دوربین مداربسته چیست؟ کاربرد ها + انواع

 

C:\Users\mahdi\Downloads\shutterstock_374208781.jpg

دوربین مدار بسته مخفف تلویزیون مدار بسته است و معمولا به عنوان نظارت تصویری شناخته می شود. "مدار بسته" به این معنی است که برنامه ها معمولاً به تعداد محدودی (بسته) مانیتور منتقل می شوند، برخلاف تلویزیون "معمولی" که برای عموم مردم پخش می شود. شبکه های دوربین مداربسته معمولاً برای شناسایی و جلوگیری از فعالیت های مجرمانه و ثبت تخلفات ترافیکی استفاده می شوند، اما کاربردهای دیگری نیز دارند.

فناوری دوربین مدار بسته اولین بار در سال 1942 توسط دانشمندان آلمانی برای نظارت بر پرتاب موشک های V2 توسعه یافت. بعدها توسط دانشمندان آمریکایی در هنگام آزمایش بمب اتمی مورد استفاده قرار گرفت.

 

مدیریت جرم و جنایت

نظارت مداربسته می تواند از مجرمان احتمالی جلوگیری کند. هنگامی که جنایتی رخ می دهد، فیلم های ویدئویی می توانند به مجریان قانون کمک کنند تا تحقیق کنند و بعداً شواهدی برای پیگرد قانونی در دادگاه ارائه کنند. استفاده همراه با دوربین مداربسته  هایک ویژن، سنسورهای صوتی، حرارتی و سایر انواع حسگرها می تواند مقامات را در مورد اتفاقاتی که غیرعادی هستند، به عنوان مثال، آگاه کند. شلیک گلوله یا آتش در یک مکان برای مشاغل، دوربین های مدار بسته می توانند فعالیت های مجرمانه داخلی را شناسایی و نظارت کنند. زندان ها ممکن است از نظارت تصویری برای جلوگیری از انتقال مواد مخدر و سایر کالاهای قاچاق توسط هواپیماهای بدون سرنشین به زندانیان استفاده کنند. دوربین های امنیتی قادر به نظارت بر مناطقی هستند که به راحتی در دسترس نیستند، به عنوان مثال. پشت بام ها

نظارت بر خیابان های شهر و جامعه

دوربین‌های چراغ‌های راهنمایی و سایر نقاط شهرها مردم را برای جمع‌آوری آمار ترافیک و همچنین مدارک مستند برای سرعت غیرمجاز زیر نظر دارند. وارث اینترنت اشیا، AoT یک ابتکار شیکاگو برای جمع آوری داده های بلادرنگ، در درجه اول آب و هوا و محیط زیست، در مورد شهر است. برخی از ‌دوربین مینی اسپید دام امنیتی هستند که تصاویری را که ضبط می‌کنند تجزیه و تحلیل می‌کنند، اما برای محافظت از حریم خصوصی افراد، این تصاویر را مخابره یا ذخیره نمی‌کنند. در اصل، تعداد محدودی برای استفاده توسط محققان ارشد به منظور "توسعه نرم افزار بینایی کامپیوتر" ذخیره می شود. این پروژه با برخی از مقاومت های ناظران حریم خصوصی روبرو شده است.

نظارت و تشخیص پزشکی

حدود 43 ماهیچه صورت وجود دارد که افکار و احساسات افراد را بیان می کند. نرم افزار هوشمند می تواند این عبارات را شناسایی کند، به عنوان مثال. درد یا اضطراب، از تصاویری که افراد راحت‌تر می‌توانند. دوربین‌های مداربسته همچنین می‌توانند بیماران - به عنوان مثال کودکان یا افراد مسن - را برای شناسایی بحران‌های پزشکی احتمالی، به عنوان مثال، زیر نظر بگیرند. سکته مغزی، یا حمله صرع یا آسم.

 

انواع سیستم های دوربین مداربسته

هنگام نصب دوربین مداربسته باید با انواع آن آشنا بود. در ادامه با انواع سیستم های دوربین مداربسته بیشتر آشنا خواهیم شد. 

آنالوگ - از کانکتورهای Bayonet Neill-Concelman (BNC) روی کابل های کواکسیال برای انتقال سیگنال های ویدئویی مداوم استفاده کنید. وضوح نسبتا پایینی دارند اما ارزان و موثر هستند. در یک سیستم آنالوگ تجهیزات جانبی بیشتری وجود دارد، به عنوان مثال. کابل های کواکسیال استاندارد معمولا صدا را منتقل نمی کنند. سیگنال های آنالوگ را می توان دیجیتالی کرد و دیجیتالی شدن را حتی با تجهیزات قدیمی تر مقرون به صرفه تر می کند. تصاویر نیاز به یک کارت فیلمبرداری دارند و می‌توانند روی رایانه شخصی یا ضبط صوت ذخیره شوند. آنالوگ HD یک پله بالاتر وضوح را نسبت به سیستم های سنتی (1080 پیکسل) افزایش می دهد و با دوربین های آنالوگ و BNC سازگار است.

دیجیتال - دیجیتالی کردن سیگنال ها در سطح دوربین. این سیستم ها به کارت فیلمبرداری نیاز ندارند زیرا تصاویر مستقیماً در رایانه ذخیره می شوند، اما به فضای (نسبتا) زیادی برای ذخیره ضبط نیاز دارند، بنابراین معمولاً به شدت فشرده می شوند.

شبکه یا IP – این سیستم‌ها که با دوربین‌های آنالوگ یا دیجیتال استفاده می‌شوند، از یک سرور ویدیویی برای پخش فیلم از طریق اینترنت استفاده می‌کنند. از مزایای آن می توان به امکان وای فای و صدا، هوش مصنوعی توزیع شده (DAI) برای تجزیه و تحلیل فیلم های تصویری، دسترسی از راه دور، برق از طریق اترنت (POE) و وضوح بهتر اشاره کرد. علاوه بر این، دوربین‌های IP این قابلیت را دارند که دوربین‌های بیشتری را در یک دوربین قرار دهند، که می‌تواند زاویه وسیعی را پوشش دهد که معمولاً ممکن است چندین دوربین یا سیستم دوربین را بپوشاند.

هر سه گزینه هنوز به طور یکسان مورد استفاده قرار می گیرند و تمایل زیادی به سیستم های دوربین IP و دوربین های فیلمبرداری دیجیتال دارند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 28 آذر 1400
آشنایی با مجله کوئیک فیت

دراینمطلبباسایتکوئیکفیتآشناخواهیمشد. سایتیکهبهگونه‌ایمتفاوتسعیدربالابردنسطحدانشمردمدرحوزهسلامت، تناسبانداموغیرهدارد. اینسایتباترجمهوتحقیقازبهترینسایت‌هایروزدنیاتمامسعیخودراکردهتامحتواییباارزشبهکاربرانارائهدهد.

وبسایتکوئیکفیتامروزهبهعنوانیکیازوبسایت‌هایمطرح، برایارتقاسطحآگاهیدرحالفعالیتاست. اهدافبلندمدتیبرایاینوبسایتتنظیمشدهاستکهبابرنامه‌ریزی‌هایقویدرحالاجرااست. برایآشناییبیشتربااینوبسایتورویکردهایپیشرویآنبهتراستاینمتنراازدستندهید.

آشنایی با مجله کوئیک فیت

مجله سلامت کوئیک فیت امروزه به عنوان یکی از مجلات مطرح، برای ارتقا سطح آگاهی در حال فعالیت است. اهداف بلند مدتی برای این مجله تنظیم شده است که با برنامه ریزی های قوی در حال اجرا است. برای آشنایی بیشتر با این مجله و رویکردهای پیش روی آن بهتر است این متن را از دست ندهید. 

همیشه فیت با کوئیک فیت

پیشرفت علم و تکنولوژی، به هر چه ماشینی تر شدن منجر شده است. مجلات کاغذی گذشته، جای خود را به مجلات اینترنتی امروزی داده اند که انواع آنها در حوزه های مختلف شروع به کار کرده اند. 

یکی از پرطرفدارترین حوزه هایی که وجود دارد مجلات سلامت و تناسب اندام هستند که بتوانند کیفیت عمر و طول عمر را افزایش دهند. اما آیا می توان به هر مجله و سایتی اعتماد کرد و با توجه به آن شرایط سلامت بدن و روحیه را پیش برد؟

قطعا مطالبی که روی صفحات مجلات اینترنتی هستند، قرار است اطلاعاتی را برای مخاطبان به همراه داشته باشند. پس باید مجلاتی انتخاب شوند که حداکثر سلامت افراد جامعه را در نظر دارند. 

هدف و رسالتی که این مجله دارد " همیشه فیت با کوئیک فیت" است. برای این هدف بزرگ، همواره برنامه ریزی ها و تلاش های متعددی انجام می شود که سبب ایجاد چندین هدف دیگر برای مجله می شد.

آشنایی با اهداف کوئیک فیت

مجله کوئیک فیت یکی از مجلاتی است که به منظور افزایش سطح اطلاعات و آگاهی افراد جامعه در حوزه سلامت شروع به کار کرده است. در این مجله، گردآوری اطلاعات از طریق سایت های معتبر خارجی و داخلی یا ترجمه متون علمی صورت می گیرد. 

به هیچ وجه در متون گردآوری شده، بر پیروی از راهکارهای غیرعلمی و مخاطره آمیز برای سلامت تاکیدی نمی شود. 

این موضوع ممکن است در برخی از مجلات صرفا برای کسب درآمد و یا پربیننده شدن انجام شود و هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با این موضوع وجود نداشته باشد.

تاکید کوئیک فیت اطلاع رسانی و آگاهی در زمینه سلامت و ارتقاء سطح اطلاعات افراد جامعه در حوزه سلامت است. تا جایی که مکررا بیان می شود، شرایط بدنی هر فرد نیاز به راهکار درمانی خود را دارد و نباید از یک نسخه برای عموم افراد تجویز کرد.

طبیعتا چنین مجلاتی به زودی طرفداران زیادی را به سمت خود جذب می کنند. زیرا همواره سلامت مخاطبان خود را در نظر دارند و به نسبت نیاز و توجه به سطح آگاهی، مطالب مفید فایده را در اختیار آنها قرار می دهند. 

مخاطبان کوئیک فیت

یکی از مهمترین مواردی که مجلات اینترنتی را مطرح می کند، مخاطبان و توجه به نیاز مخاطبان مجله است. کوئیک فیت سعی دارد تمام مطالب به صورت کاملا علمی و حرفه ای اما با زبان عامیانه و کاملا مفهوم برای افراد در هر سنی ارائه شود. 

نکته ای که امروزه اکثر مجلات اینترنتی به آن توجه دارند این است که طبق سلیقه مخاطبان پیش می روند. اما آیا این روش درستی برای رضایت مخاطبان است؟

با توجه به ارتقا سطح اطلاعات و دانش جامعه امروزی، نیاز است تا اصلاحاتی در اطلاعات عمومی غلط ایجاد شود. برای مثال در جامعه جا افتاده است که مادران باردار باید دو برابر سایر افراد تغذیه کنند! اما در مجلات حوزه سلامت که هدف تغییر عادات غلط را بر عهده گرفته اند، گفته می شود که در هر دوره از روند بارداری، چه مقدار کالری آن هم طبق شرایط بدنی مادر نیاز است. اما مهمتر اینکه توصیه و تاکید می شود برای دریافت اطلاعات درست نباید به مجلات اکتفا کرد. در مجلات علمی و اصولی مانند کوئیک فیت بارها تکرار می شود که مطالب برای آگاهی و اطلاعات عمومی هستند و باید برای هر فرد نسخه ای مخصوص طبق صلاحدید پزشک تجویز شود. 

اگر این اصلاحات و به روز شدن مطالب برای مجله وجود نداشته باشد، پیشرفتی برای اطلاعات عمومی جامعه حاصل نمی شود. مطالب مجله کوئیک فیت برای عموم مخاطبین در سطوح مختلف مناسب هستند و دائما راهکارهایی برای به روز شدن آنها انجام می شود. زیرا روزانه علم پیشرفت می کند و نیاز هر دوره ای ممکن است متفاوت با دوران قبل باشد. به همین دلیل لازم است بر طبق آن مطالب به روز شوند.

علاوه بر تمام این موارد، بهتر است مجله ای که مورد مطالعه قرار می گیرد واقعیات را نشان دهد تا اینکه بر عادات منسوخ شده تاکید کند و همواره بدون در نظر داشتن ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی جامعه فعالیت کند. با این وجود بهترین انتخاب برای دریافت اطلاعات درست و علمی مجلاتی همچون کوئیک فیت هستند.

موضوع مطالب مجله سلامت کوئیک فیت

همانطور که اشاره شد، این مجله فعالیت خود را در زمینه سلامت پایه گذاری کرده است و سعی دارد هر آنچه که به این موضوع مربوط می شود را در دسته بندی های مطالب خود به صورت علمی و صحیح ارائه دهد.

با پیشرفت روزانه کوئیک فیت، دسته بندی های مختلفی برای موضوع های متنوع در حوزه مربوط ایجاد شدند که حالا در چند دسته بندی اصلی در حال فعالیت است. متون مختلف برای هر دسته بندی نیز شامل موارد متعددی می شود. 

مطالب اغلب با موضوعاتی در حوزه تغذیه، داروها، انواع رژیم غذایی، انواع ورزش و تناسب اندام، بیماری ها، زیبایی و آشپزی سلامت که به تازگی اضافه شده است و طرفداران خاص خود را نیز دارد، در مجله قرار می گیرند. علاوه بر این موارد کوئیک فیت قصد دارد به زودی مطالب را ارتقا داده تا مخاطبان با هر سلیقه ای بتوانند متن، پادکست و ویدئو مرتبط با موضوع دلخواه خود را در مجله پیدا کنند.

مطالب این مجله کاملا علمی در حوزه سلامت، برای آشنایی با فواید و مضرات انواع داروهای معروف، بررسی و نقد بسیاری از رژیم های معروف که کاملا نام آشنا هستند، انواع ورزش و فعالیت بدنی که به سلامت و تندرستی کمک می کنند، بیماری های مختلف و راه انتقال، درمان، کنترل و پیشگیری از آنها مورد بررسی قرار می گیرند، مطالب مربوط به زیبایی برای سلامت پوست و مو از منابع به روز گردآوری شده اند در کوئیک فیت بیان می شوند، قسمت آشپزیِ سلامت که به آموزش پخت غذاهای مختلف پرداخته می شود و راهکارهایی برای پخت سلامت و بررسی کالری دریافتی مطرح می شود، بیان نکات مهم در مورد بارداری و پس از آن، پرداخته خواهد شد.

منابع مطالب کوئیک فیت

برای گردآوری مطالب مجلات، نکته مهم منابع آنها هستند. اینکه از چه منابعی مطالب را گردآوری و ترجمه می کنند به اعتبار آنها نزد مخاطب می افزاید. منابعی که کوئیک فیت به وسیله آنها مطالب را آماده می کند، جزء قویترین و بهترین منابع انگلیسی زبان هستند که متون را کاملا به صورت علمی از مجلات علمی تخصصی گردآوری کرده اند. علاوه بر این موضوع سلامت مخاطبان را نیز در اولویت قرار می دهند.

ارتباط با کوئیک فیت

یکی از گزینه های مهمی که می تواند مخاطبان را راضی نگه دارد، برقراری ارتباط با مجله مورد علاقه شان است. مجله سلامت کوئیک فیت این امکان را برای مخاطبان خود فراهم کرده است تا راه های ارتباطی مختلفی داشته باشند و بتوانند از طریق مختلف و دلخواه نظرات خود را در رابطه با مطالب انتقال دهند. از این طریق طبق نیاز آنها می توان مجله را پیش برد.

امروزه یکی از نرم افزارهای پرطرفدار برای مخاطبان اینستاگرام و پینترست است که کوئیک فیت در این زمینه نیز فعالیت بسیار قوی دارد. فعالیت در صفحه اینستاگرام و همینطور پینترست سبب شده است تا مخاطبین در کانال های ارتباطی مختلف، طبق سلیقه خود بتوانند از مطالب بسیار مفید بهره مند شوند. 

آنچه به مجله کوئیک فیت اضافه خواهد شد

مجله کوئیک فیت طبق نیاز روز جامعه در حال پیشرفت است. با توجه به اینکه امروزه زمان مطالعه برای بسیاری از افراد کوتاه است یا حتی گاهی وجود ندارد، نیاز به محتواهای صوتی و محتواهای ویدیویی احساس می شود. مجله کوئیک فیت در حال ساخت قویترین محتواهای صوتی و ویدیویی است که بتواند در زمینه مطالب موجود، بهترین اطلاع رسانی را برای مخاطبان داشته باشد. 

محتوای صوتی یا پادکست و ویدئوها نیز مانند محتواهای متنی، به صورت کاملا علمی از منابع تخصصی گردآوری می شوند. از این طریق نیاز روز جامعه در نظر گرفته خواهد شد. طرفداران این سبک از محتواها می توانند این نوع محتواها را در صفحات سایت، صفحه اینستاگرام و همینطور صفحه پینترست دنبال کنند. از این طریق روزانه از مطالب آموزنده بسیار مفیدی بهره مند خواهند شد.

توصیه مجله سلامت کوئیک فیت برای مطالعه مجلات اینترنتی

مجله سلامت کوئیک فیت با ارائه مطالب کاملا علمی، برای ارتقاء سطح آگاهی جامعه در تلاش است. اما توصیه ای که از این مجله باید جدی گرفت این است که مطالب علمی که در مجلات اینترنتی یا حتی شبکه های اجتماعی مختلف مطرح می شوند، به صورت عمومی توصیه می شوند که به صورت شخصی نتیجه مطلوبی ندارند.

به زبان ساده تر، مطالب ارائه شده هر چند علمی، ممکن است برای هر فردی نتیجه متفاوتی را به همراه داشته باشد و توصیه کوئیک فیت به تمام همراهان و افراد مختلف این است که برای مشکلات بدنی و به ویژه روحی، به هیچ وجه نباید راهکارهای عمومی را دنبال کرد. تنها وقتی یک روش درست است که طبق نیاز فرد و با توجه به شرایط فرد تنظیم شده باشد. 

در مورد درمان بیماری ها و مصرف انواع داروها، توصیه کوئیک فیت این است که به هیچ وجه خودسرانه عمل نشود و باید شرایط بدن را پزشک بررسی کرده و ضرورت درمان با روش درست را مشخص کند. گام بسیار مهمی که کوئیک فیت در جهت ارتقا سلامت جامعه برداشته است، تا حد بالایی در گرو رعایت این نکته بسیار مهم است.

در آخر

 

مجلات اینترنتی متعددی امروزه وجود دارند که بهتر است نکات مهمی را برای انتخاب و دنبال کردن آنها در نظر داشت. نکات مهمی که کوئیک فیت بر آنها تاکید دارد شامل مواردی همچون به روز بودن، توجه به نیاز مخاطب، ارائه محتوا های علمی از منابع درست، اصلاح باورهای غلط و جا افتاده، در نظر داشتن سطح اطلاعات مخاطبین و توجه به نظرات آنها، از جمله مواردی هستند که باید در نظر داشت. یک مجله اینترنتی همواره باید بر این موارد پایبند باشد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 26 آذر 1400
حاشیه سود خالص چیست

حاشیه سود خالص چیست


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400
بهترین زمان برای خرید طلا

بهترین زمان برای خرید طلا


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400
تعریف اوراق مشارکت

تعریف اوراق مشارکت


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400
راهنمای ارسال ایمیل انبوه و گروهی

 

C:\Users\mahdi\Downloads\seo\billionphotos-2889128-1024x652.jpg

در میان روش های ارتباطی و بازاریابی در اینترنت، ایمیل در رتبه نخست با قابلیت های بسیار خود توانسته است از سایر روش ها به کاربران تجاری و فعال نزدیک تر شود. برای مجموعه ها و کسب و کارها اما چالش های مختلفی در اجرا و پیاده سازی موفق ایمیل همیشه وجود داشته است. در این مطلب شما را با ۳ روش اصلی و خدمات ایمیل مارکتینگ آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به آسانی به مشترکین و یا مشتریان خود از طریق ایمیل ارتباطات خود را حفظ و گسترش دهید. استفاده از روش های مدرن بازاریابی ایمیلی به میزان قابل توجهی باعث صرفه جویی در زمان برای برقراری ارتباط با مشترکین و پیگیری آتی آن ها خواهد شد.

  1. ارسال مستقیم با پنل ایمیل

در این روش شما برای انجام ایمیل مارکتینگ می توانید از ابزار آنلاین مانند پنل ارسال ایمیل گروهی و انبوه برای ارسال ها ، مدیریت مشترکین و خبرنامه های خود استفاده کنید. با ثبت نام در این پنل ها و دریافت اشتراک های ماهیانه و یا سالیانه شما امکانات زیادی را برای بازاریابی در اختیار خواهید گرفت:

  • آپلود و مدیریت لیست ایمیل مشترکین

  • طراحی خبرنامه، فرم اشتراک و صفحات فرود

  • برنامه ریزی و ارسال کمپین های ایمیلی

  • دریافت آمار و گزارشات ارسال های شما

  • ساخت سگمنت و فیلتر بازاریابی ایمیلی

  1. ارسال با سرور / سرویس

وقتی از یک وب سایت، وب هاستینگ و یا برنامه های نرم افزاری استفاده میکنیم و به محدودیت تعداد ارسال روزانه ایمیل ها و یا مشکل اسپم شدن ایمیل ها برخورد میکنیم بهترین راه حل چیست؟ چگونه بصورت نامحدود ایمیل ها را با کیفیت و سرعت به مخاطبین تحویل دهیم؟ استفاده از فناوری های ایمیل سرور مانند سرور  خارجی SMTP و یا اتصال به وب سرویس های ایمیلی API از طریق برنامه نویسی و قراردادن کدهای مرتبط به شما در حل این موضوع مهم کمک میکنند. بعنوان مثال با قرار دادن اطلاعات سرور ایمیل یخود در برنامه های مختلف میتوانید کانال ارسال خود را به یک سرویس واسط تغییر دهید و یا با ساخت یک کلید API و نصب یک افزونه در سایت خود بتوانید کلیه ایمیل های برنامه را از طریق سرویس رسان واسط انجام دهید و دیگر سرور هاستینگ شما با همه محدودیت ها چالشی برای شما نباشد.

  1. ارسال با خدمات رسان

 

اگر به کارهای فنی علاقه نداشته و یا نیرو و زمان برای انجام ایمیل مارکتینگ ندارید بهترین روش برای شروع بازاریابی ایمیلی می تواند برون سپاری کار تبلیغات به مجموعه های فعال در حوزه تبلیغات دیجیتال و اینترنتی باشد. در این روش سرویس رسان تبلیغ شما را در قالب خبرنامه ایمیلی برای لیست اصناف و مشاغل فعال و مرتبط با کسب و کار انتخابی شما ارسال می کند و گزارشات آماری را در اختیار شما قرار میدهد. با این کار شما نیاز به صرف هزینه و زمان زیاد نخواهید داشت و بزرگترین چالش یعنی در اختیار داشتن بانک ایمیل فعال و هدفمند را ندارید. توجه به این نکته که خرید بانک های ایمیل از اینترنت باعث اسپم دامنه شما خواهند شد بسیار مهم است. این روش تبلیغ را به دفعات می توانید برای محصولات و خدمات مختلف خود انجام دهید و کلیک های مستقیم از مشتریان جدید در سایت خود دریافت کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400
learnmed

 

 

 

https://learnmed.stanford.edu/eportfolios/189/strawberry_milk

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400
coffee

https://blogs.brighton.ac.uk/mc106/coffee-jelly-recipe-japanese/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 25 آذر 1400
طلای کاغذی

طلای کاغذی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1400
دکمه سابسکرایب یوتیوب

 دکمه سابسکرایب یوتیوب

سابسکرایب و زنگوله یوتیوب  یکی دیگر از دسته بندی های محبوب در وب سایت بیگ موشن پروژه های آماده برای یوتیوبر ها می باشد. اگر شما در وب سایت یوتیوب فعالیت دارید و به دنبال بهبود انیمیشن های گرافیکی خود هستید می توانید در این دسته بندی به ابزار های بسیار مفیدی دسترسی پیدا کنید.

احتمالا اگر شما مدیر یک کانال یوتیوب باشید متوجه فعالیت هایی که رقبای خود و یا همکاران خود در دقت به کار گیری از پناسیل های گرافیکی ویدئوهای ارسال شده بوده اید. اگر شما نیز می خواهید ویدئوهای خود را با کیفیت بهتری ارائه کنید ، پیشنهاد می کنم حتما بخش مخصوص پروژه های آماده افتر افکت با موضوع یوتیوب وب سایت بیگ موشن را فراموش نکنید.

در بخش پروژه آماده افتر افکت یوتیوب شما می توانید برای مثال به انواع انیمیشن های آماده برای داشتن یک دکمه سابسکرایب اختصاصی جذاب برای کانال یوتیوب خود تهیه کنید. یا برای ویدئوی پیش نمایش و ابتدایی یا اینترو خود یک نمایش هیجان انگیز با استفاده از پروژه هایی که در نرم افزار افتر افکت صرفا برای توتیوب طراحی شده داشته باشید. قطعا با بالا رفتن استقبال و جذابیت یوتیوب شما می بایست کیفیت ویدئوهای خود را با استفاده از ابزار های سودمند به بلاترین حد ممکن تلاش خود را به کار گیرید. بنابراین با مراجعه به این بخش می توانید به مشاهده این ابزار و پروژه ها بپردازید و بهترین انتخاب ها را برای بهبود ویدئوی یوتیوب خود به همراه داشته باشید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 23 آذر 1400
کافه جزوه مرجع دانلود رایگان کتاب و جزوه

 

 

کتاب مجموعه ای از صفحات نوشته شده، مصور، چاپ شده یا خالی (صفحه های سفید و نانوشته) است. از جوهر، کاغذ، پوست حیوانات یا مواد دیگر (چسب، نخ و ...) که از یک طرف (راست یا چپ) به هم چسبیده یا متصل می شوند، ساخته می شود. به هر صفحه کتاب یک صفحه و هر طرف یا هر صفحه را یک صفحه می گویند.

کتاب ها در اندازه های مختلف عرضه می شود. در ایران سفر، وزرا و جیپ جیبی از معروف ترین قطعات کتاب است. کوچکترین کتاب جهان کتاب مقدس است که در موزه کلیسای وانک اصفهان نگهداری می شود. اولین کتاب فارسی زبان در هند توسط یک ارمنی با زیورآلات تزئین شد. نوع دیگر کتاب، کتاب الکترونیکی است که در بسته‌های نرم ‌افزاری مانند پی ‌دی ‌اف یا آی‌ پب عرضه می ‌شود که توسط کتاب ‌خوان ‌های الکترونیکی مانند آمازون کیندل نیز استفاده می ‌شود. نمونه دیگری از کتاب های چاپ نشده، کتاب صوتی است که توسط شخص یا افراد خوانده می شود و گاهی به صورت نمایشنامه اجرا می شود. این کتاب ها ممکن است همراه با موسیقی و افکت باشد.

پیشینه تعریف کتاب

هنوز تعریف روشن و کاملی ارائه نشده است و نمی تواند معنای همه انواع مختلف کتاب را پوشش دهد. مانند نشریات، تحت عنوان ثابت، نباید به صورت دوره ای منتشر شوند. یکی دیگر از تعریف های به ظاهر مناسب، محتوای تولید شده توسط نویسنده است که هدف خاصی را دنبال می کند، کتاب محتوا را حول محور هدف تعیین شده توسط نویسنده ارائه می کند، در پایان کتاب نویسنده به هدف خود می رسد و در این صورت هیچ ارجاع کلی به کتاب یا مقاله دیگری ندارد.

کلمه فارسی کتاب از عربی وارد شده است. در فارسی میانه «نامک» (حرف دری در فارسی) را عموماً کتاب می‌گفتند و فروردگ به آنچه امروزه عموماً به عنوان گفتمان شناخته می‌شود، اطلاق می‌شود. در دوره توسعه شدید فارسی، حرفی به معنای مطلق کتاب به کار رفته است. در فارسی میانه از اصطلاحات تخصصی تر ماتیکان (رساله) و نسک (برای بخش های اوستایی) استفاده می شود. کلمه پیامبر که همیشه نوشته شده و می توان به معنای مطلق کتاب یا نوشتار به کار برد، در زبان فارسی دری با معنای خاص قرآن به کار می رود.

 

کتاب الکترونیکی چیست؟

در سال های اخیر استفاده از رایانه باعث تسهیل چاپ کتاب و توسعه چاپ و انتشار کتاب های چاپی شده است. در اواخر قرن بیستم، وسایل ارتباطی مانند تلویزیون، کامپیوتر و اینترنت مفهوم کتاب را به عنوان مهمترین منبع اطلاعات به چالش کشیدند. از سوی دیگر، با ذخیره اطلاعات کتاب در نوارهای صوتی و تصویری، تعریف کتاب به عنوان «مجموعه مقالات چاپی یا نسخ خطی» نیز به چالش کشیده شده است.

منشاء کتاب های الکترونیکی به سال 1971 میلادی بر می گردد. این کتاب های الکترونیکی با استفاده از لامپ های پرتو کاتدی، تصاویر صفحه نمایش را تولید کردند که می توانست جایگزین چاپ و کاغذ شود. اما اولین کتاب الکترونیکی دیجیتال، موشک Nuvomedia در سال 1999 منتشر شد.

اخیراً تلاش هایی برای تبدیل کتاب های معمولی به کتاب الکترونیکی صورت گرفته است. این تلاش ها در جنبشی به نام پروژه گوتنبرگ انجام می شود. برای سهولت استفاده از کتاب های الکترونیکی، تجهیزات دیجیتال ویژه ای به نام کتاب خوان های الکترونیکی وارد بازار شده است. این دستگاه ها در واقع کامپیوترهای کوچکی هستند که قادر به ذخیره و بازیابی تعداد زیادی کتاب الکترونیکی هستند.

برخی از ویژگی های کتاب های الکترونیکی که منجر به استفاده گسترده از آن شده است عبارتند از:

  • سهولت حمل و نقل در حین ترکیب محتوا
  • انسجام محتوا و تنوع برنامه ها
  • مطالب را با یکدیگر به اشتراک بگذارید
  • پشتیبانی از ویژگی های چند رسانه ای

این مزایا باعث شده است که فروش کتاب های الکترونیکی از کتاب های چاپی آمازون، بزرگترین کتابفروشی جهان، پیشی بگیرد.

کتاب صوتی چیست؟

کتاب صوتی، کتاب مصور یا کتاب صوتی سندی است که به صورت صوتی تهیه شده و بر روی نوار کاست، سی دی و ... ضبط شده است. پول کتاب های صوتی می توانند با موسیقی و افکت نیز همراه شوند.

مراحل چاپ کتاب

کتابی که توسط نویسنده تهیه شده است، توسط انتشارات چاپ و شماره گذاری می شود تا شماره شابک خانه کتاب (که البته ناشران شابک آن را دریافت کرده و مانند خانه کتاب در اختیار دارند) به دست آورند. پس از تعیین شابک، کتاب برای فیپا به کتابخانه ملی ارسال می شود. پس از دریافت فیپا که اطلاعات کامل کتاب در آنجا جمع آوری می شود، کتاب برای اخذ مجوز چاپ جهت صدور نسخه ای از آن به وزارت کشور ارسال می شود. مجوز کتاب.

پس از انجام تمامی مراحل، کتاب آماده چاپ و ارسال توسط ناشر برای چاپ سنگی، چاپ و صحافی است. اکنون کتاب شما آماده است. همه این مراحل ممکن است بین 1 تا 3 ماه طول بکشد.

جزوه چیست؟

بروشور یا نامه چاپی یک کتاب بدون جلد است (یعنی بدون جلد سخت یا جلد گالینگور). یک بروشور ممکن است شامل یک ورق کاغذ باشد که در دو طرف چاپ شده و به نصف، یک سوم یا یک چهارم تا شده باشد.

استاندارد بین‌المللی یونسکو برای تولید کتاب و انتشارات، بروشور را چنین تعریف می‌کند: «نشریه چاپی غیر دایره‌ای با حداقل 5 و حداکثر 48 صفحه، بدون صفحه جلد، که در یک کشور خاص منتشر شده و در دسترس عموم قرار می‌گیرد». این نشریه به عنوان یک "نشریه غیر ادواری حاوی حداقل 49 صفحه، بدون صفحات جلد" توصیف می شود. با این حال، تعاریف یونسکو فقط برای هدف خاص جمع آوری آمار تولید کتاب آنها استفاده می شود.

هدف جزوه

بروشورها می توانند از اطلاعات مربوط به ظروف آشپزخانه گرفته تا اطلاعات پزشکی و رساله های دینی را شامل شود. بروشورها در بازاریابی بسیار مهم هستند، زیرا ارزان هستند و به راحتی بین مشتریان توزیع می شوند. جزوات همچنین ابزار مهمی به عنوان موضع سیاسی برای اعتراض در مبارزات سیاسی بود.

استفاده تجاری از جزوه ها

بروشورها به طور گسترده در تجارت استفاده می شوند، به ویژه به عنوان نوعی ارتباطات بازاریابی. بروشورها اهداف مختلفی دارند، از جمله توضیحات محصول، راهنماها، اطلاعات شرکت، تبلیغات یا راهنمای تور، و اغلب به روشی مشابه بروشورها استفاده می شوند.

منبع: کافه جزوه

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 21 آذر 1400
تعمیر جاروبرقی

امروزه به دلیل افزایش قیمت لوازم برقی، تنها راه کاهش هزینه های اقتصادی خانواده تعمیر آنهاست و با توجه به استفاده روزانه و همیشگی از وسایل برقی به مرور زمان مستهلک می شوند و نیاز به تعمیر پیدا می کنند. از جمله وسایلی که باید در منزل تعمیر شوند می توان به تعمیر یخچال ، تعمیر ماشین لباسشویی ، تعمیر جاروبرقی اشاره کرد، چرا که از صرف هزینه های جانبی همچون هزینه حمل نقل و بارگیری تا شرکت تعمیر لوازم برقی، به صورت رفت و برگشت اجتناب کرد. با ما همراه شوید تا در این مقاله به بررسی قیمت تعمیر یخچال درمحل، تعمیر ماشین لباسشویی در محل و تعمیر جاروبرقی در محل بپردازیم.

متداول ترین خرابی های جاروبرقی عبارتند از

عمر مفید یک جاروبرقی بین 15 الی 20 سال می باشد و به مرور زمان در اثر مستهلک شدن ممکن است مشکلات متداولی برای جاروبرقی شما اتفاق افتد که می توانید از خدمات تعمیر جاروبرقی در محل استفاده نمایید و این مشکلات را برطرف کنید.

قیمت تعمیر جاروبرقی

قیمت تعمیر برد جاروبرقی سامسونگ

550.000 تومان

قیمت تعویض موتور جاروبرقی سامسونگ

480.000 تا 900.000 تومان

قیمت خرطومی جاروبرقی سامسونگ

40.000 تا 120.000 تومان

 

  • روشن نشدن جاروبرقی

  • خرابی سیم جمع کن

  • مکش پایین جاروبرقی

  • احساس بوی سوختگی

  • اتصالی سیم جاروبرقی

  • سر و صدای گوش خراش جاروبرقی

  • خرابی دکمه خاموش و روشن

  • پایین بودن قدرت موتور جاروبرقی

  • جرقه زدن بدنه جاروبرقی

در صورت مشاهده هر یک از مشکلات بالا با سرویسکار تعمیر جاروبرقی در محل تماس بگیرید و اگر از دانش فنی برای تعمیر جاروبرقی برخوردار نیستید لطفا اقدام به تعمیر جاروبرقی ننمایید، چرا که باعث بروز اتفاقاتی همچون برق گرفتگی و… می شود که توصیه ما استفاده از تعمیرکار مجاز می باشد.

قیمت تعمیر ماکروفر

خدمت

قیمت به تومان

قیمت تعمیر برد ماکروفر

250.000 تا 365.000

قیمت تعویض برد ماکروفر

90.000 تا 740.000

قیمت تعویض میکروسوئیچ ماکروفر

100.000 تا 190.000

قیمت تعویض موتور گردان ماکروفر

170.000 تا 240.000

قیمت تعمیر ترموستات ماکروفر

9.000 تا 50.000

قیمت تعمیر لامپ مگنترون ماکروفر

310.000 تا 600.000

قیمت تعمیرات خازن ماکروفر

80.000 تا 180.000

قیمت تعمیر دیود ماکروفر

50.000 تا 190.000

قیمت تعمیر ورق نسوز ماکروفر

100.000 تا 180.000

قیمت تعمیر المنت ماکروفر

140.000 تا 180.000

قیمت تعمیر ترانس ماکروفر

200.000 تا 380.000

 

مزایای تعمیر لوازم برقی در منزل

از مزایای  تعمیر لوازم برقی در منزل می­ شود به سه دلیل عمده اشاره کرد اولین مزیت این است که خود شما نظاره گر تعمیر جاروبرقی یا تعمیر ماکروفر یا تعمیر ماشین لباسشویی و… در منزل خود هستید و به تمام مراحل تعمیر نظارت خواهید کرد.

مزیت دومی که دارد تعمیرجاروبرقی، تعمیر ماکروفر، تعمیر ماشین لباسشویی و… در زمان کوتاه تری انجام خواهد شد، چرا که وسیله برقی یکبار به نمایندگی تعمیر جاروبرقی فرستاده شود و تعمیر صورت پذیرد و دوباره از نمایندگی وسیله را به منزل عودت دهند پروسه زمانبری را طی خواهد کرد.

مزیت سوم این است که در زمانی که لوازم برقی  برای تعمیر به نمایندگی‌ها فرستاده می­شود در حین حمل و نقل، امکان صدمه دیدن بدنه وسایل برقی وجود خواهد داشت و به دلیل حساس بودن خانوم های خانه، بهتر است که تعمیر لوازم برقی در منزل صورت پذیرد.

 

اهمیت بالای لوازم برقی در آسایش و آرامش زندگی انسان ها باعث شده است که هر روزه استفاده بیشتر از وسایل برقی جز لاینفک کارهای روزمره قرار گیرد، مثلا استفاده از جاروبرقی و ماکروفر و ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و… به بالاترین حد خود رسیده است و در زمان کرونا با توجه به قرنطینه شدن اکثر کسب و کارها، انسان ها باید ساعات زیادی را در قرنطینه به سر ببرند و همین در خانه ماندن باعث استفاده بیشتر از وسایل برقی خواهد شد و با بالا رفتن زمان استفاده از وسایل برقی، زمان مستهلک شدن وسایل هم بالا می­رود و استفاده از وسایل خدماتی منزل منوط به تعمیر جاروبرقی و تعمیر ماکروفر و تعمیر ماشین لباسشویی و… خواهد بود.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 15 آذر 1400
تعمیرات جاروبرقی

تمامی جاروبرقی ها ممکن است به تعمیرات جاروبرقی نیازمند باشند. نمایندگی ما در اولین فرصت ممکن متخصصان خود را به محل استقرار شما خواهد رساند. با توجه به محل زندگی خود شماره های موجود در این بخش را شماره گیری کرده و از اطلاعات بیشتری در زمینه تعمیرات جاروبرقی مطلع شوید. متخصصان ما با 10 سال سابقه شمارا به تمامی انتظاراتتان خواهند رساند. و نیاز به تعمیرات شمارا به حداقل می رسانند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 13 آذر 1400
وکیل پاسخگو تهران

وکیل پاسخگو تهران بیشتر افراد علاقه مند هستند که پرونده های خود را به بهترین وکیل پایه یک دادگستری محول کنند. شرایط وکلا بسیار شبیه به پزشکان است و همانطور که در بیماری‌های سخت انسان به هر پزشکی اعتماد نمی کند در انتخاب بهترین وکیل تهران هم باید دقت زیادی وجود داشته باشد. گاهی دیده شده است که افرادی با سوء استفاده از نا آگاهی مردم، خود را وکیل دادگستری معرفی و مبالغ هنگفتی را به عنوان حق الوکاله از آنان گرفته اند. وکیل شرق تهران

وکیل پیگیر تهران
در صورتی که، هیچ مجوزی برای وکالت در دادگاه ها نداشته و با وعده های پوچ و بی اساس از جمله وجود آشنایی با برخی افراد دارای نفوذ، اقدام به اخاذی و به اصطلاح کار چاق کنی کرده‌اند.
 
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 13 آذر 1400
آتاپایپ

آتاپایپ


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 9 آذر 1400
دستگاه زغال فشرده سازه ابتکار ارشد

 برای استفاده از ضایعات زمینه کاربردی دستگاه ذغال فشرده  سازه ابتکار ارشد زغال بیومس به طور عمده در بسیاری از زمینه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به این خاطر است که بیشترین فروش را داشته است. علاوه بر این، محصولات مربوط به آن در زمینه‌های مختلفی وجود دارد: و باقی مانده‌های گیاهان کشاورزی و جنگلی، فشرده‌سازی آن‌ها و اعمال فرآیندهای دیگر به منظور ساخت زغال فشرده می‌باشد.

برخی از شرکت ها دارای خدمات پس از فروش هستند و برخی این خدمات را به خوبی ارائه نمیدهند پس متقاضیان باید درباره ی سوابق این شرکت اطلاعاتی را کسب نمایند. و بعد اقدام به خرید آن دستگاه از آن شرکت نمایند.

سوخت این دستگاه داخل یک محفظه استوانه‌ای شکل کم‌حجم فشرده و متراکم می‌شود. برخی از دستگاه ها دارای گارانتی معتبر نمیباشد و در هنگام خرید اگر خریداران بدان توجهی نداشته باشند بعدها با مشکلات هزینه بری رو به رو خواهند شد.

 

نحوه تولید زغال توسط دستگاه زغال‌ساز فشرده 

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید دستگاه زغال‌ساز فشرده به چه نحوی زغال تولید می‌کند و طریقه‌ی کار آن به چه صورت می‌باشد. این را باید بدانید که زغال مانند سُفال نمی‌باشد. قیمت روزانه ی آب، برق، گاز = ۲۶ روز ÷ ۲۶/۰۰۰/۰۰۰ = ۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

 زغال ماده‌ای بدون حالت پلاستیکی است و بدون افزودن مواد اضافی نمی‌توان آن را به شکل‌های مختلف تغییر داد. برای تبدیل پودر زغال به زغال فشرده، ماده چسبنده‌ای به پودر زغال اضافه می‌شود و سپس به ترکیب حاصل شده، فشار اعمال می‌شود تا زغال فشرده تولید گردد.

 

با توجه به قیمت دستگاه زغال دست ساز دست دوم باید به گارانتی آن و این که آن را از چه شرکتی تهیه مینمایید داشته باشید.

فرآیند تولید ذغال با دستگاه

مواد سازنده زغال‌ساز فشرده عبارتند از:

فرآیند تولید ذغال با دستگاه

مواد و ترکیبات سازنده زغال فشرده

 

باید توجه داشت که تهیه ی  هر دستگاه میتواند برایمان سود آوری و همینطور ضرر هم داشته باشد.

(سوخت): زغال چوب، زغال معدنی، کربن معدنی، بیومس(سوخت گیاهی) و سایر موارد

(خاکستر سفید رنگ): کلسیم کربنات، آهک یا سنگ آهک

بارگیری دستگاه اِکسترودر (تیرماه – ۱۴۰۰)

(افزایش‌ دهنده‌های سرعت سوختن زغال): سدیم نیترات و واکس‌ها. همچنین از خرده چوب و خاک اره هم می‌توان استفاده کرد.

(مواد چسبنده): نشاسته. همچنین می‌توان از بتن و کاولین هم نیز استفاده کرد.

 

جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با سازه ابتکار تماس بگیرید. واما در آخر سرمایه ی در گردش برای راه اندازی این کار به شرح زیر میباشد:

 

کاربرد دستگاه زغال‌ساز فشرده

بنابراین دستگاه تولید زغال فشرده با قیمتی مناسب میتواند در اختیار کارگزار قرار گیرد و برای ایشان درآمد  و سود بالایی را در برداشته باشد.

دستگاه زغال‌ساز فشرده دارای پیشرفته‌ترین فناوری کربونیزاسیون می‌باشد؛ جمع کل مبلغ مواد اولیه جهت تولید روزانه ی شیفت کاری = ۱۷/۴۰۰/۰۰۰ ریال است.

 که مواد زباله‌های فاضلابی و زباله‌های شهری را به زغال مرغوب تبدیل می‌کند. زغال تولید شده نهایی جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با ما تماس بگیرید.ترکیبی از مواد بیومس می‌باشد و در نهایت هزینه های سرمایه ی در گردش = ۳۰/۹۶۰/۰۰۰ ریال میباشد. که می‌تواند جایگزین زغال در نیروگاه‌های تولید برق شود.

 

دستگاه زغال‌ساز اساساً براساس اصول آتشکافت (تغییر شیمیایی بر اثر حرارت) با دمای بسیار زیاد می‌باشد، که می‌تواند باعث شود مواد خام جدید، مجموعه‌ای از واکنش‌ها در کوره کربونیزاسیون انجام دهند تا بتوانند انرژی تولید نمایند. تعداد کارتن مورد نیاز در شیفت کاری روزانه = ۴۰/۰۰۰ ریال × ۶۳ عدد = ۲/۵۲۰/۰۰۰ ریال

 در حال حاضر، تجهیزات دستگاه زغال‌ساز دارای فناوری پیشرفته، ساختار اصولی، کارآیی بی‌نظیر و هم چنین خروجی زغال با کیفیت می‌باشد.

کاربرد دستگاه ذغال ساز فشرده سود حاصله از فروش در یک شیفت کاری روزانه = ۲۹/۵۸۰/۰۰۰ ریال (جمع کل هزینه ها) – ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال = ۱۰/۴۲۰/۰۰۰ ریال میباشد.

کاربرد دستگاه ذغال ساز فشرده و در آخر زمان سوخت بالا از دیگر مزایای محصول زغال فشرده میباشد.دستگاه‌های زغال‌ساز مختلفی به بازار عرضه شده است که از بین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستگاه‌های زغال‌ساز از سبوس برنج یا دستگاه زغال‌ساز از پوست نارگیل می‌توان نام برد. در مقایسه با فرآیند کربونیزاسیون سنتی زغال، تجهیزات دستگاه زغال‌ساز بیشتر بخوانید:   فرآیند تولید زغال توسط دستگاه‌ زغال‌ساز با خاک اره ما نه تنها به محیط زندگی انسان‌ها آسیب نمی‌رساند، بلکه بازیافت منابع با کارآیی بالا، مقدار خروجی زیاد و کیفیت خوب را نیز امکان‌پذیر می‌سازد.

فروش روزانه ی زغال فشرده ۵۰۰ کیلوگرم زغال خالص × ۸۰/۰۰۰ ریال = ۴۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

(کشاورزی): زغال دارای ویژگی‌های بهبود کیفیت خاک، یکپارچه‌کردن خاک و حذف میکروب‌های مُضر خاک می‌باشد. علاوه بر این، قادر خواهد بود عناصر فلزی سنگین خاک را کاهش دهد.

(در زندگی روزمره): زغال همیشه انتخاب اول برای پختن کباب‌ها بوده است.

(صنعت): زغال می‌تواند بعنوان سوخت یا مواد افزودنی برای تولید فولاد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جهت خرید و اطلاع از قیمت دستگاه زغال‌ساز فشرده با ما تماس بگیرید.

بارگیری دستگاه اِکسترودر (مرداد ۱۴۰۰)

تماس : 09125931997







|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 7 آذر 1400