راهنمای استفاده از نقشه آنلاین

به نقل از سایت ایسنا و مقاله (آدرس و مسیر ها را با نقشه آنلاین کارناوال پیدا کنیدتهران شهری بزرگ و کلان است که پیدا کردن آدرس مورد نظر در آن بدون داشتن نقشه کمی سخت و دشوار می باشدامروزه با پیشرفت تکنولوژی و به روی کار آمدن نقشه های آنلاین امکان مسیریابی برای بسیاری راحت تر شده  و دیگر نیازی نیست که آدرس های سخت و طولانی را به خاطر سپرد.

نقشه مسیریابی عمومی در تهران

یکی از وبسایت های بسیار کاربردی که به تازگی در دسترس شهروندان چند شهر از جمله مشهد،‌ تهران و اصفهان قرار گرفته قسمت نقشه و مسیریابی وبسایت کارناوال است که با استفاده از آن می توان با چند کلیک، اطلاعات متنوع و مفیدی از شهر به دست آورددر ادامه این سایت و خدمات آن را بیشتر خواهیم شناخت.

این سایت بر روی نقشه تهران قرار گرفته و قصد دارد تا تمام اماکن مهم و ضروری برای شهروندان و مسافران نظیر مکان های اقامتی، ایستگاه های اتوبوس، مترو و تاکسی، انواع غذاخوری ها، جایگاه های پمپ بنزین و گاز، مراکز و بازارهای خرید، جاذبه های تفریحی و تاریخی و ... را به نمایش بگذارد.

در کنار این ها، این نقشه می تواند در مسیریابی دو نقطه از شهر نیز به شما کمک کند و راه دسترسی از یک نقطه به نقطه ای دیگر با استفاده از اتوبوس، تاکسی، پیاده یا دوچرخه را در اختیارتان بگذاردهمچنین با فعال کردن دکمه ترافیک، می توانید از آخرین وضعیت حمل و نقلی و ترافیک تهران در کسری از ثانیه با خبر شوید.

نقشه مسیریابی عمومی مشهد

اگر می خواهید از محل قرارگیری اماکن و خدمات مختلف شهری در مشهد مانند رستوران، سرویس های بهداشتی، زائرسراها،‌ خودپردازهای بانک و ...مطلع شوید.

در پایین صفحه نقشه آنلاین مشهد بخش های مختلفی از جمله جاذبه های مشهد، اقامت در مشهد، مطالب خواندنی و... وجود دارد که علاوه بر نقشه می توانید به قسمت های مفید و مرتبط رجوع کنید تا اطلاعات کاملی قبل از سفر در اختیارتان قرار بگیرد.

 

در پایان باید اشاره کرد که، دسترسی به نقشه و مسیریابی آنلاین یکی از ضروری ترین امکاناتی است که کارناوال آن را در دسترس افراد قرار داده تا به راحتی بتوانند مسیر خود را پیدا کنندبا استفاده از این سرویس علاوه بر اطلاعات کاملی که در خود نقشه وجود دارد در می توانید در همان صفحه به بخش های مختلف شهر مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 13 آذر 1399
فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان !

فولاد - استقلال شماره دو در اکباتان !

 

دیدار پیکان تهران و شهرخودروی مشهد جنجال های زیادی را به همراه داشت؛ جایی که اعضای دو تیم بارها با هم درگیری لفظی پیدا کردند و کار به جایی کشید که نباید!

به گزارش "ورزش سه"، پیکان تهران امروز در مسابقه ای که 23 دقیقه اش روز گذشته برگزار شد و به خاطر بارش شدید باران و خیس شدن کامل ورزشگاه شهرقدس نیمه کاره ماند، مقابل شهرخودرو قرار گرفت و موفق شد با انجام یک بازی خوب و منطقی 3 امتیاز ارزشمند را به دست آورد. شاگردان مهدی تارتار علاوه بر اینکه یک گل وارد دروازه حریف کردند، یک ضربه پنالتی را نیز توسط امیر روستایی از دست دادند.

 

 

 

 

 

 

مساله ای که این بازی را جنجالی کرد، درگیری اعضای کادرفنی دو تیم در جریان مسابقه و همچنین اتفاقات عجیب پایان بازی بود. ماجرا از جایی شروع شد که در دقایق پایانی بازی و در حالی که پیکان یک بر صفر از حریف پیش بود، مهدی تارتار سرمربی پیکان قصد انجام یک تعویض را کرد. او می خواست یکی از بازیکنان بلند قامت تیمش را از زمین بیرون بکشد و در حالی که بازیکن جایگزین به کنار خط رفته و تابلوی تعویض نیز بالا بود، سرمربی پیکان تصمیم گرفت جلوی تعویض را بگیرد تا ضربه کرنر زده شود و در فاصله موجود تیمش تا رسیدن بازیکن جدید به محوطه جریمه 10 نفره نباشد.

 

 

 

وقتی کادرفنی پیکان جلوی تعویض را گرفت، مهدی رحمتی و سایر نیمکت نشینان شهرخودرو به شدت به این مساله اعتراض کردند و ادعا داشتند که سرمربی خودروسازان برای تلف کردن وقت بازی چنین تصمیمی را گرفته است. این در شرایطی بود که چند دقیقه قبل از این اتفاق رحمتی احمد الجبوری بازیکن تیمش را برای تعویض لب خط آورد و موقع به زمین رفتن او ناگهان پشیمان شد.

 

 

 

 

 

بعد از این اتفاق در یکی دو صحنه بازیکنان پیکان به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتادند که همین امر سبب شد تا اعتراضات کادرفنی شهرخودرو اوج بگیرد. مربیان این تیم اعتقاد داشتند پیکانی ها می خواهند وقت بازی را تلف کنند تا پیروزی را به دست بیاورند. در این حین رحمتی و دستیارانش طعنه های تندی را به تارتار و کادرفنی پیکان زدند و این تیم را بارها به انجام ضد فوتبال متهم کردند.

 

 

 

 

 

طعنه های مربیان شهرخودرو واکنش کادرفنی پیکان را در چند صحنه در پی داشت و حتی در اواخر بازی یک درگیری کوچک فیزیکی نیز کنار زمین میان اعضای دو تیم شکل گرفت. در نهایت سوت پایان بازی با برتری یک بر صفر شاگردان تارتار به پایان رسید اما این اتمام اتفاقات عجیب و غریب این مسابقه نبود.

 

بعد از سوت پایان، مهدی تارتار که از طعنه های رحمتی عصبانی شده بود، حاضر نشد با سرمربی شهرخودرو دست بدهد و قصد رفتن به رختکن کرد. او البته با بیان این موضوع به بازیکنانش که برد جلوی این تیم خوشحالی ندارد از آنها خواست سریعا به رختکن برود و همین امر بر عصبانیت رحمتی و دستیارانش افزود.

 

 

 

 

 

سرمربی جوان شهرخودرو وقتی تارتار مسیر رختکن را در پیش گرفت و حاضر نشد با او در پایان مسابقه دست بدهد، مسائلی را علیه این مربی خطاب به دستیارانش بیان کرد. در ادامه فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو نیز به داخل زمین آمد و او نیز با صدای بلند از ضد فوتبال بازی کردن پیکان در بازی عصر یکشنبه صحبت می کرد. اعتراضات کادر مدیریتی و فنی شهرخودرو واکنش اعضای تیم پیکان را در پی داشت و در همین دقایق نیز درگیری های لفظی گاه و بیگاهی میان آنها صورت گرفت. جالب اینکه حمیداوی وقتی با تذکر جدی ناظر بازی هم مواجه شد، با او درگیری پیدا کرد و اتفاقات ادامه یافت.

در نهایت این غائله با وساطت برخی نزدیکان دو تیم و مسئولان برگزاری مسابقه ختم به خیر شد و سرمربیان نیز در نشست خبری وقتی کمی آرامش خود را به دست آوردند، در این باره به اظهارنظر پرداختند. رحمتی در نشست بار دیگر تارتار را متهم به وقت کشی کرد و سرمربی پیکان با بیان اینکه هیچ علامتی برای وقت کشی ندارد، اعلام داشت که هیچ گاه در طول دوران مربیگری از شاگردانش نخواسته وقت بازی را با زمین انداختن هدر بدهند.

در این خصوص باشگاه پیکان نیز بیانیه تندی را صادر کرده و مطالبی را در آن خطاب به عوامل تیم شهرخودرو در خروجی سایت خود قرار داده است.

 

منبع : http://news-amazing.ir/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1399
شرایط طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا اعلام شد
به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گروه خودروسازی سایپا طرح جدید پیش فروش ۹ محصول خود را از دوشنبه ۳ آذرماه آغاز خواهد کرد.

۹ محصول ارائه شده در این طرح شامل ساینا با رینگ فولادی، شاهین، کوییک دنده ای، کوییک R، تیبا ۲ با رینگ فولادی، تیبا صندوقدار با رینگ فولادی، سایپا ۱۵۱، نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال و نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال است.

موعد تحویل خودرو‌های ذکر شده دی و بهمن ۱۴۰۰ خواهد بود.

نوع خودرو مبلغ علی الحساب پیش پرداخت قیمت خودرو سود مشارکت  سود انصراف زمان تحویل

ساینا با رینگ فولادی
۴۶۴.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
شاهین ۱.۳۳۷.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
کوییک دنده ای ۶۴۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
کوییک R ۶۹۸.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
تیبا ۲ با رینگ فولادی ۴۷۷.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
تیبا صندوقدار با رینگ فولادی ۴۲۵.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
سایپا ۱۵۱ ۴۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی و بهمن ۱۴۰۰
نیسان تک‌سوز با لاستیک رادیال ۹۰۲.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی ۱۴۰۰

نیسان دوگانه سوز با لاستیک رادیال
۱.۰۱۳.۰۰۰.۰۰۰ قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرار داد مشتریان ۶ درصد ۳ درصد دی ۱۴۰۰

 

 

منبع : http://day-news.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1399
خرید ممبر

خرید ممبر واقعی و ایرانی از طریق روش اد اجباری به این صورت انجام می پذیرد انجام می پذیرد که افرادی که در اپلیکیشن های تلگرام غیر رسمی عضو هستند و به صورت رایگان از مزایای این اپلیکیشن استفاده می کنند به صورت اجباری در کانال شما عضو مبشوند مزایای این روش این است که افراد کاملا واقعی بوده و ممکن است مخاطب کانال شما باشند اما از ایرادات این روشن است که با توجه به موضوع کانال شما ممکن است ریزش متفاوت باشد ممبر اد اجباری برای موضوعات عمومی بسیار بهتر است البته در موضوعات تخصصی نیز افرادی باقی خواهند که به دنبال آن موضوع خواهند هستند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 12 آذر 1399
تشخیص انگشتر عقیق اصل از تقلبی

 

 

شتر یکی از زیورآلات محبوب بین انسان‌ها است و علاوه بر زینت و زیبایی، پیام تعهد را نیز به فرد بیننده منتقل می‌کند.امروزه خرید انگشتر مردانه با طراحی‌های مختلف و از جنس جواهرات متنوع مانند طلا، نقره و بسیار مرسوم شده است.

خیلی از افراد ممکن است به دلیل حساسیت پوستی نتوانند از انگشتر نقره استفاده کنندهمچنین، در دین اسلام استفاده از طلا و جواهرات ساخته شده از طلا برای مردان حرام است و این مساله دلایل مختلفی دارد.

پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید؛ چون قرار است در مورد انگشتر عقیق مردانه و خواص آن با شما صحبت کنیماگر در شرف خرید انگشتر مردانه هستید، این مطلب به شما کمک می‌کند انتخاب بهتری داشته باشید.

سنگ عقیق

سنگ عقیق، یکی از سنگ‌های زیبا و طبیعی است که در ساخت انواع زیورآلات مانند گردنبند، دستنبد، انگشتر و غیره کاربرد دارداین سنگ، نماد برکت و نعمت است و استفاده از آن در روایات مختلف توصیه شده است.

سنگ عقیق رنگ‌های مختلفی دارد که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

                    ·قرمز

                    ·زرد

                    ·خاکستری مایل به آبی

                    ·سفید

استفاده از سنگ‌ عقیق در رنگ‌های زرد، قرمز و سفید در کشورهای چین، یمن، هندوستان و ایران بسیار رایج است.همچنین، سنگ عقیق هم‌خانواده‌های دیگری مانند عقیق سلیمانی یا شجری هم دارد که از نظر ظاهری به یکدیگر شباهت دارند.

خواص سنگ عقیق

از جمله خواص سنگ عقیق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

            ·        جلوگیری از فقر و تنگدستی

            ·        افزایش روزی و نعمت

            ·        برآورده شدن حاجت

            ·        جلوگیری از نگاه بد و چشم زخم

            ·        جلوگیری از خونریزی شدید

            ·        ایجاد تعادل و هماهنگی در بین ارگان‌های بدن

            ·        کاهش انرژی‌های منفی و افزایش حس مثبت

            ·        مفید برای شادابی و آرامش روح

همان‌طور که در بالا نیز گفتیم، احادیث و روایات مختلفی در ارتباط با توصیه ائمه به استفاده از سنگ عقیق نقل شده است که در این قسمت، یک نمونه از آن‌ها را می‌خوانید:

امام علی (علیه السلام از حضرت پرسیدندچه انگشتری در دست کنم؟
پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلمفرمودندعقیق قرمز، پس همانا سنگ عقیق، اول کوهی است که به وحدانیت خدا و پیامبری من و به وصایت تو و امامت فرزندان بعد از تو و به بودن بهشت برای محبان تو و شیعیان فرزندانت اقرار کرده است.

تشخیص سنگ عقیق اصل

راه‌های تشخیص سنگ عقیق اصل از نوع تقلبی آن عبارتند از:

                    ·عقیق اصل آتش نمی‌گیرد و با قرار دادن آن در معرض آتش، انگشتر و سنگ نمی‌سوزد.

                    ·سنگ عقیق را روی شیشه بکشیدعقیق اصل روی شیشه خط و خش می‌اندازد.

                    ·انگشتر عقیق را در مقابل نور بگیریددر این حالت باید اشکالی حباب مانند یا شبیه کندوی زنبور از خود نشان دهد.

                    ·با یک وسیله نوک تیز، روی سنگ بکشیدسنگ اصل به راحتی با وسایل نوک تیز، خراشیده نمی‌شود و روی آن خط و خش نمی‌افتد.

ممکن است در هنگام خرید انگشتر، این نکات را فراموش کنید و یادتان برود که در مورد اصل بودن سنگ عقیق از فروشنده تضمین بگیرید.

بنابراین پیشنهاد ما، فروشگاه خاص باکس استدر قسمت بعد به طور کامل در مورد نحوه خرید انگشتر عقیق مردانه اصل از این فروشگاه توضیح می‌دهیم.

خرید انگشتر عقیق مردانه اصل

همان‌طور که در بالا گفتیم، خرید انگشتر عقیق کاری تخصصی است و نیاز به تست کردن با ابزارهای متفاوتی دارد.همچنین، ممکن است فروشنده نتواند تضمین مناسبی در مورد اصل بودن سنگ به شما ارائه کند.

فروشگاه خاص باکس این مشکل را به طور کامل برطرف می‌کنددر فروشگاه خاص باکس به مانند بزرگترین فروشگاه های اینترنتی ، از بین انواع مختلفی از انگشترهای عقیق مردانه با رنگ‌بندی و طراحی‌های متنوع می‌توانید انتخاب کنید.

تضمین اصالت سنگ و کیفیت انگشتر، از مهم‌ترین مواردی است که فروشگاه خاص باکس را نسبت به دیگر رقبا متمایز می‌کند.

مزایای خرید انگشتر عقیق از خاص باکس

            ·        تضمین کیفیت محصول و اصالت سنگ عقیق

            ·        تضمین بهترین و مناسب‌ترین کیفیت

            ·        تحویل به موقع درب منزل

            ·        پشتیبانی قبل و بعد از خرید

            ·        تنوع بالا محصول

برای خرید انگشتر عقیق مردانه ابتدا به سایت خاص باکس مراجعه کنید و در قسمت دسته‌بندی محصولات، انگشتر عقیق مردانه را انتخاب کنید.

بعد از انتخاب محصول مورد نظر، سفارش به سبد خرید شما اضافه می‌شوددر مرحله بعدی لازم است مشخصات منزل مانند آدرس و کد پستی را وارد کنید؛ سپس در کوتاه‌ترین زمان سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

دوستان عزیز، در این مطلب در مورد سنگ عقیق و انگشتر عقیق نوشتیمهمچنین، نکات مختلفی راجع به خواص انگشتر عقیق و راه‌های تشخیص سنگ اصل از تقلبی با شما به اشتراک گذاشتیم.

همان‌طور که قبل‌تر هم گفتیم، تشخیص سنگ عقیق اصل کاری تخصصی است و بسیاری از افراد برای جلوگیری از آسیب به انگشتر خود تصمیم می‌گیرند از یک جای خاص و مطمئن خرید کنند فروشگاه اینترنتی خاص باکس برای خرید انگشتر بهترین تجربه را برای شما فراهم میکند.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
besta

https://bit.ly/35KnzWR

 

https://bit.ly/3lJNeEB

 

https://bit.ly/3lJ07ib

 

https://bit.ly/2UB88db

 

https://bit.ly/2UI2nKs

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 8 آذر 1399
کاشت مو

خیلی از خانم ها و آقایان به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو و کم پشت بودن مو اثر بدی در زندگی بیشتر افراد دارد و اغلب باعث می شود که افراد اعتماد به نفس شان را از دست بدهند.

راه های مختلفی برای تقویت ریشه و ساقه مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. اما در بعضی از موارد که ریزش مو شدید است و یا موها به شدت کم پشت هستند، درمان قطعی کاشت یا پیوند مو است.

منبع: https://royan.clinic/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399
کاشت مو

خیلی از خانم ها و آقایان به دلیل مشکلات ژنتیکی و ارثی ممکن است دچار ریزش مو شوند. ریزش مو و کم پشت بودن مو اثر بدی در زندگی بیشتر افراد دارد و اغلب باعث می شود که افراد اعتماد به نفس شان را از دست بدهند.

راه های مختلفی برای تقویت ریشه و ساقه مو و جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. اما در بعضی از موارد که ریزش مو شدید است و یا موها به شدت کم پشت هستند، درمان قطعی کاشت یا پیوند مو است.

منبع: https://royan.clinic/%da%a9%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%85%d9%88/

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399
قانون جذب چیست؟

 معتقدم قانون جذب مهمترین قانون کائنات است که هر کسی این قانون را درست و از منابع معتبر یاد گرفته باشد اولا شکرگزار یادگیری علم قانون جذب بوده است و ثانیا حسرت خورده که ای کاش زودتر با این موضوع به صورت درست و علمی آشنا می شد. سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. در بخش مقالات، عناوینی بسیار پرطرفدار همچون قانون جذب چیست، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت وجود دارد که روزانه هزاران بازدید از نقاط مختلف جهان دارد. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کاملترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است. با مطالعه مقالات این بخش می آموزید همه چیز در این دنیا حاصل انرژی است. ما می توانیم با داشتن افکار مثبت و سازنده که از راه تکرار و تمرین حاصل می شود همه جا این انرژی را پخش کنیم. پس بیایید به یکدیگر انرژی مثبت بدهیم.

 

منبع : https://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 5 آذر 1399
اپ پرورش افکار اندروید

اپلیکیشن پرورش افکار با نام امیر شریفی پیوند خورده است. اگر به دنبال یادگیری راهکارهای موفقیت در زندگی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده، اسم «اپ امیر شریفی» به گوش‌تان خورده است. در این اپلیکیشن کاربردی، مجموعه‌ای از تمامی راهکارهای موفقیت در زندگی گردآوری شده است. امیر شریفی که با تکیه بر تلاش خود به موفقیت رسیده است، تجربیاتش را با سایر کاربران ایرانی به اشتراک می‌گذارد.

 

منبع : https://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/parvaresheafkar-app/

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 4 آذر 1399