تعریف تبلیغات رایگان

تعریف تبلیغات رایگان

تعریف تبلیغات رایگان در قالب دوگانه وجود دارد. تبلیغات به عنوان یک فعالیت تجاری شناخته می شود که به منظور بالا بردن ، افزایش ، رشد یا توسعه آگاهی از یک محصول یا خدمات خاص با توجه به عموم مصرف کنندگان انجام می شود - وجود یک محصول یا خدمات خاص به عنوان یک جز component اصلی در نظر گرفته می شود تبلیغات ، که میزان در دسترس بودن تجاری و دسترسی به آن کالا یا خدمات خاص را تعیین می کند. مفهوم "رایگان" - همراه با اصطلاح "تبلیغات رایگان" نشان می دهد که تلاش های تبلیغاتی بدون هزینه یا هزینه مربوطه وجود دارد. اگرچه روشهای تبلیغات رایگان در دسترس فروشندگان وجود دارد ، اما اجرای تلاشهای تبلیغات رایگان منوط به درجات مختلف زنده ماندن ، کارایی و قانونی بودن است.

تبلیغات رایگان در مقابل تبلیغات پولی

 

 

چشم انداز در دسترس بودن هر محصول یا خدمات موجود بدون هزینه و هزینه را می توان جذاب دانست. با این حال ، مخالفان تبلیغات رایگان به طور معمول وفاداری خود را به فلسفه تجاری ابراز می کنند که نیاز به "صرف پول برای پول درآوردن" را حفظ می کنند - استدلال های زیر در مورد دریافت تبلیغات رایگان مطرح شده است:

 

نکات مثبت تبلیغات رایگان

کسانی که طرفدار تبلیغات رایگان هستند ، پیشنهاد می کنند تا زمانی که ماهیت تبلیغات ماهیت واقعی رایگان داشته باشد ، هیچگونه عوارض جانبی و خسارتی راجع به فروشنده یا مصرف کننده ایجاد نمی کند و به الزامات قانونی پایبند هستند ، فقط می تواند در توسعه تجاری یک محصول یا خدمات خاص کمک کند:

طیف گسترده ای از آژانس های بازاریابی و تبلیغات تازه تاسیس وجود دارد که تبلیغات رایگان را به عنوان تلاشی بازاریابی برای جذب مشتری جدید ارائه می دهند. اغلب اوقات ، تبلیغات رایگان به صورت آزمایشی ارائه می شود - درصورتی که فروشنده از نتایج حاصل از تبلیغات با آن شرکت تبلیغاتی خاص رضایت داشته باشد ، ممکن است از آنها برای ارائه هزینه خدمات تبلیغاتی آینده الهام گرفته شود

فروش ، تلاش های ویژه و تبلیغاتی موسسات مجاز به تبلیغات رایگان ممکن است برای مشاغل کوچک یا تازه تاسیس در مورد مشارکت بالقوه با آژانس ها یا م institutionsسسات تبلیغاتی مفید باشد. مشارکت های استراتژیک تبلیغاتی همچنین ممکن است فرصتی برای تبلیغات رایگان باشد - به طور معمول ، این مشارکت ها به ازای پرداخت خدمات تبلیغات رایگان ، امکان مبادله کالا را فراهم می کنند.

موارد منفی تبلیغات رایگان

 

مخالفان تلاش های تبلیغات رایگان نسبت به آژانس ها یا م institutionsسساتی که تبلیغات رایگان ارائه می دهند ، ابراز تردید می کنند که ناشی از سردرگمی یا شک بالقوه است. بسیاری از افراد مشکوک تر در مورد سود یا سودآوری نهفته ارائه خدمات بدون قصد تبدیل سود ، حدس می زنند. در حالی که برخی از موسسات غیرانتفاعی یا لابی ها ممکن است تبلیغات رایگان را با توجه به یک علت ، محصول یا خدمتی که در آن پشتیبانی می کنند ، فراهم کنند ، بسیاری از بدخواهان تعجب می کنند که آیا مفهوم "چیزی برای هیچ چیز" واقعاً وجود دارد:

اغلب اوقات ، تبلیغات رایگان در قالب یک دوره آزمایشی - یا موافقت - وجود دارد که در آن توافق اولیه نیازی به پرداخت ندارد. با این حال ، هزینه های پنهان ، چاپ خوب یا توافق نامه های قرارداد اشتباه ممکن است منجر به تبلیغات غیر از رایگان شود

 

 

 

 

قوانين و مقررات




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: