کمد بایگانی

کمد بایگانی

یکی از چالش هایی که در راه اندازی یک فضای اداری با آن رو به رو می شویم، دکوراسیون و چیدمان آن بخش است. در ادارات و بخش های تجاری معمولا لوازم و وسایل زیادی مورد استفاده هستند که باید به صورت درست و اصولی چیده شوند. با توجه به حجم بالای پرونده ها و پوشه ها در صورتی که از کمد فایل پرونده استفاده شود فضای اداری با نظم بهتری همراه می شود.

همچنین افراد ساعات زیادی از روز را در ادارات و محل کارشان سپری میکنند. به عبارتی میتوان گفت که یک کارمند حداقل یک سوم از روز خود را در اداره مشغول به کار است. در نتیجه فضای اداره و حسی که به افراد ساکن در آن القا می کند، اهمیت بالایی دارد. استفاده از کمد فایل پوشه می تواند بازدهی و سرعت عمل کارمندان را نیز افزایش دهد. دکوراسیون درست و بهینه که در نتیجه استفاده از کمد فایل پوشه ایجاد می شود در درجه اول به بهبود روحیه افراد کمک کرده و باعث میشود دیرتر و کمتر خسته شوند.

از طرفی چیدمان اداری اصولی با بالا بردن روحیه افراد و همچنین بهبود انرژی آنها می تواند باعث بالا رفتن بازده کاری شود. اولین گام در طراحی دکوراسیون اداری، خلاقیت و نوآوری است. صرف نظر از بزرگی یا کوچکی محیط اداری، فضای اداری باید مجهز، مدرن، کاربردی و راحت باشد. این محیط باید انرژی خوبی به ساکنان خود بدهد و همچنین بهترین استفاد را از فضای داخل آن بکند تا تردد در آن راحت بوده و حس ازدحام و شلوغی به افراد داده نشود.

منبع : https://taav.ir/%DA%A9%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: