دانلود زیرنویس The Wolf of Wall Street 2013

دانلود زیرنویس The Wolf of Wall Street 2013

گرگ وال استریت (انگلیسی: The Wolf of Wall Street) یک فیلم کمدی سیاه و جنایی بیوگرافی آمریکایی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و نویسندگی ترنس وینتر در سال 2013 است که براساس خاطرات 2007 جردن بلفورت به همین نام ساخته شده است. این مقاله از دیدگاه بلفورت در مورد حرفه وی به عنوان کارگزار سهام در شهر نیویورک و چگونگی مشارکت شرکت وی ، استراتون اوکونت ، در فساد و کلاهبرداری گسترده در وال استریت ، که در نهایت منجر به سقوط او شد ، بازگو می شود.

 

لئوناردو دی کاپریو ، که تهیه کننده این فیلم نیز بود ، در نقش بلفورت بازی می کند ، جونا هیل را به عنوان شریک تجاری و دوست خود ، دونی آزوف ، مارگوت رابی را به عنوان همسرش ، نائومی لاپاگلیا ، و کایل چندلر را به عنوان عامل FBI ، پاتریک دنهام ، که سعی می کند بلفورت را پایین بیاورید. این فیلم پس از Gangs of New York (2002) ، The Aviator (2004) ، The Departed (2006) و Shutter Island (2010) ، و همچنین دومین همکاری وی با Winter ، از زمان تلویزیون ، نشان دهنده پنجمین همکاری این کارگردان با دی کاپریو است. سری Empire Boardwalk Empire (14-1389).

 

این فیلم در هفدهم دسامبر 2013 در شهر نیویورک به نمایش درآمد و در 25 دسامبر 2013 توسط پارامونت پیکچرز در آمریکا اکران شد و اولین فیلمی بود که به طور کامل از طریق توزیع دیجیتال اکران شد. این یک موفقیت بزرگ تجاری بود که 392 میلیون دلار در سراسر تئاتر درآمد کسب کرد و به بالاترین درآمدزایی فیلم اسکورسیزی تبدیل شد. [3] این فیلم به دلیل نمایش اخلاقی مبهم وقایع ، محتوای صریح جنسی ، فحاشی شدید ، به تصویر کشیدن مصرف مواد مخدر سخت و استفاده از حیوانات در حین تولید بحث برانگیز بود. این رکورد جهانی گینس را برای بیشترین موارد قسم خوردن در یک فیلم ثبت کرد. [4]

زیرنویس  The Wolf of Wall Street 2013 اینجا کلیک کنید

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 25 شهريور 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: