موسسه حرف آخر، شاه کلید موفقیت در کنکور ۱۴۰۰

موسسه حرف آخر، شاه کلید موفقیت در کنکور ۱۴۰۰

حرف آخر یک موسسه آموزشی می باشد که توسط استاد عبدالرضا منتظری پایه گذاری شده است. موسسه حرف آخر برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور جدیدترین روش‌های آموزشی را ارائه می‌دهد. در این مقاله در مورد ۹ ویژگی حرف آخر که باعث شده تبدیل به یکی از بهترین منابع کنکور شود می پردازیم.

مهم ترین سوالی که داوطلبان می پرسند این است که چرا حرف آخر جزو بهترین منابع کنکور است ؟ حرف آخر با استفاده از روش‌های آموزشی جدید، مفاهیم درسی را به صورت تصویرسازی در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهد. استفاده از تصویرسازی و انیمیشن‌سازی مفاهیم را به صورت بلندمدت در حافظه دانش‌آموزان ثبت می‌کند. این سوال برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور پیش می‌آید که چرا حرف آخر؟ در این مقاله ویژگی‌های منحصربه‌فرد حرف آخر را بررسی می‌کنیم.

ویژگی های حرف آخر

آموزش با تصویرسازی و انیمیشن: خیال تا واقعیت

حرف آخر با استفاده از تصویرسازی و انیمیشن، مفاهیم را آموزش می‌دهد. چرا این موسسه از تصویرسازی استفاده می‌کند؟ زیرا دانش‌آموزان باید از هر دو نیمکره مغز برای یادگیری مفاهیم استفاده کنند. متاسفانه در بیشتر آموزشگاه‌های کشور، دانش‌آموزان برای یادگیری فقط از نیمکره چپ استفاده می‌کنند. زمانی‌که مفاهیم به صورت انیمیشن آموزش داده می‌شوند مفاهیم به نیمکره راست منتقل می‌شوند. نیمکره راست حافظه بلندمدتی دارد. همین موضوع موجب می‌شود که مفاهیم برای طولانی مدت در ذهن دانش‌آموزان باقی بماند.

استفاده از الگو به جای تکنیک

بسیاری از موسسات و آموزشگاه‌های کشور برای حل سوالات از تکنیک‌های خاص استفاده می‌کنند. این تکنیک‌ها فقط برای حل یک سوال مناسب هستند. دانش‌آموزان نمی‌توانند در جلسه کنکور تمامی این تکنیک‌ها را به یاد بیاورند. موسسه حرف آخر روش جدیدی را برای این موضوع ابداع کرده است. استفاده از الگو به جای تکنیک! این موسسه با ارائه الگو  کمک می‌کند تا دانش‌آموزان یا یک راه به سوالات مختلفی پاسخ دهند. الگو در حرف آخر دو مرحله دارد:

آموزش تمام مفاهیم درسی به صورت تصویری

برقراری ارتباط بین مفاهیم در نیمکره راست مغز

تمامی مفاهیم درسی توسط اساتید حرف آخر به صورت تصویرسازی به دانش‌آموزان آموزش داده می‌شود. این تصاویر وارد نیمکره راست مغز دانش‌آموزان و داوطلبان می‌شود. نیمکره راست ارتباط پنهانی بین مفاهیم رو کشف می‌کند و در حافظه بلندمدت ثبت می‌نماید. یادگیری با نیمکره راست بسیار راحت است زیرا برای مدت طولانی مفاهیم در ذهن باقی می‌ماند. حرف آخر یک الگو را با تعداد زیادی از تکنیک‌ها ایجاد کرده است. الگو مانند یک شاه کلید است که تمامی سوالات را پاسخ می‌دهد.

پروژه ۶۰۴۰ : یادگیری کنکور در ۱۰۰ روز

یکی از متفاوت‌ترین برنامه‌های مطالعاتی در کشور، پروژه ۶۰۴۰ حرف آخر است. این پروژه در یک دوره ۱۰۰ روزه، تمامی مفاهیم دروس کنکور را به دانش‌آموزان و داوطلبان آموزش می‌دهدپروژه ۶۰۴۰ از دو قسمت عمده یا دو بازه زمانی تشکیل شده است:

بازه زمانی ۶۰ روزه برای مطالعه

بازه زمانی ۴۰ روزه برای تست زدن

دانش‌آموزان با برنامه مشخص در یک بازه زمانی ۶۰ روزه، تمامی مفاهیم را به طور کامل آموزش می‌بینند. قسمت دوم این پروژه، یک دوره ۴۰ روزه همراه با ۲۰ آزمون شبیه به کنکور است. دانش‌آموزان در بازه دوم با استفاده از پکیج ۶۰۴۰ به سوالاتی همانند آزمون کنکور پاسخ می‌دهند.

دوره ۴۰ روزه پکیج، شامل تحلیل آزمون است. دانش‌آموزان در تحلیل آزمون با استفاده از پاسخ‌نما حرف آخر بر روی سوالات دشوار کلیک می‌کنند. استاد مربوطه پاسخ سوال را برای دانش‌آموزان حل می‌نماید و درسنامه آن مبحث را توضیح می‌دهد.

دانش‌آموزان بعد از مطالعه ۶۰ روزه و تست زدن در یک بازه‌ی ۴۰ روزه برای آزمون کنکور آماده می‌شوند. این پروژه به صورت یک آموزش صفر تا صد است و تمامی مباحث دروس کنکور را توضیح می‌دهد.

بهترین منابع کنکور با ۱۲ استاد برتر کنکور

حرف آخر با استفاده از تکنولوژی‌های نوین آموزشی و اساتید برتر کشور به یکی از موفق‌ترین موسسات آموزشی تبدیل شده است. اساتیدی که در این موسسه فعالیت دارند مهم‌ترین رکن در موفقیت حرف آخر و دانش‌آموزان هستند. مردان شماره یک این موسسه عبارتند از:

استاد عبدالرضا منتظری: مدرس ریاضی

استاد پیمان کامیار: مدرس فیزیک

استاد غلامحسین شیروانی: مدرس شیمی

دپارتمان زیست شناسی حرف آخر

استاد محمد واعظی: مدرس عربی

استاد علیرضا یوسفیان‌پور: مدرس دینی

استاد محسن منتظری: مدرس ادبیات

استاد مجتبی محمودی: مدرس زبان انگلیسی

۹ مزیت پکیج‌های حرف آخر

موسسه حرف آخر برای تمامی دروس عمومی و اختصاصی پکیج‌های منحصربه‌فردی ارائه می‌کند. پکیج‌های این موسسه به صورت مفهومی و تصویری تمامی مطالب را آموزش می‌دهند. تصویرسازی در این پکیج‌ها به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا مفاهیم را در نیمکره سمت راست مغز ثبت نمایند.

پکیج‌های حرف آخر شامل تعدادی دی وی دی و کتاب‌های کار است. دی وی دی‌ها شامل آموزش به صورت تصویرسازی هستند و کتاب‌ها از الگوها و سوالات تستی تشکیل شده‌اند. داوطلبان پس از مشاهده دی وی دی‌ها به سراغ حل تست و یادگیری الگوها می‌روند.

پکیج‌های این موسسه مزایای زیر را دارند:

آموزش تمامی مفاهیم به صورت تصویرسازی و انیمیشن

تدریس به صورت معلم و شاگرد

قیمت بسیار مناسب

جامع و کامل

تبدیل تعداد زیادی از فرمول‌ها به یک الگو و نقشه راه

آموزش روش‌های سریع تست زنی

آموزش با استفاده از الگوسازی و شهودی‌سازی

پویانمایی های دقیق و عمیق

تثبیت و تکرار مطالب

جمع بندی

حرف آخر تمام آن چیزی هست که شما برای موفقیت در کنکور به آن نیاز دارید. کنکور برای بسیاری از دانش‌آموزان و داوطلبان مقطعی مهم در زندگی است. والدین و دانش‌آموزان به دنبال بهترین راه برای موفقیت در کنکور هستند.داوطلبانی که از پکیج‌های این موسسه استفاده می‌کنند حرف آخر را در کنکور سراسری خواهند زد. داوطلبان کنکور برای قبولی در رشته پزشکی، نیاز به یک برنامه مطالعاتی مناسب دارند. دانش‌آموزان می‌توانند جهت دریافت این برنامه مطالعاتی، کلمه پزشکی را به سامانه ۱۰۰۰۴۹۲۱ ارسال کنند.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: