کارت تخفیف و بیمه دندانپزشکی چیست؟

هزینه دندانپزشکی بسیار زیاد شده و برای بسیاری از شهروندان توانایی پرداخت هزینه های دندانپزشکی را از دست داده اند. راه حل پیشنهادی استفاده از کارت تخفیف و دریافت بیمه دندانپزشکی است. شما میتوانید با دریافت این خدمات هزینه ایمپلنت و هزینه عصب کشی و پر کردن دندان و حتی کامپوزیت دندان را تا 50 درصد کاهش بدهید. ضمن اینکه مشترکان شبکه تخفیف میتوانند با عضویت درباشگاه مشتریان همکارت از کارت خرید تخفیف استفاده کنند.

هزینه کارت تخفیف چقدر است؟

هزینه اشتراک کارت تخفیف به ازای هر نفر در سال 217 هزار تومان است . با تخفیف ویژه تابستان هزینه اشتراک برای هر نفر 130 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بیمه دندانپزشکی چه مزایایی برای من دارد؟

مشترکان می توانند با خرید کارت تخفیف همکارت از بیمه دنداپزشکی نیز استفاده کنند. استفاده از بیمه دندانپزشکی باعث کاهش هزینه ایمپلنت  و هزینه کامپوزیت و هزینه عصب کشی و هزینه پرکردن دندان و هزینه دندانپزشکی می شود. استفاده از بیمه دندانپزشکی باعث کاهش هزینه دندانپزشکی به میزان 30 تا 50 درصد می شود.

پوشش کارت تخفیف در چه شهر هایی است؟

مشترکان کارت تخفیف و بیمه دندان پزشکی می توانند در شهر تهران و شهر های حاشیه ای و نیز شهر کرج  از این خدمات استفاده کنند. کارت تخفیف در شهر اصفهان و یزد و ارومیه و یاسوج و مشهد راه اندازی شده و شما می توانید با خرید کارت تخفیف از کاهش تعرفه دندانپزشکی استفاده کنید.

بزودی کلیه مراکز استان و شهر های بزرگ از پوشش کارت تخفیف استفاده خواهند کرد.

با بیمه دندانپزشکی میتوانم از تخفیف در کامپوزیت دندان و ایمپلنت استفاده کنم؟

مزیت بزرگ خدمات بیمه دندانپزشکی استفاده از خدمات زیبایی خصوصا کامپوزیت دندان و ایمپلنت دندان است. مشترکان می توانند با 240 هزار تومان دندان خود را کامپوزیت کرده و با هزینه کامپوزیت 550 هزار تومانی از کامپوزیت ژاپنی استفاده کنند. کارت تخفیف باعث کاهش هزینه ایمپلنت دندان شده و مشترکان می توانند با استفاده از بیمه دندان پزشکی خدمات زیبایی دندان را استفاده کنند.

مزیت استفاده از باشگاه مشتریان چیست؟

مشترکان کارت تخفیف همکارت می توانند عضو باشگاه مشتریان شده و از 3000 مرکز هخرید طرف قرارداد استفاده کنند. کارت خرید تخفیف در 88 رشته قابل استفاده هست. این کارت خرید برای مشترکان هزینه اضافی نداشته و با همان هزینه 130 هزار تومانی قابل استفاده است.

روش خرید کارت تخفیف و بیمه دندان پزشکی همکارت

شما می توانید با مراجعه به وبسایت الماس کارت ایرانیان به سادگی ثبت نام خود را انجام دهید. برای استفاده از مراکز پذیرنده طرف قرارداد، شما یکی از عابر بانک های خود را در سیستم تعریف کرده و از پوز مخصوص اقدام به خریداری میکنید. در صورتی که شماره عابر بانک شما تغییر کند می توانید برای استفاده از کارت تخفیف همکارت و استفاده از بیمه دندان پزشکی اقدام به فعالسازی کارت جدید خود نمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 20 مرداد 1399
social media Growth Services

We as a Social media growth service help you to spread your vision on social media! Your vision can manifest itself in the form of a great product or a service. Many companies, including long-established but also young start-ups, often lack the necessary knowledge for modern and successful marketing campaigns in the social medias.So as the result An enormous sales potential is lost.

That is where Cyberg comes in! On request, we create a complete advertising campaign for you, take care of the entire organization and processing. You can sit back and relax and look forward to increasing sales and growing brand awareness.

Social media growth

 

With over a billion active users worldwide that half of which are daily active users- Social media is an increasingly popular platform for your marketing approach. Social Medias such as instagram,facebook,linkedin or even TikTok, can be a true gold mine. But do you have to be a large company or well-known brand to start your work on Social medias? The Short answer is no!

But how you should start working on your social media growth? there are 2 ways. if you have a lot of time and a little expertise you can kick it off yourself. You as an entrepreneur or someone who’s trying to start a small business can Start learning How to grow your social media step by step. but of course it will desire a great amount of time and experience to do it right.Putting your steps in the right direction and you can handle it yourself and we will help you do it!

But if you can set a budget and have a larger company or if you’re willing to put all your focus on your Brand/Idea you can let experts handle your social media experience. here at Cyberg we have an strategy to achieve your desires which we believe is getting more leads or audience for your product and brand.

 

Source : https://cyberg.org/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 12 مرداد 1399
تمام چیزهایی که باید در مورد کارشناسی رنگ خودرو بدانید

 

کاهش عرضه خودرو صفر به بازار از سوی کارخانه ها و افزایش تقاضا برای خرید خودرو، بازار داغی برای خرید و فروشخودروهای کارکرده ایجاد کرده استهنگام خرید خودروهای کارکرده علاوه بر اطمینان از صحت فنی خودرو، سلامت ظاهری خودرو نیز تاثیر زیادی در قیمت خودرو دارد.

 

اغلب خودروهای کارکرده پس از مدتی دچار آسیب دیدگی از ناحیه بدنه می شوند و  بخش های مختلف خودرو از این موضوع تاثیر می پذیرداولین قسمتی که آسیب دیدگی در آن برجسته می شود رنگ خودرو است.به دلیل حساس بودن رنگ بدنه خودرو به آسیب های خارجی، کوچکترین برخوردها می تواند موجب خط و خش در بدنه خودرو گردد وجود خط و خش ها بر روی خودروی کارکرده موضوعی عادی ست اما گاهی اوقات این آسیب ها بیشتر بوده و نیازمند این است که بخشی از خودرو تعویض یا مجدد رنگ آمیزی شود که این موضوع تاثیر زیادی بر قیمت خودرو خواهد داشتیکی از مواردی که پنهان کردن آن از دید خریداران خودرو شایع تر است رنگ آمیزی مجدد خودرو استهر چند که در بسیاری از موارد دلیل این پنهانکاری تنها به دست آوردن سود بیشتر نیست و بسیاری از فروشندگان خودرو˓ خود از آن بی خبرنداز این رو بهره گیری از تخصص کارشناسان رنگ خودرو در جلوگیری از ضررهای مالی احتمالی بسیار موثر خواهد بودبعلاوه زیبایی ظاهری خودرو نیز برای بسیاری از ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است

کارشناسی رنگ خودرو

زمانی که تصمیم به خرید یک خودرو کارکرده گرفتید، وجود عیوب ظاهری نباید دور از انتظار باشد. گاهی اوقات صاحب قبلی خودرو به دلیل حساسیت شخصی خود و زیبایی بیشتر خودرو تصمیم به رفع این عیوب می گیرد اما گاهی اوقات نیز خودرو را به حال خود رها می کند. قبل از خرید خودرو به خصوص خودروهای گران قیمت بهتر است حتما از خدمات کارشناسی رنگ خودرو استفاده نمایید تا از اقدامات سودجویانه و ضرر های احتمالی اجتناب کرده باشید.

 

 

ضرورت کارشناسی رنگ خودرو

بسیاری از افرادی که قصد خرید خودروی دست دوم دارند برای اطمینان از سلامت خودرو به کارشناس رنگ خودرو نیازمند هستند. از آنجا که در ایران، صنعت تعمیر و بازسازی خودرو به طور چشمگیری پیشرفت کرده است و اشخاص ماهری در این زمینه مشغول به کار هستند، در معاملات خرید و فروش خودرو نیاز به یک کارشناس متخصص بیش از پیش احساس می شود. تشخیص رنگ خودرو، نوع و میزان خسارت وارد شده به خودرو را مشخص می کند که می تواند هزینه های احتمالی را که ممکن است در آینده برای خریدار پیش بیاید را از بین ببرد.

چه چیزهایی در زمان کارشناسی رنگ خودرو مورد بررسی قرار می گیرد؟

در کارشناسی رنگ خودرو، بدنه خودرو از لحاظ تصادف، قطعات استوک، قطعات تعویضی، آسیب دیدگی های شاسی، دستکوب بودن شماره سریال خودرو و صافکاری های بدنه و برش های اتاق خودرو، بررسی می شوند. همچنین در تشخیص رنگ خودرو، اصالت خودرو که یکی از ویژگی های مهم ماشین است نیز مورد بررسی قرار میگیرد. هر قطعه از خودرو که رنگ می شود در تعیین قیمت خودرو و وضعیت خودرو ارتباط مستقیم دارد.

کارشناسی رنگ خودرو به چه صورت انجام می پذیرد؟

1- استفاده از چشم غیر مسلح

تشخیص رنگ خودرو به وسیله روش های مختلفی قابل بررسی است که ساده ترین و اولین روش استفاده از چشم غیر مسلح است. این شیوه از دقت بالایی برخوردار نیست و همیشه نمی توان به آن اکتفا کرد. حتی بسیاری از افراد خبره در زمینه کارشناسی رنگ خودرو نیز گاهی به سختی می توانند با بررسی چشمی نقاط آسیب دیده خودرو را تشخیص دهند.

با این حال با بررسی دقیق بخش هایی از خودرو می توان به رنگ شدگی خودرو پی برد. بررسی صندوق عقب، سپر خودرو، وجود نقاط کمرنگ یا پررنگ تر در بعضی بخش های خودرو، وجود سطوح ناصاف ، شفاف یا کدر بودن بیشتر از حد معمول بخشی از بدنه خودرو نشانه هایی از رنگ شدگی خودرو است.

2- استفاده از حس لامسه

روش دیگر برای تشخیص رنگ خودرو استفاده از انگشتان دست است. ممکن است این روش نیز همانند روش قبل ساده به نظر بیاید، اما تشخیص به این شیوه نیز تنها کار یک متخصص زبده است. متخصصان تشخیص رنگ خودرو با بررسی نقاط حساس خودرو که در برخورد ها احتمال آسیب بیشتر دارند را به دقت و با استفاده از نوک انگشتان خود لمس می کنند. همانطور که در پاراگراف قبل اشاره شد در صورت رنگ شدگی مجدد خودرو˓ این قسمت ها سطح ناصاف تری در مقایسه با سایر قسمت ها دارند.

3- استفاده از آهن ربا

یکی دیگر از روش های تشخیص رنگ خودرو، استفاده از آهنربا است که با استفاده از یک آهنربا بخش های حساس خودرو مورد بررسی قرار میگیرد. نحوه چسبیدن آهنربا به بدنه خودرو می تواند رنگ شدگی خودرو را تشخیص دهد. این روش نیز محدودیت هایی دارد و استفاده از این روش نیازمند تجربه است.

4- استفاده از دوربین عکاسی

استفاده از دوربین عکاسی با کیفیت و عکاسی در تاریکی و در حالی که فلش دوربین روشن است یکی دیگر از روش های تشخیص رنگ خودرو است. هر چند که این روش نیز ساده به نظر می رسد، اما نکاتی از قبیل زاویه عکس گرقتن و فاصله از خودرو در تشخیص رنگ خوردگی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. 

5- استفاده از دستگاه تشخیص رنگ

بهترین، دقیق ترین و پرکاربردترین شیوه برای تشخیص رنگ خودرو ، استفاده از دستگاه های تشخیص رنگ خودرو است. با استفاده از این دستگاه به صورت کاملا دقیق می توان از رنگ شدگی یا سالم بودن خودرو مطلع شد.سرعت زیاد تشخیص ، دقت بالا و راحتی استفاده از این دستگاه موجب شده تا کارشناسان تشخیص رنگ این شیوه را نسبت به دیگر شیوه ها ترجیح داده و از این شیوه برای بررسی خودرو استفاده نمایند.نکته مهم در استفاده از این دستگاه ها اطمینان از اصل و با کیفیت بودن دستگاه است. 

 

 

ویژگی های یک کارشناس رنگ خودرو مجرب

یک کارشناس تشخیص رنگ ماهر باید از ویژگی های زیر برخوردار باشد:

1-  از دانش و تجربه کافی برخوردار باشد

با پیشرفته شدن صنایع و تحولات رخ داده˓ صرف داشتن تجربه در این امر کفایت نمی کند. یک کارشناس تشخیص رنگ خودرو باید از دانش روز برخوردار باشد و از ابزارهای متفاوت و کارآمد نیز شناخت جامع داشته باشد. در کنار آن تجربه نیز به طور قطع در موفقیت او و پروژه کاری اش جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

2- گزارش رسمی و مکتوب ارائه دهد

ارائه یک گزارش مکتوب توسط کارشناس تشخیص رنگ تاثیر بسزایی در کیفیت معامله خودرو دارد. به معامله جلوه قانونی می بخشد و علاوه بر آن، نشانگر کار حرفه ای کارشناس است.

3- قادر به انجام خدمات سیار باشد

یک کارشناس تشخیص رنگ حرفه ای به شما این امکان را می دهد تا در صورت نداشتن وقت کافی و یا امکان جابجایی˓ به محل مورد نظر شما آمده و به شما خدمات ارائه کند. بعلاوه حضور در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر از ویژگی های بارز یک کارشناس تشخیص رنگ متعهد است.

اولویت های مهم در کارشناسی رنگ خودرو

مهم ترین بخش هایی که در زمان کارشناسی رنگ خودرو مورد بررسی قرار می گیرد، سقف، ستون و شاسی های خودرو است.

اولین بخش شامل بدنه اصلی خودرو متشکل از سقف˓ شاسی و ستون هاست. این موارد معمولا در معرض آسیب کمتری هستند و معیاری برای تشخیص رنگ خوردگی سایر نقاط محسوب می شوند. اما در صورتی که کارشناس تشخیص رنگ خودرو رنگ خوردگی این نقاط را تایید کرد˓ خودرو را از نظر فنی به دقت بررسی کنید، چرا که به احتمال زیاد خودرو قبلا واژگون شده و یا به اصطلاح چپ کرده است. احتمال دیگر نیز تصادف از طرفین و یا بخش عقب و جلو ماشین است. به هر حال رنگ خوردگی این نقاط نشان از تصادف و یا اتفاقات جدی نظیر واژگونی است.

دومین بخش که از آن به عنوان نقاط حساس خودرو یاد کردیم قسمت های بیرونی خودرو نظیر سپر˓ صندوق عقب˓ درب ها و گلکیر ها می باشند. این بخش در اولویت تشخیص رنگ خوردگی یک خودرو قرار دارند. این بخش ها به همان دلیل که آسیب پذیر تر هستند˓ بیشتر در معرض دید و بازرسی کارشناسان تشخیص رنگ قرار می گیرند. از طرفی به خاطر حساسیت بالای این بخش ها˓ نقاشان خودرو نیز مهارت و زمان بیشتری صرف رنگ آمیزی این بخش ها می کنند و همین امر لزوم مراجعه به یک کارشناس تشخیص رنگ زبده را دو چندان می کند. 

همانطور که متوجه شدید یک تشخص درست می تواند از ضرر شما جلوگیری کند. بهره گیری از دانش یک کارشناس تشخیص رنگ به همین علت اهمیت پیدا می کند. اما آیا تابه حال به ویژگی های یک کارشناس تشخیص رنگ خوب فکر کرده اید؟!

هزینه کارشناسی رنگ خودرو چگونه است؟

هزینه کارشناسی خودرو ثابت می باشد و فاقد مالیات بر ارزش افزوده استلذا از پرداخت هزینه اضافی بابت کارشناسی رنگ خودرو خودداری کنیدهزینه کارشناسی خودرو در ماشین های دنده اتومات با خودروهای معمولی مانند پراید متفاوت استقیمت کارشناسی خودرو با توجه به برند خودرو، سال تولید ماشین، نرخ دلار روز، میزان کارکرد مشخص می شود.

آیا کارشناسی رنگ خودرو به ضرر فروشنده است؟

در صورت صداقت فروشنده کارشناسی رنگ خودرو میتواند حتی به نفع فروشنده نیز باشدحضور کارشناس رنگ بدنه میتواند برای هر دو طرف معامله مفید و منصفانه باشد.

کارشناسی تخصصی قبل از خرید خودرو به شما کمک می کند تا خودرو مورد نظر خود را قبل از خرید به طور کامل بررسی کرده و از سلامت خودرو مطمئن شویدخرید خودرو بدون کسب اطلاع دقیق از وضعیت بدنه، فنی و رنگ می تواند هزینه زیادی را به شما تحمیل کند در حالی که با کارشناسی خودرو با هزینه بسیار کم می توانید از وضعیت کامل و قیمت خودرو مطلع شده و با آسایش خودرو را خریداری نماییدبازدید خودرو شامل تشخیص رنگ خودرو و کارشناسی بدنه خودرو ، کارشناسی فنی و گیربکس ، سیستم برقی و آپشن و تست دیاگ و تست رانندگی استهزینه کارشناسی خودرو بسته به نوع خودرو و نوع کارشناسی خودرو انتخاب شده متغیر خواهد بود.

وب سایت ماشین بانک با ارایه خدمات کارشناسی خودرو در محل به شما کمک می کند تا به راحتی و بدون دغدغه بتوانید خودرو مورد نظر خود را خریداری نماییدبرای درخواست کارشناس خودرو در محل کافیست به وب سایت ماشین بانک مراجعه کرده و در قسمت ثبت درخواست کارشناسی خودرو، درخواست خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن کارشناسان ماشین بانک به محل اعزام شده و خودرو مورد نظر را مورد بررسی قرار دهند.

 

 

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 11 مرداد 1399
Would-be medical exec from Iran barred from Canada over alleged ties to Tehran's nuclear program

Ramin Fallah was labeled a security threat because he had worked at an Iranian import firm that was 'of WMD (weapons of mass destruction) 

 

TORONTO — An Iranian who invested more than $1-million in a Toronto-based medical company and was set to become its vice-president has been barred from Canada over his alleged links to Tehran’s nuclear program.

The Canada Border Services Agency refused to issue a work permit to Ramin Fallah, 49, labeling him a security threat because he had long worked at an Iranian import firm that was “of WMD (weapons of mass destruction) concern.”

According to a CBSA report marked “Secret,” between 1996 and 2013 Fallah was employed by Fanavari Azmayeshgahi, which “has been involved with procurement connected to the Iranian nuclear program.”

As a result, the CBSA denied his application for a three-year work permit. Fallah had sought the visa in Turkey so he could move to Toronto to serve as vice president and chief operations officer of Canadian Plasma Resources.

The company made headlines last year when it offered to pay blood donors, triggering a dispute with the Ontario government. In response, Canadian Plasma Resources halted plans to open 10 private plasma collection centres in the province.

But court documents show the company has also run into trouble with Canadian immigration authorities over Fallah, who invested $1.3 million in its holding company and had been picked to take a senior position at its parent, Exapharma Inc.

The decision denying Fallah’s work permit was upheld by the Federal Court on Friday. The ruling was based partly on classified evidence about Fanavari Azmayeshgahi that the government convinced Justice Robert Barnes not to disclose on the grounds doing so could harm national security.

While Iran has long denied it has a nuclear weapons program, Prime Minister Stephen Harper has accused Tehran of “lying” about its intentions. A Canadian intelligence assessment says Iran is at least seeking the capacity to produce nuclear missiles.

Iran’s nuclear program is being developed partly by importing dual-use technologies and materials and diverting them into nuclear production, a practice that has prompted international sanctions against a long list of Iranian firms.

Canadian Plasma Resources could not be reached for comment. A real estate listing indicates that its office on Spadina Ave. in Toronto is up for lease. The phone at the address listed in corporate records as its registered office was out of service.

 

“We are shocked because there is no evidence to demonstrate that there is a matter of national security here,” Fallah’s lawyer Cathryn Sawicki said Wednesday. She said if Fallah or Fanavari Azmayeshgahi were a threat they would be listed under Canada’s Special Economic Measures Act regulations, but they are not.

Fanavari Azmayeshgahi continues to do business in the United States, United Kingdom, Germany and elsewhere, she said. “It’s not clear what the actual issue or concern was. All we know is that it had to do with nuclear proliferation, allegedly,” Sawicki said.

At the Federal Court, another lawyer representing Fallah had argued that Fanavari Azmayeshgahi was “a leading import company in the field of laboratory equipment” and was not on Canada’s list of sanctioned Iranian companies.

“Mr. Ramin Fallah does not nor has he ever worked for an internationally sanctioned entity that deals with goods and products that are listed under SEMA (Special Economic Measures Act) regulations,” Immi Sikand wrote.

“His admission to Canada would pose no security risk as he has no current or past knowledge of goods and/or products that could or would be exchanged with Iran to contribute to the proliferation risks presented by Iran’s weapons programs or nuclear programs.”

But the CBSA’s National Security Screening Division wrote in an 8-page Inadmissibility Assessment of Fallah that Fanavari Azmayeshgahi “has been identified in open sources and by allied governments as being an entity of WMD concern.”

The United Kingdom considers it “an entity that poses ‘unacceptable risks of diversion to a WMD program of concern,’” while Japan also identified it as “an entity of potential WMD concern,” the CBSA report said. For example, Fanavari Azmayeshgahi imports x-ray machines, which are critical for WMD production, it said.

“When considering the above, there are reasonable grounds to believe that the applicant, by virtue of his position as Managing Director of Fanavari Azmayeshgahi Company, and by virtue of this company’s reported involvement in the procurement connected to the Iranian nuclear program, represents a danger to the security of Canada and its allies,” CBSA wrote.

Justice Robert Barnes of the Federal Court agreed with the government, writing in his ruling that Fallah had failed to adequately explain Fanavari Azmayeshgahi’s import activities and that “the decision to deny a visa to him was reasonable.”

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 10 مرداد 1399
معرفی بهترین قرص های لاغری گیاهی خارجی

قصد داریم در این مطلب به معرفی 6 مورد از بهترین قرص های لاغری خارجی با ترکیبات کاملا گیاهی بپردازیم. تمامی این قرص ها از معروف ترین قرص های لاغری موجود در ایران هستند . در فروشگاه خانه لاغری (Slimhouse) قابلیت خرید اینترنتی را دارا می باشند.

قرص لاغری گلوریا

قرص لاغری گلوریا محصول شرکت گلوریا اسپانیا است و یکی از پرفروش ترین قرص های لاغری در چند سال اخیر می باشداین قرص لاغری با افزایش متابولیسم بدن موجب شکستن مولکول های چربی و تبدیل آن ها به انرژی در بدن می شودهمچنین قرص لاغری گلوریا جلوی جذب چربی در بدن را می گیرد و با کاهش شدید اشتها، موجب می شود بدن از چربی های انباشته جهت تامین انرژی خود کمک بگیردتوجه نمایید که این قرص علاوه بر کم کردن اشتها، دارای خاصیت چربی سوزی نیز می باشد.بنابراین مصرف آب فراوان در دوره مصرف این قرص الزامی می باشد.

مصرف دو لیوان آب قبل از ناهار و شام جهت تاثیرگذاری مطلوب قرص لاغری گلوریا توصیه می شودهمچنین در دوره مصرف قرص لاغری گلوریا می توانید از مولتی ویتامین روزانه جهت تامین مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن خود استفاده کنید.

فواید مصرف قرص کاهش اشتهای گلوریا

·        کاهش و بستن اشتهای کاذب برای بیماران مبتلا به چاقی

·        کاهش سایز بی‌نظیر در نواحی شکم» پهلو و ران

·        کاهش کلسترول خون

·        کاهش توده‌های چربی ذخیره شده در تمام نواحی بدن

·        بالابردن سطح انرژی بدن برای شکسته شدن استپ وزنی

قرص لاغری جی سی

قرص لاغری جی سی هربال اسلیمینگ یکی از قدرتمندترین قرص های لاغری گیاهی موجود در بازار ایران استاین قرص لاغری محصول شرکت MSH آلمان و دارای ۳۰ عدد کپسول لاغری گیاهی می باشد.

خواص قرص لاغری جی سی

        ·کاهش اشتها

        ·چربی سوزی

        ·افزایش متابولیسم بدن

        ·کاهش توده چربی در ناحیه شکم و پهلو

        ·حفظ زیبایی و طراوت صورت

قرص لاغری جی سی بایستی در کنار ورزش استفاده شود؟

خیر قرص لاغری جی سی نیازی به ورزش و رژیم غذایی ندارد و لاغری ایجاد شده توسط آن بدون عوارض و بدون بازگشت خواهد بود.

موارد منع مصرف قرص لاغری جی سی چیست؟

        ·خانم های باردار و شیرده مجاز به استفاده از این قرص لاغری نمی باشند.

        ·افراد با سنین زیر ۱۸ و بالای ۵۰ سال نباید از قرص لاغری جی سی استفاده کنند.

        ·افراد با نارسایی کبد و کلیه مجاز به استفاده از این قرص لاغری نیستند.

        ·بیماران مبتلا به فشار خون خیلی بالا یا خیلی پایین مجاز به مصرف قرص لاغری جی سی نیستند.

        ·بیماری های قلبی نباید از قرص لاغری جی سی استفاده کنند.

قرص لاغری ایزی اسلیم

قرص لاغری ایزی اسلیم محصول کشور اسپانیا یک فرآورده مخصوص کاهش وزن است که از طریق کاهش شدید اشتها و چربی سوزی منجر به لاغر شدن سریع فرد مصرف کننده و کاهش سایز قابل توجه در طول دوره مصرف می شودکاهش اشتهای ایجاد شده توسط کپسول لاغری ایزی اسلیم منجر به اجبار بدن به مصرف از چربی های اضافی می شود و به این ترتیب به سالم ترین روش ممکن موجب کاهش وزن و لاغری می گرددکپسول لاغری ایزی اسلیم فعالیت متابولیک مولکول های چربی را افزایش داده و باعث میشود تا ملکول های چربی سریع تر به انرژی تبدیل شود.

ویژگی های قرص لاغری ایزی اسلیم

·        کاهش سایز در تمامی نقاط بدن

·        کاهش اشتهای قوی

·        جلوگیری از تبدیل قند اضافی به چربی

·        چربی سوزی قوی

·        کاهش دهنده نفخ و ورم معده

·        خون ساز

·        بدون نیاز به رژیم و ورزش

·        میزان تاثیر پذیری و کاهش وزن بین ۵ تا ۱۳ کیلو در ماه

·        بیشترین تاثیر چربیسوزی در نواحی شکم و پلو و ران

        ·دارنده استاندارد کیفیت،TVV،GMP از اروپا

        ·کاهش وزن ۷ تا ۱۰ کیلو در هر دوره

قرص لاغری آلفا اسلیم

قرص لاغری آلفا اسلیم  (Alpha Slim  محصول شرکت Ader science آمریکا یکی از قوی ترین قرص های لاغری موجود در ایران می باشداین قرص لاغری با سوزاندن چربی های اضافی بدن، افزایش انرژی و تنظیم سوخت و ساز بدن می تواند موجب کاهش وزن سریع افراد دارای اضافه وزن بالا و یا افرادی که دچار استپ وزنی هستند، شوداین محصول دارای ۵۰ عدد کپسول ۲۵۰ میلی گرمی می باشد و به صورت پلمپ شده عرضه می گردد.

ویژگی های قرص لاغری آلفا اسلیم

        ·کاهش اشتها

        ·چربی سوزی قوی

        ·افزایش سطح انرژی

        ·تعدیل متابولیسم و سوخت و ساز

        ·مکانیسم اثر قرص آلفا اسلیم

اثر لیپولیتیک کافئین و دیگر ترکیبات بدست آمده از قهوه بخوبی مورد مطالعه قرار گرفته و شناخته شده اندقرص لاغری آلفا اسلیم با بهره گیری از اثرات کافئین بر روی گیرنده های آدنوزین موجب افزایش انرزی و بهبود سوخت و ساز بدن می شود.

 

همینطور که شما مشغول انجام فعالیت های روزانه خود هستید مغز شما آهسته آهسته ماده ای شیمیایی آزاد می کند که با نام آدنوزین شناخته می شوداین ماده به گیرنده های مخصوص خود در مغز چسبیده و سبب بروز احساس خستگی، خواب آلودگی و در نهایت فرو رفتن شما در خواب عمیق می گرددگیرنده های آدنوزین تفاوت بین این ماده شیمیایی و کافئین را از یکدیگر تشخیص نمی دهندبنابراین اگر کافئین در گردش خون شما موجود باشد مانع چسبیدن آدنوزین به گیرنده ها می گردد.

رفته رفته با توجه به عدم اتصال آدنوزین به گیرنده ها، مغز به جای آهسته شدن فرآینده ها تحت تاثیر کافئین متصل شده قرار گرفته و سرعت پردازش افزایش مییابدنتیجتا میزان بمباران مغزی افزایش یافته و توسط غده هیپوفیز این تغییرات ثبت می گردداین تغییرات توسط هیپوفیز پرانرژی و سرحال بودن تلقی می گردد پس بنابر این پیام هایی به فوق کلیه ارسال گشته و سبب افزایش ترشح آدرنالین می گرددزمانی که آدرنالین افزایش می یابد سبب بروز زنجیره فعل و انفعالاتی به نام ستیز و گریز در بدن می گردد.

تاثیرات افزایش سطح هورمون آدرنالین عبارتند از:

        ·افزایش جریان خون عضلات

        ·افزایش ضربان قلب

        ·افزایش فشار خون

        ·رهایی قند از کبد برای در دسترس قرار گرفتن انرژی

تمام این تغییرات می تواند سبب افزایش بهره وری جسمی و مغزی گردد و همگی در نتیجه مصرف کافئین می باشند.

گزانتین موجود در قرص لاغری آلفا اسلیم فعالیت های فسفودیاستراز را مهار می کند و از جذب سلول های چربی زاید و اضافه ای که مورد نیاز بدن نیست، جلوگیری می نمایدترکیب این دو عمل موجب افزایش چربی سوزی، افزایش متابولیسم و عدم جذب چربی در بدن می شود و نهایتا به کاهش وزن و لاغری فرد استفاده کننده منجر می گردد.

قرص لاغری بلوبری

طبق آمار نزدیک به ۳۰ میلیون نفر در ایران مبتلا به چاقی و اضافه وزن هستنداضافه وزن علاوه بر به وجود آوردن انواع بیماری های قلبی و عروقی، مفصلی و کبدی، می تواند موجب کاهش اعتماد بنفس فرد شود و زندگی اجتماعی او را تحت تاثیر خود قرار دهدبنابرین لازم است جهت حل مشکل اضافه وزن روشی مناسب در پیش گرفته شودیکی از روش های کاهش وزن، استفاده از قرص های لاغری با منشا گیاهی است تا علاوه بر رسیدن به وزن ایده آل، فرد دچار عوارض مصرف قرص های شیمیایی نشود.

بلوبری یک میوه چربی سوز طبیعی به حساب می آید که معمولا جهت کاهش وزن و لاغری مورد استفاده افراد مختلف قرار می گیردبلوبری Blueberry با نام زغال اخته آبی نیز شناخته می شودبلوبری میوه ای است که در ایران چندان شناخته شده نیست و افراد کمی ار آن استفاده می کنندقرص لاغری بلوبری (کپسول لاغری بلوبریاز این میوه ساخته شده است و می تواند با افزایش سوخت و ساز بدن به کاهش وزن و لاغری کمک می کنداز ویژگی هال کپسول لاغری بلوبری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        قرص لاغری بلوبری یکی از قوی ترین محصولات لاغری و چربی سوز با کاهش وزن بالا می باشد.

·        کپسول لاغری بلوبری ساخت کشور برزیل است.

·        هر بسته از این محصول، حاوی ۶۰ عدد کپسول لاغری ۵۰۰ میلی گرم است.

·        بلوبری برای تقویت حافظه و یادگیری بسیار مفید است

·        بلوبری به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان ها و فلاونواید ها مانع از مشکلات مغزی نظیر از دست دادن حافظه می شود.

·        آنتی اکسیدان های موجود در میوه بلوبری باعث نرمی پوست می شود.

·        انتوسیانین موجود در بلوبری که به آن رنگ آبی مات می دهد به رادیکال های آزاد (عامل سرطانحمله کرده و مانع از رشد سلول های سرطانی می شود.

·        کپسول بلوبری قادر است وزن افرادی که به علت های مختلف دچار استپ وزنی شده اند را کاهش دهد.

·        کپسول لاغری بلوبری موجب کاهش کلسترول و ارتقا سطح گلوکز خون می شود.

        ·آنتی اکسیدان موجود در بلوبری Blueberry روش ذخیره بدن و پردازش قند را تغییر می دهد.

        ·بلوبری خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت را کاهش می دهد.

        ·قرص بلوبری Blueberry حاوی هیچگونه ترکیبات آمفتامین نمی باشد و دارای ترکیبات کاملا گیاهی است.

قرص لاغری پاپایا

قرص لاغری پاپایا  یکی از جدیدترین قرص های لاغری عرضه شده در بازار استاین محصول ساخت کشور فیلیپین است و با استفاده از عصاره میوه پاپایا قادر است منجر به کنترل وزن برای زنان و مردان، افزایش متابولیسم و بهبود سلامتی عمومی بدن گردداین میوه دارای کالری کم و فیبر بالایی است؛ از این رو، اشتها را کاهش می دهد و با کاهش میزان غذای مصرفی به کاهش وزن کمک می کند.

کپسول لاغری پاپایا در بسته بندی های ۳۰ عددی عرضه می شود.

پاپایا چیست؟

پاپایا یکی از میوه های گرمسیری است که بومی مناطق گرمسیری آمریکا و مکزیک است و در هند، آفریقای جنوبی، سریلانکا و فیلیپین نیز کشت می شودپاپایا در یزد در ایران نیز کاشته شده است و در این کشور به عنوان میوه وارداتی نیز به فروش می رسدپاپایا که نام علمی آن Carica papaya است، یکی از گونه های خانوادهCaricaceae استاین گیاه مانند سایر درختان این خانواده دارای ساقه گوشتی بلند و میوه ای گلابی مانند آن است که در انتهای این ساقه یا تنه به آن متصل استاین میوه همچنین به Papaw یا Papita یا Carica معروف استدر ادامه در مورد مزایا و مشخصات پاپایا بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1399
سیم کارت بین المللی Ekit چیست و مهمترین ویژگی های این سیم کارت کدامند ؟

سیم کارت بین المللی ekit برای کسانی که می خواهند به جزء شماره ایران

شماره کشورهای دیگری همچون انگلستان و آمریکا را نیز داشته باشند سیم کارت مناسبی است.

دو شماره مخصوص کشورهای عنوان شده بر روی این سیم کارت وجود دارند.

کیفیت مکالمه و آنتن دهی این سیم کارت بالا است 

 

در هرکشوری از بستر مخابراتی آن کشور استفاده می کند

در کشورهای مختلف با استفاده از آن می توانید تماس خود را بدون هیچ مشکلی برقرار نمایید.

این سیم کارت دارای شارژ اولیه رایگان به میزان 10 دلار می باشد.

امکانات مختلفی بر روی این سیم کارت وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

سیم کارت بین المللی Ekit

سفر کردن به کشورهای دیگر نیاز به برنامه ریزی خواهد داشت 

یکی از مهمترین و اصلی ترین آنها تهیه سیم کارت های بین المللی است.

با توجه به اینکه به کدام مقصد سفر خواهید کرد می توانید سیم کارتی را برای خود خریداری کنید

تا در طول سفر با هیچ گونه مشکلی برای برقراری ارتباط با عزیزان مواجه نشوید.

برندهای مختلفی در بازار سیم کارت بین المللی فعال هستند

در همین سایت به معرفی و مقایسه آنها پرداخیتم

یکی از مهمترین آنها سیم کارت بین المللی ekit می باشد.

این سیم کارت دارای ویژگی های مشخصی است و از امکانات متعددی برخوردار است.

اگر قصد جهانگردی را دارید یا می خواهید در ایران تجارت خود را توسعه بدید 

می توانید این سیم کارت را از طریق سایت سیم کارت بین المللی خریداری نمایید.

نرخ مناسبی برای این نوع از سیم کارت ها در نظر گرفته شده

 

با مراجعه به فروشگاه سایت از طریق منو یا همان فهرست بالا می توانید قیمت آنها را مشاهده کنید 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 5 مرداد 1399
مانا چمن، نامی مانا در عرصه چمن مصنوعی

50 سال از ابداع و عرضه چمن مصنوعی به بازار می گذرد و مدتی کمتر از دو دهه است که این محصول به منظور استفاده در مصارف تزئینی، باغچه و فضای سبز، مورد توجه قرار گرفته.

امروزه بخش های وسیعی در شهرهای بزرگ، مانند محیط های مسکونی، اداری، تجاری، تفریحی، خدماتی و ... از چمن مصنوعی استفاده می کنند.

محدود نمودن کاشت و استفاده از چمن طبیعی، باعث کاهش چشمگیر مصرف آب می شود و چمن مصنوعی، بهترین جایگزین آن است.

آبِ ارزشمندی که می تواند انسان های بی شماری را سیراب نماید و همچنین به منظور کشاورزی و تولید محصولات استراتژیک، صنایع پاک، نظافت و... استفاده شود.

تنها کافیست تا نگرش و طرز فکر خود را تغییر دهیم و از خود خواهی و حرص و آز خود بکاهیم. انسان در طول تاریخ به روشنی اثبات کرده که توانایی سازگاری با هر شرایطی را دارد.

پدیده هایی که روزگاری غیر قابل قبول و نا متعارف قلمداد می شدند، امروزه به بدیهی ترین واقعیت های زندگی روزمره تبدیل شده اند و چمن مصنوعی نیز یکی از آنهاست.

تعاریف خوب و بد، زشت و زیبا و... همگی به نوع نگاه ما و شرایط موجود بستگی دارد و نه چیزی دیگر.

 

 

امروزه برای ایجاد فضای سبز، به طور گسترده از چمن مصنوعی استفاده می شود

 

مسئولیت و خط مشی شرکت مانا چمن

شرکت مانا چمن با برخورداری از تجربه نزدیک به یک دهه فعالیت در عرصه واردات، صادرات و تولید چمن مصنوعی، افتخار خدمت گذاری به مردم شریف این مرز و بوم را دارد.

دانش و تخصص مجموعه مانا چمن با تکیه بر نیروی انسانی نخبه و فعالیت های اقتصادی متنوعی حاصل شده که نتایج آن به صورت رضایت مشتریان متبلور شده است.

مدیران این مجموعه، با مشاهده بحران خشکسالی و کم آبی در کشور، به جایگاه مهم چمن مصنوعی پی برده و افزایش آگاهی هم وطنان درباره آن را مسئولیت خود می دانند.

چمن مصنوعی، همیشه به عنوان یک کالای تزئینی شناخته می شده که نقش لوکس و تجمّلی آن، بیش از نقش کاربردیش در حفظ منابع آب، به چشم می آمده.

 

 

استفاده گسترده از چمن مصنوعی در طراحی ویلاهای لوکس

 

تلاش ما در مانا چمن این است که درباره اهمیت چمن مصنوعی در صرفه جویی آب، اطلاع رسانی کنیم و درباره طبعات نامطلوب استفاده از چمن طبیعی تزئینی، روشنگری نماییم.

 

تغییرات اقلیمی، انگیزه استقبال از چمن مصنوعی

تداوم شرایط آب و هوایی نامساعد، کاهش بارش ها و خشکسالی در کشور ما موجب آسیب دیدن بخش بزرگی از فعالیت های کشاورزی شده و بسیاری از کشاورزان دچار مشکلات معیشتی شده اند.

بسیاری از کشاورزان و باغدارانی که شغل و حرفه خود را از دست داده اند، چاره ای جز مهاجرت به شهرهای بزرگ ندارند.

رُشد جمعیت و گسترش مساحت کلان شهرها، موجب پدیده حاشیه نشینی و توسعه غیر اصولی بافت های شهری می گردد.

این مساله در کشورهایی که از لحاظ پوشش گیاهی فقیر هستند، باعث کاهش سرانه فضای سبز می شود.

به عنوان مثال، شهر تهران در مقایسه با شهرهای مشابه در کشورهای دیگر، از مقدار فضای سبز کمتری به ازای هر شهروند برخوردار است.

این فضای سبز محدود نیز به جای این که برای کاشت درختان و گیاهان مقاوم به کم آبی استفاده شود، به کاشت چمن طبیعی اختصاص می یابد.

 

سال های اخیر و با بلند تر شدن صدای هشدار کارشناسان و دلسوزان محیط زیست، مسئولین شهری نیز اقدامات سازنده ای انجام داده اند و با وضع قوانین تازه، گسترش چمن طبیعی در فضاهای شهری را محدود نموده اند.

 

کندن و حذف چمن طبیعی به منظور نصب چمن مصنوعی

در جریان این تحوّلات مثبت، شرکت مانا چمن آماده است تا با ارائه چمن مصنوعی تزئینی و چمن مصنوعی ورزشی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، در دستیابی به اهداف بلند مدت کشور به منظور حفظ منابع آب کشور و پاسداری از محیط زیست، نقش کوچکی ایفا نماید.

مانا چمن، خانه چمن مصنوعی

محصولات شرکت مانا چمن، شامل مدل های متنوّعیست که برای کاربردهای گوناگون در محیط های مختلف، مناسب هستند.

فروش چمن مصنوعی به صورت توزیع و پخش میان نمایندگان و همکاران در اصناف مرتبط و همچنین فروش مستقیم به مصرف کنندگان از طریق وبسایت رسمی مجموعه مانا چمن انجام می شود.

اگر قصد خرید چمن مصنوعی مطابق با نیازهای خود را دارید، از پشتیبانی و مشاوره تخصصی ما در مانا چمن برخوردار می شوید.

در وبسایت مانا چمن، به عنوان یکی از مراجع چمن مصنوعی در کشور، تلاش کرده ایم تا دانش چمن مصنوعی و دنیای بزرگ آن را، با زبانی ساده بیان نماییم.

نصب چمن مصنوعی به شیوه های گوناگون و با بهره گیری از متریال تخصّصی و اجرای نیروهای با تجربه، از دیگر خدماتیست که مجموعه مانا چمن ارائه می نماید.

 

 

نصب چمن مصنوعی مانا چمن، توسط افراد مجرّب و معتمد

 

گروه کارشناسی مانا چمن، با بررسی ویژگی های پروژه (شرایط آب و هوای محل و کیفیت زمین) و انتظارات کارفرما (نوع کاربری، امکانات نگهداری، بودجه)، مناسب ترین مدل چمن مصنوعی را به شما معرفی می نماید.

خدمات شرکت مانا چمن

                                ·ارائه مشاوره و راهنمایی در مراحل خرید، نصب و خدمات پس از فروش چمن مصنوعی

                                ·در اختیار گذاشتن دانش و تجربه طراحی و اجرای منظر و فضای سبز به محوریت استفاده از چمن مصنوعی با کاربرد تزئینی و ورزشی

                                ·ارائه مناسب ترین قیمت چمن مصنوعی. در مانا چمن، قیمت واقعی محصولات را می یابید و خرید مقرون به صرفه، رضایت شما را به دنبال خواهد داشت.

                                ·ارسال چمن مصنوعی به کلیه نقاط کشور با کم ترین هزینه

                                ·تضمین کیفیت و ماندگاری محصولات با هدف ایجاد اطمینانِ خاطر نزد مشتریان گرامی

 

چمن مصنوعی، رویای کودکان و بزرگ سالان

 

شرکت مانا چمن با برخورداری از سابقه درخشان، رضایت و لبخند شما را اصلی ترین هدف خود می داند.

ماندگاری لبخند رضایت شما، بهترین هدیه برای ماست و برای رسیدن به این پاداش، همواره کوشیده ایم تا طراوت چمن مصنوعی را در دیدگانتان مانا نماییم.

در صورت تمایل برای ارتباط با شرکت مانا چمن می توانید با شماره تلفن 02188699550 تماس حاصل نموده و یا از نشانی اینترنتی https://www.manachaman.com/ بازدید فرمایید.

همچنین می توانید ما را در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام دنبال نمایید.

https://www.instagram.com/mana_chaman/

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1399
مشاوره قبل از ازدواج

چرا مشاوره قبل از ازدواج حائز اهمیت است؟

-ازدواج و انتخاب همسر یکی از مهم‌ترین انتخاب های مهم انسان در زندگی است و مشاوره قبل از ازدواج گامی مهم‌تر.

-بدون هیچ مقدمه‌ای از شما سوال می‌پرسم، بهتر نیست برای این امر مهم از مشاور پیش از ازدواج کمک گرفته شود؟

-اگر زوجین قبل از ازدواج به مشاور و روان شناس مراجعه کنند، این امر به زندگی بهتر و دوام آن کمک خواهد کرد.

– بارها شنیده ایم ازدواج مثل یک هندوانه سربسته است؛ اما آیا واقعا چنین است؟

به نظر من اگر دو نفر در جلسه مشاوره پیش از ازدواج صادق باشند به شناخت خیلی خوبی از هیجانات و خلق و خوی یکدیگر می‌رسند.

-حتی در ساختار جلسه مشاوره قبل از ازدواج نسبت به شخصیت خودشان هم به خودشناسی عمیقی می‌رسند.

 

-ضرورت شناخت خود در مشاوره پیش از ازدواج بیش از شناخت همسر است، چون مادامی که انسان خودش را به خوبی نشناسد هیچ وقت نمی تواند ازدواج موفق و زندگی شادی را تجربه کند

-تست های مشاوره قبل از ازدواج و تفسیر آن توسط مشاور به شما کمک می کند، تا هم خودتان را بهتر بشناسید و هم همسرتان را.

-فرض کنیدهمسر شما به شدت شکاک باشد و شما این را در دوران نامزدی و یا دوستی تان متوجه نشده باشید این خصوصیت در تست آشکار می شود و سپس روانشناس متوجه آن می شود و اقدام به درمان وی می کند.

پس این خیلی بهتر است که وی پیش از ازدواج درمان شود تا اینکه بعد از ازدواج زوجین بعد از کلی دعوا به ما مراجعه کنند در حقیقت مشاوره قبل از ازدواج نوعی پیشگیری از وقایع بد محسوب می شود.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399
دکتر روانپزشک

روانپزشک چه کسی است ؟

برای پیدا کردن دکتر روانپزشک خوب در تهران ، ابتدا باید بدانیم که روانپزشک چه کسی است و تفاوت کار او با روانشناس یا تراپیست چیست . روانپزشکان ، پزشکانی هستند که متخصص بهداشت روان هستند . آن ها در تشخیص و معالجه افراد مبتلا به بیماری روانی تخصص دارند . روانپزشکان درک عمیقی از سلامت جسمی و روانی – و چگونگی تأثیر آن ها بر یکدیگر دارند .  آن ها به افرادی که دارای شرایط روانی هستند مانند اسکیزوفرنی ، افسردگی ، اختلال دو قطبی ، اختلالات خوردن و اعتیاد کمک می کنند .

کار روانپزشک چیست ؟

روانپزشکان تمام علائم روحی و جسمی شما را ارزیابی می کنند . دکتر روانپزشک خوب در تهران ، در مورد سلامت روان شما ، یک تشخیص می دهد و با شما همکاری می کند تا یک برنامه مدیریتی برای درمان و بهبود اقدام کنید .

روانپزشکان ، درمان روانشناختی ارائه می دهند و دارو تجویز می کنند .

دکتر روانپزشک خوب در تهران ، خدمات زیادی به شما ارائه می دهد ، از جمله :

  • مراقبت فوری برای یک بیماری روانی ناگهانی ارائه می دهد .
  • به شما کمک می کند تا یک وضعیت سلامت روان طولانی مدت را مدیریت کنید .
  • در مورد تغییرات سبک زندگی به شما مشاوره می دهد .
  • با شما به صورت جداگانه یا با شما و شریک زندگی ، خانواده یا پرستارتان کار می کند .
  • نظرات و توصیه های لازم را به سایر پزشکان و متخصصان بهداشت شما ، ارائه می دهد .
  • شما را به سایر متخصصان بهداشتی ارجاع می دهد .
  • در صورت لزوم جهت بستری شدن بیمار در بیمارستان ، تصمیم می گیرد .

 

منبع:


https://ravanaramclinic.com/%D8%AF%DA%A9%D8%AA%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%BE%D8%B2%D8%B4%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%A8-%D8%AF%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399
استعلام ایرانداک

در این پست به آموزش نحوه استعلام ایرانداک برای موضوع پایان نامه می پردازیم

ارائه استعلام ایرانداک برای موضوع پایان نامه برای تصویب پروپوزال در شورای پژوهشی الزامی می باشد، همچنین برای برخی از دانشگاه ارائه استعلام سیکا و سیویلیکا مورد نیاز می باشد

برای استعلام ایرانداک ابتدا به سایت پیشینه پژوهش ایرانداک وارد می شویم (لینک پیشینه پژوهش ایرانداک )

با ورد به سایت صفحه زیر بارگذاری می شود:

صفحه اصلی پیشینه پژوهش ایرانداک - مشاورتز

صفحه اصلی پیشینه پژوهش ایرانداک – مشاورتز

در صورتیکه در ایرانداک عضو هستید با وارد کردن ایمیل و رمز وارد سامانه می شوید در غیر اینصورت از قسمت “کاربر تازه هستم” ثبت نام را انجام داده و پس از ثبت نام لینک فعال سازی به ایمیل شما ارسال می گردد، پس از فعال سازی لینک ارسالی شما قادر به ورود به سامانه هستید

پس از ورود به سامانه مطابق تصویر زیر، روی درخواست تازه کلیک کنید

استعلام ایرانداک - مشاورتز

استعلام ایرانداک – مشاورتزّ

مشخصات شما زمان ثبت نام ثبت شده است، مقطع تحصیلی، گروه، رشته، گرایش و دانشگاه محل تحصیل را در فرم تکمیل نمایید

در قسمت دوم فرم عنوان پایان نامه را به همراه کلیدواژه های موضوع ثبت و پرداخت را انجام دهید

توضیح: در استعلام ایرانداک برای هر موضوع هزینه 15000 تومان می بایست پرداخت گردد، مشاور تز استعلام ایرانداک را بصورت رایگان برای شما انجام می دهد

نکات ضروری در ثبت موضوع برای استعلام ایرانداک

  1. نام و نام خانوادگی دقیق و کامل وارد گردد
  2. عنوان پایان نامه شما می بایست با عنوانی که شورای پژوهشی دانشکده ارائه می گردد تطابق و هم خوانی داشته باشد
  3. از آنجا که موتور سرچ استعلام ایرانداک براساس تعیین کلمات کلیدی طراحی گردیده، در انتخاب کلمات کلیدی دقت نمایید. پیشنهاد می شود برای انتخاب کلمات کلیدی از مشاوره رایگان موسسه انجام پایان نامه مشاورتز بهره مند شوید تا رکوردهای پیشنهاد شده از طرف ایرانداک به حداقل تعداد برسد
  4. پس از ارسال استعلام ایرانداک به ایمیل شما ممکن هست تعدادی موضوع مشابه به موضوع شما از طرف ایرانداک در انتهای نامه درج شده باشد. جای نگرانی نیست چون ممکن است کلیدواژه های شما با موضوعات رکورد شده مشابهت داشته و موضوع شما متفاوت از موضوعات رکوردی پیشنهادی ایرانداک باشد

با ارسال استعلام برای مشاورتز، رکوردهای پیشنهادی ایرانداک بررسی و مشاوره در زمینه رکوردهای استعلام شده و تکراری یا عدم تکراری بودن موضوع شما ارائه می گردد

  1. بسته به ترافیک ثبت موضوعات زمان استعلام ایرانداک بین 1 تا 10 روز کاری زمان می بردد
  2. براساس تجربه در صورتیکه شما زمان محدودی برای دریافت استعلام دارید با شماره‌های تماس:66494980-66951430 داخلی(123) تماس گرفته و با ارائه کد رهگیری از قسمت پشتیبانی بخواهید استعلام را زودتر برررسی نمایند
  3. پیشنهاد می گردد قبل از شروع به نگارش پروپوزال، اقدام به ثبت استعلام نمایید تا خیال شما از تکراری نبودن موضوع راحت گردد

برای آموزش استعلام سیویلیکا اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام سیکا اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام sid اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام magiran اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام شبکه جامع سیمرغ اینجا کلیک کنید

برای آموزش استعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اینجا کلیک کنید

 

این محتوا می تواند برای سرچ های زیر مفید باشد

آموزش استعلام موضوع پایان نامه از ایرانداک

استعلام irandoc

استعلام از ایرانداک

استعلام پیشینه پایان نامه

استعلام پیشینه پایان نامه از ایرانداک

استعلام تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایرانداک

استعلام موضوع ار ایران داک

استعلام موضوع از ایرانداک

استعلام موضوع ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه از irandoc

استعلام موضوع پایان نامه از ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک

استعلام موضوع پایان نامه در ایرانداک

ایران داک

ایران داک پیشینه

ایرانداک

بررسی موضوع پایان نامه در ایران داک

پیشینه پژوهش ایرانداک

تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایران داک

ثبت موضوع پایان نامه در ایران داک

ثبت موضوع پایان نامه در ایرانداک

ثبت نام در سايت ايران داك

ثبت نام در سایت ایران داک

ثبت نام در سایت ایرانداک

جستجوی تکراری نبودن موضوع پایان نامه در ایرانداک

چگونگی عضویت در سایت ایران داک

راهنمای استعلام موضوع پایان نامه در ایران داک

عدم تکرار موضوع پایان نامه ایران داک

عضویت در سایت ایران داک

عضویت در سایت ایرانداک

نحوه استعلام موضوع پایان نامه از ایران داک

نحوه استعلام موضوع پایان نامه در سایت ایرانداک

نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک

نحوه گرفتن تاییدیه ایران داک

ورود به سایت ایران داک

 
 
 
 
 
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399