فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان

فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان

اگر دنبال یک سایت کامل و جامع و همه‌چی‌تمام می‌گردید که به همه‌ی ابعاد زندگی انسان امروزی پرداخته باشد، بهترین پیشنهاد این است که به سایت فروشگاه اینترنتی برنا اندیشان مراجعه کنید. برنا اندیشان سایت جامعی است که همه‌ی مسائل، دغدغه‌ها و خواسته‌های انسان امروزی با توجه به نیازهای روانی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و... در آن موجود است. انواع مسائل روان‌شناسی به‌ طور جامع و کامل، مطالب مفید، کاربردی و آموزشی در زمینه‌های پزشکی، فلسفی، آموزش زبان‌های خارجه، کامپیوتر، موسیقی، ورزشی، و...

برنا اندیشان در سایت جامع و کاربردی خود دست به ابتکار جالب و جذابی زده است و آن ارائه‌ی این محصولات به شکل‌ فیلم‌های آموزشی، کتاب‌های صوتی و الکترونیکی، کارگاه‎ها، سمینارها، پکیج‌های آموزشی، مقالات آموزشی و... است. 

مگر می‌شود در دنیای پیچیده و دشوار امروزی زندگی کرد و ذهن و روانمان بی‌گزند از آسیب‌ها و صدمات جبران‌ ناپذیر روانی باشد؟ سایت برنا اندیشان در حوزه‎ی روان‌شناسی به شکلی تخصصی و علمی مسائل و چالش‎های انسان تنها و بیگانه‌ی امروز را در زمینه‎های فراگیر افسردگی، وسواس، اضطراب، ترس و وحشت، شناخت ‌درمانی، اختلالات شخصیت، ازدواج و طلاق، زوج‌ درمانی، خانواده و... بررسی کرده و راهکارهایی بسیار مفید و کاربردی پیش روی مخاطب خود قرار می‌دهد و از سخنان و راهنمایی‌های استادان مشهور و بنام این حوزه همچون دکتر هلاکویی و دکتر مجد و دکتر انوشه بهره می‌برد و انواع کارگاه روانشناسی، سمینار روان‌شناسی، مقالات روان‌شناسی و...  را در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار می‌دهد.

در زمینه‌ی آموزشی نیز با توجه به هزینه‌های گزاف کلاس‌ها و کارگاه‌های حضوری و وقت زیادی که در رفت ‌و‌ آمد و حضور در این کلاس‌ها و کارگاه‌ها باید صرف شود، این سایت، پکیج‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی متناسب با این آموزش‌ها را با هزینه‌هایی بسیار به‌‌صرفه و ارزان‌ قیمت به مخاطبان فهیم خود عرضه می‌کند. 

مسائلی همچون سلامت جسم، تغذیه، بهداشت و... که جزء حیاتی‌ترین نیازهای انسان پرمشغله و خسته‌ی امروز است به طور واضح، شفاف و کامل در این سایت بررسی شده و محصولاتی مفید و مناسب برای استفاده کاربران عزیز ارائه شده است.

علاوه بر این در سایت برنا اندیشان دنیای پررمز و راز کودکان از قلم نیفتاده و کارگاه‌ها و پکیج‌های مفید و مؤثری در زمینه‌های مهارت فرزندپروری، پرورش، تعلیم و تربیت، کودکان بیش فعال، قصه‌ درمانی به همراه فنون درمانی، کنجکاوی جنسی کودک، آموزش جامع تفسیر نقاشی کودکان و... ارائه شده است.

نکته‌ی مهم آن‌که در باب مسائل فلسفی که کمتر سایتی به آن می‌پردازد، برنا اندیشان به طور جامع و کامل به مسائل روز و چالش‌برانگیز فلسفی پرداخته و کارگاه‌ها و سخنرانی‌های جالب و جذابی همچون فلسفه‌ی عملگرایی، اندیشه‌ی  هرمان هرسه، آشنایی با مکتب اگزیستانسیالیسم، آشنایی با افکار نیچه، فلسفه‌ی اسپینوزا و... برای علاقه‌‌مندان به این حوزه  عرضه کرده است.

همچنین در زمینه‌ها‌ی مختلف علمی و تخصصی برنا اندیشان مقالات معروف، کاربردی، جدید و به روزی ارائه کرده است که کمک حال کاربران عزیز به‌خصوص دانشجویان محترم در رشته‌های مختلف است.

و اما می‌رسیم به بحث مهم کتاب، مطالعه و خواندن. کتاب این یار مهربان و دانا و خوش‌زبان و دوست همیشگی ما. این غذای روح که نیازش در زندگی امروز ما انکارنشدنی است. ولی با توجه به دغدغه و مشغله فراوان و کمبود وقت همیشگی امروز ما چطور می‌شود روح را از آن سیراب کرد؟ برنا اندیشان از آن‌جا که به همه‌ی زوایای زندگی مخاطبان عزیز توجه داشته، برای این مسئله نیز راهکاری اندیشیده است. این سایت جامع و کامل اقدام به ارائه انواع کتاب‌های الکترونیکی و صوتی کرده تا پاسخ‌‌گوی نیازهای مخاطبان خود بنا به سلیقه و انتخاب آن‌ها باشد. علاوه بر مزیت مهم کتاب‌های صوتی از نظر محیط زیست و کمک به قطع ‌نشدن درختان، مزایای دیگر این گونه کتاب‌ها سرعت در خواندن، نیاز نداشتن به جابه‌جایی و حمل، همراه همیشگی بودن در هنگام ورزش و انجام فعالیت‌های روزانه و... است.

از غذای روح حرف زدیم و جا دارد در این‌ جا به غذای جسم و روح که همانا ورزش است نیز نگاهی هرچند گذرا بیندازیم. برای داشتن یک زندگی شاد و سالم چاره‌ای نیست جز آن‌که ورزش را در برنامه‌ی روزانه‌ی خود بگنجانیم. بسیاری از بیماری‌ها با ورزش‌کردن کنترل‌ شده و گاه از بین می‌روند. بارها شنیده‌ایم که در بعضی بیماری‌ها ورزش ‌کردن از درمان دارویی هم اثرگذارتر بوده است. برای جلوگیری از چاقی و اضافه‌وزن که امروزه سرمنشأ بسیاری از بیماری‌ها شناخته شده است، باید ورزش کرد و به سلامت جسم اهمیت داد. سایت کامل و کاربردی برنا اندیشان برای این امر پکیج‌های آموزش ورزشی مانند آشنایی با مکمل‎های ورزشی و بدن‌سازی به صورت تخصصی و انواع فیلم‌های آموزشی در رشته‌های مختلف از جمله هندبال، هاکی، ژیمناستیک، دومیدانی، تی‌آرایکس، بوکس و... را در محصولات خود قرار داده است.

در آخر باید اضافه کرد بسیار موارد دیگر که ممکن است دغدغه و مسئله یکی از مخاطبان و کاربران باشد از اصول موفقیت، قانون جذب و کسب درآمد گرفته تا مهاجرت و اقامت، اعتیاد، عشق و... در برنا اندیشان به آن‌ها پرداخته و اقدام به ارائه محصول شده است.

سایت برنا اندیشان به آدرسbornaandishan.ir  که به نظر من بی‌شباهت به یک بازارچه‌ی الکترونیکی نیست، با هدفی والا و ارزشمند به صورت علمی و تخصصی با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مخاطبانش در همه‎ی زمینه‌های زندگی از هنر و ورزش و سرگرمی گرفته تا علمی و تخصصی و فنی محصولات ارزنده، مفید، کاربردی، جامع، کامل و اثرگذار با هزینه‌هایی بسیار کم همچون خوانی رنگین و زیبا پیش روی مخاطبان و کاربران عزیز و محترم خود گسترده است. 

 

 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 31 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: