با روتوش عکس حرفه‌ای پول پارو کن!

روتوش حرفه‌ای عکس‌ها امروزه علاقه‌مندان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است. شاید بارهاوبارها برایتان پیش‌آمده است که عکسی که در آتلیه از شما گرفته شده است با عکسی که به شما تحویل داده می‌شود بسیار متفاوت باشد.

 

 این تفاوت به حدی زیاد و غیرقابل‌باور است که ممکن است حتی بخواهید عکس خام و بدون هیچ‌گونه تغییری به شما داده شود.

 

 

 

در کنار آن وقتی به گشت‌وگذار در اینستاگرام و وب‌سایت‌های مختلف می‌پردازیم، عکس افراد مشهور، بازیگران، فوتبالیست‌ها و ... را مشاهده می‌کنیم که بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند. این عکس‌ها نتیجه یک روتوش عکس حرفه‌ای است. 

 

تفاوت عمده‌ای که بین آتلیه‌ها و عکس‌های زیبای اینترنت وجود دارد، تفاوت نوع روتوش است. 

 

آتلیه‌ها عمدتاً از روش‌های سنتی و قدمی استفاده می‌کنند. این در حالی است که یک روتوش کننده عکس، به صورت مداوم در حال آموزش دیدن است تا سطح دانش و توانایی خود را بالا نگه دارد و بتواند بهترین کیفیت را در عکس‌های خود نشان دهد. 

 

 

 

سایت‌های مختلفی نظیر روتوشر اقدام به آموزش انواع نکات مختلف برای یک روتوش حرفه‌ای عکس کرده‌اند. روتوش حرفه‌ای عکس علاوه بر اینکه یک مهارتی است که بسیار هنرمندانه به شمار می‌رود، می‌تواند یک مهارت فوق پول‌ساز برای کسی که به آن مسلط است، باشد. 

 

 

سایت روتوشر که یکی از سایت‌های معروف در زمینه آموزش حرفه‌ای ادیت عکس است، تحقیقاتی را منتشر کرده است که در آن به بررسی انواع روش‌های کسب درآمد و درآمد حاصل از روتوش عکس پرداخته است. برای اطلاع از این تحقیقات در ادامه با ما همراه باشید.

 

 

چه کسانی می‌توانند از روتوش عکس کسب در آمد کنند؟

علاقه‌مندان روتوش عکس روزبه‌روز در حال افزایش هستند و افراد با سلیقه‌ها و اهداف مشخصی قصد دارند، اقدام به یادگیری روتوش حرفه‌ای عکس کنند. این افراد شامل چندین گروه هستند.

 

 

  1. افرادی که می‌خواهند عکس‌های خود و دوستانشان را روتوش کنند و با استفاده از این مهارت عکس‌های زیبایی را در فضای مجازی، پروفایل و جاهای دیگر به اشتراک بگذرانند.

 

  1. گروه دوم افرادی هستند که می‌خواهند با استفاده از روتوش عکس وارد دنیای فریلنسری شوند و اقدام به کسب درآمد کنند. 

 

لازم به ذکر است، امروزه با گسترش فضای وب، دیگر شخصی که آتلیه دارد، نیازی نیست اقدام به تهیه میز، کامپیوتر، صندلی، استخدام شخص روتوش کننده کند و به‌راحتی این کار را به یک فریلنسری می‌سپارد که در خانه خود نشسته است و این کار را باکیفیت و با سرعت خوبی انجام می‌دهد.

 

 

  1. گروه آخر کسانی هستند که خود صاحب یک آتلیه هستند و می‌خواهند روتوش حرفه‌ای بر روی عکس‌هایی که می‌گیرند، انجام دهند. البته که با حجم کاری موجود در آتلیه و تعداد عکس‌های زیاد، امکان این وجود ندارد و خود شخص در روز می‌تواند فقط تعداد محدودی عکس را روتوش کند؛ بنابراین بازهم باید اقدام به استخدام یک فریلنسر کند که کارهایش را انجام دهد.

 

 

 

از کجا می‌توانم سفارش دریافت کنم؟

دنیای فریلنسری و اینترنت مرزها را جابه‌جا کرده است و مهم نیست که از کدام شهر هستید، در شهر زندگی می‌کنید یا روستا، حتی در خارج از ایران هستید یا داخل ایران. مهم این است که توانایی روتوش حرفه‌ای عکس را داشته باشید که بتوانید با یک کسی که آتلیه دارد اقدام به همکاری کنید. 

 

 

شاید الان نگران این باشید که دسترسی و پیداکردن فردی که آتلیه دارد شاید کمی سخت باشد. اما به شما تضمین می‌دهیم که نگران این موضوع نباشید چرا که در سایت‌های فریلنسری مختلفی می‌توانید عضو شوید و با قراردادن نمونه کارهای خود که نشان‌دهنده تخصص شماست، اقدام به گرفتن پروژه کنید. 

 

 

بازار کار روتوش در ایران چگونه است؟

برای فهمیدن این موضوع کافی است یک حساب سرانگشتی انجام دهید تا تعداد آتلیه‌هایی که در یک شهر، استان و کشور وجود دارد را بشمارید. شمردن چنین چیزی عملاً غیر قابل ممکن است. 

 

در کنار آن، تعداد عکس‌هایی که در یک روز گرفته می‌شود بسیار زیاد است.

بنابراین بهتر است نگران بازار کار نباشید و بدانید برای کسی که مهارت کافی دارد، همیشه کار هست.

 

 

در کنار تمام مزایای آن قطعاً برایتان این سؤال پیش‌آمده است که هزینه روتوش عکاسی چقدر است و درآمد این کار به چه صورت است. هرکسی باتوجه‌به مهارتی که دارد، قیمت‌های متنوعی برای روتوش عکس می‌دهد و هزینه ثابتی نیست.

 

 اما شما با کمی زمان گذاشتن به‌راحتی می‌توانید به درآمدهای میلیونی و پس از خبره شدن به درآمدهای چند ده میلیونی برسید.

 

 

بهترین روش یادگیری روتوش حرفه‌ای عکس چیست؟

امروزه باتوجه‌به فضای کشور و شیوع ویروس کرونا، بهترین کار استفاده از دوره‌های آنلاین است. شما برای یادگیری روتوش حرفه‌ای عکس می‌توانید ساعت‌ها وقت خود را پای کامپیوتر بگذارید تا با سعی و خطا روش و شگرد‌های مختلف را یاد بگیرید یا می‌توانید با خرید دوره آنلاین روتوش عکس حرفه‌ای مهارت‌های لازم را از یک استاد فوق حرفه‌ای بیاموزید.

 

 

در بین دوره‌های مختلفی که وجود دارد، توصیه ما با شما خرید دوره جامع روتوش عکس از سایت روتوشر است که با 12 ساعت آموزش کاملاً کاربردی به صورت کاملاً تخصصی به آموزش فتوشاپ مقدماتی، حرفه‌ای و سپس روتوش عکس حرفه‌ای می‌پردازد.

 

 البته که دیدن فایل‌های آموزش فتوشاپ کاملاً اختیاری است اما اگر شما تسلط کافی بر روی فتوشاپ ندارید، بهتر است از آن استفاده کنید.

 

 

 

برای شرکت در دوره آنلاین روتوش حرفه‌ای عکس چه چیزی نیاز است؟

شاید فکر کنید باید یک مهارت عجیب و سختی در فتوشاپ بلد باشید تا بتوانید وارد بازار کار شوید. اما اصلاً چنین چیزی نیست و فتوشاپ صرفاً ابزار کار شماست و به همین دلیل در دوره روتوش عکس حرفه‌ای rotoosher.ir آموزش‌های فتوشاپ نیز قرار داده شده است.

 

 

شما به صورت کلی برای ورود به بازار یادگیری و دوره‌های آنلاین نیاز به انتخاب درست، اقتدار شخصی، تصمیم به تغییر، یادگیری، تمرین، برنامه‌ریزی هدفمند، کامپیوتر و نرم‌افزار فتوشاپ دارید. 

 

 

پس تا فرصت باقی است این مهارت پول‌ساز را یاد بگیرید و برای خود کسب درآمد کنید.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 4 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: