خرید دستگاه ضد عفونی کننده دست

استفاده مایع و محلول ضدعفونی کننده دست این روزها به یک دغدغه تبدیل شده است. در بسیاری از مکان های عمومی یک بطری حاوی محلول گذاشته شده تا مراجعین از آن استفاده کنند. اما آیا دست هایی که با بطری تماس دارند، باعث آلودگی بدنه بطری نمی شوند؟ بدون شک وجود دست های آلوده ممکن است حتی ظرف محلول ضدعفونی کننده را هم آلوده کند.

 

با این حساب بهترین کار استفاده از یک دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست است. به طوری که مراجعین دست های خود را در قسمت خروجی محلول ببرند. سپس به صورت اتوماتیک و کاملا به اندازه محلول ضد عفونی کننده دست را بر روی دستان خود دریافت کنند.

کاربرد دستگاه ضدعفونی کننده اتوماتیک دست راپیس در مکان های عمومی

این دستگاه ضدعفونی کننده دست Rapis می تواند بدون تماس با دستان کاربران، محلول ضدعفونی کننده را بر روی دستان آنها بپاشد. دستگاه دارای یک مخزن برای نگهداری محلول ضدعفونی کننده است. بر روی مخزن یک نمایشگر برای مشاهده میزان محلول به چشم می خورد. به محض اتمام محلول می توانید مجددا آن را پر کنید.

این دستگاه قابل استفاده برای مکان های عمومی از جمله کلینیک ها، بیمارستان، بانک ها، مراکز آموزشی و سایر ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی است. هر مرکزی که در طی روز با جمع زیادی از افراد و مراجعین سر و کار دارد، بدون شک نیازمند چنین دستگاهی است.

 

منبع :  https://sedanmed.ir/product/rapis-hand-sanitizer-machine/

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 25 آذر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: