خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول

شهر جذاب و دیدنی استانبول علاوه بر پرجمعیت ترین شهر ترکیه ، گران ترین شهر ترکیه نیز است که خانه و آپارتمان می خرد و مرکز فرهنگی و اقتصادی این کشور است. امکانات رفاهی راحت و کیفیت بالای زندگی در استانبول باعث شده است که بسیاری از خارجیان برای خرید اقامت در استانبول برای اقامت ، سرگرمی و سرمایه گذاری انتخاب کنند. 

آمارهای دقیق ارائه شده توسط ترکیه نشان می دهد که بیش از 1200 واحد مسکونی شامل خانه و آپارتمان در سال 2019 در ترکیه ملک خریداری کرده اند و بیش از 40 درصد خانه ها در استانبول فروخته شده است. در اینجا ما راهنمای خرید خانه ، آپارتمان و املاک در استانبول ترکیه را ارائه کرده ایم و در نهایت پروژه ها و پرونده های مسکن موجود را به همراه قیمت آنها در اختیار شما قرار می دهیم.

مشاوران املاک یکی از بهترین مراکز فروش خرید ملک در استانبول ترکیه به صورت آنلاین و حضوری است ، بنابراین اگر به دنبال سایتی برای خرید ملک در استانبول هستید ، بهترین مکان را انتخاب کرده اید. مکان ملک درخت سفید در استانبول ترکیه است و می توانید از فایل های زیر برای دیدن نمونه پروژه های مسکونی برای فروش و تماس با ما برای مشاوره املاک و بررسی پرونده شخصی استفاده کنید.

خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری سودآور است

خرید ملک در استانبول برای افرادی مناسب است که با قصد سرمایه گذاری و افزایش سرمایه اقدام به خرید املاک و واحدهای مسکونی می کنند. در مقایسه خرید ارز خارجی و خرید واحد مسکن ، می توان دریافت که سرمایه گذاری در املاک و خرید خانه در استانبول بسیار سودآورتر از خرید ارز است. این امر با ارزش بیشتر لیر ترکیه در برابر ریال توجیه می شود. البته قبل از خرید نهایی ، پیشنهاد می کنیم اگر هدف شما خرید خانه و آپارتمان در ترکیه است ، راهنمای زندگی در استانبول را ببینید.

https://turkeykhane.com/

مزایای خرید ملک در استانبول

شما می توانید با خرید ملک در استانبول (4 سال پس از خرید ملک در استانبول به ارزش 250،000 دلار و اخذ مجوز یکساله اقامت در ترکیه) اجازه اقامت در ترکیه را دریافت کنید ، در صورت داشتن 5 سال اقامت مستمر ، می توانید برای مجوز اقامت در ترکیه)

آب و هوا برای چهار فصل زندگی در همه فصول مناسب است.

برای سفر به استانبول نیازی به ویزا ندارید.

فرهنگ استانبول بسیار نزدیک به فرهنگ مردم ایران است.

دلایل سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استانبول

اگر در مورد سرمایه گذاری در املاک ترکیه در خانواده های ایرانی توجه داشته باشید ، اولین شهری که به آن اشاره شده است استانبول است. چرا آنها اینقدر در خرید ملک در استانبول اطمینان دارند و از سود و زیان خود احساس خوشبختی می کنند؟ به دلایل زیر ، پیشنهاد می کنیم اگر بودجه کافی دارید ، خرید و سرمایه گذاری در املاک در استانبول را در اولویت قرار دهید:

 

پتانسیل نقدینگی بالا در هر زمان: ما در دورانی زندگی می کنیم که شخصی چندین بار در زندگی خود به دلیل تنوع یا مشکلات کاری و مالی خانه خود را تغییر می دهد. در نتیجه ، اگر ملک شما هر بار که به آن اشاره می کنید فروخته شود ، قطعاً یک مزیت خواهد بود. املاک و مستغلات در استانبول به دلیل جمعیت خوب و فرصت های شغلی بالقوه ، فروش بالایی دارد.

پروژه های مسکونی شیک و مدرن: استانبول به سرعت در حال رشد است و معماری خانه ها و آپارتمان ها همزمان رشد می کند و مدرن می شود. همانطور که در راهنمای خرید زیر مشاهده خواهید کرد ، تمام پروژه های مسکن در استانبول از بهترین تکنولوژی مدرن استفاده می کنند و چشم اندازی عالی دارند.

موقعیت جغرافیایی استانبول: استانبول از نظر موقعیت توریستی و تجاری در بهترین موقعیت قرار دارد و مطمئناً افرادی که برای سرمایه گذاری و اقامت و خرید ملک در ترکیه به ترکیه مهاجرت می کنند ، بهترین راه ممکن برای زندگی عالی و کامل است که آنها انتخاب کرده اند. برای رشد.

انواع ملک در استانبول

سایتها (سایتها شهرهای مسکونی در مناطق جدید با امکانات تفریحی و اجتماعی کامل مانند باشگاه ، استخر و غیره هستند).

آپارتمان معمولی (آپارتمانهای جدید یا قدیمی از 3 تا 5 طبقه هستند)

ویلا (ویلا یک شهر مجرد یا کلبه است که هزینه ماهانه آن معمولاً بیشتر از سایر واحدهای مسکونی است)

اقامتگاه (برجهای مسکونی مدرن با امکانات تفریحی مانند استخر و سالن بدنسازی)

 

اهمیت فاکتور قیمت هنگام خرید خانه در استانبول

استانبول دارای 39 ناحیه یا نخبگان است. یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید ملک در استانبول و هر شهر دیگر ترکیه ، عامل قیمت است. قیمت خرید ملک در استانبول به عوامل مختلفی بستگی دارد. سطح املاک ، ناحیه یا محله ، دسترسی به مرکز شهر و مراکز خرید ، مجاورت با دریا و ....

نکته مهم در مورد محدوده قیمت املاک در استانبول این است که تفاوت قیمت حتی از یک خیابان به خیابان دیگر قابل توجه است.

بنابراین ، اگر می خواهید برای خرید ملک در استانبول هزینه کمتری بپردازید ، می توانید این محله ها و خیابان ها را شناسایی کنید.

مکانات خانه در استانبول

نگهبانی

پارکینگ

حمام ترکی

فضای سبز

سونا

استخر

سالن فیتنس

بیلیک دوزو با سواحل زیبای خود توجه شهروندان و توریستها را به خود جلب کرده و مکانهای مخصوص پیاده روی ، دوچرخه سواری و ماهیگیری  از جمله مناظر چشم نواز این سواحل هستند .

با طلوع آفتاب ماهیگیران سوار قایقهای خودشده و تور ماهیگیری را به دریا می اندازند

این صحنه  ها برای شهروندان استانبول نوستالژیک  و خاطره انگیز است.

در دوران امپراطوری عثمانی ، دشت سرسبز و خوش آب و هوای این منطقه ، محلی دلخواه برای شاه و اطرافیانش و بخصوص طبقه اشراف به عنوان محل ییلاق تابستان  به شمار میرفته و به همین علت ،این محل به بیلیکدوزو یا دشت بیگ ها معروف است.

خرید خانه در استانبول

خرید خانه در استانبول همانند خرید در تهران نیازمند اطلاعات مفید و دقیق است که همراه داشتن یک مشاور خوب و باتجره را ضرروری میکنه .

درباره محلات خوب برای زندگی و یا سرمایه گذاری در استانبول، معمولا در گفت و‌ گوهای حضوری اطلاعات کامل رو می دمیم .

طبیعتا بودجه در انتخاب محله مهم ترین فاکتور هست، اما بعضی وقت ها عدم آگاهی منجر به انتخاب محله اشتباه و یا پروژه اشتباه میشه.

برای خرید خانه در استانبول علاوه بر لوکیشن انتخاب پروژه نیز نیاز به بررسی دارد و در زمان خرید به غیر از دیدن پروژه ها سعی می کنیم در انتخاب محله ایده آل ‌و درست، کمک کنیم.

قیمت مسکن در استانبول

نخبگانی که تقریباً به این مناطق متصل شده اند عبارتند از بیلیک دوزو ، سیلیوری ، چکمه های بویوک و سنجک تپه. فقط بیلیک دوزو بسیار زیباتر و شیک تر از نخبگانی است که نام بردیم.

Beylikdüzü برنامه سازمان یافته تری نسبت به سایر اقوام دارد و بیشتر طبقه متوسط ​​و متوسط ​​رو به بالا در این قبیله زندگی می کنند. قیمت خانه در بیلیک دوزو بسیار مناسب است و یکی از مناطقی است که می توانید در آن سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید.

 

گران ترین خانه های استانبول

خانه های گران قیمت در استانبول در بشیکتاش ، شیشلی ، باکارک یو ، کاد کادی کیو ، کودار ، سر ریر واقع شده اند. اما گران ترین خانه ها در بشیکتاش ، شیشلی و سریر هستند. در بشیکتاش ، قیمت خانه های مسکونی می تواند به 35 میلیون پوند برسد.

خانه در ساحل استانبول

خانه های خط اول معمولاً قدیمی هستند و به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهر ، معمولاً گران تر از راهبان با بافت جدیدتر مانند اسن یورت و آرناووت کوی هستند.

 

میانگین قیمت مسکن در الچه در نزدیکی ساحل استانبول

Bakirkoy بین 300 هزار تا 15 میلیون

زیتون بورنو بین 200 هزار تا 10 میلیون

اسکودار بین 300 هزار تا 15 میلیون

کادی کوی بین 200،000 تا 17 میلیون

آتاشیر بین 150 هزار تا 8 میلیون پوند

زنبور عسل بین 250 هزار تا 15 میلیون پوند برنده است

فاتح 300 هزار تا 8 میلیون پوند

 بیلیک دو زو و بساک معروف استانبول

اما اگر به دنبال خانه هایی با بافت جدید و مدرن هستید و امنیت ساختمان نیز برای شما اهمیت دارد ، گروه مشاوران ارکیده نخبگان بیلیک دوزو و بساک شهیر را به شما پیشنهاد می دهند.

در زیر شرح کلی این دو نخبه است. در مقالات بعدی ما به تفصیل در مورد مکان های مختلف این نخبگان و سایر نخبگان صحبت خواهیم کرد.

 

خانه ای در شهر باشاک استانبول بخرید

یکی از نخبگانی که ما ارائه می دهیم ، بساک معروف است. بسک شهیر دارای بافت شهری جدیدی است و نقشه مدرن و ساختمانهای زیبای این نخبگان را در نظر گرفته است.

بسک شهیر از دو قسمت تشکیل شده است:

 

قسمت اول باغ شاهیرو

قسمت دوم محله ها و شامل Cuyo.

تاریخچه بسک معروف استانبول

قبیله باشک شهیر که شامل نواحی شاهین نوار ، کایا باشی ، شملار ، نوار گوورین و آلتین شهیر است ، قبلاً آزادلیک (آزادی) نامیده می شد. این نام به دلیل آزادی ارامنه ای است که در دوران عثمانی در خانه باروت شام کار می کردند و پس از آزادی شهروندان درجه یک محسوب می شدند. آزادلیک از آزادسازی این مناطق گرفته شد.

 

در پی اعلام قانون اساسی ، آقای نیازی رسنلی ، اصالتاً اهل آرناووت ، پس از اخراج ارامنه صاحب این مناطق شد. در این دوره ، همه این مناطق مزرعه رسنلی نامیده می شد. امروزه تنها اثری که به صورت کامل و سالم به دست ما رسیده ، عمارت رسنلی است.

 

تبدیل مزرعه رسنلی به باشاک معروف استانبول

ساختمانهای خانه باروت و زمینهای اطراف آن در سالهای مشروطه توسط خزانه مخصوص به خانواده آقای نیازی رسنلی واگذار شد و تا دهه 1950 آن را مزرعه رسنلی می نامیدند و متعلق به آن خانواده بود. پس از مرگ آخرین مالک آن ، آنها قطعات کوچکتر را تقسیم و فروختند و به جای ساختمانهای قدیمی ، ساخت مجتمع های مدرن آغاز شد.

 

مکانهای تاریخی در منطقه شامل عمارت Resenli ، Altin یر ehir (غار Yar یم mburgaz) ، Yarımburgaz Mağaraları و خانه باروت است. غار یاریم برگاز در 22 کیلومتری استانبول بر روی تپه ای لغزنده قرار دارد و به نظر می رسد اولین ساکنان استانبول در این غار زندگی می کردند.

 

مهاجران در بساک معروف استانبول

هوشدره ، که آن زمان بوژدار نامیده می شد ، مزرعه ای است که زمانی متعلق به بلغاری بود. این مزرعه دارای سه خانواده ترک بود که در جریان جنگ ترکیه و روسیه از بلغارستان فرار کرده بودند (93). مدتی بعد ، سه خانواده شروع به خرید زمین از بوغاز کوی کردند.

بین سالهای 1927 تا 1923 زمین به سی خانواده از بلغارستان و یونان و یک یا دو خانواده از رومانی فروخته شد. حدود 90 تا 95 درصد روستا به مهاجران فروخته می شود.

نقشه شهر معروف باشاک در استانبول

باشاک شهیر یکی از مهمترین مراکز صنعتی و اقتصادی استانبول است. مناطق تجاری ، مراکز اداری و آموزشی ، پارک ها ، مناطق مسکونی و بخشهای دیگر به خوبی در طرح شهری این منطقه قرار گرفته اند و برای هر بخش مکان خاصی اختصاص داده شده است. همچنین برای تسهیل خرید و فروش ساکنان ، یک مرکز خرید بسیار بزرگ در قسمت شرقی تقاطع با پل سوم ساخته می شود.

 

همچنین با توجه به افزایش مراکز خرید ، آموزشی و مسکن در بسک شهیر ، یک بیمارستان دانشگاهی (دولتی) توسط وزارت بهداشت ایجاد می شود. 20 مدرسه ابتدایی ، 20 دبیرستان ، 14 دبیرستان و 5 پیش دبستانی در باشاشهیر وجود دارد. تعداد معلمانی که در دبستان تدریس می کنند 1483 نفر ، تعداد معلمانی که در دبیرستان مشغول به کار هستند 570 نفر و تعداد معلمان پیش دبستانی 56 نفر است.

 

خرید خانه در Beylikdüzü ، استانبول

این مکان امکانات رفاهی ، مناطق سبز و زندگی سرشار از آرامش را برای ساکنانش فراهم کرده است. شهردار این منطقه ، با شعار خانه ما بی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: