آیا هک بازی PUBG امکان پذیر است؟!

گیمرهای عزیز سلام، قصد دارم در این مطلب، روش هک کردن بازی پابجی موبایل PUBG Mobile و استفاده از چیت در بازی پابجی را برای شبیه ساز GameLoop به صورت کامل براتون توضیح بدم، اگر می‌خواهید در بازی پاپجی به یک چیتر حرفه ای تبدیل شوید و لذت بازی را چندین برابر کنید در ادامه با من همراه باشید …

 

طبیعی است که هر بازی با چنین محبوبیت و فراگیری در سراسر جهان خیلی ها را به فکر هک کردن و تقلب در آن بازی بیاندازد ولی چگونه می توان در این بازی تقلب کرد؟ و با دستکاری در بازی پابجی به قابلیت هایی دست پیدا کرد که بقیه بازیکنان آن‌ها را ندارند؟ پاسخ این سوال داشتن برنامه ای به اسم چیت (Cheat) است.

 

چیت (Cheat) چیست و چیتر کیست؟

حتما به خاطر دارید که چگونه در گذشته داخل اکثر بازی های pc و بازی های کنسول با استفاده از کدهای تقلب می توانستید کارهای عجیب و غریب انجام بدهید، به طور مثال با زدن کدتقلب سوپر جامپ در بازی کانتر یا بازی gta می توانستید پرش بسیار بلند بزنید یا مثلا با زدن کدتقلب در بازی کانتر میشد دشمن را از پشت موانع دید و با یک حرکت آن را نابود کرد.

چیت هم در واقع مثل همان زدن کد تقلب یا هک کردن بازی عمل می‌کند اما در قالب یک نرم افزار جداگانه ارائه می‌شود که شما آن را بر روی سیستم خودتان نصب کرده و با فعال کردن آن یک سری تغییرات به صورت موقتی (تا زمانی که چیت فعال است) داخل بازی شما انجام می‌شود، که همین تغییرات باعث می‌شود شما بتوانید داخل بازی کارهای عجیب و غریبی انجام بدهید و از رقبای خودتون به راحتی جلو بزنید.

بهترین چیت پابجی

چیت (cheat) به زبان انگلیسی به معنای تقلب است و برای هر بازی انواع مختلفی از آن وجود دارد که به تعریف برخی از معروف ترین و بهترین آن ها برای بازی پابجی می پردازیم …

  • چیت Aim Bot : این چیت یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین چیت هایی است که در بازی ها استفاده می شود و اکثر بازیکن ها در بازی قادر به تشخیص این نوع از چیت‌ها نیستند. کارکرد این چیت به گونه ای است که به محض دیدن حریف، مگسک یا به اصطلاح نشانگر تیراندازی روی حریف قفل می شود و با یک یا چند شلیک بدون هدفگیری حریف کشته خواهد شد.
  • چیت Wall Hack : این چیت یکی از بهترین چیت هایی است که تا کنون ساخته شده و برای بازیکن های حریف (دشمن) در بازی بسیار آزار دهنده است. شما با استفاده از این چیت دیگر بازیکنان را می توانید به صورت رنگی از پشت دیوار ها و باقی موانع ببینید و از کمین کردن و مکان های پنهانی بقیه بازیکنان مطلع شوید تا از دیدن ناگهانی هر بازیکن شوکه نشوید. برخی از این چیت ها قادر به شلیک از پشت دیوار هم هستند.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 18 آبان 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: