با ظهور و گسترش ارزهای دیجیتال. شاهد شکل گیری مشاغل جدید هستیم

با ظهور و گسترش ارزهای دیجیتال. شاهد شکل گیری مشاغل جدید هستیم

یکی از معضلات بسیاری از ارز های دیجیتال نبود امکان پرداخت آنلاین است. امکان پرداخت در لحظه همانند پرداخت بوسیله کارتهای بانکی معمولی. البته انتقال پول دیجیتال به صورت آنلاین اتفاق میافتد و هم اکنون در حال انجام است. ولی منظور ما پرداخت آنلاین در چند ثانیه و برای خرید کالا و یا خدمات است. در خرید مورد نظر ما نیازی نیست آدرس کیف مقصد را بدانیم و به قول معروف بخواهیم مبلغی را انتقال دهیم ولی در واقع در انتقال معمولی ارز دیجیتال ما نیاز به صرف زمان داریم. و باید منتظر بمانیم که ماینرها کارشان را انجام دهند. سی آی پی کوین (سیپکوین) cipcoin CIPیک روش جدید برای حل این مساله ایجاد کرده است. سی آی پی کوین از سال 2019 شروع به کار کرده است. ولی با ایده ها و کارآیی های متنوع خود توانسته است کاربرد خود را میان هواداران خود افزایش دهد. در عین حال هر روز بازار های جدید را ازآن خود کند. و البته با افزایش طرفداران سی آی پی کوین (سیپکوین)cipcoin CIP ارزش آن نیز افزایش چند برابری پیدا کرده است. شما بوسیله سی آی پی کوین (سیپکوین) cipcoin CIPمی توانید به راحتی خرید اینترنتی انجام دهید. مشابه درگاه بانکی فروشگاه های معمولی. اما چگونه؟ در ادامه روند انجام این کار را برای شما توضیح می دهیم.
حلقه ای خاص از ماینرهای سی آی پی کوین (سیپکوین) cipcoin CIPکه توانسته اند گواهینامه کارگزاری را دریافت کنند می توانند اعتبار موجودی پول خریدار را در مدت زمان کوتاهی تایید کنند. مثلا چند ثانیه! سپس این اطلاعات در اختیار پذیرنده درگاه پرداخت اینترنتی که همان فروشگاه های اینترنتی هستند قرار میدهند. و پذیرنده خرید را تایید میکند. بنابراین مراحل پرداخت و خرید در عرض چند دهم ثانیه و همانند درگاه بانکی معمولی انجام می شود.
کارگزار کارمزدی را جهت تایید انتقال پول و تضمین پرداخت پول دریافت می کند. در واقع پذیرنده نگران عدم انتقال پول نیست و کنترل و ریسک آن را به کارگزار محول نموده است.
این روش به فروشنده این امکان را میدهد که امکان فروش کالا و خدمات را با تنوع بیشتری داشته باشد. مانند بلیط هواپیما٫ قطار٫ سینما و یا خریدهایی که در لحظه می بایست قطعی شوند.
 
 
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: