لوازم خانگی بلک اند دکر

لوازم خانگی بلک اند دکر

لوازم خانگی و آشپزخانه نیازمند تعمیر و نگهداری است. تمام دستگاه های برقی و مکانیکی مانند خرد کن ، غذاساز ، جاروبرقی و ... پس از مدتی کارکرد به دلیل فرسودگی ، نوسان برق یا حتی استفاده نامناسب نیازمند تعویض قطعات متحرک ، مکانیکی یا برقی هستند. بدین منظور شرکت ها و مجموعه هایی در سراسر کشور وظیفه گارانتی و خدمات پس از فروش را بر عهده دارند. یکی از برندهای نام آشنای لوازم خانگی و لوازم آشپرخانه که برای ما نامی آشنا است برند بلک اند دکر " Black and Decker " است. لوازم خانگی و آشپزخانه بلک اند دکر در کنار طراحی زیبا و کاربرپسند، دارای عملکرد خوب و عمر طولانی است. همین موضوع سبب شده است که فروش دستگاه ها و گرایش مشتریان به سمت بلک اند دکر بیشتر باشد. اما عمر طولانی دستگاه های بلک اند دکر مانع خرابی قطعات مصرفی آن نیست.

معرفی ویلوسرویس

ویلوسرویس در ابتدا جهت تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی و آشپزخانه برند بلک اند دکر شروع به فعالیت نمود. با موفقیت در خدمات پس از فروش بلک اند دکر ، دیگر برندهای فعال در بازار لوازم خانگی و آشپزخانه مانند مولینکس ، تفال ، کرشر ، کنوود ، براون ، پاناسونیک ، موزر آلمان و فیلیپس نیز ذیل خدمات ویلوسرویس قرار گرفت. در حال حاضر نمایندگان ویلوسرویس در سراسر کشور نزدیک به 90 نماینده خدمات پس از فروش و تامین قطعات است.

همکاران ویلوسرویس

ویلوسرویس با گارانتی پارسا الکترونیک برای خدمات پس از فروش ، تعمیر لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه برندهای پاناسونیک ، دلونگی ، کنوود ، براون ، فیلیپس ، بلک اند دکر و ... همکاری می کند. هم چنین در بخش زیبایی و سلامت با خدمات طلایی موزر ایران سرویس های پس از فروش و تامین قطعات را در شبکه سراسری نمایندگان ویلوسرویس برای برندهای موزر آلمان ، وال و ارمیلا فراهم می کند. مشتریان گرامی جهت مشاهده کارت گارانتی خدمات طلایی موزر ایران می توانید به سایت ویلوسرویس و منو خدمات مراجعه نمایید.

ارتباط با ویلوسرویس

جهت ارتباط با مجموعه ویلوسرویس می توانید به صورت حضوری به آدرس دفتر مرکزی ویلوسرویس : تهران – میدان شوش – خیابان صابونیان – برج الماس بلورین – طبقه سوم – پلاک 784 مراجعه فرمایید یا با شماره تلفن 55047469-021 تماس بگیرید. همین طور با مراجعه به سایت ویلوسرویس در صفحه تماس با ما نیز می توانید با مدیریت مجموعه در ارتباط باشید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : جمعه 8 مرداد 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: