خرید کیسه کلستومی

خرید کیسه کلستومی

کیسه کلستومی ابزاری مناسب برای درمان مشکلاتی مانند عفونت، یبوست، بی اختیاری ادرار و … است. طی عمل جراحی، در ناحیه ی شکم سوراخی با نام استوما ایجاد می شود که این سوراخ به روده ی بزرگ باز می شود . این سوراخ می تواند در هر قسمت از روده ی بزرگ ایجاد شود.

ساختار کلی به این صورت می باشد که مواد مغذی که از طریق معده وارد روده ی کوچک می شود و روده ی کوچک وظیفه ی تفکیک مواد زائد از مواد مفید برای بدن را دارد.

ویتامین، پروتئین، کربوهیدرات و دیگر مواد مفید جذب بدن می شود.

مواد و گاز های زائد و قابل دفع وارد روده بزرگ می شود و اینجاست که مواد زائد از طریق سوراخ استوما و بدون عبور از مقعد به بیرون از بدن هدایت می شود.

خارج شدن این مواد از بدن موجب کاهش اعتماد به نفس می شود و حرکتی دور از نظافت و بهداشت بدن می باشد .به همین دلیل کیسه هایی تحت عنوان کیسه کلستومی برای جمع آوری این مواد زائد موجود می باشد.

دهانه ی این کیسه به صورت حلقه باز می باشد تا اطراف سوراخ موجود روی پوست شکم را پوشش دهد، همچنین قسمت پایینی این کیسه دارای چسب مخصوص می باشد تا به پوست شکم بچسبد و انعطاف پذیر باشد. کیسه کلستومی می تواند موقت یا دائمی باشد و کیسه های کلستومی معمولی هر 3 الی 5 روز یکبار باید عوض شوند.

مخزن این کیسه از جنس سیلیکون شفاف یا کدر می باشد و به گونه ای ساخته شده است که هیچ گونه بو و گازی را از خود خارج نمی کند و با اطمینان و اعتماد بنفس کامل می توان از آن استفاده کرد. ته کیسه به صورت گیره می باشد و می توان در مداقع ضروری آن را باز کرد و مواد داخل کیسه را بدون جداکردن از سوراخ استوما تخلیه کرد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: