آموزش آپلود فایل‌ در ووکامرس در فضای ذخیره ‌سازی ابری

با آپلود فایل‌های بخش رسانه وردپرس و فروشگاه فایل ووکامرسی در فضای ذخیره ‌سازی ابری به راحتی میتوانید تصاویر مطالب، فایل‌ها، ویدیوها و محصولات دانلودی فروشگاه فایل با سرعت بیشتری در دسترس کاربران ‌سایت قرار گیرد.

در فضای ذخیره سازی ابری پشتیبان، پارتیشن‌های شخصی و پارتیشن‌های حرفه‌ای بر روی یک زیرساخت یک‌پارچه ابری به شما داده می‌شود. اگر ‌سایت شما عکس های زیادی را شامل می‌شود، استفاده از پشتیبان به بیشتر شدن سرعت لود و سئوی سایت شما کمک می‌کند.

مزایای ذخیره‌ساز ابری پشتیبان:

1-کاهش هزینه‌ی پهنای باند و میزبانی وب سایت

شما می‌توانید برای یک سرویس میزبانی با کیفیت و امن‌تر بیشتر هزینه کنید در عین حال که فایل‌هایی که بیشترین فضا را در  سایت به خود اختصاص می‌دهند، در یک کلود استوریج (Cloud Stprage) یا ذخیره‌ساز ابری نگهداری می شود با سرعت بیشتری به دست مخاطبان سایت می‌رسند.

2-قرار دادن محتوا و محصولات دانلودی با سرعت بیشتر

با بارگذاری فایل‌های وب‌سایت در یک زیرساخت رایانش ابری شما می توانید به منابع بی نهایت جمعی از سرورها که در کشورها و دیتاسنترهای مختلفی وجود دارند دسترسی داشته باشید. فایل‌های شما در نسخه‌های زیاد و متعدد و در یک زیرساخت ابری یک پارچه ذخیره می‌شود. به این صورت هم ماندگاری و هم امینت فایل‌های شما تضمین می‌شود و به صورت هوشمند سریع‌ترین نسخه به نزدیک‌ترین درخواست تعلق می گیرد و سرعت لود صفحات سایت شما افزایش می یابد.

3- کاهش چشمگیر هزینه‌ی ذخیره‌سازی فایل‌ها

هاست وردپرسی که مناسب سایت شماست قطعا باید مشخصات عالی و والایی داشته باشد به عنوان مثال اکثر سرویس‌های میزبانی برتر وردپرس برای پاسخ گویی به پایگاه‌های داده بزرگ تجهیز می‌شوند و از دیسک‌های پر سرعت NVME استفاده می‌کنند. در این صورت باید هزینه‌ی زیادی برای یک سرویس میزبانی مخصوص وردپرس بپردازید.

به سادگی می‌توانید یک هاست دانلود انتخاب کنید اما این کار هم  فقط دردسرهای شما را زیاد می کند و ذره‌ای از هزینه‌های شما را کاهش نمی دهد. ولی در یک زیرساخت مبتنی بر رایانش ابری مانند پشتیبان دیگر نیازی به سیستم‌های سرور متداول همیشه روشن و فعال نیست. در پشتیبان بی‌نهایت ابر یا ابرافزار آماده وجود دارند که تا فراخوانی نشوند شروع به کار نمی‌کنند و در نتیجه هزینه‌ای برای پشتیبان و کاربر پشتیبان نخواهد داشت. بدین‌ترتیب هاست دانلود ابری پشتیبان می‌تواند هزینه های سایت شما را تا بی‌نهایت در شرایط عملیاتی و پیچیدگی کاهش دهد.

افزونه برای ابری کردن وردپرس 

در ذخیره‌ساز ابری پشتیبان، یک افزونه کاربردی وردپرس ، در حال پیشرفت است. با نصب این افزونه خواهید توانست هنگام استفاده از دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای انتخاب کنید محتوای رسانه ای شما شامل فایل، تصاویر و ویدیوها در فضای ابری پشتیبان ذخیره‌سازی شوند.

ذخیره‌ساز ابری پشتیبان علاوه بر لینک مستقیم دانلود، امکان ساخت لینک دانلود مخفی و زمان‌دار را دارد. این امکان، در افزونه وردپرس پشتیبان با افزونه فروشگاه ووکامرس همگام شده است. بنابراین می‌توانید فایل‎‌های فروشگاه فایل خود را که با ووکامرس کار می‌کند به جای هاست اصلی در پشتیبان نگهداری کنید و از خاصیت لینک دانلود مخفی و زمان‌دار برای محصولات دانلودی خود استفاده کنید.

متصل شدن پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان به وردپرس

اول با جستجوی کلمه Poshtiban در مخزن افزونه‌های وردپرس افزونه پشتیبان را یافته و نصب نمایید. بعد از نصب «پشتیبان» به منوی اصلی مدیریت وردپرس شما اضافه خواهد شد. بعد به سایت پشتیبان مراجعه و در پنل وب پشتیبان ثبت نام کنید.

بعد از ثبت نام به داشبورد پنل وب پشتیبان هدایت خواهید شد. پس از ورود برای استفاده از خدمات حرفه‌ای و اتصال وردپرس خودتان به پشتیبان باید یک پارتیشن حرفه‌ای بسازید. برای این کار فقط کافیست کیف پول پشتیبان خود را یک یورو شارژ کنید. توجه امکان پرداخت به ریال از طریق درگاه آنلاین بانک پاسارگاد وجود دارد.

 
بعد با کلیک روی سبد خرید آپشن های خرید پارتیشن حرفه‌ای و شخصی را می بینید با انتخاب آپشن پارتیشن حرفه‌ای (pro) و انتخاب کشور مورد نظر 
بر روی ایجاد پارتیشن کلیک کنید.

نحوه پرداخت هزینه پارتیشن حرفه‌ای به صورت Pay as you go یا پرداخت به اندازه میزان مصرف شماست و بعد از پایان یک ماه به میزانی که فایل ذخیره کرده و پهنای باند خارجی مصرفی از اعتبار کیف پول پشتیبان شما کم خواهد شد.

بعد از سفارش پارتیشن می‌توانید دامنه

اختصاصی را روی دامنه تعریف کنید یا از زیردامنه‌ای مختص شما که پشتیبان داده استفاده کنید. بعد باید پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان را به وردپرس‌ خود اتصال دهید.

برای اینکه این پارتیشن را به سایت وصل کنید حتما باید کلید دسترسی را دریافت کنید. روی منوی سه نقطه کنار پارتیشن حرفه‌ای کلیک کنید تا پنجره تنظیمات پارتیشن نمایش داده شود. روی علامت نمایش مقابل Access Kay کلیک کنید و کلید دسترسی پارتیشن را کپی کنید. بعد از اینکه کلید دسترسی را دریافت کردید و در منوی اصلی وردپرس به پشتیبان > تنظیمات رجوع کنید در بخش تنظیمات افزونه وردپرس در سربرگ عمومی در قسمت کلید دسترسی، کلید دسترسی پارتیشن حرفه‌ای خود را وارد کنید.

 
همچنین می‌توانید زیردامنه خود را بر روی پارتیشن حرفه‌ای پشتیبان تنظیم نمایید تا لینک های دانلود و عکس های وب‌سایت شما بر روی آدرس اینترنتی منتشر شوند.

رسانه و مسیر آپلود 

در قسمت رسانه‌ها مسیر آپلود خود را مشخص کنید. شناسه آپلود نیز به صورت اتوماتیک تولید می‌شود و نیاز ندارید که کاری به آن داشته باشید.

بنابراین برای بارگذاری فایل‌ها هنگامی که در قسمت تعریف محصول یا برگه‌ها یا نوشته‌ها هستید با استفاده از دکمه افزودن پرونده چند رسانه‌ای پنجره آپلود وردپرس باز خواهد شد که با انتخاب گزینه‌ بارگذاری در پشتیبان فایل‌های بخش رسانه‌ی وردپرس در پارتیشن ابری پشتیبان شما ذخیره و از آنجا نمایش داده می‌شود.

نحوه پشتیبان‌گیری

در این بخش نیز باید مسیر آپلود فایل‌های پشتیبان را معلوم کنید. این قسمت در سرویس پشتیبان شما با عنوان backup لحاظ شده و همه فایل‌ها در آن قرار می‌گیرد.

قسمت لیست آپلودهای ریموت

این قسمت به فایل‌هایی مربوط است که در خارج از سایت به عنوان مثال در دراپ باکس آپلود شده، می‌توانید آن را طی فرآیندی به سادگی به پشتیبان انتقال دهید. آموزش آپلودهای ریموت در بلاگ پشتیبان موجود می باشد.

قسمت تنظیمات افزونه پشتیبان برای فروش فایل با ووکامرس

این قسمت مربوط به محصولات، فروشگاه ووکامرسی است. برای این بخش نیز پوشه‌ای در فضای ابری شما ایجاد شده، در قسمت «زمان فعال بودن» لینک مخفی که پس خرید برای شما ایجاد شده است را تعیین ‌کنید. برای یادگیری بیشتر و آموزش با فروش فایل می‌توانید از راهنمای سایت پشتیبان استفاده کنید و فروش فایل را با پارتیشن رایگان پشتیبان که سریع بعد از ثبت نام برای شما ایجاد شده تست کنید.

نتیجه گیری 

استفاده از یک ذخیره‌ساز ابری که جایگزین هاست دانلود است مزایای زیاد دیگری غیر از افزونه وردپرس پشتیبان دارد. شما امکان دسترسی از طریق پنل وب پشتیبان، اپلیکیشن موبایل، واسط خط فرمان و API پشتیبان به فایل‌های خود فراهم شده است. اگر توسعه دهنده وب و وردپرس هستید با استفاده از API پشتیبان می‌توانید شخصی‌سازی‌ها و افزونه‌های مخصوص برای خود تولید کنید و از ساپورت کامل تیم توسعه پشتیبان بهره‌ ببرید.
اما یک مزیت دیگر روی آوردن به سرویس‌های ابری هزینه‌ بسیار پایین‌تر و دریافت خدمات بسیار است. همین دلیل خوبی است که تا سال 2025 بیشتر از 77 درصد کسب‌کارهای آنلاین و آفلاین خدمات فناوری اطلاعات و زیرساخت خود را به زیرساخت‌های ابری عمومی یا زیرساخت ابری اختصاصی انتقال خواهند داد.

شما نیز با اتصال به استوریج ابری پشتیبان، راه ابری شدن سایت وردپرسی خود را شروع کرده اید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 28 دی 1398
آرکاافشان

آرکاافشان

 

arkaafshan

 

www.arkaafshan.com

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 14 دی 1398
سیناگستر

سیناگستر

 

شرکت بازرگانی واردات تجهیزات پزشکی سیناگستر

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 14 دی 1398
نرم افزار حسابداری قیاس



برای راحتی در کار حسابداری، نرم افزار های حسابداری متفاوتی تولید شده که کاربران بر اساس نیاز و کسب و کار خود یکی از آنها را برای امور مالی و حسابداری خود انتخاب می کنند.

 

حسابداران نیز مانند سایر شغلهای دیگر بدنبال نرم افزاری ساده و در عین حال کارآمد برای کسب و کار خود هستند، تهیه گزارشات حسابرسی، ثبت اسناد و اظهار نامه مالیاتی هر چند ساده به نظر می رسد ولی امری پیچیده است، از این رو نیاز به یک نرم افزار حسابداری که تمامی استاندارد های یک سیستم مالی در عین راحتی را داشته باشد دارند.

نرم افزار حسابداری قیاس برای کسب و کارهای کوچک و متوسط یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب، کارآمد و ساده است که تمامی نیاز های کاربران و مدیران، به یک نرم افزار حسابداری بازرگانی رفع می کند

 

از ابزار های موجود در نرم افزار حسابداری قیاس می توان به:

 کدینگ از قبل تعریف شده، سال مالی، ترازنامه ها و دفاتر مالیاتی، اظهار نامه مالیاتی، گزارشات تحلیلی و ... اشاره نمود که شما را در امر مدیریت و امور مالی کسب و کارتان همیاری خواهد کرد.

گروه نرم افزاری قیاس نرم افزار حسابداری تحت وب را نیز ارائه کرده است که یکی از ویژگی های این نرم افزار یکپارچگی در تمامی شعب کسب و کار شما می باشد، بدین صورت که گزارشات تمامی شعب شما بصورت یکپارچه و بر روی یک محیط در دسترس خواهد بود.

نرم افزار حسابداری تحت ویندوز فقط بر روی یک رایانه و در یک مکان قابلیت استفاده را دارد؛ اما شما با نرم افزار حسابداری تحت وب و نرم افزار حسابداری ابری علاوه بر تمامی امکانات نرم افزار حسابداری، بدون محدودیت و در هر زمان و مکان می توانید فقط با دسترسی به اینترنت بواسطه تمام مرورگرها به آن دسترسی داشته باشید؛ حتی اطلاعات نرم افزار مالی و حسابداری خود را با حسابرس تان به اشتراک بگذارید و به سادگی و آسانی به حسابهای خود حتی از راه دور رسیدگی کنید.

از ویژگی های نرم افزار حسابداری تحت وب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انعطاف پذیر و قابلیت انطباق پذیری در بسترهای مختلف(ویندوز، وب و موبایل)
  • کاربری آسان و نیاز به آموزش کمتر
  • یکپارچگی با امکان ارتباط چندین شعبه به یکدیگر بواسطه اینترنت در یک بانک اطلاعاتی
  • شما می توانید مناسب با کسب وکار و سلیقه خود طراحی نرم افزار حسابداری تحت وب خود را انتخاب کنید.
  • بدون حد و مرز جغرافیایی
  • دارا بودن فضای ابری
  • محیطی ایمن و قابل اعتماد
  • مقرون به صرفه است.

 

نرم افزار حسابداری تحت وب قیاس اولین نرم افزار تحت وب کشور برای کسب و کارهای کوچک و متوسط می باشد . از محصولات دیگر گروه نرم افزاری قیاس می توان به نرم افزار انبار داری، نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار اتوماسیون اداری، نرم افزار حسابداری فروشگاهی، نرم افزار حسابداری تولیدی، نرم افزار حسابداری شرکتی ، نرم افزار حسابداری خدماتی، نرم افزار حسابداری خزانه داری و ... اشاره نمود.

در عین حال گروه نرم افزاری قیاس  نرم افزارهای رایگانی را حتی برای کاربران اندروید خود قرار داده است، که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برد.

 

از دیگر مزیتهای نرم افزار حسابداری قیاس:

  • امکان ارجاع دادن اسناد به سال مالی جدید و عملیات آخر سال
  • صورتهای مالی و ارائه گزارشات تحلیلی از کلیه شعبات
  • کنترل پروژه ها، مراکز هزینه و ایجاد ساختار تفصیلی شناور
  • گزارشات بر اساس پروژه ها
  • مرور و مشاهده وضعیت حساب ها: مقایسه ماهانه، مرور ترکیبی، مرور پله ای و ....
  • گزارشات کامل مالی: دفتر روزنامه ها و دفاتر مالی
  • ثبت اتوماتیک اسناد مالی از تمامی زیر سیستم ها
  • صدور اسناد و تغییر ترتیب ساختار حساب ها
  • دارای محیطی کاربر پسند بدون احتیاح به آموزش
  • امکان تعریف چند کاربر همزمان،
  • امکان تهیه فایل پشتیبان از نرم افزار
  • مرور وضعیت حساب ها همچون مرور ترکیبی، مرور پله ای، مرور ماهانه و مقایسه ای
  • مدیریت چک های دریافتنی و پرداختنی با کاربری بسیار ساده
  • استفاده از فرمت های از پیش تعیین شده چک های بانکی
  • پشتیبانی بصورت تیکتینگ، تماس تلفنی،حضوری

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 13 دی 1398
طرحواره درمانی چیست و در درمان چه اختلالاتی کاربرد دارد؟

طرحواره درمانی چیست؟ طرح واره درمانی نوع جدید از روان‌درمانی است که برای کمک به کسانی طراحی شده، که دچار اختلالات شخصیتی‌اند و

 دریافته‌اند که قالب‌های دیگر روان‌درمانی برایشان کارساز نبوده استتمرکز طرحواره درمانی بیشتر روی درک آنچه موجودیت ما را برمی‌انگیزد است و

 می‌تواند به مسائلی از قبیل افسردگی، مشکلاتی در رابطه، و خودآگاهی عمومی کمک کند.

طرحواره درمانی چیست؟

دکتر جفری ای یانگ روانشناس آمریکایی، خالق طرحواره درمانی است و از در دهه ۱۹۸۰، شروع به آزمایش کردن مفاهیم آن کرده استاو در زمینه درمان شناختی آموزش دیده بود، اما دریافته بود چیزی که در آن آموزش دیده است، به درمان کسانی که افسردگی دارند کمک می‌کند؛ اما لزوما به درد کسانی که مشکلات مادام‌العمری  همانند اختلالات شخصیتی دارند نمی‌خوردلذا شروع کرد تا المان‌هایی همانند درمان روان‌شناختی، و نظریه وابستگی را در کارش بگنجاندبه این معنی که در عین این‌که روش‌های شناختی باعث می‌شدند بیماران او نوع روشی که انتخاب می‌کنند را تغییر دهند، هم‌چنین آن‌ها اکنون به دوران کودکی‌شان نگاه می‌کنند تا ببینند در وهله‌ی اول کجا به سمت الگوی خود مغلوبی گرایش پیدا کرده‌اندترکیب این‌ها کارساز واقع شد.

او سپس المان‌های درمان ژستالت را ادغام کرد، که این المان‌ها از درمان‌های روان‌شناختی و شناختی متمایزند.  این درمان، بیمار را فرای یک وضعیت منطقی می‌برد که در آن آن‌ها می‌توانند احساسات خود را برانگیزانند و آن احساساتی که در ناخودآگاهشان دفن شده را پردازش کنند، این کار با مجموعه روش‌هایی همانند تجسم، و یا صندلی کار” )صحبت با بخش دیگری از خودتان که فکر می‌کنید روبروی شما نشسته است) انجام شد.

طرحواره درمانی متوجه شد که بیماران درک می‌کنند چرا رفتار این‌چنینی دارند روان‌شناختیوابستگی)، بااحساساتشان رابطه برقرار می‌کنند و به یک حالت تسکین احساسی (ژستالتدست پیدا می‌کنند، از یادگیری روش‌هایی کاربردی نیز بهره می‌برند تا در آینده انتخاب‌های بهتری داشته باشند(شناختی)

 

چه تفاوتی بین طرحواره درمانی و درمان جامع وجود دارد؟

شاید یک نفر فکر کند که کار با یک درمانگر جامع فرقی با طرحواره درمانی نداشته باشد – کسی که در گونه‌های متفاوت روان‌شناختی آموزش دیده است و در طول جلسات، بسته به اینکه حس می‌کند بیمارش به چه چیزی نیاز دارد و از چه چیزی بیشتر نفع می‌برد، آموزش‌هایش را پیاده می‌کنداما طرحواره درمانی بیشتر سیستماتیک استدرحالی‌که یک پزشک جامع از رویکرد « الله‌بختکی» استفاده می‌کنند، طرحواره درمانی دارای یک مدل مشخص است.  روش‌های متفاوتی دارد و آن‌ها را به ترتیبی به کار می‌برد که موثر واقع شوند.

طرحواره ها چه هستند؟

در هسته طرحواره درمانی، این ایده وجود دارد که همه ما دارای سبک‌های معینی در زندگی هستیم، الگوهایی داریم که از دوران بچگی‌مان آن‌ها را توسعه داده‌ایم و در کل زندگی‌مان تکرارشان کرده‌ایم، مگر اینکه از آن‌ها آگاه شویم و تصمیم به تغییرشان بگیریمبه این‌ها طرحواره می‌گویند، و به‌اصطلاح ساده‌تر می‌توان به آن‌ها نام «تله‌های زندگی» را اختصاص داد.

برای مثال شما ممکن است در یک طرحواره ی متارکه زندگی کنیداگر این یک تله از زندگی باشد، مدام نگران این خواهید بود که هرکسی نزدیک شما می‌شود، به دلیلی شما را ترک خواهد کردشاید  اگر شریکتان با کسی که نمی‌شناسید حرف بزند، و یا دیر به خانه بیاید، مدام واکنش‌های بیخود و غیرمنطقی داشته باشیدو یا شاید در هر رابطه‌ای که هستید خرابکاری کنید؛ در عوض سریع خود را متقاعد کنید آن‌ها مناسب شما نیستند؛ و درحالی‌که خودتان می‌دانید ممکن است آن‌ها با شما قطع رابطه کنند، شما اول آن‌ها را ترک کنیداین طرحواره به زمانی برمی‌گردد که پدر یا مادر شما، شما را ترک کرده و یا به عنوان فرزند شما را انکارکرده‌اند، حال این ترک می‌تواند کامل باشد و یا می‌تواند عدم توجه کافی به شما باشدیک مثال دیگر طرحواره ازخودگذشتگی استبه این معنی که شما نیازها و خواسته‌های خودتان را نادیده می‌گیرید تا نیازهای دیگران را برآورده کنیدتنها به این دلیل که نمی‌توانید ببینید بقیه رنج می‌کشند، و یا حس می‌کنید آن‌ها ضعیف‌اند و به شما نیاز دارنداگر شما مراقب افراد نیازمند نباشید، از احساس گناه بسیار زیادی رنج خواهید بردشاید تنها زمانی که نتوانستید مراقب دیگران باشید زمانی باشد که مریض بوده‌اید، یعنی مریضی تنها راهی ست که می‌توانید در این زمینه به خودتان استراحت دهیدبا نگاه به دوران بچگی‌تان، این طرحواره زمانی شکل گرفته که شما والدینی داشته‌اید که اغلب مریض و افسرده بوده‌اند و شما باید از آن‌ها مراقبت می‌کرده‌اید و یا شخصیت ضعیفی داشته‌اند و بسیار متکی به شما بوده‌اند۱۸ نوع از این تله‌های زندگی هست که طرحواره درمانی، آن‌ها را شناسایی کرده و با آن‌ها کارکرده است، و درمانگر طرحواره شما نیز در این لیست جست‌وجو می‌کند تا به شما کمک کندآنچه را که با آن در حال کشمکش هستید بیابید.

طرحواره ها نوعی مکانیزم مقابله هستند – این طرحواره ها به دلیل این‌که نیازهای احساسی ما در کودکی برآورده نشده است به وجود می‌آیند، لذا ما این طرحواره ها را ایجاد کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم مشکلتان حل شوددر حقیقت هر طرحواره نشان‌دهنده‌ی یک نیاز برآورده نشده استیک طرحواره ی متارکه(رهاشدگی)، یک نیاز برآورده نشده از احساس امنیت و مراقبت است.

درک طرحواره ها یا تله‌های زندگی بدین معنی است که شما نه‌تنها الگوهای وجودی خودتان را درک کنید، بلکه می‌توانید درک و ترحم خودتان را برای آن‌هایی که دوروبرتان هستند نیز توسعه دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و دریافت مشاوره روانشناسی به سایت یاوریان مراجعه کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 13 دی 1398
آشنایی با ۱۰ مورد از بهترین مکان های گردشگری ایران

کشور ایران از نظر مناطق گردشگری و تفریحی دارای تنوع بسیار زیادی استکشور با دارا بودن چهار فصل کامل از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب، این پتانسیل را دارد که در تمام طول سال با دارا بودن بهترین مکان های گردشگری میزبان گردشگران داخلی و خارجی با ذائقه های مختلف باشد.

صحبت از بهترین مکان های گردشگری در ایران از بین گزینه های بسیاری که می توان نام برد؛ کار دشواری استاین مکان ها قابل مقایسه با یکدیگر نیستندچرا که هر گلی بوی خودش را داردبا این حال در ادامه این مقاله از سایت اردبیل به اختصار ده مورد از بهترین مکان های گردشگری ایران را معرفی می کنیم.

آشنایی با ۱۰ مورد از بهترین مکان های گردشگری ایران

۱شیراز

معروف ترین و بهترین مکان های گردشگری در بین جاذبه های گردشگری شیراز، بنای تاریخی تخت جمشید است که در فاصله ۵۷ کیلومتری شهر شیراز واقع شده استاین بنای باستانی و تاریخی بیشتر به دلیل اینکه نماد غرور ملی ما بوده و از ریشه های تاریخی ما خبر می دهدبازار مسگرهای شیراز، سعدیه و حافظیه، باغ دلگشا، نارنجستان قوام، بازار وکیل و حرم مطهر امام زاده شاهچراغ در طول سال میزبان خیل بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

۲اصفهان

اصفهان شهری است که می تواند پاسخگوی سلیقه های متفاوت باشد، بناهای تاریخی، پاساژهای مدرن، پارک ها و طبیعت زیبای آن منحصر به فرد است.باغ پرندگان آن با وسعت ۵۵ هزار متر، دارای آکواریوم، باغ خزندگان، تله سیژ و مسیر دوچرخه سواری نیز هست.

انواع پرندگان از قبیل اردک، پلیکان و قو را در این باغ تماشایی می توان مشاهده کردکاخ هشت بهشت، سی و سه پل، پل خواجو، چهل ستون، مسجد جامع اصفهان، میدان امام، کوه صفه، روستای ورزنه کویری، و زیباترین جای اطراف اصفهان یعنی مجموعه تفریحی چادگان از بهترین مکان های گردشگری در اصفهان هستند.

 

۳تبریز

تبریز شهر قشنگی است که جاهای دیدنی زیادی هم دارد و از بهترین مکان های گردشگری ایران محسوب می شوداز طریق هواپیما، قطار و اتوبوس و البته با ماشین شخصی به راحتی می توان به این شهر سفر کرد.

در مرکز این شهر و خیابان های قدیمی می توان چند موزه و بازار را دیددر حوالی میدان ساعت، موزه و عمارت شهرداری، بوستان خاقانی، مسجد کبود، موزه عصر آهن و موزه آذربایجان را در حالی که در حال پیاده روی هستید می توانید تماشا کنید.

برنامه ریزی سفرچگونه یک سفر خوب را تجربه کنیم؟

 

برای کسانی که معماری سنتی و قدیمی را دوست دارند، کوی مقصودیه که خانه نیک دل، موزه سنجش ، خانه حیدر زاده، موزه و خانه استاد شهریار را در خود جا داده بهترین مکان است.

و اما بازار قدیمی تبریز که هم معماری چشمگیر و تاریخی دارد جای خوبی برای خرید استاز جمله پنیر و کره تبریزکوه عون بن علی یکی از تفریحگاه های پر طرفدار تبریز است که در آن می توان به کوهنوردی و تله کابین سواری، هیجان را تجربه کرد و از دیدن چشم اندازهای زیبای آن لذت برد.

پارک ولیعصر، باغلارباغی، رستوران حاج مجید، بوستان خاقانی، ارگ علیشاه، خانه ختایی، خانه پروین اعتصامی، موزه قاجار از دیگر مکان های دیدنی پیشنهادی دیگر است.

۴- کاشان

نام کاشان با گلاب و خانه های تاریخی و حمام فین در بین ایرانی ها معروف استفصل گلاب گیری را برای تماشای این هنر زیبای ایرانی از دست ندهید.برای دیدن فرش های زیبا، تزئینات زیبای معماری، طراحی چشم نواز و تیمچه امین الدوله، به بازار کاشان بروید و با یک خرید خوب از بهترین مکان گردشگری این شهر لذت ببرید.

خانه ی اعیانی ساخت دوره ی قاجار بروجردی ها، عروس خانه های ایرانی یعنی خانه طباطبایی ها با فواره های زیبایش، حمام سلطان امیر احمد با کاشی کاری های فیروزه ای و طلایی هر سه در خیابان علوی اند و می توانند ساعت ها شما را سرگرم تماشای خود کنندتپه سیلک، روستای مشهد اردهال، قمصر و شهر زیر زمینی اویی از دیگر جاذبه های این بهترین مکان های گردشگری است.

 

۵مشهد

مشهد، اولین شهر حرم اهل بیت در ایران استاما علاوه بر بارگاه ملکوتی امام هشتم علیه السلام، مکان های گردشگری دیگری نیز دارد که این شهر را از جمله بهترین مکان های گردشگری ایران کرده استب

رای اینکه اولین مکانی که از آن دیدن می کنید، حرم مطهر باشد، از خیابان امام رضا که وارد شوید در یک مسیر مستقیم به مقصدتان هدایت می شوید که اطراف آن پر از هتل های بسیار متنوع برای اقامت و نیز بازارهای متعدد برای خرید است.

بعد از زیارت حرم می توانید از موزه آستان قدس، حمام مهدی قلی بیک، موزه نادری، پارک ملت و بوستان کوهسنگی، آرامگاه فردوسی، طرقبه و شاندیز لذت ببرید.

۶یزد

روزهای عید به خاطر خنک بودن هوا بهترین زمان برای سفر به دل خانه های خشتی، قنات ها بلندترین مناره ها و بادگیرها استبرای گشتن در یزد باید برنامه های روزانه نوشت تا جایی از قلم نیفتدمیدان امیر چخماق که در مرکز شهر بوده و شامل بازار، تکیه، مسجد و دو آب انبار، بزرگترین نخل شهر و مقبره همسر امیر چخماق است اولین جایی است که باید در برنامه تان بیاید.

میدان ساعت یا مارکار که مرکزی ترین نقطه ایران بوده و گویا اولین ساعت شهری ایران و ساخته زمان قاجار است، در خیابان امام خمینی قابل تماشا است.مسجد جامع یزد، خانه ی لاری ها، مدرسه ی رضاییه، باغ دولت آباد، آب انبار شش بادگیر و گیو، آسیاب آبی کشوک نو، آتشکده بهرام، حمام خان، پارک کوهستان با حوض زیبایش در شب ها، ساباط ها و برج خاموشان یزد بهترین مکان های گردشگری یزد هستند.

جهت آشنایی با سایر مکان های دیدنی ایران به سایت اردبیل مراجعه کنید.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 12 دی 1398
چرا یک مدیر موفق باید هوش هیجانی بالایی داشته باشد؟

هوش هیجانی به مجموعه مهارت های غیرشناختی، توانایی ها و قابلیت هایی اطلاق می شود که به افراد کمک می کند در مواجه با وقایع مختلف و فشارهایی که به آن ها وارد می شود، هیجانات خود را کنترل و مدیریت کنند. دانیل گلمن فردی است که برای نخستین بار در مورد مفهوم هوش هیجانی در مدیریت به طور خاص صحبت کرد. او و جمعی دیگر از محققین بر این باورند که آن چیزی که تفاوت میان مدیری موفق با سایرین را رقم می زند، بهره داشتن از هوش هیجانی بالا است. اینجا است که هوش هیجانی در مدیریت اهمیت پیدا می کند. البته ضریب هوشی (آی کیو) و مهارت های فنی هم حائز اهمیت هستند، اما تا این حد که مدیر را به مرحله اجرایی فعالیت ها برسانند. پس از آن (زمانی که مدیر به مرحله اجرایی رسید)، هوش هیجانی است که تفاوت اوضاع را رقم می زند.

تعریف هوش هیجانی در مدیریت

بر اساس نظر دانیل گلمن، پنج قابلیت اساسی هستند که باعث به وجود آمدن و تقویت هوش هیجانی می شوند: انگیزه سازی، خودآگاهی، خودکنترلی، مهارت های اجتماعی و همدلی.

برای آن که مدیری بتواند در حوزه کاری خود به موفقیت سازمانی دست پیدا کند، این قابلیت ها برایش اهمیتی کلیدی خواهند داشتاگر بخواهید خصوصیات مدیری موفق و لایق را برشمرید، چه ویژگی هایی از او به ذهنتان خواهد رسید؟ نظرسنجی هایی صورت گرفته است و در آن ها، از شرکت کنندگان سؤال یاد شده، پرسیده شده استبیشتر پاسخ ها حول محور ویژگی های زیر بوده است:

·مدیران لایق و شایسته خودشان هم در انجام فعالیت ها شرکت می کنند، الهام بخش کارکنان هستند، از انجام وظایف دشوار واهمه ای ندارند، متمرکز هستند و برای حرکت رو به جلو محرک دارند (انگیزه سازی)؛

·مدیران لایق و شایسته اعتمادبه نفس دارند، صادق هستند و بی پرده با دیگران صحبت می کنند؛ کارشان ثبات و دوام دارد (خودآگاهی)؛

·این مدیران، قاطع هستند و از درک بالایی برخوردارند (خودکنترلی)؛

·مدیران لایق و شایسته در برقراری ارتباط با دیگران مهارت قابل توجهی دارند، پذیرای صحبت های دیگران هستند و به خوبی به آن ها گوش می دهند(مهارت های اجتماعی)؛

·این مدیران با دیگران همدل هستند و از توانایی تأثیرگذاری بر آن ها برخوردارند (همدلی).

با توجه به این ویژگی ها است که هوش هیجانی در مدیریت اهمیت پیدا می کند، چراکه این ویژگی ها با صرف اتکا به ضریب هوشی و دانش افراد، قابل دسترسی نخواهند بودمدیران که حقیقتا شایسته و لایق باشند، این ویژگی ها را در رفتار و گفتار خود نشان می دهند و این جا است که هوش هیجانی بالایشان مشخص می شود.

هوش هیجانی در مدیریت چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟

هوش هیجانی در مدیریت از ویژگی های مهمی است که زمینه ساز موفقیت مدیران و سازمان های تحت کنترلشان می شودمدیر، برای این که هوش هیجانی بالای خود را نشان دهد، باید از سه طریق کارایی و تأثیر خود را ثابت کندهدایت و رهبری خودش، هدایت دیگران و هدایت سازماندر ادامه توضیح جامع تری درباره هر یک از این سه طریق داده خواهد شد.

هدایت و رهبری خود

مدیران موفق به خوبی به این مسئله واقف اند که بی عیب و نقص نیستنداین افراد، از نقاط ضعف و قوت خود آگاهی دارند و در تلاشی مداوم به دنبال پیشرفت هستندیکی از مهمترین مزیت های افزایش هوش هیجانی در مدیریت، واقف کردن افراد به این گونه مسائل استمدیر اجرایی اصلی سازمان اگر از نقص ها و نقاط کور خود آگاهی نداشته باشد و تلاش کند تمامی کارها را خودش به تنهایی انجام دهد، توانایی درس گرفتن از اشتباه ها را نخواهد داشت و چنین مدیری، از شایستگی کافی برای هدایت دیگران هم برخوردار نخواهد بود و سقوط او، اجتناب ناپذیر است.

در سوی دیگر اما، اگر در مقام یک مدیر از خودآگاهی کافی برخوردار باشید، توانایی این را خواهید داشت که بر نقاط ضعف خود غلبه کنید و به مرور زمان پیشرفت کنیدحال ممکن است برای غلبه بر نقاط ضعف خود از توسعه فردی و آموختن مهارت های جدید استفاده کنید و به این صورت این کار را انجام دهید، یا آنکه کارکنانی لایق و شایسته پرورش دهید و اقدام به استفاده از مهارت های آن ها کنیدهوش هیجانی در مدیریت از این حیث حائز اهمیت است که تمامی ویژگی های در نظر گرفته شده برای آن، مورد استفاده مدیران قرار می گیرد (در مسیر دست یابی به موفقیتویژگی مهم دیگری که در این زیرمجموعه اهمیت پیدا می کند انگیزه سازی است.

داشتن اهدافی که سازمان را برای محقق کردن آن ها هدایت می کنید و در نظر گرفتن استانداردهایی سطح بالا برای خود، به این معنا است که وجود موانع در ادامه مسیر را به رسمیت شناخته اید و چه بخواهید چه نخواهید، با آن ها روبه رو خواهید شددر مقام یک مدیر لایق و موفق، وظیفه شما این خواهد بود که در طول مسیر مدام خود را به چالش بکشید و به دنبال روش هایی باشید که با استفاده از آن ها توانایی دور زدن موانع را داشته باشید و در مواقع ضروری و زمانی که اوضاع از کنترل خارج می شود، بتوانید خودتان را کنترل کنیدبه علاوه دو ویژگی یاد شده، به خودکنترلی هم نیاز پیدا خواهید کرد تا توانایی مدیریت هیجانات خود را داشته باشیدهدایت و مدیریت دیگران به هیچ عنوان کار ساده ای نیست،

بنابراین مدیر موفق و لایق باید این توانایی را داشته باشد که خود را آرام و تحت کنترل نگه دارد، در مواجه با فشار و استرس آستانه تحمل بالایی داشته باشد و به آینده خوش بین باشدبه همین خاطر است که هوش هیجانی در مدیریت تا این حد اهمیت پیدا می کندفراموش نکنید که نخستین گام برای رهبری خود، این است که به این مسئله اذعان داشته باشیم که بی عیب و نقص نیستیم و باید به طور مداوم برای پیشرفت تلاش کنیم.

جهت مشاهده ادامه این مقاله و مطالب بیشتر در این باره به سایت نیک اندیشان مراجعه کنید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 11 دی 1398
راه های کسب درآمد: ۲۴ راه اثبات شده برای کسب درآمد سریع

راه های کسب درآمد متفاوتی وجود دارد که به سرمایه کمی برای شروع نیاز دارند. اگر به دنبال یک کسب و کار جدید هستید که به شما در تامین مخارج زندگی تان کمک کند، ما در ادامه این مقاله پیشنهادات متفاوتی ارائه می کنیمالبته توقع بازده چند صد میلیونی نداشته باشید، شما به کمک راه های کسب درآمد که در ادامه مطرح می کنیم، می توانید هزینه کافی برای برآورده شدن مخارج ماهانه خود و یا پرداخت بدهی تان را تامین کنید.

بعضی از استراتژی های ذکر شده در این مقاله برای به دست آوردن سریع پول، راحت تر از سایرین هستنداما تقریباً همه آنها به سرمایه بسیار کمی نیاز دارند.

برخی از این راه های کسب درآمد، نیازمند این است که شما در محل خاصی حضور داشته باشید، در حالی که برخی دیگر مستقل از مکان هستنداما در نهایت موفقیت در آنها مستلزم این است که تلاش زیادی کنید.

بخش اعظم موفقیت در کسب و کار مربوط به طرز فکر شما استوقتی به اندازه کافی پول نداشته باشید افکار منفی به سراغ شما می آیند، و طبیعتا فکر می کنید که امکانات کافی برای تحقق رویای شما وجود ندارداگر اینگونه درباره موفقیت و کسب درآمد فکر می کنید، تمام تلاش خود را به کار بگیرید تا طرز فکرتان را به نقطه مقابل آن تغییر دهید.

افکار ما فوق العاده قدرتمند هستندما روزانه ۶۰،۰۰۰ افکار داریم که بسیاری از آنها در بخش ناخودآگاه ذهن ما وجود دارد که بخش اعظم آنها مدام تکرار می شوندشما باید مراقب افکار خود باشیدهنگامی که ذهن شما با افکار منفی پر می شود، باید خود را از آنها دور کنید.

اغلب زمانی که در یک موقعیت سخت اقتصادی قرار دارید، می خواهید به سرعت درآمد کسب کنیدحتی ممکن است ناامید باشید که اصلا اهداف تان برآورده می شوند یا خیراما هر آنچه که داریم و هر آنچه که هستیم تا حدودی از افکار ما ناشی می شوداگر می خواهید زندگی خوبی داشته باشید، افکارتان را اصلاح کنید و درست پرورش دهید.

 

خود، راننده تصمیم گیری استاین تصمیم گیری بین «نهاد» و «فراخود» صورت می گیردما در ذهن خود صداهایی داریم و این وظیفه «خود» است که تصمیم بگیرد کدام یک را تحقق ببخشدهدف آن جلب رضایت «نهاد» و در عین حال تحقق اوامر فراخود استطرح های سریع ثروتمند شدن و رژیم های لاغری در بین مردم معمولا محبوب هستندزیرا ضمن تحقق خواسته های فراخود، نهاد را راضی می کنند.

بهترین راه های کسب درآمد سریع کدامند؟

یک جستجوی آنلاین برای راه های کسب درآمد سریع وقتی به سرعت به پول نیاز دارید، میلیون ها نتیجه را به همراه خواهد داشتهمه این موارد قانونی نخواهند بودما مواردی که کاربردی و قانونی باشند را در ادامه طرح می کنیماین ۲۴ استراتژی به شما کمک می کند تا کسب و کاری را شروع کنید؛ حتی اگر بسیار کوچک باشدپس از آن می توانید برنامه ریزی کنید و بر روی رویای بزرگتری تمرکز کنید.

۱راه های کسب درآمدرانندگی برای اسنپ یا تپسی

شرکت هایی مانند اسنپ و تپسی فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد سریع استشما به مهارت نسبتا خوب رانندگی، ماشین نسبتاً سالم و مجوز کار برای شروع نیاز داریداگر همه این موارد را دارید، می توانید زمانی کار کنید که برای شما امکان پذیر باشدخواه در وسط روز در طول ساعت شلوغی باشد، یا ساعات آخر هفتهانتخاب با شماست.

۲راه های کسب درآمدشرکت کننده در تحقیقات

محققان بسیاری به دنبال جذب شرکت کننده برای تحقیقات طولانی مدت خود هستندآنها برای شما پولی را در نظر می گیرند که طبیعتا زیاد نیستاما می تواند نیاز مبرم شما را برآورده کنداین افراد به کمک مصاحبه و پرسشنامه ها نظر شما را می پرسند و آنها را تجزیه و تحلیل می کنند.

۳راه های کسب درآمدفروش کتاب و بازی های قدیمی در دیوار

دیوار و سایر سایت های این چنینی فروش کتاب های قدیمی، بازی ها و دستگاه های قدیمی را در بازار خود بسیار آسان کرده استشما می توانید کتاب های درسی مدرسه و دانشگاه تان در این سایت ها با قیمت مناسب بفروشید و پول اندکی بابت آن برای امرار معاش دریافت کنیدمطمئن باشید که کتاب ها در وضعیت مطلوبی قرار دارندهر چقدر که محصولات شما ظاهر تمیز و سالمی داشته باشند بهتر فروش می روند.

اگر اقدام به فروش کتاب‌هایی کنید که در حال تجزیه هستند یا بازی هایی که سی دی آنها خراشیده شده، نظر مثبتی دریافت نمی کنید.

۴راه های کسب درآمدفروش لوازم الکترونیکی دست دوم

بازار لوازم الکترونیکی دست دوم گسترده استمی توانید از سایت هایی مانند شیپور یا ایسام برای فروش گوشی های موبایل، لپ تاپ، گاز، یخچال و هر وسیله دست دومی که دیگر به آنها نیاز ندارید، استفاده کنید.

حتی اگر آنها نیاز به تعمیر جزئی داشته باشند، به نظر می رسد تعمیر آنها با هزینه اندک به شما در فروش با قیمت بالاتر کمک می کنددر هر صورت، می توانید انتظار داشته باشید که اگر این وسایل را در خانه خود دارید، با فروش آنها به سرعت پول کمی بدست آورید.

 

۵راه های کسب درآمداستفاده از سایت های استخدامی

سایت هایی وجود دارند که آگهی افرادی که به دنبال خدمات هستند را بر روی سایت قرار می دهنداین کار‌ها عبارتند از نظافت منزل، خرید خانه، بازسازی، و همچنین کارهای بزرگتری که نیازمند مهارت هستند همچون بازسازی منزل، لوله کشی، بنایی هستندممکن است در چنین سایت هایی بتوانید یک شغل دراز مدت خوب برای استخدام شدن بتوانید پیدا کنید.

جهت اطلاع از 20 راه کسب درآمد دیگر بر روی لینک منبع کلیک کنید.

منبعکامپرو

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1398
فرش نیاوران

فرش نیاوران از قدیمی‌ترین و با سابقه‌ترین تولیدکنندگان فرش در ایران می‌باشد که علاوه بر بافت فرش ماشینی، در زمینه تولید نخ فرش با کیفیت نیز فعالیت می‌کند.

پیشرفت روزافزون شرکت تولیدی فرش نیاوران و توجه هرچه بیشتر بر کیفیت محصولات تولیدی در مقایسه با سایر تولیدکنندگان فرش ماشینی، موجب شده است تا امروزه خریداران زیادی را به خود جذب نماید. این شرکت با بهره‌گیری از دستگاه‌های بافندگی مدرن و خط تولید کاملا پیشرفته، با تولید انبوه فرش‌های ماشینی 700، 1000 و 1200 شانه با کیفیت عالی و 100% آکرلیک علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور، اقدام به صادرات فرش ماشینی به کشورهای خارجی همچون عربستان، روسیه و کشورهای حوزه خلیج فارس نموده است.

فرش نیاوران اولین تولید کننده فرش 700 شانه در ایران می‌باشد که امروزه به عنوان یکی از پرفروش‌ترین سایز فرش در بازار است که در تراکم‌های 1500، 2000، 2200، 2550 و 2700 بافته و عرضه می‌شود. یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت تولید فرش نیاوران، عرضه فرش در ابعاد بزرگ‌تر ( 20 متری و 24 متری) می‌باشد. برای بافت این اندازه از فرش نیاز به دستگاه‌های بافندگی با عرض 4 می‌باشد که تعداد محدودی شرکت تولید کننده‌ی فرش ماشینی در ایران دارای این دستگاه می‌باشند.

تنوع طرح و رنگ در فرش‌های نیاوران و کیفیت بالای فرش‌های آن به دلیل استفاده از الیاف درجه یک ترکیه‌ای و ایرانی، جایگاه ویژه‌ای را در بازار فرش ماشینی به خود اختصاص داده است. برخلاف فرش‌های دیگر که دارای نامگذاری خاصی هستند (مثل افشان، اصفحان، گلستان و …) فرش نیاوران طرح‌های تولیدی خود را نامگذاری نکرده و فرش‌های خود را بصورت کدگذاری شده به مشتریان خود ارائه می‌کند.

برای کسانی که به دنبال طرح‌های خاص، کیفیت خود و قیمت مناسب برای خرید فرش ماشینی هستند، فرش نیاوران بهترین پیشنهاد می‌باشد. همچنین محصولات شرکت فرش نیاوران دارای ضمانت نامه کتبی بوده و کیفیت فرش‌های خود را تا 10 سال تضمین می‌کند. سایت دیجی فرش با ارائه محصولات ارزنده فرش نیاوران در سایت خود (با درج کلیه اطلاعات مربوط به اندازه، شانه، جنس نخ، رنگ و قیمت آنها) امکان خرید اینترنتی فرش نیاوران را برای شما مشتریان عزیز فراهم می‌نماید.

فرش نیاوران را چگونه می توانیم تهیه کنیم ؟

بالای همی صفحه شما می توانید تمام تولیدات فرش نیاوران را ببینید و به صورت آنلاین فرش نیاوران را خرید کنید.

فرش نیاوران طرح افشان هم وجود دارد ؟

بله، شما می توانید در سایت دیجی فرش، فرش نیاوران طرح افشان را تهیه کنید.

فرش نیاوران کاشان چقدر اعتبار دارد ؟

یکی از بزرگترین تولید کنندگان فرش ماشینی در ایران، فرش نیاوران کاشان است.

فرش نیاوران 1200 شانه هم تولید می کند ؟

بله، شرکت فرش نیاوران، فرش ماشینی 1200 شانه هم تولید می کند، نمونه های آن در سایت دیجی فرش موجود می باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 9 دی 1398
طراحی سایت

استفاده از یک سایت با کیفیت بالا برای معرفی یا ارائه محصولات و خدمات شرکت ها در دنیای امروز که عصر اینترنت و فضای مجازی نام گذاری می شود، الزامی است. هر کسب و کاری که به شیوه سنتی اداره می شود، برای ادامه حیات خود، نیاز به داشتن یک وب سایت و یا حضور در شبکه های اجتماعی است. در غیر این صورت محکوم به شکست بوده و باید آرام آرام عرصه را به سایر رقبا تسلیم نمایداز سوی دیگر تنها داشتن یک وب سایت برای ارائه محصولات و خدمات کافی نیست. سایت هر شرکت باید در چشم مخاطبان خود قرار داشته باشدیعنی زمانی که مخاطب کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار مدنظر را در فضای وب جستجو نمود، یکی از نتایج جستجو، سایت صاحب کسب و کار باشد. از این رو توصیه می شود که صاحبان کسب و کار علاوه بر طراحی یک سایت حرفه ای که باعث جذب مخاطب می گردد، حتما روی سئو سایتخود نیز کار کنند تا همیشه در پیش چشم مخاطب خود قرار داشته باشند.

در این مسیر می توان از خدمات شرکت گلزاروب که هم در زمینه طراحی سایت  حرفه ای فعالیت می کند و هم در زمینه سئو سایت آماده ارائه خدمات است، بهره برد.

خدمات طراحی سایت گلزاروب

 این شرکت خدمات بی نظیری در هر یک از دو حوزه طراحی سایت ارائه می کند که از آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

                     ·طراحی سایت ریسپانسیو (واکنش گرا)

                     ·طراحی سایت چند زبانه

                     ·طراحی سایت دارای سرعت بالا

                     ·پشتیبانی مادام العمر طراحی سایت

                     ·رعایت زیرساخت های سئو در حین طراحی سایت

                     ·طراحی سایت دارای پنل کاربری و حرفه ای

                     ·ارائه هاست و دامنه رایگان بر روی تمام بسته های طراحی سایت

                     ·قابلیت توسعه سایت طراحی شده در آینده

                     ·ضمانت بازگشت وجه

و ... .

 لازم به ذکر است که گلزاروب طراحی سایت را در زمینه های مختلف نظیر شرکتی، فروشگاهی، خبری، شخصی، فیلم و آهنگ و ... انجام می دهد و در این زمینه صاحب کارهای فاخری است.

خدمات سئو سایت گلزاروب

علاوه بر خدمات طراحی سایت، گلزاروب برای سئو سایت صاحبان کسب و کار نیز برنامه ای مدون در نظر دارد که می تواند سایت صاحب کسب و کار را در بازه زمانی 3 تا ماهه (بسته به میزان رقابت در کلمه یا کلمات کلیدی موردنظربه صفحه اول گوگل برسانددر این راستا گلزاروب بر روی محتوای سایت و بک لینک های آن به خوبی کار می کند تا سایت در کلمات کلیدی مدنظر از دید موتور جستجوی گوگل دارای رتبه برتری نسبت به سایر رقبا گردد.

 

همانطور که اشاره گردید، ریسک استفاده از خدمات گلزاروب صفر درصد است و کسانی که به هر دلیلی از این خدمات ناراضی بودند، تمامی وجه پرداختی آنها، بدون هیچ سوالی عودت داده می شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
تست روانشناسی عشق یا هوس
آیا طرف مقابل به من علاقه دارد؟

تست روانشناسی عشق طرف مقابل که احتمالا این سوالی است که ذهن شما را درگیر خود کرده و می خواهید از دیدگاه فرد مقابل نسبت به خود آگاه شوید.

تشخیص عشق و هوس و شناخت عشق واقعی در یک نگاه شاید به نظر مشکل باشد اما باید بدانید که برخی حرف ها، رفتارها و نگاه ها نشانه هایی واضح برای تشخیص عشق واقعی و هوس است.تست روانشناسی عشق به شما این فرصت را می دهد که بهتر تصمیم بگیرید و بدانید که فرد مقابل چه نیت و هدفی در سر دارد.

همچنین تشخیص عشق و هوس به شما کمک می کند تا متوجه شوید که رابطه عاطفی تان ماندگار یا زودگذر است.
برای فهمیدن نظر طرف مقابل، تست روانشناسی عشق یا هوس را در زیر برای شما آماده کردیم.
تست روانشناسی عشق چیست ؟
تعدادی سوال برای شما آماده کردیم که با پاسخ دادن به آنها می توانید تست روانشناسی عشق را انجام دهید. بالای صفحه
چگونه درصد عشق طرف مقابل را تشخیص دهیم ؟
سوال هایی که در تست این صفحه وجود دارد را با دقت پاسخ دهید، بعد از آن می توانید نتیجه تست عشق را ببینید و درصد عشق طرف مقابل را تشخیص دهید.
آیا می توان در یک رابطه عشق طرف مقابل را سنجید ؟
بله می توان، اینکار نیاز به کمی تخصص دارد ولی شما می توانید با انجام تستی که بالای این صفحه وجود دارد، سنجش عشق طرف مقابل را انجام دهید.
چگونه می توانم از تست میزان عشق استفاده کنم ؟
کافی ست نسبت به میران زمان رابطه خود، یکی از تست هایی که بالای این صفحه وجود دارد را انتخاب کنید و به سوالات پاسخ دهید
میزان عشق طرف مقابل چقدر مهم است ؟
قطعا اگر هدف شما از ارتباط، ازدواج است، میزان عشق طرف مقابل بسیار اهمیت دارد و شما می توانید با انجام تستس که در این صفحه وجود دارد از میزان عشق طرف مقابل باخبر شوید.
چگونه می توانم تست میزان علاقه را انجام دهم ؟
ما از قبل تست میزان علاقه را آماده کردیم. در بالای همین صفحه با توجه به زمان رابطه خود یکی از تست ها را انتخاب کنید و انجام دهید، پس از آن با توجه به جواب های شما، می توانید میزان علاقه طرف مقابل را نسبت به خودتان بفهمید.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 5 دی 1398
تاتامی

کفپوش تاتامی نوعی از کفپوش فومی – لاستیکی است که برای پوشاندن سطوح سخت و ایجاد محدوده ای نرم و بی خطر جهت انجام فعالیت های ورزشی، بازی کودکان یا سایر فعالیت ها استفاده می شود. این کفپوش یکی از مهم ترین ارکان تجهیز مهدکودک ، خانه بازی و باشگاه رزمی مانند تکواندو و کاراته می باشد. ضخامت مناسب ، چگالی و ضربه گیری بالای این تشک ها از آسیب و ضربه به بدن در هنگام ضربه و افتادن جلوگیری می نماید. به دلیل استفاده فراوان و نیاز روز افزون بازار داخلی نیک فوم از یک دهه پیش اقدام به تولید این محصول نمود.

گروه صنعتی نیک فوم با تولید انواع کفپوش و تشک ورزشی مفتخر است که خود را به عنوان تولید کننده عمده این محصول در کشور معرفی کرده. نیک فوم همواره بهترین کیفیت و قیمت تاتامی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. مشتریان عمده تاتامی نیک فوم در طول بیش از یک دهه اقدام به تهیه و استفاده از این محصول نموده اند. از جمله این مشتریان می توان به فدراسیون های ورزشی تهران و سایر استان ها، باشگاههای ورزشی و رزمی، مهد کودک ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی اشاره کرد. لازم به ذکر است کفپوش تاتامی نیک فوم نطر مثبت مشتریان و مصرف کنندگان این محصول در خارج از مرزهای ایران سربلند را نیز به خود معطوف کرده است و از سالیان گذشته تا کنون جزاقلام صادراتی مجموعه نیک فوم به کشورهای همسایه و منطقه می باشد .

جنس این تشک های ورزشی از فوم نرم و انعطاف پذیر ای وی آ EVA می باشد. در جریان تولید این تشک ها اصول بهداشتی و استاندارد ایمنی و ضربه گیری کفپوش های ورزشی و ضربه گیر در نظر گرفته میشود. همچنین رنگ بندی متنوع و شاد این محصول ایم محصول را مناسب استفاده در باشگاه ، مهدکودک و سایر اماکن می نماید.

مصدومیت در حین انجام حرکات ورزشی یکی از جدی ترین تهدیداتی است که همواره ورزشکاران را تهدید می کند. ورزشکاران رزمی مانند تکواندو ، کاراته ، کیوکوشین و جودو همواره در معرض آسیب و ضربه هستند. استفاده ار کفپوش رزمی مناسب از آسیب دیدگی و ضربه خوردن رزمیکاران  جلوگیری می کند.  از ویزگیهای عمده تشک تاتامی نیک فوم می توان به خاصیت ضربه گیری بالا اشاره کرد که از آسیب دیدن ورزشکاران در حین تمرین یا انجام فنون رزمی جلوگیری میکند. همچنین تنوع رنگ های شاد و جذاب این محصولات فوم فضای بسیار مفرحی را برای بازی و تحرک کودکان در مهد کودک، پارک ها و زمین های بازی ایجاد می کند. از این رو این محصول از سالیان پیش به دفعات جهت تجهیز فضای مهد کودکها از سوی مهد کودکهای سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفته است . از دیگر ویژگی های تشک های فوم نیک فوم می توان به خاصیت ضد آب و قابل شستشو یودن آنها با آب و شوینده های رایج اشاره کرد.

کفپوش تاتامی

نیک فوم به عنوان تولید کننده عمده تاتامی، کفپوش مهدکودک و کفپوش ورزشی دارای کلکسیون بسیار متنوعی از انواع طرح و آج تاتامی می باشد. آج رویه تاتامی علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا از ساییده شدن کفپوش جلوگیری کرده. این خصوصیت باعپ افزایش عمر این محصول می شود. همچنین استفاده از بهترین ماشین آلات روز دنیا، کادر بسیار متخصص و ورزیده و دانش علمی و فرمولاسیون مناسب نیک فوم را قادر می سازد تا انواع تشک تاتمی را با کمترین و مناسب ترین قیمت ، در رنگ بندی متنوع و درجه سختی و ضخامت های متفاوت (از 10 میلی متر الی 60 میلیمتر) بسته به سلیقه و کاربرد مشتریان گرامی به آنان تحویل دهد.

نیک فوم همواره استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد را در برنامه کاری خود قرار داده است. فرمولاسیون مناسب و کیفیت بالای تشک تاتامی ورزشی و مهد کودک نیک فوم باعث مقاومت بالای این محصولات در برابربرف، باران و نور آفتاب گردیده است . همین ویژگی امکان استفاده از این محصولات در فضای آزاد و اماکن رو باز را نیز فراهم کرده است.

نیک فوم به عنوان تولید کننده عمده تشک تاتامی قادر است بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان نهایی محصولات فومی عرضه نماید. حذف واسطه های اضافی بین کارخانه و بازار و عرضه مستقیم محصول از کارخانه به مشتری نهایی نیک فوم را قادر می سازد پایین ترین قیمت تاتامی را با حفظ کیفیت به مشتریان عرضه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش رزمی و تشک ورزشی نیک فوم با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید روی قسمت سفارش در همین صفحه کلیک کنید و فرم را تکمیل کرده تا متخصصین ما با شما تماس بگیرند.

خصوصیات تاتامی نیک فوم

  • قابل شستشو بودن تشک ها با اب و شوینده های معمول
  • کیفیت بسیار بالا و قابلیت استفاده برای مدت طولانی
  • مناسب بودن قیمت کفپوش مهدکودک
  • تنوع رنگ و طرح کفپوش مهد کودک
  • امکان تولید کفپوش یک رنگ یا دو رنگ
  • تشکیل شده از فوم نرم و بهداشتی
  • امکان استفاده در باشکاه های ورزشی تکواندو، کاراته، کونگ فو و مهد کودک و اتاق بچه ها
  • ساخته شده از فوم نرم و استاندارد با رعایت اصول استاندارد و ایمنی

نیک فوم تولید کننده عمده محصولات فومی ، کفپوش گرانولی و فوم صنعتی و ورزشی میباشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره انواع تشک ورزشی و کفپوش مهدکودک با مشاورین نیک فوم تماس بگیرید.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1398
فروشگاه اینترنتی بانه

امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی مزیت های فرآوانی دارد از جمله اینکه وقت و زمان شما برای مراجعه به مغازه و مشاهده انواع برندها که بعضا تقلبی و بی کیفیت هستند گرفته نخواهد شد. احتمالا شما اسم شهر مرزی بانه را شنیده اید و ممکن است تا حدی نیز با بازار بانه آشنایی داشته باشید. اما آیا خرید اینترنتی از بانه می تواند اطمینان مشتریان را جلب کند؟ در بازار بانه هم اجناس اصلی وجود دارد و هم کالاهای تقلبی و بی کیفیت، این موضوع در مورد لوازم خانگی بزرگ بیشتر نمود پیدا می کند و احتمالا همین موضوع هم باعث شده که شما از خرید از بانه صرف نظر کنید. منتها شما با یک راه حل ساده می توانید لوازم خانگی اصلی را از فیک یا تقلبی تشخیص دهید و آن هم مراجعه به وب سایت اصلی شرکت سازنده محصول می باشد. به عنوان مثال اگر شما به دنبال خرید لباسشویی از بانه هستید می توانید مدل لباسشویی را در گوگل جستجو کنید و اگر آن مدل اصلی باشد شما می توانید آن را در سایت خود شرکت تولید کننده مشاهده کنید. بنابراین با استفاده از این روش شما به راحتی می توانید از خرید خود اطمینان حاصل کنید. از آنجا که بانه یک شهر مرزی است لذا فاصله زیادی با اکثر شهرهای ایران دارد و مسیر این شهر تا حدی مخصوصا در فصل زمستان صعب العبور می باشد. به همین علت پیشنهاد ما خرید کالا به صورت اینترنتی از بانه می باشد. از آنجا که محصولاتی که وارد بازار بانه می شوند هیچگونه تعرفه گمرکی روی آنها اعمال نمی شود بسیار ارزانتر از سایر شهرهای ایران خصوصا بازار تهران می باشد. از طرف دیگر زمانی که شما محصولی را در اینترنت جستجو می کند برای مثال خرید یخچال از بانه، انواع مختلفی از فروشگاه های اینترنتی را مشاهده خواهید کرد که این محصول را برای فروش گذاشته اند. متاسفانه در این زمینه هم افراد زیادی هستند اقدام به کلاه برداری می کنند و محصول را با قیمت بسیار ارزانتر به شما معرفی کنند که ممکن است شما هم وسوسه شوید و اقدام به واریز پول کنید. اما فروشگاه های اینترنتی معتبر در بانه دارای نماد اعتماد الکترونیکی هستند و این بدان معناست که زیر نظر پلیس فتا فعالیت دارند و دارای آدرس ثابت و شماره تلفن ثابت هستند که در صورت وجود هر گونه مشکلی می توانید از طریق مراجع قضایی پیگیر شوید. بنابراین اگر شما این موارد را رعایت کنید می توانید نسبت به خرید اینترنتی از بانه با خیالی آسوده اقدام کنید و خرید رضایت بخشی را تجربه نمایید.

منبع : https://mahbano.net


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 3 دی 1398
دانلود تقویم لایه باز 99

دانلود تقویم لایه باز 99 . مرجع تخصصی و حرفه‌ای دانلود تقویم لایه باز ایرانی (استودیوی طراحی نقش) . در انواع تقویم رومیزی 99 - تقویم دیواری 99 - فایل لایه باز تقویم 99 - تقویم جیبی 99 و سررسید 99 و ... با فرمت فتوشاپ و ایندیزاین. تقویم های طراحی شده توسط استودیوی طراحی نقش کاملا دقیق و قابل اعتماد هستند و تمامی استانداردهای چاپ CMYK در آنها رعایت شده است. همه ساله طراحان و چاپخانه داران در اواخر سال اقدام به طراحی و چاپ تقویم 99 می‌نمایند. امسال نیر ما طرحهای مختلفی را برای دانلود تقویم 99 طراحی کرده و در اختیار شما قرار داده ایم. مشتریان ما رضایت کامل از «تقویم لایه باز» استودیوی طراحی نقش دارند. امسال نیر طبق روال سالهای گذشته دانلود رایگان تقویم 99 را نیز در سایتمان قرار داده‌ایم.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 3 دی 1398
آموزش باینری آپشن

آموزش باینری آپشن

باینری آپشن یکی از روش های کسب درآمد بر اساس واحد ارزی و تجارت آنلاین است و اگر می خواهید به موفقیت بزرگ در اندک زمانی برسید و سود خوبی را کسب کنید ما به شما پکیج های آموزش و فرا گیری راه و رسم موفقیت را پیشنهاد می کنیم، به راحتی می توانید با بهترین و نازل ترین هزینه آن را دریافت کرده و هر بخش را به صورت ویژه بررسی کنید.

آموزش باینری آپشن

فراموش نکنید که کل پروسه آموزش و فرا گیری این علم در این پکیج کاملا شرح داده شده است و در صورتی که می خواهید وارد بازار جدیدی شوید و کم تر کسی در مورد آن اطلاع داشته باشد، باینری آپشن گزینه فوق العاده قدرتمند و آینده داری است.

مسئله مهم دیگر این است که کسب و کار باینری بر مبنای دیجیتال و صفر و یک است، درست تعریفی که ما در برنامه نویسی کامپیوتر از اعداد داریم و تنها اعداد قابل فهم بر مبنای صفر و یک هستند.

شما یا موفق می شوید و یا این که اتفاقی نمی افتد، همانقدر که این کسب و کار پر سود است، باید توجه کنید که ریسک در آن بالاست اما اگر روش بیاموزید، موفق می شوید.

  کسب درآمد از باینری آپشن

چگونه در باینری آپشن موفق شویم؟

مانند بازار بورس که شما سهام شرکتی را خریداری می کنید و پس از مدتی اگر خوش شانس باشید با سود بالایی روبرو می شوید، شکست و موفقیت در این زمینه نیز باید با تجربه و همین طور مطالعه و تحقیق به صورت کامل و صحیح بررسی گردد.

شما می توانید سهام را با رقم مورد نظر و تعیین شده فروشنده بخرید و پس از آن باید منتظر باشید که ارزش سهام شما بالاتر برود، در این صورت می توانید رقم فروش خود را هر چیزی که می خواهید قرار دهید و این چیزی جز سود دهی خالص در ازای دریافت نخواهد بود.

معامله کننده باید در باینری آپشن زمان را به خوبی تحلیل و بررسی کند، در واقع زمان انقضای یک معامله نشان دهنده این است که به سود می رسید یا خیر؟

در این مسیر به شما کمک می کنیم که به خوبی روش ها، ترفند ها و همین طور میانبر ها را بیاموزید. اگر با بن بست روبرو شدید بدانید چطور از آن خارج شوید، گاه راه خارج شدن آسان است اما شما بی تجربه هستید.

در نتیجه به چیزی که می خواهید نمی رسید و موفقیت شما شکل نمی گیرد.

عوامل موفقیت در باینری آپشن

موارد زیادی جز عوامل و اصلی ترین بخش های تاثیر گذار در یک کسب و کار هستند که اگر به خوبی آن ها را دنبال کنید به نتیجه ای که می خواهید می رسید، هر چه این نتیجه گیری سریع تر انجام شود، شما در این معامله بله و خیر که یا سود است و یا ضرر و از دست رفتن کل پول، بهتر به هدف خود می رسید.

شما می توانید معامله و رقم و ارزش یک کالا که روی آن سرمایه گذاری شده است را پیش بینی کنید، فرصتی در اختیارتان قرار می گیرد و پس از آن مشخص می شود که آیا بله و یا همان درست پیش بینی کرده اید یا خیر، خیر در واقع شکست در معامله خواهد بود.

بهتر است به هیچ عنوان ریسک نکنید و حتما با این روش کسب درآمد که کم کم سر و صدای زیادی در ایران خواهد داشت آشنا شوید.

در این صورت زمان بندی را می آموزید، می توانید به خوبی وقت خود را مدیریت کرده و برای این که سود دهی بالاتری داشته باشید، فرا تر از هر چیزی نتایج را یک به یک درست پیش بینی می کنید.

  پکیج آموزش باینری آپشن آی اکسترا

انواع معامله ها در باینری آپشن

High-Low یا CALL/PUT در واقع روش مرسوم برای معامله در باینری آپشن است و شما پیش بینی می کنید که آیا رقم و ارزش یک کالا در معامله بالا می رود یا خیر؟ در این صورت وقتی درست پیش بینی کرده باشید با سود عظیمی روبرو می شوید که هم دست شما را برای معامله های بزرگ تر باز می کند و هم باعث می شود که نسبت به موفقیت در این زمینه قوی تر پیش بروید.

در بخش دیگر معامله خرید – CALL Binary Options را می توان به عنوان محبوب ترین روش های کسب درآمد در باینری آپشن شرح داد، شما رقمی را مشخص می کنید که اگر یک دهم هم سود همراه داشت، به موفقیت رسیده اید، در غیر این صورت مبلغ از دست می رود.

شما در این پکیج های سطح مقدماتی تا حرفه ای در یک بخش می توانید روش ها و راه های شروع موفقیت در باینری آپشن را به خوبی بیاموزید.

در مقابل معامله خرید معامله فروش نیز وجود خواهد داشت که دقیقا برعکس موردی است که در بالا توضیح دادیم.

شما باید برای سرمایه گذاری محیط خاص و مشخص را انتخاب کنید که پلتفرم را بر می گزیند و به آن بروکر می گویند.

روش کسب درآمد در باینری آپشن

مثالی به شما عزیزان شرح می دهیم و نشان می دهیم که چقدر کسب درآمد در باینری آپشن و یا همان کسب درآمد دودویی انتخابی می تواند آسان باشد، با پکیج کسب درآمد و موفقیت در باینری آپشن شما تمامی این نکات را می آموزید و کارتان به مراتب آسان تر از فردی است که به تازگی آن را شروع کرده است.

سناریوی کلی به این صورت است که شما پیش بینی می کنید ارزش ارز واحد در یک ساعت آینده افزایش و یا کاهش خواهد داشت و در پنل کاربری خود آن را تعیین می کنید، پس از گذشت این زمان با توجه به بررسی هایی که داشته و از پکیج آموزشی باینری آپشن کمک گرفته اید نتیجه می گیرید.

حضوردر این کسب و کار ها در کشور ما هیچ محدودیتی ندارد و در واقع به شما آموزش داده می شود که چگونه به صورت کاملا قانونی از آن کسب درآمد کنید و رشد و تجارت شما با هر روز پیش روی بهتر و بهتر می شود.

البته که پیش از ورود به هر کسب و کار و صنعتی باید راه و رسم آن را بیاموزید تا با مشکلات بزرگ و کوچک و از دست دادن سرمایه مواجه نشوید.

  آموزش باینری آپشن

آموزش مبتدی تا حرفه ای باینری آپشن

شما در واقع سبد تخصیص سهم معامله دارید که می توانید به یک سهام خاص اختصاص دهید، باید بیاموزید که چند درصد از آن باید درگیر کسب و معامله جدید شما شود و به خوبی فرا می گیرید که ریسک های اشتباه و کودکانه انجام ندهید.

بسیاری پس از ورود و با طمع که از سود زیاد خواهند داشت، درگیر اتفاقات تلخ زیادی می شوند که قطعا یکی از عوامل مربوط به این مسئله یاد نگرفتن راه و چاه است. در نتیجه همان اتفاقی که باید نمی افتد و نتیجه چیزی جز شکست سخت نخواهد بود.

در واقع غریزه شما پس از کسب تجربه از این پکیج تا حد زیادی کمکتان خواهد کرد که چگونه در این روش کسب و کار بر اساس منطق پیروز شوید.

در نتیجه وقتی فکر می کنید به این مسئله که آیا موفقیت در این کسب و کار منطقه خواهد داشت، باید بگوییم این مسئله حتمی و اثبات شده است و جای هیچ نگرانی و ریسک های گاه و ناگاه نیست. شما می توانید برنامه ریزی داشته باشید و بر اساس آموزش های تهیه شده به موفقیت های بزرگ و رویایی دست یابید.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 2 دی 1398