زیرانداز راما

زیرانداز بیمار یک مورد همراه فوق العاده برای پوشش تشک بیمارستان است. این پد های بهداشتی از آلوده شدن انواع تشک ها و تخت ها جلوگیری می کنند. زیرانداز راما یک همراه ایده آل برای پوشش تشک بیمارستان است که به راحتی در زیر بیمار انداخته شده و با قدرت جذب بالایی که دارد، خون، مایعات و سایر ترشحات را به خود جذب کرده و از آلودگی تشک و تخت جلوگیری می کند.

این زیرانداز یکبار مصرف بوده و پس از استفاده و آلوده شدن به راحتی از روی تشک برداشته و دور انداخته خواهد شد.این زیر انداز ها ایمنی، مقاومت، دوام و راحتی بالایی داشته و برای استفاده بر روی هر نوع تشکی مناسب هستند.

این رویه تشک تخت در به حداقل رساندن انتقال عفونت ها نقش به سزایی داشته و برای محیط های مختلف بالینی و یا حتی بیماران در منزل مناسب می باشند.قسمت بالایی این پد که در زیر بیمار قرار می گیرد فاقد لاتکس بوده و دوستدار پوست بیمار است.

قسمت زیرین این محصول از PE ضد آب ساخته شده است تا آب و مایعات را به پشت منتقل نکند.در قسمت میانی یا وسط پد نیز یک هسته جاذب وجود دارد که به خوبی مایعات را جذب خواهد کرد. قسمت مرکزی این زیرانداز به کمک ۲ لایه بافت محکم شده که از لغزش و جا به جایی آن در زیر بیمار جلوگیری می کند به این ترتیب همواره از تخت و تشک محافظت می کند.

لایه زیرین این Bed Underlay از تشک و تختخواب محافظت می کند بنابراین برای مراقبت های پزشکی و همچنین برای افرادی که از بی اختیاری ادرار رنج می برند، گزینه ای ایده آل است.

این Disposable Bed Protection نیازی به شست و شو نداشته و کاربر می تواند پس از هر بار استفاده، به راحتی پد را دور انداخته و از پد دیگری استفاده نماید. در حقیقت این Disposables Underpad از خمیر کاغذ، چسب گرم، منسوج نبافته فیلم پلی اتیلن و پودر جذب تولید شده است.

این محافظ تخت بیمار یکبار مصرف برای مسافرت ها نیز ایده آل می باشد. همچنین پد های محافظ یکبار مصرف تخت خواب راما در ابعاد ۹۰ در ۶۰ طراحی و تولید شده اند که قابلیت استفاده برای صندلی های چرخدار را نیز دارا بوده و بنابراین می توانند به راحتی جهت بیماران با بی اختیاری ادرار در حالت نشسته یا خوابیده مورد استفاده قرار گیرند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: