با دانستن این نکات حتما زنجیرهای طلا مردانه بخرید

با دانستن این نکات حتما زنجیرهای طلا مردانه بخرید

زنجیر طلا مردانه یکی از آن جواهرات است که بسیار محبوب است و مدل های آن تقریباً هرگز از مد نمی افتند. با این حال ، خرید آن به همین آسانی نیست و موارد زیادی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. از آنجا که طلا یک فلز گران قیمت است ، طبیعی است که نگرانی در مورد خرید زنجیره های طلا داشته باشید. این به شما کمک می کند تا با خیال راحت زنجیره طلای مناسب را خریداری کنید.

از استاندارد طلا چه می دانید؟

یکی از مواردی که هنگام خرید طلا باید به آن توجه داشته باشید توجه به کلاس طلا است. قیراط را خلوص طلا می گویند. به عنوان مثال طلای 10 عیار دارای 41.7 درصد طلا است. طلای 14 عیار 58.3 درصد ، 18 عیار 75 درصد ، طلای 22 عیار 91.67 درصد و طلای خالص 99.99 درصد طلای 24 عیار دارد. طلا یک فلز نرم است ، بنابراین هرچه درجه آن بالاتر باشد ، دوام آن نیز کمتر است. این بدان معنی است که دوام طلای 18 عیار بیش از 24 عیار است.

 

طلای 14 و 18 عیار بهترین و قوی ترین انواع طلا هستند. در حالی که طلای 22 عیار و 24 عیار از قدرت کافی برخوردار نیستند ، طلای 10 عیار نه تنها زیبا نیست ، بلکه بسیار زیبا هم نیست.

هدف شما از خرید زنجیرهای طلا چیست؟

اگر زنجیری برای استفاده روزمره می خواهید ، باید طلایی را انتخاب کنید که محکم و بادوام باشد. بر این اساس بهتر است طلای 14 تا 18 عیار را انتخاب کنید. این طلا با فلزات دیگری ترکیب شده است که مقاومت بیشتری به زنجیره می دهد. همچنین بهتر است زنجیرهای سفت و سخت خریداری کنید.

 

اگر می خواهید گاه به گاه از زنجیرهای مهمانی استفاده کنید ، معمولاً محدودیتی وجود ندارد.

 

اگر می خواهید یک زنجیره ارزشمند داشته باشید و به عنوان یک سرمایه گذاری به آن نگاه کنید ، طلای خریداری شده علاوه بر جامد ، باید 14 یا 18 عیار باشد. این زنجیرها هنگام فروش قیمت خود را حفظ می کنند. طلای 10 عیار ، طلا و طلای توخالی هنگام فروش ارزش خود را از دست می دهند.

 

توجه: زنجیرهای توخالی جعلی نیستند. هر دو طلا هستند و ارزش کمتری دارند. فقط مراقب باشید که به قیمت طلای سخت فروخته نشوید.

 

کدام مدل زنجیره ای طلا برای شما جذابیت بیشتری دارد؟

زنجیره های طلا بر اساس نوع بافت زنجیر و نحوه اتصال حلقه ها به چندین مدل طبقه بندی می شوند. ما در مورد هر دسته ای که بیشتر مناسب مردان و زنان باشد صحبت خواهیم کرد.

اعتقاد بر این است که زنجیرهای طلا در اندازه های مختلف از جمله جواهرات در دنیای کنونی ما مدت هاست که مورد استفاده و توجه زنان بوده و اخیراً بسیاری از مردان تمایل دارند از این نوع زنجیرهای تزئینی البته در طرح های مردانه خود استفاده کنند. برای خرید زنجیر طلا توصیه می کنیم که در ادامه این مقاله از لیست بیست نفره با ما همراه باشید تا نکات مهمی را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

 

نکات مهم هنگام خرید زنجیر طلا

نوع زنجیره ای: اولین چیزی که باید در هنگام خرید زنجیره طلا جستجو کنید این است که آیا جواهرات مورد نظر شما کاملاً از طلا ساخته شده است یا با فلز دیگری طراحی شده و دارای روکش طلا است که در این صورت باید به آن نیز توجه کنید. زنجیر مورد نظر شما جامد باشد یا توخالی.

 

عیار طلا: نکته دوم در انتخاب و خرید زنجیره های طلا توجه به عیار طلای استفاده شده در تولید آنها است. به یاد داشته باشید که هرچه عیار زیورآلات طلا بالاتر باشد ، از ماندگاری و نرمی مواد آن کاسته می شود. بنابراین ، توصیه می کنیم اگر به دنبال زنجیری هستید که روزانه از آن استفاده می کنید ، حتما محصولات تزئینی را انتخاب کنید که با کیفیت پایین تری ساخته و پرداخته شوند.

 

طول زنجیر: برای خرید هر نوع زنجیره ای به طول و اندازه آن توجه کنید. طول زنجیر نشان می دهد که زیور آلات در کدام قسمت از بدن شما قرار می گیرد. به عنوان مثال ، اگر به دنبال زنجیری هستید که بتواند روی سینه شما قرار گیرد ، باید به دنبال زنجیرهای بلند باشید و اگر می خواهید فقط زنجیر طلای شما در ناحیه گردن باشد ، سراغ زنجیر کوتاه بروید.

 

وزن محصول: نکته مهمی که در طولانی مدت می تواند گردن شما را دچار مشکل کند ، وزن زنجیرهایی است که استفاده خواهید کرد ، چه به صورت مقطعی و چه به صورت روزانه. نیازی به گفتن نیست که وزن یک زنجیره طلا به کلاس و نوع آن بستگی دارد (جامد یا توخالی).

 

هماهنگی با رنگ پوست: همانطور که می دانید ، طلا دارای سه تم رنگی است: زرد ، سفید و رزگلد. برای سیاه پوستان بهتر است از طلای زرد ، افرادی که پوست برنزه دارند - طلای سفید و بقیه از گل رز استفاده کنند. لازم به ذکر است که اگر هنوز نمی دانید چه رنگ طلایی روی پوست صورت و بدن شما می آید ، بهتر است به یک طلا فروشی بروید و هر سه سایه طلایی پوست خود را امتحان کنید.

 

صاف بودن سطح محصول: نکته مهمی که متأسفانه بسیاری از خریداران منسوجات طلا و نقره هنگام خرید و انتخاب از آن چشم پوشی می کنند ، توجه به سطح صاف و صیقلی زنجیر است ، حتی اگر سطح بیرونی آن حتی ناهمواری کمی داشته باشد. حتی dra




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : شنبه 9 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: