بهترین رستورانِ غذایِ گیلانیِ تهران

بهترین رستورانِ غذایِ گیلانیِ تهران

حس بی نظیر شمالِ ایران را در غربِ تهران تجربه خواهید کرد. تجربه ای با طعمی ماندگار که کافی است یکبار امتحان کنید تا برای همیشه این حسِ ناب و این لذتِ دلپذیر را به خود هدیه کنید

رستوران گردی

اگر اهل رستوران گردی هستید و تجربه غذا های گیلانی در پایتخت را میخواهید بچشید و نکته مهم تر برای کسانی که دنبال بهترین رستوران در غرب تهران هستند رستوران بارکو میتواند بهترین پیشنهاد باشد

بهترین رستوران گیلکی غرب تهران

اگر چه فاصله زمانی غرب تهران با شمال بسیار کاهش پیدا کرده است اما افرادی هستند با دغدغه های امرو محل سکونت یا محل کارشان غرب تهران است و فرصت سفر به گیلان را ندارند و یا هوس غذای گیلانی کرده اند، می توان به جرعت و با استقبال شما مشتریان عزیز رستوران بارکو را به عنوان بهترین رستوران گیلکی در غرب تهران معرفی کرد.

این رستوران با منوی تقریبا کامل از انواع غذا های محلی گیلان با دستور پخت از اشپز گیلانی و مواد اولیه تازه به عنوان بهترین رستوران گیلانی در غرب تهران معرفی کرد.

در این رستوران از انواع غذا ها و پیش غذا های گیلانی مانندباقالاقاتوق، میرزاقاسمی، آشیل شور، شامی رودباری و بادمجان گیلانی نام برد.

شامی رودباری

همانطور که از نام این غذا میتوان مشاهده کرد یکی از غذا های محلی گیلانی میباشد که استفاده از سبزیجات مخصوص طعمی دیگر به این غذا داده است.

سبزی مخصوص بارکو که در این غذا استفاده شده است را به اختصار میتوانمرزه کوهی، ریحان بنفش، گیشنیز و گلپرکوهی  نام برد و در کنار سبزی گوشت چرخ کرده، گوجه تازه و… در این غذا استفاده شده است.

اصالت طعم

اصالت و طعم غذاهای گیلانی را به علت استفاده از مواد اولیه مرغوب با طعم محلی را میتوان در رستوران بارکو تجربه کرد که این رستوران به عنوان یکی از بهترین رستوران های گیلانی در غرب تهران خاطرات زیبای گیلان را برای شما زنده میکند.

 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : سه شنبه 18 شهريور 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: