urrencyb2b.loxblog

http://cryptocurrencyb2b.loxblog.com/post/310


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 19 آبان 1399
آیا هک بازی PUBG امکان پذیر است؟!

گیمرهای عزیز سلام، قصد دارم در این مطلب، روش هک کردن بازی پابجی موبایل PUBG Mobile و استفاده از چیت در بازی پابجی را برای شبیه ساز GameLoop به صورت کامل براتون توضیح بدم، اگر می‌خواهید در بازی پاپجی به یک چیتر حرفه ای تبدیل شوید و لذت بازی را چندین برابر کنید در ادامه با من همراه باشید …

 

طبیعی است که هر بازی با چنین محبوبیت و فراگیری در سراسر جهان خیلی ها را به فکر هک کردن و تقلب در آن بازی بیاندازد ولی چگونه می توان در این بازی تقلب کرد؟ و با دستکاری در بازی پابجی به قابلیت هایی دست پیدا کرد که بقیه بازیکنان آن‌ها را ندارند؟ پاسخ این سوال داشتن برنامه ای به اسم چیت (Cheat) است.

 

چیت (Cheat) چیست و چیتر کیست؟

حتما به خاطر دارید که چگونه در گذشته داخل اکثر بازی های pc و بازی های کنسول با استفاده از کدهای تقلب می توانستید کارهای عجیب و غریب انجام بدهید، به طور مثال با زدن کدتقلب سوپر جامپ در بازی کانتر یا بازی gta می توانستید پرش بسیار بلند بزنید یا مثلا با زدن کدتقلب در بازی کانتر میشد دشمن را از پشت موانع دید و با یک حرکت آن را نابود کرد.

چیت هم در واقع مثل همان زدن کد تقلب یا هک کردن بازی عمل می‌کند اما در قالب یک نرم افزار جداگانه ارائه می‌شود که شما آن را بر روی سیستم خودتان نصب کرده و با فعال کردن آن یک سری تغییرات به صورت موقتی (تا زمانی که چیت فعال است) داخل بازی شما انجام می‌شود، که همین تغییرات باعث می‌شود شما بتوانید داخل بازی کارهای عجیب و غریبی انجام بدهید و از رقبای خودتون به راحتی جلو بزنید.

بهترین چیت پابجی

چیت (cheat) به زبان انگلیسی به معنای تقلب است و برای هر بازی انواع مختلفی از آن وجود دارد که به تعریف برخی از معروف ترین و بهترین آن ها برای بازی پابجی می پردازیم …

  • چیت Aim Bot : این چیت یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین چیت هایی است که در بازی ها استفاده می شود و اکثر بازیکن ها در بازی قادر به تشخیص این نوع از چیت‌ها نیستند. کارکرد این چیت به گونه ای است که به محض دیدن حریف، مگسک یا به اصطلاح نشانگر تیراندازی روی حریف قفل می شود و با یک یا چند شلیک بدون هدفگیری حریف کشته خواهد شد.
  • چیت Wall Hack : این چیت یکی از بهترین چیت هایی است که تا کنون ساخته شده و برای بازیکن های حریف (دشمن) در بازی بسیار آزار دهنده است. شما با استفاده از این چیت دیگر بازیکنان را می توانید به صورت رنگی از پشت دیوار ها و باقی موانع ببینید و از کمین کردن و مکان های پنهانی بقیه بازیکنان مطلع شوید تا از دیدن ناگهانی هر بازیکن شوکه نشوید. برخی از این چیت ها قادر به شلیک از پشت دیوار هم هستند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1399
خرید سنسور مغناطیسی

سنسور مغناطیسی که با نام دیگر سنسور جک در بازار امروز ایران شناخته می شود، یکی از مهمترین و کاربردی ترین سنسور ها، در میان انواع متنوع و مختلف سنسور های پراکسیمیتی می باشد.

                       

 

https://rasaboard.co/product-category/%D8%B3%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1-%D9%85%D8%BA%D9%86%D8%A7%D8%B7%DB%8C%D8%B3%DB%8C

/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1399
کارآفرینی

چطور کارآفرین پولساز شویم؟ چطور ماشین‌های لوکس بخریم و زندگی باشکوهی با کسبوکارمان بسازیم؟ اگر بدنبال کارافرینی هستید و میخواهید واقعا تجربه داشتن یک زندگی کارآفرینانه را تجربه کنید، من این مسیر را رفتم و میخواهم قدم به قدم به شما بگم چطور و از کجا شروع کنید…

                    

https://sookhtejet.com/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D9%88%DB%8C%D9%85-1/

                           

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1399
حفاظ شاخ گوزنی
چیت پابجی

http://saedsaed.parsiblog.com/Posts/14/%da%86%d9%8a%d8%aa+%d9%be%d8%a7%d8%a8%d8%ac%d9%8a/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1399
آزمون YOS آزمون یوس چیست ؟

آزمون YOSمخفف عبارت Yabancı uyruklu öğrenci sınavı می باشد در واقع آزمون دانشجویان خارجی می باشد که در نظر دارند در ترکیه در مقاطع کارشناسی در رشته های مختلف و یا در رشته های پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی و … مشغول به تحصیل شوند.

این آزمون همه ساله از سمت دانشگاه های ترکیه برگزار می شود. برای ورود به دانشگاه های ترکیه نمرات بالای این آزمون از شرایط ضروری می باشد. البته آزمون یوس به زبان ترکی برگزار می شود و برای افرادی که درصدد تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه های انگلیسی زبان هستند پیشنهاد می شود که از آزمون SAT برای ورود به دانشگاه های ترکیه استفاده کنند.

ثبت نام آزمون یوس (yos)

قبل از هر اقدامی برای ثبت نام آزمون یوس باید اسکن مدارک ذکر شده در بالا را در سیستم خود داشته باشیدهمچنین دانشگاه هایی که در نظر دارید تا در آزمون آنها شرکت کنید را مشخص نماییدسپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

·وارد سایت دانشگاه مورد نظر خود شوید

·فرم های مربوط به ثبت نام آزمون YOS را پر کنید

·اسکن صفحه اول پاسپورت خود را آپلود کنید.

·فرم را ارسال کنید

·ایمیل تایید را دریافت کنید

·بعد از تایید ایمیل و دادن شماره حساب کاربری شما در همان دانشگاه فعال خواهد شد.

·نام کاربری و رمز خود را مشخص کنید

·بعد از این مرحله دوباره یک ایمیل تایید دیگر دریافت خواهید کرد و بعد از تایید آن روند ثبت نام آزمون یوس شما آغاز خواهد شد.

·وارد قسمت Aday Sistemi دانشگاه مورد نظر خود خواهید شد

·تمام مدارک و اطلاعات مورد درخواست دانشگاه را باید وارد نمایید.

·در نهایت هزینه آزمون یوس باید پرداخت گردد.

برگزاری آزمون YOS

این آزمون تا سال ۲۰۱۰ به صورت یکپارچه توسط سازمان سنجش ترکیه ( OSYM برگزار می شدولیکن از سال ۲۰۱۱ و بر اساس تصویب نظام آموزشی ترکیه از سال ۲۰۱۱ هر دانشگاهی می تواند به صورت مجزا و کاملا مستقل آزمون یوس را برگزار کندپس زمان آزمون یوس هر دانشگاه با یکدیگر متفاوت می باشدروال کار به این صورت است که دانشگاه ها تاریخ دقیق این آزمون را در وب سایت خود اطلاع رسانی می کنندهمچنین در وب سایت رسمی هر دانشگاهی می توانید هزینه ی ثبت نام آزمون yos را نیز مشاهده نماییداعتبار این آزمون به مدت ۲ سال می باشد.

برگزاری آزمون یوس در ایران توسط موسسه الو اپلای

امسال در تاریخ 14 شهریور برای اولین بار آزمون یوس در ایران توسط موسسه الو اپلای با همکاری موسسه IOIS ترکیه برگزار گردیدنتایج این آزمون در بیش از 40 دانشگاه قابل پذیرش می باشد و دانشجویان به جای این که لازم باشد به صورت مجزا در آزمون یوس هر یک از این دانشگاه ها شرکت کنند می توانند با شرکت در این آزمون نتایج آن را برای دانشگاه های واقع در لیست ارسال کنندبرگزاری آزمون یوس در ایران این امکان را برای متقاضیان فراهم می کند تا با صرف هزینه های بسیار پایین بتوانند در این آزمون شرکت کنند و دیگر نیازی به سفر به ترکیه نخواهند داشت.

 

هزینه ثبت نام آزمون YÖS ترکیه

متقاضیان در داخل کشور می توانند به بانک های ذکر شده در سایت مراجعه نمایند و هزینه را پرداخت نمایندلازم به ذکر است نوشتن نام و نام خانوادگی داوطلب الزامی می باشد.

اما متقاضیانی که خارج از ترکیه هستند برای ثبت نام در آزمون YOS ترکیه می توانند به شعبات بانک زراعت ترکیه در خارج از کشور مراجعه نمایند و به شماره حساب YÖS-6028011-5008, T.C. Ziraat Bankası شعبه Güvenevler آنکارا ، مبلغ ۵۰ دلار آمریکا واریز کنندالبته مبلغ کوچکی را هم بانک به عنوان کارمزد دریافت خواهد کردالبته لازم است بدانید شما می بایستی به صورت مستقیم در بانک زراعت هزینه ثبت نام را واریز کنید و حواله از سایر بانک ها به بانک زراعت قابل پذیرش نیستحتما قبل از خارج شدن از بانک مشخصات را چک کنید که اشتباهی صورت نگرفته باشدارسال چک و یا پول نقد از طریق پست مورد قبول نیست.

منابع آزمون یوس

واقعیت این است که هیچ منبع مشخصی برای آزمون یوس وجود ندارد که فرد بتواند با مطالعه آن به سطح مشخصی در این آزمون برسدیعنی در واقع می توان گفت این آزمون هیچ شباهتی به آزمون هایی که در طول تحصیل خود داشته اید ندارد.شاید بتوان گفت مهمترین بخش آن مربوط به سوالات هوش می باشد.

بخش ریاضی و هندسه شما، اطلاعات و دانش شما را در خصوص ریاضیات دوران دبیرستان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می دهددر این آزمون، مهارت های یادگیری اولیه به زبان های انگلیسی و ترکی آورده می شودقدرت تفکر انتزاعی و هوش مهمترین قسمتی است که بر آن تاکید می شودالبته لازم به ذکر است به دلیل این که هر دانشگاه به صورت مستقل اقدام به برگزاری آزمون می کند ممکن است در زمینه هایی به مانند فیزیک، شیمی، تاریخ و جغرافیا نیز سوالاتی را ارایه نماید.

 

سوالات آزمون YOS – دانلود سوالات آزمون یوس

تقسیم بندی سوالات در هر کدام از دانشگاه ها ممکن است با یکدیگر متفاوت باشندولی در حالت میانگین آزمون یوس شامل ۹۰ الی ۱۰۰ سوال می باشد که از این ۸۰ سوال ۴۰ الی ۴۵ تا از این سوالات را سوال هوش و ۴۰ الی ۴۵ سوال را سوالات ریاضی و ۱۰ سوال باقی مانده را سوالات هندسه تشکیل می دهدالبته شما به راحتی می توانید نسبت به دانلود سوالات آزمون یوس در اینترنت اقدام کنید.

در بخش دوم آزمون که برای سنجش زبان ترکی متقاضی مورد استفاده قرار می گیرد نتایج آن به صورت نمره های A,B ,Cمشخص می شوداین قسمت از آزمون زمانی اهمیت پیدا می کند که متقاضی تحصیل در ترکیه بخواهد تحصیلات خود را به زبان ترکی در دانشگاه ادامه بدهد و همچنین در آزمون تومر شرکت نکرده باشد.

سوالات بخش دوم معمولا به دو زبان ترکی و انگلیسی ارایه می شوددر آزمون یوس سوالات مربوط به بخش ریاضی و هندسه مهم تر است زیرا در صورتی که یک فرد در بخش دوم نمره لازم را نیاورد می تواند در دوره ۶ ماهه زبان دانشگاه استفاده نمایدالبته همه دانشگاه ها این شرایط را ندارند به خصوص دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشند شرایط رقابتی بسیار سختی را دارند به همین دلیل به شما پیشنهاد می شود که تلاش خود را برای به دست آوردن نمرات بالاتر از ۹۶ بیشتر کنید.

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 16 آبان 1399
نکاتی مهم درباره تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت

رپورتاژ آگهی نوعی محتوا است که شما در رسانه های معتبر منتشر می کنید و با استفاده از آن اقدام به معرفی خدمات و یا محصولات خود می کنید و در واقع راهی برای معرفی خود در سایر وب سایت ها است. تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت بر کسی پوشیده نیست و بسیاری از افرادی که در زمینه طراحی سایت و یا سئو سایت فعالیت دارند می دانند که استفاده از رپورتاژ آگهی می تواند به میزان زیادی برای سایت مناسب باشد.

با این وجود برخی از نکات مهم درباره تاثیر کمپین رپورتاژ آگهی در سئو سایت وجود دارد که ممکن است بسیاری از افراد اطلاعاتی درباره آن نداشته باشند. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت صحبت کنیم و اطلاعاتی را در این خصوص در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

قطعا بسیاری از افرادی که به دنبال پیدا کردن اطلاعاتی درباره تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت هستند به صورت کامل با رپورتاژ آگهی آشنایی دارند ولی برای افرادی که در این خصوص اطلاعات چندانی ندارند باید گفت که رپورتاژ در واقع یک محتوای مفید و جامع است که شما درباره خدمات، محصولات و یا در کل درباره وب سایت خود می نویسید و آن را در یک وب سایت دیگر منتشر می کنید.

 

خرید رپورتاژ آگهی

 

به این ترتیب کاربرانی که وارد صفحه وب سایت مقصد می شوند می توانند محتوای شما را مطالعه کنند و از این طریق وارد وب سایت شما شده و از خدمات شما استفاده کرده و یا این که محصولات شما را خریداری کنند. رپورتاژ آگهی معمولا در وب سایت هایی منتشر می شود که دارای سئوی خوبی باشند و کاربران زیادی داشته باشند تا بهره وری خوبی را برای سایت شما به همراه داشته باشند.

آیا رپورتاژ آگهی در سئو سایت تاثیر مثبت دارد؟

سئو سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد و امروزه موتور جستجوی گوگل عوامل مختلفی را برای رتبه بندی وب سایت ها در لیست جستجوی خود مد نظر قرار می دهد که چندین مورد از این عوامل وابسته به رپورتاژ آگهی های شما دارند. بنابراین باید بدانید برای این که سایت شما بتواند سئوی بهتری داشته باشد شما گاهی اوقات مجبور می شوید که در برخی از وب سایت ها اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی کنید. البته نباید فراموش کنید که رپورتاژ آگهی گاهی اوقات می تواند تاثیر منفی نیز بر روی سئو سایت داشته باشد که در ادامه درباره این موضوع نیز صحبت خواهیم کرد و اشاراتی خواهیم داشت.

بهبود تعداد و کیفیت بک لینک با انتشار رپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین تاثیرات رپورتاژ آگهی در سئو سایت این است که انتشار رپورتاژ می تواند به میزان زیادی بر روی تعداد بک لینک های شما تاثیرگذار باشد و از این طریق نه تنها کاربران وب سایت شما را افزایش می دهد بلکه شرایط خوبی را از نظر سئو سایت برای شما فراهم می کند. یکی از مهمترین معیارهای گوگل برای رتبه بندی وب سایت ها تعداد کاربرانی است که از طریق لینک هایی که در سایر وب سایت ها قرار دارد وارد سایت شما می شوند.

بنابراین منتشر کردن یک رپورتاژ با کیفیت می تواند تعداد بک لینک ها را افزایش دهد. علاوه بر این رپورتاژ آگهی در کیفیت بک لینک ها نیز تاثیرگذار است. دلیل این موضوع نیز این است که این بک لینک ها جعلی و ربات نیستند و کاربران واقعی هستند که وارد وب سایت شما می شوند که گوگل این موضوع را نیز تشخیص داده و در سئو سایت شما آن را لحاظ می کند.

بک لینک های دائمی و از داخل مقاله

موتور جستجوی گوگل توجه زیادی به قرار داشتن بک لینک ها در داخل مقاله دارد و این عامل را یکی از مهمترین فاکتورها برای بهبود سئو سایت شما در نظر می گیرد. منتشر کردن یک رپورتاژ آگهی با کیفیت در یک سایت پربازدید می تواند به میزان بسیار زیادی بر روی سئو سایت شما تاثیرگذار باشد چرا که کاربران لینک های وب سایت شما را از داخل مقالات و محتوای شما پیدا می کنند و با وب سایت شما تعامل برقرار می کنند.

نکته مهم دیگری که درباره تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت وجود دارد این است که بک لینک ها در واقع کاملا دائمی می باشند و کاربران در مدت زمان طولانی با وب سایت شما تعامل برقرار می کنند. بنابراین باید به این تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت نیز توجه داشته باشید.

رپورتاژ آگهی ارزان

افزایش بازدید وب سایت و بهبود سئو سایت

تاثیر دیگری که رپورتاژ آگهی در سئو سایت دارد این است که رپورتاژ آگهی باعث می شود تا بازدید از وب سایت شما افزایش پیدا کند و بسیاری از کاربرانی که با وب سایت شما آشنایی نداشتند نیز از این پس از خدمات وب سایت شما استفاده کنند. این موضوع می تواند نقش بسیار مهمی را در بهبود سئو سایت شما داشته باشد و باعث شود که شما بتوانید به راحتی رتبه خیلی خوبی را در لیست جستجوی گوگل بدست بیاورید.

البته برای این که از این تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو سایت بهره مند شوید باید توجه داشته باشید که رپورتاژ خود را حتما در وب سایت های پرطرفدار منتشر کنید و وب سایت هایی که بازدید کمی دارند را برای این کار انتخاب نکنید. علاوه بر این حتما باید به این موضوع نیز دقت کنید که وب سایت هایی را برای انتشار رپورتاژ آگهی خود انتخاب کنید که از نظر موضوعی با وب سایت شما همخوانی داشته باشند.

آیا رپورتاژ آگهی در سئو سایت تاثیر منفی هم دارد؟

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است که آیا رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر منفی بر روی سئو سایت بگذارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت اگر شما به درستی رپورتاژ آگهی خود را بسازید و آن را در سایت های پرطرفداری که از نظر سئو در رتبه بهتری نسبت به شما هستند منتشر کنید و در کل نکاتی که برای انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد را رعایت کنید این کار نمی تواند تاثیر منفی بر روی سئو سایت شما داشته باشد

ولی در صورتی که به این نکات توجه خاصی نداشته باشید باید بدانید که تاثیرات منفی رپورتاژ آگهی در سئو سایت را مشاهده خواهید کرد که می تواند رتبه سئو سایت شما را به میزان بسیار زیادی پایین بیاورد و باعث شود که درصد زیادی از مخاطبان وب سایت خود را از دست دهید. شما برای انتشار رپورتاژ آگهی خود می توانید از کمپین رپورتاژ آگهی تسمینو که دارای کیفیت بسیار بالا و هزینه فوق العاده مناسبی است کمک بگیرید. 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 13 آبان 1399
toplink1

http://toplink1.mihanblog.com/post/62


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 12 آبان 1399
batea.tebyan

https://batea.tebyan.net/post.aspx?PostID=1519225


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 2 آبان 1399