جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی

جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی

میل به زیبایی و داشتن اندام متناسب از آرزوهای همیشگی انسان بوده؛ از این رو از راه های مختلف در پی تحقق آن می روند. آیا می دانید ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم به چه معناست و چه کسانی شرایط انجام آن را دارند؟ در واقع این عمل زیبایی با هدف لاغری و از بین بردن چربی های اضافه بدن صورت می گیرد.

در مورد این جراحی که مدتی است بین افراد برای دستیابی به زیبایی مرسوم شده است نظرات زیادی مطرح می شود. برخی از افراد ورزش را انتخاب می کنند و از این طریق می خواهند به اندام ایده آل خود برسند. آنها اعتقادی به روش های سخت و تهاجمی ندارند.

آیا به راستی این عمل زیبایی خطرناک است؟ اگر مدت هاست به دنبال انجام این کار هستید و همچنان تصمیم قطعی خود را نگرفته اید، مطالب مقاله پیش رو به شما کمک زیادی می کند. با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی چیست و چگونه به زیبایی اندام کمک می کند؟

همانطور که اشاره شد در این عمل جراحی با از بین بردن چربی ها به همراه پوست های اضافی بدن متقاضی را به یک شکم کوچک و صاف می رسانند. ممکن است از خود بپرسید چه کسانی کیس های مناسب این عمل هستند؟ قبل از هرچیز بهتر است بدانیم شرایط این عمل جراحی برای چه کسانی مناسب است.

  • سلامت بدنی در این عمل مهم است و افرادی که دخانیات مصرف نمی کنند، طبیعتا وضعیت جسمانی خوبی دارند. این اشخاص وزن ثابت و مشخصی دارند و با این حال چربی هایی را در بدن دارند که در حالت برجسته وجود دارد.
  • خانم هایی که تجربه عمل های زایمان و بارداری های متعدد را داشته اند. در خانم ها به علت رشد جنین پوست شکم بسیار کش می آید و ظاهر زیبایی ندارد.
  • کسانی که در دوره ای چاق بوده اند و شلی پوست را به همراه چربی های زاید در اطراف اندام شکمی دارند.

برخی ممکن است این نوع عمل جراحی شکم را با عمل لیپوساکشن اشتباه بگیرند ولی این دو یکی نیستند ولی همزمان با هم احتمال انجام وجود دارد. بعد از این موضوع باید بدانید چرا و چه کسانی که نباید عمل زیبایی ابدومینوپلاستی را انجام دهند؟

از آنجا که یکی از شرایط این جراحی ثابت بودن وزن بدن است، خانم هایی که قصد بارداری دارند بهتر است دنبال انجام این عمل نباشند. نکته مهم دیگری که در این باره باید بیان شود این است که این عمل را نباید با هدف کاهش وزن انجام داد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: