ایران محتوا

ایران محتوا

شرکت ایران محتوا تضمین تولید محتوا با کیفیت

ما در ایران محتوا خدمات و نیازهای تولید محتوای شما را با کیفیت مطلوبی ارائه می کنیمشما دوستان می توانید برای مشاوره و راهنمایی های لازم برای تولید  محتوا با ما در تماس باشید ما تولید محتوای با کیفیت را تضمین می کنیمکاربرانی که از سایت شما بازدید می‌کنند، با توجه به تولید محتوای شما متوجه کیفیت ارائه خدمات و محصولات شما می‌شوند.پس ویترین خود که همان سایتتان باشد را با محتوای باارزش و با کیفیت پر کنید.

خدمات تولید محتوای جامع

تولید محتوا جامع مثل مدیریت کیفیت جامع، نگاهی کل نگر و فرابخشی به مقوله تولید محتوا در فضای اینترنت است تا کاربران با نگرش ها، سلایق و علایق مختلف بر اساس کلیدواژه ها، موضوعات کاربردی و جذاب، محتوای درست، مستند، مستدل و راستی آزمایی شده را مطالعه کنندمحتوایی که از نظر موتورهای جستجو، ظرفیت های خوبی برای سئو و بهینه سازی محتوا داشته و می‌تواند در کوتاه مدت و میان مدت، جایگاه تک رقمی روی کلید واژه های خوب به دست آورد.

بعضی از وب مسترهای جوان و صاحبان تازه کار سایت های فارسی زبان، چه در حوزه سبک زندگی و چه سایت های شخصی، شرکتی و سازمانی، با انتشار گسترده اطلاعات و محتوا در سایت، به دنبال جذب مخاطب هستند و به دلیل عدم توجه به شاخص ها و معیارهای تولید محتوای جامع، قادر به جذب کاربر و ارتقا ترافیک سایت در میان مدت نخواهند بود.

تولید محتوای جامع یعنی چی؟

تولید محتوا جامع به این موضوع اشاره می کند که تولید محتوا برای یک سایت، فارغ از موضوع و استراتژی تنظیم شده برای آن، بایستی هدف محور، مبتنی بر نیازسنجی کاربران، مطابق با اصول سئو و همچنین اطلاع رسانی مالتی مدیا باشد.یعنی چی؟

یعنی هر محتوایی که در سایت منتشر می کنید، بایستی هدف مشخصی داشته باشد و خواننده بداند که پس از مطالعه محتوا به فلان زبان در فلان زمان، به چه اطلاعات و نتایجی دسترسی پیدا می کند.

یعنی هر محتوایی که منتشر می کنید، بایستی تلاشی در راستای پاسخ به سوالات عمومی و تخصصی کاربران باشدنوع پرداخت شما به موضوع، باید پاسخ گوی این سوالات عمومی باشد.

یعنی تولید محتوای جامع شما، فقط انتشار یک خبر صرف از فلان سایت نبوده و حتی الامکان، پارافرایز بشودیعنی به زبان و قلم دیگری، باز تولید شود.

مالتی مدیا باشد یعنی ارزش اطلاع رسانی تصویری، ویدیویی و صوتی در ولید محتوای جامع، در نظر گرفته شود تا انتقال مفاهیم محتوا به خواننده آسان و سریع باشد.

خدمات تولید محتوا شبکه های اجتماعی

همان طور که می دانید امروزه یکی از راه های فوق العاده موثر برای معرفی و بازاریابی محصولات و خدمات و جذب مشتری، شبکه های اجتماعی هستنداز آن جایی که مردم زمان های زیادی را در این شبکه های اجتماعی سپری می کنند، پس بهترین فرصت است که با ارائه محتوای خوب توجه آن ها را به برند خود جلب نماییداما چطور این کار را انجام دهیم؟!

هیچ جایی برای نگرانی وجود نداردشما می توانید این کار را به تیم ایران محتوا بسپارید و خودتان با خیال راحت فقط منتظر دیدن نتایج کار باشیدتیم ایران محتوا با داشتن ایده های جدید، همچنین استراتژی ها و برنامه ریزی های خاص برای شبکه های اجتماعی شما اقدام به تولید محتوا می کنددر این مسیر برای شما عکس های زیبا و با کیفیت طراحی می کنیم، پادکست صوتی می سازیم، کلیپ های تصویری جذاب آماده می کنیم و محتوای متنی مناسب ارائه می دهیم.

ما برای شما یک تقویم محتوایی مناسب طراحی می کنیم و تمام کارها را طبق برنامه ریزی های ماهیانه پیش می بریم تا نتایج دلخواه شما حاصل شودیادتان باشد که شبکه های اجتماعی شما نشان دهنده کیفیت برند شماستپس آن را به یک متخصص حرفه ای در این حوزه بسپارید.

شرکت تولید محتوا ،راهنمای کامل و رازهای انتخاب آن

شما برای این که بتوانید محتوای موردنیاز کسب و کار خود را تولید کنید، چندین انتخاب دارید که یکی از آن‌ها گرفتن خدمات از یک شرکت تولید محتوا استدر این مطلب به طور مفصل توضیح می‌دهیم که چگونه یک تیم تولید محتوا برای خود انتخاب کنید، تا محتوای با کیفیت و به‌روزی برای شما ایجاد کنند.

اول از هر چیز این نکته را گوشزد می‌کنیم که هیچ اجباری نیست با گروه‌های تولید محتوا کار کنیدشما خودتان هم می‌توانید کار تولید محتوای کسب و کارتان را انجام دهید؛ ولی باید تخصص لازم را در این زمینه را کسب کنید.

شما در انتخاب تولید کننده محتوا گزینه‌های متفاوتی پیش رو دارید:

 شرکت‌ تولید محتوا

گروهی از افراد حرفه‌ای در زمینه تولید محتوا افرادی از قبیلکپی رایتر، مترجم، ویراستار، عنوان نویس، بارگذاری کننده در سایت، مدیر محتوا، استراتژیست محتوا و … هستندهمین تیم‌های تولید محتوا به دو دسته تقسیم می‌شوند:

الف – در یک مکان ساکن هستند، ساعت کاری مشخصی در شرکت دارند و به صورت فیزیکی باید حضور داشته باشند.

ب – همگی دورکار هستند و کارهایشان را در محل کار شخصی یا منزل خود انجام می‌دهند.

– استخدام تولید کننده محتوا

در این روش یک یا چند متخصص تولید محتوا را در شرکت خود استخدام می‌کنید، تا فقط برای شما تولید محتوا انجام دهند.

– استخدام فریلنسر یا دورکار تولید محتوا

در این روش یک یا چند متخصص تولید محتوا به صورت غیرحضوری کار شما را انجام می‌دهند.

حالا که با انواع روش‌های استخدام متخصص تولید محتوا آشنا شدید، باید بگوییم که در این مقاله فقط با مورد اول کار داریم و می‌خواهیم به طور کامل توضیح ‌دهیم که چگونه یک شرکت تولید محتوای عالی انتخاب کنید.

 

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 6 آذر 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: