کفپایی خودرو چیست؟

کفپایی خودرو چیست؟

کفپایی خودرو یکی از لوازم جانبی ضروری خودرو می‌باشد و این دسته از محصولات از نظر ویژگی‌های ظاهری و مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند و باید در هنگام خرید کفپوش خودرو به نکات مختلفی توجه کرد. اصلی‌ترین کاربرد این کفپوش‌ها محافظت از بدنه‌ی خودرو در برابر عوامل آسیب رسان است زیرا مواجهه‌ی طولانی مدّت قسمت‌های فلزی بدنه با عوامل مخرب مختلفی همچون: آب، گرد و غبار و آسیب‌های فیزیکی ناشی از کفش می‌تواند زمینه را برای پوسیدگی کف و بدنه‌ی خودرو فراهم نماید و موجب از بین رفتن زیبایی ظاهری فضای کابین شود. از طرفی، کفپایی ماشین می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی زیبایی و جذابیت فضای داخلی اتومبیل بگذارد و موجب بهتر شدن فضای کابین و راحتی بیشتر سرنشینان خودرو شود و این مسئله باعث شده است تا خرید کفپوش خودرو به یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های صاحبان خودرو‌ها پس از خرید اتومبیل تبدیل گردد و این افراد زمان و هزینه‌ی قابل توجّهی را صرف انتخاب و خرید بهترین محصول نمایند. بطور کلّی، کف پوش‌ها از نظر ابعاد، مواد و ترکیبات استفاده شده در فرایند ساخت آن‌ها و طراحی تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند و در ادامه می‌توانید اطّلاعات جامع و مفیدی را در رابطه با این موارد کسب کنید و با آسودگی خاطر برای خرید کفپوش خودرو الولوکس اقدام نمایید.

 

 

کفپوش خودرو یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی خودرو محسوب می‌شود

 

کفپایی خودرو چه ویژگی‌هایی را دارد؟

ابعاد و سایز:

جالب است بدانید که کفپوش‌های برند‌های مختلف از نظر ابعاد و سایز با یکدیگر متفاوت هستند و در برخی از موارد مشاهده شده است که محصول خریداری شده از نظر اندازه با ابعاد کف خودرو سازگار نیست و این مورد مشکلات متعددی را برای خریداران ایجاد کرده است. بطور کلّی، محصولات موجود در بازار از نظر ابعاد در دو دسته طبقه بندی می‌شوند که عبارتند از: کفپوش‌های اختصاصی و کفپوش‌های Universal یا عمومی. کفپوش‌های اختصاصی توسط کمپانی‌ها و تولیدکنندگان معتبر و برای مدل خاصی طراحی شده‌اند و از سازگاری بسیار بالایی با کف و فضای کابین اتومبیل مورد نظر برخوردار هستند ولی کفپوش‌های عمومی بر اساس استاندارد‌های جهانی طراحی شده‌اند و معمولاً ارزان‌تر از سایر محصولات و مدل‌های موجود در بازار هستند و در رابطه با این نوع کفپوش‌ها این احتمال وجود دارد که محصول خریداری شده با کف اتومبیل شما سازگار نباشد و این مسئله باعث نارضایتی شما شود. بنابراین، در هنگام خرید کفپوش خودرو از فروشنده(دیجی کالا) در رابطه با ابعاد و اختصاصیت کفپایی خودرو سوال کنید تا پس از خرید دچار پشیمانی نشوید.

 

امروزه از مواد و ترکیبات مختلفی برای ساخت کفپایی خودرو استفاده می‌شود

 

مواد اولیه استفاده شده در ساخت کفپایی ماشین:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از مواد و ترکیبات مختلفی برای ساخت کفپایی ماشین استفاده می‌شود و در این قسمت می‌توانید با تعدادی از آن‌ها آشنا شوید:

 

  • کفپوش‌های پارچه‌ای:

این محصولات معمولاً از ترکیب پارچه‌های ضخیم با الیاف پلاستیکی ساخته می‌شوند و ارزان‌ترین نوع کفپوش هستند و بیشتر در خودروهای قدیمی استفاده می‌گردند. اگرچه این کفپوش‌ها راحتی قابل قبولی را برای راننده و سرنشینان ایجاد می‌کنند ولی موارد مختلفی همچون: کثیف شدن، خیس شدن و جذب سریع آلودگی‌های محیطی باعث شد تا این محصولات به مرور زمان جای خود را به کفپش‌های جدید‌تری بدهند.

 

  • کفپوش‌های پلاستیکی:

کفپوش‌های پلاستیکی رایج‌ترین نوع از این محصولات هستند و به صورت عمده‌ توسط کارخانه‌های خودروسازی برای ساخت اتومبیل‌ها استفاده می‌شوند. این کفپوش‌ها از ظرافت بیشتری نسبت به کفپوش‌های پارچه‌ای برخوردار هستند و سازگاری بیشتری را با کف اتومبیل دارند و معمولاً دارای زوائد و یا گیره‌هایی در قسمت پشتی خود می‌باشند که وظیفه‌ی اصلی آن‌ها جلوگیری از لیز خوردن کفپوش از زیر پای راننده و سرنشینان است و می‌توان به راحتی آن‌ها را با کمک آب تمیز کرد. لازم به ذکر است که این محصولات از نظر قیمت در حد فاصل میان کفپوش‌های پارچه‌ای و کفپوش‌های 3 بعدی قرار دارند.

 

 

کفپوش‌های پلاستیکی و 3 بعدی رایج‌ترین انواع کفپوش در بازار هستند

  • کفپوش‌های 3 بعدی:

کفپوش‌‌های 3 بعدی جدید‌ترین نسل از کفپوش‌های اتومبیل محسوب می‌شوند و با کمک اسکن لیزری کف خودرو ساخته شده‌اند و به همین دلیل است که از نظر ابعاد و اندازه دارای سازگاری بسیار بالایی با کف خودرو می‌باشند. سازندگان این محصول معمولاً از ترکیبات نانو و یا مواد پلیمری برای ساخت آن‌ استفاده می‌کنند و این ویژگی کمک کرده است تا این مدل از کفپایی خودرو کاملاً ضد آب و ضد لکه باشد و خریداران با مشکل خاصی در هنگام تمیز کردن و یا شستشوی کفپایی خودرو مواجه نشوند. همچنین، بهتر است به این نکته توجّه نمایید که این محصولات از نظر قیمت نیز در سطح ایده آلی قرار دارند و این ویژگی باعث شده است تا صاحبان خودرو‌ها در هنگام خرید کفپوش خودرو این مدل‌ها را در اولویت قرار دهند.

 

  • کفپوش‌های چرمی:

کفپوش‌های چرمی خودرو جزو محصولات لوکس و وارداتی در نظر گرفته می‌شوند و بیشتر به صورت اختصاصی برای اتومبیل‌های لوکس و گران قیمت طراحی می‌گردند. این مدل‌ها از نظر زیبایی ظاهری و طراحی در بهترین حالت قرار دارند و می‌توانند دکوراسیون فضای کابین اتومبیل را به میزان قابل توجهی ارتقاء دهند ولی با این حال، این کفپایی ماشین نیز دارای ایراداتی است و از نظر میزان دوام و مقاومت در برابر عوامل محیطی توانایی رقابت با محصولات 3 بعدی و یا کفپوش‌های پلاستیکی را ندارد و این مدل‌ها بیشتر از جنبه‌ی تزئینی مورد بررسی قرار می‌گیرند. بطور کلّی، کفپوش‌های چرمی از چرم مصنوعی و در مواد نادری از چرم طبیعی ساخته می‌شوند و ویژگی‌های مختلفی همچون: دست دوز بودن و زیبایی خیره کننده‌ی آن‌ها موجب تمایز این مدل‌ها با محصولات رایج موجود در بازار می‌شود و این مسئله باعث شده است تا برخی از افراد در هنگام خرید کفپوش خودرو به این نوع محصولات متمایل شوند.

 

نکات بسیاری وجود دارند که باید در هنگام خرید کفپوش خودرو در نظر گرفته شوند

مزایای کفپایی خودرو:

ارتقاء زیبایی فضای کابین:

یکی از اصلی‌ترین کاربرد‌های کفپایی ماشین بهبود فضای داخلی خودرو می‌باشد و شما می‌توانید با خرید این محصولات زیبایی فضای کابین اتومبیل خود را دگرگون نمایید. در قسمت‌های بعدی می‌توانید اطّلاعات بیشتری را در رابطه با این موضوع کسب کنید.

 

محافظت از کف خودرو:

این مورد مهم‌ترین مزیت کفپایی خودرو است و در واقع، بسیاری از کسانی که برای خرید کفپوش خودرو اقدام می‌کنند این کار را با هدف محافظت از کف خودرو انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که بیشتر کمپانی‌های ایرانی از پارچه‌های کنفی و الیاف پلاستیکی برای پوشش کف خودرو استفاده می‌کنند و این مسئله باعث شده است تا اهمیت استفاده از یک کفپوش بادوام و زیبا برای محافظت از بدنه‌ و کف خودرو افزایش یابد زیرا شستشوی این نوع پارچه‌ها سخت‌تر است و می‌تواند مشکلات فراوانی را برای صاحبان خودرو ایجاد کند و علاوه بر این مورد، این نوع پوشش‌ها معمولاً رطوبت را برای مدّت بیشتری در ساختار خود حفظ می‌کنند و می‌توانند موجب زنگ زدگی و پوسیدگی کف اتومبیل شوند. بنابراین، شما می‌توانید با خرید کفپوش خودرو از بروز این مشکلات جلوگیری کنید و عمر مفید اتومبیل خود را افزایش دهید.

 

 

کفپایی ماشین موجب محافظت از کف خودرو در برابر رطوبت و عوامل محیطی مختلف می‌شود

 

معایب کفپایی خودرو:

خرید کفپوش خودرو معایب چندانی را برای خریداران به همراه ندارد و با رعایت برخی از نکات در هنگام خرید این محصولات می‌توانید از بروز برخی از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. به عنوان مثال: خرید کفپایی‌های نازک خطر پوسیدگی و سوراخ شدن آن‌ها در کوتاه مدت و وارد شدن ضرر‌های مالی به خریداران را به همراه دارد و با رعایت این مورد می‌توان از بروز چنین مشکلاتی خودداری کرد. در کل، این محصولات بسیار کاربردی و مشکل گشا هستند و در واقع، تمامی اتومبیل‌ها باید از یک کفپوش مناسب برای محافظت از کف خودرو استفاده نمایند و این مسئله باعث شده است تا تولیدکنندگان محصولات متنوعی را در راستای برطرف کردن نیاز‌های مشتریان تولید کنند.

 

راهنمای خرید کفپوش خودرو:

موارد بسیاری وجود دارند که باید در هنگام خرید کفپایی خودرو در نظر گرفته شوند و در ادامه می‌توانید با برخی از این نکات آشنا شوید و با تسلط و دانش بیشتری برای خرید کفپوش اتومبیل اقدام نمایید:

 

مدل خودرو:

مدل اتومبیل اولین نکته‌ای است که باید در هنگام خرید کفپوش خودرو به آن توجه کرد. خودروهای مختلف از نظر ابعاد کف اتومبیل با یکدیگر تفاوت‌هایی را دارند و این مورد باعث شده است تا کفپوش‌های مختلفی متناسب با مدل خودرو توسط تولیدکنندگان ساخته شوند. بنابراین، در هنگام خرید کفپایی خودرو از فروشنده در رابطه با مدل آن سوال کنید تا محصول خریداری شده دارای بیشترین تناسب با کف خودروی شما باشد. همچنین، برخی از کفپوش‌ها به صورت Universal و یا عمومی طراحی شده‌اند و با خودروهای مختلفی سازگار هستند ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این کفپوش‌ها معمولاً بطور کامل با کف خودرو سازگار نیستند و از مواد اولیه‌ی بی کیفیت در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود و خرید آن‌ها توصیه نمی‌‌گردد.

 

 

کفپوش‌های مرغوب از سازگاری بیشتری با کف خودرو برخوردار هستند

 

رنگ و طراحی:

کفپوش‌ها بطور معمول در رنگ‌های مشکلی، طوسی، خاکستری، سرمه‌ای، قهوه‌ای تیره و خاکی تولید می‌شوند و اظهار نظر در رابطه با بهترین رنگ برای کفپوش خودرو سلیقه‌ای است ولی رنگ‌های مشکلی و خاکی از فروش بیشتری در بازار برخوردار هستند و آلودگی‌های محیطی را کم‌تر نشان می‌دهند و به همین دلیل است که افراد بیشتری برای خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. همچنین، برخی از کفپوش‌ها در قسمت‌های کناری دارای حالت قوسی هستند و این ویژگی احتمال نفوذ آب و گرد و غبار به قسمت‌های زیرین را کاهش می‌دهد و خرید این محصولات منطقی به نظر می‌رسد.

 

ارگونومی و سازگاری:

در هنگام خرید کفپوش خودرو همواره قسمت پشتی آن را از نظر وجود زوائد نگهدارنده بررسی کنید زیرا این زوائد از لیز خوردن کفپوش خودرو ممانعت خواهند کرد و احساسی راحتی بیشتری را به راننده و سرنشینان خودرو انتقال خواهد داد. همچنین، طراحی لایه‌ی بیرونی کفپایی ماشین نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و در هنگام خرید سعی کنید که محصول مورد نظر از برجستگی‌های کافی برخوردار باشد و عمق فروفتگی‌های آن بیش از 1 سانتی ‌متر نباشد زیرا در این حالت شستشو و تمیز کردن کفپوش خودرو آسان‌تر خواهد بود و مشکلات بسیار کم‌تری برای شما ایجاد خواهد شد.

 

مقاومت در برابر آب:

تمامی کفپوش‌های پلاستیکی و کفپوش‌های 3 بعدی به آب و رطوبت محیط مقاوم هستند ولی برخی از کفپوش‌های 3 بعدی دارای خاصیت آبگریزی نیز می‌باشند و خیس نمی‌شوند و این ویژگی موجب برتری آن‌ها شده است. بنابراین، چنانچه به دنبال خرید محصولی بی نقص هستید بهتر است که برای خرید کفپوش‌های 3 بعدی اقدام کنید زیرا از این نظر منحصر به فرد محسوب می‌شوند.

 

 

کفپوش‌های باکیفیت دارای زوائدی برای اتصال بهتر به کف خودرو هستند

 

 

قیمت و شرایط گارانتی:

قیمت کفپوش‌ به عنوان یکی از شرایط تاثیرگذار در قدرت انتخاب مشتریان در نظر گرفته می‌شود و این عامل می‌تواند فروش بالای یک محصول را تضمین کند. بنابراین، در هنگام خرید بهتر است که میانگین قیمت را از طریق گشت و گذار در فروشگاه‌های اینترنتی بدست آورید و سپس محصولی متناسب با بودجه‌ی خود را خریداری کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که محصولات باکیفیت و معتبر معمولاً به همراه کارت گارانتی به فروش می‌رسند و بهتر است که در هنگام خرید کفپوش خودرو به سراغ مدل‌های دارای گارانتی بروید. لازم به ذکر است که فروش کفپوش خودرو به همراه گارانتی الزاماً به معنای گران‌تر بودن این محصولات نیست و محصولات معتبر بسیاری وجود دارند که با قیمت بسیار مناسبی در بازار به فروش می‌رسند.

 

روکش صندلی خودرو و تاثیر آن در زیبایی فضای کابین:

روکش صندلی همچون کفپوش خودرو از نقش بسیار پر رنگی در زیبایی فضای کابین برخوردار است و عوامل متعددی همچون: قیمت، رنگ، جنس روکش صندلی، ارگونومی، گارانتی و ... وجود دارند که می‌توانند تفاوت میان یک روکش خوب و بادوام و محصولی گمنام و بی کیفیت را رقم بزنند. بنابراین، در هنگام خرید روکش برای صندلی‌های خودرو به این موارد توجه کنید تا بتوانید بهترین و زیبا‌ترین محصول را برای اتومبیل خود خریداری نمایید.

 

در هنگام خرید کفپوش خودرو به قیمت و شرایط گارانتی آن توجه کنید

چرا فروشگاه الولوکس به عنوان بهترین گزینه برای خرید کفپوش خودرو در نظر گرفته می‌شود؟

فروشگاه الولوکس به عنوان یکی از موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه‌ی فروش انواع روکش صندلی و کفپوش اتومبیل همواره در تلاش بوده تا بهترین و با کیفیت‌‌ترین محصولات را به مشتریان ارائه دهد و عبارت: ((کفپوش برا خودرو مثل فرش برا خونست، خونه تو قشنگ فرش کن!)) شعار اصلی فروشگاه               alolux.com   می‌باشد و این مجموعه تنها محصولات باکیفیت و بی نقص را به لیست محصولات خود اضافه می‌کند و این ویژگی کلیدی باعث شده است تا این فروشگاه به مناسب‌ترین انتخاب برای خرید کفپوش خودرو تبدیل شود و بتواند تمامی انتظارات خریداران را برآورده نماید. همچنین، عوامل دیگری همچون: فروش محصولات با قیمت مناسب، گارانتی اصالت محصولات و تنوع بالای روکش‌ها و کفپو‌ش‌های این فروشگاه باعث شده است تا این مجموعه از سایر فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو متمایز شود و خریداران اشتیاق بیشتری را برای خرید محصولات این فروشگاه داشته باشند. بنابراین، چنانچه قصد خرید کفپوش، خرید کفپوش صندوق عقب، خرید روکش صندلی و یا خرید چادر برای اتومبیل خود را دارید می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از قیمت و کیفیت محصولات به فروشگاه الولوکس مراجعه کنید و نیاز‌های خود را برطرف نمایید.

 

 

 

کفپایی خودرو یکی از لوازم جانبی ضروری خودرو می‌باشد و این دسته از محصولات از نظر ویژگی‌های ظاهری و مواد استفاده شده در ساخت آن‌ها دارای تفاوت‌هایی با یکدیگر هستند و باید در هنگام خرید کفپوش خودرو به نکات مختلفی توجه کرد. اصلی‌ترین کاربرد این کفپوش‌ها محافظت از بدنه‌ی خودرو در برابر عوامل آسیب رسان است زیرا مواجهه‌ی طولانی مدّت قسمت‌های فلزی بدنه با عوامل مخرب مختلفی همچون: آب، گرد و غبار و آسیب‌های فیزیکی ناشی از کفش می‌تواند زمینه را برای پوسیدگی کف و بدنه‌ی خودرو فراهم نماید و موجب از بین رفتن زیبایی ظاهری فضای کابین شود. از طرفی، کفپایی ماشین می‌تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی زیبایی و جذابیت فضای داخلی اتومبیل بگذارد و موجب بهتر شدن فضای کابین و راحتی بیشتر سرنشینان خودرو شود و این مسئله باعث شده است تا خرید کفپوش خودرو به یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های صاحبان خودرو‌ها پس از خرید اتومبیل تبدیل گردد و این افراد زمان و هزینه‌ی قابل توجّهی را صرف انتخاب و خرید بهترین محصول نمایند. بطور کلّی، کف پوش‌ها از نظر ابعاد، مواد و ترکیبات استفاده شده در فرایند ساخت آن‌ها و طراحی تفاوت‌هایی را با یکدیگر دارند و در ادامه می‌توانید اطّلاعات جامع و مفیدی را در رابطه با این موارد کسب کنید و با آسودگی خاطر برای خرید کفپوش خودرو الولوکس اقدام نمایید.

 

 

کفپوش خودرو یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی خودرو محسوب می‌شود

 

کفپایی خودرو چه ویژگی‌هایی را دارد؟

ابعاد و سایز:

جالب است بدانید که کفپوش‌های برند‌های مختلف از نظر ابعاد و سایز با یکدیگر متفاوت هستند و در برخی از موارد مشاهده شده است که محصول خریداری شده از نظر اندازه با ابعاد کف خودرو سازگار نیست و این مورد مشکلات متعددی را برای خریداران ایجاد کرده است. بطور کلّی، محصولات موجود در بازار از نظر ابعاد در دو دسته طبقه بندی می‌شوند که عبارتند از: کفپوش‌های اختصاصی و کفپوش‌های Universal یا عمومی. کفپوش‌های اختصاصی توسط کمپانی‌ها و تولیدکنندگان معتبر و برای مدل خاصی طراحی شده‌اند و از سازگاری بسیار بالایی با کف و فضای کابین اتومبیل مورد نظر برخوردار هستند ولی کفپوش‌های عمومی بر اساس استاندارد‌های جهانی طراحی شده‌اند و معمولاً ارزان‌تر از سایر محصولات و مدل‌های موجود در بازار هستند و در رابطه با این نوع کفپوش‌ها این احتمال وجود دارد که محصول خریداری شده با کف اتومبیل شما سازگار نباشد و این مسئله باعث نارضایتی شما شود. بنابراین، در هنگام خرید کفپوش خودرو از فروشنده(دیجی کالا) در رابطه با ابعاد و اختصاصیت کفپایی خودرو سوال کنید تا پس از خرید دچار پشیمانی نشوید.

 

امروزه از مواد و ترکیبات مختلفی برای ساخت کفپایی خودرو استفاده می‌شود

 

مواد اولیه استفاده شده در ساخت کفپایی ماشین:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی از مواد و ترکیبات مختلفی برای ساخت کفپایی ماشین استفاده می‌شود و در این قسمت می‌توانید با تعدادی از آن‌ها آشنا شوید:

 

  • کفپوش‌های پارچه‌ای:

این محصولات معمولاً از ترکیب پارچه‌های ضخیم با الیاف پلاستیکی ساخته می‌شوند و ارزان‌ترین نوع کفپوش هستند و بیشتر در خودروهای قدیمی استفاده می‌گردند. اگرچه این کفپوش‌ها راحتی قابل قبولی را برای راننده و سرنشینان ایجاد می‌کنند ولی موارد مختلفی همچون: کثیف شدن، خیس شدن و جذب سریع آلودگی‌های محیطی باعث شد تا این محصولات به مرور زمان جای خود را به کفپش‌های جدید‌تری بدهند.

 

  • کفپوش‌های پلاستیکی:

کفپوش‌های پلاستیکی رایج‌ترین نوع از این محصولات هستند و به صورت عمده‌ توسط کارخانه‌های خودروسازی برای ساخت اتومبیل‌ها استفاده می‌شوند. این کفپوش‌ها از ظرافت بیشتری نسبت به کفپوش‌های پارچه‌ای برخوردار هستند و سازگاری بیشتری را با کف اتومبیل دارند و معمولاً دارای زوائد و یا گیره‌هایی در قسمت پشتی خود می‌باشند که وظیفه‌ی اصلی آن‌ها جلوگیری از لیز خوردن کفپوش از زیر پای راننده و سرنشینان است و می‌توان به راحتی آن‌ها را با کمک آب تمیز کرد. لازم به ذکر است که این محصولات از نظر قیمت در حد فاصل میان کفپوش‌های پارچه‌ای و کفپوش‌های 3 بعدی قرار دارند.

 

 

کفپوش‌های پلاستیکی و 3 بعدی رایج‌ترین انواع کفپوش در بازار هستند

  • کفپوش‌های 3 بعدی:

کفپوش‌‌های 3 بعدی جدید‌ترین نسل از کفپوش‌های اتومبیل محسوب می‌شوند و با کمک اسکن لیزری کف خودرو ساخته شده‌اند و به همین دلیل است که از نظر ابعاد و اندازه دارای سازگاری بسیار بالایی با کف خودرو می‌باشند. سازندگان این محصول معمولاً از ترکیبات نانو و یا مواد پلیمری برای ساخت آن‌ استفاده می‌کنند و این ویژگی کمک کرده است تا این مدل از کفپایی خودرو کاملاً ضد آب و ضد لکه باشد و خریداران با مشکل خاصی در هنگام تمیز کردن و یا شستشوی کفپایی خودرو مواجه نشوند. همچنین، بهتر است به این نکته توجّه نمایید که این محصولات از نظر قیمت نیز در سطح ایده آلی قرار دارند و این ویژگی باعث شده است تا صاحبان خودرو‌ها در هنگام خرید کفپوش خودرو این مدل‌ها را در اولویت قرار دهند.

 

  • کفپوش‌های چرمی:

کفپوش‌های چرمی خودرو جزو محصولات لوکس و وارداتی در نظر گرفته می‌شوند و بیشتر به صورت اختصاصی برای اتومبیل‌های لوکس و گران قیمت طراحی می‌گردند. این مدل‌ها از نظر زیبایی ظاهری و طراحی در بهترین حالت قرار دارند و می‌توانند دکوراسیون فضای کابین اتومبیل را به میزان قابل توجهی ارتقاء دهند ولی با این حال، این کفپایی ماشین نیز دارای ایراداتی است و از نظر میزان دوام و مقاومت در برابر عوامل محیطی توانایی رقابت با محصولات 3 بعدی و یا کفپوش‌های پلاستیکی را ندارد و این مدل‌ها بیشتر از جنبه‌ی تزئینی مورد بررسی قرار می‌گیرند. بطور کلّی، کفپوش‌های چرمی از چرم مصنوعی و در مواد نادری از چرم طبیعی ساخته می‌شوند و ویژگی‌های مختلفی همچون: دست دوز بودن و زیبایی خیره کننده‌ی آن‌ها موجب تمایز این مدل‌ها با محصولات رایج موجود در بازار می‌شود و این مسئله باعث شده است تا برخی از افراد در هنگام خرید کفپوش خودرو به این نوع محصولات متمایل شوند.

 

نکات بسیاری وجود دارند که باید در هنگام خرید کفپوش خودرو در نظر گرفته شوند

مزایای کفپایی خودرو:

ارتقاء زیبایی فضای کابین:

یکی از اصلی‌ترین کاربرد‌های کفپایی ماشین بهبود فضای داخلی خودرو می‌باشد و شما می‌توانید با خرید این محصولات زیبایی فضای کابین اتومبیل خود را دگرگون نمایید. در قسمت‌های بعدی می‌توانید اطّلاعات بیشتری را در رابطه با این موضوع کسب کنید.

 

محافظت از کف خودرو:

این مورد مهم‌ترین مزیت کفپایی خودرو است و در واقع، بسیاری از کسانی که برای خرید کفپوش خودرو اقدام می‌کنند این کار را با هدف محافظت از کف خودرو انجام می‌دهند. لازم به ذکر است که بیشتر کمپانی‌های ایرانی از پارچه‌های کنفی و الیاف پلاستیکی برای پوشش کف خودرو استفاده می‌کنند و این مسئله باعث شده است تا اهمیت استفاده از یک کفپوش بادوام و زیبا برای محافظت از بدنه‌ و کف خودرو افزایش یابد زیرا شستشوی این نوع پارچه‌ها سخت‌تر است و می‌تواند مشکلات فراوانی را برای صاحبان خودرو ایجاد کند و علاوه بر این مورد، این نوع پوشش‌ها معمولاً رطوبت را برای مدّت بیشتری در ساختار خود حفظ می‌کنند و می‌توانند موجب زنگ زدگی و پوسیدگی کف اتومبیل شوند. بنابراین، شما می‌توانید با خرید کفپوش خودرو از بروز این مشکلات جلوگیری کنید و عمر مفید اتومبیل خود را افزایش دهید.

 

 

کفپایی ماشین موجب محافظت از کف خودرو در برابر رطوبت و عوامل محیطی مختلف می‌شود

 

معایب کفپایی خودرو:

خرید کفپوش خودرو معایب چندانی را برای خریداران به همراه ندارد و با رعایت برخی از نکات در هنگام خرید این محصولات می‌توانید از بروز برخی از مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. به عنوان مثال: خرید کفپایی‌های نازک خطر پوسیدگی و سوراخ شدن آن‌ها در کوتاه مدت و وارد شدن ضرر‌های مالی به خریداران را به همراه دارد و با رعایت این مورد می‌توان از بروز چنین مشکلاتی خودداری کرد. در کل، این محصولات بسیار کاربردی و مشکل گشا هستند و در واقع، تمامی اتومبیل‌ها باید از یک کفپوش مناسب برای محافظت از کف خودرو استفاده نمایند و این مسئله باعث شده است تا تولیدکنندگان محصولات متنوعی را در راستای برطرف کردن نیاز‌های مشتریان تولید کنند.

 

راهنمای خرید کفپوش خودرو:

موارد بسیاری وجود دارند که باید در هنگام خرید کفپایی خودرو در نظر گرفته شوند و در ادامه می‌توانید با برخی از این نکات آشنا شوید و با تسلط و دانش بیشتری برای خرید کفپوش اتومبیل اقدام نمایید:

 

مدل خودرو:

مدل اتومبیل اولین نکته‌ای است که باید در هنگام خرید کفپوش خودرو به آن توجه کرد. خودروهای مختلف از نظر ابعاد کف اتومبیل با یکدیگر تفاوت‌هایی را دارند و این مورد باعث شده است تا کفپوش‌های مختلفی متناسب با مدل خودرو توسط تولیدکنندگان ساخته شوند. بنابراین، در هنگام خرید کفپایی خودرو از فروشنده در رابطه با مدل آن سوال کنید تا محصول خریداری شده دارای بیشترین تناسب با کف خودروی شما باشد. همچنین، برخی از کفپوش‌ها به صورت Universal و یا عمومی طراحی شده‌اند و با خودروهای مختلفی سازگار هستند ولی بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که این کفپوش‌ها معمولاً بطور کامل با کف خودرو سازگار نیستند و از مواد اولیه‌ی بی کیفیت در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود و خرید آن‌ها توصیه نمی‌‌گردد.

 

 

کفپوش‌های مرغوب از سازگاری بیشتری با کف خودرو برخوردار هستند

 

رنگ و طراحی:

کفپوش‌ها بطور معمول در رنگ‌های مشکلی، طوسی، خاکستری، سرمه‌ای، قهوه‌ای تیره و خاکی تولید می‌شوند و اظهار نظر در رابطه با بهترین رنگ برای کفپوش خودرو سلیقه‌ای است ولی رنگ‌های مشکلی و خاکی از فروش بیشتری در بازار برخوردار هستند و آلودگی‌های محیطی را کم‌تر نشان می‌دهند و به همین دلیل است که افراد بیشتری برای خرید آن‌ها اقدام می‌کنند. همچنین، برخی از کفپوش‌ها در قسمت‌های کناری دارای حالت قوسی هستند و این ویژگی احتمال نفوذ آب و گرد و غبار به قسمت‌های زیرین را کاهش می‌دهد و خرید این محصولات منطقی به نظر می‌رسد.

 

ارگونومی و سازگاری:

در هنگام خرید کفپوش خودرو همواره قسمت پشتی آن را از نظر وجود زوائد نگهدارنده بررسی کنید زیرا این زوائد از لیز خوردن کفپوش خودرو ممانعت خواهند کرد و احساسی راحتی بیشتری را به راننده و سرنشینان خودرو انتقال خواهد داد. همچنین، طراحی لایه‌ی بیرونی کفپایی ماشین نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است و در هنگام خرید سعی کنید که محصول مورد نظر از برجستگی‌های کافی برخوردار باشد و عمق فروفتگی‌های آن بیش از 1 سانتی ‌متر نباشد زیرا در این حالت شستشو و تمیز کردن کفپوش خودرو آسان‌تر خواهد بود و مشکلات بسیار کم‌تری برای شما ایجاد خواهد شد.

 

مقاومت در برابر آب:

تمامی کفپوش‌های پلاستیکی و کفپوش‌های 3 بعدی به آب و رطوبت محیط مقاوم هستند ولی برخی از کفپوش‌های 3 بعدی دارای خاصیت آبگریزی نیز می‌باشند و خیس نمی‌شوند و این ویژگی موجب برتری آن‌ها شده است. بنابراین، چنانچه به دنبال خرید محصولی بی نقص هستید بهتر است که برای خرید کفپوش‌های 3 بعدی اقدام کنید زیرا از این نظر منحصر به فرد محسوب می‌شوند.

 

 

کفپوش‌های باکیفیت دارای زوائدی برای اتصال بهتر به کف خودرو هستند

 

 

قیمت و شرایط گارانتی:

قیمت کفپوش‌ به عنوان یکی از شرایط تاثیرگذار در قدرت انتخاب مشتریان در نظر گرفته می‌شود و این عامل می‌تواند فروش بالای یک محصول را تضمین کند. بنابراین، در هنگام خرید بهتر است که میانگین قیمت را از طریق گشت و گذار در فروشگاه‌های اینترنتی بدست آورید و سپس محصولی متناسب با بودجه‌ی خود را خریداری کنید. همچنین، به یاد داشته باشید که محصولات باکیفیت و معتبر معمولاً به همراه کارت گارانتی به فروش می‌رسند و بهتر است که در هنگام خرید کفپوش خودرو به سراغ مدل‌های دارای گارانتی بروید. لازم به ذکر است که فروش کفپوش خودرو به همراه گارانتی الزاماً به معنای گران‌تر بودن این محصولات نیست و محصولات معتبر بسیاری وجود دارند که با قیمت بسیار مناسبی در بازار به فروش می‌رسند.

 

روکش صندلی خودرو و تاثیر آن در زیبایی فضای کابین:

روکش صندلی همچون کفپوش خودرو از نقش بسیار پر رنگی در زیبایی فضای کابین برخوردار است و عوامل متعددی همچون: قیمت، رنگ، جنس روکش صندلی، ارگونومی، گارانتی و ... وجود دارند که می‌توانند تفاوت میان یک روکش خوب و بادوام و محصولی گمنام و بی کیفیت را رقم بزنند. بنابراین، در هنگام خرید روکش برای صندلی‌های خودرو به این موارد توجه کنید تا بتوانید بهترین و زیبا‌ترین محصول را برای اتومبیل خود خریداری نمایید.

 

در هنگام خرید کفپوش خودرو به قیمت و شرایط گارانتی آن توجه کنید

چرا فروشگاه الولوکس به عنوان بهترین گزینه برای خرید کفپوش خودرو در نظر گرفته می‌شود؟

فروشگاه الولوکس به عنوان یکی از موفق‌ترین و شناخته شده‌ترین فروشگاه‌ها در زمینه‌ی فروش انواع روکش صندلی و کفپوش اتومبیل همواره در تلاش بوده تا بهترین و با کیفیت‌‌ترین محصولات را به مشتریان ارائه دهد و عبارت: ((کفپوش برا خودرو مثل فرش برا خونست، خونه تو قشنگ فرش کن!)) شعار اصلی فروشگاه               alolux.com   می‌باشد و این مجموعه تنها محصولات باکیفیت و بی نقص را به لیست محصولات خود اضافه می‌کند و این ویژگی کلیدی باعث شده است تا این فروشگاه به مناسب‌ترین انتخاب برای خرید کفپوش خودرو تبدیل شود و بتواند تمامی انتظارات خریداران را برآورده نماید. همچنین، عوامل دیگری همچون: فروش محصولات با قیمت مناسب، گارانتی اصالت محصولات و تنوع بالای روکش‌ها و کفپو‌ش‌های این فروشگاه باعث شده است تا این مجموعه از سایر فروشگاه‌های لوازم جانبی خودرو متمایز شود و خریداران اشتیاق بیشتری را برای خرید محصولات این فروشگاه داشته باشند. بنابراین، چنانچه قصد خرید کفپوش، خرید کفپوش صندوق عقب، خرید روکش صندلی و یا خرید چادر برای اتومبیل خود را دارید می‌توانید به راحتی و بدون نگرانی از قیمت و کیفیت محصولات به فروشگاه الولوکس مراجعه کنید و نیاز‌های خود را برطرف نمایید.

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 18 ارديبهشت 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: