مراحل قانون جذب عشق

در قانون جذب عشق قسمت اول، به مفهوم قانون جذب عشق چیست پرداختیم و نکات کلی را در مورد استفاده قانون جذب در روابط بیان کردیم. در قانون جذب عشق و مبحث روابط این مسئله مطرح میشود که ما خودمان، چقدر خودمان را دوست داریم؟

چون جهان بیرون آینه درون است. این مسئله ای است که ممکن است تاکنون زیاد به آن فکر نکرده باشیم.

جهان بیرون آینه درون است یعنی هر چیزی که درون من است من همان را در بیرون خود میبینم. اگر من درون خودم فکر کنم جذاب نیستم، بیرون هم راه میروم یکی من را میبیند و میگوید شما جذاب نیستی!

اگر من فکر میکنم فردی شوخ طبع و بامزه هستم، در میان هر جمعی که قرار بگیرم هم یکی از جمع به من میگوید چقدر جذاب و بامزه هستی. هر چیزی که درون من هست من همان را بیرون می بینم.

من باید روی درون خودم کار کنم و از درون، خودم را دوست داشته باشم یعنی درون من این موضوع هست که من امیر شریفی دوست داشتنی هستم، من هر جا میرم نقل مجلس ام، همه من را دوست دارند و …

مهمترین مسئله در بحث روابط این هست که ما خودمان، خودمان را دوست داشته باشیم. پس به یاد داشته باشید قدم اول قانون جذب عشق این است که خودتان را خیلی دوست داشته باشید.

برای روشن شدن مفهوم عشق بخشیدن به دیگران، اول باید معنای عشق نبخشیدن به دیگران را بفهمید.

تلاش برای تغییر دادن طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که شما می‌دانید چه چیزی برای طرف مقابل بهرت است عشق بخشیدن نیست!

تصور این‌که حق با شماست و طرف مقابل اشتباه می‌کند عشق بخشیدن نیست!

بازخواست، ملامت، شکایت، غر زدن، یا ایراد گرفتن از طرف مقابل عشق بخشیدن نیست!

این‌ها خلاف قانون راز جذب عشق است.

یکی از موضوعاتی که باعث می شود که ما در روابط مان شکست بخوریم، فکر کردن به روابط شکست خورده قبلی است.

این مسئله نیز بسیار جالب است که آن قدر به شکست خود فکر میکنیم که سناریویی مانند آن سناریو برایمان پیش می آید. مثلا با یک نفر وارد رابطه می شویم و قرار ازدواج میگذاریم اما یک هفته مانده به تاریخ ازدواج، طرف مقابل ما را ترک میکند. نفر دیگری نیز به همین صورت و نفر بعدی نیز همین طور و نفرات بعدی نیز همین ماجرا … یا شخص به ما خیانت می کند و یا شخص وسط رابطه، عاشق فرد دیگری میشود و ما را ترک میکند و … این اتفاقات مدام کپی پیست و تکرار می شوند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1399
اپ پرورش افکار

اپلیکیشن پرورش افکار با نام امیر شریفی پیوند خورده است. اگر به دنبال یادگیری راهکارهای موفقیت در زندگی هستید، حتماً برای یک بار هم که شده، اسم «اپ امیر شریفی» به گوش‌تان خورده است. در این اپلیکیشن کاربردی، مجموعه‌ای از تمامی راهکارهای موفقیت در زندگی گردآوری شده است. امیر شریفی که با تکیه بر تلاش خود به موفقیت رسیده است، تجربیاتش را با سایر کاربران ایرانی به اشتراک می‌گذارد. در این مقاله می توانید درباره امیر شریفی بیشتر بدانید

 

استاد شریفی با مطالعه‌ی بیوگرافی و سرگذشت آدم‌های موفقی مثل استر هیکس ، ناپلئون هیل ، کوین ترودو ، دیل کارنگی، مارک فیشر، مایکل تالبوت، رابرت کیوساکی، ناپلئون هیل، تی هارو اکر، جوزف مورفی، پل مکنا، اسپنسر جانسون، کاترین پاندر، وین دایر، آنتونی رابینز، فلورانس اسکاول شین، ریچارد باخ، جک کنفیلد، والاس وتلز، برایان تریسی، جان گری و باربارا دی آنجلس توانسته‌ است مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از بهترین راهکارهای موفقیت را برای علاقمندان و طرفداران خود فراهم کند. در همان ابتدای فعالیت، اپلیکیشن پرورش افکار امیر شریفی ، بیش از ۳۵ هزار طرفدار پیدا کرد. اکنون بیش از ۲۰۰ هزار کاربر در سراسر دنیا از این اپ استفاده می‌کنند. امیر شریفی را به عنوان استاد مطلق قانون جذب و یکی از برجسته ترین اساتید شناخته‌شده‌ی دوره‌های موفقیت در ایران می شناسند. استاد امیر شریفی در این اپلیکیشن سعی کرده است تا ساده‌ترین روش‌ها و تکنیک‌های دستیابی به موفقیت را برای کاربران شرح دهد. در ادامه به توضیح بیشتر این اپلیکیشن می‌پردازیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید.

منبع : https://www.parvaresheafkar.com/law-attraction/parvaresheafkar-app/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1399
راز قانون جذب

قانون جذب

قانون جذب ، قانونی جاری بر زندگی تمام کائنات. آشنایی و درک قانون جذب شما را به سمت رسیدن به آرزوهای خویش سوق می دهد، حال آنکه بسیاری از ما آن را نمی شناسیم و یا به درستی درک نمی کنیم.

به قسمت مقالات تخصصی آموزش قانون جذب سایت پرورش افکار خوش آمدید.

قانون جذب چیست؟

معتقدم قانون جذب مهمترین قانون کائنات است که هر کسی این قانون را درست و از منابع معتبر یاد گرفته باشد اولا شکرگزار یادگیری علم قانون جذب بوده است و ثانیا حسرت خورده که ای کاش زودتر با این موضوع به صورت درست و علمی آشنا می شد. سعی کرده‌ایم مقالات مفید و به روز را در این قسمت از سایت پرورش افکار به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم. در بخش مقالات، عناوینی بسیار پرطرفدار همچون قانون جذب چیست، قانون جذب عشق و قانون جذب ثروت وجود دارد که روزانه هزاران بازدید از نقاط مختلف جهان دارد. تمام تلاش تیم توانمند پرورش افکار جمع آوری کاملترین بانک مقالات برای شما دوستداران علوم ذهنی است. با مطالعه مقالات این بخش می آموزید همه چیز در این دنیا حاصل انرژی است. ما می توانیم با داشتن افکار مثبت و سازنده که از راه تکرار و تمرین حاصل می شود همه جا این انرژی را پخش کنیم. پس بیایید به یکدیگر انرژی مثبت بدهیم.
 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1399
پرورش افکار

تا سه، چهار سال پیش یک شکست‌خورده به‌ حساب می‌آمدم. یک شکست‌ خورده‌ی قهار. در کمتر موردی بود که موفقیت‌های پی‌درپی داشته باشم. بااینکه یک‌جور اعتیاد به خواندن کتاب و شرکت در دوره‌های موفقیت داشتم ولی همیشه تعداد شکست‌هایم بیشتر از موفقیت‌هایم بود.

هر بار که به یکی از اهدافم می‌رسیدم به خودم افتخار می‌کردم و یک ماه بعد دوباره یک ناکامی. با درآمدی که به‌زور فقط به کرایه ماشین و ناهارم می‌رسید. (گاهی وقت‌ها به دلیل شرکت در دوره‌ها حتی به پول ناهار هم نمی‌رسید.) همیشه در حال غر زدن بودم. به این نتیجه رسیده بودم که خدای بزرگ و مهربان من را دوست ندارد و کاریش نمی‌توان کرد.

اوضاع هر روز داشت بدتر می‌شد. هم اوضاع مالی و هم اوضاع درسی در دانشگاه؛ درسی که اصلاً به آن علاقه‌ای نداشتم. هرروز بااحساسی بدتر از دیروز به دانشگاه و سرکار می‌رفتم. بدترین موضوع این‌که هنوز خدمت سربازی را هم پیش رو داشتم. هر جوری حساب می‌کردم قرار بود در بهترین حالت یک زندگی متوسط رو به پایین داشته باشم.

 منبع :  https://parvaresheafkar.com/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1399
جراحی شکم یا ابدومینوپلاستی

میل به زیبایی و داشتن اندام متناسب از آرزوهای همیشگی انسان بوده؛ از این رو از راه های مختلف در پی تحقق آن می روند. آیا می دانید ابدومینوپلاستی یا جراحی شکم به چه معناست و چه کسانی شرایط انجام آن را دارند؟ در واقع این عمل زیبایی با هدف لاغری و از بین بردن چربی های اضافه بدن صورت می گیرد.

در مورد این جراحی که مدتی است بین افراد برای دستیابی به زیبایی مرسوم شده است نظرات زیادی مطرح می شود. برخی از افراد ورزش را انتخاب می کنند و از این طریق می خواهند به اندام ایده آل خود برسند. آنها اعتقادی به روش های سخت و تهاجمی ندارند.

آیا به راستی این عمل زیبایی خطرناک است؟ اگر مدت هاست به دنبال انجام این کار هستید و همچنان تصمیم قطعی خود را نگرفته اید، مطالب مقاله پیش رو به شما کمک زیادی می کند. با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی چیست و چگونه به زیبایی اندام کمک می کند؟

همانطور که اشاره شد در این عمل جراحی با از بین بردن چربی ها به همراه پوست های اضافی بدن متقاضی را به یک شکم کوچک و صاف می رسانند. ممکن است از خود بپرسید چه کسانی کیس های مناسب این عمل هستند؟ قبل از هرچیز بهتر است بدانیم شرایط این عمل جراحی برای چه کسانی مناسب است.

  • سلامت بدنی در این عمل مهم است و افرادی که دخانیات مصرف نمی کنند، طبیعتا وضعیت جسمانی خوبی دارند. این اشخاص وزن ثابت و مشخصی دارند و با این حال چربی هایی را در بدن دارند که در حالت برجسته وجود دارد.
  • خانم هایی که تجربه عمل های زایمان و بارداری های متعدد را داشته اند. در خانم ها به علت رشد جنین پوست شکم بسیار کش می آید و ظاهر زیبایی ندارد.
  • کسانی که در دوره ای چاق بوده اند و شلی پوست را به همراه چربی های زاید در اطراف اندام شکمی دارند.

برخی ممکن است این نوع عمل جراحی شکم را با عمل لیپوساکشن اشتباه بگیرند ولی این دو یکی نیستند ولی همزمان با هم احتمال انجام وجود دارد. بعد از این موضوع باید بدانید چرا و چه کسانی که نباید عمل زیبایی ابدومینوپلاستی را انجام دهند؟

از آنجا که یکی از شرایط این جراحی ثابت بودن وزن بدن است، خانم هایی که قصد بارداری دارند بهتر است دنبال انجام این عمل نباشند. نکته مهم دیگری که در این باره باید بیان شود این است که این عمل را نباید با هدف کاهش وزن انجام داد.

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 27 بهمن 1399
4 تا از بهترین چای ساز های تفال

اگر دنیال یک محصول با کیفیت و چای خوش طعم هستید چای ساز تفال گزینه مناسبی هست.

1 - چای ساز BJ201 مشکی تفال

 

این چای ساز با رنگ مشکی و طراحی زیبا انتخاب بسیاری از مشتریان که در فکر خرید چای ساز میباشند است . چای ساز BJ201 تفال قدرتی معدل ۱۷۰۰ تا ۲۰۰۰ وات را میتواند ایجاد کندکتری این چای ساز از جنس پلاستیک بوده و ظرفیتی ۱٫۹ لیتری دارد همچنین قوری ظرفیتی ۱لیتری دارد و از جنس شیشه میباشد.

چای ساز bj201 دارای المنتی از جنس استیل ضد زنگ میباشد که باعث میشود آب را در چند دقیقه جوش بیاید وزن سبک ,سیم برق ۱٫۲ متری و طراحی زیبا از دیگر ویژگی های این محصول پرفروش میباشدشما میتوانید چای ساز تفال مدل BJ201 را از تفال آنلاین با بهترین قیمت به همراه گارانتی خریداری کنید .

 

1 - چای ساز BJ201 سفید تفال

تفال  بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی در جهان با ساخت چای ساز ۲۰۱ این مشکل را برطرف کرده استاین چای ساز با رنگ سفید و طراحی زیبا انتخاب بسیاری از مشتریانی که در فکر خرید چای ساز میباشند است . چای ساز BJ201 تفال قدرتی معدل۱۶۰۰ تا ۲۰۰۰ وات را میتواند ایجاد کند.

کتری این چای ساز از جنس پلاستیک بوده و ظرفیتی ۱٫۹ لیتری دارد همچنین قوری ظرفیتی ۱ لیتری دارد و از جنس شیشه میباشد. چای ساز bj201 دارای المنتی از جنس استیل ضد زنگ میباشد که باعث میشود آب را در چند دقیقه جوش بیاید وزن سبک سیم برق ۱٫۲ متری و طراحی زیبا با رنگ سفید از دیگر ویژگی های این محصول پرفروش میباشد.

چای ساز سفید تفال مدل ۲۰۱ را از تفال آنلاین با بهترین قیمت به همراه گارانتی خریداری کنید .

 

1 - چای ساز BJ5098 سفید تفال

این مدل دارای قدرتی ۱۶۵۰ واتی است که آب در چند دقیقه جوش آورده و  در هر لحظه که اراده کنید میتوانید چای میل کنیدچای ساز تفال دارای فیلتر ضد رسوب میباشد که باعث میشود چای شما بدونه هرگونه رسوب و چربی باشد .

چای ساز ۵۰۹۸ تفال دارای سیستم اتوماتیک دم کردن چای میباشد که باعث میشود از تیره شدن و بدمزه شدن چای شما جلوگیری شودهمچنین یکی از ویژگی های مهم چای ساز استیل تفال کم مصرف بودن میباشد که باعث میشود در مصرف برق شما هم صرفه جویی بشود .

 

1 - چای ساز BJ5108 سفید تفال

این چای ساز دارای قدرتی ۱۶۵۰ واتی است که آب در چند دقیقه جوش آورده و  در هر لحظه که اراده کنید میتوانید چای میل کنید . چای ساز تفال دارای فیلتر ضد رسوب میباشد که باعث میشود چای شما بدونه هرگونه رسوب و چربی باشد .

چای ساز ۵۱۰۸ تفال  دارای سیستم اتوماتیک دم کردن چای میباشد که باعث میشود از تیره شدن و بدمزه شدن چای شما جلوگیری شودهمچنین یکی از ویژگی های مهم چای ساز روی همی تفال کم مصرف بودن میباشد که باعث میشود در مصرف برق شما نیز صرفه جویی بشود .

 

چای نوشیدنی مورد علاقه تمامی ایرانیان هست و کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که چای را دوست نداشته باشد .

اما کیفیت چای بسیار مهم است و این امر با چای ساز تفال محقق شده است .

چای، محبوب‌ترین نوشیدنی بین ما ایرانی‌هاست و کالای مربوط به دم کردن چای، از ملزومات هر خانه ایرانی استسماورهای ذغالی، سماورهای برقی و گازی و نهایتا چای‌سازهای برقی، از نسل‌های این لوازم خانگی هستند.

در سال‌های اخیر، چای‌سازهای برقی طرفداران زیادی بین دوست‌داران چای پیدا کرده‌اندمهم‌ترین علت این محبوبیت، سرعت بیشتر کار چای‌سازهای برقی نسبت به سماورهای گازی استدر دوره‌ای که زمان، حرف اول را می‌زند، همیشه ابزارهایی پیشرفت خواهند کرد که زمان را به‌طرز قابل قبولی کاهش دهند.

با پیشرفت تکنولوژی امروزه، اکثر افراد از چای سازهای برقی برای دم کردن چای استفاده می‌کنندکنترل حرارتی و قابلیت روشن و خاموش کردن خودکار چای ساز به یک جنبه مطلوب چای سازهای مدرن تبدیل شده است.

در هنگام خرید یک چای ساز باید به ظرفیت، جنس، نظافت، نگهداری و ویژگی‌های دیگر آنان توجه کنیددر این قسمت 10 مورد از بهترین مارک چای ساز موجود در بازار به همراه چند نکته مهم را به عنوان راهنمای خرید به شما معرفی می‌کنیم.

به طور کلی سه نوع چای ساز در بازار موجود هستند:

اگر قصد خرید چای ساز را دارید ابتدا می بایست با انواع چای ساز موجود در بازار آشنا شوید:

چای ساز استند دار – چای ساز بدون قوری – چای ساز های بالا پایین

چای سازهای دارای استند

این نوع از چای ساز ها برای قرار گرفتن در داخل آشپزخانه بسیار مناسب هستند و با ظاهر زیبای خود جلوه ای مدرن به آشپزخانه شما می بخشنددر قسمت زیرین این نوع از چای ساز ها یک استند قرار گرفته است که کتری و قوری هر دو بر روی آن قرار می گیرندهنگامی که دستگاه چای ساز را به برق وصل می کنید، صفحه به آرامی گرم شده و چای دم می کشداین چای ساز شاید کاربردترین نوع چایی ساز باشد که استفاده بسیار راحتی دارد.

چای سازهای بدون قوری

در این نوع از چای سازها قوری بر روی کتری قرار داده شده استاین چای سازها نیز مانند چای سازهای دارای استند عمل می کند، با این تفاوت که قوری بر روی کتری قرار می گیردهنگامی که آب درون کتری جوش می آید بخار حاصل از آن به قسمت انتهایی قوری برخورد کرده و در نتیجه باعث دم کشیدن چای می شودبا استفاده از این دستگاه عطر و طعم چای حفظ خواهد شد.این چای سازها به دلیل اینکه در بالا و پایین قرار میگیرند ارتفاع زیادی دارند و شاید برای هر جایی مناسب نباشند.

چای سازهای روی همی

در این نوع از چای سازها قوری بر روی کتری قرار داده شده استاین چای سازها نیز مانند چای سازهای دارای استند عمل می کند، با این تفاوت که قوری بر روی کتری قرار می گیردهنگامی که آب درون کتری جوش می آید بخار حاصل از آن به قسمت انتهایی قوری برخورد کرده و در نتیجه باعث دم کشیدن چای می شودبا استفاده از این دستگاه عطر و طعم چای حفظ خواهد شد.این چای سازها به دلیل اینکه در بالا و پایین قرار میگیرند ارتفاع زیادی دارند و شاید برای هر جایی مناسب نباشند.

هنگام خرید چایی ساز به چه نکاتی باید توجه کرد.

نوع چای ساز: از انواع سه گانه ی چایی ساز باتوجه به  مقدار فضای موجود و ظرفیت چایی ساز میتوانید انتخاب کنیدمثلا چایی ساز و قوری که به صورت عمودی روی هم سوار میشوندمیتوان در آشپز خانه های کوچک و یا مجیط های اداری استفاده کرد که هم فضا محدود است و هم به ظرفیت بالای کتری و قوری برای نوشیدن چایی نیار است.

نوع بدنه چای ساز: جنس بدنه چای ساز میتواند از نوع فلزی، پلاستیکی و شیشه ایی باشدنوع پلاستیکی در برابر ضربه مقاوم است، ولی با داغ شدن روی طعم چایی تاثیر میگذارد و طعم و بوی آن را از بین میبردانواع فلزی در برابر ضربه مقاوم اند و طعم چایی را حفظ میکنند ولی در مقابل چون رسانای خوبی هستند زود سرد شده و گرما را به بیرون هدایت میکنندنوع شیشه ایی نه روی طعم تاثیر دارد و نه گرما را بروز میدهد اما نوع شیشه ایی بسیار شکننده است و در برابر کوچکترین ضربه از بین میرود.

حجم کتری چای ساز: حجم کتری را با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان مصرف خود تعیین کنیدسعی کنید خرید چای ساز را داشته باشید که با تعداد افراد مورد نظرتان هماهنگ باشدتا هم در زمان جوش آمدن آب و هزینه صرفه جویی کنید.

صافی کتریهنگامی که آب درون کتری چای ساز به جوش می آید رسوبات در ته آن ته نشین می شونددر چای سازها هم به همین صورت استصافی کتری در چای ساز ها از ورود این رسوبات به درون فنجان جلوگیری می کندصافی چای ساز ها دو نوع هستندصافی های پلاستیکی و صافی های فلزیاین صافی ها در دهانه خروجی آب جوش در کتری قرار می گیرد و در بعضی از کتری ها می توانید آن را خارج کرده و بشوییدبه این نوع از صافی ها، صافی های پرتابل می گویندصافی های پرتابل نسبت به صافی های ثابت ارجحیت دارند چراکه نظافت و کاربری راحت تری دارند.

قابلیت گرم نگهدارندهحال گرم نگهدارنده در چای سازها به شما این امکان را می دهد که محتوای درون کتری و قوری را گرم نگه داریداین ویژگی دمای کتری را در حد نقطه جوش نگه می دارد اما در این دما کتری جوش نمی آید و تنها چای و آب جوش گرم می ماند.

سیستم قطع کننده خودکار: وجود سیستم قطع کننده در خرید چای ساز باعث می شود که هنگامی که آب درون کتری به جوش آمد دستگاه خود به خود خاموش شده و به حالت گرم نگه دارنده در بیایدو آب جوش و چای درون قوری را گرم نگه دارداین خاصیت هم جلوی تبخیر را گرفته و هم اینکه مانع غلیظ شدن بیش از حد چایی و صرفه جویی در مصرف برق میشود.

تنظیم کننده درجه حرارت: در برخی از انواع چای ساز ها مخصوصا چای ساز های استند دار ویژگی تحت عنوان تنظیم کننده درجه حرارت قرار داده شده است که به وسیله آن می توانید میزان حرارت را به دلخواه خود تنظیم کنید، تا بتوانید آب را زودتر یا دیرتر با توجه به وقت و مدریت زمانی خود به جوش بیاوریدپس در خرید چای ساز  این قابلیت موثر است.

تایمر در چای ساز: در خرید چای ساز وجود تایمر نیز باعث می شود تا بتوانید زمان را طوری تنظیم کنید که پس از مدت معینی چای ساز به طور اتومات خاموش شوددر خرید چای ساز وجود این ویژگی برای افرادی که فراموش می کنند چای ساز را خاموش کنند بسیار مهم است و میتوانند باعث ایمنی بیشتر شود.

نشانگر میزان آب: هنگام خرید چای ساز باید به دارا بودن نشانگر میزان آب نیز توجه کنیدبر روی بدنه کتری برخی از جای سازها یک نشانگر قرار داده شده استاین نشانگر به شما این امکان را می دهد که از میزان آب درون کتری مطلع شوید و در صورت نیاز به آن آب اضافه کنید.

تفاوت چای ساز و سماور از لحاظ سوختگی دست

تفاوت چای ساز و سماور از لحاظ سوختگی دست به شرح زیر است:

گذاشتن سماور بر روی حرارت باعث داغ شدن بیش ‌از اندازه آن می‌شود و با وجود دسته نسوز نیز ممکن است در هنگام گرفتن سماور کمی دستتان بسوزد و حتی ممکن است به دلیل سوختن دست تان سماور نیز بیفتد و آب‌ های آن بر روی شما بریزد.

بهتر است برای جلوگیری از هرگونه سوختگی با سماور از چای ساز برای دم کردن چایی استفاده کنید چون تمام چای سازها دارای دسته نسوزی هستند که در هنگام گرفتن آن هیچگونه حرارتی را به دستان شما منتقل نمی‌کنند و به دلیل سبک بودن نیز به‌راحتی قابل‌ حمل می‌باشد و خطرات ناشی از سوختگی آن بسیار کمتر از سماور است.

از لحاظ تنظیم دما چای ساز بهتر است یا سماور؟

آیا می‌دانید مهم ‌ترین عامل در دم کشیدن چایی، قهوه و سایر نوشیدنی‌های گرم چیست؟

اگر در انتخاب چای ساز یا سماور به دنبال گزینه ‌ای هستید که با استفاده از آن قهوه، چایی و … را با طعم بهترین میل کنید پیشنهاد ما به شما این است که چای ساز را انتخاب کنید زیرا عامل مهمی که در دم کشیدن چایی و نوشیدنی ‌های گرم موثر است دما می‌باشد.

همانطور که می‌دانید در سماور دما قابل تنظیم نمی‌باشد اما در چای ساز اینگونه نیست و شما به‌ راحتی می‌توانید با توجه به نوشیدنی که میل می‌کنید دمای چای ساز را مقدار مشخصی قرار دهید.

برای مثال بهترین دما برای درست کردن چایی سبز ۱۸۰ درجه سانتی‌گراد است پس هنگامی‌که قصد درست کردن چایی سبز دارید دمای چای ساز را در این درجه قرار دهید و از خوردن چایی سبز دم کشیده لذت ببرید.

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 26 بهمن 1399
پلکسی گلاس در مقابل اکریلیک: تفاوت چیست؟ خرید پلکسی به صرفه است؟

واقعیت این است که وقتی تفاوت بین پلکسی گلاس و اکریلیک را در نظر می گیرید ، بسیار شبیه به هم هستنداما چند تفاوت قابل توجه وجود داردبیایید آنچه را که پلکسی گلاس ، اکریلیک و یک رقیب سوم مرموز ، پلکسی گلاس است ، و تفاوت بین آنها را تجزیه کنیم.

اکریلیک چیست؟

اکریلیک یک هموپلیمر ترموپلاستیک شفاف استبه عبارت دیگر ، این نوعی پلاستیک است به طور خاص ، پلی متیل متاکریلات (PMMA). اگرچه این ماده اغلب به صورت ورق به عنوان جایگزین شیشه فروش می رود ، اما در کاربردهای مختلف دیگری از جمله رزین ریخته گری ، جوهر و پوشش ، دستگاه های پزشکی و سایر موارد نیز استفاده می شود.

در حالی که خرید شیشه ارزان تر و آسان تر از اکریلیک قابل بازیافت است ، اکریلیک نسبت به شیشه محکم تر ، مقاوم در برابر خرد شدن و مقاومت در برابر عناصر و فرسایش استبسته به نوع تولید ، می تواند از خراش بیشتری نسبت به شیشه داشته باشد یا در برابر خراش و ضربه بسیار مقاوم باشد.

در نتیجه ، از اکریلیک در بسیاری از برنامه ها استفاده می شود که در غیر این صورت انتظار دارید از شیشه استفاده شودبه عنوان مثال ، لنزهای عینک معمولاً از اکریلیک ساخته می شوندبه عنوان مثال ، لنزهای عینک معمولاً از اکریلیک ساخته می شوند زیرا اکریلیک علاوه بر انعکاس کمتری نسبت به شیشه ، می تواند در برابر خراش و مقاومت در برابر خرد شدن ، باعث کاهش میزان تابش خیره کننده شود.

پلکسی گلاس چیست؟

پلکسی گلاس نوعی ورق اکریلیک شفاف است ، و به طور خاص به عنوان اصطلاح عمومی برای اشاره به چند محصول مختلفی که با نام های مختلف تولید می شوند ، از جمله پلکسی گلاس ، نام تجاری اصلی ، استفاده می شودهنگامی که اکریلیک در اوایل دهه 1900 ایجاد شد ، یکی از محصولات تولید شده با آن با نام پلکسی گلاس ثبت شدامروزه ، تعدادی از تولید کنندگان محصولات اکریلیک  پلکسی شفاف را با نام های تجاری از جمله اکریلیت ، کرایلوکس ، لوسیت و پرسپکس به فروش می رسانند.

بنابراین ، تفاوت بین پلکسی گلاس و اکریلیک چیست؟

اگر تفاوت بین پلکسی گلاس ، پلکسی گلاس و ورق های اکریلیک را در نظر دارید ، برای خرید پلکسی گلاس واقعیت این است که شباهت ها بیشتر از تفاوت ها هستندبه طور معمول ، محصولات پلکسی گلاس و اکریلیک که از آنها به عنوان پلکسی گلاس یاد می شود ، کیفیت های بسیار مشابهی دارندبه طور معمول ، تنها تفاوت در روش تولید این دو محصول است. ورق های اکریلیک معمولاً با استفاده از یکی از دو روش اکستروژن یا ریخته گری سلول تولید می شونداکریلیک اکسترود شده با استفاده از فرآیند اکستروژن ، همانطور که از نامش پیداست ، تولید می شوداکریلیک به طور مداوم اکسترود می شود و ورق های اکریلیک ایجاد می کند.

از طرف دیگر ، فرآیند ریخته گری سلول شامل ریختن اکریلیک بدون واکنش بین دو صفحه شیشه ای ، ایجاد سلول استپس از اتمام واکنش و بهبود آکریلیک ، شیشه از اکریلیک جدا شده و ورق اکریلیک بازرسی می شوداز آنجا که این فرآیند زمان و کار بیشتری دارد ، اکریلیک سلولی گران تر است اما معمولاً از کیفیت بالاتری برخوردار است و از دوام بالاتری نیز برخوردار استمحصولات پلکسی گلاس فقط با استفاده از فرایند بازیگران سلول تولید می شوندبنابراین ، اگر هزینه بیشتری برای یک محصول پلکسی گلاس پرداخت می کنید ، فقط هزینه نام تجاری را پرداخت نمی کنیدشما در حال پرداخت هزینه های اساسی تر تولید و معمولاً محصولی متناسب با نیازهای خود  هستید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : mm
تاریخ : یک شنبه 26 بهمن 1399
کلینیک روانشناسی آرامش زندگی

 

تست آنلاین سنجش شدت اضطراب که در این مطلب به شما ارایه می‌شود، در واقع در حکم حرارت‌سنج‌های احساسی هستند که تب روحیه و حال شما را اندازه‌گیری می‌کنند. بهترین روانشناس رشت

اگر زیر نظر درمانگر هستید می‌توانید امتیازات به دست آمده را با او درمیان بگذارید.  بهترین مرکز مشاوره رشت

                                                

https://aramesh-zendegi.ir/

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 23 بهمن 1399
آموزش بورس از صفر تا صد (۰ تا ۱۰۰)

تمام تلاش‌های ما در زندگی برای دست یافتن به پول و سرمایه بیشتر است تا بتوانیم راحتی و رفاه بیشتری را در زندگی خود تجربه کنیم. معمولاً افراد تمام درآمدهای خود را صرف هزینه‌های ضروری و عمومی زندگی‌شان می‌کنند؛ حال آن‌که لازم است هر فرد درصدی از درآمد خود را برای سرمایه‌گذاری کنار بگذارد. در تمام کتاب‌های آموزش ثروت‌اندوزی، به اهمیت پس‌انداز و سرمایه‌گذاری اشاره شده است. برخی از مردم پس‌اندازها و سرمایه‌های خود را وارد بازار ارز و سکه می‌کنند. این افراد مسیر درستی را در پیش می‌گیرند اما با کمی دقت می‌توانند پول خود را در بازارهای سودمندتری سرمایه‌گذاری کنند. ممکن است با خود بگویید که: «درآمد من کفاف پس‌انداز و سرمایه‌گذاری را نمی‌دهد!» اشتباه نکنید، افراد با کوچکترین درآمدها هم می‌توانند پس‌انداز داشته باشند.

بازار بورس همان سیستمی است که می‌تواند هر مقدار پس‌انداز یا سرمایه شما را به ثروت تبدیل کند. البته لازمه این کار، آموزش صحیح فعالیت در بورس است. اگر بدون آموزش وارد بورس شوید، نه تنها سودی کسب نمی‌کنید، بلکه ممکن است دچار ضررهای زیادی شوید. بنابراین یا سرمایه‌های خود را به بورس نسپارید، یا اگر می‌سپارید، در زمینه سرمایه‌گذاری در این بازار حتماً آموزش کافی ببینید. آموزش  بورس از صفر به شما کمک می‌کند تا مهارت چند برابر کردن سرمایه‌های خود را به راحتی کسب کنید.

چه افرادی برای ورود به بورس باید از صفر آموزش ببینند؟

تمام افرادی که به تازگی می‌خواهند وارد بازار بورس تهران شوند، باید از صفر در مورد بورس آموزش ببینند. همچنین افرادی که وارد این بازار شده‌اند اما هنوز با مفاهیم اصلی این بازار آشنایی ندارد هم باید در این زمینه از صفر آموزش ببینند. خوشبختانه آموزش اولیه بورس کار سختی نیستهرکس که بخواهد میتواند در کوتاهترین زمان ممکن مفاهیم پایه این بازار را یاد بگیردپس نگران نباشید و با صبر و حوصله مطالب را دنبال کنید.

اهمیت فعالیت در حوزه بورس

بورس بازاری است که پشتوانه قوی دارد و افراد زیادی در آن مشغول به معامله هستندشما با ۵۰۰ هزار تومان سرمایه اولیه هم میتوانید وارد بازار بزرگ بورس شویداین امکان در هیچ بازار دیگری برای شما وجود نداردشما اگر بخواهید وارد بازار معاملات ارز، سکه یا اجناس قابل فروش در بازار شوید، حداقل باید چند میلیون سرمایه اولیه داشته باشیداین در حالی است که بورس میتواند با کمترین مقدار سرمایه پذیرای شما باشدبا توجه به نرخ تورم نامتعادل کشور، پولهایی که به صورت نقدی روی حسابها بمانند، روز به روز ارزش خود را از دست میدهندبازار بورس میتواند ارزش پولهای شما را در برابر تورم حفظ کنداگر آموزش صحیح ببینید و کمی هوشمند باشید، بورس میتواند باعث چند برابر شدن سرمایه شما نیز شود پس آموزش بورس از صفر را هرچه سریعتر شروع کنید.

 

بیشتر بخوانید:  دوراهی سرمایه گذاری در بورس یا مسکن

 

مزایا سرمایه گذاری در بورس

ریسک‌پذیری بازارهای مالی، بزرگترین و گاهی تنها مشکلی است که به این بازارها وارد می‌شوداما اگر بخواهیم معایب بازارهای مالی را نادیده بگیریم و تنها روی مزایای آن‌ها حساب کنیم، مزایای سرمایه‌گذاری در بورس، شامل موارد زیر خواهد بود:

نقدشوندگی بالا

فرض کنید دو شخص به یک اندازه سرمایه در اختیار دارندیکی با سرمایه خود کاری را راه‌اندازی می‌کند و دیگری سرمایه خود را وارد بازار بورس می‌کندپس از مدتی این دو نفر نیاز پیدا می‌کنند تا سرمایه‌های خود را نقد کنندشخصی که کسب‌وکار راه‌اندازی کرده بود، برای دست یافتن به سرمایه نقدی باید کل کسب و کار خود را تعطیل کند و تجهیزات خود را بفروشد تا به پول نقد برسداما شخصی که سرمایه‌اش را وارد بورس کرده بود، به محض فروش سهام خود، به نقدینگی خود دست پیدا می‌کند. (اگرچه راه‌اندازی کسب‌وکار از هر لحاظ بهتر از سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی است، اما اگر نقدشوندگی سرمایه برای شما اهمیت دارد، بورس این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند.)

عدم محدودیت زمانی و مکانی

شما برای معامله در بورس در هرکجای کشور که باشید، به کمک لپ‌تاپ یا تلفن همراه اسمارت خود می‌توانید در این بازار فعالیت کنیدبازار بورس تهران از ساعت ۹ تا ۳۰/۱۲ شنبه تا چهارشنبه هر هفته باز استشما می‌توانید بدون هیچ مشکلی در این زمان‌ها معاملات خود را در این بازار انجام دهید.

پتانسیل ثروت‌سازی بالا

کارشناسان معتقدند که هیچ بازار مالی در جهان به اندازه بورس نمی‌تواند ثروت‌ساز باشدبنابراین اگر به درستی در زمینه بورس آموزش ببینید، خواهید توانست از طریق آن به ثروت برسیدممکن است گاهی شاهد ریزش بورس باشید انا با دانش و علم کافی می‌توانید بحران‌ها را گشت سر بگذارید.

چگونه بدون هیچ دانشی وارد بورس شویم؟

فعالیت در بازار بورس مختص به فارغ‌التحصیلان رشته‌های مالی نیستهرکسی که بخواهد می‌تواند بلافاصله وارد این بازار شده و به معامله بپردازدالبته همانطور که قبلاً هم عنوان کردیم، برای فعالیت در بورس، بهتر است به صورت آزاد در این زمینه آموزش کافی ببینید تا بتوانید سود خوبی از این بازار کسب کنیداگر هنوز آموزش ندیده‌اید اما می‌خواهید سرمایه خود را وارد بورس کنید، می‌توانید با افراد متخصص در این رشته مشورت کنید تا برای خرید سهام بنیادین در بورس به شما کمک کنندبنابراین بدون دانش هم می‌توانید وارد بورس شوید اما توصیه ما ابتدا آموزش و سپس ورود به بورس است.

با چقدر پول میتونم وارد بورس بشم؟

حداقل مقداری که برای خرید هر سهم در بورس پیش‌بینی شده است، می‌تواند مقدار اولیه سرمایه شما برای ورود به این بازار باشددر حال حاضر حداقل مقدار خرید یک سهم در بازار بورس تهران برابر با ۰۰۰/۰۰۰/۵ ریال یا پانصد هزار تومان استشما میتوانید اولین معامله خود در بورس را با پانصد هزار تومان استارت بزنیداما متخصصین توصیه میکنند برای ورود به بورس بهتر است حدود پنج میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشید تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید.

۳ گام برای ورود به بورس

گام اول

برای ورود به بازار بورس باید ابتدا کد بورسی بگیرید و سپس در یک کارگزاری حساب خود را افتتاح کنیدبرای آشنایی با این مفاهیم، باید مراحل زیر را طی کنید:

                    · دریافت کد بورسی
هر شخص حقیقی یا حقوقی که می‌خواهد در بازار بورس معامله کند، باید یک کد منحصر به فرد داشته باشد که به آن «کد بورسی» گفته می‌شودبرای دریافت این کد، افراد باید ابتدا به سامانه جامع اطلاعات مشتریان بورس تهران «سجام» www.sejam.ir مراجعه کنند و در آن اطلاعات شخصی خود را ثبت کنندپس از وارد کردن اطلاعات صحیح در این سامانه، یک کد بورسی ۱۰ رقمی به شماره همراه شما ارسال خواهد شد. (ورود اطلاعات در سامانه سجام چند مرحله دارد که باید به ترتیب انجام شود)

            ·         ثبت‌نام در کارگزاری بورس
در حال حاضر بالغ بر ۵۰ کارگذاری در کشور وجود دارد که شما می‌توانید برای افتتاح حساب بورسی خود به نمایندگی‌های این کارگزاری‌ها در شهرتان مراجعه کنید. (ابتدا در مورد سیستم و نحوه خدمت‌رسانی کارگزاری‌ها مختلف تحقیق کنید و ببینید کدام یک سیستم جامع و سریعتری دارند)؛ آن‌گاه با ارائه اطلاعات شخصی خود به کارگزاری، مراحل افتتاح حساب شما انجام شده و پس از سه روز کاری نتیجه آن به شما اعلام می‌شدپس از اعلام نتیجه می‌توانید وارد پنل کاربری خود در کارگزاری مربوطه شوید. (از بهترین کارگزاری‌های کشور می‌توان کارگزاری آگاه، مفید، بانک صادرات، پارسیان، حافظ، بانک ملت، مبینسرمایه، فارابی، نهایت نگر و کارگزاری بهمن را نام برد.)

برای ثبتنام در کارگزاریها به چه مدارکی نیاز داریم؟

شما در هنگام مراجعه به کارگزاریهای بورس باید مدارک زیر را به همراه داشته باشید:

            ·         اصل شناسنامه و کارت ملی

            ·         کپی تمام صفحات شناسنامه

            ·        کپی پشت و روی کارت ملی

            ·         ارائه قبض آب، برق یا تلفن منزلتان (برای مشخص شدن کد پستی فعلی شما)

            ·         شماره حساب بانکی به همراه شماره شبای همان حساب (برای برداشت پول از حساب بورس)

البته شما می‌توانید از تمام مدارک فوق اسکن بگیرید و خود شخصاً به سامانه‌های آنلاین کارگزاری‌ها مراجعه کرده و اقدام به افتتاح حساب بورسی خود کنیددر این‌صورت پس از طی کردن مراحل مربوطه به‌صورت آنلاین، کافی است یکبار به یکی از دفاتر پیشخوان برای امضای قرارداد کارگزاری مراجعه کنید تا حساب شما فعال شود.

گام دوم

پس از طی کردن اولین مراحل ورود به بورس، یعنی دریافت کد بورسی و ثبت‌نام در کارگزاری، حالا نوبت به آشنایی با اصطلاحات بورس می‌رسددر دومین مرحله ورود به بازار بورس، شما باید با اصطلاحاتی که در این بازار وجود دارد کاملاً آشنا شوید.

آموزش بورس از صفر به شما کمک می‌کند تا با اطلاعات اولیه مناسب وارد این بازار شوید و به معامله بپردازیدخوشبختانه در بستر وب، آموزش بورس برای مبتدیان به‌راحتی پیدا می‌شودشما می‌توانید آموزش بورس خود را از همین مقالات آغاز کنیدالبته شرکت در دوره‌های آموزش بورس هم دیگر گزینه مناسب برای آمادگی برای ورود به بازار بورس استتوصیه اکید دلفین وست این است که هرگز بدون آموزش بورس از صفر وارد این بازار نشویدآشنایی با اصطلاحات و نحوه تحلیل‌ها در بورس جزو ضروریاتی است که هر سهامدار باید از آن بهره‌مند باشدممکن است با خود بگویید که افراد زیادی بدون هیچ اطلاعات و آموزشی وارد بورس شده‌اند، این درست است اما مطمئناً افرادی که آموزش نمی‌بینند، زیان‌های زیادی را در بورس تجربه خواهند کردپس این ریسک معقول به نظر نمی‌رسدشما با یک آموزش بورس کوتاه می‌توانید سودهای بسیاری را عاید خود کنید و ضررهایتان را به حداقل برسانید.

 

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 21 بهمن 1399

اگر با مشکلاتی همچون افسردگی، وسواس، استرس حاد، وابستگی به دارو، اضطراب، استرس، مشکلات خانوادگی، مشکلات زناشویی و غیره روبه رو هستید، مراجعه به بهترین دکتر روانشناس در تهران می تواند باعث جلوگیری و رفع مشکلات شما شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : دو شنبه 20 بهمن 1399