گردشگری طبیعت تهران

دریاچه چیتگر با مساحت 330 هکتار در منطقه 22 شهرداری تهران واقع شده. دریاچه چیتگر از شمال به بزرگراه همت، از شرق به محور چهار باغ و از جنوب و غرب به پارک جنگلی چیتگر محدود می‌شه. الان با پیگیری شهرداری تهران این پروژه در حال ساخت و آماده سازی می‌باشه که زمان به کار گیری فاز اول این طرح شامل ساخت دریاچه مصنوعی، پهنه ساحلی و به کار گیری ادامه بزرگراه شهید حکیم، بهار سال 1392 پیش بینی شده‌.

تهران کلان شهر دوست داشتنی ایران مراکز گردشگری زیادی برای تفریح و سرگرمی دارد. بسیاری برای گردش عصرانه خود، یکی از پارک های جذاب و مفرح این شهر را انتخاب می کنند و برخی در جستجوی سکوت و آرامش، به یکی از رستوران ها و کافه های متعدد تهران می روند و ساعتی را با دوستان شان خلوت می کنند. از همین رو ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم به چند مورد از بهترین مراکز گردشگری تهران اشاره داشته باشیم تا زمانی که خواستید اوقات فراغتتان را در کنار دوستان و خانوادتان سپری کنید با جاذبه های پایتخت ایران آشنایی بیشتری داشته باشید.

در بخش شمالی دریاچه تهران بازی‌های هیجان‌انگیزی رو می‌تونید امتحان کنین. اگه قصد خرید از مراکز لوکس مانند بام لند رو دارین می‌تونید به شرق دریاچه برید.

 

 

از جنوب این دریاچه می‌تونید خود رو به پارک جنگلی چیتگر برسونین. دریاچه چیتگر در شب براتون بسیار دیدنی میشه.

گردشگری طبیعت تهران

اگر برای تفریج و سرگرم کردن خودتان قصد دارید که به به جایی از خارج از شهر تهران بروید اما به تهران هم نزدیک باشید، می توانید روستایی که در اطراف تهران قرار بروید. این روستاها جز بهترین جاذبه های گردشگری اطراف تهران محسوب می شوند و به دلیل آب و هوای خوشی که دارد می توانند سفرهای یک روزه ی شما به بهترین نحو ممکن تبدیل نمایند. لازم به ذکر است که برای دسترسی به این مناطق تنها یک الی دو ساعت رانندگی لازم است.  در ادامه ما به چند مورد از بهترین و معروف ترین روستاهای تهران اشاره خواهیم کرد.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 3 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: