دام زنده شهرداری

دام زنده شهرداری
دامداری تیموری ارائه دهنده گوسفنده زنده به همراه قصاب به تمام نقاط تهران
09123590824 , 02144020562 , 02122186584
 
پرورش دام از هزاران سال پش در دستور کار انسان ها قرار گرفته است. حیات انسان ها تا حد زیادی به نگهداری دام و پرورش آنها گره خورده است؛ به نحویکه با استفاده از شیر و گوشت آنها تغذیه کرده و خود را با پشم و پوست این حیوانات می پوشاند. تولید و عرضه همین فرآورده های دامی، سود فراوانی را نصیب دامپروران کرده است. صادرات دام زنده بهداشتی نیز به سودآوری این کار افزوده و ارزآوری بالایی برای کشور به همراه داشته و دارد.

خرید دام زنده از قبیل گاو، گوساله، بز و یا گوسفند، لازمه آغاز و راه اندازی یک واحد دامپروری است. مراکز مختلفی در زمینه عرضه دام زنده شهرداری زنده فعالیت می کنند؛ اما مراجعه به هر مرکزی توصیه نمی شود. ورود به معاملات بازار خرید و فروش انواع دام زنده، کمی پیچیده است و به کسب دانش و تجربه کافی نیاز دارد.

افراد سودجو و کلاهبردار در همه معاملات از جمله داد و ستد دام زنده در کمین نشسته و منتظر به تله انداختن خریداران بی تجربه هستند. فروش دام های بیمار و یا دارای وزن کاذب از جمله کلاهبرداری های شکل گرفته در این زمینه است. لازمه های رضایت بخش بودن خرید دام زنده عبارتند از:

اخذ مجوز

خرید از مرکزی انجام شود که تمامی مجوزهای لازم و مرتبط با این نوع کسب و کار را اخذ کرده باشد. تاییدیه وزارت بهداشت و سازمان دامپزشکی از جمله این موارد هستند.

صدور گواهی سلامت برای دام

خرید از مرکزی انجام شود که سلامت دام توسط دامپزشکان و نمایندگان وزارت بهداشت، تایید شده باشد. دام های عرضه شده توسط این مراکز، دارای گواهی سلامت هستند و هیچ گونه نگرانی بابت سلامتی آنها وجود ندارد.

تغذیه دام با مواد ارگانیک

خرید از مرکزی انجام شود که برای خوراک و تغذیه دام ارزش قائل شوند. اگر تغذیه با استفاده از مواد ارگانیک صورت گیرد، گوشت حاصله در بهترین کیفیت قرار می گیرد؛ به شرطی که در حین کار از داروهای آنتی بیوتیک و هورمونی مورد استفاده قرار نگیرد. طبیعتاً عدم رعایت اصول یاد شده، موجب افت کیفیت فرآورده های دامی خواهد شد.

انتخاب دام های جوان

خرید از مرکزی انجام شود که دام های جوان را برای فروش، عرضه می کنند. دام های پیر، علاوه بر اتوانی در تولید مثل، از گوشت تازه و مطلوبی برخوردار نیستند.

انتخاب دام با ظاهر مناسب

خرید از مرکزی انجام شود که دام های عرضه شده از ویژگی های ظاهری مناسبی برخوردار باشند. خریدار می تواند داوطلب شده و خود، بررسی این ویژگی ها را بر عهده بگیرد. چشم های براق، عدم مشاهده هرگونه ترشحات در چشم و بینی، محکم و باکیفیت بودن پشم ها و اشتهای کافی از جمله این ویژگی های ظاهری دام سالم هستند. میزان فعالیت بدنی بالا و واکنش سریع به محرک های محیطی را نیز می توان به موارد فوق اضافه کرد.
دامداری تیموری ارائه دهنده گوسفنده زنده به همراه قصاب به تمام نقاط تهران
مورد تایید دامپزشکی کل کشور 09123590824 , 021 66251571 , 021 66552834
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: