گوشواره طلا میخی ارزان

گوشواره طلا میخی ارزان

در این متن قصد داریم اطلاعات مفیدی در مورد یکی از جواهرات زیبا و باستانی زنان به نام قیمت گوشواره آویز بلند طلا برای شما عزیزان ارائه دهیم. هنگام خرید گوشواره مطمئن شوید که شکل ، طرح ، رنگ و ... کاملاً با صورت شما مطابقت داشته باشد.

 

گفتگوی کوتاه در مورد استفاده از گوشواره های طلای زنانه از زمان بسیار قدیم

همانطور که می دانید گوشواره های طلای زنانه قبل از هرگونه جواهرات دیگری مورد استفاده قرار می گرفت. البته این نکته نیز قابل ذکر است که در گذشته و امروز گوشواره های طلا فقط برای زیبایی توسط خانمها استفاده نمی شود.

 نکات برجسته هنگام انتخاب و خرید گوشواره های طلای زنانه

هنگام خرید هر وسیله ای باید از قبل اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید ، در حالی که با داشتن گوشواره های طلای زنانه که از جواهرات گرانبها هستند ، هنگام خرید باید بیشتر از هر موقعیت دیگری مراقب باشید و این نکات مهم عبارتند از:

 

وزن گوشواره های طلای زنانه: یکی از مهمترین عواملی که هنگام خرید گوشواره باید در نظر گرفت این است که وزن آنها نباید بیش از حد متعادل باشد ، که باعث احساس سنگینی در قسمت نرم گوش می شود. وزن زیاد گوشواره باعث می شود این قسمت از گوش به دلیل وزن زیاد دردناک و ملتهب باشد و اگر گوش ملتهب باشد در طولانی مدت باعث عفونت می شود و برای گوش شما و همچنین شما بسیار خطرناک است. شنیدن

هماهنگی گوشواره های طلای زنانه با صورت: هنگام خرید گوشواره باید اطمینان حاصل کنید که شکل ، طرح و رنگ آن کاملا با صورت شما هماهنگ است ، همانطور که هنگام خرید لباس به شکل و رنگ آن توجه کنید تا روی صورت قرار گیرد. و بدن هنگام خرید گوشواره باید این نکات را نیز در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر علاقه مند به استفاده از گوشواره های سنگی هستید ، سعی کنید از رنگ براق برای رنگ موهای خود استفاده کنید.

انتخاب گوشواره های طلای زنانه با توجه به فرم صورت شما: بدیهی است صورت همه از طرف خداوند با شکلی خاص داده شده است ، بنابراین هنگام انتخاب گوشواره های گوش خود باید شکل صورت خود را در نظر داشته باشید تا گوشواره ها بیشتر دیده شوند. و صورت تو شود؛ در زیر انواع صورت ها ، همراه با ذکر نوع گوشواره های مناسب برای آن شخص شرح داده شده است:

صورت مربعی: گوشواره های حلقه ای بیشتر مناسب این صورت در یک زاویه هستند.

صورت قلبی شکل: گوشواره های قطره ای شکل باعث زیبایی بیشتر این افراد می شود.

صورت های گرد و گرد: برای از بین بردن فرم گرد این افراد بهتر است از گوشواره های بلند استفاده کنید.

صورت های بیضی: این صورت ها اغلب بلند هستند و بهتر است از گوشواره های کوتاه برای آن صورت استفاده شود تا آن قد را ماسک بزنید.

 

فرم صورت شما در انتخاب مناسب ترین گزینه بسیار تأثیرگذار است و یکی از عواملی است که باید در نظر بگیرید. انتخاب صحیح می تواند خصوصیات بدنی شما را بیشتر نمایان کرده و به رفع یا کاهش نقص های احتمالی کمک کند.

کسانی که صورت بیضی دارند تقریباً می توانند از هر نوع گوشواره استفاده کنند. اما بهترین گوشواره برای این افراد گوشواره های بیضی شکل است. این گوشواره ها توجه دیگران را به طراحی زیبای صورت جلب می کند و صورت را از عرض یا بالاتر نشان نمی دهد. گوشواره محبوب دیگر برای صورتهای بیضی شکل گوشواره قطره اشک است. این گوشواره ها مانند گوشواره های بیضی شکل بر طراحی بیضی شکل زیبا صورت تأکید دارند و تقارن صورت را بهتر نشان می دهند.

کسانی که صورت چهارگوش دارند باید از گوشواره های گرد استفاده کنند تا گوشه های استخوان فک آنها نرمتر به نظر برسد. بهترین انتخاب برای این دسته از افراد گوشواره و حلقه های بلند است. این افراد می توانند با استفاده از گوشواره های حلقه ای بزرگ توجه کمتری به خطوط عمودی فک خود داشته باشند. این گوشواره های حلقه ای بزرگ صورت را نرم و کوچکتر نشان می دهد. این افراد نباید گوشواره های بسیار پهن داشته باشند.

افرادی که صورت گرد دارند باید از گوشواره هایی مانند آویز یا اشک استفاده کنند تا صورت آنها بلندتر به نظر برسد. همچنین این افراد نباید گوشواره گرد داشته باشند. گوشواره های نسبتاً باریک برای این دسته از افراد مناسب است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 8 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: