جدیدترین روش های کاشت مو و کاشت ابرو

کاشت مو و کاشت ابرو چیست؟

کاشت مو روشی است که در طی آن جراحان پلاستیک یا متخصصان جراحی پوست، موهای جدید را به ناحیۀ طاسی سر پیوند می زنند. در روش کاشت مو سر معمولاً پزشک موهای فرد را از قسمت پشت سر به طرف جلویی یا روی سر منتقل می کند. فرایند کاشت مو و کاشت ابرو در مطب ها و به صورت سر پایی از طریق بی حسی های موضعی انجام می شود. ابروهای سالم و طبیعی نیز به طور معمول باید به طور متوسط بین 250 تا 400 تار مو داشته باشند. کاشت ابرو نیز مانند کاشت مو طبیعی زمانی انجام می شود که به هر دلیلی تعداد تار موها به طور محسوس کمتر از میزان مشخصی شده باشد. تار موهای ابرو باید در جهت رشد سایر تارهای طبیعی کاشته شود و برای یکنواخت دیده شدن بهتر است موها با فاصلۀ کم از یکدیگر قرار گرفته باشند. 

 

 کاشت مو

 

ریزش موها به چه عواملی بستگی دارد؟

در کنار مسئلۀ وراثت و عوامل ژنتیکی، ریزش مو که از رایج ترین دلایل کاشت مو و کاشت ابرو به شمار می آید، می تواند تحت تأثیر عواملی مثل موارد اشاره شده در ادامه باشد:

 

  • رژیم های غذایی نامناسب و دارای نقص
  • فشارها و استرس ها
  • بیماری های گوناگون و درمان هایی مثل شیمی درمانی
  • نبودن تعادل های هورمونی در بدن فرد
  • مصرف بعضی از داروهای خاص

 

کاشت مو و کاشت ابرو چه انواع مختلفی دارد؟

دو روش رایج و مهم برای کاشت ابرو و مو وجود دارد که عبارت است از:

 

  • پیوند یا کاشت شکاف
  • میکرو گراف

 

در روش پیوند یا کاشت شکاف در هر بار عمل پیوند، 4 الی 10 عدد تار مو پیوند زده می شود، ولی در روش های میکرو گراف، بسته به میزان گستردگی محل مورد پوشش، 1 الی 2 عدد تار مو پیوند می زنند. در پیوندهای جزئی برای کاشت ابرو و رسیدن به ابروهای صاف و یکنواخت، حدود 100 عدد تار مو استفاده می شود و کاشت کامل ابرو نیز 200 الی 400 عدد تار مو نیاز خواهد داشت. از هر سوزن در فرایند کاشت مو، به منظور رعایت نکات بهداشتی و ایمنی و جلوگیری از بروز حساسیت و عفونت، فقط یک بار استفاده می شود. 

 

 

کاشت مو طبیعی

 

کاشت ابرو و یا مو به چه افرادی توصیه می شود؟

کاشت مو و همچنین کاشت ابرو می تواند علاوه بر تأثیر گذاشتن بر روی زیبایی ها و جذابیت های فردی، موجب بهبود و افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس در فرد بشود و زندگی او را شادتر بکند. افراد زیر گزینه های مناسبی برای کاشت مو طبیعی به شمار می آیند:

 

  • مردانی که دچار طاسی مو با الگوی مردانه هستند و معمولاً بعد از گذشت 20 سالگی موهای کناری سرشان می ریزد.
  • زنانی که موهای شکننده و نازکی دارند.
  • افرادی که موهای ابرو یا سر خود را طی اتفاقاتی مثل سوختگی های تمام یا قسمتی از پوست خود از دست داده اند. 
  • زنانی که سابقۀ خانوادگی ریزش مو و خالی شدن بخش هایی از ابرو یا سرشان را دارند.
  • افرادی که به دلایل بیماری و انجام شیمی درمانی و ... موهایشان به طور کامل ریخته است.

 

 

 

کاشت ابرو

 

کاشت مو و ابرو چگونه انجام می شود؟

 

  • بعد از تمیز کردن پوست با مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده، با استفاده از یک سوزن کوچک ناحیه ای را که قرار است کاشت در آنجا صورت بگیرد به صورت موضعی بی حس می کنند.
  • فولیکول مورد نیاز برای کاشت ابرو و مو از دو روش به دست می آید: 1. FUT 2. FUE

 

در پیوند فولیکولی FUT جراح برشی چند سانتی متری برای دریافت فولیکول در ناحیۀ پشت سر ایجاد می کند و پس از دریافت فولیکول، محل مورد نظر را بخیه می زند. این بخش های گرفته شده از پوست در طی فرایند کاشت مو استفاده می شود و به رشد طبیعی موها کمک خواهد کرد. 

در روش استخراج فولیکول FUE نیز فولیکول ها به صورت مستقیم از ناحیۀ پشت سر و با ایجاد صدها برش پانچی ریز دریافت می شود. 

 

  • در این مرحله جراح متخصص سوراخ های کوچکی را با تیغه ها یا سوزن های مخصوص ریز روی سر فرد برای کاشت ابرو ایجاد می کند و تارهای مو را به آرامی در داخل این حفره ها قرار می دهد. 
  • ممکن است در طی فرایند کاشت مو سر صدها یا حتی هزاران تار مو در طول یک جلسه به پوست فرد پیوند زده بشود. بنابراین یک جلسۀ کاشت مو ممکن است حتی چهار ساعت و یا بیشتر از آن زمان لازم داشته باشد.
  • پس از انجام شدن کاشت ابرو و مو نیز، محل مورد نظر را به مدت چند روز با گاز یا بانداژهای مخصوص می پوشانند.
  • بخیه ها حدود 10 روز بعد از انجام شدن عمل پیوند برداشته خواهد شد.

 

ممکن است پزشک برای جلوگیری از عفونت ها و دردهای احتمالی و یا کاهش آن داروهایی مثل انواع آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد درد یا ضد التهاب و تورم را به مدت چند روز برای فرد تجویز کند. 

جوانسازی و رفع چین و چروک و لیفت با پلکسر یا پلاسما جت را نیز ببینید.

 

منابع:

https://wimpoleclinic.com/blog/what-happens-during-eyebrow-transplant/

https://www.healthline.com/health/hair-transplant#outlook

https://iranskincenter.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
موفقیت در کنکور کارشناسی ارشد با یونی لند

اگر قصد موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد را دارید خواندن این مقاله می‌تواند شما را یک قدم از رقبای خود جلوتر بیاندازد. 


آموزش جامع معادلات دیفرانسیل

در اکثر کنکورهای فنی و مهندسی از درس معادلات دیفرانسیل 5 تست در آزمون طرح می‌شود که پاسخ دادن به آن‌ها اصلا سخت نیست البته به شرطی که منبع مناسبی را انتخاب کرده باشید. برای تسلط به این درس می‌توانید از منابع مختلفی کمک بگیرید که عبارتند از: 
1) کتاب‌های رفرنس (بویس، کریزیگ و ...) 
2) کتاب‌های تکست (نیکوکار، کتاب‌های کنکور انتشارات مختلف)
3) کلاس‌های حضوری
4) دوره‌های آنلاین و آفلاین
هر یک از این منابع نقاط ضعف خود را دارند. در کتاب‌های رفرنس بیشتر روی اثبات و مفهوم اولیه تمرکز شده در حالی که داوطلب کنکور بیشتر به تکنیک‌های محاسباتی نیاز دارد تا اثبات‌هایی مانند قضیه وجود جواب و . 
کتاب‌های تکست دانشگاهی هم روند مشابهی دارند. توجه کنید که هرچند طراحی سوالات کنکور از کتاب‌های رفرنس انجام می‌شود، اما لازم است بدانید که سوالات یک کنکور هیچ وقت از یک کتاب نیست و در حال حاضر بیش از 10 کتاب رفرنس در دنیا وجود دارد که مطالعه همه آن‌ها غیرمنطقی است.
 گران‌ترین منبع آموزشی، کلاس حضوری است که علاوه بر هزینه بالای دوره، زمان رفت و آمد به موسسه را هم باید در نظر داشته باشید. شاید فکر کنید در دوره‌‌های حضوری مربی در کنار شماست و می‌توانید دائما رفع اشکال کنید. اما به علت مدیریت زمان، هیچ وقت این اتفاق نمی‌افتد و اغلب کلاس یک طرفه است. بهتر است اگر قصد شرکت در کلاس خاصی را دارید با دانشجویانی که تجربه شرکت در آن کلاس را داشته‌اند مشورت کنید.
از نظر هزینه و زمان دوره‌های مجازی می‌تواند جایگزین بهتری برای کلاس‌های حضوری باشد که به دو شکل آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. طبق تجربه اساتیدی که دوره‌های آنلاین دارند حدود 30% از زمان دوره‌ی آنلاین به علت مشکلات فنی و رفع اشکال کلاسی که اغلب سوالات بی‌مورد است تلف می‌شود. از طرفی چون استاد دوره در حین ضبط امکان توقف ندارد، قدرت ارائه او محدود می‌شود و نمی‌تواند از انیمشن و تکنیک‌های آموزشی بهره‌گیری کند. 
البته تعداد اساتیدی که در آموزش‌های خود از این اصول حرفه‌ای استفاده می‌کنند بسیار محدود است و معمولاً آنچه که در توضیحات دوره این افراد می‌بینید صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و حتی یک نمونه هم برای ارائه ندارند. نمونه‌ای از انیمشن‌های آموزشی یونی ‌لند را می‌توانید در دوره معادلات دیفرانسیل و دوره ریاضی مهندسی ببینید.

آموزش جامع ریاضیات مهندسی


از درس ریاضی مهندسی معمولاً 5 تست در آزمون کارشناسی ارشد طرح می‌شود. منابع این درس اغلب حجیم و خسته کننده هستند. در دوره ریاضی مهندسی یونی‌لند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانید نتیجه بهتری کسب کنید  زیرا ... 

ما بیشتر فرمول‌ها را حذف می‌کنیم

تنها در فصل سری فوریه در اغلب کتاب‌های کنکور بیش از 50 فرمول وجود دارد. این دوره برای افرادی طراحی شده که دوست ندارند فرمولی حفظ کنند. قطعا مایل نیستید برای سری فوریه سینوسی، کسینوسی، تقارن‌های نیم موجی و خیلی چیزای دیگر فرمول مجزا حفظ کنید. ما در این دوره روشی را به شما آموزش می‎‌دهیم که همه سوالات را بدون حفط فرمول، سریع‌تر و ساده‌تر حل کنید. تمامی روش‌های بیان شده متخص این دوره است و در کتابی وجود ندارد (حتی کتاب‌های رفرنس). به شما توصیه می‌کنیم زمان خود را با منابع دیگر هدر ندهید.

زمان کمتر، کیفیت بیشتر 


دوره‌های آفلاینی که تاکنون در کشور برگزار شده نیز ضعف‌های بسیاری داشتند. در این دوره‌ها صرفاً یک ویدیو توسط استاد ضبط می‌شود و در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد. در حالی که هیچ برنامه‌ای برای‌ استفاده از دوره داده نمی‌شود و به خاطر آفلاین بودن دوره امکان رفع اشکال هم وجود ندارد. متاسفانه یک باور غلط در تمام این دوره‌ها دیده می‌شود و آن این است که”هرچقدر زمان ضبط دوره بیشتر باشد می‌توان هزینه بیشتری از دانشجو طلب کرد“. به همین خاطر دوره‌های زیادی پیدا خواهید کرد که 50-100 ساعت آموزش غیر مفید در آن وجود دارد. در حالی که برای درس معادلات دیفرانسیل این عدد باید بین 20 – 30 ساعت باشد. این ترفندی است که حتی در کلاس‌های خصوصی استفاده می‌شود و مربی‌های مبتدی سعی می‌کند تا جای امکان با آوردن مثال‌های بی مورد تعداد جلسات لازم را بیشتر کنند. 
یکی از پارامترهای اساسی در کیفیت دوره آفلاین، کیفیت صدای ضبط است و به علت گران بودن تجهیزات مناسب برای ضبط، اغلب دوره‌های آفلاین صدای مناسبی ندارند. از طرفی بسیاری از اساتیدی که دوره‌های آفلاین ضبط کرده‌اند، تجربه‌ تدریس حرفه‌ای در دانشگاه‌های تراز اول کشور را ندارد و حتی کتابی هم در انتشارات مطرح به چاپ نرساندند. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 19 مهر 1398
دی جی ارز مگ

 

مجله ارزهای دیجیتال: 100  ارز دیجیتال برتر دیجیتال کدامند؟

«در این مقاله می خواهیم به بررسی 100 ارز دیجیتال برتر بپردازیم با ما همراه شوید.»

1- ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin)

بیت کوین ارز دیجیتال است که میتواند بدون دخالت بانک های مرکزی یا مدیریت افراد خاص توسط کاربران و در شبکه بیت کوین بدون واسطه جابه جا شودتراکنشها توسط نودهای شبکه با رمزنگاری تایید شده و در پلتفرم توزیعشدهای به نام بلاکچین ثبت میگرددبیت کوین در سال 2008 توسط فرد یا گروهی از افراد ناشناس که از نام Satoshi Nakamotoاستفاده میکردند اختراع شد. بیت کوین از سال 2009 که منبع کدهای آن به صورت یک نرمافزار قابل دسترس برای عموم وارد بازار شد، آغاز به کار کرد.

2- اتریوم (Ethereum)

اتریوم پلتفرمی با منبع باز، عمومی و دارای سیستم محاسباتی توزیعشده براساس بلاکچین است که نسخه پیشرفتهای ازNakamoto با استفاده از انتقال برمبنای تراکنش مالی می باشد. اتر نوعی توکن است که بلاکچین آن در پلتفرم اتریوم ایجاد شده و میتواند توسط کاربران به راحتی معامله شود. اتریوم یک ماشین مجازی غیرمتمرکز ارائه میدهد که میتواند رمزها را با استفاده از یک شبکه بینالمللی از نودهای عمومی اجرا کند.

3- ارز دیجیتال ریپل (Ripple XRP)

ریپل یک سیستم تسویه ناخالص در زمان واقعی، شبکه صرافی و حواله است که توسط Ripple Labs Inc؛ شرکتی آمریکایی به وجود آمده است. این ارز ابتدا در سال 2012 آغاز به کار کرده و براساس یک پروتکل توزیع منبع باز ساخته شده است. توکنهایی با واحد ارزی Fiat، رمزنگاری و کالا یا سایر واحدهای ارزی رایج  مانند Frequent filer miles در این سیستم قابل پشتیبانی هستند. ریپل ارائه دهنده سیستمی امن، سریع و تقریبا رایگان برای انجام تراکشنهای مالی در سطح جهانی و به هر مقدار میباشد.

4- ارز دیجیتال تتر (Tether USDT)

تتر؛ ارزی بسیار بحث برانگیزی است که دارای توکن می باشد. این ارز دیجیتال کوین باثبات نام گرفته است، زیرا به گونه ای طراحی شده است که همیشه ارزشی معادل با 1 دلار آمریکا داشته باشد. در واقع به این صورت است که همیشه یک دلار به عنوان رزو در صورت صادرشدن یک تتر ذخیره می شود. با این وجود، تتر محدودیت های مشخصی دارد. تتر عنوان کرده است که صاحبان تتر هیچ حق پیمانکاری، هرگونه ادعای قانونی یا تضمینی برای اینکه تترها بازپرداخت شده و به دلار تبدیل شوند، ندارند.

 5- استلار (Stellar XLM)

استلار؛ پروتکلی غیرمتمرکز و منبع باز برای ارزهای دیجیتال و پول Fiat است که امکان انجام تراکنشهای بینالمللی میان ارزهای مختلف را به کاربران می دهد. این پروتکل توسط بنیاد پیشرفت غیرانتفاعی استلار پشتیبانی میشود. استلار در سال 2014 توسط Jed McCaleb ابداع شد و به عنوان شبکه پرداخت غیرمتمرکز شروع به کار کرد که پروتکل آن دارای ارز رسمی استلار میباشد.

6- ارز دیجیتال کاردانو (Cardano ADA)

کاردانو؛ پول دیجیتالی است که آیندهی معاملات مالی را به سوی سرعت بیشتر، انتقال مستقیم و با تضمین امنیت در هنگام استفاده از ارزهای رمزنگاری شده پیش میبرد. کاردانو در واقع بیشتر از یک پول دیجیتال کاربرد دارد، زیرا پلتفرم پیشرفتهای است که قابلیت انجام معاملات مالی توسط اشخاص، موسسات و دولت ها در سراسر دنیا را دارد. در حال حاضر سه موسسه وجود دارند که به طور تمام وقت روی پیشرفت و افزایش امنیت کاردانو کار میکنند. بنیاد کاردانو، IOHK و Emurgo از جمله این سه موسسه هستند.

7-ورج (Verge XVG)

ورج کوین از سال 2014 با نام DogecoinDark شروع به کار کرد. دلیل اصلی ابداع این ارز ایجاد یک پول دیجیتال کاملا خصوصی بود، زیرا مخترع آن فکر میکرد بیتکوین ناشناس نیست. بنابراین تصمیم گرفت بلاکچین جدیدی بسازد که تراکنشهای آن قابل ردیابی نباشند. نکته جالب توجه در مورد ورج این است که مخترع آن مانند بیت کوین ناشناس است و با نام کاربری Sunerok فعالیت میکند.

8- ارز دیجیتال نئو (NEO)

نئو قبلا با نام اتریوم چین معروف شده بود و در حالیکه شباهت های زیادی به اتریوم داشته، ویژگی های منحصربفرد خاص خودش را نیز دارد. براساس وب سایت این ارز، نئو پروژه بلاکچین اجتماعی و غیرانتفاعی است. نئو از تکنولوژی بلاکچین و شناسایی دیجیتال به منظور دیجیتالی کردن دارایی ها، مدیریت خودکار اموال با استفاده از قراردادهای هوشمند و یادگیری اقتصاد هوشمند با استفاده از شبکه توزیعی استفاده می کند.

9-  ارز دیجیتال ترون (Tron TRX)

ترون؛ پلتفرمی غیرمتمرکز است که براساس بلاکچین عمل کرده و درنظر دارد سیستمی با مفهوم ترون دیجیتال جهانی و رایگان ایجاد کند که دارای تکنولوژی ذخیره توزیع شده میباشد. ترون امکان بهره گیری از سیستمی دیجیتالی بسیار راحت و مقرون بصرفه را برای کاربران فراهم آورده است. ترون در سال 2017 توسط یک سازمان غیرانتفاعی به نام بنیاد ترون در سنگاپور ابداع شده و با مدیریت Justin Sun به کار خود ادامه داده است.

10-  ارز دیجیتال دوج (Doge)

دوجکوین؛ ارزی می باشد که در سال 2013 به عنوان شاخهای از بلاکچین لایت کوین اختراع شده است. در ابتدا هدف از ابداع دوج برای تولیدکنندگان محتوا بود، ولی توکن آن در سال 2018 به ارزشی بیش از یک میلیارد دلار رسید و جزو 20 پول دیجیتال برتر سال انتخاب شد.

جهت مشاهده کامل این مقاله به سایت دیجی ارز مگ مراجعه کنید.

 

 

دی جی ارز مگ
ارز دیجیتال چیست؟

 

مجله اینترنتی ارزهای دیجیتال


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 19 مهر 1398
چگونه و چطور استاد زبان بدن شویم

استاد زبان بدن

اگر یک سرچی در اینترنت داشته باشید ملاحظه می کنید اساتید کرواتی و یهویی بدون هیچ پشتوانه ای علمی و عملی و فقط با دادن یک قالی به این و ان می توانند بهترین مدرس و استاد زبان بدن شد و این در حالی است که می توان یک کلاس در کلاس دیگری راه انداخت و استاد شد موسسه ها و مجموعه های مختلفی هم  با خرید یک پرینتر رنگی به شما انواع و اقسام گواهینامه های رنگین با عناوین مجعول ودهن پرکن را هم اهداء می کنند (کلک پول)

این در حالی است که همین شرکتها به عنوان تقویت روزمه به شما عنوان مشاور گوگل ولول و بنز و ولووو و…… را هم می توانند تقدیم کنندو…

اما اگر واقعا دنبال افزایش دانش واقعی خود در رمینه ارتباطات غیر کلامی وزبان بدن هستید لطفا به خواندن ادامه دهید.

حتما می دانید ربان بدن همان زبان بی زبانی است و برای اموزش زبان بی زبانی به طول مدت متنابهی نیاز است.

استاد زبان بدن

اکثر ما فکر می‌کنیم ارتباط برقرار کردن یعنی گفتار یا همان حرف زدن ولی جالب است بدانید که بیشترین ارتباط بین افراد از طریق زبان بدن است، در واقع بیش از ۹۰درصد آنچه به طرف مقابلتان انتقال می‌دهید از طریق حرکات غیرکلامی و به عبارتی بدنی شماست و تنها حدود ۱۰ درصد منظور شما از طریق گفتار و کلام‌تان منتقل می‌شود.

زبان بدن می‌تواند گویای وضعیت درونی فرد نیز باشد. برای مثال می‌تواند خشم، خستگی، وضعیت آرام، گیجی و دیگر نشانه‌ها را بیان کند. زبان بدن درواقع شامل تمام حرکات است؛ از حالت‌ها و حرکات صورت شما گرفته تا تماس چشمی، ژست‌ها، مدل ایستادن و… . شما با مطالعه مستمر  و تمرین متناوب می توانید خود یک مرجع کامل اندازه‌گیری و ارتقای هوش مذاکره و زبان بدن شوید و این را تضمین می کنم.

استاد زبان بدن

در انتظار یک اتفاق مثبت

مالیدن کف دست‌ها به هم، روشی است که از طریق آن مردم به‌طور غیرکلامی انتظارات مثبت خود را بیان می‌کنند. مثلا هنگام بازی شطرنج وقتی حریف شما دست‌هایش را به هم می‌مالد یعنی انتظار دارد حرکتی به نفع او انجام داده و یا امتیازی کسب کند رفتارهای زیر پوستی و تبعی در این خصوص را در کلاسهای استادی ارتباطات موثر و زبان بدن به تفصیل شرح می دهیم.

سرعت دست‌ها مهم است

سرعت به هم مالیدن دست‌ها در یک شخص نشان می‌دهد که درنظر او طرف مقابل از نتایج مثبت آتی بهره‌مند می‌شود. به عنوان مثال فرض کنید برای خرید خانه به یک آژانس املاک می‌روید، پس از توضیحات شما، مسئول آژانس به سرعت دست‌هایش را به هم می‌مالد و می‌گوید من دقیقا محل مناسب را سراغ دارم! درواقع او علامت داده که انتظار دارد نتیجه به‌نفع شما باشد، اما چنانچه دست‌هایش را خیلی آهسته به هم می‌مالید و می‌گفت ملک ایده‌آل شما را دارد، احتمالا بیشتر بلوف ‌زده و حتی ممکن است خودتان احساس کنید که او موذی است و نتیجه معامله بیشتر به‌نفع خودش است تا شما.

احساس می‌کند از همه برتر است

در دست گرفتن مچ می‌تواند حاکی از برتری و اطمینان به خود باشد. همچنین این امکان را به فرد می‌دهد که به طور جسورانه و ناخودآگاه نواحی آسیب‌پذیر شکم، قلب و گردن خود را به دیگران عرضه کند. همه ما دیده‌ایم که زمانی در یک موقعیت بسیار پرتنش قرار گرفته‌ایم مانند مصاحبه با خبرنگار روزنامه یا حتی موقعیت‌های ساده‌تر، مثل زمان انتظار کشیدن در مطب یک دندانپزشک این حالت را به خود بگیریم کاملا احساس آرامش و اطمینان و حتی برتری خواهیم کرد.

پر از اطمینان است

حالت شیب‌دار دست‌ها همانطور که بردویستل کارشناس زبان بدن می‌گوید، می‌تواند میزان اطمینان فرد را نشان بدهد در حقیقت افراد مطمئن از خود و صاحب‌مقام یا اشخاصی که از حداقل علائم بدن استفاده می‌کنند بیشتر این علامت را به کار می‌برند و با استفاده از آن حالت اطمینان خود را نمایان می‌کنند.

این علامت در دو حالت دیده می‌شود: دست‌های شیب‌دار برافراشته که هنگام ارائه نظرات و ایده‌های شخصی که دست‌هایش را به این حالت درآورده و سخنگو است، استفاده می‌‌شود و دست‌های شیب‌دار رو به پایین که معمولا از طرف شنونده مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبق مشاهدات نیرنبرگ و کالرو، زنان تمایل بیشتری به استفاده از حالت دست‌های شیب‌دار رو به پایین نشان می‌دهند.    هنگامی که یک شخص از دست‌های شیب‌دار برافراشته استفاده می‌کند در حالی که سر او به طرف عقب برگشته، خودپسندی و غرور خودش را آشکار می‌سازد.

استاد زبان بدن

علامت یاس و ناامیدی

نیرنبرگ و کالرو دو محقق زبان بدن در تحقیقاتی که از حالت انگشتان به هم گره شده انجام دادند به این نتیجه رسیدند که این علامت ناکامی و یاس است و نشان می‌دهد که شخص یک رفتار منفی را پنهان کرده و از بروز آن جلوگیری می‌کند. این علامت شامل سه حالت اصلی می‌شود: انگشتان گره شده در مقابل صورت، دست‌ها در حال استراحت روی میز یا روی دامان (قسمت بین شکم و بازوها) در حالت نشسته و جلوی فاق در حالت ایستاده.

به نظر می‌رسد نوعی ارتباط نیز بین ارتفاعی که دست‌ها در آن قرار گرفته‌اند و میزان روحیه منفی شخص وجود داشته باشد. به عبارت دیگر از عهده شخصی که دست‌هایش بسیار بالا قرار گرفته‌اند راحت‌تر می‌توان برآمد تا شخصی همانند تصویر زیر که دستش را پایین‌تر گرفته است.همانند سایر رفتارهای منفی باید برای باز کردن دست‌های شخص و نمایان شدن کف دست‌ها اقدام کرد در غیر این صورت رفتار خصمانه خواهد ماند.

در آستانه انفجار

علامت مچ در دست نباید با علامت «گرفتن ساعد با دست دیگر» که نشانه رنجش و ناکامی است، اشتباه گرفته شود. این حالت حتی می‌تواند نشان دهد که فرد در حال کنترل کردن خودش است. در این حالت یک دست ساعد دست دیگر را خیلی سفت می‌گیرد انگار که یک دست در تلاش است تا دست دیگر را از حرکت باز دارد. جالب اینجاست هرچه بیشتر دست به سمت بالا حرکت کند میزان عصبانیت فرد بیشتر شده است. به عنوان مثال مردی که در تصویر سمت چپ دیده می‌شود تلاش بیشتری برای کنترل خود نسبت به مرد تصویر سمت راست به کار می‌برد زیرا در تصویر چپ دست او بازوی دست دیگر را گرفته و نه ساعد آن را.

وقتی فرد ضد و نقیض می‌گوید

انگشتان شست که برتری را نمایان می‌کند هنگامی که یک شخص کلام ضد و نقیض بیان می‌کند بسیار واضح می‌شوند. به عنوان مثال وکیلی را درنظر بگیرید که خطاب به هیات منصفه با صدایی آرام می‌گوید « به نظر بنده…» در حالی که علائم برتر شست را نمایان می‌کند و سرش را به عقب می‌برد تا از روی بینی نگاه کند. در نتیجه هیات منصفه احساس می‌کند که این وکیل ریاکار و حتی متکبر است. چنانچه این وکیل مایل بود متواضع به نظر برسد، باید در مقابل هیات منصفه با یک پا به سمت آنان و دست‌های باز با کف دست‌های نمایان و کمی خمیده به جلو می‌ایستاد تا تواضع و حتی تابعیت خود را به دادگاه نشان می‌‌داد.

‌احترام نمی گذارد

چنانچه از انگشت شست برای اشاره کردن به شخصی استفاده شود، می‌تواند علامت تمسخر و بی‌احترامی باشد. به عنوان مثال شوهری که در حضور دوستش به همسرش با مشت بسته و انگشت شست به بیرون اشاره می‌کند و می‌گوید می‌دانی «همه زن‌ها مثل هم هستند»، در تدارک یک دعوا با همسرش است.

پنهان‌کاری

بعضی افراد دست‌های خود را در جیب پشتی می‌گذارند در حالی که انگشتان شست‌شان از جیب‌های پشتی بیرون است. جالب است بدانید با این حالت مرموز شخص می‌کوشد رفتار سلطه‌گرانه خود را پنهان کند. زنان سلطه‌گر یا پرخاشگر نیز بیشتر از این علامت استفاده می‌کنند. علاوه بر این افرادی که بیشتر اوقات شست خود را نمایان می‌کنند، بیشتر روی پاشنه‌های پاهایشان به جلو و عقب تکان می‌خورند تا قدبلندتر به نظر برسند.ل لخ لخخ لخخل

 

 مازیار میر مشاور و تحلیلگر

 
 
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 17 مهر 1398
مجله ارزهای دیجیتال: 100 ارز دیجیتال برتر دیجیتال کدامند؟

«در این مقاله می خواهیم به بررسی 100 ارز دیجیتال برتر بپردازیم با ما همراه شوید.»

1- ارز دیجیتال بیت کوین (Bitcoin)

بیت کوین ارز دیجیتال است که میتواند بدون دخالت بانک های مرکزی یا مدیریت افراد خاص توسط کاربران و در شبکه بیت کوین بدون واسطه جابه جا شودتراکنشها توسط نودهای شبکه با رمزنگاری تایید شده و در پلتفرم توزیعشدهای به نام بلاکچین ثبت میگرددبیت کوین در سال 2008 توسط فرد یا گروهی از افراد ناشناس که از نام Satoshi Nakamotoاستفاده میکردند اختراع شد. بیت کوین از سال 2009 که منبع کدهای آن به صورت یک نرمافزار قابل دسترس برای عموم وارد بازار شد، آغاز به کار کرد.

2- اتریوم (Ethereum)

اتریوم پلتفرمی با منبع باز، عمومی و دارای سیستم محاسباتی توزیعشده براساس بلاکچین است که نسخه پیشرفتهای ازNakamoto با استفاده از انتقال برمبنای تراکنش مالی می باشد. اتر نوعی توکن است که بلاکچین آن در پلتفرم اتریوم ایجاد شده و میتواند توسط کاربران به راحتی معامله شود. اتریوم یک ماشین مجازی غیرمتمرکز ارائه میدهد که میتواند رمزها را با استفاده از یک شبکه بینالمللی از نودهای عمومی اجرا کند.

3- ارز دیجیتال ریپل (Ripple XRP)

ریپل یک سیستم تسویه ناخالص در زمان واقعی، شبکه صرافی و حواله است که توسط Ripple Labs Inc؛ شرکتی آمریکایی به وجود آمده است. این ارز ابتدا در سال 2012 آغاز به کار کرده و براساس یک پروتکل توزیع منبع باز ساخته شده است. توکنهایی با واحد ارزی Fiat، رمزنگاری و کالا یا سایر واحدهای ارزی رایج  مانند Frequent filer miles در این سیستم قابل پشتیبانی هستند. ریپل ارائه دهنده سیستمی امن، سریع و تقریبا رایگان برای انجام تراکشنهای مالی در سطح جهانی و به هر مقدار میباشد.

4- ارز دیجیتال تتر (Tether USDT)

تتر؛ ارزی بسیار بحث برانگیزی است که دارای توکن می باشد. این ارز دیجیتال کوین باثبات نام گرفته است، زیرا به گونه ای طراحی شده است که همیشه ارزشی معادل با 1 دلار آمریکا داشته باشد. در واقع به این صورت است که همیشه یک دلار به عنوان رزو در صورت صادرشدن یک تتر ذخیره می شود. با این وجود، تتر محدودیت های مشخصی دارد. تتر عنوان کرده است که صاحبان تتر هیچ حق پیمانکاری، هرگونه ادعای قانونی یا تضمینی برای اینکه تترها بازپرداخت شده و به دلار تبدیل شوند، ندارند.

 5- استلار (Stellar XLM)

استلار؛ پروتکلی غیرمتمرکز و منبع باز برای ارزهای دیجیتال و پول Fiat است که امکان انجام تراکنشهای بینالمللی میان ارزهای مختلف را به کاربران می دهد. این پروتکل توسط بنیاد پیشرفت غیرانتفاعی استلار پشتیبانی میشود. استلار در سال 2014 توسط Jed McCaleb ابداع شد و به عنوان شبکه پرداخت غیرمتمرکز شروع به کار کرد که پروتکل آن دارای ارز رسمی استلار میباشد.

6- ارز دیجیتال کاردانو (Cardano ADA)

کاردانو؛ پول دیجیتالی است که آیندهی معاملات مالی را به سوی سرعت بیشتر، انتقال مستقیم و با تضمین امنیت در هنگام استفاده از ارزهای رمزنگاری شده پیش میبرد. کاردانو در واقع بیشتر از یک پول دیجیتال کاربرد دارد، زیرا پلتفرم پیشرفتهای است که قابلیت انجام معاملات مالی توسط اشخاص، موسسات و دولت ها در سراسر دنیا را دارد. در حال حاضر سه موسسه وجود دارند که به طور تمام وقت روی پیشرفت و افزایش امنیت کاردانو کار میکنند. بنیاد کاردانو، IOHK و Emurgo از جمله این سه موسسه هستند.

7-ورج (Verge XVG)

ورج کوین از سال 2014 با نام DogecoinDark شروع به کار کرد. دلیل اصلی ابداع این ارز ایجاد یک پول دیجیتال کاملا خصوصی بود، زیرا مخترع آن فکر میکرد بیتکوین ناشناس نیست. بنابراین تصمیم گرفت بلاکچین جدیدی بسازد که تراکنشهای آن قابل ردیابی نباشند. نکته جالب توجه در مورد ورج این است که مخترع آن مانند بیت کوین ناشناس است و با نام کاربری Sunerok فعالیت میکند.

8- ارز دیجیتال نئو (NEO)

نئو قبلا با نام اتریوم چین معروف شده بود و در حالیکه شباهت های زیادی به اتریوم داشته، ویژگی های منحصربفرد خاص خودش را نیز دارد. براساس وب سایت این ارز، نئو پروژه بلاکچین اجتماعی و غیرانتفاعی است. نئو از تکنولوژی بلاکچین و شناسایی دیجیتال به منظور دیجیتالی کردن دارایی ها، مدیریت خودکار اموال با استفاده از قراردادهای هوشمند و یادگیری اقتصاد هوشمند با استفاده از شبکه توزیعی استفاده می کند.

9-  ارز دیجیتال ترون (Tron TRX)

ترون؛ پلتفرمی غیرمتمرکز است که براساس بلاکچین عمل کرده و درنظر دارد سیستمی با مفهوم ترون دیجیتال جهانی و رایگان ایجاد کند که دارای تکنولوژی ذخیره توزیع شده میباشد. ترون امکان بهره گیری از سیستمی دیجیتالی بسیار راحت و مقرون بصرفه را برای کاربران فراهم آورده است. ترون در سال 2017 توسط یک سازمان غیرانتفاعی به نام بنیاد ترون در سنگاپور ابداع شده و با مدیریت Justin Sun به کار خود ادامه داده است.

10-  ارز دیجیتال دوج (Doge)

دوجکوین؛ ارزی می باشد که در سال 2013 به عنوان شاخهای از بلاکچین لایت کوین اختراع شده است. در ابتدا هدف از ابداع دوج برای تولیدکنندگان محتوا بود، ولی توکن آن در سال 2018 به ارزشی بیش از یک میلیارد دلار رسید و جزو 20 پول دیجیتال برتر سال انتخاب شد.

جهت مشاهده کامل این مقاله به سایت دیجی ارز مگ مراجعه کنید.

 

 

دی جی ارز مگ
ارز دیجیتال چیست؟

 

مجله اینترنتی ارزهای دیجیتال


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 5 مهر 1398