معرفی – رشته گرافیک – هنرستان
هدف اصلی رشته گرافیک بیان تصویری یک پیام یا انتقال پیام به شکل تصویری به مخاطب است و از آنجایی که حافظه تصویری انسان از حافظه کلامی او قوی تر و دارای گنجایش بیشتری است این شکل از پیام اثر عمیق و ماندگارتری بر مخاطب خواهد داشت.ازد.

وقتی از هنرهای هفتگانۀ جهان صحبت به میان می آید، نقش معماری به نحو بارزی مطرح می گردد، بطوری که عده ای از منتقدن اعتقاد دارند معماری مادر همه هنرهاست. رسالت اصلی رشته معماری، طراحی ساختمان های مفید، زیبا و اصیل و ساماندهی به محیط مصنوع، و شکل دهی به فضای زندگی انسان در توازن با طبیعت، متناسب با ارزش ها و شرایط فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و فنی جامعه است. معماری در هر عصر گویای نحوه زندگی اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است. به همین جهت رشته معماری به عنوان یک تخصص چند رشته ای بشمار می رود که شامل مباحث فنی و مهندسی، خلاقیت، ذوق هنری و بنیانهای زیباشناسی و مهارت های حرفه ای تاکید دارد.

معرفی رشته حسابداری هنرستان

باید به این نکته توجه کرد که جز رشته های مشترک بین سه گروه آزمایشی ریاضی، تجربی و انسانی است
و امروزه به واسطۀ رشد و توسعه روزافزون واحدهای تجاری و صنعتی در چارچوب سیاست ها و برنامه های
دولت و با توجه به ماهیت کاربردی و عملی آن، رشته حسابداری به عنوان یک رشته مهم و با اهمیت مورد
توجه داوطلبان قرار گرفته است.
معرفی رشته حسابداری هنرستان
حسابداری یک نظام پردازش اطلاعات است که داده های خام مالی را دریافت نموده و آنها را به نظم در می آورد. حسابداری گزارش ها و صورت های مالی است که مبانی تصمیم گیری اشخاص ذی نفع (مدیران، سرمایه داران، دولت و ...) قرار می گیرد.
معرفی رشته گرافیک هنرستان
رشته ارتباط تصویری با کمکاب ار و امکانات مختلف، پیام را از طریق تصویر به مخاطب انتقال می دهد. به بیان دیگر کلیه طرح هایی که به وسیله ی چا قابل انتشار هستند، طرح گرافیکی می باشند، یعنی یکطرح گرافیکی آمادگی انتشار وسیع به منظور انتقال پیام خویش را دارد.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : mm
تاریخ : چهار شنبه 22 مرداد 1399
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: