یعنی سایت شما در نتایج گوگل در اولویت قرار می‌گیرد. شما می‌تونید برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی بدون نیاز به داشتن مهارت برنامه‌نویسی و یا پرداخت هزینه‌های میلیونی به برنامه‌نویس‌ها، از این سیستم استفاده کنید.

سایت‌های بسیار زیادی از جمله وبلاگ دیوار، دیجی‌کالا مگ، دانلودها، دیجیاتو، وب‌سایت رسمی کاخ سفید، AngryBirds، ASUS، سایت تویوتا بریتانیا و … از وردپرس استفاده می‌کنند. در کل بیش از ۳۱ درصد سایت‌های کل دنیا با وردپرس ساخته شده‌اند.

امکانات وردپرس

 

 

از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده خیلی از متخصصان طراحی سایت به سمت وردپرس جذب شوند رعایت نکات سئو در این سیستم مدیریت محتوا هست. به‌طوری‌که وردپرس را SEO Base می‌نامند. بهترین سیستم مدیریت محتوا ازلحاظ سئو، وردپرس هست. وردپرس به‌گونه‌ای طراحی‌شده که شما می‌تونید بیشترین میزان بهره‌وری درزمینه سئو را از آن داشته باشید. این سیستم مدیریت محتوا دقیقاً برای موتور جستجوی Google و همین‌طور Bing توسعه پیداکرده. موتورهای جستجو عاشق سایت‌های وردپرسی هستند چون کدهای وردپرس ساده و مرتب هستند و خواندن آن‌ها برای موتورهای جستجو بسیار ساده هست.

 

 

 

 

با استفاده از وردپرس توانایی ساخت هرگونه وب‌سایت و یا وبلاگ رو بر روی سیستم خود دارید. در وردپرس قالب‌های مختلفی موجود هست که هریک از آن‌ها امکانات متفاوتی را در طراحی وب‌سایت به شما می‌دهد.

 

 

برای آموزش آسان و قدم‌به‌قدم سیستم مدیریت محتوا وردپرس و آشنایی با بخش‌های مختلف پنل مدیریت وردپرس می‌توانید آموزش‌های ما را در این صفحه ببینید.

وردپرس در این صفحه ساخت وب‌سایت را به‌صورت قدم‌به‌قدم در این صفحه به شما آموزش می‌دهد. شما می‌توانید به‌جای هزینه‌های بسیار بالا برای طراحی وب‌سایت، از این مقالات و ویدیو‌های رایگان استفاده کنید و خودتان به‌آسانی وب‌سایت خود را بسازید. البته وردپرس این امکان را به کسانی که درآموزش wordpress مهارت دارند را نیز می‌دهد که با برنامه‌نویسی، تغییرات دلخواه را در وب‌سایت خود ایجاد کنند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 22 مهر 1399

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=441849516973901&id=100034465680963


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 21 مهر 1399
استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی در بالا بردن سطح بهداشت

 

محیط های کاری پاکیزه، سالم و ایمن به افزایش بهره وری کارکنان و بازدهی کل مجموعه همراه است و اجازه می دهد افراد با آرامش و اطمینان بیشتری در محل کار خود فعالیت داشته باشد و این می تواند همه دسته های کاری تجاری، صنعتی، درمانی، آموزشی و ... را شامل شود. از بین بردن مرتب گرد و غبار، مواد شیمیایی خطرناک، باکتری ها، قارچ ها و به طور کلی پاتوژن ها که همگی بر سلامتی کارمندان و کارگران تاثیر منفی می گذارند، در همه محیط های کاری بنا به نوع فعالیتی که دارند، ضروری است.

کاربرد دستگاه های مکانیزه نظافتی

بهره مندی از انواع دستگاه های مکانیزه نظافت صنعتی در صنعت و تجارت راهکاری عالی برای تمیز نگه داشتن هر چه بهتر محیط کاری است و مهم تر از آن بر سلامت و امنیت افراد به ویژه نیروهای خدماتی و دیگر کارکنان تاثیر می گذارد. به همین منظور تجهیزات نظافتی مکانیزه متنوعی طراحی و ساخته شده اند که به طور روزانه، هفتگییا ماهانه برای تمیز نمودن عمیق سطوح مختلف و حذف آلاینده های خطرناک کاربردهای اساسی دارند. این دستگاه ها به کاهش میزان خرابی های تاسیسات و ماشین آلات صنعتی کمک می کنند و اجازه می دهند مشکلات تازه به وجود آمده مانند فرسودگی، شکستگی و خرابی زود هنگام و پیش از به بار آمدن خسارت های سنگین تر، تشخیص داده شوند.

کفشور

دستگاه کفشوریا کفشور صنعتی همان طور که از نام آن پیدا است، ماشینی مکانیزه برای شستشوی سطح زمین می باشد. کفشور صنعتی سطوحی مانند سنگ، سرامیک، بتن، اپوکسی، بتن و ... را شستشو می دهد و به گونه ای طراحی شده که هم زمان با شستشو آب و آلودگی را جمع آوری نموده و سبب خشک شدن سریع زمین می شود.

کارواش صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی ابزاری است که با پاشش جریان پرفشار آب و ضربه زدن به سطح سبب تمیزی کامل و از بین رفتن جرم ها می شود. دستگاه کارواش صنعتی برای شستشوی انواع سطوح مقاوم به آب کاربرد دارد و هر چه میزان فشار آب خروجی از آن بیشتر باشد، قدرت پاک کنندگی افزایش یافته و آلودگی های سخت تری قابل رفع هستند.

جارو برقی صنعتی

دستگاه هایجارو برقی صنعتی ابزارهایی بسیار کارآمد و قدرتمند برای نظافت محیط های مختلف هستند. جارو برقی صنعتی کارایی مشابه جاروی خانگی دارد با این تفاوت که ساختار و عملکرد بسیار قدرتمندتر دارد و می تواند برای ساعت های طولانی حجم بالایی از آلاینده های ایجاد شده در محیط های صنعتی و نیمه صنعتی را جمع آوری نماید بدون آن که دوباره آن ها را به محیط باز گرداند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 20 مهر 1399
10 Basic Methods to Increase Telegram Channel members

As you know, these days social networks are also a tool for people to entertain.  As you know, wherever there are more audiences, it will bethe best place to advertise and market products andservices . Therefore, the telegrammessenger application that has involved many people these days is the best place for advertising, business andentertainment .

 Increasing the number of channel members and the telegram group is the main goal of any admin. One of the concerns of people who buy telegram member sand increasefollowersis to upgrade their business and introduce their services. Many people think thatwhatever  themembers of their telegram channel aremore, it isbetter and can make more moneySo they are buying telegrammembers  .

Of course, sometimes, thiscaseisfor channels that get paid for advertising, for example.  But that's notalwaysthe case!  There are channels with very few members that are not famous at all, and theycontinue to workin offlight . These channels make a lot more money than channels with several dozen thousand members!  No important number of members. ButIt's important that your channel members really follow your channel'stopic .

 

: In this article, I also intend to answer the following questions

howto increase followers on telegram

howto increase telegram members

howto add unlimited members in telegram channel

addfake member to telegram channel online

promotetelegram channel free

howto add members in telegram channel

 

Why should our channel have true telegrammembers ?

The meaning ofrealtelegram membersis that there are people on our channel who really love our channel content and always follow us.  It's not a good idea to force someone to followusThiscaseis true everywhere.  For example, inmarketingemail, sendingmail to people who do not know usis wrong andineffective .

 Marketing and advertising arealwaysimportant to peoplewho are our targetIt's the same in Telegram.  That is, wecan notforcefully invite people who do not like our content to our channel .This period is overto addmembersthrough the Fickadvertisements  onour channel.  Today, byusingbased methods, we need to make people follow ourchannels  withtheir own personal interestsSo it will bemuch easier to market our products and services onthem .

Using non-standard methods, such asincreasing  telegramChannel Followers , is a false, costlyand useless work. In general, anythinglikesthis has no effect on oursuccess ! somesites that use different ways to increase their website's visitorsand someowners ofInstagrampages looking for Fickfollowers .  These methodshas neverworked well, and in many cases, it not onlydid not have any profitsbutalso accompaniedwithdisadvantages .

 

 Basic Methods to Increase Telegram Channel members10 

 

Specify yourgoaland create your channel. 1

The first step in building a telegram channel is to know what your goal of creating a channel is.  You should specify your goal of setting up a telegram channel.  Specify the subject you are about to create content on yourchannel .

It is very important that you do not change the subject after you have identified the purpose and theme of your channel.  For example, if your channel's topic is health, you should not post content on humorous or political topics on your channel!  This will increase the dissatisfaction of your channel members and will leave your channel overtime .

 Unfortunately, many friends in hopes that by changing their channel's subject, they can attract moremembers, they do not succeed and they will losetheirtelegramchannelfollowers. Therefore, set the goal of making the channel, and do not change the link and subject of the channel after a while. Try to publish content related to the channel’s name and history to prevent members from falling. For example, if in a channel with a name and description of a scientific channel a comic or political message might be sent, some members may not like this and leave the channel .

 

2. Complete your Telegram Channel profile creatively

It's very important to usesuitablelogo and complete the description of your channelThereforeSelectthe logo image and description for your channel . Once you have identified your communication profile, try to describe the benefitstothe usersinthedescription sectionor in your ChannelBio . It does not matter at all that you are the first in yourfieldof ​​work, but it's important that you differ from your competitors and whatbenefits  youconsider for your audiences .

For example, the sentence "Every day, you can finish your daywith the motivated sentences of our channel ", it's much better and moreattractive than this sentence "motivational sentences in our channel".

 

3. Create ahighquality and attractivecontent

Try to produce and publish content thatuseful foryour channel usersCreating the right content is the first step in attracting members into the group. This can greatly influence the rise of the Telegram members. You should not change the subject of your productive content. Try to choose the best possible theme right from the beginning. Usually, entertainment channels produce content on any topic, and it does not matter what topics to post.  But the specialized channels are not so!  If your channel is specific to a particularfield, you should try to create useful and functional content for yourusers .

 You should havevariety  incontent creation.  Try to use popular formats such aswrittenphotosor images of gifor small video streams that spread like a virus betweenpeople . Infographicscan be strangely handled by telegrams.  Makinginfographicsis adifficultandhard work, but try to make and share some specialinfographicsrelated to your channeltheme . At the end of every post (text or image) that you post on the channel, put the channel id or URL (link) on it, so if channel posts are forwarded by members again, the channel link is alsosent .

 

Web - helperspecial offer: Can telegram be used as amarketing  tool ?

In social networks, speciallyin telegram, theusers are a bit boring. The volume of text should be limited as people are not quite interested in reading or knowing much through text. Try not tosharelong posts and put as much photos as you can with your posts.  Most of the time you canexplain your goal bywritingin aphoto .

Regarding the subject of your channel, I suggest usingvoice filesVoice files are very popular and your members can easily and at any time listen to yourvoicemail . As you know, thescreenof mobile phones is small, whichcauses many friendsnot topleasure to read your text posts.  For this reason, try tosharevoicefiles for thesuchpeople .

 

4. Specialize your channel posts

The most important thing to do istoSpecializeyour channel posts.  By doing this, you can greatly increase your channelmembers . Be sureif your posts arespecialprominentandattractive , they will beshared  to other peopleor other groupsby  your users  .

To do this, you shoulduse the logo or tag of your channel on your short images or videosThis can be done easily with the pic art appyoucan also putyour channel as a link or @ChannelNameunder each post . By doing this, when your posts are forwarded by other users to other users, they can also be added to your channel or group via thislink .

 

. Ask your audiences help in producingcontent5

Ask your users to produce content for you and put their content with their full specificationsin your channelOf course, according to the theme of your channel, you should do this.  For example, bringa specifictopicupand ask your user's opinionabout itaskthem to shareit in the form of an audio file, it is more attractive .

You can also ask them to askyoutheirquestions.  For example, youactin the field of online sales and marketing techniques, so, your audiencequestionswill be raised in thisfieldYou can create attractive content byanswering  theirquestions and putiton your channel .

You can also do this by raising a poll or contest.  For example, raising this topic "10 ways to increase Internetproductssales" and ask your users to send you 10 ways to sell Internetproducts .

Do not forgetthatyour channel is specialized and there are enthusiasts in yourfieldof​​activitySo they can help you in thisfieldAfter writingtheir own techniques, write an outline of the besttechniquesandshare itas a post on yourchannel .

 

 

. Join the groups and super-groups in the same field6

Try tofind  thegroups and super groups that aresame of your field and actonthem. You can find similar groupsat this site https://www.channel-member.com/channellist.aspx and  Act or advertiseon it , it was possible foryouto shareyourfavorite posts onit. If the group managersdo not allow you to do this, try tomakeafriendlyrelationshipwith them.  For example, share some of their posts onyourchannel and instead ask them to allow you toactontheirgroups .

You can also participate in the super-groups discussions thatrelated to your field and answer other users' questions.  Try to prove yourself at your work. Try to introduce yourself and your channelsubtlety by the posts that you share intogroups  . For example, if you answered the question, at the endyou can point that you have a channel.  Be sure, by doing this, you canrefer many people to your channel.

 

 

7. Link your telegram channel to your other social networks

Publishing your channel invitation link on another channel can certainly be one of the best ways to increase the membership of the telegram. Putyour telegram channel address on each social network that you are activeFor example, it's a good idea to put your telegram channel address in yourInstagramBioOr, for example, inyourAparatchannel, in addition to the website address, putyourtelegram channel address in the social media sectionIn general, try to set up yourtelegramchannel address on any site you haveprofiles .

 

. Include your channel in the Telegram channel directories8

There are a number of sites that can be used as a directory of telegram channels to increase themembersof telegram channels.  These siteshave subject categoriesthatinsert telegramchannels on different topics on theirsite . Some of them may alsoreceive some moneyforregisteringyour channel address, which usually will receive a small amount of money.  For example, 10 thousandtomansandforever !

 These sites can befoundthrough Google searches, some ofthemare asfollows :

Telegram group link

https://www.channel-member.com/channellist.aspx

 

 

. Creating aCompetitionandawarding prizes 9

 

 

One of the best ways to increasethemembers  oftelegram Channelis to runacompetition.  You must have seen thecontests in the telegram sofarSometime ago , Isaw a $ 100 contest for BestBitcoinpriceIn this contest, anyone could announcehisprediction of rising or decreasingBitcoinprices in the last 15 days. The prediction  ofthe highest hits and the closest price in the next 15 days is announcedas a winner.

It does not matter what your channel isaboutSuppose you are the managerofguitar instruction channelJust ask your channel users to play a piece and send it to you.  Each piece thatearns the most likes is thewinner .

The important thing is to have a special prize so that many users are encouraged to participate in the competition.  If youpresentservices or products, you cangive the winnerone of your products or a discount code to buyproducts .

 

10. Invite yoursitevisitors to your telegram channel

There are many ways to getyour sitevisitors to your telegram channel.  One of these ways is to invite your siteusers tosee thepost that is onlyshared on your telegramchannel . In general, anything that does not exist on your siteand itis onlyexiston your telegram channel, the user will be forced to see that item in your telegram channel.  You can also invite users of your site to your telegram channel via e-mail .

For example, send an email to them, in which you can point out that tonight at 10 o'clock, we will publish the articlein our channel, or our new product will bepresented with special discounts for telegrammembers . toavoid losing  this opportunity , joinour telegram channelnow .

To allow visitorswhovisiting your site to join yourtelegramchannel, you canmakespecial suggestions for them. For example, before a visitorleaves  yoursite, you can make apop-upsuggestiontohim .

You can also inviteyour sitevisitors and members to your telegram channelbyall posts of your site.  For example, you can design a banner like the one below and put all your posts in the ad sectionbelow .

 

Howcanwe keep our channel telegrammembers ?

One of the most important ways to increase the channel’s members is to keep them on the channel. That is, you should be able to create a gravity channel that if a new member is entered into the channel, stay tuned to the channel. The items I mentioned here were about increasing the members of telegram channel.  But keeping the followers is more  important than increasing them on the channel.  In many cases, keeping members of the channel is more difficult and harder than increasing them .The tips below will help you keeping the majority of your buy telegram channel members .

 

. Do not prefer quantity toquality !1

 The amount of posts that you shareonyour channel on the day is not important at allThe quality of the contentthatyoushare is importantDo not try tobeloyal to your channel members by posting irrelevant and unimportant posts on your channel.  By doingthis, just hit them from yourchannel . Try to keep publishing channel posts up todate .

 

2. Shareyour channelposts on a specifictime

Depending on your audience's awareness, trysharing your posts at certaintimes.  Neverexaggerated  insharingyour posts.  Try to make your audience stand out.  For example, always send a post to them at 10:00 am.  Usually, posts that are sent between 2 am and 8amdonothave agoodreturn  .

 

3. Interact with your channel audiences

Stay in touch with your channel members.  Check out their tastes.  For example, asking them toraiseapollsand ask them about the subjects that they areinterested inThis will maketheirpresence on your channel longer.  If yourwork fieldallows you toask them to send theirposts or photos to be published on yourchannel .

 

. Do notspecifyYour Channelfor Advertising !4

 Do notexaggeratedin sharing advertisingposts.  Because this will reduce the number of your channelmembersThe people whoexiston your channel are due to the usefuland appropriate contentthat you share with them.  They do not like to turn your channel into aplacefor advertising.  If you intend to exchange with other channels or put ads on your channel, you can assign a specific time period to thiswork .

 

5. Justify your channel managers

If you are using othermanagersto create content or manage your channel more easily, you must make sure they arecompletely justified.  For example, tell them all posts should have your own channel tags and proprietary.  Or ask them not to use much of the copying content of other channels.  Check the time of posting withthem .

 

Conclusion and last speech

My last suggestion is that you should not use anyfake telegram members  in any way. itshould be noted that increasing the number of telegram members in unusual ways, such as robots and software that is found on the Internet in many ways these days, will not only be ineffective. In most cases, it willwaste your time and money. If you are really specialist in your work, try to use the methods outlined in this article to increase your telegram channel's members. The techniques presented in this article for increasing the members of the telegram channel are all perfectly standard, effective and practical, I hope you've used enough of thisarticle .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 19 مهر 1399
قرعه کشی مسابقه اینستاگرامی

 

قرعه کشی اینستاگرام و برگزاری مسابقه اینستاگرامی بهترین روش افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام می باشد هرچقدر روش قرعه کشی در اینستاگرام شفاف تر باشد اعتبار پیج اینستاگرام شما بیشتر خواهد شد.

قرعه کشی اینستاگرام

زمانی که شما مسابقه منشن کامنت یا لایک و تگ در استوری و سایر مسابقات اینستاگرامی را برگزار می‌کنید، نیاز به برنامه  قرعه کشی اینستاگرام  دارید تا لیست برندگان مسابقه را بدست آورید. در این مقاله یاد می‌گیرید چگونه یک قرعه کشی اینستاگرامی را آنلاین انجام دهید و چه ابزارهایی برای دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل وجود دارد تا به راحتی از آنها استفاده کنید

 

بهترین روش قرعه کشی در اینستاگرام

برای انجام قرعه کشی بین شرکت کنندگان مسابقه اینستاگرامی شما، چندین روش مناسب و بدون تقلب وجود دارد به آسانی می‌توانید از طریق برنامه قرعه کشی اینستاگرام آنلاین برنده مسابقه را تعیین کنید ولی چند نوع قرعه کشی در اینستاگرام وجود دارد؟ در ادامه با ما همراه باشید

قرعه کشی استوری اینستاگرام

این روش برای زمانی است که وقتی شما در استوری اینستاگرام از استیکر Ask me a question و یا سایر استیکرها استفاده می‌کنید. همچنین روش دیگر برای قرعه کشی استوری اینستاگرام به این صورت است که از بین کسانی که پست شما را استوری کردند و شما را تگ کردند برنده را انتخاب کنید. همه این موارد در ادامه با ابزارهایی که معرفی خواهیم کرد قابل اجرا هستند.

قرعه کشی لایک اینستاگرام

در این نوع قرعه کشی ابزاری که استفاده می‌کنیم مستقیما بر روی لایک‌هایی که فالوورهای شما انجام داده‌اند متمرکز می‌شود و به صورت رندوم می‌تواند بین کاربرانی که پست مسابقه موردنظر شما را لایک کرده‌اند قرعه کشی انجام دهد و برنده یا برندگان مسابقه شما را تشخیص دهد.

قرعه کشی کامنت اینستاگرام

در این روش برنامه و یا ربات استفاده شده برای قرعه کشی اینستاگرامی تنها بر روی کامنت پست مسابقه شما متمرکز می‌شود و توجهی به لایک پست ندارد و بر اساس کاربرانی که در زیر پست مورد نظر شما کامنت گذاشته‌اند قرعه کشی می‌کند برای استفاده از این روش می توانید وارد سایت  قرعه کشی کامنت اینستاگرام شوید و برندگان مسابقه را به صورت آنلاین انتخاب کنید .

 

چگونه یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنیم؟

برگزاری مسابقه اینستاگرامی نیازمند دانستن برخی از نکات و چهارچوب‌ها است. همچنین برگزاری یک مسابقه اینستاگرامی باید برنامه ‌ریزی‌شده باشد تا بتواند شما را هدفتان برساند! در اینجا به نکاتی اشاره می‌کنیم که توجه به آنها برای طراحی یک مسابقه موفق ضروری است.

  • هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟
  • مخاطب چطور در مسابقه‌ی اینستاگرامی شما شرکت کند؟
  • تبلیغات مسابقه اینستاگرام چگونه باید باشد؟
  • انتخاب برنده ها و قرعه کشی مسابقه را چگونه انجام می دهید؟

هدف شما از برگزاری مسابقه اینستاگرامی چیست؟

داشتن هدف اولین قدم برای راه‌اندازی یک مسابقه اینستاگرامی است اگر می‌خواهید یک مسابقه در اینستاگرام برگزار کنید، قبل از هر چیزی باید هدف از این کار را بدانید. آیا می‌خواهید برند خود را به افراد بیشتری بشناسانید؟ قصد دارید فالوور بیشتر بگیرید؟ می‌خواهید مجموعه‌ای از پست‌ها و تصاویر تهیه شده توسط مخاطبان داشته باشید تا در آینده از آنها استفاده کنید؟ هدف‌تان هرچه که هست باید کاملا مشخص و شفاف باشد.

تبلیغات مسابقه اینستاگرام چگونه باید باشد؟

مسابقه شما آماده انتشار است. آن را منتشر کنید و هر چه سریع‌تر تبلیغات را شروع کنید. این تبلیغات می‌تواند از کانال تلگرام , بخش وبلاگ و اخبار سایت یا سایر شبکه های اجتماعی باشد . حتی شما می توانید برای معرفی مسابقه خود به تعداد مخاطبان بیشتر پس از مشاهده هزینه تبلیغات در اینستاگرام از انواع روش های تبلیغات اینستاگرام سایت مارکتینگ 98 استفاده کنید.

نحوه استخراج و دانلود کامنت های اینستاگرام در اکسل

استخراج کامنت های اینستاگرام در اکسل شامل دانلود کامنت های اینستاگرام ، خروجی گرفتن از لیست فالوورها و لایک های پست اینستاگرام  جهت قرعه کشی بین کامنت های اینستاگرام و انتخاب برنده  مسابقه اینستاگرامی توسط سایت marketing98.com امکان پذیر است  برای دانلود کامنت ها کافیه وارد برنامه قرعه کشی مارکتینگ 98 شده و لینک پست مورد نظر کپی کرده و برای ما ارسال نمایید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 17 مهر 1399
هدفون بی سیم , خرید هدفون بی سیم

هدفون بی سیم یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که می خواهند هرچه زودتر از شر سیم و گره خوردن های کلافه کننده آن خلاص شوند. استفاده بسیار آسان و در هم ریختگی کمتر لوازم بی سیم نسب به مدل های سیمی آنها، باعث شده افراد بسیاری به این نوع از محصولات متمایل شوند.

                                                      

 

https://stoktop.com/%D9%87%D8%AF%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%A8%DB%8C-%D8%B3%DB%8C%D9%85/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 15 مهر 1399
best
Buy Telegram Members

 

Buy Telegram targeted members  is one of the best ways to increase channel and group members. We all know that people are more likely to trust the channel and the groups with the more subscribers. Adby group, as the most specialized telegram service provider, is proud to provide their users with real telegram members of fake members. You can promote your Telegram channel or group only by some clicks!

 

Real Telegram Members

 

Buy Real Telegram Members in Adby is completely real and will add members in force add method. This method is completely different from fake members or pop up members and we highly recommend this method for developing your own business in Telegram and you will get the credit for your Telegram channel or group.

 

When you promote group member, your group's will be crowded and you have to control them, and if you have good service for them, it can be a good help to your telegram group. You can order the desired amount of members. In this way, due to the forced entry of users into your group, drops are more than other methods and they can left to 50% over time.

 

Fake Telegram Members

 

Adby team uses modern and active methods that the telegram cannot identify to increase the channel's members. In this way, people will actually earn points for joining your channel membership, in last methods for fake Telegram members (virtual numbers)  telegram will sometimes identify fake users in the early hours and will remove them.

It is currently the best and most complete way to increase the fake channel members , and other methods have been identified and abolished by Telegram.

 

Buy Telegram Post Views

 

Buying Telegram Views can dramatically increase the credibility as well as the trust of your customers and members towards your channel. If you are going to have most popular channel with lots of subscribers, you need to pay attention this point.

With this package you can increase your channel popularity rather than other channels.

Buy automatic channel views

Yes its true! In this service we automatically add views to your channel posts. Auto view is the one most popular services in Adby.

 

Telegram Targeted Group Members

 

Buy Telegram targeted members ! 100% Real crypto members For groups. [You can choose your Target group, we will add those users to your group or if you don’t have anything in mind, we will choose the best targets for you]. We will not add fake or bot members at all! All the members are real Bitcoin investors, BTC traders & Bitcoin holders.

 

  • Visit our website to see complete packages of Telegram Services

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 6 مهر 1399
courses.mizzouk12

https://courses.mizzouk12.missouri.edu/eportfolios/1358/Home/Almond_seedlings


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
shared.esade

http://shared.esade.edu/sites/eabis/Lists/Eabis/DispForm.aspx?ID=15893


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
berkeley

https://basc.berkeley.edu/author/goldnahal/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
myclc.clcillinois

https://myclc.clcillinois.edu/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
councils.clark.edu

https://councils.clark.edu/eportfolios/4601/Home/goldnahal


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 5 مهر 1399
شماره مشاوره حقوقی

یکی از بهترین راه های حل و فصل مسائل حقوقی مراجعه به شماره مشاوره حقوقی تا به این ترتیب یک وکیل شما را راهنمایی کند. در برخی از پرونده های حقوقی نیازی به وکالت دادن به وکیل نیست و شما می توانید با یک مشاوره حقوقی از نحوه رسیدگی به پرونده مورد نظر آگاهی یابید.

در برخی شرایط نیز ممکن است افراد بودجه کافی برای گرفتن وکیل را نداشته باشند که در این مورد نیز بهره گیری از مشاوره حقوقی بهترین پیشنهاد است.

 منبع : https://adlohagh.com/%D8%B4%D9%85%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1399
کمد بایگانی

یکی از چالش هایی که در راه اندازی یک فضای اداری با آن رو به رو می شویم، دکوراسیون و چیدمان آن بخش است. در ادارات و بخش های تجاری معمولا لوازم و وسایل زیادی مورد استفاده هستند که باید به صورت درست و اصولی چیده شوند. با توجه به حجم بالای پرونده ها و پوشه ها در صورتی که از کمد فایل پرونده استفاده شود فضای اداری با نظم بهتری همراه می شود.

همچنین افراد ساعات زیادی از روز را در ادارات و محل کارشان سپری میکنند. به عبارتی میتوان گفت که یک کارمند حداقل یک سوم از روز خود را در اداره مشغول به کار است. در نتیجه فضای اداره و حسی که به افراد ساکن در آن القا می کند، اهمیت بالایی دارد. استفاده از کمد فایل پوشه می تواند بازدهی و سرعت عمل کارمندان را نیز افزایش دهد. دکوراسیون درست و بهینه که در نتیجه استفاده از کمد فایل پوشه ایجاد می شود در درجه اول به بهبود روحیه افراد کمک کرده و باعث میشود دیرتر و کمتر خسته شوند.

از طرفی چیدمان اداری اصولی با بالا بردن روحیه افراد و همچنین بهبود انرژی آنها می تواند باعث بالا رفتن بازده کاری شود. اولین گام در طراحی دکوراسیون اداری، خلاقیت و نوآوری است. صرف نظر از بزرگی یا کوچکی محیط اداری، فضای اداری باید مجهز، مدرن، کاربردی و راحت باشد. این محیط باید انرژی خوبی به ساکنان خود بدهد و همچنین بهترین استفاد را از فضای داخل آن بکند تا تردد در آن راحت بوده و حس ازدحام و شلوغی به افراد داده نشود.

منبع : https://taav.ir/%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1399