فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان

اگر دنبال یک سایت کامل و جامع و همه‌چی‌تمام می‌گردید که به همه‌ی ابعاد زندگی انسان امروزی پرداخته باشد، بهترین پیشنهاد این است که به سایت فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان مراجعه کنید. برنا اندیشان سایت جامعی است که همه‌ی مسائل، دغدغه‌ها و خواسته‌های انسان امروزی با توجه به نیازهای روانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... در آن موجود است. انواع مسائل روان‌شناسی به‌ طور جامع و کامل، مطالب مفید، کاربردی و آموزشی در زمینه‌های پزشکی، فلسفی، آموزش زبان‌های خارجه، کامپیوتر، موسیقی، ورزشی، و...

برنا اندیشان در سایت جامع و کاربردی خود دست به ابتکار جالب و جذابی زده است و آن ارائه‌ی این محصولات به شکل‌ فیلم‌های آموزشی، کتاب‌های صوتی و الکترونیکی، کارگاه‎ها، سمینارها، پکیج‌های آموزشی، مقالات آموزشی و... است. 

مگر می‌شود در دنیای پیچیده و دشوار امروزی زندگی کرد و ذهن و روانمان بی‌گزند از آسیب‌ها و صدمات جبران‌ ناپذیر روانی باشد؟ سایت برنا اندیشان در حوزه‎ی روان‌شناسی به شکلی تخصصی و علمی مسائل و چالش‎های انسان تنها و بیگانه‌ی امروز را در زمینه‎های فراگیر افسردگی، وسواس، اضطراب، ترس و وحشت، شناخت ‌درمانی، اختلالات شخصیت، ازدواج و طلاق، زوج‌ درمانی، خانواده و... بررسی کرده و راهکارهایی بسیار مفید و کاربردی پیش روی مخاطب خود قرار می‌دهد و از سخنان و راهنمایی‌های استادان مشهور و بنام این حوزه همچون دکتر هلاکویی و دکتر مجد و دکتر انوشه بهره می‌برد و انواع کارگاه روانشناسی، سمینار روان‌شناسی، مقالات روان‌شناسی و...  را در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهد.

در زمینه‌ی آموزشی نیز با توجه به هزینه‌های گزاف کلاس‌ها و کارگاه‌های حضوری و وقت زیادی که در رفت ‌و‌ آمد و حضور در این کلاس‌ها و کارگاه‌ها باید صرف شود، این سایت، پکیج‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی متناسب با این آموزش‌ها را با هزینه‌هایی بسیار به‌‌صرفه و ارزان‌ قیمت به مخاطبان فهیم خود عرضه می‌کند. 

مسائلی همچون سلامت جسم، تغذیه، بهداشت و... که جزء حیاتی‌ترین نیازهای انسان پرمشغله و خسته‌ی امروز است به طور واضح، شفاف و کامل در این سایت بررسی شده و محصولاتی مفید و مناسب برای استفاده کاربران عزیز ارائه شده است.

علاوه بر این در سایت برنا اندیشان دنیای پررمز و راز کودکان از قلم نیفتاده و کارگاه‌ها و پکیج‌های مفید و مؤثری در زمینه‌های مهارت فرزندپروری، پرورش، تعلیم و تربیت، کودکان بیش فعال، قصه‌ درمانی به همراه فنون درمانی، کنجکاوی جنسی کودک، آموزش جامع تفسیر نقاشی کودکان و... ارائه شده است.

نکته‌ی مهم آن‌که در باب مسائل فلسفی که کمتر سایتی به آن می‌پردازد، برنا اندیشان به طور جامع و کامل به مسائل روز و چالش‌برانگیز فلسفی پرداخته و کارگاه‌ها و سخنرانی‌های جالب و جذابی همچون فلسفه‌ی عملگرایی، اندیشه‌ی  هرمان هرسه، آشنایی با مکتب اگزیستانسیالیسم، آشنایی با افکار نیچه، فلسفه‌ی اسپینوزا و... برای علاقه‌‌مندان به این حوزه  عرضه کرده است.

همچنین در زمینه‌ها‌ی مختلف علمی و تخصصی برنا اندیشان مقالات معروف، کاربردی، جدید و به روزی ارائه کرده است که کمک حال کاربران عزیز به‌خصوص دانشجویان محترم در رشته‌های مختلف است.

و اما می‌رسیم به بحث مهم کتاب، مطالعه و خواندن. کتاب این یار مهربان و دانا و خوش‌زبان و دوست همیشگی ما. این غذای روح که نیازش در زندگی امروز ما انکارنشدنی است. ولی با توجه به دغدغه و مشغله فراوان و کمبود وقت همیشگی امروز ما چطور می‌شود روح را از آن سیراب کرد؟ برنا اندیشان از آن‌جا که به همه‌ی زوایای زندگی مخاطبان عزیز توجه داشته، برای این مسئله نیز راهکاری اندیشیده است. این سایت جامع و کامل اقدام به ارائه انواع کتاب‌های الکترونیکی و صوتی کرده تا پاسخ‌‌گوی نیازهای مخاطبان خود بنا به سلیقه و انتخاب آن‌ها باشد. علاوه بر مزیت مهم کتاب‌های صوتی از نظر محیط زیست و کمک به قطع ‌نشدن درختان، مزایای دیگر این گونه کتاب‌ها سرعت در خواندن، نیاز نداشتن به جابه‌جایی و حمل، همراه همیشگی بودن در هنگام ورزش و انجام فعالیت‌های روزانه و... است.

از غذای روح حرف زدیم و جا دارد در این‌ جا به غذای جسم و روح که همانا ورزش است نیز نگاهی هرچند گذرا بیندازیم. برای داشتن یک زندگی شاد و سالم چاره‌ای نیست جز آن‌که ورزش را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود بگنجانیم. بسیاری از بیماری‌ها با ورزش‌کردن کنترل‌ شده و گاه از بین می‌روند. بارها شنیده‌ایم که در بعضی بیماری‌ها ورزش ‌کردن از درمان دارویی هم اثرگذارتر بوده است. برای جلوگیری از چاقی و اضافه‌وزن که امروزه سرمنشأ بسیاری از بیماری‌ها شناخته شده است، باید ورزش کرد و به سلامت جسم اهمیت داد. سایت کامل و کاربردی برنا اندیشان برای این امر پکیج‌های آموزش ورزشی مانند آشنایی با مکمل‎های ورزشی و بدن‌سازی به صورت تخصصی و انواع فیلم‌های آموزشی در رشته‌های مختلف از جمله هندبال، هاکی، ژیمناستیک، دومیدانی، تی‌آرایکس، بوکس و... را در محصولات خود قرار داده است.

در آخر باید اضافه کرد بسیار موارد دیگر که ممکن است دغدغه و مسئله یکی از مخاطبان و کاربران باشد از اصول موفقیت، قانون جذب و کسب درآمد گرفته تا مهاجرت و اقامت، اعتیاد، عشق و... در برنا اندیشان به آن‌ها پرداخته و اقدام به ارائه محصول شده است.

سایت برنا اندیشان به آدرسbornaandishan.ir  که به نظر من بی‌شباهت به یک بازارچه‌ی الکترونیکی نیست، با هدفی والا و ارزشمند به صورت علمی و تخصصی با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مخاطبانش در همه‎ی زمینه‌های زندگی از هنر و ورزش و سرگرمی گرفته تا علمی و تخصصی و فنی محصولات ارزنده، مفید، کاربردی، جامع، کامل و اثرگذار با هزینه‌هایی بسیار کم همچون خوانی رنگین و زیبا پیش روی مخاطبان و کاربران عزیز و محترم خود گسترده است. 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 31 شهريور 1400
چگونه با کامپیوتر پیامک ارسال کنیم؟

Cropped hands of businesswoman with laptop computer on desk using mobile  phone in office – Stockphoto 

کاربران فراوانی با بهره بردن از رایانه برای دیگران اس ام اس می فرستند! بدون شک این پرسش برای شما به وجود خواهد آمد که با رایانه ای که هیچ سیم‌کارتی بر روی آن قرار ندارد، آیا امکان فرستادن اس ام اس وجود دارد؟ جواب بله است. با در نظرداشتن این مورد که رایانه شخصی شما از هیچ سیم‌کارتی برخوردار نیست، ولی به اینترنت وصل می باشد و اینترنت، یک ابزار بسیار عالی جهت فرستادن اس ام اس برای دیگران به حساب می آید. البته دیگران جهت دریافت اس ام اس به کامپیوتر نیازی نخواهند داشت و بر روی گوشی خود اس ام اس را دریافت می‌کنند! در این مقاله در نظرداریم به چگونگی فرستادن اس ام اس با رایانه بپردازیم و روش های آن را به شما معرفی نماییم.

ارسال اس ام اس با کامپیوتر

رایانه های شخصی این روزها توانایی های بسیار زیادی دارند و به وسیله آن‌ها می توان هر کاری را انجام داد! یکی از همین کارها که پیش از این ها یعنی در گذشته برای تعداد زیادی از افراد امکان‌پذیر نبوده است، توانایی فرستادن اس ام اس با رایانه بود. ولی حالا به سادگی این کار را می توان انجام داد و بدون آن که نیاز باشد رایانه شما به اپراتور فعال یا سیم کارتی وصل باشد، به سادگی خواهید توانست برای دیگران اس ام اس ارسال نمایید.

اما به هر حال برای انجام این مورد با رایانه حتماً به اینترنت نیاز خواهید داشت و بدون اینترنت هرگز نمی‌توانید برای دیگران اس ام اس بفرستید. چنانچه شما هم در نظر دارید به فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه و اینترنت مشغول شوید، در ادامه این متن با ما همراه ما باشید تا با روش‌های مختلف فرستادن اس ام اس با رایانه آشنا شوید.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس

نخستین و برترین روش جهت فرستادن اس ام اس به کاربران گوناگون، بهره بردن از پنلارسالاساماس است! با بهره بردن از این مورد خواهید توانست در اسرع وقت متن اس ام اس خود را برای هزاران نفر در هر کجای کشور بفرستید. اما باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که معمولاً پنل اس ام اس برای آن دسته از کاربرانی که درون کشور هستند استفاده خواهد شد و جهت فرستادن اس ام اس به کاربران خارج از کشور، احتمال این که با مشکل روبرو شوید زیاد است. پنل‌های اس ام اس در بسته‌هایگوناگونی عرضه می‌شوند که با پرداخت کردن هزینه آن ها،‌ خواهید توانست به شکل دائم از آن ها بهره ببرید. اما تعدادی از شرکت‌ها نیز به شکل سالیانه هزینه‌ای را برای بهتر شدن خدمات خود از کاربران دریافت خواهند کرد ولی این هزینه از هزینه‌ای که برای نخستین بار پرداخت می‌کنید بسیار کمتر است. بهره بردن از پنل فرستادن اس ام اس امکانات متعددی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ به عنوان مثال چنانچه مخاطبان شما فراوان هستند، یک لیست می‌توانید حاضر و در دفترچه تلفن سامانه خود ذخیره کنید. بعد از آن، فقط کافی می باشد لیست مورد نظر را انتخاب و جهت ارسال پیامک به آن ها آماده شوید.

چنانچه شما صاحب کسب‌وکاری هستید، بهره بردن از سامانه اس ام اسی برای شما بسیار ضروری است. همینطور شماره‌ای که از آن اس ام اس می فرستید برای بهتر شدن رابطه شما با مشتریان تاثیر فراوانی خواهد داشت. به همین علت ما پیشنهاد می کنیم سامانهپیامکیرندی را بخرید تا بتوانید به شکلی ساده تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و هیچ مشکلی در این زمینه نداشته باشید. می توانید خودتان را در نقش مشتری بگذارید! چنانچه اس ام اس دریافت شده از سوی یک کسب‌وکار با یک شماره غیر رند فرستاده شود از حس بهتری نسبت به آن برخوردار هستید یا هنگامی که این شماره یک خط شش رقمی و بسیار رند باشد؟ حتما گزینه دوم را انتخاب می کنید! در نتیجه سامانه پیامکی رند برای کسب و کار شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

استفاده از نرم افزار mighty text

از دیگر روش های فرستادن اس ام اس به وسیله رایانه، می توان به استفاده از نرم افزار mighty text اشاره کرد. نرم افزار mighty text در این زمینه به شما کمک فراوانی خواهد کرد تا موفق شوید برای آشانایان خود اس ام اس ارسال نمایید. فرستادن اس ام اس به وسیله این نرم افزار به شکل کاملاً ناشناس خواهد بود و محتوای خود را می‌توانید به شکل ناشناس برای آشنایان یا کسی که قرار است اس ام اس شما را دریافت نماید، بفرستد. بهره بردن از این نرم افزار تا وقتی که به بیش از 250 اس ام اس در ماه نیازمند نباشید، رایگان می باشد ولی چنانچه میزان آن زیادتر شود، هزینه آن را باید به شکل ارزی پرداخت نمایید. باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که شما شرایط گزینش خطاختصاصی در این نرم افزار را دارا نمی باشید! این اپلیکیشن برای ویندوز و سیستم‌عامل های اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

استفاده از نرم افزار Air Droid

یکی دیگر از نرم افزارهای کاملا ضروری برای ویندوز که با بهره بردن از آن خواهید توانست اس ام اس ها و فایل‌ها را بین ویندوز و گوشی جا به جا نمایید، نرم افزار AirDroid  می باشد. با بهره بردن از این نرم افزار به سادگی خواهید توانست در شرایطی که به سیم‌کارت هم دسترسی ندارید، برای آشنایان خود اس ام اس ارسال نمایید. این اپلیکیشن از همه نظر کامل می باشد و کاربران در هنگام کار کردن با آن هیچ مشکلی نخواهند داشت.

استفاده از نرم افزار my sms

یکی دیگر از نرم افزارهایی که دراین زمینه کاربرد بسیار خوبی دارد و با استفاده از آن می توانید به همه مخاطبین خود اس ام اس بفرستید، My SMS  می باشد! با این نرم افزار شما جدا از اس ام اس متنی پیامک صوتی نیز می‌توانید برای مخاطبین خود ارسال نمایید. جهت استفاده از این نرم افزار فقط نیاز است که اپلیکیشن را برای رایانه یا گوشی همراه خود دانلود کنید و از همه امکانات خوب آن بهره ببرید.این نرم افزار در نوع خود جز بهترین نرم افزارها می باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 30 شهريور 1400
wavenews

http://wavenews.ir/

http://newsstars.ir/

http://newssat.ir/

http://newsaftab.ir/

http://newsabe.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 29 شهريور 1400
پایه چراغ پارکی

 

پایه چراغ پارکی

 

این محصول به عنوان مکمل روشنایی در نورپردازی و زیباسازی محیط شهری نقش بسیار مهمی دارد و در نقاط کور روشنایی و محدودیت های استفاده از پایه های خیابانی و برج های نوری بسیار با اهمیت می باشد. در واقع در نور پردازی محیط های باز و محوطه ای که از برج های نوری استفاده می شود یک شعاع نور بزرگ و دایره ای ایجاد می شود و به دلیل این که کانون نوری آن در ارتفاع بالا قرار می گیرد موانعی مثل درخت ها سایه ایجاد می کنند و عملا در مکان هایی نظیر پارک ها و بوستان ها نمی توانند به تنهایی تامین کننده روشنایی محیط باشند. از این رو استفاده از پایه چراغ پارکی امری ضروری است. از مهمترین مولفه های این محصولات نقش بسزایی است که در زیباسازی شهری دارند لذا در ساخت این محصولات توجه به زیبایی ظاهری بسیار با اهمیت است.

 

مشخصات:

ارتفاع: از 5/2 الی 6 متر

جنس: آهنی و آلومینیومی

پوشش: رنگ الکترواستاتیک

 

کاربرد:

پارک ها

باغ ها

میادین شهری

 

 

 

استاندارد روشنایی در پارک ها و فضای سبز:

  • اهداف:

1.ایجاد حالت دکوراتیو برای جذب گردشگر

2.ایجاد فضای دوستانه جهت تجمع و ملاقات دوستان

3.ایجاد حرکت امن عابران پیاده

4.امکان بازی برای بچه ها

5.افزایش امنیت عمومی ( کاهش احتمال ارتکاب جرائم با روشن کردن نقاط تاریک)

 

  • اصول مهم طراحی روشنایی پارک ها و فضای سبز:

1.به روشنایی معابر کنار پارک ها توجه شود

2.از ایجاد مزاحمت نوری برای همسایگان پارک ها پرهیز

3.به تعمیر و نگهداری توجه خاص شود

4.چراغ ها و پایه ها با مبلمان پارکی هماهنگ باشد

5.به ظاهر و شکل از نظر زیبایی اهمیت ویژه داده شود

6.مصرف انرژی الکتریکی بهینه باشد

7.به منظور برقراری امنیت امکان شناسایی مقاصد افراد از روی چهره آنان از فاصله حداقل 4 متری وجود داشته باشد

8.موانع، پله ها و سراشیبی ها قابل رویت باشد

9.علائم راهنما، تابلوها و جهت ها قابل شناسایی باشد

 

  • مقادیر پیشنهادی در استاندارد CIE136 برای روشنایی پارک ها:

 

  • معابر عابرین پیاده:

متوسط شدت روشنایی افقی: 5 لوکس

حداقل شدت روشنایی افقی: 2 لوکس

شدت روشنایی نیمه استوانه ای: 2 لوکس

 

  • راه پله ها و شیب ها:

متوسط شدت روشنایی عمودی ارتفاع پله: کمتر از 20 لوکس

متوسط شدت روشنایی افقی کف پله و شیب ها: بیش از 40 لوکس

  • دوچرخه رو:

متوسط شدت روشنایی افقی: 3 لوکسA

یکنواختی شدت روشنایی افقی: 3/0 لوکس

برج نوری متحرک

در برج های نوری متحرک هد برج با استفاده از سیم بکسل قابلیت حرکت در امتداد محور پایه ها را دارا می باشد که این مزیت تعمیر و نگهداری این دسته از برج های نوری را آسان می سازد به همین خاطر این مدل از برج نوری بیشتر از سایر مدل ها مورد توجه کارفرمایان قرار می گیرد.برج نوری متحرک بسته به سیستم جابجایی هد به دو دسته کلی تقسیم می شود:

 

  • دستی: این مدل بیشتر برای برج های نوری با ارتفاع کمتر و تعداد پرژکتورهای کم استفاده می شود. در این نوع برج نوری هد به صورت دستی به وسیله وینچ و یا هندل که در پایین برج و داخل دریچه دسترسی تعبیه شده است جابجا می شود.

 

  • برقی:این مدل بیشتر برای برج های نوری با ارتفاع زیاد و تعداد پرژکتورهای زیاد استفاده می شود. در این نوع برج نوری هد به وسیله یک الکتروموتور و گیربکس جابجا می شود. اتصال بین هد و گیربکس بوسیله یک سیم بکسل ضخیم برقرار میشود و بوسیله کلیدی که روی تابلو برق و داخل دریچه دسترسی تعبیه شده جابجایی هد صورت می گیرد.

 

در برج های نوری متحرک یکی از مهمترین نکات استفاده از سیستم پاراشوت برای جلوگیری از سقوط برح نوری در صورت پاره شدن سیم بکسل نگهدارنده سبد پروژکتور است که شرکت سما تابان تمامی برج های نوری متحرک خود را به این سیستم مجهز میگرداند.

 

مشخصات فنی و نقشه برج نوری متحرک:

مشخصات برج نوری 9متری.pdf

مشخصات برج 12 متری.pdfمشخصات برج نوری 15 متری.pdfمشخصات برح نوری 18 متری.pdfمشخصات برج نوری 24 متری.pdfمشخصات برج نوری 30 متری.pdf

 

 

 

 

مشخصات:

ارتفاع:6 الی 50 متر

جنس:فولاد ST-37

پوشش: گالوانیزه گرم یا رنگ اپوکسی

اتصال: اورلبی (هم پوشانی)

دارای دریچه:دسترسی

ارتفاع:6 الی 50 متر

کاربردها:

میادین شهری

پارک ها و فضای سبز

مجتمع های بزرگ صنعتی و تفریحی

بنادر و فرودگاه ها

اماکن زیارتی و سیاحتی




برج نوری ثابت

 

 

در این برج نوری بر خلاف برج نوری متحرک هد برج قابلیت جابجایی ندارد این نوع برج نوری نیز دارای دو مدل میباشد:

 

  • برج نوری نردبان دار: در این مدل از یک نردبان مخصوص همراه با حافظ جان برای دسترسی به پرژکتورها استفاده می شود.

 

  • برج نوری بدون نردبان: در این مدل جهت دسترسی به پرژکتورها می بایست از بالابر استفاده نمود.

 

کاربرد:

میادین شهری

پارک ها و فضای سبز

مجتمع های بزرگ صنعتی و تفریحی

بنادر و فرودگاه ها

اماکن زیارتی و سیاحتی

مشخصات:

ارتفاع:از 6 الی 50 متر

جنس: فولادST-37

پوشش: گالوانیزه گرم یا رنگ اپوکسی

اتصال: اورلبی و فلنجی

دارای دریچه دسترسی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 29 شهريور 1400
مشاوره: تعریف و انواع

 


بیایید به 500 سال قبل نگاه کنیم ، زمانی که شما بلند می شدید و به مزارع شلغم می رفتید. والدین شما شلغم را پرورش می دهند و والدین والدین شما شلغم را پرورش می دهند. شما با دختر یا پسری از روستا ازدواج می کنید و آنها در حالی که شلغم را پرورش می دهید با شما زندگی می کنند. شما تا زمانی که بچه هایتان شلغم را پرورش می دهند شلغم پرورش می دهید و در 30 سالگی می میرید. زمان ساده تری بود و بسیار متفاوت از زمان حال است.

 

در دنیای امروز ، شما یک گزینه را پیش روی خود ندارید ، و خانه خود را ترک کرده و روزی در طول زندگی با هزاران نفر تماس خواهید گرفت. اما واقعیت این است که گاهی دنیای پیچیده و متصل به هم بسیار گیج کننده و قریب به اتفاق است. گاهی اوقات به کمک نیاز است.

 

مشاوره گپچه  به عنوان نوعی روانشناسی و درمان تعریف شده است که بر روی مسائل معمولی و عادی رشد متمرکز است و در مورد تجربیات انسانی صدق می کند. بسیاری تصور می کنند که روانشناسی ، درمان و مشاوره همه یکسان هستند و همه آنها با افراد دیوانه ارتباط دارند. این یکی از مفروضاتی است که امیدوارم آن را به چالش بکشم.

 

مشاوره بر مسائل عادی متمرکز است که با توسعه همراه است - موضوعاتی که در آن یک دست یا پای ساده می تواند مشکل را قبل از ایجاد مشکل حل کند. این شامل موارد زیر است اما محدود نمی شود:

 

مشاوره شغلی

مشاوره خانواده

مشاوره فردی

مشاوره سازمانی

مشاوره غم انگیز

 

هدف مشاوره

هدف مشاوره ارائه کمک به کسانی است که به آن نیاز دارند. این ضرب المثل را که "یک اونس پیشگیری مساوی یک پوند درمان است" پذیرفته است. مشاوره به دنبال کمک به افراد قبل از افزایش مشکل به سطح آسیب شناسی است.

 

مشاوره بسته به ماهیت مشکلی که به آن توجه دارد به روش های مختلفی انجام می شود. مشاوره فردی مشاوره ای است که بر نگرانی های فوری یا آینده فرد متمرکز است. مشاوره فردی ممکن است شامل مشاوره و برنامه ریزی شغلی ، غم و اندوه پس از مرگ یکی از عزیزان یا برخورد با مشکلات در شغل قبل از بزرگ شدن آنها باشد. مشاوره فردی یک بحث فردی بین مشاور و مراجعه کننده است که به دنبال درمان است. این دو یک اتحاد ، رابطه یا پیوند ایجاد می کنند که اعتماد و رشد شخصی را امکان پذیر می کند.

 

مشاوره گروهی ، مشاوره با افراد متعددی است که با نگرانی مشابهی روبرو هستند. نقطه قوت در مشاوره گروهی این است که اگر 3 ، 5 یا 10 نفر را با هم داشته باشید که همه با یک مساله یا مسائل مشابه روبرو هستند ، می توانند با هم کار کنند. به عنوان مثال ، مشاوره گروهی برای کسانی که در زمان طلاق هستند رایج است. افراد گروه به عنوان منبع بینش و پشتیبانی عمل می کنند در حالی که این ایده را تقویت می کنند که هر فرد تنها این مشکلات را تجربه نمی کند.

 

مشاوره خانواده مشاوره ای است که بر پویایی خانواده ، نگرانی های فوری و آینده نزدیک متمرکز است. مشاوره خانواده ، که اعضای یک خانواده را به صورت گروهی گرد هم می آورد ، شبیه مشاوره گروهی است. موضوعی که بر یک خانواده تأثیر می گذارد ، مانند بیماری ، مرگ یا افرادی که به راحتی با هم کنار نمی آیند ، همه ممکن است مستلزم مشاوره خانواده باشد.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 28 شهريور 1400
پهپاد چيست ؟

پهپاد چيست  يكي از سئوالات پر تكراري است كه امروزه بسياري از كاربران در دنياي اينترنت آن را جست و جو مي كنند.درواقع مي توان گفت كه پهپاد يك ربات پرنده هدايت پذير از راه دور است كه به آن هواپيماي بدون سرنشين نيز مي گويند . پهباد ها نوعي هواگرد هدايت پذير از راه دور بي خلبان هستند. لبته به محض شنيدن اين كلمه به ياد پهپاد هاي بدون سرنشين جنگي مي افتيم . درست است از پهپاد ها براي مصارف متعددي استفاده مي شود كه يكي از آن ها براي حملات جنگي و موشكي است . تا به امروز بيشترين هزينه و سرمايه گذاري بر روي پهباد ها توسط  وزارت دفاع ايالات متحده آمريكا انجام شده است . بين سال هاي 1990 تا 1995 حدود سه ميليارد دلار هزينه براي طراحي و ساخت و تجهيز پهپاد ها هزينه شده است .

كاربرد پهپادها 

امروزه با افزايش تقاضا و ساخت انواع پهپاد ، طبيعتا طيف كاربرد آنها نيز بسيار گسترده شده است ، پهپادها در كاربردهاي نظامي ، صنعتي ، هنري ، كشاورزي و تفريحي مورد استفاده قرار مي گيرند به طور مثال در بخش نظامي از اين نوع پرنده هاي بدون سرنشين براي عمليات شناسايي ، ردگيري موشكها ، عمليات امداد و نجات ، انهدام پايگاه هاي دشمن ، حمل سلاح و  استفاده مي شود كه در بخش نظامي با دستور العملها و كدينگ خاص اين مورد قابل ساخت و بهره برداري است. در بخشهاي صنعتي كاربرد بسيار گسترده اي دارند به طور مثال پهپادهاي آتش نشان ، پهپادهاي حمل بار و يا پهپادهايي كه براي عكس برداري و نقشه برداري صنعتي از آنها استفاده مي گردد

C:UsersmahdiDesktopPhoenix-60-VTOL-UAV.jpg

 در بخشهاي هنري نيز كاربرد پهپادها به عنوان هلي شات بسيار گسترده مي باشد ، امروزه انواع هلي شات از مبتدي تا حرفه اي توسط كمپانيهاي مختلف ساخته و ارائه مي شوند ، در واقع تصوير برداري هوايي يكي از مهمترين شاخه هاي هنري مي باشد كه علاقه مندان و طرفداران خاص خود را دارند. همچنين يكي از كاربرد هاي پهپاد ها در بخش هاي كشاورزي و ساير حوزه هاي مربوط به آن است كه از نوعي پهپاد سمپاش براي اين مورد استفاده مي كنند. پهپاد سمپاش يكي از ربات هاي پرنده است كه با تكنولوژي پيشرفته و دانشي بروز توسط شركت فرابرد طراحي و توليد شده است. پهپاد يك ربات پرنده شش موتوره با قابليت حمل انواع سامانه هاي صنعت كشاورزي مي باشد.

طراحي پهپاد ها

بدنه يك پهپاد بايد به‌ طوري طراحي شود كه بتواند سامانه‌هاي ارتباطي ، جنگ‌افزارها ، اشخاص ، بارها و كليه لوازم مرتبط با مأموريت محوله‌اش را در خود جاي دهد و ويژگي سازگاري با شرايط جوي منطقه مأموريت را نيز دارا باشد . بهترين عوامل براي طراحي يك بدنه پهپاد سرعت ، مدت پرواز و اطمينان‌ پذيري آن است . البته با پيشرفت علم و تكنولوژي امروزه پهپاد هاي بدون سرنشين بسيار متعددي طراحي و توليد شده اند كه اپراتور مي تواند از راه دور و به كمك هدايت پذير آن را كنترل كند . تكنولوژي و دانش طراحي پهپاد ها به قدري پيشرفته است كه امروز از آن در طراحي و توليد انواع ربات هاي پرنده، قطعات پهپاد و ساير دستگاه هاي پيچيده استفاده مي كنند. قطعات پهپاد اجزايي در پهپاد هستند كه براي توليد آن ها مي بايست از دانشي بروز و پيچيده استفاده شود.

C:UsersmahdiDesktopdee864c5-6771-4619-a880-dd2b57e9eaf4.jpg

 

انوع پهپاد :

پهپاد ها هم اكنون به طور گسترده در زمينه هاي مخابرات ، ناوبري جهاني ، تحقيقات هواشناسي ، جغرافيايي و جاسوسي به كارگرفته شده اند. همچنين از مصارف غير نظاميشان مي توان به ماموريت هاي حمل و نقلي اشاره كرد ، براي مثال شركت هاي معروف نظير آمازون ، گوگل ، اي بي اقدام به طراحي و آزمايش پهپادهاي ترابري نموده اند ، از ويژگي هاي بارز اين طرح مي توان به بالا رفتن سرعت تحوبل سفارش ها به مشتريان اشاره كرد. پهپاد ها را مي توان بر اساس ابعاد و توانايي حمل ، ساختار و كاربردشان به ۳ دسته تقسيم بندي كرد :

از نظر ابعاد و قابليت حمل :

  1. پهپاد هايي بسيار كوچك كه در حد چند گرم وزن دارند

  2. پهپاد هاي مبتني بر ملخ يا به اصطلاح Multirotor كه عملكردي مشابه چرخبال ها دارند

  3. پهپاد هاي سنگين

از نظر ساختار شكلي :

  1. پهپاد هايي با بال ثابت يا به اصطلاح fix wing (كه عملكردي مشابه هواپيماهاي بال ثابت دارند)

  2. پهپادهاي بسيار كوچك حتي در حد چند گرم وزن دارند.

 

برد پهپاد 

برد پروازي كوادكوپترها با يكديگر متفاوت است. هركدام از شركت‌هاي سازنده اين وسايل با استفاده از سيستم راديوكنترل خاص خود، پهپادهايي با حداكثر برد ساخته‌اند. به‌طور عمده برد اين وسايل در محدوده چند صدمتر تا چند كيلومتر قرار مي‌گيرد.

سرعت و ارتفاع پهپاد

حداكثر سرعت پهپادها مقادير مختلفي دارد كه شركت‌هاي سازنده سعي مي‌كنند تا درحد امكان سرعت اين محصولات را بالا ببرند. كوادكوپترهاي موجود در بازار مي‌توانند با سرعتي در حدود 30 تا 100 كيلومتر در ساعت پرواز كنند سرعتهاي بالاتر مخصوص پهپادهاي Race يا مسابقه‌اي است.

راديو كنترل پهپاد

راديوكنترل (يا كنترل)، در واقع وسيله‌ايست كه شما به كمك آن پهپاد را هدايت مي‌كنيد. تمام فرامين مربوط به برخاستن و فرود، ضبط فيلم، عكسبرداري، مسيرحركت و … از طريق اين وسيله به پهپاد منتقل مي‌شود. راديو كنترل داراي فركانس‌هاي مختلفي نظير 2.4 و 5.8 گيگاهرتز است و بدنيست بدانيد كه معمولاً فركانس ارتباطي 2.4 GHz در راديوكنترل پهپادها مورد استفاده قرارمي‌گيرد كه درحقيقت همان فركانس به‌كاررفته در دستگاه‌هاي داراي Wifi است.

 

<rb:post_rate_block><rb:post_rate_pic_size:16>


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 26 شهريور 1400
newsss

http://khabarsignal.ir/

 

http://telegranews.ir/

 

http://follownews.ir/

 

http://akhbarroz.ir/

 

http://samandarnews.ir/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 شهريور 1400
ثبت شرکت و موسسه، اخذ کارت بازرگانی

ثبت شرکت و موسسه، اخذ کارت بازرگانی، اخذ مجوز های صنایع و بهداشت، طرح های صنعتی و توجیهی، پلمپ دفاتر، کد اقتصادی و ارزش افزوده، ثبت برند , ...

آگرین ثبت

 

ثبت شرکت

 

 

ثبت آگرین

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 24 شهريور 1400
مجله خدمات آنلاین استاده

 

چند وقتی میشه که استاده به صورت مستقیم خدماتی مثل تعمیر مبل و صندلی، خدمات دکوراسیون ساختمان مثل کاغذ و نقاشی ساختمان و... با کنترل و نظارت مستقیم خودش داره انجام میده. استاده ضمانت و مسئولیت  100٪ کل کار شما قبول می‌کنم. تضمین کیفیت، قیمت شفاف، ضمانت انجام کار در زمان اعلام شده و...

 

نقاشی ساختمان

از جمله نکات مهم در مورد نقاشی ساختمان، بحث ترکیب رنگ ها برای به دست آوردن رنگ دلخواه و مناسب در ساختمان است. یکی از مهم ترین نکاتی که هر نقاش ساختمانی بایستی بداند، بحث ترکیب رنگ های ساختمانی است. آشنایی با ترکیب رنگ ها سبب می گردد که نقاش بتواند کار خود را با بالاترین کیفیت و بهترین نحو انجام دهد.

اگرچه بحث انتخاب رنگ کاملا بر اساس سلیقه ی مشتری و یا همان کارفرما صورت می پذیرد، اما لازم به ذکر است که نقاش ساختمان بایستی با نحوه ترکیب رنگ ها آشنا باشد تا به مشتری گوش زد نماید که در نهایت کار رنگ مورد علاقه، به چه صورت خواهد بود تا در صورت تمایل مشتری آن را انتخاب نماید.

گفتنی است که ترکیب رنگ ها با یکدیگری طیف گسترده ای از رنگ ها را به وجود آورده و با توجه به اندازه ی هر رنگ می توان طیف های کاملا متنوعی از رنگ ها ایجاد نمود.

 

تعمیرات مبل و رویه کوبی

یکی از حرفه‌های وابسته به صنایع چوب، حرفه‌ی رویه‌کوبی مبل و صندلی می‌باشد. زیبایی یک مبل یا صندلی بستگی زیادی به رویه‌کوبی آن‌ها دارد؛ به خصوص در مبل‌های تمام‌پارچه یا تمام‌چرم. نحوه‌ی کشیدن رویه، مغزی‌دوزی، استفاده از وسایل تزیینی، نحوه‌ی همانگ کردن گل‌ها و یا خط‌های راه‌راه پارچه و بسیاری از این موارد باعث زیباتر شدن مبل می‌شود. نگارنده در مجموعه‌ی حاضر پس از تعریف انواع مبل‌ها، روش رویه‌کوبی انواع مبل، تعیین نوع پارچه‌ی مورد نیاز برای این کار و هم‌چنین دیگر ابزار لازم برای انجام رویه‌کوبی مبل را عرضه می‌کند. بر این اساس پاره‌ای از موضوعات کتاب به این شرح است: نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های تمام‌پارچه‌ی راحتی، نحوه‌ی رویه‌کوبی مبل‌های استیل، مغزی‌دوزی، لمسه‌دوزی و انواع مغزی و کاربرد آن.

مراحل رویه کوبی

به طور کلی به تمام فعالیت هایی که بر روی کلاف خام مبل انجام می شود تا به مرحله ی استفاده برسد و یک کلاف خام به مبل تبدیل شود رویه کوبی مبل می گویند. در اینجا رویه کوبی مبلمانی که چند سالی استفاده شده و نیاز به تعمیر دارد را توضیح خواهیم داد. در مرحله ی اول تمامی پارچه ها با حساسیت بالا و دقت به صورتی که به کلاف و چوب مبل صدمه ای وارد نشود شکافته می شوند در ادامه تسمه، گونی، فنر و تمامی منگنه ها از مبل جدا می شوند دقت بفرمایید اگر هر کدام از محتویات قدیم باقی بماند و رویه کوبی با وجود آنها صورت بگیرد به هیچ عنوان نتیجه ی قابل قبولی نخواهیم داشت. پس از جدا شدن تمامی محتویات از ابتدایی ترین مرحله که زیر کار کردن نام دارد رویه کوبی شروع می شود. عملیات رویه کوبی حتما باید توسط یک فرد متخصص انجام شود. با توجه به اینکه زیرکار کردن مبلمان استیل و راحتی با هم متفاوت است زیرکار مورد نظر هر کدام انجام می شود برای مثال برای رویه کوبی مبلمان راحتی بعد از اینکه تسمه کشی انجام شد و گونی ها قرار داده شدند اسفنج و فوم در قسمت هایی که باید گذاشته می شود برای مثال حتما برای تشک ها از فوم سرد و در قسمت هایی مثل دسته ها از اسفنج استفاده می شود و در پایان پارچه روی آن کوبیده می شود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 23 شهريور 1400
طراحی نمای ساختمان

گروه معماری راد دیزاین کار خود را در زمینه مهندسی معماری،طراحی داخلی و منظر از سال 1389  آغاز نموده است و در راستای فعالیت های حرفه ای معماری تاکنون طراح و مجری پروژه های موفق و برگزیده بوده است.

 گروه معماری راد دیزاین با بهره گیری از توان بالای هنری -علمی و تیم فنی طراحی-اجرا دانش آموخته به روشهای مدرن معماری جهان و نیز برخورداری از تمامی امکانات اجرایی و عمرانی توانسته فضایی متنوع و کارآمد در پروژه های تجاری، فرهنگی، تفریحی، مسکونی، اداری و… ارائه دهد..


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1400
اجاره سند و وثیقه برای ضمانت زندانی جهت آزادی در دادسرا و دادگاه

در این مطلب قصد داریم در خصوص اجاره سند و نحوه اجاره کردن آن صحبت کنیم. معمولا شنیده ایم که سند را می توان به عنوان ضامنی برای آزادی با قید و شرط زندانی یا شخص بازداشت شده استفاده می کنند. اما به تازگی از سند برای دریافت وام و تسهیلات بانکی نیز استفاده می شود. به همین خاطر بازار اجاره سند بسیار شده است. در این مقاله قصد داریم نکاتی در خصوص این مسئله بیان کنیم.

 

 

 

اجاره سند چیست؟

اجاره سند چیست؟ سند همان برگه مالکیت یک ملک است. که به صورت منقول و غیر منقول در دسترس است. برخی افراد سند خود را برای موارد مختلف اجاره می دهند. اینگونه هم خود صاحب سند سودی دریافت می کند و هم شخصی که سند را اجاره گرفته و باید طبق توافق مبلغی را به صاحب سند پرداخت کند. اینکه امر اجاره سند می تواند برای چه مواردی استفاده شود، بستگی به شرایط دارد به عنوان مثال ممکن است برای عناوین زیر کاربرد داشته باشد.      برای تضمین زندانی تا به صورت موقت آزاد شود:

  1. جهت اخذ مرخصی کوتاه مدت برای زندانی
  2. سند اجاره ای برای تسهیلات بانکی مانند وام
  3. سند برای گرو گذاشتن در گمرک
  4. و ارائه سند برای افراد ممنوع الخروج و…

در تمامی موارد مذکور اگر شخص خود دارای سند نباشد، ناچار است که پیگیر اجاره سند باشد. تا بتواند مسئله خود را حل کند.

قوانین اجاره سند چیست؟

وقتی که شخصی ناچار باشد وثیقه ای برای ضمانت ارائه دهد و میزان آن وثیقه تعیین شده باشد. اما شخص به آن میزان وثیقه دسترسی نداشته باشد و همچنین موفق به دریافت آن از اطرافیانش نشود، مجبور است رو به اجاره سند بیاورد. اما انجام این امر مستلزم رعایت برخی شروط است. که در صورتی که از آنها آگاه نباشید، ممکن هزینه های اضافه ای بابت این مسئله از شما بگیرند.  برای اجاره وثیقه باید به مراکز معبتر که در سراسر کشور دارای دفاتر عامل می باشند مراجعه کرده و به روش های استاندارد صورت گیرد. علاوه بر این مراکز مذکور باید دارای هزینه های تعریف شده بر اساس قانون و عرف جامعه باشند.

هزینه اجاره سند

تخمین هزینه اجاره سند به عواملی مانند نوع و ارزش سند و نیز مدت زمان مورد نظر برای اجاره بستگی دارد. معمولا مراجع و یا افرادی که سند مورد نیاز را تهیه می کنند، درصدی بین 10 تا 12 را برای خود و درصدی بین 4 الی 8 را برای صاحب سند در نظر می گیرند. البته این درصدها با توجه به مدت اجاره و نیز مبلغ وام در موارد تسهیلات بانکی ممکن است متغیر باشد. با ذکر مثالی این هزینه را شرح می دهیم:  فرض کنید شما می خواهید وامی به ارزش یک صد میلیون تومان دریافت کنید. و برای ضمانت تصمیم به اجاره کردن سند می گیرید. برای این کار باید مبلغ ده میلیون تومان را برای مرجع یا شخص واسطه در نظر بگیرید و حدود 5 میلیون هم برای صاحب سند جدا کنید. البته این مبالغ در صورتی است که شما قصد اجاره دو ساله را داشته باشید. هر چه تعداد سالها بیشتر شود، متقابلا این مبالغ نیز افزایش می یابند. به همین خاطر است که معمولا افرادی که قصد دریافت وام بیش از صد میلیون تومان را دارند، اقدام به اجاره سند می کنند. معرفی شرایط اجاره کردن سند ملکی  نکته مهم و قابل توجه که شرط اصلی در این زمینه می باشد، این است که نباید برای اجاره وثیقه به هر شخص یا مرکزی مراجعه کنید. و باید مراکز و اشخاص معتبر را شناسایی کرده و به آنها رجوع کنید. در غیر اینصورت ممکن است در دام افرادی بیافتید که به واسطه وعده های دروغین موجب فریب شما شده و کلاهبرداری کنند. اینگونه نه تنها مسئله مذکور حل نمی شود بلکه دردی به دردها اضافه می شود.  از دیگر شرایط اجاره سند می توان به همخوانی مبلغ وام یا ودیعه مورد نظر با سند می باشد. که البته در برخی موارد ارزش سند باید بیشتر از میزان وام باشد.

 

 

 

عدالت آفرینان مرکز اجاره سند ملکی برای آزادی زندانیان و ارائه به دادگاه ها و دادسراها می باشد. در ادامه برای توضیح نحوه چگونگی ارائه خدمات با ما همراه باشید. از آنجاییکه تعداد افراد زیادی به دلیل مشکلات مالی، خانوادگی و غیره به دادگاه احضار می شوند شرایط اجاره سند برای آزادی موقت آنها تا موعد دادگاه یکی از معضلات این دسته افراد می باشد. یکی از خدمات عدالت آفرینان اجاره سند برای زندانی می باشد که در سریع ترین زمان ممکن و با قیمت ارزان آن را برای شما تهیه می کند. از این رو عدالت آفرینان یک مرکز اجاره سند برای آزادی زندانی محسوب می شود. اما برای اطمینان از این کار و جلوگیری از کلاهبرداری از شما باید نکاتی را در این مورد بدانید.

اجاره کردن سند برای وام چگونه است؟

برخی مراجع تحت عنوان کارگشایی با نام های مختلف به صورت قانونی اقدام به واسط گری برای اجاره سند می کنند. برای اجاره از این مراجع، باید با در دست داشتن مدارک لازم مراجعه کنید و سپس با توجه به مبلغ وام سند مورد نظر را در خواست دهد. سپس در صورت عدم وجود سند مورد نیاز، کارگشایی مربوطه باید در کمترین زمان ممکن سند را تهیه کرده و سپس با توافقات لازم سند را اجاره کنید. و مبالغ مورد نظر برای کارگشایی و صاحب سند را پرداخت می کنند. در نهایت می توان با ارائه سند مربوطه به بانک اقدام به دریافت وام کنید. اما این فرایند تنها برای وام های بیش از صد میلیون تومان امکان پذیر می باشد.

اجاره سند برای زندانی

فرایند اجاره سند ضمانت زندانی :  این مراحل برای هر کارگشایی ممکن است شرایط خاصی داشته باشد اما برخی از مراحل در تمامی آنها یکسان است. از جمله این مراحل می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • مراجعه حضوری به دفتر کارگشایی و نوشتن قرارداد مرتبط
  • تحویل دادن سند کامل
  • ارائه نامه نیابت

و ادامه مراحل بستگی به نوع کار مورد نظر می باشد یعنی اجاره سند برای زندانی یا اخذ وام هر کدام مراحل مختص به خود را دارند که با مراجعه به مراجع کارگشایی می توانید مشاوره های لازم را دریافت کنید.

سند برای آزادی زندانی

در صورتی که فردی به هر دلیلی احضار به دادگاه را دریافت می کند، از همان ابتدا و پیش از موعد بررسی نهایی پرونده متهم نامیده می گردد. در این بازه زمانی در صورتی که شرایط پرونده فراهم باشد، قادر است با ارائه وثیقه به صورت موقت آزاد شود. اما دقت داشته باشید که میزان وثیقه به رای قاضی و نوع پرونده بستگی دارد. و پس از اعلام نظر قاضی شخص می تواند با ارائه ضمانت مقرر با رعایتی شروطی آزاد گردد.

اما در صورتی که ضمانت یا وثیقه مقرر را نداشته باشد و پرونده به شکلی باشد که امکان استفاده از ضمانت یا وثیقه را دارا باشد، فرد می تواند اقدام به اجاره کند. در واقع می توان گفت یکی از کاربردهای سند اجاره ای، ضمانت زندانی یا متهم است. که با تحویل آن می توان متهم را با رعایت شروط آزاد کرد. در برخی موارد نیز می توان از سند برای دریافت بازه زمانی خاصی مرخصی استفاده کرد.

 

 

 

کارگشایی های مختلف اعم از حقوقی و حقیقی با تامین و ارائه سند های اجاره ای، این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند تا برای مواردی مانند اخذ مرخصی زندانی، آزادی متهم، دریافت وام و تسهیلات بانکی و… از خدمات دریافت سند اجاره ای بهره مند شوند. همچنین کارشناسان آنها تمامی سندها و مدارک مورد نیاز برای بررسی و بازبینی ادارات مربوطه به صورت مرتب گردآوری می کنند. تا در زمان مشخص همه را تحویل داده و مسئله ای پیش نیاید.

افراد می توانند برای دریافت خدماتی مانند اجاره سند از تمامی نقاط کشور به واسطه پل های ارتباطی، با کارگشایی ها ارتباط گرفته و در خصوص مسئله خود مشاوره دریافت کنند و در نهایت با مراجعه حضوری به مرکز مربوطه و ارائه اسناد لازم، سند را دریافت کنند.

ارزش سند در دادگاه برای وثیقه

اگر شما هم بدنبال وثیقه برای آزادی زندانی هستید این مطلب برای شماست. اجاره وثیقه برای دادگاه بمنظور آزادی زندانی یکی از راهکارهایی است که اکثر مشکل داران در این زمینه به دنبالش می گردند. برخی از زندانیان برای آزادی موقت خود از زندان به اجاره وثیقه نیاز دارند. یک زندانی با وثیقه ای که ارزش آن را قاضی پرونده تعیین می کند می تواند طی موعد مقرری آزاد گردد. البته قرار وثیقه در صورتی صادر می گردد، که متهم نتواند ضمانت و کفیلی برای خود معرفی کند.

سند به عنوان یکی از اصلی ترین دارایی اشخاص در زمان کنونی محسوب می گردد. سند خود به دو نوع دسته تقسیم می گردد که آن دو دسته عبارت اند از سند عادی و سند رسمی.  بر حسب قانون مدنی ایران، ادله ی اثبات دعوا به این موارد تقسیم می گردد : اقرار، سند، شهادت، امارات و قسم. از میان ادله اثبات دعوا ذکر شده، قصد داریم سند را و قوانین مختص به آن را برای شما جهت اجاره وثیقه شرح دهیم. در این مطلب سعی شده مطالب مختص سند به طور کامل برای شما برسی و شرح داده شود.

وثیقه چیست؟

از نظر لغوی وثیقه به معنای استوار می باشد و میتوان به آن اعتماد کرد. قرار وثیقه قراری می باشد که زیر مجموعه قرارهای تامین کیفری است و  فرد متهم مطابق آن تعهد می نماید که چنانچه به مرجع قضایی احضار گردید در موقع مقرر در دادگاه یا دادسرا حاضر گردد و برای ضمانت زندانی حضور خود می بایست مبلغی که از قبل مشخص شده را به مرجع مورد نظر بسپارد که چنانچه شخص متهم در مرجع مورد نظر حاضر نگردید وثیقه ملکی مورد نظر ضبط گردد.

قرار وثیقه یا قرار تامین کیفری

قرار وثیقه یا قرار تامین کیفری برای آزادی زندانی فراهم می گردد تا متهم بتواند تا زمان دادگاه خود آزاد باشد. در هنگام موعد جلسه دادگاه باید حضور داشته باشد و از اتهامات خود دفاع کند. اگر قاضی وی را محکوم کند دوباره به زندان باز می گردد. اصولا برای آزادسازی مشروط وجه نقدی را که قاضی پرونده مقدر کرده به حساب دادگاه واریز می نمایند. اگر متهم برای روز دادگاه خویش به دلایل غیر موجه حاضر نشود، وثیقه گذار ظرف 20 روز باید وی را تحویل دهد. در غیر اینصورت وثیقه ضبط خواهد شد. در ادامه به نکاتی در خصوص یک سند رسمی برای وثیقه اشاره می کنیم.

سند رسمی دارای چه خصوصاتی جهت اجاره وثیقه می باشد؟

سند رسمی در ماده ی 1287 قانون مدنی بدین گونه تعریف شده است. هر زمان سند در اداره ی ثبت اسناد و املاک یا دفاتر اسناد رسمی کشور یا نزد مامورین رسمی در حدود صلاحیت و وظایف آنها تنظیم گردد، این سند از لحاظ قانونی رسمی به حساب می آید.  به همین علت برای آن که سندی رسمی محسوب گردد، سه شرط می بایست جهت اجاره وثیقه حتما وجود داشته باشد :  یک : سند مورد نظر نزد مامورین رسمی تعیین شده مورد تنظیم واقع شده باشد؛ در خصوص توضیح این مامورین رسمی که چه افرای می باشند می بایست ذکر نمود که مامورین دولتی و مامورین بخش خصوصی می باشند که از جانب دولت جهت تنظیم اسناد مورد نظر تعیین شده باشند.  دو : مامور رسمی جهت تنظیم سند می بایست صلاحیت تعیین شده را دارا باشد. به طور مثال اداره ی راهنمایی و رانندگی تنها در صادر نمودن گواهینامه صلاحیت مورد نظر را دارد و این امکان را ندارد که به طور مثال اقدام به صادر نمودن کارت ملی افراد اقدام کند.  سه : در تنظیم و نگارش سند مقررات و تشریفات قانونی تعیین شده می بایست الزما به طور کامل رعایت گردد.

تفاوت سند رسمی با سند عادی در چه چیزی می باشد؟

تنظیم نمودن سند رسمی از جانب مامورینی که دارای صلاحیت می باشند و در فرم مشخصی انجام می پذیرد. اما در صورتی که در تنظیم نمودن سند عادی نه فرم مشخصی دارد و این مورد که هر شخصی این امکان را دارد که سند عادی تنظیم نموده و احتیاج به مراجعه به شخص یا سازمان بخصوصی نمی باشد.  در تنظیم نمودن سند رسمی رعایت تشریفات بخصوص از جانب مامور تنطیم کننده ی سند الزامی می باشد. چنانچه تنظیم سند عادی اغلب تشریفات بخصوص ندارد. مگر در صورتی که سند عادی تشریفاتی قرار داشته باشد.  قدرت اثباتی سند رسمی با سند عادی تفاوت بسیار دارد. روال معمول اعتبار سند رسمی احتیاج به اثبات نمودن ندارد. در صورتی که اسناد عادی از جنبه اعتبار متزلزل می باشند و این امکان وجود دارد که به اصالت این نوع از اسناد هم تعرض وارد گردد.  موارد مندرج در اسناد رسمی می تواند علاوه بر طرفین آن سند نسبت به اشخاص دیگری هم معتبر و قابل استناد نمودن باشد. در صورتی که در اسناد عادی همچنین چیزی وجود ندارد.  نسبت به یک سند رسمی فقط این امکان وجود دارد که برای آن ادعای جعل را مطرح کرد. در صورتی که در مورداسناد عادی علاوه بر ادعای جعل نمودن به آن، ادعای انکار و تردید نیز می توان به اینگونه از اسناد مطرح نمود. منظور از انکار این مورد می باشد که علیه فردی سند عادی ابراز گرددد، و او خط، مهر یا امضای قرار گرفته در سند که به او نسبت داده شده را، انکار کند. تردید هم به این معنا می باشد که سند عادی بر علیه شخصی تلقی گردد. اما خط، مهر یا امضای قرار گرفته در سند به او نسبت داده نگردد. بدین ترتیب شخصی که سند علیه او مطرح شده است این امکان را دارد که نسبت به اعتبار سند مورد نظر ادعای تردید را مطرح نماید.  اسناد عادی از دو جنبه اعتبار اسناد رسمی را دارند :  شخصی که سند علیه او می باشد، این سند را مورد قبول واقع نماید.  چنانچه در دادگاه اثبات گردد که شخصی که سند را مورد تکذیب و تردید تلقی کرده است، آن سند را امضا نموده و یا مهر زده باشد.  چطور بدون مراجعه نمودن به دادگاه، موارد مندرج در اسناد رسمی را اجرا نماییم؟  چنانچه سند، هم از رسمی و عادی لازم الاجرا بوده باشد، این امکان وجود دارد جهت اجرای نمودن موارد مندرج در آن از اداره اجرای اسناد رسمی اقدام مورد نیاز را انجام نمود.  بدین صورت که حتما نیازی نمی باشد که به دادگاه جهت دریافت حکم مراجعه نمود.  این مورد هم می بایست ذکر نمود که مطابق رای وحدت رویه شماره دوازده هیات عمومی دیوان عالی کشور ایران، برای اجاره وثیقه چنانچه سند لاز الاجرا بوده باشد، هیچگونه مانعی وجود نخواهد داشت که از اول به دادگاه رجوع نمود.برای  در مورد اجرای مفاد اسناد رسمی شما هم این امکان را دارید که از طریق دادگاه و همچنین از طریق اداره اجرای ثبت مورد نظر اقدامات مورد نیاز را انجام دهید.  به عنوان مثال می توان به چک اشاره نمود. که هم امکان وجود دارد که چک را از طریق دادگاه مورد مطالبه قرار گیرد و هم اجرا نمودن آن را از اجرای ثبت اقدامات لازم را انجام داد.  چنانچه سند اعم از رسمی و عادی غیر لازم الاجرا بوده باشد، الزاما می بایست به دادگاه مراجعه نمود. بدین خاطر که اجرا نمودن موارد مندرج همچنین سندی به حکمو دستور دادگاه نیاز خواهد داشت.

 

 

 

ارائه دهنده وثیقه ملکی

وثیقه ی ملکی به عنوان آسان‌ترین روش جهت ارائه وثیقه برای آزادی متهم است. از این رو دادگاه ها برای انتخاب نوع تامین کیفر بیشتر به سراغ تامین وثیقه میروند

آنچه دارای اهمیت است، آن است که امروزه با پیشرفت و گسترش جامعه افرادی هستند که با اهدافی غیر قانونی و صرفا برای کسب سود و منفعت به دنبال کلاهبرداری و سواستفاده از دیگران هستند.

فلذا اگر به دنبال اجاره وثیقه برای آزادی زندانی و یا اجاره وثیقه برای آزادی متهم هستید آگاه باشید که در دام افراد کلاهبردار گرفتار نشوید. بهترین راه برای فاصله گرفتن و در امان ماندن از این افراد، مشورت کردن با وکلای دادگستری و شرکتهای حقوقی است که در این زمینه فعالیت می کنند.

اگر به دنبال وثیقه ملکی هستید عدالت آفرینان با ارائه وثیقه های ملکی تک برگی معتبر قابل ارائه به تمامی دادگاه ها و مراجع قضایی، زندانها و ندامتگاه ها در خدمت شماست تا در کمترین زمان و به صورت کاملا فوری این کار را برای شما انجام دهد.

عدالت آفرینان می تواند به شما در تهیه وثیقه ملکی، وثیقه اجاره ای، ارائه وثیقه برای زندانی و تهیه آن برای زندانی با مبالغ سنگین را با تایید کارشناس رسمی دادگستری با مناسب ترین قیمت کمک و یاری برساند و در این زمینه به شما مشاوره حقوقی دهد.

مراحل وثیقه گذاشتن در دادگاه

تعیین مصداق قرار وثیقه با متهم است یعنی متهم می تواند در خواست کند که نوع قرار وثیقه از نقدی به ارائه سند ملکی تغییر کند. با این شرط که ارزش مال معرفی شده برابر با میزان وجه تعیین شده باشد. برای تعیین ارزش مال معرفی شده نظر کارشناس مورد ملاک قرار می گیرد. و نظر کارشناس قابل اعتراض نخواهد بود.

امکان درخواست تغییر نوع قرار نیز برای متهم پیش بینی شده است یعنی متهم میتواند از بازپرس مکلف به قبول تغییر نوع تامین است. امکان درخواست گذاشتن وثیقه توسط وثیقه گذار نیست موجود است. در صورت عدم پذیرش درخواست وثیقه گذار توسط بازپرس به مراتب علت آن در پرونده ذکر میشود.

بازپرس در خصوص قبول وثیقه قرار صادر میکند و پس از امضای وثیقه گذار بازپرس نیز آن را امضا میکند و با درخواست وثیقه گذار کپی تصویر وثیقه به او ارائه میشود.

وثیقه توسط خود متهم و شخص ثالث ارائه میشود. اگر متهم وثیقه را نزد دادگاه بسپرد در صورت عدم حضور متهم در دادگاه بدون عذر موجه وثیقه از طرف دادگاه ضبط میشود. اگر ارائه وثیقه برای آزادی زندانی توسط شخص ثالث انجام شود، در صورت عدم حضور متهم در جلسات دادگاه بدون عذر موجه و عدم معرفی او توسط وثیقه گذار، وثیقه ارائه شده برای آزادی متهم طبق قانون آیین دادرسی کیفری ضبط میشود.

باید توجه کرد پس از عدم حضور متهم در دادگاه برای وثیقه گذار اخطاریه صادر میشود و وثیقه گذار یکماه رفصت دارد تا متهم را تحویل دهد، در غیر این صورت وثیقه ارائه شده  ضبط میشود. در مواردی که ارائه وثیقه به صورت وجه التزام باشد، کل مبلغ سپرده شده اخذ میشود. در شرایطی که ارائه وثیقه به صورت ارائه سند باشد از وثیقه سپرده شده معادل وجه قرار ضبط میشود.

مطابق ماده 178  قانون آیین دادرسی کیفری : متهم مکلف است در موعد مقرر حاضر شود و اگر نتواند باید عذر موجه خود را اعلام کند. جهات زیر عذر موجه محسوب میشود:

الف- نرسیدن یا دیر رسیدناحضاریه ؛ به گونه‏ ای که مانع از حضور شود .

ب- بیماری متهم و بیماری سخت والدین ، همسر یا اولاد وی که مانع ازحضور شود .

پ- همسر یا یکی از اقربا تا درجه سوم از طبقه دوم فوت شود .

ت-ابتلاء به حوادث مهم از قبیل بیماری های واگیر دار و بروز حوادث قهری مانند سیل و زلزله که موجب عدم امکان تردد گردد .

ث-متهم در توقیف یا حبس باشد .

ج-سایر مواردی که عرفا به تشخیص بازپرس ، عذر موجه محسوب می شود .

پس غیبت متهم در موارد غیر از موارد ذکر شده منجر به ضبط وثیقه میشود.

علل ارائه وثیقه

ارائه وثیقه میتواند علل مختلفی داشته باشد. مهم ترین علت برای تامین وثیقه، ارائه وثیقه برای مرخصی زندانی است. درخواست صدور تامین وثیقه برای مرخصی زندانی از جانب زندانی انجام میشود. در صورتی که مقام قضایی با درخواست او جهت ارائه وثیقه برای مرخصی موافقت کند مبلغ وثیقه توسط مقام قضایی مشخص کند  و پس از آن وثیقه برای مرخصی متهم سپرده میشود. ارائه وثیقه برای مرخصی میتواند ضمانت نامه بانکی، وجه التزام و یا سند مال منقول و یا غیر منقول باشد.

از علل دیگر ارائه وثیقه، وثیقه برای خروج از کشور است. خروج از کشور برای آقایانی که خدمت سربازی خود را سپری نکردند و کارت معافیت سربازی ندارند امکان پذیر نیست مگر در شرایط خاص. افرادی که وضعیت نظام وظیفه آنها مشخص شده است و تحت شرایط خاصی لازم به خروج از کشور هستند، با تعیین میزان وثیقه با توجه به نوع سفر و طول سفر، با ارائه وثیقه مبلغ وثیقه را ضمانت میکنند.

در صورت عدم بازگشت به ایران در زمان مقرر شده و معرفی خود به نظام وظیفه امکان خروج از کشور به مدت شش ماه تا یک سال از شخص سلب میشود. و یا منجر به پرداخت مبلغ وثیقه خود و یا افزایش طول خدمت و یا احضار به مرجع قضایی خواهد بود.

ضامن زندانی از کجا بگیرم؟

اگر به دنبال ضامن زندانی هستید عدالت آفرینان با ارائه ضامن های معتبر قابل ارائه به تمامی دادگاه ها و مراجع قضایی، زندان ها و ندامتگاه ها در خدمت شماست تا در کمترین زمان و به صورت کاملا فوری این کار را برای شما انجام دهد. شما با ضامن دادگاه می توانید ضمانت متهم یا زندانی خود را بکنید و بتوانید وی را آزاد یا مرخص کند. البته این امر در زمانی انجام می گردد که متهم شرایط آزادی با ضامن را داشته باشد و بتواند ضامنی را برای این موضوع به دادگاه فرا بخواند.

ارائه ضامن زندانی

ارائه انواع ضامن برای ضمانت زندانی در استان های تهران و البرز با مبالغ سنگین و سبک، حتی برای پرداخت رد مال و جزای نقدی با عدالت آفرینان امکان پذیر می باشد. این ضامن میتواند شخصی با سند باشد یا می تواند یک سند اجاره ای حتی باشد. نکته مورد نظر این است که ضامنی که به دادگاه فرا خوانده می شود بر اساس پرونده ضمانتی را به دادگاه ارائه دهد. بعد از آن، هر مشکلی که برای متهم یا زندانی پرونده پیش آید، ضامن مسئول آن امر خواهد بود.

بنابراین، ارائه ضامن امری بسیار مهم بوده و افراد باید در انتخاب و ارائه آن دقت کافی را به خرج دهند تا درگیر مشکلات دیگری در ضمانت زندانی خود نشوند. از همین رو، تعدادی موسسه و مراکز معتبر برای ارائه ضامن وجود دارد که شما می توانید این کار را به صورت قانونی انجام دهید. برای مثال، شما می توانید یک سند ضمن را در یک مرکز حقوقی برای زندانی خود اجاره کنید و آن را به دادگاه یا دادسرا تحویل دهید. برای ضمانت زندانی کلیک کنید.

خدمات مربوط به ضامن زندانی

معرفی ضامن برای زندانی در تهران مدت زمان کمتری را در بر میگیرد،و متهم میتواند سریع تر آزاد شود.  ضمانت زندانی در دادگاه و دادسرا  اجاره سند برای وثیقه زندانی  سند اجاره ای برای ضامن دادگاه  فروش سند برای وثیقه زندانی  سند برای تعزیرات  وثیقه برای رفع ممنوع الخروجی  ضامن دادگاه با فیش حقوقی  عواقب ضمانت با فیش حقوقی  فیش حقوقی برای ضمانت زندانی  سند برای زندانی تهران  در گروه رستا با به کارگیری تجربه و تعهد کاری جهت آزادی زندانی.  گذاشتن فیش حقوقی در دادگاه و دادسرا جهت آزادی زندانی  اجاره فیش حقوقی جهت کفالت زندانی  ضمانت زندانی با فیش حقوقی  اجاره سند برای آزادی زندانی  سند اجاره ای برای حسن انجام کار  متن قرارداد اجاره سند.

ارائه ضمانت برای آزادی زندانی

برای ضمانت زندانی شما باید از قوانین ضمانت متهم مطلع باشید تا در زیر دایره حقوقی و قانون این کار را انجام دهید. یکی از ضمانت هایی که به متهم ارائه می شود ضمانت آزادی زندانی می باشد که به دادگاه یا دادسرا برای مرخصی یا آزادی ارائه می گردد. اینکار به این دلیل است تا یک مجرم بتواند خودش به مشکلات پرونده اش رسیدگی کند. برای مثال، مجرمی که به دلیل بدهی در زندان به سر می برد، با آزادی راحت تر می تواند به مشکلات خود رسیدگی کند و زودتر مشکلات مالی را برطرف سازد. بر اساس قانون، اگر زندانی پس از اتمام دوره آزادی بر اساس ضمانت خود به زندان برنگردد فراری شمرده می شود. مدت زمانی که متهم می تواند مرخصی بگیرد یا آزاد گردد را قاضی پرونده بر اساس نوع جرم و مقدار زندانی وی تعیین می کند. بسته به همین موارد باید خدمات اجاره سند ضمانت زندانی به دادگاه تحویل داده شود.

ضامن

ضامن زندانی : شاید برای شما هم پیش بیاید که بنا به دلایلی زندانی یا متهمی را در زندان داشته باشید که بتوان وی را برای مدتی تا روز دادگاه به قید وثیقه یا سند و یا ضامن از زندان به صورت موقت تا روز دادگاه آزاد کرد. این کار برای این است تا متهم بتواند راحت تر به پرونده خود رسیدگی کند و حتی بتواند از شاکی پرونده خود رضایت بگیرد.  برای این امر حتما نباید آشنایی باشد تا شما وی را برای ضامن شدن مجاب کنید. شما می توانید از موسسات حقوقی معتبر سند اجاره کنید.

وثیقه اجاره کنید     ضامن زندانی معتبر تهیه کنید     ضمانت برای تضمین زندانی تهیه کنید  تنها کافی است یک قرارداد در یک موسسه حقوقی معتبر ببندید تا برای سند اجاره ای یا ارائه وثیقه برای آزادی زندانی مبلغی را ماهانه پرداخت کنید و آن را به دادگاه تحویل دهید.  یکی از معتبر ترین موسسات حقوقی در تهران عدالت آفرینان نام دارد که با تامین و تهیه انواع سند، وثیقه و ضمانت برای دادگاه، دادسرا، تعزیرات حکومتی شما را در این راه تنها نمی گذارد. این موسسه ارائه دهنده کلیه خدمات مشاوره حقوقی و سند و وثیقه برای مراجع قضایی نیز می باشد. شما برای تهیه سند یا ضامن کافی است با شماره 09127026188 تماس حاصل فرمایید تا بتوانید مشکل حقوقی خود را برای آزادی یا مرخصی زندانی خود حل کنید.  برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از وبسایت رسمی عدالت آفرینان نیز دیدن فرمایید و یا آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. آدرس ما در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتراز سازمان صدا و سیما، کوچه ترکش دوز، پلاک 6، طبقه 2، واحد 7 قرار دارد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 21 شهريور 1400
استخر های پیش ساخته آبزیبان، چگونه تا کمر در گل فرو نرویم

 گره شیلات و آینده جهان

شاید تاکنون اطلاعاتی در رابطه با آبزی پروری از اینترنت و یا آشنایان خود بدست آورده باشید. برخی میگویند که آبزی پروری کاری با ریسک بالاست و زنده نگه داشتن یک موجود آبزی در یک محیط محصور جزو آخرین راه هاییست که برای کسب درامد به آن فکر میکنم. برخی میگویند که آبزی پروری شغل سخت و نیازمند توان جسمی بالاست. برخی میگویند که هزینه های احداث و نگهداری استخر در این دوره زمانی نسبت به سود آنها پایین است. تمامی موارد ذکر شده برای پرورش دهندگان سنتی ماهی صدق میکند. استخر پرورش ماهی انواع مختلفی دارد و تجربه آن مانند تجربه رانندگیست. شما نمیتوانید تجربه رانندگی با پیکان، کامیون و بوگاتی را با یکدیگر مقایسه کنید. استخر پیش ساخته، استخر بتونی و خاکی 3 دنیای متفاوت هستند و مطمئن باشید از میان 3 درب قطعا ما شما را به دنیایی راهنمایی میکنیم که فقط برای آوردن دوستان خود آنرا ترک کنید. استخر های خاکی و بتنی، قفس های دریایی و... هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خودشان هستند اما عامل محدود کننده چیست؟ شاید مطرح کردن این مسئله نا امید کننده باشد اما بشر امروز بعد از گذشت 15 هزار سال همچنان تابع شرایط اقلیمی خود است. آب و هوا بزرگترین عامل محدود کننده است. یعنی بعد از 15 هزار سال ما هنوز توانایی پرورش ماهی در کویر را نداریم؟ این یکی از مهم ترین سوالاتیست که اینجا به آن پاسخ خواهیم داد.

 

 

 

 استخر پرورش ماهی :

بطور کلی هر محیطی که در آن پرورش ماهی صورت گیرد استخر پرورش ماهی است. این محیط میتواند بصورت خاکی، بتونی قفس دریایی، استخر پیش ساخته ژئوممبران، استخر پیش ساخته فایبر گلاس و... باشد. سالیان سال محیط و شرایط به ما تحمیل کردند که اینجا برای کشاورزی مناسب نیست، اینجا برای زندگی مناسب نیست، اینجا برای پرورش ماهی مناسب نیست اما 15 هزار سال بعد این ما هستیم که مناسبت پدیده ها را تعریف میکنیم. بشر امروز با محدودیت های جدیدی روبروست اما فرصت های جدیدی نیز دارد. همانطور که بحران آب بشر را از پرورش ماهی در استخر های خاکی بازمیدارد امروزه تکنولوژی چنان پیشرفت کره است که میتواند در هر کجا که شما بخواهید برای شما در زمینه شیلات و آبزی پروری خدمت کند. کافیست یک استخر پرورش ماهی پیش ساخته به قطر ده متر خریداری کنید. کمینه برداشت شما از استخر یاد شده 3.5 تن که برابر با یک هکتار استخر خاکی! اما استخر پیش ساخته اصلا چیست؟ استخر های پیش ساخته، مخزن های عایق بندی شده ای هستند که برای نگهداری از مایعات استفاده میشوند. این سازه ها بر روی یک بستر مناسب قرار گرفته، خروجی و ورودی مناسب بر روی آنها تعبیه شده و مواد اولیه و روش ساختشان به آنها امکان مهار وزن مایع درون آنها را میدهد. این سازه ها در انواع و ابعاد مختلف وجود دارند و از مواد اولیه مختلفی نیز ساخته میشوند. ما این قابلیت را داریم که فضای بهداشتی و صیقلی دارای تهویه آب را خودمان ایجاد کنیم. لاجرم نه تنها میتوان در هر مکان دلخواهی به پرورش ماهی پرداخت بلکه با توجه به استاندارد های بالاتر آب و محیط میتوان ماهی بیشتری در استخر فایبرگلاس یا استخر ژئوممبران تولید کرد! ماهی ها هرچقدر آب و محیط اطرافشان تمیز تر باشد تراکم پذیر تر هستند. حال فضای استخر های پیش ساخته را با استخر های خاکی و تنی مقایسه کنیم.یکی از این موارد تجهیز پذیری استخر های پیش ساخته است. شما برای بالا بردن تراکم ماهی مورد پرورش در استخر نیاز دارید تا اکسیژن مورد نیاز ماهی را تولید و آمونیاک و مواد دفعی ایجاد شده در آب را از سامانه خود خارج کنید. در استخر های خاکی استفاده از تجهیزاتی مانند دستگاه های هواده تقریبا غیر ممکن است. ابزار های دیگری مانند تصفیه کننده ها و دستگاه های غذاده نیز در استخر های خاکی قابل استفاده نیستند. البته دستگاه های غذاده را میتوان در حاشیه این استخر ها جانمایی کرد اما توزیع یکنواخت غذا عملا غیر ممکن خواهد بود.

در داخل آب استخر خاکی ماهی های هرز، گیاهان آبی و باکتری های مختلفی وجود دارند. این موجودات همگی رقیب کپور برای مصرف اکسیژن و بعضا غذا هستند. حتی گیاهان آبی در طول شب که فتوسنتز رخ نمیدهد با مصرف اکسیژن کیفیت آب را کاهش میدهند. در استخر های پیش ساخته اما هیچ گونه گیاه و جلبکی توانایی رشد ندارد. کپور از آنجایی که ماهی فیتوپلانکتون خوار نیست میتواند بدون حضور این موجودات در آب به حیات خود ادامه دهد و در استخر های پیش ساخته با پلت تغذیه شود. همچنین حضور پوشش گباهی سنگین در استخر در زمستان و فصلی که این گیاهان از بین میروند ترکیب آب را تغییر میدهد و آنرا آلوده میکند. برای پرورش بهینه ماهی در استخر های خاکی شما ناچارید برای کنترل حیات در استخر خود دست به اقدامات مختلفی بزنید. از آهک پاشی استخر خالی برای کشتن انگل ها و کندن گیاهان بستر استخر گرفته تا نصب تور های مار گیر، نصب شبکه ای از نخ بر روی استخر برای گرفتن پرندگان و ریشه کن کردن حلزون ها که عامل بیماری های بسیاری هستند، کنترل ورودی آب برای جلوگیری از ورود ماهی های هرز و آب آلوده به استخر و… در سازه های پیش ساخته اما به سادگی میتوان با کنترل آب ورودی و پرندگان و موجودات موذی دیگر از ماهی های درون استخر در مقابل این عوامل حفاظت کامل به عمل آورد. این سازه ها حتی توانایی قرار گرفتن در سوله های مسقف جهت کنترل کامل دما، مواد شیمیایی آب، نور و ایزوله سازی تاسیسات را دارا هستند و میتوان حتی در شرایط اقلیمی نامساعد دست به تولید کپور در این تاسیسات زد.

مزایای ابعاد کوچک سازه پیش ساخته :

 

 

استخرهای پیش ساخته 90 درصد در مصرف زمین صرفه جویی میکنند. این کم کردن فضا مزایای بسیاری با خود به همراه دارد. این مسئله به شما امکان میدهد تا از فضایی که در اختیار دارید بطور بهینه استفاده کنید و در آن مقدار ماهی بیشتری پرورش دهید. اما گذشته از این جمع کردن ماهی ها در فضای کوچکتر و سیستم متراکم مزایای دیگری هم دارد. اولین مسئله امکان غذا دهی همگن است. در استخر خاکی شما توانایی غذادهی همگن در تمام نقاط استخر را ندارید. غذادهی یکی از ارکان پرورش ماهیست و استفاده از غذا و روش مناسب غذا دهی علاوه بر مسائلی مانند انتخاب نژاد مناسب و اکسیژن رسانی اهمیت به سزایی دارد. در استخر های پیش ساخته شما میتوانید غذا را چه بصورت دستی و چه با استفاده از دستگاه به صورت کاملا همگن در آب استخر پخش کنید و وزن گیری ماهی خود را تضمین کنید.

مسئله دیگر دارو درمانی ماهی هاست. درمان بیماری های ماهی در استخر خاکی بسیار مشکل تر و هزینه بردار تر از درمان در استخر های پیش ساخته است. در صورت بیمار شدن ماهی ها میتوان به سرعت متوجه این موضوع شده و تمام گله را به صورت یکجا درمان کرد. مصرف چند وعده آنتی بیوتیک برا درمان کامل ماهی ها در استخر پیش ساخته کافیست. تنها باید دارو و یا غذای آغشته به دارو را بصورت همگن در آب پخش کنید. ضد عفونی آب نیز وضعیت مشابهی دارد. شما در استخر های خاکی با هزاران لیتر ماده ضد عفونی کننده نیز نمیتوانید آب را ضد عفونی کنید در حالی که این عمل در استخر های پیش ساخته با یک لیتر ماده ضد عفونی کننده به راحتی قابل انجام است.

 بهداشت:

استخر های پیش ساخته عاری از لجن و جلبک هستند. این مسئله در استخر های خاکی وجود ندارد. اینکه تصور کنیم ماهی ها از آنجایی که آبزی هستند با وجود جلبک و لجن مشکلی ندارند اشتباه است. کپور هیچ نیازی به وجود آنها در محیط زندگی خود ندارد و هرچه بهداشت استخر بهتر تامین شود پرورش نتیجه بهتری خواهد داشت.

 ورود و خروج آب:

استخر های پیش ساخته آب بسیار کمتری از استخر های خاکی استفاده میکنند اما این آب مدام در گردش است. خروجی این سازه ها که در مرکز بستر قرار گرفته است دائما در حال خارج کردن قسمتی از آب استخر است که با آب ورودی جایگزین میشود. این امر چند مزیت بزرگ دارد. اولین مزیت ایجاد یک جریان همرفت درون استخر است. از آنجایی که آب در هنگام خروج از استخر با حالتی گردابی خارج میشود این جریان در حال گردش در سر تا سر استخر منتشر میشود. این جریان باعث میشود که اولا دمای آب استخر در تمام ستون آب یکسان شود، دوما آلودگی هایی نظر فضولات، ذرات معلق و سوار بر این جریان همرفت به طرف خروجی مرکزی هدایت میشود. همچنین این جریان مداوم باعث همگن شدن اکسیژن آب استخر میگردد.

 

 آبزی پروری شغل سختیست؟

من از شما میپرسم. در نهایت این ما هستیم که در قرن 21 تصمیم میگیریم بر روی منطقه ای خشک و بی آب و علف استخر ماهی تجهیز کنیم. طبیعتا این کار هم سختی ها و ریزه کاری های خاص خودش را دارد. مشاوره رایگان آبزیبان همواره در این موارد پاسخگوی شما خواهد بود و راه را برای شما روشن خواهد کرد. آبزی پروری شغل مناسبیست؟ دوباره میپرسم. واقعا نیازی به سوال هست؟ جهان امروز 8 میلیارد نفر جمعیت دارد که با هر نفس فریاد میزنند غذا! هر شغلی که به ارتزاق مردم وابسته باشد جایی برای سوال نمیگذارد. پس اگر در حال خواندن این متن هستید از شما میخواهم به بازار فروختن موجودی فکر کنید که اگر غذا نخورد نمیمیرد ماهی !

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 18 شهريور 1400
آموزش کیک پزی و قنادی

 

قنادی سالهاست که در دسته مشاغل پر درآمد قرار گرفته است. در قنادی ها انواع خوراکی های بسیار خوشمزه و شیرین طبخ و تهیه می شوند. این خوراکی ها در همه دنیا طرفداران بسیاری دارد و برای افرادی که تمایل دارند از این راه کسب درآمد داشته باشند شغل بسیار مناسبی است.

قناد به فردی گفته می شود که می تواند خوراکی های بسیار خوشمزه و شیرین را تهیه می کند. در فرهنگ معین به قناد حلواساز یا شیرینی پز گفته می شود.

انواع خوراکی هایی که در قنادی تهیه می شود

  • انواع کیک های دورهمی

  • انواع کیک های مناسبتی

  • انواع شیرینی های تر

  • انواع شیرینی های خشک

  • انواع دسر

  • انواع کوکی و بیسکویت

مرکز آموزش آنلاین آشپزی توانسته است مجموعه بسیار بزرگی از کیک های روز – شیرینی های خوشمزه – کوکی ها و بیسکویت ها را برایتان بصورت بسیار کاربردی آموزش داده و در سایت آشپزی مرجع خود جهت استفاده شما عزیزان قرار داده است.

قناد همیشه بهترین ها و خوشمزه ترین ها را برایتان طبخ می کند. یک قناد همیشه دارای اطلاعات بروز بوده و هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی خوشمزه ترین ها و جذاب ترین خوراکی های خوشمزه را در قنادی خود تهیه می کند.

شاید باورکردنی نباشد ولی محصولات قنادی بایستی بسیار زیبا و جذاب باشند. ما ایرانیان محصولات قنادی سنتی بسیاری داریم که آنها را می توانید در بخش انواع غذاهای محلی مطالعه نمایید.

کیک پزی

کیک پزی یکی از تخصص های ویژه یک قناد است. همانطور که در انواع خوراکی هایی قنادی آورده ایم یکی از دسته های پر طرفدار در صنعت آشپزی و مشخصا قنادی کیک پزی است. 

همیشه کیک پزی بسیار جذاب و دوست داشتنی است به شرطی که بدانید از کجا و چگونه می بایست آموزش ببینید. 

آموزش کیک پزی

آموزش کیک پزی یکی از هنر های ویژه در مرکز آموزش آنلاین آشپزی است. شما عزیزان می توانید با مراجعه به طرز تهیه انواع کیک  می توانید بهترین کیک ها چه سنتی و چه بین المللی را با کاربردی ترین روش ها بیاموزید.

دوره هایی که می توانید از آنها جهت آموزش کیک و شیرینی استفاده کنید عبارتند از دوره آموزش آنلاین حلواهای بوتیکی و دوره آموزش ولنتاین و روز عشق ایران زمین و دوره آموزش آنلاین شیرینی های مخصوص عید نوروز و دوره های دیگر که بزودی در سایت آشپزی ما قرار می گیرد.

نکات ضروری برای کیک پزی

کیک پزی همانطور که بیان کردیم از دسته هنر های خاص در آشپزی است. کیک پزی بسیار تخصصی بوده و در عین پیچیدگی بسیار ساده و دوست داشتنی است. برای کیک پزی نکاتی بسیار ضروری است که این نکات واقعا ابتدایی ترین نکات هم هستند.

فراموش نکنید با رعایت این نکات کیک بسیار خوشمزه و جذابی خواهید داشت. یک آشپز ماهر باید بتوانید کیک بینظیری را طبخ نماید.

این نکات در عین سادگی می بایست همیشه رعایت گردند. این نکات عبارتند از :‌

1- آماده سازی کامل میز کار

قبل از اینکه کیک پزی را آغاز کنید ابتدا می بایست میز کار را با مواد اولیه کامل بچینید. این کار باعث می شود که بدانید که موادی را از قلم انداخته اید و همه آنها را کامل روی میز خود بچینید.

از انواع آردی که می خواهید استفاده کنید تا تخم مرغ و شکر و کره و هر چیز دیگر. فراموش نکنید که دمای محیط هم بسیار مهم است.

2- اجرای کار دقیقا از روی طرز تهیه

منظور کاملا مشخص است. یعنی بدانید که چه مقداری از مواد و چه زمانی از کار و چه حالتی بایستی کار کنید. در کیک پزی یک اشتباه به معنی خراب شدن کیک می باشد.

حتما دستور تهیه در کنار دستتان باشد و قبل از شروع کیک پزی چند بار آن را مطالعه کرده تا تسلط تان روی آن زیاد باشد. نکات آن را نیز کامل مطالعه نمایید.

3- ریخت و پاش نداریم

یکی از موادی که در کیک پزی استفاده بسیار زیادی می شود آرد است. آرد پودر می باشد که با کار آن محیط پودری خواهد شد. پس حواستان باشد که این کار اتفاق نیافتد. این یک بخش از کار است. پور کاکایو – وانیل و تقریبا همه مواد مورد نیاز در کیک پزی همین حالت را دارند.

پس حسابی دقت کنید که کثیف کاری نشود. یک فضای مشخص کار کنید و سریعا آن را تمیز کنید.

4- استفاده از ابزار های مناسب

کیک پزی یا دیگر تخصص های آشپزی کاملا متفاوت است. لوازم و ابزارهای مناسب خود را دارد. کیک پزی همانطور که می دانید با استفاده از ابزار های مناسب بسیار راحت تر و سریعتر انجام می شود. 

با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید ابزار های مناسب در کیک پزی را بیابید. حتما سعی کنید آنها را تهیه کنید.

این کار باعث می شود هم سرعت کارتان بیشتر شود و هم بتوانید دقیق تر کار کنید. یقینا هم کیک بینظیری خواهید پخت.

5- دمای محیط

در بالا دمای محیط را ذکر کردیم. هیچوقت با موادی که از یخچال در می آورید کار نکنید. مثلا تخم مرغی که از یخچال درمیاورید کیک خوبی به شما نمی دهد. حتما اجازه دهید تخم مرغ – کره و دیگر مواد یخچالیتان به دمای محیط برسند بعد کیک پزی را شروع کنید.

دمای محیط در کیک پزی بسیار مهم است و شما می توانید نتیجه کار را با رعایت این نکته ملاحظه نمایید.

سعی کنید حداقل 20 دقیقه قبل از شروع کیک پزی مواد یخچالی را بیرون آورده و اجازه دهید به دمای محیط برسند.

6- قالب مناسب

در کیک پزی قالب های بسیار متنوعی وجود دارند. شما بایستی بدانید از چه قالبی استفاده کنید. بهترین قالب را با توجه به حجم موادتان انتخاب کرده و آن را کنار بگذارید.

فراموش نکنید نچسب بودن این قالب نیز بسیار مهم است.

7- زمان پایان کیک پزی

وقتی کیک درون قالب داخل فر است زمان پایان کار بسیار مهم است. سوال اینجاست که از کجا بایستی بفهمیم که کی زمان آماده شدن فرا رسیده است؟ شما فقط به یک خلال دندان نیاز دارید. درست است یک خلال دندان.

یا همان خلال چوبی. این خلال را به کیک فرو کنید. اگر مواد کیک به خلال چسبید یعنی زمان پایان کار فرا نرسیده است. در غیر اینصورت سریع اقدام کنید. کیک شما کامل آماده است و نباید بیش از این داخل فر بماند.

8- استفاده از مواد اولیه با کیفیت

در کیک پزی همانند دیگر رشته های آشپزی استفاده از مواد اولیه با کیفیت از نکات ویژه و ضروری است. مواد با کیفیت طعم بینظیری به کیک شما می دهند و کیک پزی را برایتان متمایز تر از دیگر تخصص آشپزی خواهند کرد.

سعی کنید در انتخاب مواد اولیه حتی الامکان بهترین ها را انتخاب کنید. مواد اولیه می توانند طعم بینظیری به کیک شما دهند.

9- خنک شدن کیک

هیچگاه کیکی که در فر کامل پخته شده و هنوز داغ است را سریعا داخل یخچال قرار ندهید. به هیچعنوان روی آن نیز کار نکنید. برای تزیین کیک در کیک پزی هم می بایست کیک بعد از خارج شدن از فر خنک شوند. این نیز بسیار مهم است.

در کیک پزی این نکته متمایز از دیگر نکات است. همانطور که گفتیم در کیک پزی یک اشتباه شاید منجر به خراب شدن کیک شما شود. پس حواستان جمع باشد.

10- دیزاین و سرو

در کیک پزی دیزاین یکی از بخش هایی است که باید هنرمندانه روی آن کار کنید. دیزاین کیک پزی بسیار بایستی جذاب انجام شود. شما در این بخش می توانید نمونه های مختلفی را مشاهده کنید. 

دیدن نمونه کارهای مختلف باعث می شود ذهنتان باز شده و بتوانید یک کیک خوشگل و جذاب و خوردنی را تهیه کنید.

از اینرو در کیک پزی به دیزاین کیکتان بسیار توجه کنید. سرو نیز از بخش های مهم است. آشپز ماهر یا همان قناد می بایست هنر خود را در سرو نیز به تماشا بگذارد. اینکه بدانید از چه ظرفی استفاده می کنید و چه موادی را کنار کیک تان قرار می دهید همه اینها مهم است.

برای اینکه بتوانید در سرو نیز موفق باشید حتما نمونه های مختلفی را مشاهده کنید.  شما می توانید در اینجا نمونه های کیک و سرو کیک را مشاهده کرده و از آنان ایده بگیرید.

لوازم کار برای کیک پزی ( ابزار کار )

همانطور که در بالا آورده ایم لوازم برای طبخ کیک بسیار است و شما می بایست از آنان به نحو احسن استفاده کنید. فراموش نکنید که این لوازم برای راحتی کار شما تهیه شده اند.

شما می توانید با استفاده از لوازم و ابزارها سریعتر کار کرده و بعبارتی هم کمیت و هم کیفیت کار خود را افزایش دهید.

لیست لوازم کیک پزی

  • انواع قالب کیک

  • انواع قیف خامه زن

  • انواع ماسوره قیف 

  • صفحه کار

  • چاقوی برش کیک

  • الک آرد

  • صفحه گردان کیک

  • وردنه خمیر

  • پیمانه اندازه گیری

  • کاردک شانه قنادی

  • کاغذ شیرینی پزی

  • کاردک خامه کشی

  • اسپاتولا (برای تزیین کیک)

  • کاتر کیک

  • سیل پد

  • همزن

لوازمی که در بالا آورده شده است همگی جز لوازم حرفه ای کیک پزی هستند که شما عزیزان می توانید آنها را تهیه کرده و از آن استفاده کنید. فراموش نکنید که اینها باعث حرفه ای تر شدن کیک شما خواهند شد.

در دنیا نیز لوازم طبخ کیک بصورت حرفه ای وجود دارند مثلا در سایت آمازون می توانید آنها را بدین صورت مشاهده کنید.

انواع قالب در کیک پزی

همانطور که مشاهده کردید قالب ها یکی از اصلی ترین بخش ها در کیک پزی هستند. شما می توانید با مطالعه کامل در اینخصوص بهترین قالب را جهت کار خودتان انتخاب نمایید.

  • قالب چدنی

  • قالب سیلیکونی

  • قالب تفلون

  • قالب آلومینیومی

قالب های فوق هر کدام مزایا و معیابی داشته ولی شما می توانید بسته به نیاز خودتان از هر کدام که خواستید استفاده نمایید.

آموزش انواع کیک

مرکز آموزش آنلاین آشپزی توانسته است در بخش آموزش کیک بهترین کیک ها را و متفاوت ترین آنها را برایتان گردآوری کرده و برایتان آموزش دهد. 

همانطور که بیان گردید شما می توانید از بخش آموزش رایگان آشپزی استفاده کرده و بهترین ها را آموزش ببینید. آموزش انواع کیک بسیار خواندنی است.

در زیر لیستی از کیک ها بینظیر را برایتان قرار داده ایم. 

لیست آموزش بهترین کیک ها

در بالا بخشی از آموزش کیک ها را برایتان قرار داده ایم. فراموش نکنید شما لایق بهترین ها هستید. حتما از بخش آموزش رایگان آشپزی استفاده نمایید.






|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1400
گوشی های هوشمند

امروزه گوشی های هوشمند بسیار حساس شده اند و به علت افزایش کیفیت صفحه های نمایش آنها و از طرفی افزایش قیمت موبایل محافظت کردن از آنها اهمیت بسیاری پیدا کرده است.

 

گوشی های هوشمند همواره در معرض آسیب های احتمالی به بدنه و صفحه ی نمایش می باشند که شما می توانید با خرید لوازمی جانبی از آسیب دیدن گوشی همراه خود جلوگیری کنید.

 

روز به روز به کیفیت و جذابیت های لوازم جانبی گوشی افزوده می شود که قاب گوشی یکی از این لوازم جانبی می باشد. قاب گوشی می تواند علاوه بر حفاظت از صفحه و بدنه ی گوشی همراه شما زیبایی و ظاهری جدید هم برای شما به ارمغان می آورد.

 

با خریدن قاب گوشی شما از آسیب های احتمالی به ال سی دی گوشی همچون شکستی و خش برداشتن آن جلوگیری می کنید به همین علت است که قاب گوشی از مهم ترین ابزار های جانبی گوشی موبایل و حفاظت آن می باشد به علاوه با توجه به طراحی های امروزی برخی گوشی های همراه که لنز آنها نسبت به بدنه بر آمده تر می باشد و به همین علت احتمال آسیب دیدن آن و خش برداشتن یا شکستگی آن بیشتر می شود قاب گوشی های متنوعی نیز طراحی شده که از لنز گوشی نیز حفاظت می کند.

 

اما مهم ترین کاربرد قاب گوشی چه می باشد؟

 

همان طور که می دانید تمامی شرکت های سرشناس همچون آیفون ، شیائومی ، سامسونگ ، هوآوی و غیره یکی از نقاط قوت آنها در موجود بودن و تنوع لوازم جانبی گوشی های موبایل آنها می باشد و کمبود یا سخت پیدا شدن لوازم جانبی ای چون قاب گوشی از نقاط ضعف یک گوشی می باشد .

 

لبه های قاب موبایل ارتفاعی میلی متری دارند که موجب می شود هنگامی که صفحه نمایش گوشی ضربه ای می بیند فشاری که به ال سی دی آن وارد می شود به شدت کاهش می یابد. به علاوه با توجه به طراحی های مختلف قاب گوشی امروزه می توان از قاب گوشی در دار هم استفاده کرد که حفاظت از گوشی شما را به بهترین شکل انجام می دهد. استفاده کردن از کیف گوشی هم می تواند بسیار موثر باشد.

 

امروزه برند های مختلف گوشی موبایل قاب های متنوعی برای گوشی ها طراحی می کنند و خوشبختانه این تنوع آنقدر بالا هست که می توان در هر برندی و برای هر سلیقه ای قاب گوشی مناسبی پیدا کرد. قاب های گوشی انواع مختلفی دارند که از مشهور ترین و محبوب ترین آنها می توان قاب سیلیکونی ، قاب چرمی ، قاب چوبی و انواع و اقسام قاب گوشی های فانتزی موجود در بازار را نام برد.

 

قاب چرمی زیبایی و ظرافت خاصی را دارا هست که با توجه به مقاومت بالایی که این قاب دارد می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. قاب های عروسکی و فانتزی نیز که در سال های گذشته بسیار رایج شده اند نیز زیبایی خاصی به گوشی می دهند. قاب گوشی ژله ای شفاف هم را می توان از ساده ترین قاب ها ی گوشی به شمار آورد که این قاب هم می تواند انتخابی منحصر به فرد باشد. قاب گوشی مغناطیسی نیز نوع دیگری از قاب ها می باشد که بسیار شیک و امروزی است و انتخابی خاص می باشد که با محصولاتی همچون هولدر موبایل هماهنگی دارد.

 

شما میتوانید تمام لوازم جانبی گوشی از جمله قاب گوشی ،کاور ایرپاد و بند اپل واچ را با تنوع بسیار بالا از فروشگاه جیج استور تهیه کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 16 شهريور 1400
How to Increase Telegram Members? (13 Useful Methods)

How do I increase my Telegram members?

Learn how to easily increase your Telegram members! We have put all the tricks to increase the number of Telegram members.

There is no doubt that Telegram is one of the best virtual networks in the world and is in the top three networks in terms of users in world, so that more than 500 million were installed!

With the spread of the telegram, many telegram channels were created and also new groups.

money was formed from the telegram and today hundreds of thousands of people are earning money from the telegram messenger.

It is interesting to know that people earn millions from Telegram!

But what are the important criteria for having a great income from Telegram? Well, it may be guessed, targeted and real members is one of the best criteria for a channel to thrive so that the more members there are.

 

But the basic and important question is:

How to increase your channel subscribers?

In order to be able to attract real Telegram members, we must be creative and if we want to speed up our work. But it does not mean that you can’t make millions from Telegram without money.

 

Because this statement is completely incorrect and illogical. both based on experience and based on statistics and information on Telegram revenues that have occurred in middle east.

first step; Increase Telegram fake members is prohibited!

There are different opinions on this. some believe that increasing the fake members for Telegram channel is to some extent in the interest of the channel manager, and some believe that this will hit the channel hard.

But what is the truth? The truth is to assume that your Telegram channel has 50,000 members. when a new member enters your channel, he will see that the number of views of your posts is only one thousand!

This causes the user to leave your channel and no one will trust your channel to buy ads! Don’t buy fake Telegram members!

 

Learn how to increase Telegram members with these 13 free tricks:

To increase real Telegram channel members, you must first be patient and do all the training that we give to succeed.

 

  • Take the basics very seriously

It is very important that your Telegram channel profile is completely unique and beautiful. You should write a good description for your channel and specify your goals from this channel. If your target is to make money from Telegram, you should find a very good idea and act quickly.

 

2- Start to share your Telegram channel

To start from zero member, it is harder to get a member. because when a visitor sees your channel and realizes that you have a low number of members, he will leave the channel quickly. It is better to start with all your friends and family.

 

3- Start with low members

There are various ways to attract members. For example, Telegram exchange software. You can add 500 fake Telegram members to your channel (we mean exchange), but do not do add more.

 

4- Create a blog and share your link!

Suppose your channel title is buy Telegram members and post views. Go to a site builder like "Blogger" and create a blog. And Share your link on your own blog. If someone searches on Google for buy Telegram members you may be part of the results.

 

5- Use Telegram directory websites

If you don"t have time to build a website, a better way is in front of you. Just need to search on Google for "Telegram directory" and find some websites. Now it"s time to submit your link for free and attract more target members for your channel.

 

6- Social networks for increase Telegram subscribers

You have to advertise right on the virtual network to be able to do the process of increasing the Telegram member in a great way. For this purpose, you can use: Facebook, Twitter, Pinterest and etc. From social networks you can get free Telegram members and also customers for your products.

 

7- Do not forget Telegram groups and super groups

It is better to share your link in related groups. You can attract many targeted members. But most of Telegram groups have some robots for remove ads. Be careful to don"t get ban from Telegram.

 

8- Exchange link with related Telegram channels

You can find many related Telegram channels and groups on directories. Then send a message to admin and exchange your link for free. The channels do not have to be very similar. If your sell mobile, then you can exchange link with other digital sellers.

 

9- Create challenge and competition with prize

This is also a great way to increase Telegram channel members. Suppose your channel have cloth products. Ask users to send you their cloth photo. Share their photos on channel or group and other users will see that photos. At the end, give a prize to best photo.

 

  • Publish high quality posts

It is very important that your posts are unique and not copy! With this method you will attract many real members that are interested on your posts.

 

11- Get help for publish posts from your members

Try to ask members, which posts are most useful for them. Now, you know that how to publish great posts on your Telegram channel or group.

 

  • Use Telegram hashtags

Use hashtags on your articles and get more Telegram members easily! If someone search on Telegram for a keyword, your channel will appear on the search result.

 

13- Think a little yourself and be creative!

These 12 methods are really useful for you. But think for yourself and be creative and tell yourself how can I increase my Telegram channel members and buy Telegram poll votes with cheap price? Maybe you will discover a new and wonderful method.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 14 شهريور 1400
پیشنهاد هایی برای انتخاب فرش مناسب با دکوراسیون

D:\Web Designs\Design\Shahab24.com\Images\nice\Best of #June.jpg

انتخاب فرش مناسب برای منزل یکی از عواملی است که در شیک و زیبا شدن خانه تاثیر گذار است. در انتخاب فرش برای منزل بهتر است با دقت عمل کنید و به نکات مهمی که در این مطلب توضیح می دهیم دقت کنید.فرش

شاید آنقدر که مبلمان، پرده و تابلوهای خانه برایتان مهم است، فرش مهم نباشد اما فراموش نکنید که فرش نقش مهمی را در زیبایی دکوراسیون خانه به عهده دارد. هنگام انتخاب آن، مراقب این اشتباهات رایج باشید.

 انتخاب فرش های خیلی کوچک

فرش های خیلی کوچک، خانه را از آنچه هست، کوچک تر نشان می دهند. دانیل اوکی طراح دکوراسیون داخلی می گوید:«شما باید فرشی انتخاب کنید که کف خانه را بپوشاند. فرشی که در اتاق پذیرایی استفاده می کنید، باید آنقدر بزرگ باشد تا حداقل زیر پایه های جلویی مبل ها را بپوشاند.» در اتاق خواب نیز باید اندازه فرش طوری باشد تا زمانی که از خواب بیدار می شوید و پای خود را روی زمین می گذارید، پایتان روی فرش قرار گیرد.

فرش نازک را کنار بگذارید

 استفاده از یک لایه فرش

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از فرش های کوچک، از یک فرش بزرگ استفاده کنند. شاید دلیل آن هزینه کمتر باشد اما طراحان دکوراسیون استاد روی هم چیدن فرش ها هستند. بهتر است برای زیبایی خانه خود، یک فرش کنفی بزرگ به رنگ خنثی بخرید و فرش طرح دار را روی آن قرار دهید. این روش نه تنها زیبایی خانه را دو برابر می کند بلکه هنگام کثیفی فرش ها، راحت تر می توانید آنها را جابه جا کنید و بشورید.

نقش فرش در دکوراسیون منزل مهم است

فضای خالی بین فرش ها

خالی نگذاشتن فضای بین فرش ها

از این که فضاهای خالی کف خانه مانند لبه دیوارها را خالی بگذارید، نترسید. وجود فضای خالی، خانه شما را بزرگ تر و زیباتر نشان می دهد.

چه فرشی را برای منزل بخریم

اول فرش خود را انتخاب کنید

 خرید فرش در آخرین مرحله

اگر می خواهید تمام لوازم منزل خود را از ابتدا خریداری کنید، اول به سراغ فرش بروید. مطمئنا اگر خرید فرش را به مرحله آخر موکول کنید، انتخاب آن ماهها به طول خواهد انجامید. (در این مواقع بهتر است فرشی با رنگ خنثی بخرید تا آنچه را که در ذهنتان است، به مرور زمان بیابید.)

طراحان دکوراسیون، اولین چیزی که هنگام تزیین خانه تهیه می کنند، فرش است. در این صورت آنها راحت تر می توانند دیگر لوازم خانه مانند پارچه پرده، مبل و بالش های تزیینی را هماهنگ با فرش انتخاب کنند.

فرش را در اولین فرصت خریداری کنید

قالیشوی شرق تهران

انتخاب فرش های طرحدار

پرهیز از فرش های طرح دار

دانیل اوکی می گوید :گاهی تضاد برای ایجاد فضایی شاد در خانه لازم است. دیوارهای قهوه ای، مبل قهوه ای، فرش قهوه ای و … فضای خانه را یکدست و بی روح نشان می دهد.

کدام نوع فرش ها دکوراسیون منزل را زیباتر می کند

 عدم استفاده از زیر فرشی

قرار دادن موکت در زیر فرش ها مانع سر خوردن و حرکت آنها می شود. به علاوه شما هنگام نشستن یا راه رفتن روی آن، به دلیل نرمی بیشتر، احساس راحت تری خواهید کرد. استفاده از چسب فرش بی فایده است و تنها مواد چسبی آن به کف پوش آسیب می رساند.

اینکه فرش در جای خود ثابت بماند و تکان نخورد بسیار مهم می باشد که این کار تنها با استفاده از چسباندن ترمز فرش پشت آن میسر نمی شود و گاهی اوقات لازم است که پایه ی یکی از وسایل را روی آن قرار داد تا ثابت بماند .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 14 شهريور 1400
news

http://mgwd.ir/

      

http://khabarfoore.ir/

                     

http://newsyekta.ir

                

http://khabaryak.ir/

      

http://khabarrsan.ir/

            


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 13 شهريور 1400
How to Increase Telegram Members? (13 Useful Methods)

 

How do I increase my Telegram members?

Learn how to easily increase your Telegram members! We have put all the tricks to increase the number of Telegram members.

There is no doubt that Telegram is one of the best virtual networks in the world and is in the top three networks in terms of users in world, so that more than 500 million were installed!

With the spread of the telegram, many telegram channels were created and also new groups.

money was formed from the telegram and today hundreds of thousands of people are earning money from the telegram messenger.

It is interesting to know that people earn millions from Telegram!

But what are the important criteria for having a great income from Telegram? Well, it may be guessed, targeted and real members is one of the best criteria for a channel to thrive so that the more members there are.

 

But the basic and important question is:

How to increase your channel subscribers?

In order to be able to attract real Telegram members, we must be creative and if we want to speed up our work. But it does not mean that you can’t make millions from Telegram without money.

 

Because this statement is completely incorrect and illogical. both based on experience and based on statistics and information on Telegram revenues that have occurred in middle east.

first step; Increase Telegram fake members is prohibited!

There are different opinions on this. some believe that increasing the fake members for Telegram channel is to some extent in the interest of the channel manager, and some believe that this will hit the channel hard.

But what is the truth? The truth is to assume that your Telegram channel has 50,000 members. when a new member enters your channel, he will see that the number of views of your posts is only one thousand!

This causes the user to leave your channel and no one will trust your channel to buy ads! Don’t buy fake Telegram members!

 

Learn how to increase Telegram members with these 13 free tricks:

To increase real Telegram channel members, you must first be patient and do all the training that we give to succeed.

 

  • Take the basics very seriously

It is very important that your Telegram channel profile is completely unique and beautiful. You should write a good description for your channel and specify your goals from this channel. If your target is to make money from Telegram, you should find a very good idea and act quickly.

 

2- Start to share your Telegram channel

To start from zero member, it is harder to get a member. because when a visitor sees your channel and realizes that you have a low number of members, he will leave the channel quickly. It is better to start with all your friends and family.

 

3- Start with low members

There are various ways to attract members. For example, Telegram exchange software. You can add 500 fake Telegram members to your channel (we mean exchange), but do not do add more.

 

4- Create a blog and share your link!

Suppose your channel title is buy Telegram members and post views. Go to a site builder like "Blogger" and create a blog. And Share your link on your own blog. If someone searches on Google for buy Telegram members you may be part of the results.

 

5- Use Telegram directory websites

If you don't have time to build a website, a better way is in front of you. Just need to search on Google for "Telegram directory" and find some websites. Now it's time to submit your link for free and attract more target members for your channel.

 

6- Social networks for increase Telegram subscribers

You have to advertise right on the virtual network to be able to do the process of increasing the Telegram member in a great way. For this purpose, you can use: Facebook, Twitter, Pinterest and etc. From social networks you can get free Telegram members and also customers for your products.

 

7- Do not forget Telegram groups and super groups

It is better to share your link in related groups. You can attract many targeted members. But most of Telegram groups have some robots for remove ads. Be careful to don't get ban from Telegram.

 

8- Exchange link with related Telegram channels

You can find many related Telegram channels and groups on directories. Then send a message to admin and exchange your link for free. The channels do not have to be very similar. If your sell mobile, then you can exchange link with other digital sellers.

 

9- Create challenge and competition with prize

This is also a great way to increase Telegram channel members. Suppose your channel have cloth products. Ask users to send you their cloth photo. Share their photos on channel or group and other users will see that photos. At the end, give a prize to best photo.

 

  • Publish high quality posts

It is very important that your posts are unique and not copy! With this method you will attract many real members that are interested on your posts.

 

11- Get help for publish posts from your members

Try to ask members, which posts are most useful for them. Now, you know that how to publish great posts on your Telegram channel or group.

 

  • Use Telegram hashtags

Use hashtags on your articles and get more Telegram members easily! If someone search on Telegram for a keyword, your channel will appear on the search result.

 

13- Think a little yourself and be creative!

These 12 methods are really useful for you. But think for yourself and be creative and tell yourself how can I increase my Telegram channel members and buy Telegram poll votes with cheap price? Maybe you will discover a new and wonderful method.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 12 شهريور 1400
پیشنهاد هایی برای انتخاب فرش مناسب با دکوراسیون

 

D:\Web Designs\Design\Shahab24.com\Images\nice\Best of #June.jpg

انتخاب فرش مناسب برای منزل یکی از عواملی است که در شیک و زیبا شدن خانه تاثیر گذار است. در انتخاب فرش برای منزل بهتر است با دقت عمل کنید و به نکات مهمی که در این مطلب توضیح می دهیم دقت کنید.فرش

شاید آنقدر که مبلمان، پرده و تابلوهای خانه برایتان مهم است، فرش مهم نباشد اما فراموش نکنید که فرش نقش مهمی را در زیبایی دکوراسیون خانه به عهده دارد. هنگام انتخاب آن، مراقب این اشتباهات رایج باشید.

 انتخاب فرش های خیلی کوچک

فرش های خیلی کوچک، خانه را از آنچه هست، کوچک تر نشان می دهند. دانیل اوکی طراح دکوراسیون داخلی می گوید:«شما باید فرشی انتخاب کنید که کف خانه را بپوشاند. فرشی که در اتاق پذیرایی استفاده می کنید، باید آنقدر بزرگ باشد تا حداقل زیر پایه های جلویی مبل ها را بپوشاند.» در اتاق خواب نیز باید اندازه فرش طوری باشد تا زمانی که از خواب بیدار می شوید و پای خود را روی زمین می گذارید، پایتان روی فرش قرار گیرد.

فرش نازک را کنار بگذارید

 استفاده از یک لایه فرش

بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای استفاده از فرش های کوچک، از یک فرش بزرگ استفاده کنند. شاید دلیل آن هزینه کمتر باشد اما طراحان دکوراسیون استاد روی هم چیدن فرش ها هستند. بهتر است برای زیبایی خانه خود، یک فرش کنفی بزرگ به رنگ خنثی بخرید و فرش طرح دار را روی آن قرار دهید. این روش نه تنها زیبایی خانه را دو برابر می کند بلکه هنگام کثیفی فرش ها، راحت تر می توانید آنها را جابه جا کنید و بشورید.

نقش فرش در دکوراسیون منزل مهم است

فضای خالی بین فرش ها

 خالی نگذاشتن فضای بین فرش ها

از این که فضاهای خالی کف خانه مانند لبه دیوارها را خالی بگذارید، نترسید. وجود فضای خالی، خانه شما را بزرگ تر و زیباتر نشان می دهد.

چه فرشی را برای منزل بخریم

اول فرش خود را انتخاب کنید

 خرید فرش در آخرین مرحله

اگر می خواهید تمام لوازم منزل خود را از ابتدا خریداری کنید، اول به سراغ فرش بروید. مطمئنا اگر خرید فرش را به مرحله آخر موکول کنید، انتخاب آن ماهها به طول خواهد انجامید. (در این مواقع بهتر است فرشی با رنگ خنثی بخرید تا آنچه را که در ذهنتان است، به مرور زمان بیابید.)

طراحان دکوراسیون، اولین چیزی که هنگام تزیین خانه تهیه می کنند، فرش است. در این صورت آنها راحت تر می توانند دیگر لوازم خانه مانند پارچه پرده، مبل و بالش های تزیینی را هماهنگ با فرش انتخاب کنند.

فرش را در اولین فرصت خریداری کنید

انتخاب فرش های طرحدار

پرهیز از فرش های طرح دار

دانیل اوکی می گوید :گاهی تضاد برای ایجاد فضایی شاد در خانه لازم است. دیوارهای قهوه ای، مبل قهوه ای، فرش قهوه ای و … فضای خانه را یکدست و بی روح نشان می دهد.

کدام نوع فرش ها دکوراسیون منزل را زیباتر می کند

 عدم استفاده از زیر فرشی

قرار دادن موکت در زیر فرش ها مانع سر خوردن و حرکت آنها می شود. به علاوه شما هنگام نشستن یا راه رفتن روی آن، به دلیل نرمی بیشتر، احساس راحت تری خواهید کرد. استفاده از چسب فرش بی فایده است و تنها مواد چسبی آن به کف پوش آسیب می رساند.

اینکه فرش در جای خود ثابت بماند و تکان نخورد بسیار مهم می باشد که این کار تنها با استفاده از چسباندن ترمز فرش پشت آن میسر نمی شود و گاهی اوقات لازم است که پایه ی یکی از وسایل را روی آن قرار داد تا ثابت بماند .

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 12 شهريور 1400
برنا اندیشان :: دانلود کارگاه و سمینار روانشناسی

هدف غریزی انسان در زندگی، رسیدن به کمال است. به این منظور انسان برای بهبود و توسعه مهارت‌های فردی خود می‌کوشد. بهبود مهارت‌ها به معنای بهتر کردن آن مهارت‌هایی است که انسان دارد و توسعه مهارت‌ها به معنای اضافه کردن مهارت‌هایی است که انسان قبلاً نداشته است. برای بهبود و توسعه مهارت‌های فردی خود باید سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی کرده و از بهترین منابع آموزشی استفاده کنیم. به این منظور، در این صفحه به معرفی یکی از بهترین منابع آموزشی برای بهبود و توسعه مهارت‌های فردی می‌پردازیم: برنا اندیشان :: دانلود کارگاه و سمینار روانشناسی

 

حوزه‌های موضوعی کارگاه‌ها و سمینارهای روانشناسی

در وبسایت «برنا اندیشان» می‌توانید به جدیدترین و برترین محصولات آموزشی در حیطه‌های روانشناسی شامل سمینار و کارگاه روانشناسی و سخنرانی های روانشناسی با موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید.

حوزه‌های موضوعی این سمینارها، کارگاه‌ها و سخنرانی‌ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌شود:

           ·       افسردگی؛

           ·       ترس و اضطراب و وحشت؛

           ·       ازدواج و طلاق و زوج درمانی؛

           ·       شناخت درمانی؛

           ·       اختلالات شخصیت؛

           ·       خانواده.

 

برنا اندیشان فقط محدود به روانشناسی نیست

محصولاتی که در وب سایت «برنا اندیشان» ارائه می‌شود محدود به مباحث روانشناسی نیست. علاوه بر مباحث روانشناسی شما می‌توانید به سایر آموزش‌ها همچون پزشکی، فلسفی، موفقیت، آموزش زبان‌های خارجه، کتابهای صوتی، پکیج‌های آموزشی کسب درآمد و بسیاری دیگر از محصولات آموزشی نیز دسترسی داشته باشید.

در کنار محصولات آموزشی برنا اندیشان، می‌توانید از مطالب مفید و آموزشی که در بخش وبلاگ و مقالات این سایت منتشر می‌شود نیز بهره‌مند شوید. این مطالب در حیطه‌های موضوعی روانشناسی (بالینی و عمومی)، روانکاوی، بیوگرافی، تاریخ، معرفی فیلم و کتاب و موضوعات متنوع دیگر منتشر می‌شود.

فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان از تعامل شایسته‌ای با کاربران خود برخوردار است. در صورتی که دوره آموزشی مورد نظر خود را در بین محصولات این سایت نیافتید، درخواست‌های خود را برای این سایت ارسال بفرمایید تا در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 12 شهريور 1400
خدمات پشتیبانی شبکه

در  بسیاری از مواقع مشاهده شده بعد از راه اندازی شبکه افراد با چالش های مختلفی مواجه می شوند در نتیجه  باید یک شرکت خوب برای پشتیبانی خدمات شبکه در نظر بگیرید، لازم به ذکر است بدانید که خدمات پشتیبانی شبکه برای تمام شرکت‌ها یک نیاز مبرم به شمار می رود زیرا تجهیزات شبکه مطمئناً طی مرور زمان با ایرادات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مواجه می‌شود در نتیجه اگر یک تیم پشتیبانی قوی با شما همکاری نکند مطمئن با چالش جدی مواجه خواهید شد، این نکته را در نظر داشته باشید که اگر نتوانید مشکلات شبکه را به سرعت حل کنید می‌تواند نتیجه بسیار جبران ناپذیری را برای شما رقم بزند. حال اگر قصد دارید نسبت به پشتیبانی خدمات شبکه اطلاعات کاملی را به دست بیاورید پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید زیرا در این محتوا قصد داریم دلایل ضروری بودن خدمات پشتیبانی شبکه را مورد بررسی قرار دهیم.

دلیل بالا بودن اهمیت خدمات پشتیبانی شبکه

اهمیت خدمات پشتیبانی شبکه بسیار زیاد است و هیچ شرکتی نمی تواند بدون پشتیبان شبکه خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه بدهد. شایان ذکر است بدانید که در این محتوا ما قصد داریم دلیل که باعث می شود خدمات پشتیبانی شبکه اهمیت زیادی داشته باشد را مورد بررسی قرار دهیم.  در وهله اول بهتر است بدانید که خدمات پشتیبانی شبکه باعث می شود تا شما سرعت پایین و قطعی ارتباط را حس نکنید.

 لازم به ذکر است بدانید که در صورت پایین آمدن سرعت و قطعی ارتباط شما هیچ راهی برای خدمات دهی درست به مشتری خود نخواهید داشت در واقع شما شبکه راه اندازی کرده اید تا بتوانیم بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و برای این کار باید به صورت هفتگی تمام تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری که در راه اندازی شبکه استفاده کرده اید را سرویس کنید زیرا اگر این کار را انجام دهید امکان دارد به مرور زمان مشکلاتی پیش بیاید که شما را با چالش گوناگون مواجه کند.

چه زمانی به خدمات پشتیبان شبکه نیاز است

یکی از متداول ترین سوالاتی که توسط بسیاری از شرکت‌ها مطرح می‌شود این است که چه زمانی به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز است در پاسخ به این سوال باید بدانیم زمانی که سرعت شبکه شما کاهش پیدا کرده یا قطعی شبکه شما بسیار زیاد شده است مطمئن به خدمات پشتیبانی شبکه نیاز خواهید داشت.

 این نکته را هم در نظر داشته باشید که اختلالات اینترنتی می تواند چالش بسیار بدی برای شرکت شما باشد در نتیجه در این زمان هم شما به پشتیبانی شبکه نیاز پیدا خواهید کرد ر است بدانید که شبکه در بسیاری از شرایط کاری شما تاثیر می‌گذارد برای مثال اسکنر پرینتر فکس و بسیاری از دستگاه‌های دیگر شما به شبکه متصل هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل در شبکه این دستگاه ها از کار می افتد زمانی که احساس کردید می توانید از این دستگاه استفاده کنید باید به پشتیبان شبکه مراجعه نمایید در انتخاب بهتر است بدانید اگر با شرکت خدمات پشتیبانی شبکه قرارداد دارد اما خدمات درستی به شما ارائه می‌دهد شک نکنید و شرکت خدمات دهنده را تغییر دهید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 9 شهريور 1400

خرید نهال انار


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

خرید نهال انجیر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

ariyanahal ir


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

خواص مصرف عسل با گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

خواص روغن گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

خواص بادام در بارداری


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

ریختن نمک پای درخت گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

بار ندادن درخت گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

میخ زدن به درخت گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400

کود دهی درختان گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 8 شهريور 1400
خواص گردو برای چشم

خواص گردو برای چشم


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1400
خوردن پنیر و گردو

خوردن پنیر و گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1400

کود شیمیایی برای درخت گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1400

کود شیمیایی برای درخت گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1400

بهترین نهالستان ایران


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1400

درخت انگور


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 شهريور 1400

درخت پسته


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400

درخت گردو


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400

روز درختکاری


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 6 شهريور 1400