فن سانتریفیوژ

شرکت اصفهان سانتریفیوژ فن به مدیریت مهندس عباس هاشم زاده در سال 1355شمسی (1976میلادی ) شروع به طراحی و تولید انواع فن های آکسیال و فن های سانتریفیوژ یا همان هواکش حلزونی صنعتی کرد و به عنوان بنیانگذار صنعت فن سازی در ایران و تنها تولید کننده در ایران نام گرفت و سپس درسال 1361اولین و تنها طراح و تولید کننده رطوبت ساز و هواساز در ایران بود.

هواکش صنعتی چیست؟ فن صنعتی  به دستگاهی گفته می شود که در بخش هایی از صنعت استفاده می شود.

فن ها و هواکش ها به چند دسته زیر تقسیم می شوند :

هواکش خانگی : فن یا هواکش خانگی به دستگاه هایی گفته می شوند که اصولا از الکتروموتورهایی با قدرت زیر نیم اسب یا به عبارتی زیر 500 وات باشند ، که برای گردش هوا یا تخلیه مکانی از آپارتمان استفاده می شوند و مقدار صدا در این فن ها باید زیر حد استاندارد باشد به عبارتی به فن های بی صدا معروف هستند .

هواکش ساختمانی : فن یا هواکش ساختمانی به سیستم هایی گفته میشوند که در ساختمان ها برای تخلیه یا تهویه فضاهای کلییک ساختمان بزرک استفاده میشوند ، مقدار صدا در این دستگاهها اهمیت زیادی دارد و قدرت الکتروموتور آنها بین 1 اسب تا حداکثر 3 اسب هستند .

هواکش صنعتی : فن یا هواکش صنعتی به شکلی نیازمند نگاهی تخصصی دارد . چون در بخشهای گسترده صنعتی مورد استفاده هستند و تعداد مدلها و ظرفیتهای هواکش های صنعتی از فهرست بلند بالایی برخوردارند

انواع هواکش های صنعتی

                    ·هواکش صنعتی آکسیال

                    ·هواکش صنعتی بکوارد

                    ·فن صنعتی فوروارد

                    ·هواکش سانتریفیوژ رادیال

                    ·فن های سانتریفیوژ فشار قوی

فن سانتریفیوژ بکوارد فشارقوی - هواکش حلزونی

 

هواکش حلزونی

 

                    ·اگزاست فن

                    ·فن سانتریفیوژ بکوارد

                    ·نوع پروانه بکوارد backward

                    ·در دو تیپ یک طرفه و دوطرفه

                    ·عداد پره بسته به سایز پروانه از6 الی16pcs پره

                    ·قابلیت تولید از قطر 35cm الی350cm  سانتیمتر

                    ·ظرفیت هوا در فشار استاندارد از 2500m3/hr الی350000m3/hr در ساعت

                    ·فشار استاتیکی در فشار استاندارد از 500pascal  الی12000pascal

هواکش صنعتییا اگزاست فن ها به ترکیبی از تجهیزات با اشکال مختلف گفته میشود. این تجهیزات شامل شاسی اصلی که نگه دارنده اصلی دستگاه اگزاست فن سانتریفیوژ میباشد و بنابر ظرفیت و سایز اگزاست فن سانتریفیوژ با ضخامت های مختلف از ناودانی صنعتی ساخته میشوند

اجزایاگزاست فن

الکتروموتور اگزاست فن سانتریفیوژ که وظیفه ایجاد نیروی رانش را دارد جهت نصب و جانمایی نیاز به شاسی و کفی بر روی شاسی اصلی دستگاه دارد که مشخصات کفی الکتروموتور نسبت به سایر اجزاء دستگاه اگزاست فن سانتریفیوژ طراحی و تولید میشودکیسینگ اگزاست فن سانتریفیوژ یا حلزونی اگزاست فن سانتریفیوژ به کاور هدایت کننده هوای ایجاد شده توسط اگزاست فن سانتریفیوژ گفته میشود

کاور یا هدایت کننده هوا به جهت ایجاد بستر چرخش هوا به محل مناسب با زاویه دقیق به محل ورودی هوا و خروجی هوای اگزاست فن سانتریفیوژ با زوایا و شیب مختلف طراحی و تولید خواهد شد.

کیسینگ یا حلزونی در عملکرد اگزاست فن سانتریفیوژ تاثیر بسزایی بر روی عملکرد پروانه و الکتروموتور آن دارد.

تجهیزات انتقال نیرو در اگزاست فن سانتریفیوژ همان قطعات رولبرینگ و تسمه و کوپلینگ ها میباشد که وظیفه تعیین سرعت پروانه اگزاست فن سانتریفیوژ را با امکان تغییر دور و تغییر جهت انتقال نیرو و ایجاد امکانی برای ورود هوا یا غبار با دمای هرچه بیشتر به اگزاست فن مهیا میکند.

پروانه یا ایمپلر اگزاست فن سانتریفیوژ که یکی از مهمترین قطعات اگزاست فن میباشد. در واقع قطعه ای مهمتر در دستگاه اگزاست فن سانتریفیوژ وجود ندارد

در اگزاست فن ها تمامی قطعات با ترکیب درست و اصول مهندسییک دستگاه ایده آل را تحویل مصرف کننده خواهد داد. پروانه یا ایمپلر اگزاست فن سانتریفیوژ در تیپ های مختلف با سایزهای مختلف با متریال های صنعتی مختلف طراحی و تولید میشوند

 

برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

0313369027209133259727

09138048032– 09131610559

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 18 بهمن 1399
نوآوری های روز

بازاریابی دیجیتال یا digital marketing یعنی بازاریابی برای فروش محصولات و خدمات خود از دستگاه های الکترونیکی ( دیجیتال ) استفاده کند ، این بازاریابی بیشتر در فضای اینترنت صورت می گیرد. بازاریابی دیجیتال:

به دو صورت ( آنلاین و آفلاین ) است ، بازاریابی آنلاین نسبت به بازاریابی آفلاین فعالیت بیشتری دارد و بخش گسترده ای از بازاریابی دیجیتال را به خود اختصاص داده است .

 

در صورتی که هردوی این بازاریابی ها ( آنلاین وآفلاین ) در کنارهم به یک کسب و کار بازده فوق العاده ای می بخشند.

 

https://www.uomi.ir/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399
بازاریابی دیجیتال سپنته

با بالارفتن استفاده از رسانه های دیجیتال مانند شبکه های اجتماعی، شرکت شما برای بدست آوردن توجه و ذهن مشتری باید در این رسانه ها حضوری کامل داشته باشد. استراتژی های بازاریابی دیجیتال ما به شما قدرت رقابت قابل توجهی نسبت به رقبا میدهد و نه تنها در کورس رقابت باقی میمانید بلکه از رقبا پیشی نیز میگیرید.در گروه طراحی وب سپنته ما فقط دنیای دیجیتال شما را تغییر نمیدهیم. بلکه هرکجا که برند شما با مشتری برخورد دارد مانند تلویزیون، نمایشگاه ها و رادیو، تحت تاثیر استراتژی ها و تکنیک های مارکتینگ ما قرار میگیرد و آنها را متحول میکند.ما روی مشتری خود سرمایه گزاری میکنیم و به تک تک آنها طبق نیازهای مخصوص کسب و کارشان خدمات شخصی سازی شده ارائه میدهیم. ما تنها سعی بر فروش نداریم و در عوض به دنبال پیدا کردن شرکایی هستیم که از صرف هزینه ای که برای طراحی سایت، اپلیکیشن و بازاریابی دیجیتالی که کرده‌اند راضی و خوشحالند.

https://sepante.com/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399
خرید فالوور اینستاگرام

پیش از خرید فالوور اینستاگرام و مزیت های آن بهتر است درباره این شبکه اجتماعی بیشتر بدانید. تا با جواب بسیاری از سوال های خود مانند اینکه آیا خرید فالوور میتواند به رشد کسب و کار کمک کند؟ خرید فالوور اینستاگرام واقعی امکان پذیر است؟ خرید لایک اینستاگرام چقدر به اکسپلور رفتن پست شما کمک میکند؟ افزایش فالوور اینستاگرام چگونه صورت میگیرد؟ چقدر در مورد اینستاگرام می‌دانید؟ اینستاگرام دارای بیش از یک میلیارد کاربر می‌باشد،

که ماهانه 500 میلیون نفر از آن‌ها هر روز در این برنامه فعال هستند. و یکی از محبوب‌ترین رسانه‌های اجتماعی در جهان است. و این فالوور اینستاگرام نیستند که فقط از پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن محتوا استفاده می‌کنند، از 100 مارک برتر در سراسر جهان، 90٪ حضور فعال در اینستاگرام دارند. این مارک‌ها از Instagram برای ارسال عکس و فیلم، ایجاد آگهی از نام تجاری و فروش محصولات و خدمات استفاده می‌کنند.

 

https://goldfollower.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399
سالنامه ۱۴۰۰

با شروع سال جدید شرکت‌های مختلف اقدام به خرید سررسید سالنامه ۱۴۰۰ می‌کنند. سررسید‌ها برای شرکت‌ها و مجموعه‌های مختلف حکم تبلیغاتی بسیار زیادی دارند، معمولا مجموعه‌های بزرگ و کوچک با شروع سال جدید اقدام به خرید سررسید 1400 می‌کنند؛ اما چه نوع سررسیدی برای سازمان ما مناسب است به صورتی که هم بتوان از آن با هدف تبلیغاتی استفاده کرد هم بتوان آن را به عنوان یک هدیه کاربردی در شروع سال 1400 به کارمندان و مشتریان خود ارائه داد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399
با ظهور و گسترش ارزهای دیجیتال. شاهد شکل گیری مشاغل جدید هستیم

یکی از معضلات بسیاری از ارز های دیجیتال نبود امکان پرداخت آنلاین است. امکان پرداخت در لحظه همانند پرداخت بوسیله کارتهای بانکی معمولی. البته انتقال پول دیجیتال به صورت آنلاین اتفاق میافتد و هم اکنون در حال انجام است. ولی منظور ما پرداخت آنلاین در چند ثانیه و برای خرید کالا و یا خدمات است. در خرید مورد نظر ما نیازی نیست آدرس کیف مقصد را بدانیم و به قول معروف بخواهیم مبلغی را انتقال دهیم ولی در واقع در انتقال معمولی ارز دیجیتال ما نیاز به صرف زمان داریم. و باید منتظر بمانیم که ماینرها کارشان را انجام دهند. سی آی پی کوین (سیپکوین) cipcoin CIPیک روش جدید برای حل این مساله ایجاد کرده است. سی آی پی کوین از سال 2019 شروع به کار کرده است. ولی با ایده ها و کارآیی های متنوع خود توانسته است کاربرد خود را میان هواداران خود افزایش دهد. در عین حال هر روز بازار های جدید را ازآن خود کند. و البته با افزایش طرفداران سی آی پی کوین (سیپکوین)cipcoin CIP ارزش آن نیز افزایش چند برابری پیدا کرده است. شما بوسیله سی آی پی کوین (سیپکوین) cipcoin CIPمی توانید به راحتی خرید اینترنتی انجام دهید. مشابه درگاه بانکی فروشگاه های معمولی. اما چگونه؟ در ادامه روند انجام این کار را برای شما توضیح می دهیم.
حلقه ای خاص از ماینرهای سی آی پی کوین (سیپکوین) cipcoin CIPکه توانسته اند گواهینامه کارگزاری را دریافت کنند می توانند اعتبار موجودی پول خریدار را در مدت زمان کوتاهی تایید کنند. مثلا چند ثانیه! سپس این اطلاعات در اختیار پذیرنده درگاه پرداخت اینترنتی که همان فروشگاه های اینترنتی هستند قرار میدهند. و پذیرنده خرید را تایید میکند. بنابراین مراحل پرداخت و خرید در عرض چند دهم ثانیه و همانند درگاه بانکی معمولی انجام می شود.
کارگزار کارمزدی را جهت تایید انتقال پول و تضمین پرداخت پول دریافت می کند. در واقع پذیرنده نگران عدم انتقال پول نیست و کنترل و ریسک آن را به کارگزار محول نموده است.
این روش به فروشنده این امکان را میدهد که امکان فروش کالا و خدمات را با تنوع بیشتری داشته باشد. مانند بلیط هواپیما٫ قطار٫ سینما و یا خریدهایی که در لحظه می بایست قطعی شوند.
 
 
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399
تعریف تبلیغات رایگان

تعریف تبلیغات رایگان در قالب دوگانه وجود دارد. تبلیغات به عنوان یک فعالیت تجاری شناخته می شود که به منظور بالا بردن ، افزایش ، رشد یا توسعه آگاهی از یک محصول یا خدمات خاص با توجه به عموم مصرف کنندگان انجام می شود - وجود یک محصول یا خدمات خاص به عنوان یک جز component اصلی در نظر گرفته می شود تبلیغات ، که میزان در دسترس بودن تجاری و دسترسی به آن کالا یا خدمات خاص را تعیین می کند. مفهوم "رایگان" - همراه با اصطلاح "تبلیغات رایگان" نشان می دهد که تلاش های تبلیغاتی بدون هزینه یا هزینه مربوطه وجود دارد. اگرچه روشهای تبلیغات رایگان در دسترس فروشندگان وجود دارد ، اما اجرای تلاشهای تبلیغات رایگان منوط به درجات مختلف زنده ماندن ، کارایی و قانونی بودن است.

تبلیغات رایگان در مقابل تبلیغات پولی

 

 

چشم انداز در دسترس بودن هر محصول یا خدمات موجود بدون هزینه و هزینه را می توان جذاب دانست. با این حال ، مخالفان تبلیغات رایگان به طور معمول وفاداری خود را به فلسفه تجاری ابراز می کنند که نیاز به "صرف پول برای پول درآوردن" را حفظ می کنند - استدلال های زیر در مورد دریافت تبلیغات رایگان مطرح شده است:

 

نکات مثبت تبلیغات رایگان

کسانی که طرفدار تبلیغات رایگان هستند ، پیشنهاد می کنند تا زمانی که ماهیت تبلیغات ماهیت واقعی رایگان داشته باشد ، هیچگونه عوارض جانبی و خسارتی راجع به فروشنده یا مصرف کننده ایجاد نمی کند و به الزامات قانونی پایبند هستند ، فقط می تواند در توسعه تجاری یک محصول یا خدمات خاص کمک کند:

طیف گسترده ای از آژانس های بازاریابی و تبلیغات تازه تاسیس وجود دارد که تبلیغات رایگان را به عنوان تلاشی بازاریابی برای جذب مشتری جدید ارائه می دهند. اغلب اوقات ، تبلیغات رایگان به صورت آزمایشی ارائه می شود - درصورتی که فروشنده از نتایج حاصل از تبلیغات با آن شرکت تبلیغاتی خاص رضایت داشته باشد ، ممکن است از آنها برای ارائه هزینه خدمات تبلیغاتی آینده الهام گرفته شود

فروش ، تلاش های ویژه و تبلیغاتی موسسات مجاز به تبلیغات رایگان ممکن است برای مشاغل کوچک یا تازه تاسیس در مورد مشارکت بالقوه با آژانس ها یا م institutionsسسات تبلیغاتی مفید باشد. مشارکت های استراتژیک تبلیغاتی همچنین ممکن است فرصتی برای تبلیغات رایگان باشد - به طور معمول ، این مشارکت ها به ازای پرداخت خدمات تبلیغات رایگان ، امکان مبادله کالا را فراهم می کنند.

موارد منفی تبلیغات رایگان

 

مخالفان تلاش های تبلیغات رایگان نسبت به آژانس ها یا م institutionsسساتی که تبلیغات رایگان ارائه می دهند ، ابراز تردید می کنند که ناشی از سردرگمی یا شک بالقوه است. بسیاری از افراد مشکوک تر در مورد سود یا سودآوری نهفته ارائه خدمات بدون قصد تبدیل سود ، حدس می زنند. در حالی که برخی از موسسات غیرانتفاعی یا لابی ها ممکن است تبلیغات رایگان را با توجه به یک علت ، محصول یا خدمتی که در آن پشتیبانی می کنند ، فراهم کنند ، بسیاری از بدخواهان تعجب می کنند که آیا مفهوم "چیزی برای هیچ چیز" واقعاً وجود دارد:

اغلب اوقات ، تبلیغات رایگان در قالب یک دوره آزمایشی - یا موافقت - وجود دارد که در آن توافق اولیه نیازی به پرداخت ندارد. با این حال ، هزینه های پنهان ، چاپ خوب یا توافق نامه های قرارداد اشتباه ممکن است منجر به تبلیغات غیر از رایگان شود

 

 

 

 

قوانين و مقررات


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 12 بهمن 1399
انگشت شست
 

 

انگشت شست

انگشت شست نماد قدرت اراده یک فرد است و مستقل تر از همه انگشتان است.

سنگ‌های ترجیح داده‌شده برای انگشت شست، گارنت و لعل هستند.

5 مرحله برای ساده تعیین سایز انگشتر

انگشت اشاره

انگشت اشاره نماینده قدرت، رهبری و جاه‌طلبی است.

این انگشت برای نشان دادن نوع خاصی از قدرت در نظر گرفته می‌شود.

این موضوع به ویژه در روزگار قدیم زمانی دیده شد که پادشاهان مقتدر، انگشتری در انگشت اشاره خود داشتند.

سنگ‌های ترجیح داده‌شده برای انگشت نشانه، یاقوت کبود و آمیتیست است.

آموزش ساخت انگشتر با کریستال و منجوق

انگشت میانی

انگشت میانی شخصیت فردی را نشان می‌دهد و با هدف ما در زندگی ارتباط دارد.

این نماد در وسط قرار گرفته‌است و نماد زندگی متعادل است.

گذاشتن حلقه‌ای بر روی این انگشت به شما کمک می‌کند تعادل خود را به زندگی خود اضافه کنید.

این به فرد امکان می‌دهد بین درست و غلط تفاوت قائل شود.

سنگ‌های ترجیح داده‌شده برای انگشت میانی کوارتز و مرجان هستند.

نکات بسیار جالب در مورد حلقه ازدواج

انگشت حلقه

انگشت حلقه انگشت چهارم است.

این انگشت دست‌چپ ارتباط مستقیمی با قلب دارد.

بنابراین، حلقه ازدواج در این انگشت قرار می گیرد.

هم چنین نشان‌دهنده احساسات (محبت)و خلاقیت در یک فرد است.

گذاشتن یک حلقه بر روی دست راست به شما کمک می‌کند نسبت به زندگی تان خوشبین باشید.

سنگ‌های ترجیح داده‌شده برای انگشت حلقه، یشم و مونستون دارند.

نکات بسیار جالب در مورد سنگ های ماه تولد

انگشت کوچک

انگشت کوچک نشان‌دهنده روابط است.

این انگشت نشان‌دهنده نگرش ما نسبت به دیگران است.

گذاشتن حلقه‌ای بر روی این انگشت به افزایش روابط در رابطه با ازدواج کمک می‌کند و به بهبود روابط تجاری نیز کمک می‌کند.

هم چنین به تغییر نگرش فرد برای بهتر شدن کمک می‌کند.

سنگ‌های ترجیح داده‌شده برای انگشت کوچک کهربا و سیترین هستند.

10نکته مهم و کلیدی در تمیزکردن زیورآلات فیروزه

 

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399
کسب سلامتی ارزان و طبیعی با استفاده از دمنوشهای گیاهی

همانطور که میدانید امروزه با افزایش نرخ ارز هزینه های تمامی محصولات و خدمات در کشور سر به فلک کشیده است. خدمات درمانی و داروها نیز از این بازی مستثنی نبوده اند. همچنین بیمه ها نیز همچون گذشته قادر به پوشش دهی هزینه های بیمه شدگان نیستند. از طرفی داروهای وارداتی نیز با کسری شدید در بازار مواجه شده اند و بیماران را دچار مشکلات عدیده جهت تامین داروی مورد نیازشان کرده اند.

در این شرایط بسیاری از مردم به فکر درمان های سنتی و طبیعی افتاده اند. از آنجا که عدو شود سبب خیر ، تحریم ها و افزایش نرخ ارز باعث آشتی دوباره بسیاری از مردم با طب سنتی و استفاده از درمان های طبیعی شده است. بسیاری از این درمان ها در طب سنتی نه تنها موثرتر از درمان های شیمیایی بوده اند بلکه هزینه های بسیار کمتری را نیز در پی داشته اند.

 

دمنوش ها؛ ابزارهای قوی و ارزان برای کسب سلامتی

در طب سنتی از ابزارهای مختلفی برای رساندن ماده موثره مورد نیاز برای رفع عارضه در بیماران مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از این ابزارهای قوی ، دمنوش های گیاهی است. این دمنوش ها سالهاست در بازار ایران و با کیفیت های بسیار متفاوت وجود داشته اند.

اما هم اکنون شرکت بزرگ نیوشا اقدام به جمع آوری با کیفیت ترین گیاهان دارویی از اقصی نقاط دنیا نموده است. این گیاهان دارویی در شرکت نیوشا فراوری شده و به شکل بسته بندی های جذاب وارد بازار می شوند.

 

آیا دمنوش های نیوشا مجوز دارند؟

تمامی محصولات شرکت نیوشا دارای پروانه بهداشتی ساخت از اداره غذا و دارو می باشند که روی بسته بندی درج شده است . همچین نماد سیب سلامت و علامت استاندارد نیز از جمله نمادهای اخذ شده این محصولات می باشند.

محصولات شرکت نیوشا تماماً به اقصی نقاط دنیا صادر می شوند و دارای گواهینامه های بین المللیHACCP و ISO22000 می باشند.

 

انواع دمنوش های نیوشا :

شرکت نیوشا محصولات خود را در چند دسته بندی جای می دهد.

 

دمنوش های خالص نیوشا :

برخی از محصولات شرکت شامل گیاه دارویی خالص می باشد. از جمله این محصولات می توان به دمنوش بابونه نیوشا، دمنوش کاسنی نیوشا، دمنوش زیره نیوشا، دمنوش اسطوخودوس نیوشا، دمنوش گل گاوزبان نیوشا، دمنوش به لیمو نیوشا، دمنوش نعناع فلفلی نیوشا، دمنوش به نیوشا، دمنوش فلفل کوهی نیوشا و دمنوش شکوفه های ُآلوئه ورا نیوشا اشاره کرد.

 

دمنوش های ترکیبی نیوشا :

گروه دیگری از محصولات نیوشا شامل ترکیبی از چندین گیاه دارویی است که هر کدام به منظوری خاص و مطابق با نسخه های طب سنتی تولید می شوند. از جمله این محصولات می توان به دمنوش خار مریم، شاطره و کاسنی نیوشا (جهت رفع چربی کبد)، دمنوش حس خوب زندگی نیوشا (جهت رفع مشکلات گوارشی)، دمنوش راز سلامتی نیوشا (جهت تنظیم هورمون های زنانه)، دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا (جهت بهبود جریان خون)، دمنوش گل گاوزبان، سنبل طیب، به لیمو و بابونه نیوشا(جهت اعصاب)، دمنوش معجون رویایی نیوشا (جهت بهبود مشکلات خونی)، دمنوش گزنه، گشنیز و شنبلیله نیوشا (جهت تنظیم قند خون) اشاره کرد.

 

دمنوش های ترکیبی با چای سبز شرکت نیوشا :

برخی از محصولات نیوشا ترکیبی از گیاهان دارویی به همراه چای سبز هستند. از جمله این محصولات می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

چای سبز و نعناع فلفلی نیوشا ، چای سبز و گزنه و برگ زیتون نیوشا ، چای سبز و به لیمو نیوشا ، چای سبز و بهار نارنج نیوشا ، چای سبز و جینسینگ نیوشا ، چای سبز و آلوئه ورا نیوشا ، چای سبز و زوفا نیوشا ، چای سبز و لیمو نیوشا، چای سبز و سیب ترش نیوشا ، چای سبز و رزماری و گل محمدی نیوشا

دمنوش های ترکیبی با چای سیاه شرکت نیوشا :

این گروه از محصولات نیز مشتریان بسیار زیادی دارند. چراکه افراد زیادی از این گروه محصول برای نوشیدنی پذیرایی یا پک پذیرایی دمنوش نیز استفاده می کنند. از جمله محصولاتی که در این دسته بندی جای می گیرند می توان به محصولات زیر اشاره کرد:

چای سیاه و زعفران نیوشا، چای سیاه و وانیل نیوشا، چای سیاه و پرتقال نیوشا ، چای سیاه و بادرنجبویه نیوشا، چای سیاه و آلبالو نیوشا، چای سیاه و توت فرنگی نیوشا، چای سیاه و بهار نارنج نیوشا ، چای سیاه و نعناع نیوشا، چای سیاه و زنجبیل نیوشا، چای سیاه و هل نیوشا ، چای سیاه و دارچین نیوشا ، چای سیاه و تمشک آبی نیوشا (چای بلوبری نیوشا )، چای سیاه و کرن بری نیوشا ، چای سیاه و دارجیلینگ نیوشا ، چای ماسالا نیوشا و چای سیاه عطری نیوشا نام برد.

 

چای های خالص نیوشا :

گروه دیگر محصولات نیوشا شامل چای های خالص هستند . محصولات زیر در این دسته بندی جای دارند:

چای سبز خالص نیوشا ، چای اصیل ایرانی نیوشا ، چای قلمی نیوشا ، چای سی تی سی نیوشا

 

انواع کافی میکس و هات چاکلت نیوشا :

شرکت نیوشا برای علاقه مندان به کافی میکس و هات چاکلت نیز محصولات ویژه ای دارد. از جمله این محصولات می توان به هات چاکلت دارک نیوشا ، هات چاکلت کلاسیک نیوشا ، کافی میکس بدون شکر نیوشا (کافی میکس رژیمی نیوشا) ، کافی میکس خامه ای نیوشا و کافی میکس اکسکلوسیو نیوشا نام برد.

 

انواع پک های سلامتی نیوشا :

برای رفع برخی عارضه های بیماری می توان دمنوش های نیوشا را می توان بصورت برنامه ریزی شده مصرف کرد که به این مدل از دمنوش ها پک های سلامت نیوشا گفته می شود. این پک ها را صرفاً نمایندگان فروش آموزش دیده شرکت نیوشا می توانند به مراجعه کنندگان پیشنهاد دهند.دمنوش هایی که در این پک ها استفاده می شوند بصورت ثابت و مشخص نیستند و بستگی به نظر مشاور و وضعیت جسمانی مراجعه کننده دارد. به همین دلیل نیز ممکن است با قیمت هایی متفاوتی از پک ها مواجه شده باشید.

از جمله پک های سلامتی با دمنوش نیوشا می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

پک دمنوش لاغری نیوشا ، پک دمنوش چاقی نیوشا ، پک دمنوش کبد چرب نیوشا ، پک دمنوش اعصاب نیوشا ، پک دمنوش پوست نیوشا ، پک دمنوش گوارش نیوشا ، پک شیردهی نیوشا ، پک بدنسازان نیوشا ، پک دمنوش تقویت جنسی نیوشا ، پک سودا زدای نیوشا ، پک صفرا زدای نیوشا ، پک دمنوش میگرن نیوشا و...

 

نحوه مشاوره و خرید انواع محصولات و پک های سلامتی نیوشا :

برای مشاوره و خرید انواع محصولات نیوشا میبایست به نمایندگان فروش مستقل این شرکت مراجعه فرمایید. از جمله نمایندگان فروش با سابقه و پرفروش شرکت نیوشا ، تیم سلامت تی 24 است که از سال 2016 کار خود را با شرکت نیوشا آغاز نمود و تاکنون توانسته است به هزاران مراجعه کننده کمک کند تا سلامتی خود را بازیابند.

برای استفاده از تخصص مشاوران تیم سلامت تی 24 کافیست با شماره 09920801015 تماس حاصل فرمایید تا اپراتور شما را راهنمایی نماید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 10 بهمن 1399
کسب تجربه در زمینه موتور برق

ما پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در زمینه موتور برق ، موتور پمپ آب و دیزل ژنراتور نو و دست دوم، انواع شناور  و انواع پمپ کفکش در سال 1397 اقدام به راه اندازی این وبسایت کرده و بصورت تخصصی به مشاوره و بررسی این محصولات پرداخته‌ایم..

تمام تلاش خود را کرده‌ایم که اکثر برندهای معتبر بازار را در اینجا بررسی کنیم و در کنار آن به مشتریان بصورت تخصصی مشاوره رایگان بدهیم تا مشتریان بتوانند محصول مناسبی انتخاب و خریداری نمایند.

ما بصورت اختصاصی تمام خدمات فنی از جمله نصب و راه اندازی و تغمیرات درب محل دستگاههای خود را انجام میدهیم.

آدرس دفتر مرکزی‌: خیابان سعدی جنوبی کوچه خوانسار ساختمان پاسارگاد واحد ۷

شماره تماس مرکزی : ۰۲۱۳۶۹۰۸۶۲۱

شماره تماس واحد فروش : ۰۲۱۳۶۹۰۸۵۳۸

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 7 بهمن 1399