سوله دست دوم چیست؟

مصرف بالا منجر به ساخت بیشتر صنایع و خطوط تولید شده است. تنوع و مقیاس کارخانجات صنعتی و سیستم انبارداری چند برابر شده و نیاز به فضای بیشتر برای مشاغل و صنایع را ازدیاد میبخشدد. در عین حال که سازه های بتنی سیمانی از دیرباز استاندارد بوده اند، با ورود ساختمانهای از پیش مهندسی شده تغییرات در سطح جهانی مشاهده می شود. اینها به دلیل مزیت کاربردی جدید آنها که باعث می شود صاحبان آنها قدر باشند آن را همانطور که دوست دارند ساخته و به سرعت نصب کنند ، بسیار کاربردی بوده است. سوله دست دوم کارخانه ، دفتر یا انبار ، به سادگی مانند یک ساختمان سریع ساخته شود و عمل می کند - شما سازه خود را برای هر هدفی که می خواهید دارید.

تمامی موارد با سوله دست دوم امکان پذیر است.

سوله دست دوم چیست؟

سوله های دست دوم نوعی ساختمان از پیش ساخته شده هستند. همانطور که از نام آن مشخص است ، ساختمانهای دست دوم مهندسی ساختمانهای از فولاد (ترجیحاً گالوانیزه) هستند. برخلاف ساختمانهای سیمانی و بتنی، این سازه در کارخانه های مخصوص ساخته می شوند ودر محل هم قابل اجرا است.  نصب در محل انجام می شود. قطعات پیچ خورده و جوش داده می شوند و اسمبل می گردند. این فرایند ممکن است چند هفته طول بکشد. بنابراین، سوله دست دوم گزینه سریع برای کسانی هستند که می خواهند سریع ساختمان خود را داشته باشند. اما آیا فقط ساخت سریع آن مزیت  ساختمانهای سیمانی برای صنعتگران و تجار می شود؟ شاید باور نکنید، ولی نه. سوله های صنعتی از جهات مختلف بسیار بهتر از همتایان خود هستند و کاملاً مثل چوب جادویی پر از شگفتی اند.

رشد سوله های دست دوم

احتمال دهید سوله های صنعتی قدیمی هستند؟ تا 50 سال پیش؟ با خیلی دورتر. تعجب میکنید. اگر بدانید سوله های صنعتی برای نخسترین بار بیش از صد سال پیش ساخته شدند. خیلی قدیمی تر از آن که فکر کنید. پس در نظر داشته باشید حجم بالایی سوله دست دوم در بازار موجود باشد. این قضا و قدر بود که مدل فورد و برادران باتلر همدیگر را در آمریکا پیدا کردند. آنها در ساخت سوله های کشاورزی شهرت داشتند. با مدل آقای فورد ، صاحبان خودرو به پوششی برای خودرو نیاز داشتند. برادران باتلی به عنوان تولید کننده سوله با ساخت فولاد جدید خود مطرح شدند. داستان آغاز شد. با گذشت زمان، محصولات فلزی مورد استقبال گسترده قرار گرفت. در زمان جنگ جهانی دوم بود که کاربری بیشتری در مناطق جنگی به عنوان سوله آشیانه هواپیما و کلبه پیدا کردند. کاربرد آن بیشتر و بیشتر شد. از آن زمان، سوله های صنعتی هرگز پسرفت نداشته اند. در حقیقت، آنها تغییرات در مدل، ظاهر و سازگاری را پذیرفته اند.

اگرچه سازه ها چند دهه پیش در هند معرفی شدن، اما جدیدا است که آنها واقعاً مورد اقبال عمومی قرار گرفته اند. در حال حاضر، این بازار رشد بسیار سریعی را داشته که یک سوم ساخت و سازها امروزه بر اساس سوله  انجام می شود. 

سوله دست دوم به خاطر قیمت آن بسیار عمومیت یافته است و در حال گسترش است. ه قیمت مناسب و هم کمک به طبیعت به کمک بازیافت.








|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 26 مهر 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: