بررسی روند تغییرات آلودگی های هیدروکربورهای نفتی در آب و رسوبات حوزه جنوبی دریای خزر

بررسی روند تغییرات آلودگی های هیدروکربورهای نفتی در آب و رسوبات حوزه جنوبی دریای خزر

دوستان مقاله زیر مفید می باشد و به دقت و با همراهی استاید مجرب تهیه شده است،

امیدوارم مطالعه کنید و برای شما عزیزان مفید و سازنده باشد.

چکیده ی مقاله فوق به صورت زیر می باشد امیدوارم دوستان استفاده لازم را ببرند.

دریای خزر به دلیل داشتن خط ساحلی طویل و وجود مناطق شهری همواره از نظر محیط زیستی مورد تهدید واقع شده است.

دراین مقاله به بررسی روند تغییرات آلودگی های هیدروکربورهای نفتی در آب و رسوبات حوزه جنوبی دریای خزر می پردازیم.

برای دانلود کاربردبررسی روند تغییرات آلودگی های هیدروکربورهای نفتی در آب و رسوبات حوزه جنوبی دریای خزر کلیک کنید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398
مکان یابی محل دفن زباله با به کارگیری فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و روش Topsis (مطالعه ی موردی: شهرستا

مکان یابی محل دفن زباله با به کارگیری فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و روش Topsis (مطالعه ی موردی: شهرستان گلپایگان)

دوستان مقاله زیر مفید می باشد و به دقت و با همراهی استاید مجرب تهیه شده است، امیدوارم مطالعه کنید و برای شما عزیزان مفید و سازنده باشد.

چکیده ی مقاله فوق به صورت زیر می باشد امیدوارم دوستان استفاده لازم را ببرند.

محل دفن مواد زاید می تواند به طور بالقوه بر محیط اطراف اثرات منفی و زیان بار زیادی در ابعاد سلامت جامعه، اقتصادی و محیط زیستی داشته باشد.

بنابراین ارزیابی گسترده ای برای استقرار محل دفن مورد نیاز است تا بهترین مکان دفن شناسایی شود.

هدف از این پژوهش مکان یابی دفن مواد زاید جامد شهرستان گلپایگان است.

در این مقاله محل دفن زباله با استفاده از روش Topsis مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفت.

دوستانی که مقاله خاصی را در نظر دارند و یا پروژه زیست محیطی را می خواهند انجام دهند و با مشکل مواجه شدند می توانند با ما در میان بگذارند و ما با آنها همکاری لازم را انجام می دهیم.

از همراهی شما دوستان عزیز و گرامی متشکریم.

موفق و موید باشید

برای دانلود کاربردمکان یابی محل دفن زباله با به کارگیری فرآیند تحلیل سلسله مراتبی و روش Topsis (مطالعه ی موردی: شهرستان گلپایگان) کلیک کنید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398
بررسی نیازهای تفرجی بازدیدکنندگان پارک ملی بمو

بررسی نیازهای تفرجی بازدیدکنندگان پارک ملی بمو

دوستان مقاله زیر مفید می باشد و به دقت و با همراهی استاید مجرب تهیه شده است.

امیدوارم مطالعه کنید و برای شما عزیزان مفید و سازنده باشد.

چکیده ی مقاله فوق به صورت زیر می باشد امیدوارم دوستان استفاده لازم را ببرند.

پژوهش حاصل یک سال مطالعه میدانی است که برای ارزشیابی نیازهای تفرجی بازدیدکنندگان پارک ملی بمو انجام شد.

در این مقاله از روش کلاوسون که یکی از متداول ترین روش های بررسی تفرجگاه هاست و برای ارزشیابی اواع سیستم های تفریحی به کار گرفته می شود.

برای آگاه شدن از نظر مردم بهره گرفته شد و با تنظیم پرسش نامه هایی بررسی شد.

پارک ملی بمو پتانسیل های طبیعت گردی بالقوه ای از نظر محیطی و طبیعی برای جذب طبیعت گرد دارد.

دوستانی که مقاله خاصی را می خواهند انجام دهند و با مشکل مواجه شدند می توانند با ما در میان بگذارند و مقاله مورد نظر خود را انجام دهند.

از همراهی شما دوستان عزیز و گرامی متشکریم.

موفق و موید باشید

برای دانلود کاربرد بررسی نیازهای تفرجی بازدیدکنندگان پارک ملی بمو کلیک کنید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398
کاربرد ماتریس ریاضی در ارزیابی آثار توسعه کارخانه کمپوست (مطالعه موردی: کارخانه کمپوست شهرستان گلپای

کاربرد ماتریس ریاضی در ارزیابی آثار توسعه کارخانه کمپوست )مطالعه موردیکارخانه کمپوست شهرستان گلپایگان(

چکیده

امروزه، تولید زباله به دلیل افزایش جمعیت و کاهش زمین های در دسترس با چنان سرعتی در حال افزایش است که با وجود پیشرفت علوم و فن آوری، مدیریت آن ها به یک مساله بغرنج تبدیل شده است. یکی از جالب ترین گزینه ها در مدیریت مواد زاید جامد، تولید کمپوست است که دارای صرفه اقتصادی و فواید محیط زیستی قابل توجهی است. با این حال، کارخانه کمپوست می تواند آثار زیانبار محیط زیستی نیز به همراه داشته باشد. از این نظر، انتخاب مکان مناسب برای محل دفن زباله و کارخانه های کمپوست، یکی از وظایف مهم در برنامه مدیریت مواد زاید در جوامع در حال توسعه است . ماتریس ریاضی یکی از روش های ارزیابی آثار توسعه است که می تواند به کمک سامانه اطلاعات جهت ارزیابی آثار منفی استقرار صنایع کمپوست، به کار رود. در روش ماتریس ریاضی، ابتدا معیارهای مهم جهت (GIS) جغرا فیایی به صورت کمی درمی آیند و در گام بعد، اقدام به بررسی GIS مکان یابی کارخانه کمپوست بررسی می شوند. در ماتریس ریاضی برای هر کدام از پارامترها معنی دار بودن اثر با استفاده از هفت معیار بزرگی، وسعت و مدت اثر،اثرات هم بیشی، آثار تجمعی، فاکتور اختلاف نظر و معیار جبران محاسبه می شوند و با بررسی آثار، مکان مناسب جهت احداث کارخانه کمپوست مشخص م یگردد. در تحقیق حاضر، شهرستان گلپایگان واقع در استان اصفهان برای مکان یابی کارخانه کمپوست انتخاب شد. سپس، سه گزینه مکانی پیشنهاد شده جهت بررسی و اولویت بندی برای ساختن کارخانه کمپوست مورد مطالعه قرار گرفتند. گزینه ها به روش مقایسه توان و استفاده برای ارزیابی کلی و کیفی و روش ماتریس ریاضی، مورد بررسی قرار گرفتند. با توجه به نتایج ، مشخص شد. گزینه 3 اولویت اول، گزینه 2 اولویت دوم و در نهایت گزینه 1 اولویت سوم را به خود اختصاص می دهد. روش ماتریس ریاضی با داشتن انعطاف پذیری و دخالت دادن عوامل جبران اثر و اختلاف نظر، امکان تعامل سازنده میان توسعه دهندگان و ارزیابان را فراهم می آورد و نتیجه جامع تری نسبت به روش های ذهنی به دست می دهد.

برای دانلود کاربرد ماتریس ریاضی در ارزیابی آثار توسعه کارخانه کمپوست (مطالعه موردی: کارخانه کمپوست شهرستان گلپایگان) کلیک کنید

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398
آموزش عکاسی

عکاسی هنری است که امروزه طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. تمامی عکاسان سعی بر این دارند تا بتوانند لحظات متفاوت و زیبایی را با دوربین خود در قالب عکس ثبت کنند. بعضی از عکاسان از این حرفه کسب در آمد و بعضی نیز فقط به عنوان یک هنر و سرگرمی در این رشته فعالیت می‌کنند. اگر به هنر عکاسی علاقمند هستید، می‌توانید در وبسایت جی اف ایکس دانلود به روزترین کلیپ‌های آموزش عکاسی را تماشا یا دانلود کنید؛ همچنین اگر به صورت حرفه‌ای عکاسی می‌کنید، می‌توانید تکنیک‌های جدید عکاسی پرتره، تبلیغاتی، صنعتی و عکاسی عروس را از وبسایت ما دانلود نمایید .آموزش‌های نورپردازی در عکاسی از مقدماتی تا حرفه‌ای و سایر آموزش‌های عکاسی مثل آموزش عکاسی تبلیغاتی  یا آموزش عکاسی با دوربین کانن و دیگر آموزشها نیز در وبسایت ما موجود بوده که می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان یا با خرید اشتراک دانلود کنیداین امر موجب می‌شود تا سطح کاری خود را ارتقاء دهیداگر به عکاسی علاقمند هستید حتما از بخش آموزش عکاسی وبسایت جی اف ایکس دانلود دیدن کنید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 16 اسفند 1398
تشک رویال

تیم ما با 15 سال تجربه همکاری با شرکت تشک رویال و تشک رویا ، کیفیت و قیمت محصولات را تضمین میکند.

تعهد و کمال دقت در ارسال و تحویل کالا، گارانتی معتبر واصالت برند پیشنهادی از ویژگی های تیم ما میباشد.

همچنین پشتیبانی کامل در هنگام سفارش و بعد از تحویل کالا از وظایف ما میباشد که به خوبی آن را اجرا میکنیم.

ما دارای مجوز رسمی و مورد تایید از شرکت های مورد همکاری جهت خرید تشک رویا و خرید تشک رویال میباشیم.

ما آماده مشاوره صحیح و علمی در انتخاب محصول مناسب شما هستیمفقط کافیست با ما تماس بگیرید.

با ما خرید اینترنتی تشک را تجربه کنید… با افتخار اولین نمایندگی تشک رویا و تشک رویال در ایران هستیم.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 6 اسفند 1398
تبلیغات پارتیزانی

تبلیغات چریکی بر روی تاکتیک های بازاریابی ارزان قیمت و غیر متعارف تمرکز می کند که حداکثر نتایج را به ارمغان می آورد. خانه رسانه ان اچ پی (NHP Media House) به عنوان یک بوتیک خلاقیت تکنولوژی محور، همواره در تلاش است تا با درک صحیح از هدف و نیاز هر برند، راهکارهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا نماید که از نظر ایده و شکل اجرا، کاملا منحصربه فرد و نوآورانه‌ باشند.

 

تبلیغات چریکی )guerilla marketing) سبکی از تبلیغات خلاقانه است که ما بر اساس هدف یا نیاز هر برند، با استفاده از ابزارها و روش‌های نوآورانه آن را بکار می‌گیریم. این شکل از تبلیغات غافلگیرانه، علاوه بر تاثیرگذاری بالا در محل اجرا، امکان تولید محتوای تصویری جذاب جهت بکارگیری در تبلیغات آنلاین را نیز فراهم می‌آورد. در ویدیوی بالا نمونه‌ای از محتوای ویدیویی تولید شده از رویدادی چریکی در سالن سینما را مشاهده می‌کنید که برای معرفی کمپین بسته‌های میلیونی همراه اول توسط خانه رسانه ان اچ پی طراحی و اجرا شد.

 

از آنجایی که در سال‌های اخیر محبوبیت و تاثیر رسانه‌های سنتی تبلیغاتی کاهش یافته است، بازار تبلیغات به دنبال روش‌ها و استراتژی‌های جدید برای انتقال پیام‌های تجاری و تبلیغاتی خود به مخاطبان است. از همین رو تبلیغات چریکی یا پارتیزانی به عنوان یک استراتژی تاثیرگذار مورد توجه بسیاری از برندهای بزرگ در سراسر دنیا قرارگرفته است.
اصطلاح بازاریابی چریکی (
Guerilla Marketing) اولین بار در سال 1984 و توسط جی کنراد لوینسن (Jay Conrad Levinson's) درکتابی به همین نام مطرح شد.
تبلیغات پارتیزانی(چریکییک استراتژی تبلیغاتی است که با استفاده از تعامل غافلگیرانه و نامتعارف، محصول یا خدمات یک برند معرفی و پروموت می‌شونداین شکل از تبلیغات خلاق باعث واکنش عاطفی در مخاطبان خواهد شد و هدفش این است که مردم محصولات یا خدمات یک برند را به روشی متفاوت از آنچه عادت کرده اند به خاطر بسپارند.
گوریلا مارکتینگ بر غافلگیر نمودن مخاطب تمرکز می‌کند و با ایجاد حواشی(یا به اصطلاح سروصدا کردنتوجه بازار را به برند یا محصول مورد نظر جلب می‌نمایداین استراتژی شرایطی را فراهم می‌آورد تا با درگیر کردن مخاطبان، تجربه‌ای به یادماندنی را از خدمات یا محصول ایجاد نماید، این تجربه منحصربفرد عاملی خواهد بود بر افزایش تبلیغات دهان به دهان و آگاهی از برند یا محصول مورد نظر، در این مرحله تولید محتوا و انتشار آن در شبکه‌های مجازی مطرح شده و به تکمیل یک استراتژی چریکی کمک می‌کند.
بر همین اساس NHP MEDIA طی سال‌های گذشته و به شکل کاملا تخصصی بر بازاریابی چریکی (Guerilla Marketing) تمرکز کرده و این روش را به ابزاری برای تولید محتوای ویدیویی وایرال تبدیل نموده است. در ادامه می‌توانید تعدادی از کمپین‌های پارتیزانی که توسط NHP MEDIA طراحی و اجرا شده‌اند را ملاحظه بفرمایید.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 4 اسفند 1398
دیزل ژنراتور

زمانی که با قطعی برق مواجه می شوید، ژنراتورها یا موتورهای برق به کمک شما می آیند؛ با وجود یک موتور برق در خانه، محل کار و یا هر جای دیگری خیالتان همیشه راحت است البته به شرطی که در انتخاب آن دقت کرده باشیدموتوربرق از منظر سوخت به موتور برق بنزینی ، ژنراتور گازسوز و دیزل ژنراتور تقسیم می شوند، که نوع بنزینی پر فروش ترین و نوع گازیکم مصرف ترین و بی دردسرترین محصولات در ایران هستند.

مهم نیست که کنتور برق شهر شما چند آمپر است یا چه امتیازی از اداره برق گرفته اید زیرا برق شهر پشتوانه شبکه داشته و به عنوان مثال ممکن است شما از یک کنتور ۱۰۰ آمپر به اندازه ۱۵۰ آمپر در لحظه توان مصرف کنید یا از یک کنتور ۱۰۰ آمپر ، ۲۰ آمپر هم مصرف نکنید .

 

پس از بررسی کلیه مطالب فوق باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که اگر قرار است دیزل ژنراتور دائم کار کند ، بهتر است با بیش از ۸۰ درصد توان کار نکند ولی در مصرف اضطراری از کل توان دستگاه نیز می توان استفاده کرد .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
موتور برق

زمانی که با قطعی برق مواجه می شوید، ژنراتورها یا موتورهای برق به کمک شما می آیند؛ با وجود یک موتور برق در خانه، محل کار و یا هر جای دیگری خیالتان همیشه راحت است البته به شرطی که در انتخاب آن دقت کرده باشیدموتوربرق از منظر سوخت به موتور برق بنزینی ، ژنراتور گازسوز و دیزل ژنراتور تقسیم می شوند، که نوع بنزینی پر فروش ترین و نوع گازیکم مصرف ترین و بی دردسرترین محصولات در ایران هستند.

مهم نیست که کنتور برق شهر شما چند آمپر است یا چه امتیازی از اداره برق گرفته اید زیرا برق شهر پشتوانه شبکه داشته و به عنوان مثال ممکن است شما از یک کنتور ۱۰۰ آمپر به اندازه ۱۵۰ آمپر در لحظه توان مصرف کنید یا از یک کنتور ۱۰۰ آمپر ، ۲۰ آمپر هم مصرف نکنید .

 

پس از بررسی کلیه مطالب فوق باید به این نکته مهم توجه داشته باشیم که اگر قرار است دیزل ژنراتور دائم کار کند ، بهتر است با بیش از ۸۰ درصد توان کار نکند ولی در مصرف اضطراری از کل توان دستگاه نیز می توان استفاده کرد .

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 23 بهمن 1398
آموزش وردپرس

آموزش وردپرس یار در سال 1393 با هدف ارائه خدمات متمایز و با کیفیت در عرصه وردپرس شروع به کار کرد و از ابتدا تمام تلاش خود را بر روی ارائه محصولات اورجینال و با کیفیت قرار داد و در کنار این مهم ، پشتیبانی سریع و با کیفیت را نیز سرلوحه خود قرار داد.

اکنون وردپرس یار در زمینه های :  فارسی سازی قالب وردپرس و افزونه وردپرس ، بهینه سازی سایت های وردپرسی و ارائه قالب و افزونه وردپرس فعالیت می کند .

وب سایت وردپرس یار توسط آقای مصطفی دهقان نیری مدیریت می شود و دوستان عزیزی نیز در بخش های مختلف پشتیبانی ، بهینه سازی ، طراحی و مشغول ارائه خدمات به کاربران عزیز سایت می باشند.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 23 بهمن 1398