آریا بارون توس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

آریا بارون توس تولید کننده فرآورده‌های نوین ساختمانی

گروه صنعتی آریا بارون توس با روی کار آمدن ساندویچ پانل فعالیت رسمی خود را در زمینی به وسعت 60 هزار متر مربع آغاز کرد. برند آریا بارون توس هم اکنون با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از نیروی متخصص توانسته است محصولات مختلفی را به بازارهای جهانی عرضه کند. تمامی محصولات تولید شده در کارخانجات آریا بارون توسبا رعایت استانداردهای جهانی روا (بین المللیتولید و عرضه می‌شود.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در خط تولید این برند باعث شده است که محصولات تولیدی آریا بارون توس توان رقابت با محصولات مشابه خارجی را نیز داشته باشداین برند هم اکنون جزو پرآوازه‌ترین برندهای تولیدی در زمینه‌ تولید ساندویچ پانل، درب‌های ساختمانی، ساختمان‌های پیش ساخته، کانکس و ... است.

با توجه به نیاز روز افزون به این محصولات که علاوه بر قیمت مناسب توانایی ساخت و پیاده سازی آن زمان کمی را مورد نیاز داشته باشد، استفاده از ساندویچ پانل‌ها ، کانکس و ساختمان‌های پیش ساخته به یکی از ضروری‌ترین نیازهای حال حاضر تبدیل شده استگروه صنعتی آریا بارون توس با تولید محصولات نام برده شده در حال حاضر به عنوان یکی از بازوهای صنعتی این حوزه شناخته می‌شود.

ساندویچ پانل تولیدی شرکت آریا بارون توس را می‌توان یکی از عالی‌ترین محصولات این برند در نظر گرفتساندویچ پانل‌های تولید شده توسط برند آریا بارون از سه لایه رویه، عایق و زیره تشکیل شده است که وابسته به نوع استفاده و همچنین کاربرد مورد نظر مواد به کار رفته در هر کدام از عایق‌ها می‌تواند متفاوت در نظر گرفته شوداستحکام و وزن سبک این محصول باعث شده است که برای طراحی و ساخت ساختمان‌های پیش ساخته استفاده روز افزونی از ساندویچ پانل شود.

استفاده از متریال‌های با کیفیت و استفاده از دانش فنی روز دنیا باعث شده است که تمامی محصولات تولیدی شرکت آریا بارون توس توانایی رقابت با رقیب‌های خارجی را داشته باشد.

محصولات تولیدی برند آریا بارون

شرکت آریا بارون توس با استفاده از دانش فنی روز دنیا و به کارگیری به روزترین تکنولوژی‌های معرفی شده توانسته است محصولات مختلفی را به بازار ایران عرضه نمایدبرند آریا بارون توس علاوه بر تامین نیازهای داخلی محصولات خود را به کشورهای همسایه ایران نیز صادر می‌کنداین شرکت در حال حاضر محصولاتی از قبیل موارد نام برده شده در ادامه را تولید و به بازار ایران و دیگر کشورهای همسایه ایران صادر می‌کند.

                   ·ساندویچ پانل

                   ·ساختمان پیش ساخته

                   ·کانکس

                   ·سرویس بهداشتی و حمام پیش ساخته

                   ·درب سرد خانه‌ای

                   ·کانال پیش ساخته

ساندویچ پانل اصلی‌ترین محصول آریا بارون

منظور از ساندویچ پانل، ساختاری تشکیل شده از چند لایه استوجود این لایه‌ها باعث می‌شود که به این محصول ساندویچ پانل نامیده شودهر ساندویچ پانل در حالت عادی از لایه تشکیل شده است.

                   ·لایه رویه

                   ·لایه عایق

                   ·لایه زیره

وجود این لایه‌ها در این پانل باعث شده است که پایداری و استحکام محصول بالاتر روداز مهم‌ترین ویژگی‌های ساندویچ پانل‌های آریا بارون می‌توان به پایداری بالا و همچنین سادگی استفاده از آن اشاره کرد.

در حال حاضر برند آریا بارون ساندویچ پانل‌هایی با استفاده از عایق‌های پشم سنگ، پلی یورتان، پشم شیشه تولید می‌کندبا توجه به نوع کاربرد پانل می‌توان لایه‌های اطراف ساندویچ پانل از ورق‌های مختلفی نظیر ورق‌های گالوانیزه، آلوزینک، استنلس استیل، آلومینیوم، مس، فایبر گلاس، گچ برگ و پی وی سی تشکیل شده باشد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های ساندویچ پانل‌های آریا بارون می‌توان به پایداری و استحکام عالی در برابر زلزله اشاره کرداین پانل‌ها همچنین به دلیل دارا بودن وزن بسیار کم قابلیت استفاده در محیط‌های مختلف را دارا هستندوجود لایه عایق در این محصولات باعث شده است که این محصولات در برابر سرما و گرما، کاهش مصرف چشم گیری را برای استفاده کنندگان به همراه داشته باشندوجود تنوع محصول و همچنین کیفیت بالای این محصولات باعث شده است که در ساختمان‌های جدید و به ویژه در محیط‌های باران زا از این محصولات استفاده زیادی شود.

ویژگی‌های محصولات تولیدی آریا بارون توس

همان طور که عنوان شد استفاده از مواد اولیه با کیفیت و به کارگیری خطوط تولید تمام اتوماتیک باعث شده است محصولات برند آریا بارون توانایی رقابت با تمامی برندهای شناخته شده خارجی را داشته باشد.

                   ·استفاده از متریال‌هایی با کیفیت عالی

                   ·استفاده از دانش فنی روز دنیا

                   ·تولید محصولات با دستگاه‌های تمام اتوماتیک

                   ·تست کیفیت محصولات در تمامی شرایط

                   ·انجام آزمایشات فنی متعدد جهت اطمینان از کارکرد صحیح محصولات

                   ·و ...

افتخارات کسب شده آریا بارون توس

گروه صنعتی آریا بارون توس با پشتوانه فنی بالا و استفاده از نیروهای متخصص تا کنون توانسته است افتخارات گوناگونی را کسب کنداز جمله این افتخارات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

                   ·محصول تحقیق و توسعه برتر سال 1398

                   ·محصول برتر فناوری و نوآوری استان سال 1398

                   ·واحد نمونه برتر استاندارد سال 1398

                   ·صادر کننده نمونه سال 1397

                   ·واحد نمونه استاندارد و کیفیت 1397

                   ·واحد نمونه صنعتی سال 1397

                   ·صادر کننده نمونه سال 1396

                   ·گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن

                   ·استاندارد ملی ایران برای ساندویچ پانل عایق حرارتی

                   ·واحد نمونه کشور سال 1395

                   ·واحد منتخب حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال 1395

                   ·واحد نمونه صنعت سال 1396

                   ·نشان طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان سال 1396

                   ·دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان سال 1394

                   ·واحد نمونه صنعتی استان سال 1393

                   ·واحد نمونه صنعت استان سال 1394

                   ·واحد برگزیده صنعتی استان سال 1395

                   ·واحد برگزیده استاندارد صنایع ساختمانی سال 1395

معرفی برند آریا بارون تولید کننده برتر کشوری

گروه صنعتی آریا بارون توس با استفاده از دانش فنی روز دنیا و همچنین بهره گیری از جدید‌ترین تکنولوژی‌های ساخت پانل ساندویچ در حال حاضر به یکی از برترین برندهای حوزه تولید محصولات پیش ساخته ساختمانی تبدیل شده استاین برند با تولید محصولاتی از قبیل ساندویچ پانل، پانل‌های دیواری و سقفی، انواع درب سردخانه، کانال‌های پیش ساخته و ... توانسته است علاوه بر رفع نیاز داخلی کشور به این دسته از محصولات، بخشی از محصولات تولیدی خود را در بازارهای دیگر کشورهای همسایه به فروش برساند.

تکیه بر دانش فنی بالا و همچنین استفاده از دستگاه‌های تمام اتوماتیک باعث شده است که تمامی محصولات تولیدی این برند توانایی رقابت با محصولات خارجی را داشته باشندبرای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین اطلاع از مزیت‌ها و قیمت محصولات می‌توانید به وب سایت آریا بارون مراجعه کنید.

 

منبع : https://www.aryabaron.com/

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 29 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: