تاریخچه جراحی بینی

تاریخچه جراحی بینی

اولین بار درمان های برداشتن قوز بینی بدون جراحی  در Edwin Smith Papyrus ذکر شده است ، رونویسی از متن مربوط به پادشاهی قدیمی از 3000 تا 2500 قبل از میلاد.

 

Ebers Papyrus (حدود 1550 سال قبل از میلاد) ، یک پاپیروس پزشکی مصر باستان ، جراحی زیبایی بینی را به عنوان عمل جراحی پلاستیک برای بازسازی بینی تخریب شده توسط جراحی بینی توصیف می کند ، در این زمان چنین مثله ای به عنوان مجازات کیفری ، مذهبی ، سیاسی و نظامی اعمال شده است و فرهنگ

 

تکنیک های جراحی زیبایی بینی در متن هند باستان Sushruta samhita توسط Sushruta شرح داده شده است ، جایی که بینی با استفاده از یک تکه پوست از گونه بازسازی می شود.

 

در طول امپراتوری روم (27 قبل از میلاد - 476 میلادی) دائرlopالمعارف Aulus Cornelius Celsus (حدود 25 قبل از میلاد - 50 میلادی) کتاب 8 Medicare De Medicina (درباره پزشکی ، حدود 14 میلادی) را منتشر کرد که در آن روش ها و روش های جراحی پلاستیک برای اصلاح و بازسازی بینی و سایر اعضای بدن.

 

در دادگاه روم بیزانس امپراتور جولیان مرتد (331–363 میلادی) ، پزشک سلطنتی اوریباسیوس (حدود 320–400 میلادی) کتاب 70 جلدی کنیسه پزشکی (مجموعه های پزشکی ، قرن چهارم میلادی) را منتشر کرد که شرح چهره بازسازی نقص که دارای بخیه های شل است که اجازه می دهد زخم جراحی بدون تحریف گوشت صورت بهبود یابد. نحوه تمیز کردن استخوان در معرض زخم. از بین بردن ، از بین بردن بافت آسیب دیده برای جلوگیری از عفونت و تسریع بهبود زخم. و نحوه استفاده از فلپ های پوستی اتولوگ برای ترمیم گونه ها ، ابروها ، لب ها و بینی آسیب دیده ، برای بازگرداندن دید طبیعی بیمار.

 

در ایتالیا ، گاسپارو تالیاکوززی (1599-1546) ، استاد جراحی و آناتومی در دانشگاه بولونیا ، Curtorum Chirurgia Per Insitionem (جراحی نقص توسط کاشت ، 1597) را منتشر کرد ، یک کتابچه راهنمای فنی و فنی برای ترمیم جراحی و بازسازی زخمهای صورت در سربازان. تصاویر شامل جراحی زیبایی بینی مجدد با استفاده از فلپ عضله عضله دو سر بازو است. پیوند در 3 هفته پس از عمل متصل شده است. که در 2 هفته پس از پیوست ، جراح به صورت بینی درآمده است.

 

در بریتانیای کبیر ، جوزف کنستانتین کارپو (1746–1846) شرح دو عمل زیبایی بینی را بازسازی کرد: بازسازی بینی آسیب دیده از نبرد و ترمیم بینی آسیب دیده از آرسنیک.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 24 دی 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: