تابلو مغازه و فروشگاه

تابلو مغازه و فروشگاه

تابلو مغازه و فروشگاه

تابلو فروشگاه از مهمترین ملزومات تبلیغاتی به شمار می آید. متنوع و به روز بودن تابلو تبلیغاتی، تاثیر زیادی در معرفی بهتر و جلب توجه مشتریان و رهگذران داشته و به کسب و کار رونق می دهد. اما این تنها مزیت محصولات جذاب و رنگین تبلیغاتی نیست و تاثیر قوی آنها در زیباسازی و مدرن نشان دادن شهرها را نیر نمی توان نادیده گرفت.

در این مطلب همراه با شما صنعت بزرگ و متنوع تابلوسازی را مورد بررسی قرار داده و به موارد زیر می پردازیم:

  • انواع تابلو مغازه و تاثیر شگرف آنها در تبلیغات!

  • تابلوهای تبلیغاتی، همگام با صنایع روز دنیا!

  • آشنایی با برند لیزر پلاس!

انواع تابلو تبلیغاتی فروشگاهی

تبلیغات فروشگاهی، دنیای بزرگ و رنگینی دارد. از زمان ورود انواع تابلو فروشگاهی به بازار، نه تنها تجارت و کسب و کارها، که شهرها نیز پررونق تر و جذاب تر شده است.

از نصب نخستین تابلوها بر درب معابد و کاخ ها و پس از آن زمانی که تابلو فروشگاه در ساده ترین شکل آن ابداع شد، مدت طولانی می گذرد. بازه زمانی که طی آن تابلوها از متون ساده با کلماتی محدود، به ویترین هایی از نور و رنگ تبدیل شده که نگاه رهگذران را شکار می کنند.

امروزه صنعت بزرگ تبلیغات دارای شاخه های فراوانی است که از ساخت ملزومات تا دنیای بی نهایت اینترنت را شامل می شود. اما در میان این همه عناصر جذاب، کمتر موردی مانند تابلو سردرب مغازه عمومیت یافته است.

انواع تابلوهای تجاری و فروشگاهی، بک لایت تبلیغاتی و تابلوهای راهنمای داخلی و خارجی فروشگاه ها هر یک بخشی از تاثیر قوی در این مجموعه را به عهده دارند.

امروزه و با وجود فناوری های ابداعی نظیر برش لیزری، لامپ های ال ای دی، لایت باکس های فلزی و تابلوهای ترمووود و نظایر اینها، کمبودی در تنوع محصولات تابلو فروشگاهی به چشم نمی خورد. بعد از گذشت نسل ها از نمونه های ساده اما سنگین تابلو فروشگاه، نوبت به ساخت تابلو سردرب مغازه با تکنولوژی روز دنیا و نصب آسان و فوری رسیده است.

78568

انواع تابلو مغازه: تنوع در متریال و شیوه ساخت!

تابلوهای تبلیغاتی فروشگاه ها همواره نقشی پررنگ و موثر در رونق کسب و کارها ایفا کرده اند. بسته به مکان و موقعیت هر مغازه، یک یا چند نمونه  از تابلوهای موجود می تواند نیاز به تبلیغات را در آنها پوشش دهد.

تا چند دهه پیش از این، ورود تکنولوژی ساخت این نوع تابلوها از کشورهای صنعتی با کندی صورت می گرفت. اما با افزایش ارتباطات اینترنتی و روابط تجاری بین کشورها، امروزه زمانی کوتاه برای ورود و به کارگیری فناوری های مدرن تبلیغات در هر نقطه از دنیا کافیست!

در بازار ایران نیز انواع تابلو فروشگاه در تنوع بالا به لحاظ نمای ظاهری، ساختار داخلی و البته قیمت متفاوت تولید و عرضه می شود.

بخش مهمی از بدنه و اسکلت این تابلوها را فلز، نئون و پلاستیک تشکیل می دهد. بر همین اساس نیاز به برش های دقیق این متریال مصرفی، اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. کاری که انجام آن بدون ابزارهای مدرن و امروزی بسیار زمان بر بوده و از دقت کافی نیز برخوردار نخواهد بود!

امروزه و با وجود دستگاه های برش لیزری و ابزار دقیق اندازه گیری، شاهد ساخت و عرضه نمونه هایی بسیار زیبا و کاربردی این محصولات هستیم.

485632

انواع تابلو فروشگاهی از چلنیوم تا لایت باکس!

این روزها با افزایش جمعیت و حضور افراد فعال بیشتری در حوزه کسب و کار، شکل کلی تبلیغات نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. استفاده از نمونه های جدید و به روز تابلو، فرصت های تازه ای برای ذهن های خلاق و مبتکر در این رشته پدید آورده است.

موقعیتی بی نظیر تا با عرضه بهترین های این صنعت و تنوع قیمت تابلو مغازه ، به دارندگان کسب و کارها در ارائه اطلاعات بیشتر و تبلیغات قوی تر در زمینه های کاری خود کمک کنند.

برخی از نمونه های تابلو سردرب مغازه عرضه شده در رشته تابلوسازی به شرح زیر هستند:

تابلو چلنیوم : این نمونه ها با دارا بودن بدنه کانال مانند و بخش نورانی نقش مهمی در روشن و خوش نما کردن فضای تبلیغاتی سردرب مغازه دارند. امکان اجرای دقیق و مهندسی شده بدنه آلومینیومی این نوع تابلو در کنار برش های دقیق و مونتاژ قوی بخش های فلزی و نورانی این نوع تابلو نیز به آن جلوه ویژه و خاصی بخشیده است که طرفداران صنعت مدرن تبلیغات را به شدت جذب می کند.

طراحی اولیه این تابلوها توسط یکی از نمونه های نرم افزارهای ویژه طراحی سه بعدی نظیر اتوکد، کورل یا موارد مشابه انجام و قسمت های بعدی کار نیز با کمک دستگاه های ویژه ساخت چلنیوم  یا به شکل دستی توسط تابلوساز انجام می گیرد. روشنایی این تابلوها اغلب با چراغ های LED و SMD تامین شده و درخشش بی نظیری را برای آنها به ارمغان می آورد.

از دوام بالا و ضدضربه بودن تا مزایایی نظیر ثبات رنگ و عایق در برابر خاک و گرما و موارد فراوان دیگر در این تابلوها قابل ذکر است.

تابلوهای حروف استیل: انواع نمونه های تابلو حروف فلزی با بدنه استیل و در رنگ های طلایی و نقره ای از محصولات کلاسیک تابلو هستند که طی سال ها از محبوبیت آنها کاسته نشده است. کاربرد متنوع فولاد و مقاومت بالای این محصولات در کنار ورود دستگاه های برش لیزری به بازار صنایع تابلوسازی، امکان ساخت نمونه های شکیل و ماندگار تابلو فروشگاه از این جنس را فراهم آورده است.

تابلو حروف پلاستیک یا پلکسی گلاس: این محصول تبلیغاتی از قدیمی ترین و محبوب ترین نمونه های تابلو فروشگاهی در ایران است که با نام های حروف برجسته و ال ای دی پلاستیک نیز معروف است.

تابلو نئون پلاستیک و چراغ های نئون دیوارکوب: این نوع تابلو تجربه متفاوتی از تبلیغات تجاری را به دنیا معرفی کرده و طی سال ها هم چنان طرفداران خاص خود را دارد. جلوه کم نظیر و متفاوت و رنگ های درخشان این نوع تابلو بر جذابیت محیط افزوده و فضا را به شکل اعجاب آوری تغییر می دهد.

تابلوهای بک لایت و لایت باکس: استفاده از نور مخفی و تاثیر خاص آن بر مخاطب زمینه ای قوی برای ساخت و عرضه این نوع تابلو تبلیغاتی فراهم کرده، به طوری که طی دهه ها استفاده نیز از جذابیت آن کم نشده است.

تابلوهای وگاسی: در میان دیگر انواع تابلو فروشگاهی با سبکی مدرن و خاص با نام وگاسی روبرو هستیم که بر اساس درخشش فوق العاده لامپ ها و استحکام بالای بدنه فلزی ساخته می شود. این نوع تابلو که نمونه های کلاسیک آن در فیلم های قدیمی نیز دیده می شود، با چرخشی دوباره و به دلیل اقبال خوب مشتریان به بازار تبلیغات بازگشته است.

کلام پایانی

تنوع محصولات مدرن تبلیغاتی در فیلد کاری تابلوسازی چنان بالاست که حتی اشاره ای کوتاه به همه آنها نیازمند فرصتی بیش از این است.

برند لیزر پلاس مصمم است تا خدمات خود را در زمینه ساخت و عرضه انواع تابلو سردرب مغازه و دیگر نمونه های تابلوهای تبلیغاتی داخل و خارج از فروشگاه با بهترین کیفیت و فناوری روز دنیا به شهروندان ارائه نماید.

تنوع محصولات، طراحی دقیق و هنری، کاربرد تجهیزات مدرن و روز دنیا در کنار تجربه موازی هنری و صنعتی این مجموعه لیزر پلاس را به عنوان مرجعی مطمئن و توانا در این فیلد کاری معرفی نموده است.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 27 بهمن 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: