تاتامی

تاتامی

کفپوش تاتامی نوعی از کفپوش فومی – لاستیکی است که برای پوشاندن سطوح سخت و ایجاد محدوده ای نرم و بی خطر جهت انجام فعالیت های ورزشی، بازی کودکان یا سایر فعالیت ها استفاده می شود. این کفپوش یکی از مهم ترین ارکان تجهیز مهدکودک ، خانه بازی و باشگاه رزمی مانند تکواندو و کاراته می باشد. ضخامت مناسب ، چگالی و ضربه گیری بالای این تشک ها از آسیب و ضربه به بدن در هنگام ضربه و افتادن جلوگیری می نماید. به دلیل استفاده فراوان و نیاز روز افزون بازار داخلی نیک فوم از یک دهه پیش اقدام به تولید این محصول نمود.

گروه صنعتی نیک فوم با تولید انواع کفپوش و تشک ورزشی مفتخر است که خود را به عنوان تولید کننده عمده این محصول در کشور معرفی کرده. نیک فوم همواره بهترین کیفیت و قیمت تاتامی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. مشتریان عمده تاتامی نیک فوم در طول بیش از یک دهه اقدام به تهیه و استفاده از این محصول نموده اند. از جمله این مشتریان می توان به فدراسیون های ورزشی تهران و سایر استان ها، باشگاههای ورزشی و رزمی، مهد کودک ها و ارگان های دولتی و غیر دولتی اشاره کرد. لازم به ذکر است کفپوش تاتامی نیک فوم نطر مثبت مشتریان و مصرف کنندگان این محصول در خارج از مرزهای ایران سربلند را نیز به خود معطوف کرده است و از سالیان گذشته تا کنون جزاقلام صادراتی مجموعه نیک فوم به کشورهای همسایه و منطقه می باشد .

جنس این تشک های ورزشی از فوم نرم و انعطاف پذیر ای وی آ EVA می باشد. در جریان تولید این تشک ها اصول بهداشتی و استاندارد ایمنی و ضربه گیری کفپوش های ورزشی و ضربه گیر در نظر گرفته میشود. همچنین رنگ بندی متنوع و شاد این محصول ایم محصول را مناسب استفاده در باشگاه ، مهدکودک و سایر اماکن می نماید.

مصدومیت در حین انجام حرکات ورزشی یکی از جدی ترین تهدیداتی است که همواره ورزشکاران را تهدید می کند. ورزشکاران رزمی مانند تکواندو ، کاراته ، کیوکوشین و جودو همواره در معرض آسیب و ضربه هستند. استفاده ار کفپوش رزمی مناسب از آسیب دیدگی و ضربه خوردن رزمیکاران  جلوگیری می کند.  از ویزگیهای عمده تشک تاتامی نیک فوم می توان به خاصیت ضربه گیری بالا اشاره کرد که از آسیب دیدن ورزشکاران در حین تمرین یا انجام فنون رزمی جلوگیری میکند. همچنین تنوع رنگ های شاد و جذاب این محصولات فوم فضای بسیار مفرحی را برای بازی و تحرک کودکان در مهد کودک، پارک ها و زمین های بازی ایجاد می کند. از این رو این محصول از سالیان پیش به دفعات جهت تجهیز فضای مهد کودکها از سوی مهد کودکهای سراسر کشور مورد استفاده قرار گرفته است . از دیگر ویژگی های تشک های فوم نیک فوم می توان به خاصیت ضد آب و قابل شستشو یودن آنها با آب و شوینده های رایج اشاره کرد.

کفپوش تاتامی

نیک فوم به عنوان تولید کننده عمده تاتامی، کفپوش مهدکودک و کفپوش ورزشی دارای کلکسیون بسیار متنوعی از انواع طرح و آج تاتامی می باشد. آج رویه تاتامی علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا از ساییده شدن کفپوش جلوگیری کرده. این خصوصیت باعپ افزایش عمر این محصول می شود. همچنین استفاده از بهترین ماشین آلات روز دنیا، کادر بسیار متخصص و ورزیده و دانش علمی و فرمولاسیون مناسب نیک فوم را قادر می سازد تا انواع تشک تاتمی را با کمترین و مناسب ترین قیمت ، در رنگ بندی متنوع و درجه سختی و ضخامت های متفاوت (از 10 میلی متر الی 60 میلیمتر) بسته به سلیقه و کاربرد مشتریان گرامی به آنان تحویل دهد.

نیک فوم همواره استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد را در برنامه کاری خود قرار داده است. فرمولاسیون مناسب و کیفیت بالای تشک تاتامی ورزشی و مهد کودک نیک فوم باعث مقاومت بالای این محصولات در برابربرف، باران و نور آفتاب گردیده است . همین ویژگی امکان استفاده از این محصولات در فضای آزاد و اماکن رو باز را نیز فراهم کرده است.

نیک فوم به عنوان تولید کننده عمده تشک تاتامی قادر است بهترین کیفیت و قیمت را به مشتریان نهایی محصولات فومی عرضه نماید. حذف واسطه های اضافی بین کارخانه و بازار و عرضه مستقیم محصول از کارخانه به مشتری نهایی نیک فوم را قادر می سازد پایین ترین قیمت تاتامی را با حفظ کیفیت به مشتریان عرضه نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کفپوش رزمی و تشک ورزشی نیک فوم با ما تماس بگیرید. همچنین میتوانید روی قسمت سفارش در همین صفحه کلیک کنید و فرم را تکمیل کرده تا متخصصین ما با شما تماس بگیرند.

خصوصیات تاتامی نیک فوم

  • قابل شستشو بودن تشک ها با اب و شوینده های معمول
  • کیفیت بسیار بالا و قابلیت استفاده برای مدت طولانی
  • مناسب بودن قیمت کفپوش مهدکودک
  • تنوع رنگ و طرح کفپوش مهد کودک
  • امکان تولید کفپوش یک رنگ یا دو رنگ
  • تشکیل شده از فوم نرم و بهداشتی
  • امکان استفاده در باشکاه های ورزشی تکواندو، کاراته، کونگ فو و مهد کودک و اتاق بچه ها
  • ساخته شده از فوم نرم و استاندارد با رعایت اصول استاندارد و ایمنی

نیک فوم تولید کننده عمده محصولات فومی ، کفپوش گرانولی و فوم صنعتی و ورزشی میباشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان درباره انواع تشک ورزشی و کفپوش مهدکودک با مشاورین نیک فوم تماس بگیرید.

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 4 دی 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: